انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
گفتگوی آزاد
  
صفحه  صفحه 33 از 45:  « پیشین  1  ...  32  33  34  ...  44  45  پسین »

Interesting News | اخبار جالب


مرد

 
«سربازان پیر» در صف بـازجویی :نخستین بازجویی قضایی از ۹ دزد جواهرات لندن انجام شد

سربازان پیر که این عنوان از بعد افشای سن و سال سارقان جواهر به آنها اطلاق می‌شود از سه بازنشسته، یک دلال خودروی فرسوده، یک پیمانکار، یک لوله‌کش و دو راننده کامیون تشکیل شده است که همه آنها در تحقیقات محلی افرادی بسیار مهربان و اهل کمک به دیگران شناسایی شده‌اند. این افراد بیشتر در لندن سکونت دارند. پلیس تا به حال مقدار زیادی از جواهرت را از خانه‌های سارقان به دست آورده است که بیشترین آنها در خانه «برایان ریدر» 76 ساله پیدا شده است. پلیس پسر 50 ساله این مرد را نیز به عنوان یکی از سارقان دستگیر کرده است. دومین جلسه دادرسی این پرونده پنجشنبه 14 خرداد برگزار می‌شود.

گروه شوک: اولین جلسه بازجویی به پرونده سرقت زیرکانه باند پدربزرگ‌ها به خانه جواهرات لندن با حضور هشت متهم کهنسال برگزار شد.
به گزارش اسکاتلندیارد، محاکمه دزدان جواهرات لندن در حالی آغاز شده که متهم شماره 9 که هنوز هویتش فاش نشده با قید وثیقه آزاد شده است و یک نفر دیگر نیز به عنوان مظنون پای میز بازجویی قرار دارد.


سربازان پیر در جایگاه متهمان
از ابتدای پوشش خبری سرقت بزرگ و حیرت‌انگیز خانه جواهرات «هاتون گاردن» لندن و حتی پس از افشای تصاویر تنها دوربین مداربسته منطقه از رفت و آمد سارقان در تعطیلات چهار روز عید پاک به این ساختمان، همه تصور می‌کردند که در پس پرده این غارت الماس‌های گرانقیمت سارقانی چالاک و زبده قرار دارند اما پس از دستگیر شدن 9 عضو باند سرقت در عملیات همزمان 200 افسر پلیس در کنت و لندن، مشخص شد سارقان با تشکیل سربازان پیر نقشه این سرقت را ریخته‌‌اند و اجرا کرده‌اند.


اولین جلسه بازجویی
سه روز پس از دستگیر شدن عاملان سرقت بزرگ انگلیس اولین جلسه بازجویی عصرگاه پنجشنبه 31 اردیبهشت در دادگاه عالی لندن برگزار شد. متهمان که سه تن از آنها بازنشسته هستند و سن بالایی دارند با کمک مأموران به جایگاه منتقل شدند.
در این بازپرسی متهمان تنها نام و آدرس خود را تأیید کردند و اتهامات وارده به آنها قرائت شد.
نکته جالب در این بازپرسی کهنسال‌ترین متهم با نام «جان کولینز» 74 ساله معرفی شده است که بارها به علت مشکل شنوایی باعث بر هم خوردن نظم دادگاه شد به طوری که یکی از همدستان او مجبور بود کلمه به کلمه پرسش منشی بازپرس را در گوش کولینز با صدای بلند تکرار کند.یکی دیگر از پیرمردهای حاضر در جایگاه متهمان نیز بسختی قادر به راه رفتن بود و با کمک مأموران موفق به سرپا ماندن شد و حاضران در دادگاه با تعجب از خود می‌پرسیدند این پدربزرگ‌ها با وجود گوش‌های نسبتاً کر و پاهای ناتوان چگونه به خزانه جواهرات لندن دستبرد زده‌اند؟! متهمان که بین 48 تا 76 سال سن داشتند برای رسیدن به دادگاه در اسکورت کامل پلیس سوار خودروی ون امنیتی شده و در طول مسیر نیز با هلیکوپتر به صورت هوایی همراهی می‌شدند.به گفته سخنگوی قضایی در این سرقت، گروه پدربزرگ‌ها با دستبرد به 73 جعبه امنیتی بیش از 10 میلیون پوند جواهرات گرانقیمت را غارت کرده‌اند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
زن ۶۵ ساله آلمانی چهارقلو به دنیا آورد و مادر ۱۷ بچه شد

یک زن ۶۵ ساله آلمانی با به دنیا آوردن همزمان چهار کودک، مسن‌ترین زنی شد که تاکنون چهارقلو به دنیا آورده است. خانم انگرت رونیک، با این چهارقلوها مادر ۱۷ بچه شد.
به گزارش شبکه خبری سی‌ان‌ان، سه نوزاد خانم رونیک، پسر و یکی از آنها دختر است.
این مادر ۶۵ ساله آلمانی در حالی چهارقلو به دنیا آورده که از فرزندان قبلی خود، هفت نوه دارد.
چهارقلوها نیتا، دریز، بنس و فیون نام گرفته‌اند و با عمل سزارین به دنیا آمده‌اند.
شبکه خبری آرتی‌ال آلمان گزارش داده که چون بچه‌ها در ۲۶ هفتگی بارداری مادرشان به دنیا آمده‌اند، در بخش مخصوص کودکان نارس نگهداری می‌شوند.
چهارقلوها پنجشنبه ۳۱ اردیبهشت در بیمارستانی در برلین به دنیا آمدند.
پزشکان گفته‌اند که علیرغم تولد زودهنگام این نوزادان، آنها «بخت خوبی» برای زنده ماندن دارند و حال مادرشان هم خوب است.
روزنامه ایندیپندنت بریتانیا نیز گزارش داده که ۱۳ فرزند قبلی خانم رونیک از چهار پدر به دنیا آمده‌اند و بین ۱۰ تا ۴۴ سال سن دارند.
اما آخرین بارداری این زن ۶۵ ساله آلمانی با روش لقاح مصنوعی انجام شد.
انگرت رونیک گفته که تصمیم‌اش برای بچه‌دار شدن به این علت بوده که کوچک‌ترین فرزندش، خواهر یا برادری می‌خواست که از خودش کوچک‌تر باشد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
عربستان شهری ۱۰۰ میلیارد دلاری می‌سازد

عربستان کلان‌شهری می‌سازد که باید دو میلیون نفر را در خود جای دهد. این شهر قرار است شاهکاری دیگر به شاهکارهای معماری خاورمیانه اضافه کند؛ شاهکاری که باید تا سال ۲۰۳۵ ساخت آن تمام شده باشد.



عربستان سعودی در صدد احداث کلان‌شهری است که ساخت آن۱۰۰ میلیارد دلار هزینه در برخواهد داشت. این شهر باید تا سال ۲۰۳۵ سکونت‌گاه دو میلیون نفر شود و ساخت ‌آن به اتمام رسیده باشد.
فهد الرشید، مدیر عامل "شهر اقتصادی عمار"، شرکت مسئول پروژه شهر جدید در حاشیه همایش جهانی اقتصاد در اردن در گفت‌وگو با خبرگزاری آسوشیتدپرس خبر ساخت این شهر را تأیید کرد.
این شهر نوپا که "شهر اقتصادی ملک عبدالله" نام دارد قرار است در حدود ۱۰۰ کیلومتری شمال جده، پایتخت اقتصادی عربستان در کرانه دریای سرخ ساخته شود.
هدف از احداث این شهر ایجاد تقاطعی اصلی برای تسهیل امور تجارتی و تدارکاتی در حاشیه دریای سرخ است. الرشید می‌گوید، سازندگان می‌خواهند با ساخت این شهر منطقه‌ای بسازند که قرار است به "بزرگ‌ترین بازار توسعه‌یابنده" جهان تبدیل شود.
به گفته او، بندر این شهر تازه که قرار است سالانه پذیرای ۲ میلیون و هفتصدهزار کانتینر باشد باید روزی به یکی از ۱۰ بندر بزرگ دنیا تبدیل شود.
فهد الرشید، مدیر عامل "شهر اقتصادی عمار" می‌گوید، بناست طبق خواست شرکت‌های سازنده، پارک‌های صنعتی، بیمارستان‌ها، مدارس و حتی زمین‌های گلف در شهر ساخته شود. اما به گفته او، سخت‌ترین قسمت کار اجرایی کردن اولین مرحله این پروژه است.
الرشید ادامه می‌دهد: «به محض آن که این قدم برداشته شود دیگر هیچ مرزی برای بالا رفتن وجود ندارد و ما در حال حاضر در همین مرحله آغازین قرار داریم.»
در حال حاضر این شهر ۳ هزار نفر سکنه دارد و ۷ هزار فرصت شغلی ایجاد کرده است. پارک صنعتی محلی این منطقه تا به‌حال نظر حدود ۱۰۰ شرکت را به خود جلب کرده است.
طبق برنامه تا سال ۲۰۲۰ باید شهر اقتصادی ملک عبدالله ۵۰ هزار نفر را در خود جا داده و ۲۸ هزار فرصت شغلی ایجاد کرده باشد. تا آن زمان ۲۵ درصد شهر باید ساخته شده باشد. همچنین برنامه‌ریزی شده که اتوبانی به سوی جده، مکه و مدینه احداث شود.
"شهر اقتصادی عمار" شرکت تابعه شرکت املاک عمار در دبی، سازنده برج خلیفه، بلندترین ‌آسمان‌خراش جهان است.
الرشید می‌گوید، در نظر گرفتن سال ۲۰۳۵ برای اتمام پروژه شاید جاه‌طلبی محسوب شود، اما برای عربستان این پروژه بیش از پروژه‌‌ای تجملی ارزش دارد. در حقیقت پروژه یادشده قسمتی از برنامه‌ریزی عربستان برای ایجاد فرصت‌های شغلی برای زمانی است که نفت این کشور به پایان رسیده است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
زندان و جریمه برای دور ریختن غذا در فرانسه

قانون جدیدی در فرانسه در حال تصویب است که براساس آن دور ریختن مواد غذایی با جریمه و زندان روبه رو می شود.
به گزارش عصرایران به نقل از رویترز، براساس پیش نویس این قانون، فروشگاه های بزرگ حق ندارند مواد غذایی فروش نرفته را دور بریزند بلکه باید آنها را برای مصرف سازمان های خیریه یا غذای حیوانات یا کود کشاورزی ارائه کنند.
پیش نویس این قانون می گوید: فروشگاه هایی که مساحت بالای 400 متر مربع دارند باید تا ماه ژوئیه سال 2016، قراردادهایی را امضا کنند و براساس آن، مواد غذایی فروش نرفته و قابل مصرف را به سازمان های خیریه بدهند یا برای استفاده به عنوان غذای حیوانات یا کود کشاورزی اختصاص دهند.
این قانون زیرمجموعه قانون گسترده تری درباره انرژی و محیط زیست است.
مجازات مخالفت با این قانون به حداکثر دو سال زندان و جریمه مالی 75 هزار یورو ( 66 هزار دلار) می رسد.
اتحادیه تجارت و توزیع فرانسه (اف سی دی) گفت که تنها هدف قراردادن فروشگاه های بزرگ اشتباه است. این فروشگاه ها تنها سهمی کمتر از 5 درصد از کل غذای دورریختنی دارند.
وزارت محیط زیست فرانسه می گوید که هر شهروند فرانسوی سالانه 20 کیلوگرم مواد غذایی را دور می ریزد که هزینه ای بالغ بر 12 تا 20 میلیارد یورو برجای می گذارد.
این قانون برای تایید نهایی نیازمند رای گیری در مجالس نمایندگان و سنای فرانسه است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
یک مرکز خرید در شانگهای برای مشتریان زن خود جای پارک بزرگتری اختصاص داد

یک مرکز خرید در شانگهای برای مشتریان زن خود با این ادعا که آنان به خوبی نمیتوانند پارک کنند جای پارک بزرگتری به آنان اختصاص داده است.
اندازه این جای پارک ها 6 متر در 3 متر میباشند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
دختر ۸ ساله روسی، نهمین سوپر مدل دنیا

کریستینا در حال حاضر به مدت 4 سال است که به عنوان مدل کودک مشغول به کار است.
این دختر نهمین سوپر مدل جهان است. کریستینا پیمنوا «Kristina Pimenova » فرشته ای زیباست. این دختر کوچولو در دسامبر 2007 در مسکو به دنیا آمد.
وی هم اکنون در پاریس زندگی می کند. کریستینا در حال حاضر به مدت 4 سال است که به عنوان مدل کودک مشغول به کار است.


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
نجات معجزه‌آسای مردی که قصد داشت خرس باغ‌وحش را نوازش کند

تقاطع: هفته‌ی گذشته، بازدیدکنندگان از یک باغ‌وحش در شهر ورشو پایتخت لهستان، شاهد اتفاقی عجیب بودند.
در این اتفاق که عکس‌های آن به سرعت در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد، مردی با بالا رفتن از حفاظ دور محوطه‌ی زندگی یک خرس ماده، خود را به این حیوان رساند و تلاش کرد او را نوازش کند اما بعد از آن‌که خرس دست وی را گاز گرفت، مشتی به سر این جانور زد و به شکل معجزه‌آسایی فرار کرد.
این شیرین‌کاری احمقانه در مقابل دیدگان حیرت‌زده‌ی مردمی رخ داد که وحشت‌زده در انتظار وقوع یک تراژدی بودند.
فردی که عکس‌های این اتفاق را منتشر کرده، گفته که رفتار مرد طوری بود که به نظر می‌رسید الکل یا ماده‌ای مخدر مصرف کرده است.
بر اساس گزارش‌ها، پلیس در حال حاضر به دنبال معمای این فرد مزاحم است. سخنگوی پلیس نیز از پیدا شدن یک دست‌بند و آثار خون که احتمالا به او تعلق دارد، خبر داده است.
ماریا کراکویاک، مدیر بخش حیوانات درنده‌ی باغ‌وحش ورشو، درباره‌ی چگونگی ورود این مرد به داخل محوطه‌ی خرس اظهار داشت: «آن‌جا کاملا با حفاظ احاطه شده است و هیچ آدم عاقلی تلاش نمی‌کند که وارد آن شود.»
او با بیان این‌که هیچ نظری درباره‌ی دلیل این کار آن مرد ندارد، افزود: «او نجات پیدا کرد اما ما نمی‌دانیم که به کجا رفته و الان کجا است.»
به گفته‌ی خانم کراکویاک، "سابینا"، خرسی که مرد به او نزدیک شد، در حالت کلی خرسی مهربان است که با بازدیدکنندگان، زود اُنس می‌گیرد.
وی تاکید کرد که اگر خرس‌های دیگر این باغ‌وحش بودند، احتمال داشت که اتفاق دیگری برای این مرد بیفتد.
باغ‌وحش ورشو در حال حاضر دارای سه خرس است که آن‌ها را چند سال قبل از یک سیرک تحویل گرفت.


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
رکوردشکنی برای عبور از اقیانوس آرام با هواپیمای خورشیدی ناموفق ماند

رکوردشکنی برای عبور از اقیانوس آرام با هواپیمای خورشیدی ناموفق ماند.
هواپیمای ایمپالس دو، ۳۶ ساعت از پرواز خود را از چین به هاوایی (۸۲۰۰ کیلومتر) طی کرده بود که بدی وضع هوا آن را مجبور به تغییر برنامه و پرواز به سمت ناگویای ژاپن برای فرود کرد.
این مرحله، مرحله هفتم از پرواز دور دنیا با انرژی خورشیدی بود.
به گفته تیم ایمپالس، در صورت ادامه پرواز امکان سقوط و جان باختن خلبان وجود داشت.
اعضای این تیم از ناموفق ماندن رکوردشکنی خشنود نبودند، اما از عملکرد هواپیما اظهار رضایت کردند و ۳۶ ساعت پرواز بدون وقفه بدون استفاده از سوخت را دستاوردی بزرگ دانستند.
ایمپالس دو در ژاپن توقف خواهد کرد تا وضع هوا بهتر شود و بعد به سفر خود ادامه خواهد داد.
برتران پیکار، از مرکز هدایت این پرواز در موناکو، گفت: "ما حادثه‌جو نیستیم، کاوشگریم."
"باید ایمنی را در صدر اولویت‌های خود قرار دهیم."
"همه از عملکرد هواپیما رضایت دارند، اما هوا مساعد نیست."
به گفته آقای پیکارد، تیم ایمپالس از چالش‌های پیش رو آگاهی داشته و با اینکه به بهترین شرایط امید داشته، خود را برای بدترین شرایط هم آماده کرده بود.
تصمیم برای فرود در ژاپن، زمانی گرفته شد که هواپیما دو ساعت با نقطه بی‌بازگشت فاصله داشت، یعنی جایی که اگر اشکالی پیش می آمد هواپیما بیش از آن با خشکی فاصله داشت که امیدی برای فرود داشته باشد و خلبان باید با چتر نجات در اقیانوس پایین می‌آمد.
تیم پرواز به این نتیجه رسید که چنین خطری نکند و هواپیما برای فرود به سمت ژاپن تغییر مسیر داد.
در زمان فرود که حوالی ساعت ۱۳ به وقت گرینویچ خواهد بود، هواپیما حدود ۴۰ ساعت در آسمان بوده و سه هزار کیلومتر را طی کرده است که تا همین جا هم رکورد طولانی‌ترین پرواز با انرژی خورشیدی را (هم از نظر زمان هم از نظر مسافت) شکسته است.
در زمان توقف در ژاپن، تیم پرواز مسیرهای دیگر پروازی را بررسی خواهد کرد تا در صورت امکان هواپیما بتواند زودتر سفر خود را ادامه دهد چون اگر این توقف زیاد طول بکشد ممکن است برنامه مراحل بعد تحت تاثیر قرار بگیرد.
آنها باید پیش از ماه اوت که زمان اوج تندبادها است از آمریکا و بعد از اقیانوس اطلس عبور کنند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
ماهیگیری به سبک ۶۰۰ سال گذشته

روش صید ماهی‌های ساردین (تن) در ایتالیا باعث خشم دوستداران محیط زیست شده است.
صیادان منطقه ساحلی ساردینیا در کارلوفورته ایتالیا سال‌ها است که طی جشنواره‌ای به روش سنتی ماهی‌های تن را شکار می‌کنند و با قرار دادن توری بزرگ در آب، ماهی‌ها را به دام می‌اندازند و جوانان قدرتمند با ورود به محدوده تور با ضربه‌های پیاپی ماهی‌های صید شده را می‌کشند.این جشنواره برای بومیان منطقه بسیار مقدس توصیف شده و قدمتی 600 ساله دارد.با این وجود دوستداران حیات وحش این روش ماهیگیری و کشتار این تعداد ماهی را روشی بی‌رحمانه توصیف می‌کنند و خواستار توقف چنین کشتاری هستند.
صید ماهی‌های تن منبع اصلی اقتصاد محلی بومیان منطقه شناخته می‌شود، اما منتقدان این جشنواره تورهای ماهیگیری را به عنوان اتاق مرگ ماهی‌ها توصیف می‌کنند و قتل‌عام آنها را ظالمانه می‌دانند.ماهیگیران می‌گویند این روش صید باعث می‌شود که گوشت ماهی‌ها کیفیت خود را حفظ کند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
خبرنگار سهل انگار بی بی سی، ملکه الیزابت را کشت

یک خبرنگار شبکه خبری بی بی سی در صفحه توییتر خود، از مرگ «الیزابت» ملکه انگلیس خبر داد اما این شبکه بلافاصله، چنین موضوعی را تکذیب کرد و انتشار آن را اشتباه خبرنگارش دانست.
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فرانسه، بی بی سی همچنین بخاطر انتشار این خبر اشتباه از ملکه 89 انگلیس و دربار سلطنتی این کشور عذرخواهی کرد.
بی بی سی در بیانیه ای گفت:« در جریان تمرین فنی برای یک آگهی درگذشت، بطور اشتباه، توییت یکی از خبرنگاران بی بی سی که در آن تصریح شده بود که یکی از اعضای خاندان سلطنتی مریض شده است، در شبکه انتشار یافت. این توییتها بلافاصله پاک شد و ما بخاطر هر گونه اهانتی در این زمینه، عذرخواهی می کنیم.»
ایرنا هم به نقل از خبرنگار خود در لندن در باره این ماجرا گزارش داد: خانم 'احمن خواجه' روز چهارشنبه در صفحه توییتری اش نوشته بود: «خبر فوری: ملکه الیزابت در بیمارستان 'کینگ ادوارد هفتم ' در حال مداوا می باشد. به زودی بیانیه ای در این خصوص صادر خواهد. این خبرنگار بی بی سی همچنین در پیام دیگری روی صفحه توئیتری خود مدعی شده بود که ملکه انگلیس فوت کرده است.»
این پیام ها درحالی منتشر شده بود که برحسب اتفاق، ملکه الیزابت روز چهارشنبه در بیمارستان 'کنیگ ادوارد هفتم ' برای معاینه سالیانه اش حضور داشت.
برخی از شبکه های خبری از جمله 'سی ان ان' بلافاصله مطالب یاد شده را با تصور به اینکه واقعی هستند؛ بازتاب داده بودند.
درهمین حال 'بی بی سی' به منظور سرپوش نهادن بر اشتباه جدی خبری خبرنگارش، مدعی شده که این اشتباه در جریان تمرین های رسانه ای این شبکه در خصوص پیام های تسلیتی، که به صورت مخفیانه صورت می گیرد، به وقوع پیوسته و درصدد برخورد انضباطی با خبرنگار یاد شده است.
یک سخنگوی کاخ باکینگهام شامگاه چهارشنبه گفت: من تائید می کنم که ملکه الیزابت صبح امروز ( چهارشنبه ) برای معاینه عادی سالیانه اش به بیمارستان کینگ ادوارد هفتم رفته و این ماجرا هنگام انجام این معاینات از پیش تعیین شده صورت گرفته است اما ملکه اکنون بیمارستان را ترک کرده است.
بر اساس این گزارش، خانم خواجه هم پس از اطلاع از اشتباه فاحشی که مرتکب شده بود، با انتشار پیام دیگری روی صفحه توئیتر خود مدعی شد که هنگام انتشار این توییتها، گوشی تلفن همراهش را در منزل جا گذشته بود.
بر اساس این گزارش، یک سخنگوی بی بی سی هم تصریح کرد که هیچگونه پیامی مبنی بر اینکه ملکه انگلیس فوت کرده، از سوی این شبکه منتشر نشده است اما رسانه های انگلیسی به صورت گسترده ای، تصویر این پیام حذف شده را منتشر کرده اند.
شبکه 'بی بی سی' گفته است که صورت سالانه تمرینات محرمانه ای را به منظور آمادگی در ارتباط با فوت ناگهانی ملکه و یا دیگر شخصیت های ارشد خاندان سلطنتی انگلیس انجام می دهد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 33 از 45:  « پیشین  1  ...  32  33  34  ...  44  45  پسین » 
گفتگوی آزاد

Interesting News | اخبار جالب

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA