انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
مناسبتها
  
صفحه  صفحه 6 از 7:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  پسین »

زادروز سعید ملک پور (سیاوش) گرامی باد


مرد

SexyBoy
 
داداش ۱۲۰ ساله بشی به امید آزادیت بزرگ مرد
.What's life? Life is love
.What's love? A kissing
.What's kissing? Come here and I'll show you

Sexy
     
  
زن

Princess
 
امیدوارم که روزی برسه که برای آزادیت جشن بگیریم سعید جان

عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
زن

andishmand
 
زادروز سعید ملک پور (سیاوش) گرامی باد

و با آرزو و امید برای آزادیش
ناگهان رسیدی
و خوشبختی شیشه ی عطری بود
که از دستم افتاد
و در تمام زندگیم پخش شد!
     
  
زن

 
نمی دانم چرا هنوز آزادت نکرده اند شاید از آزادگی می ترسند..شاید می دانند که من و تو ما می شویم .. آنان از من نمی ترسند .. از ما می ترسند از تو می ترسند که وقتی به نزدمن آیی ما بشویم . مرد آن است که درکشاکش دهر سنگ زیرین آسیا باشد .
تو را با عدالتی محکوم کرده اند که اگر خود را با آن محکوم گردانند بار ها و بار ها باید که خود را به دار آویخته باشند . چرا نمی گویند که چرا کوی و برزن کده های ما پر است از فقر و فحشاء ؟! چرا نمی گویند که چرا برای لقمه ای نان باید که تن فروشی کرد .؟!چرا نمی گویند که به خیال خام خویش انسانیت را در کنار انسان می کشند و حیوانیت ولایت فقیه را جایگرینش می کنند تا مهر تاییدی باشد بر غارتگری های چپاولگرانی که سالهاست خون ملت را می مکند و خونها در شیشه کرده اند ؟! چرا این بی ناموسان نمی دانند که ناموس وطن مقدس .. فروشی نیست؟! شرف و عزت و احترام آبروی ایران مقدسمان فروشی نیست . ..
نمی دانم چرا هنوز آزادت نکرده اند سعید جان !عشق را نمی توان در بند کشید . انسانیت را نمی توان کشت . آزادگان به خاطر آن زنده اند که روزی آزادی رنج کشان را ببینند. می دانم که قلب تو از پشت میله های زندان برای ما پر می کشد .اما بدان ! میلیونها دل برای دل تو پر می کشد . برای همای سعادتی که خوشبختی او را نتوان که در بند کشید . ما هم اسیر زندانی به نام دنیا هستیم . اسیر زندانی که میله های آن بسیار بلند است . بسیار طولانی . آزادی کجاست ؟! کسی نیست که به من نشانش دهد ؟! کسی نیست که از خانه اش بگوید ؟ آزادی کجاست ؟! آزادی کجاست ؟! نکند که از من گریخته باشد ؟ آزادی در کنار توست . تنهایت نخواهد گذاشت . شاید که روزی با تو آزاد گردد . آزادی کجاست ؟! چرا او را نمی بینیم ؟! شاید که در دلهای ما باشد . شاید که همخون و همخانه ما باشد . آزادی کجاست ؟! شاید که اشتباه بپنداریم . هیچکس نمی تواند آزادی را برای دیگری به بند کشد ..
آزادگان آزادی را در کنار خود دارند . بپا خیزید آزادیخواهان ! آزادی در دلهای من و توست . در سینه های ما .. فریاد بزنید آزادش کنید .میله های زندان قلبتان را بشکنید ..سعید ها منتظرند . سعید ها با هر نفس خود بر سینه آزاد آسمان آزادی می نویسند که بر آسمان آزادگی نمی توان حصار کشید . آزادی درخون ماست . شیران بپا خیزید ... ازدندانهای تیز گرگان درنده نترسید .. شیر همیشه شیر است او روباه پس مانده خوار را می شناسد .. خواب دیگر بس است . اینک زمان بیداری رسیده است . مهتاب رفته است آفتاب آمده است .
آری سعیدعزیز ! انقلاب ما انقلاب نکبت و بد بختی بوده است .. شاید بدانم که چرا هنوز آزادت نکرده اند . آنان بیش از آن که از سعید بترسند از انقلاب سعید می ترسند .. از انقلاب خوشبختی که این بار به دشمنان امان نخواهد داد که در خانه دوست بنشینند . سعید عزیز ! می دانم که دلت تنگ است .. خسته ای از بند .. ما هم زندانیان بد بختی هستیم که هم .. آرزو های خود را زندانی کرده ایم هم اسیر آرزوهای خودشده ایم . می دانم دلت تنگ است .. می دانی که زندگی جنگ است .. می دانم که آزردن تو ننگ است ..می دانی که سینه های دشمن پر از سنگ است .. می دانم که آهنگش فریب و نیرنگ است .. و می دانم و می دانی که صدای آزادی به یک رنگ است . خواهد آمد روزی که میله های قلبمان را بشکنیم بی آن که قلبمان را بشکنیم .... اما قلب دشمن آزادی را خواهیم شکست . آن روز خواهد آمد که تو را در آغوش کشیم و با چشمانی اشکبار بر بام سپید آزادی (قله دماوند )برویم و با اشک شوق آزادگی سرزمین آریایی را با مهر خود آبیاری کنیم و به فردوسی بزرگ بگوئیم به خدای خاک خوب ایران سوگند که ما خرد داریم . آخر نمی خواهیم که سر انجامی بد داشته باشیم . آن روز به فردوسی بزرگ خواهیم گفت که دیگر این بیت را نخواند .. به یزدان که گر ما خرد داشتیم ..کجا این سر انجام بد داشتیم .
روزی خواهد آمد که دیگر کسی ازمرگ شیطان پیری که عکسش را در ماه دیده اند نگوید .. روزی که تولدت را با شکوه هر چه تمام تر جشن بگیریم .. آن روز که میله های زندان قلبمان را شکسته باشیم و آزادی را نجات داده باشیم . آری آزادی را به ظاهر در بند کشیده اند اما اسیر دلهای آن سوی زندان کوچک توست . تولدت مبارک ! مرد همیشه بیدار .. خدایت نگه دار ! دوست وبـــــــــــــرادرتو : ایرانی همیار
     
  ویرایش شده توسط: shahrzadc   
مرد

SexyBoy
 
داش سیاوش هنو به همون اندازه که اول دوست داشتم دوست دارم هنو برام همون رفیق مهربون و با مرامی
داش امیدوارم زودتر برگردی به آغوش خانوادت و به آرامش برسی


.What's life? Life is love
.What's love? A kissing
.What's kissing? Come here and I'll show you

Sexy
     
  
زن

 
زاد روزش گرامی و به امید رهایی اش
آشفته سریم !
شانه‌ی دوست کجاست ؟
     
  
مرد


 
زادروز سعید ملک پور (سیاوش) گرامی باد
     
  
مرد

 
زادروز سعید ملک پور (سیاوش) گرامی باد
     
  
مرد

 
تولدش مبارک
هنوز ازاد نشده این بنده خدا
بابا یه عفوی یه مددی یه ازادی مشروطی یه تخفیف مجازاتی
ایشالله که عید فطر ازاد شه عفو میخوره عید فطرا

خنده های زندگی را روزگار ازما گرفت
ای خوشا روزی که ماهم روزگاری داشتیم
     
  
زن

andishmand
 
charli1369: ایشالله که عید فطر ازاد شه عفو میخوره عید فطرا
انشالله ... و

زادروز سعید ملک پور (سیاوش) گرامی باد
ناگهان رسیدی
و خوشبختی شیشه ی عطری بود
که از دستم افتاد
و در تمام زندگیم پخش شد!
     
  
صفحه  صفحه 6 از 7:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  پسین » 
مناسبتها

زادروز سعید ملک پور (سیاوش) گرامی باد


این تاپیک بسته شده. شما نمیتوانید چیزی در اینجا ارسال نمائید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA