انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 10 از 22:  « پیشین  1  ...  9  10  11  ...  21  22  پسین »

ساعت و دستبند هوشمند


مرد

 
ایسوس از ZenWatch 2 در کامپیوتکس ۲۰۱۵ رونمایی کرد

ایسوس در حاشیه‌ی نمایشگاه Computex 2015 از نسل دوم ساعت هوشمند خود با نام ZenWatch 2 رونمایی کرد. این ساعت هوشمند با فاصله‌ی بسیار کمی نسبت به نسل قبلی آن و با سخت‌افزار قوی‌تر معرفی شده است.



ایسوس در IFA 2015 از ساعت هوشمند ZenWatch رونمایی کرد و حالا با فاصله کمی از نسل دوم این ساعت در Computex 2015 رونمایی کرده است. این ساعت هوشمند به پردازنده‌ی ساخت کوالکام مجهز شده و صفحه‌نمایش آن از نوع AMOLED است. کمپانی تایوانی سازنده‌ی زن‌واچ از شیشه‌ی محافظ گوریلاگلس 2.5D با لبه‌ی خمیده در این محصول بهره برده است تا در زمان لمس صفحه‌نمایش با تیزی در لبه‌ها روبرو نشده و حس خوبی به کاربر منتقل شود.
زن‌واچ ۲ نسبت به نسل قبلی از پردازنده‌ی قوی‌تری بهره می‌برد و مقاومت آن در مقابل نفوذ مایعات و گرد و غبار نیز افزایش یافته است. نسل اول زن‌واچ از استاندارد IP55 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار پشتیبانی می‌کرد و حالا در زن‌واچ ۲ شاهد استاندارد IP67 هستیم.
زن‌واچ ۲ قرار است در دو سایز برای مرد و زن و همینطور با بند‌های مختلف چرمی، فلزی و پلاستیکی عرضه شود.


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
ساعت هوشمند تگ‌هوئر با نام Carrera Wearable 01 معرفی می‌شود

چندی پیش خبری مبنی بر ورود کمپانی تگ‌هوئر به دنیای ساعت‌های هوشمند منتشر شد که قرار است با همکاری اینتل و گوگل ساعت‌های هوشمند لوکس خود را وارد بازار کند. حالا جین کلود بیور، مدیر عامل تگ‌هوئر اعلام کرده که نام این ساعت Tag Heuer Carrera Wearable 01 خواهد بود.



کمپانی تگ‌هوئر سابقه درخشانی در دنیای مد و به ویژه ساعت‌های لوکس دارد و با توجه به فراگیر شدن ساعت‌های هوشمند قصد دارد با همکاری کمپانی‌های بزرگ گوگل و اینتل، محصول خود را در ماه اکتبر یا نوامبر سال جاری با قیمت 1400 دلار به فروش برساند.
مدیر عامل این کمپانی ضمن اشاره به نام Carrera Wearable 01 تاکید کرده است که کیفیت ساعت هوشمند تگ‌هوئر با محصولات لوکس این شرکت تفاوتی ندارد و تنها استفاده از پردازنده اینتل وجه تمایز آن با ساعت اصلی Carrera 01 خواهد بود.
Carrera Wearable 01 نسخه‌ی هوشمند ساعت Carrera 01 تگ‌هوئر خواهد بود که در جریان رویداد Baselworld 2015 معرفی شد. با اینکه خیلی از جزئیات این ساعت هوشمند اطلاعاتی در دست نیست ولی می‌دانیم با توجه به تمرکز تگ‌هوئر برای ارائه محصولاتی با عمر زیاد، قطعا این ساعت نیز قابل بروزرسانی خواهد بود. قرار است از سیستم عامل اندروید ور برای ساعت هوشمند این کمپانی سوئیسی استفاده شود.
الکساندرا کینگ مدیر ارتباطات تگ‌هوئر در انگلستان درباره ساعت هوشمند Wearable معتقد است که این کمپانی نیز همگام با تغییرات تکنولوژی تغییر می‌کند. او ادامه می‌دهد:


این ساعت همزمان با توسعه‌ی خود تکنولوژی را تغییر خواهد داد. ما قصد داریم در حالی که المان‌های اصلی ساعت خود را حفظ کرده‌ایم، بتوانیم تکنولوژی را دست‌خوش تغییرات کنیم.

به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
کشف یک پورت مخفی در اپل واچ

اگر تا به حال اپل واچ را از نزدیک دیده یا کالبد شکافی‌های گروه iFixit از این محصول را مشاهده کرده باشید، ممکن است متوجه وجود یک ویژگی‌ منحصربفرد که در هیچ سایتی به آن اشاره نشده‌، شده‌ باشید. بر اساس جدیدترین گزارش‌ها، اپل واچ دارای یک پورت مخفی است که قابلیت خارق‌العاده‌ای را به این محصول می‌بخشد.



در اپل واچ یک پورت شش پین دقیقا زیر خشاب پایینی بند ساعت قرار دارد. این پورت در حال حاضر برای دریافت اطلاعات از ساعت مورد استفاده قرار می‌گیرد. در حقیقت اپل این پورت را به منظور فلش نرم‌ افزاری ساعت به کار برده است؛ اما گروه Reserve Strap در کالبد شکافی این محصول به نتایج جالبی دست یافته‌اند. بر اساس گفته‌های این گروه، اپل واچ به واسطه‌ی این پورت می‌تواند بسیار سریع‌تر از شارژر خود شارژ شود.
به عبارت ساده‌تر، این پورت نقش پاور بانک را برای اپل واچ بازی می‌کند، یعنی ساعت می‌تواند انرژی خود را از طریق این پورت مخفی دریافت کند. در اپل واچ باتری ۲۰۰ میلی آمپر ساعتی تعبیه شده که طول عمر باتری و شارژ خوبی را برای این ساعت مهیا می‌کند. اما گروه Reserve Strap توانستند اپل واچ را به واسطه‌ی این پورت بسیار سریع‌تر از شارژر وایرلس خود ساعت شارژ کنند. اگرچه شاید تفاوت زیاد چشم‌گیر نباشد اما اپل واچ با پورت مخفی توانست ۵ درصد سریع‌تر شارژ شود.
اما دیگر کاربردهای این پورت چیست؟ آیا کشف آن باعث خواهد شد تا توسعه دهندگان شخص ثالث قابلیت‌های هوشمندتر و کاربردی‌تری به این ساعت اضافه کنند؟ مطمئنا نمی‌توان به طور کامل به این سئوالات پاسخ داد؛ اما از آنجا که شارژ کردن اپل واچ از طریق این پورت میسر شد، بدون هک کردن اپل واچ احتمال خواندن اطلاعات نیز به وجود می‌آید. در هر صورت باید منتظر نسل بعدی اپل واچ بود و دید آیا اپل این پورت را در آن‌ها نیز تعبیه خواهد کرد یا خیر.
در ویدئوی زیر بررسی اپل واچ از گروه Reserve Strap را مشاهده کنید:


لینک دانلود

به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
Blocks Wearables و کوالکام برای تولید ساعت هوشمند ماژولار همکاری می کنند

حتما پروژه‌ی آرا گوکل (Project Ara) را به خاطر دارید. پروژه‌ای که مربوط به ساخت گوشی‌های هوشمند ماژولار است و قطعات سخت افزاری آن قابل جداسازی و ارتقاء هستند. اما ایده‌ی ساخت دستگاه‌های هوشمند تنها مختص گوشی‌ نخواهد بود.



کمپانی Blocks Wearables سال گذشته به طور رسمی از ساعت مچی هوشمند ماژولار خود با نام اختصاصی بلاکس (Blocks) رونمایی کرد و طی این اقدام برای اولین بار ایده‌ی مربوط به ساخت یک ساعت هوشمند قابل ارتقاء و ماژولار را ارائه کرد. حال این کمپانی در نمایشگاه کامپیوتکس از همکاری خود با کمپانی بزرگ و شناخته شده‌ی کوالکام خبر داد. کوالکام هم اکنون یکی از بزرگ‌ترین و قدرتمندترین شرکت‌های سازنده‌ی پردازنده‌ و تراشه‌های سیستمی موبایلی محسوب می‌شود.
همکاری مابین این دو کمپانی با هدف پشتیبانی و قدرتمندتر کردن ساعت هوشمند ماژولار بلاکس انجام می‌شود که عرضه‌ی آن در طول فصل تابستان و از طریق کمپین حمایت مردمی آغاز خواهد شد. شرکت کوالکام علاوه بر تایید این خبر اعلام کرده که تراشه‌ی سیستمی اسنپدراگون 400 برای ساعت ماژولار بلاکس در نظر گرفته شده و سیستم عامل اندروید بهینه‌سازی شده‌ای نیز روی این ساعت مچی تعبیه می‌شود که سازگاری لازم را با دستگاه‌های هوشمند اندرویدی و آی او اس به همراه خواهد داشت.
کمپانی Blocks Wearables مدعی شده که نسخه‌ی بهینه‌سازی شده‌ی سیستم عامل اندروید که روی این ساعت مچی ماژولار نصب و راه‌اندازی می‌شود، با سیستم عامل Android Wear کنونی استفاده شده در ابزارهای پوشیدنی اندرویدی تفاوت عمده‌ای دارد و عملکرد آن به گونه‌ای برنامه‌ریزی می‌شود که میزان مصرف انرژی و باتری کمتری نسبت به Android Wear داشته باشد.
بر اساس اطلاعات کنونی ارائه شده نسخه‌ی اولیه‌ی ساعت مچی بلاکس احتمالا از صفحه‌ای دایره‌ای شکل بهره‌ می‌برد. این نسخه‌ی اولیه از قابلیت اتصال بلوتوث، وای‌فای، سنسورهای حرکتی و میکروفون اختصاصی بهره‌مند بوده و هسته‌ی اصلی پردازنده و مبنع تغذیه‌ی ساعت نیز در آن جاسازی می‌شود. همچنین باید توجه داشت که سیستم روی یک چیپ اسنپدراگون 400 از قابلیت اتصال NFC، GPS و GSM نیز پشتیبانی می‌کند. نسخه‌ی اولیه‌ی ساعت مچی هوشمند بلاکس که با مشخصات فوق عرضه می‌شود در واقع نسخه‌ی اصلی این محصول به شمار می‌رود. از آنجا که ساعت هوشمند بلاکس یک محصول ماژولار است، در آینده‌ می‌تواند قابلیت‌های دیگری نظیر ردیابی محلی و اتصال به شبکه‌های سلولی را نیز به همراه داشته باشد.
اما همکاری با شرکت بزرگ کوالکام تنها برنامه‌ریزی انجام شده توسط شرکت Blocks Wearables محسوب نمی‌شود. این کمپانی امروز صبح از همکاری خود با شرکت Compal و Tateossian نیز خبر داد. شرکت Compal در واقع مسئول مستقیم تولید ساعت مچی بلاکس بوده و کمپانی Tateossian هم که یک شرکت بریتانیایی تولید کننده‌ی جواهرات و اشیای قیمتی است، مسئول طراحی و تولید قطعات ماژولار سفارشی مد نظر مشتریان ساعت هوشمند بلاکس خواهد بود. بنابراین ساعت هوشمند و ماژولار بلاکس با قابلیت شخصی‌سازی کامل در اختیار مشتریان قرار داده می‌شود. کمپانی Tateossian ساعت مچی بلاکس را در رنگ‌ها، طرح‌ها، بافت‌ها و ... بسیار متنوعی طراحی و عرضه خواهد کرد. بنابراین هر یک از مشتریان و کاربران این ساعت مچی می‌توانند از ظاهر منحصر به فرد ساعت هوشمندشان که بنا به سلیقه و نیاز شخصی آن‌ها سفارشی‌سازی شده لذت ببرند.


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
گذشته اسرارآمیز اپل واچ

در اوایل سال ۲۰۱۳ میلادی، کوین لینچ پیشنهاد کاری که از طرف اپل داده شده بود را پذیرفت، اما او از کاری که باید انجام می‌داد بی‌اطلاع بود. تنها چیزی که او می‌دانست عنوان شغلی خود در اپل بود.



لینچ می‌دانست که نایب رئیس بخش فناوری اپل شده است و باید بر روی فناوری کاملا جدید کار کند. این‌که اپل پیشنهادی کاری به لینچ داد نیز در نوع خود جالب بود. طی ۸ سالی که او در شرکت «اَدوبی» کار می‌کرد تنها کسی بود که به صورت علنی به دلیل پشتیبانی نکردن اپل از فلش ویدئو، با استیو جابز درگیر شده بود. زمانی که تصمیم لینچ مبنی بر کار در اپل علنی شد، او بازخوردهای قابل انتظاری دریافت کرد. بسیاری این استخدام را شکستی برای اپل می‌دانستند.
لینچ باید خود را اثبات می‌کرد چرا که وظایف سنگینی بر گردن او گذاشته شده بود. زمانی که در اولین روز کاری خود وارد اپل شد، به او گفته شده بود که مراسم معارفه نخواهد داشت و باید مستقیما به استودیوی طراحی برود و کار خود را آغاز کند.
او زمانی که وارد استودیوی طراحی شد فهمید پروژه‌ای که او باید روی آن کار کند، از زمان‌بندی تعریف شده عقب است. لینچ باید طی ۲ روز آینده پروژه را برای مرور توسط مدیران ارشد اپل، آماده می‌کرد! مدیرانی که بسیار سخت‌گیر هستند و هیچ عذری را نمی‌پذیرند.
هیچ نمونه‌ی اولیه یا نرم‌افزاری تولید نشده بود و دست لینچ کاملا خالی بود. صرفا یک سری آزمایش‌ها و ایده‌ها در دست بودند که شاید چندین ماه کار شبانه روزی برای عملی شدن را می‌طلبیدند. مدیر ارشد طراحی اپل، جانی ایو، یک انتظار مشخص از این گروه داشت: گجتی انقلابی برای بستن روی دست طراحی کرده و بسازند.
به نظر داشتن این انتظار از شرکتی مانند اپل معقول می‌آمد چرا که این شرکت در طی ۱۵ سال گذشته اقدام به ساخت ۳ نوع از دستگاه‌های الکترونیکی کرده و توانسته بود در این مدت با ارزش‌ترین شرکت روی زمین شود. ام‌پی ۳ پلیرها قبل از آی‌پاد نیز وجود داشتند اما اپل شما را ترغیب کرد که قطعا در زندگی روزانه نیاز به یکی از این دستگاه‌ها خواهید داشت. آیفون گوشی‌ها را از یک گجت تجاری به یک فرهنگ برای عموم تبدیل کرد. آی‌پد تبلت‌ها را از حاشیه بیرون آورد و از شرکت‌های باتجربه در این زمینه مانند نوکیا و مایکروسافت پیشی گرفت. این پروژه قدمی دیگر در این مسیر بود اما اولین قدمی بود که بدون رهبری استیو جابز برداشته می‌شد. انتظارات بسیار بالا بود و ساعت اپل باید کاملا عالی و بدون عیب و نقص تولید می‌شد.




اپل تصمیم به ساخت ساعت گرفته بود و در حال تحقیق در این مورد بود که این ساعت‌ها علاوه بر نشان دادن وقت چه کاربردی می‌توانند داشته باشند. آلان دای، مدیر گروه رابط انسانی اپل می‌گوید:

ما احساس کردیم که بهترین نقطه برای تمرکز از بدن که هم ریشه‌ی تاریخی دارد و هم فرهنگ ‌آن جا افتاده است، مچ دست است.

هدف این فناوری که روی دست بسته می‌شد، این بود که مشکلاتی را از سر راه زندگی روزمره‌ی انسان‌ها بردارد. این گروه توانستند در طی انجام پروژه و با پیدا کردن راهی برای تعامل با ساعت، راه‌حلی برای این مشکل بیابند. اما یک مورد از ابتدا مشخص بود، موفقیت و یا شکست این ساعت فقط به رابط کاربری آن بستگی خواهد داشت. رابط کاربری بود که مشخص می‌کرد ساعت اپل در ویترین فروشگاه‌ها قرار خواهد گرفت یا به عنوان بزرگ‌ترین شکست اپل شناخته خواهد شد.
این‌جا بود که نقش آلان دای پررنگ‌تر می‌شد. او به عنوان مدیر گروه رابط انسانی اپل باید راه‌هایی برای ارتباط انسان‌ها با دستگاه و چگونگی پاسخ ساعت پیدا می‌کرد.
دای یک طراح باتجربه و آموزش دیده بود و با چهر‌ی مصمم و پشتکاری که داشت مطمئنا سرنوشت کار خود را به شانس واگذار نمی‌کرد. او از سال ۲۰۰۶ میلادی در اپل کار می‌کرد و قبل از وارد شدن به اپل یک طراح مد و لباس بود. دای پس از کار در بخش بازاریابی اپل، با عنوان طراح جعبه‌های محصولات آن شرکت، توانست سمت مدیریت بخش رابط انسانی را کسب کند.
جانی آیو فکر ساعت اپل را از اکتبر ۲۰۱۱ میلادی و هم‌زمان با مرگ استیو جابز در سر می‌پروراند. او به سرعت ایده‌ی خود را با دای و عده‌ای محدود در استودیوی طراحی در میان گذاشت. در آن زمان، اپل درگیر دگرگونی سیستم عامل خود بود و مشغله‌ی فراوانی داشت. دای می‌گوید:


ما عملا در استودیوی طراحی زندگی می‌کردیم و شب و روز مشغول طراحیiOS 7 بودیم.

هفتمین نسل از سیستم عامل اپل چیزی فراتر از یک تغییر در طراحی بود و نقطه‌ای از تاریخ اپل بود که وجود جانی آیو در مقام قدرت اپل را نشان می‌داد. دای و همکارانش تمامی موارد سیستم عامل را تغییر داده و دگرگونی بزرگی در طراحی و عملکرد آن ایجاد کردند.
کار در اپل تلاش شبانه روزی می‌طلبد و این اتفاقی بود که در استودیوی طراحی اپل می‌افتاد. روزها دای و همکارانش در تلاش برای طراحی iOS 7 بودند و شب‌ها در مورد سایر گجت‌ها با یکدیگر بحث می‌کردند. پرسش‌های زیادی حول ساعت مطرح شدند و این‌که ساعت اپل چه ویژگی جدیدی می‌تواند به زندگی انسان‌ها اضافه کند. در این موقع بود که آیو تحقیقات در مورد منشا ساعت را آغاز کرد که چگونه نور خورشید ساعت را تعیین می‌کرده و این ایده چگونه به ساعت‌های دیواری و سپس مچی تبدیل شده است.
آن‌ها به این نتیجه رسیدند که همه در اپل و حتی مردم عادی نیز بیشتر از حد به گوشی‌های خود نگاه می‌کنند و مدام در حال کنترل اعلانیه‌های خود هستند. گوشی‌های هوشمند ما را کنترل می‌کنند و بدون آن‌ها گویا عضوی از اعضای بدنمان از دست رفته است. لینچ می‌گوید:


ما بیش از حد به فناوری وابسته شده‌ایم، طوری که گویا از زمان آغاز بشریت با ما بوده‌اند. مردم گوشی‌های خود را همه‌ جا با خود حمل کرده و مدام به صفحه نمایش آن نگاه می کنند.

آن‌ها گروهی را مد نظر گرفته بودند که حتی سر میز غذا نیز مشغول کار با گوشی خود بودند. لینچ ادامه می‌دهد:

ما چگونه می‌توانستیم چاره‌ای برای این مشکل بیابیم. چگونه می‌توانستیم کار با گوشی‌ها را راحت‌تر کنیم.

اگر دقیق‌تر نگاه کنیم شاید منشا اولیه‌ی این مشکل خود اپل بوده است اما اپل نیز درصدد بود با طراحی دستگاهی این مشکل را حل کند. چاره‌ی کار گجتی بود که بتواند اعلانیه‌های ضروری را گلچین کند و به شما نشان دهد و نیازی نباشد تا گوشی خود را همواره با خود حمل کنید. آن‌ها پیشرفت را در برگشت به عقب دیدند و توجه خود را بر روی ساعت‌های مچی معطوف کردند.



هدف نجات مردم از گوشی‌هایشان بود. اما اولین قدم برای رسیدن به این هدف به نظر عجیب می‌آمد چرا که اولین نمونه از ساعت در واقع آیفون با بندی دور آن بود که به دست بسته می‌شد!
سرعت پیشرفت نرم‌افزار بیشتر از سخت‌افزار بود و نرم‌افزار نیاز به بستری داشت تا بتوان آن را آزمایش کرد. برای این منظور ساعتی را طراحی کردند که توسط کابلی به گوشی متصل می‌شد. اولین نمونه کاربردی از ساعت اپل در واقع یک کیس عجیب و غریب برای آیفون بود که بندی غیرمعمول از آن آویزان شده بود.
با این نمونه‌ی اولیه گروه به آزمایش در مورد ویژگی‌هایی پرداخت که ساعت باید وظیفه‌ی انجام آن‌ها را از دوش گوشی برمی‌داشت. پیدا کردن روشی برای ارسال پیامک بسیار حیاتی بود چرا که حل آن می‌توانست مسیر آینده را بسیار امیدوارکننده‌تر کند. دای در این مورد می‌گوید:


پیدا کردن روشی مانند روش ارسال پیامک در گوشی کار آسانی بود. فردی که می‌خواهید پیامک را به او ارسال کنید انتخاب می‌کنید، متن را می‌نویسید و سپس دکمه‌ی ارسال را فشار می‌دهید. اما این کار زمان‌بر و خسته کننده است. فرض کنید ۳۰ ثانیه مچ دست خود را بالا نگه داشته و در حال نوشتن پیامک هستید. ما نمی‌خواستیم مردم این کار خسته‌کننده را انجام دهند.

بنابراین آن‌ها Quickboard را پیشنهاد دادند که در واقع رباتی بود که پیامک شما را می‌خواند و جواب‌های متناسب را برای آن پیشنهاد می‌داد. برای ارتباطات پیچیده‌تر، آن‌ها میکروفونی در ساعت جاسازی کردند تا با استفاده از «سیری» پیام شما را دریافت کرده و به فرد موردنظرتان ارسال کند. اگر پیام شما خیلی پیچیده بود و هیچ یک از این دو روش به کارتان نمی‌آمد، آن موقع بود که باید از گوشی خود استفاده می‌کردید.
با ادامه‌ی آزمایش‌ها گروه به این نتیجه رسید که سرعت انجام کارها عاملی بسیار تعیین‌کننده است، چرا که تعامل با ساعت بیش از ۵ تا ۱۰ ثانیه می‌توانست خسته‌کننده باشد. آن‌ها بعضی ویژگی‌ها را ساده کرده و برخی دیگر را بدلیل سرعت کم به کلی حذف کردند. لینچ و تیم او دو بار نرم‌افزار را از اول ساختند تا بتوانند آن را به سرعت مطلوب برسانند. نسخه‌ی اولیه از رابط کاربری، اطلاعات را بصورت عمودی و به ترتیب زمان نشان می‌داد. این ایده هرگز به نسخه‌ی نهایی راه پیدا نکرد و نسخه‌ی نهایی درصدد ساده کردن راه تشخیص مهم بودن یا نبودن اطلاعات بود.
به عنوان مثال ویژگی نگاه سریع این‌گونه کار می‌کند که اگر لرزشی بر روی دست خود احساس کنید می‌فهمید که پیامی دریافت کرده‌اید. اگر دست خود را بالا بیاورید این پیام را می‌بینید: «پیامی از جان دارید» اگر دست خود را پایین بیاورید اعلانیه از ساعت شما حذف می‌شود، اما اگر دست خود را بالا نگه دارید متن پیام را نیز مشاهده خواهید کرد. این واکنش‌های شما به اعلانیه‌های مختلف توسط ساعت ثبت می‌شود و براساس این رفتارها ساعت ترجیح‌های شما را در طی زمان می‌شناسد.
و این‌گونه بود که لینچ و گروه او توانستند راهی بیابند تا بدون نیاز به باز کردن نرم‌افزاری بر روی گوشی خود اطلاعات لازم را ببینید و کارهای لازم را انجام دهید.
گروه باید رابط کاربری طراحی می‌کرد که هر کاری از آن انتظار داشته باشید را انجام دهد و در عین حال خسته‌کننده نباشد. این عامل می‌توانست تعیین کننده باشد چرا که لرزش‌های بی‌مورد و گاه و بی‌گاه بسیار آزاردهنده می‌شدند و کاربر را مجبور به استفاده نکردن از ساعت می‌کرد. زمانی که لینچ و تیم او سومین بار طراحی نرم افزار را تمام کردند، ایو و دای و همه باور داشتند که به رابط کاربری مدنظر خود رسیده‌اند.
اما سخت‌افزار بخش بسیار پیچیده‌تری نسبت به نرم‌افزار بود. گروه رابط انسانی کار را بر روی توانایی لرزش ساعت بر روی دست آغاز کردند. آن‌ها کار با مهندسان و طراحان را شروع کردند تا روشی جدید برای تعامل با مچ انسان‌ها بیابند. موتور جاسازی شده در ساعت می‌تواند طوری عمل کند که گویا به دست شما کسی تلنگری می‌زند. دستان ما به قدرت این تلنگرها حساس هستند و می‌توان با استفاده از این حساسیت اطلاعاتی مفیدی را به کاربر منتقل کند. لرزش آنی می‌تواند نشانه‌ای برای یک تماس ورودی و لرزش ممتد نشانی برای یک قرار کاری که ۳۰ دقیقه دیگر دارید، باشد.
اپل نمونه‌های زیادی را آزمایش کرد. لینچ می‌گوید:


برخی از لرزش‌ها بسیار آزاردهنده بودند و برخی به قدری آرام بودند که حس می‌کردید حشره‌ای روی دستتان نشسته است. مهندسان به این فکر می‌کردند که یک پیامک چه نمودی در حالت لرزش خواهد داشت و یا یک تماس مهم چگونه در غالب یک لرزش باید به کاربر منتقل شود.

جلسات هفتگی برگزار می‌شد که در آن‌ها این لرزش‌ها توسط ایو آزمایش می‌شد و راضی کردن او بسیار دشوار بود. این رویه و یافتن حد لرزش مناسب یک سال به طول انجامید.
این لرزش‌ها تنها نکته‌ای نبودند که اپل حساسیت زیادی روی آن نشان داده است. در ساعتی با صفحه نمایش کوچک، کوچک‌ترین جزئیات نیز مهم هستند. گروه رابط انسانی روش‌های مبتکرانه‌ای برای تعامل با ساعت طراحی کردند. برای مثال می‌توان به قابلیت Force touch اشاره کرد که با کمی فشار بیشتر هنگام لمس صفحه نمایش می‌توانید به منوهای پنهان ساعت دسترسی پیدا کنید. همچنین با تغییر در فونت نوشته‌ها آن‌ها را طوری طراحی کردند که بر روی صفحه‌ی کوچک ساعت خواندن متن راحت‌تر شود.
همه‌ی افرادی که در این پروژه شرکت داشتند سختی‌های بسیاری را متحمل شدند. با استفاده از تجربیات ساعت‌سازان سوئیسی اپل برخلاف گذشته این بار مدل‌های مختلفی از محصول جدید خود را معرفی کرد که قیمتی در بازه‌ی ۳۴۹ دلار تا ۱۷ هزار دلار دارند.




این درسی بود که اپل از سازندگان ساعت گرفت. این شرکت می‌دانست تنها راهی که می‌تواند تعداد زیادی از ساعت‌های خود را بفروشد، ارائه‌ی گزینه‌های مختلف برای مشتریان است. دای می‌گوید:

اگر قرار باشد ساعتی را مدام و در طول شبانه روز بر روی مچ خود ببندید باید طراحی دلخواه شما را داشته باشد و این چیزی بود که ما نمی‌توانستیم به آن بی‌توجه باشیم. ما می‌خواستیم میلیون‌ها مدل از اپل واچ داشته باشیم و با استفاده از سخت‌افزار متنوع و نرم‌افزار می‌توانیم به هدفمان برسیم.

با ساخت ساعت، اپل قدمی دیگر در مسیر ساخت گجت‌های با کیفیت برداشت و این‌بار باید کاربران را متقاعد کند که این ساعت می‌تواند عضوی جدایی ناپذیر از زندگی آن‌ها باشد. بن بجارین، تحلیل گر یک موسسه‌ی تحقیقاتی می‌گوید:

اپل بار دیگر موفق خواهد شد، چرا که خریدارانی دارد که توانایی پرداخت پول را داشته و در عین حال اعتماد زیادی به محصولات این شرکت دارند.

اگر اپل واچ بتواند در رسیدن به هدف خود موفق باشد، نحوه‌ی تعامل ما با گوشی‌ها را برای همیشه تغییر خواهد داد و ما می‌توانیم وقت بیشتری به دور از گوشی‌ها و با افرادی که دوستشان داریم سپری کنیم. لینچ می‌گوید:

از این‌که پسرم را می‌بینم وقتی پیامی دریافت می‌کند، به ساعتش نگاهی می‌کند و اگر مهم نباشد به سراغ گوشی خود نمی‌رود، لذت می‌برم.

به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
دستبند هوشمند SmartBand 2 سونی به سنسور ضربان قلب مجهز می‌شود

انتظار داریم سونی در IFA 2015 از اسمارت‌بندِ جدید خود رونمایی کند. شایعه شده که این دستبند هوشمند به سنسور سنجش ضربان قلب مجهز خواهد شد.



این اطلاعات از اپلیکیشن سونی در گوگل پلی استخراج شده‌اند. سنسور ضربان قلب سنج در بخش پایینی هسته‌ی اصلی این دستبند قرار خواهد گرفت. جالب است بدانید که سونی بالافاصله پس از فاش شدن این اطلاعات، اپلیکیشن خود را از گوگل پلی برداشته است و در حال حاضر نسخه‌ی قبلی اپلیکیشن همراه با SmartBand در گوگل پلی ارائه می‌شود. با این حال این اپلیکیشن در بسیاری از وب‌سایت‌ها قرار داده شده تا در صورت تمایل آن را تجربه کنید.
دستبند هوشمندِ جدید سونی از قابلیت دیگری به نام بیداری هوشمند بهره می‌برد که در آن دستبند از طریق ایجاد لرزش به کاربر اطلاع می‌دهد که چرخه‌ی خواب مد نظر وی کامل شده و وقت بیدار شدن است.
سونی اولین اسمارت بند خود را در ماه می ۲۰۱۴ رونمایی کرد. این دستبند با تمام گوشی‌های اندرویدی سازگار است و یک اپلیکیش همراه نیز بر روی گوشی‌ نصب می‌شود تا بتوان از طریق آن، اطلاعات موجود در دستبند را استخراج و مورد بررسی قرار داد.


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
قابلیت های رابط کاربری Qi در ساعت هوشمند

اخیرا کمپانی Quantum Interface از رابط کاربری جدید خود پرده‌برداری کرده که در حال حاضر نسخه‌ی بتای آن عرضه شده است. این رابط کاربری صرفا برای ساعت‌های هوشمند طراحی شده است.



رابط کاربری جدید Qi با قابلیت منحصربفردی مانند کنترل و پیش بینی حرکت‌ها ارائه شده است. کسانی که علاقه‌مند به استفاده از این رابط کاربری باشند می‌توانند در سایت آن ثبت نام کرده و به طور آزمایشی از امکانات رابط کاربری Qi بهره‌مند شوند؛ در حال حاضر تعدادی نسخه‌ی آزمایشی از این رابط کاربری منتشر شده که می‌توان از آن استفاده کرد.
کمپانی Quantum Interface در خصوص این رابط کاربری گفت:


ما از اینکه نسخه‌ی بتای رابط کاربری Qi را به همراه تکنولوژی بروز عرضه کرده‌ایم بسیار خوشنودیم. کاربران می‌توانند به واسطه‌ی رابط QiLaunch Wear محتواهای خود را مدیریت کرده و قابلیت مرور سریع و انتخاب آسان بین برنامه‌ها را با آن تجربه کنند.
زمانی که کاربر نمایشگر ساعت هوشمند خود را لمس می‌کند و گزینه‌های مختلفی را انتخاب می‌کند، برنامه‌ها بدون هیچ تاخیر و لگی سریعا اجرا می‌شوند. سادگی این رابط کاربری، سرعت تعامل با اپلیکیشن‌ها را بالا برده و به کاربر امکان مشاهده‌ی محتواهای بیشتر و انتخاب‌های وسیع‌تر در نمایشگر کوچک ساعت هوشمند را ارائه می‌دهد.


برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص رابط کاربری جدید Qi برای گوشی‌های هوشمند می‌توانید به وب‌سایت رسمی Quantum Interface مراجعه کنید.

به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
نسل جدید ساعت Gear سامسونگ به سیستم پرداختی مجهز می شود

بر اساس گزارشی که امروز در کشور کره منتشر شد، شرکت سامسونگ قرار است در اواسط سال جاری میلادی ساعت هوشمند جدید از نسل Gear را معرفی کند، علاوه بر این، ساعت مذکور به سیستم پرداخت موبایل نیز مجهز خواهد شد.



مدت زیادی است که کمپانی سامسونگ ساعت هوشمندی را معرفی نکرده است. انتظار می‌رفت در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۵ حداقل یک ساعت هوشمند را معرفی کند اما سامسونگ از این کار کناره‌گیری کرد زیرا قصد داشت یک ساعت هوشمند بی عیب و نقص عرضه کند، بنابراین این کار هم زمان‌بر است. ساعت بعدی از نسل Gear سامسونگ، Orbis نام داشته که صفحه نمایشی گرد خواهد داشت. علاوه بر این دارای یک قاب فلزی به همراه نمایشگر ۱.۱۸ اینچی خواهد بود.
بر اساس گزارشی که روزنامه Electronic Times منتشر کرده سامسونگ از NFC برای فعال کردن پرداخت‌های موبایلی در ساعت هوشمند خود استفاده می‌کند. این تکنولوژی دقیقا مشابه تکنولوژی‌ای است که اپل در ساعت هوشمند خود به منظور استفاده در سیستم پرداخت‌ آنلاین به کار گرفته است. در حال حاضر سامسونگ سیستم پرداخت موبایل خود را با نام سامسونگ پِی معرفی کرده که در ماه سپتامبر آینده در کشورهای کره‌ی جنوبی و ایالات متحده عرضه خواهد شد. هنوز مشخص نیست که آیا این ساعت در IFA 2015 معرفی می‌شود یا خیر. انتظار می‌رود سامسونگ در این رویداد سیستم پرداخت موبایل خود را به طور رسمی معرفی کند.


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
بروزرسانی جدید اپل واچ پشتیبانی از اپلیکیشن‌ های بومی را فراهم می کند

اپل در کنفرانس WWDC 2015 بروزرسانی‌های جدید را معرفی می‌کند که لحظاتی پیش از آپدیت جدید برای اپل واچ رونمایی کرد؛ در این بروزرسانی اپل واچ از اپلیکیشن‌های بومی نیز پشتیبانی خواهد کرد.



زمانی که اپل واچ برای اولین بار عرضه شد شاهد اپلیکیشن‌های شخص ثالث کمتری بر روی آن بودیم. دلیل آن هم این بود که بیشتر اپلیکیشن‌هایی که در این ساعت قرار دارند، ابتدا در آیفون اجرا می‌شوند، همانند اپلیکیشن‌هایی مانند ردیاب سلامتی اپل. حال این موضوع در حال تغییر است.
تیم کوک لحظاتی پیش در طول کنفرانس WWDC 2015، سیستم عامل جدید Watch OS و SDKهای جدید را معرفی کرد. حال بر اساس این بروزرسانی‌های جدید، توسعه دهندگان بیشتر می‌توانند برای توسعه‌ی اپلیکیشن‌ها فعالیت داشته باشند. این بدین معنی است که توسعه دهندگان اپلیکیشن‌ها قادر خواهند بود تا از سنسورهای اپل واچ برای توسعه‌ی اپلیکیشن‌های خود استفاده کنند.


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
سیستم‌ عامل Watch OS 2 اپل رونمایی شد

اپل در کنفرانس امشب خود که در حال برگزاری است از نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل مخصوص اپل‌واچ با نام Watch OS 2 رونمایی کرد. در ادامه جزئیات مربوط به این سیستم‌عامل را مشاهده خواهید کرد.



اپل‌واچ با استقبال بسیار خوب کاربران روبرو شد و از این رو اپل نیز تلاش می‌کند تا این ساعت را بیش از پیش توسعه دهد و بستر لازم برای توسعه‌ی اپلیکیشن‌های تحت ساعت هوشمند خود را ارائه کند.
اپل توسعه‌ی اپلیکیشن‌ها برای اپل‌واچ را ساده‌تر از قبل کرد و تلاش کرد تا توسعه‌دهندگان اکوسیستم‌ خود را تشویق به توسعه‌ی اپلیکیشن‌های تحت اپل‌واچ کند. در سیستم‌عامل Watch OS 2، ساعت می‌تواند بصورت مستقیم با شبکه‌ی وای-فای ارتباط برقرار کند و به این ترتیب نیازی به استفاده از وای-فای آیفون ندارد.
اپلیکیشن‌های جدید تحت واچ‌او اس ۲ می‌توانند از میکروفون و اسپیکر استفاده کنند و حتی می‌توانند ویدیو را بر روی ساعت پخش کنند. تصور کنید بر روی صفحه‌نمایش ساعت، به تماشای فیلم بپردازید. به لطف نسل دوم سیستم‌عامل واچ‌ او‌اس و از اپلیکیشن HomeKit کاربر می‌تواند با دکمه‌ی چرخنده‌ی ساعت اپل‌واچ دمای خانه را کنترل کند.
اپل به همراه Watch OS 2 از چندین ابزار جدید برای توسعه دهندگان نیز رونمایی کرد تا بتوانند ساده‌تر از قبل اپلیکیشن‌های سازگار با اپل‌واچ را توسعه دهند. اپلیکیشن نقشه‌ی تحت اپل‌واچ نیز بهبود یافته است و حالا تمام مسیرها را نشان می‌دهد و اطلاعات مربوط به حمل و نقل عمومی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 10 از 22:  « پیشین  1  ...  9  10  11  ...  21  22  پسین » 
کامپیوتر

ساعت و دستبند هوشمند

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA