انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 186 از 241:  « پیشین  1  ...  185  186  187  ...  240  241  پسین »

History of World Cup | تاریخچه جام های جهانی


مرد

 
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  ویرایش شده توسط: sepanta_7   
مرد

 
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  ویرایش شده توسط: sepanta_7   
مرد

 
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  ویرایش شده توسط: sepanta_7   
مرد

 
Osvaldo Ardiles





این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  ویرایش شده توسط: sepanta_7   
مرد

 
José Manuel Moreno




خوزه مانوئل مورنو فرناندز (زاده:۳ اوت ۱۹۱۶ - وفات:۲۶ اوت ۱۹۷۸) یک بازیکن فوتبال بازنشسته اهل آرژانتین است.پست تخصصی او مهاجم بود.

بیشتر دوران بازی خود را در ریورپلات گذراند.او اولین فوتبالیستی است که به مقام قهرمانی لیگ در چهار کشور مختلف با چهار باشگاه مختلف دست یافته است.مورنو برای باشگاه های متعددی در آرژانتین، مکزیک، شیلی، کلمبیا بازی کرده است.او در ۴۸۹ بازی باشگاهی ۲۲۴ گل توانست بزند.

مورنو از سال ۱۹۳۶ تا ۱۹۵۰ به مدت ۱۴ سال عضو تیم ملی آرژانتین بود.مورنو برای تیم آرژانتین در ۳۴ بازی توانست ۱۹ گل وارد دروازه حریفان کند.





Position: *SS, AMF, CF, CMF
Side: RF/RS
Age: 24-31 years (03/08/1916)

Height: 177 cm
Weight: 80 kg

Attack: 90
Defence: 68
Balance: 89
Stamina: 84
Top Speed: 84
Acceleration: 87
Response: 87
Agility: 84
Dribble Accuracy: 94
Dribble Speed: 85
Short Pass Accuracy: 90
Short Pass Speed: 86
Long Pass Accuracy: 86
Long Pass Speed: 85
Shot Accuracy: 89
Shot Power: 89
Shot Technique: 88
Free Kick Accuracy: 78
Curling: 85
Header: 93
Jump: 88
Technique: 94
Aggression: 90
Mentality: 88
Goalkeeper Skills: 50
Team Work: 90
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
José Manuel Moreno

این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  ویرایش شده توسط: sepanta_7   
مرد

 
José Manuel Moreno

این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  ویرایش شده توسط: sepanta_7   
مرد

 
José Manuel Moreno

این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  ویرایش شده توسط: sepanta_7   
مرد

 
José Manuel Moreno





این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  ویرایش شده توسط: sepanta_7   
مرد

 
مهاجم ها
Lionel Messi





لیونل آندره مسی 24 ژوئن سال 1987 در شهر روساریو آرژانتین دیده به جهان گشود.
وی عضو تیم ملی بزرگسالا ن آرژانتین و تیم بارسلونا اسپانیا است. بسیاری از مطبوعات به وی لقب مارادونای جدید داده‌اند. لقب وی که توسط خودش انتخاب شده «جانشین» است.

لیونل در سن 5سالگی بازی را در تیم گراندولی آغاز کرد. تیمی که پدرش به عنوان مربی در آن جا مشغول به کار بود. در سال 1995 مسی به تیم نیوولز اولدبویز آرژانتین پیوست. وی 11 سال داشت که پزشکان تشخیص دادند دچار کمبود هورمون رشد است.

باشگاه ریور پلاته علاقه خود را برای به خدمت گرفتن مسی نشان داد اما آنها پول کافی برای خرج معالجه وی نداشتند. کارلوس ریساچ مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا اسپانیا، از استعداد بی‌ظیر مسی آگاه شد. ریساچ پس از تماشای بازی وی به نمایندگی از باشگاه بارسلونا با مسی قراردادی امضا کرد.

آنها پیشنهاد کردند تمام مخارج پزشکی لیونل را قبول می‌کنند به شرطی که وی برای شروع زندگی جدید به اسپانیا نقل مکان کند. خانواده مسی نیز به همراه این بازیکن جوان به اروپا منتقل شدند و لیونل کارش را در تیم جوانان بارسلونا آغاز کرد.

جانشین به زودی توانست در ترکیب تیم دوم بارسلونا جایگاه ثابتی به دست آورد. در آن فصل وی رکورد جالبی برجای گذاشت. میانگین بیش از یک گل در هر بازی. مسی در آن فصل توانست در 30 بازی 37 گل به ثمر برساند.

لیونل مسی در اکتبر 2004 توانست اولین بازی رسمی‌اش را برای بارسلونا برابر اسپانیول انجام دهد. با این بازی وی عنوان سومین بازیکن جوان تاریخ باشگاه بارسلونا را به خود اختصاص داد.


زمانی که در تاریخ 1 می 2005 مسی توانست اولین گل رسمی‌اش را برای بارسا در مقابل تیم الباسته بالومپایه به ثمر برساند تنها 17 سال و 10 ماه و 7 روز سن داشت. وی با این گل توانست خود را به عنوان جوان‌ترین گلزن بارسلونا در لا لیگا مطرح کند.

به مسی این شانس را دادند تا بتواند به عضویت تیم ملی اسپانیا دربیاید اما وی این پیشنهاد را رد کرد. در ژوئن سال 2004 مسی در بازی دوستانه بین دو تیم فوتبال زیر 20 ساله‌های آرژانتین و پاراگوئه به میدان رفت.

در ژوئن 2005 توانست همراه با تیم زیر 20 ساله‌های آرژانتین به مقام قهرمانی مسابقات جام جهانی جوانان دست یابد.

لیونل با زدن 6 گل کفش طلایی مسابقات و توپ طلایی بهترین بازیکن تورنمنت را نیز تصاحب کرد. با وجود این که لیونل بسیار جوان بود همیشه وی را با دیگو مارادونا مقایسه می‌کردند.

در تاریخ 27 ژوئن باشگاه بارسلونا قرارداد جدیدی با مسی تا سال 2010 منعقد کرد. در این قرارداد یک ماده وجود دارد که در آن آمده است هر تیمی می‌تواند با پرداخت مبلغ 150 میلیون یورو، مسی را به خدمت بگیرد. این مبلغ 30 میلیون یورو بیشتر از مبلغ فروش رونالدینیو است.

در سال 2005 خوزه پکرمن، لیونل مسی را به تیم ملی بزرگسالان آرژانتین دعوت کرد. وی اولین بازی‌اش را برابر مجارستان انجام داد. مسی در دقیقه 63 وارد میدان شد اما به فاصله 40 ثانیه از زمین مسابقه اخراج شد. پس از این مسابقه، مسی اولین بازی واقعی خود را برای تیم ملی آرژانتین برابر پاراگوئه انجام داد.

وی اولین بازی خود را در جام باشگاه‌های اروپا در تاریخ 27 سپتامبر و در برابر اودینسه انجام دهد. در دسامبر همان سال روزنامه ایتالیایی توتو اسپورت جایزه پسر طلایی 2005 را که به بهترین بازیکن زیر 21 سال اروپا داده می‌شود، به لیونل مسی داد. جانشین توانست بالاتر از وین رونی، لوکاس پودولسکی و کریستیانو رونالدو قرار بگیرد.

مصدومیت شدید باعث شد مسی به مدت دو ماه از کلیه فعالیت‌های ورزشی دور بماند. به خاطر این مصدومیت حضور وی در جام جهانی 2006 در هاله‌ای از ابهام فرو رفت. با این وجود نام لیونل مسی را به عنوان بازیکن تیم ملی آرژانتین برای حضور در جام جهانی تحویل مقامات برگزاری مسابقات دادند.

مسی پس از روماریو (فصل 94-93) اولین بازیکن بارسلونا بود که توانست در معروف‌ترین دربی اسپانیا هت تریک کند. در این فصل مسی گلی به ثمر رساند که همگان دوباره وی را با مارادونا مقایسه کردند. جانشین همانند مارادونا در بازی با انگلستان توپ را دریافت کرد، 62 متر با توپ حرکت کرده 6 نفر از بازیکنان حریف را پشت سر گذاشت و دروازه ختافه را گشود.

تمام کارشناسان ورزشی جهان این گل را مشابه گل قرن مارادونا دانسته و پس از این گل، مطبوعات اسپانیا به وی لقب «مسیدونا» دادند.

لیونل مسی در فصل 2008- 2007 توانست در یک هفته 5 گل به ثمر برساند تا تیم بارسا به صدر جدول رده‌بندی صعود کرده و خودش نیز یک شروع رویایی را تجربه کند. فرانتس بکن بائر و یوهان کرایف ستارگان سابق جهان فوتبال، از لئو به عنوان بهترین بازیکن جهان نام برده‌اند.

معمولاً از لیونل مسی به عنوان یک بازیکن آرژانتینی-اسپانیایی یاد می‌شد؛ بحث دورگه بودن او زمانی به اوج خود رسید که در سال ۲۰۰۴ از وی برای بازی در تیم ملی زیر ۲۰ سال اسپانیا دعوت شد. او این درخواست را برای اصلیت آرژانتینی خود رد کرد و به او فرصت بازی در تیم ملی زیر ۲۰ ساله‌های آرژانتین داده شد و در ژوئن ۲۰۰۴ در یک بازی دوستانه مقابل پاراگوئه به میدان رفت.مسی یک بار مقابل پاراگوئه گلزنی کرد و در یک بازی دوستانه در ژوئیه ۲۰۰۴ برابر اروگوئه دو بار موفق به گلزنی شداو در سال ۲۰۰۵ یکی از اعضای تیم ملی جوانان آرژانتین در جام جهانی جوانان بود که در هلند قهرمان آن مسابقات شده‌بودند. او در آن مسابقات در مجموع ۶ گل به ثمر رساند و بهترین بازیکن و هم‌چنین بهترین گلزن آن مسابقات شد.

مسی در ۱۷ اوت ۲۰۰۵ اولین بازی خودش در رده بزرگسالان را مقابل مجارستان، زمانی که فقط ۱۸ سال داشت انجام داد. او در دقیقه ۶۳ به زمین بازی آمد ولی داور بازی، مارکوس مرک او را در دقیقه ۶۵ به‌خاطر ضربه زدن به مدافع مجارستان، ویلموش وانکزاک از زمین بازی اخراج کرد. هر چند مدافع مجارستان پیراهن مسی را می‌کشید. این تصمیم بحث برانگیز بود و مارادونا نیز حتی ادعا کرد که این تصمیم داور از پیش برنامه‌ریزی شده بود. بعد از اخراج مسی نقل شد که او در رختکن گریه کرد مسی دوباره در روز ۳ سپتامبر در بازی با پاراگوئه در مقدماتی جام جهانی آلمان در ترکیب تیم قرار گرفت و در نهایت بازی با نتیجه ۱–۰ به سود آرژانتین به پایان رسید. او پیش از این بازی گفته بود:

مدت حضورم در بازی اول بسیار کوتاه بود، این بازی برای من بازی اول محسوب می‌شود.

او دومین بازی خود را برای آرژانتین در برابر پرو انجام داد. مسی در این بازی می‌توانست یک پنالتی قطعی بگیرد. پس از این بازی، پکرمن، سرمربی وقت آرژانتین، مسی را «جواهر» نامید.او اولین گل خود برای تیم ملی آرژانتین را در ۱ مارس ۲۰۰۶ در یک بازی دوستانه مقابل کرواسی به ثمر رساند.

مصدومیتی که در اواخر فصل ۰۶–۲۰۰۵ گریبان گیر مسی شد و او را برای ۲ ماه از میادین دور کرد، بر حضور او در جام جهانی ۲۰۰۶ اثر نامطلوب گذاشت. مسی در ۱۵ می ۲۰۰۶ در ترکیب انتخابی آرژانتین برای جام جهانی جای گرفت. او قبل از جام جهانی در بازی دوستانه مقابل آنگولا برای ۶۴ دقیقه بازی کرد.او در اولین بازی آرژانتین از روی نیمکت ذخیره‌ها شاهد پیروزی تیمش بر ساحل عاج بود.

در بازی بعدی آرژانتین مقابل صربستان، مسی به عنوان جوانترین بازیکن آرژانتین در جام جهانی، در دقیقه ۷۴ به جای ماکسی رودریگز وارد زمین شد.مسی در همان دقایق اولیهٔ حضورش در بازی به هرنان کرسپو یک پاس گل داد و در نهایت گل ششم تیمش را به ثمر رساند تا جوانترین گلزن مسابقات لقب بگیرد. وی همچنین با گل خود در آن بازی در لیست جوانترین گلزنان تاریخ جام جهانی در جایگاه ششم جای گرفت.مسی در بازی ای که آرژانتین در آن ۰–۰ با هلند مساوی کرد حضور داشت.مسی در بازی بعدی برابر مکزیک زمانی که بازی ۱–۱ بود، به عنوان بازیکن ذخیره در دقیقه ۸۴ وارد زمین شد.خوزه پکرمن در بازیِ مرحلهٔ یک چهارم نهایی مقابل آلمان از مسی استفاده نکرد. آرژانتین در ضربات پنالتی بازی را به آلمان واگذار کرد.

مسی در جام جهانی ۲۰۱۰، برای اولین بار در یک تورنمنت اصلی پیراهن شمارهٔ ۱۰ را برای آرژانتین به تن کرد. او در بازی اولِ تیمش در آن تورنمنت، مقابل نیجریه به طور کامل حضور داشت و موقعیت‌های متعددی برای گلزنی پیدا کرد؛ اما دروازه بان نیجریه، وینسنت انیما که در آن بازی بهترین بازیکن زمین شد، مکرراً شوت‌های او را دفع می‌کرد.مسی در برد ۴–۱ تیمش مقابل کره جنوبی حضور داشت و در نقشی فراتر از پستِ هافبک هجومی و بازی ساز، که مارادونا برای او در نظر گرفته بود بازی کرد و در همهٔ گل‌های تیمش نقش داشت و به گونزالو ایگواین کمک کرد تا در آن بازی هت تریک کند.مسی در بازی سوم مرحلهٔ گروهی به عنوان کاپیتان حضور داشت و آرژانتین بازی را ۲–۰ مقابل یونان به سود خود به پایان برد. وی در این بازی نیز راهگشای آرژانتین بود و در به ثمر رساندن گل‌ها نقش مهمی ایفا کرد و به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

لئو در مرحلهٔ بعدِ رقابت‌ها در بازی مقابل مکزیک یک پاس گل به کارلوس توز داد و در گلِ اول بازی ای که آرژانتین در نهایت ۳–۱ به سود خود به پایان برد، نقش مهمی ایفا کرد. جام جهانی برای آرژانتین در مرحلهٔ یک چهارم نهایی با باخت ۴–۰ مقابل آلمان به پایان رسید.

مسی توسط گروه تحقیقاتی فنی فیفا، برای جایزهٔ توپ طلایی نامزد شد و در لیست ۱۰ نفرهٔآنها قرار گرفت. این گروه با این توصیف مسی را انتخاب کردند: «حرکت‌های شاخص او و خلاقیت برای تیمش، دریبلینگ، شوت کردن، پاس دادن-منحصر به فرد و کارا».

مسی در ۱۵ ژوئن و در بازی اول تیمش در مرحلهٔ گروهیِ جام جهانی ۲۰۱۴ مقابل بوسنی و هرزگوین که با بردِ ۲–۱ به سود آرژانتین به پایان رسید، کاپیتان تیم بود.آرژانتین در دقیقهٔ سوم صاحب یک ضربهٔ ایستگاهی شد که پس از برخورد به مدافع بوسنی مارکوس روخو، به پای سئاد کولاشیناس برخورد کرد و وارد دروازهٔ بوسنی شد.مسی در دقیقهٔ ۶۵ با دریبل ۳ بازیکن و یک-دو کردن با ایگواین گل دوم آرژانتین را به ثمر رساند.این دومین گل مسی در رقابت‌های جام جهانی بود. لئو اولین گل خود در جام جهانی را در جام جهانی ۲۰۰۶ و در بازی ای که آرژانتین با ۶ گل صربستان را شکست داده بود به ثمر رساند. مسی در بازی دوم آرژانتین مقابل ایران در دقیقهٔ ۹۱ از فاصلهٔ ۲۵ یاردی به سمت دروازهٔ ایران شوت زد و درنهایت توپ در گوشهٔ سمت چپ دروازهٔ ایران جای گرفت و آرژانتین در آن بازی به پیروزی رسید.گل مسی به ایران چهلمین گلِ بین‌المللی او بود و برد آرژانتین در آن بازی، صعود این تیم را به مرحله حذفی قطعی کرد.مسی در سومین بازی تیم در مرحلهٔ گروهی مقابل نیجریه دو بار گلزنی کرد و تعداد گل‌های خود در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۴ را به عددِ ۴ رساند. گل دوم مسی و آرژانتین از روی یک ضربهٔ آزاد زده شد و در نهایت آرژانتین بازی را ۳–۲ برد و به عنوان تیم اولِ گروه صعود کرد.مسی در تمام سه بازیِ مرحلهٔ گروهیِ آرژانتین، به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

لئو در مرحلهٔ یک هشتم نهایی در بازی مقابل سوئیس، در دقیقهٔ ۱۱۸ به آنخل دی ماریا یک پاس گل داد و در نهایت آرژانتین بازی را بعد از وقت‌های اضافی با نتیجهٔ ۱–۰ به سود خود به پایان برد. مسی بعد از دریافت پاسی که رودریگو پالاسیو به او داد دریبل زنی را شروع کرد و پس از گذر از فابیان شار به دی ماریا پاس داد و آرژانتین به گل پیروزی رسید. مسی بار دیگر به عنوان بهترین بازیکن زمین در آن مسابقه انتخاب شد.لئو در مرحلهٔ یک چهارم نهایی در بازی مقابل بلژیک حضور داشت و در نهایت تیم آرژانتین با گل ایگواین برای اولین بار بعد از سال ۱۹۹۰ به مرحلهٔ نیمه نهایی جام جهانی راه یافت.آرژانتین در مرحلهٔ نیمه نهایی در بازی مقابل هلند بعد از وقت‌های اضافه به نساوی ۰–۰ رسید و در نهایت توانست در ضربات پنالتی هلند را با نتیجهٔ ۴–۲ شکست دهد و برای اولین بار بعد از زمانی که مارادونا آن‌ها را به فینال رسانده بود به بازی پایانی رسید. اگرچه مسی نتوانست در آن بازی گلی به ثمر برساند، اما پنالتی اول آرژانتتین را او به گل تبدیل کرد.

مسی در ۱۱ ژوئیه در لیست ۱۰ نفره برای جایزهٔ کفش طلایی فیفا و کسب عنوان بهترین بازیکن تورنمنت قرار گرفت.آرژانتین در ۱۳ ژوئیه، با گلی که بازیکنِ تعویضیِ آلمان ماریو گوتسه در دقیقهٔ ۱۱۳ وارد دروازهٔ آن‌ها کرد، همانند فینالِ سال ۱۹۹۰ بازی را بعد از وقت‌های اضافه با نتیجهٔ ۱–۰ به آلمان باخت. مسی در دقیقهٔ ۲۹ حرکتی را آغاز کرده بود که توسط ایگواین به گل تبدیل شد؛ اما توسط داور به دلیل قرارگیری ایگواین در موقعیت آفساید، به درستی مردود اعلام شد. لئو در آن مسابقه فرصت‌های بسیاری را برای گلزنی به خصوص در دقیقهٔ ۴۷ از دست داد.

مسی تورنمنت را با چهار گل و یک پاس گل به عنوان سومین گلزن برترِ جام به پایان رساند. نیمار که تعداد گل‌های زده اش با مسی برابر بود، به علت تعداد بازی‌های کمتری که نسبت به مسی انجام داده بود، کفش برنزی را تصاحب کرد. مسی در آن تورنمنت چهار بار بهترین بازیکن زمین شد که از این حیث بالاتر از تمام بازیکنان آن تورنمنت قرار گرفت.لئو بعد از بازی فینال جلوتر از توماس مولر و آرین روبن به عنوان بهترین بازیکن تورنمنت، توپ طلا را برنده شد. اگرچه مسی در مرحلهٔ حذفی هیچ گلی را به ثمر نرسانده بود اما موقعیت‌های زیادی را خلق کرده بود، موفق‌ترین حرکات با توپ و دریبل‌ها را داشت، بیشترین پاس صحیح در محوطهٔ جریمه را داده بود و رکورد بیشترین پاس در عمق را بیش از هر بازیکن دیگری در آن تورنمنت دارا شد.[البته تصمیمِ اهدای توپ طلا به مسی از آن جا که او در دور حذفی هیچ گلی به ثمر نرسانده بود و فقط یک پاس گل داده بود در رسانه‌ها مورد بحث و نقد قرار گرفت. سپ بلاتر رئیس فیفا بعد از اهدای توپ طلا به مسی اظهار داشت که او وقتی دید مسی توپ طلا را دریافت می‌کند شگفت زده شده است.همچنین دیگو مارادونا اسطورهٔ آرژانتینی بعد از برنده شدن توپ طلا توسط مسی در یک برنامهٔ تلویزیونی اعلام کرد که توپ طلا حق مسی نبوده است و او توپ طلا را به دلیل طرح تبلیغاتی برنده شد و بازاری‌ها شخص اشتباهی را انتخاب کردند. لئو پس از مسابقهٔ فینال در مورد موفقیتش در برنده شدن توپ طلا اظهار نظر کرد و گفت: "من به توپ طلا اهمیتی نمی‌دهم. من فقط به خاطر شانس‌های از دست رفته عصبانی هستم. ما بهترین شانس را داشتیم. ما می‌دانستیم که نمی‌توانیم به بازی تسلط کامل داشته باشیم اما می‌دانستیم که چه کاری می‌خواهیم انجام دهیم. من در حال حاضر به جایزه‌ام اهمیتی نمی‌دهم. من فقط می‌خواستم جام را بالای سرم ببرم و آن را به آرژانتین ببرم. درد و رنجی که من دارم خیلی زیاد است."




Position: *SS, CF,WF,AMF(Optional)
Side: LF/BS
Age: 21-25 years (24/06/1987)

Height: 169 cm
Weight: 67 kg

Attack: 92
Defence: 35
Balance: 84
Stamina: 83
Top Speed: 84
Acceleration: 95
Response: 86
Agility: 96
Dribble Accuracy: 96
Dribble Speed: 96
Short Pass Accuracy: 87
Short Pass Speed: 83
Long Pass Accuracy: 83
Long Pass Speed: 78
Shot Accuracy: 91
Shot Power: 84
Shot Technique: 89
Free Kick Accuracy: 84
Curling: 87
Header: 74
Jump: 78
Technique: 95
Aggression: 89
Mentality: 80
Keeper Skills: 50
Team Work: 85
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  ویرایش شده توسط: sepanta_7   
صفحه  صفحه 186 از 241:  « پیشین  1  ...  185  186  187  ...  240  241  پسین » 
ورزش
ورزش

History of World Cup | تاریخچه جام های جهانی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA