انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 201 از 241:  « پیشین  1  ...  200  201  202  ...  240  241  پسین »

History of World Cup | تاریخچه جام های جهانی


مرد

 
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  ویرایش شده توسط: sepanta_7   
مرد

 
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  ویرایش شده توسط: sepanta_7   
مرد

 
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  ویرایش شده توسط: sepanta_7   
مرد

 
Zico





این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  ویرایش شده توسط: sepanta_7   
مرد

 
Falcão



پائولو روبرتو فالکائو ملقب به فالکائو(متولد ۱۶ اکتبر ۱۹۵۳) فوتبالیست سابق برزیلی است.او سابقه سرمربیگری تیم ملی برزیل را نیز دارد.عضو تالار مشاهیر تیم ملی برزیل است.به عنوان دومین بازیکن برتر جام جهانی ۱۹۸۲ انتخاب شد.

پست تخصصی او هافبک مرکزی بود اما توانایی بازی در پست هافبک دفاعی را نیز داشت.او رهبر تیم برزیل در خط میانی بود و نقش پلی میکر تیم ملی برزیل را ایفا می کرد.او علاوه بر بازی چشم نواز و تکنیکی اش با توجه به فیزیک بدنی خوب و استقامت زیادش به تیم خود در ابعاد دفاعی نیز کمک می کرد.فالکائو یکی از با استعداد ترین هافبک های مرکزی بازیساز در تمام تاریخ فوتبال به حساب می آید.

در رده باشگاهی سابقه بازی در تیم های اینترناسیونال، آ.اس رم و سائوپائولو را دارد.در ۲۷۴ بازی باشگاهی خود ۴۴ گل توانست بزند.او یکی از بهترین بازیکنان تاریخ باشگاه آ.اس رم می باشد که به او لقب "پادشاه هشتم رم" داده بودند، همچنین او عضو تالار مشاهیر باشگاه آ.اس رم نیز هست.

از فوریه ۱۹۷۶ تا ژوئن سال ۱۹۸۶ در ۳۴ بازی با پیراهن برزیل ۷ گل به ثمر رساند.در دو جام جهانی ۱۹۸۲ و ۱۹۸۶ عضو تیم برزیل بود.عضو تیم منتخب جام جهانی ۱۹۸۲ بود.



Position: *CMF, DMF
Side: RF/BS
Age: 29-33 years (16/10/1953)

Height: 183 cm
Weight: 71 kg

Attack: 77
Defence: 74
Balance: 81
Stamina: 92
Top Speed: 78
Acceleration: 79
Response: 85
Agility: 84
Dribble Accuracy: 90
Dribble Speed: 84
Short Pass Accuracy: 92
Short Pass Speed: 86
Long Pass Accuracy: 91
Long Pass Speed: 85
Shot Accuracy: 79
Shot Power: 86
Shot Technique: 83
Free Kick Accuracy: 82
Curling: 83
Header: 84
Jump: 84
Technique: 92
Aggression: 81
Mentality: 86
Goalkeeper Skills: 50
Team Work: 92
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  ویرایش شده توسط: sepanta_7   
مرد

 
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  ویرایش شده توسط: sepanta_7   
مرد

 
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  ویرایش شده توسط: sepanta_7   
مرد

 
Falcão





این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  ویرایش شده توسط: sepanta_7   
مرد

 
Sócrates



سوکراتس برازیلیرو سامپایو سوزا ویرا د اولیویرا مشهور به سوکراتس(متولد:۱۹ فوریه ۱۹۵۴ -مرگ:۴ دسامبر ۲۰۱۴)، یک فوتبالیست بازنشسته برزیلی بود.ویژگی ظاهری سوکراتس ریش بلند و پیشانی بند بود.او عضو تالار مشاهیر تیم فوتبال برزیل است.

پست تخصصی سوکراتس هافبک تهاجمی بود ،اما توانایی بازی به عنوان هافبک مرکزی و مهاجم دوم را نیز داشت.از نظر فیزیکی هیکلی تنومند و بلند داشت که همین عامل باعث می شد در نبرد های هوایی و جنگ های فیزیکی موفق باشد.او با داشتن قد بلند،دارای تکنیکی مثال زدنی بود.او یک بازیکن دو پا بود که شم گلزنی بالایی نیز داشت.در بازیسازی نیز تبحر خاصی داشت و پاس های زیبا برای همی تیمی های خود ارسال می کرد.

در رده باشگاهی سابقه بازی در تیم هایی مانند بوتافوگو،کورینتیانس،فیورنتینا،فلامینگو و سانتوس را دارد.در رده باشگاهی در ۶۴۰ بازی به میدان رفت و توانست ۲۹۲ گل نیز بزند.

در رده ملی در ۶۰ بازی که با پیراهن برزیل انجام داد ۲۲ گل به ثمر رساند.در جام جهانی ۱۹۸۲ و ۱۹۸۶ عضو تیم برزیل بود.کاپیتان تیم ملی برزیل در جام جهانی ۱۹۸۲ بود.


ده حقيقت در مورد سوكراتس؛ فوتباليستي كه خود را هنرمند مى دانست



1. يك فوتباليست به اسم سوكراتس (سوكراتس نام لاتين سقراط مي باشد)؟ در حالى كه ستارگان امروز دنياي فوتبال اسامى همانند ليونل، كريستيانو‌،‌ ماريو و ... دارند، پدر سوكراتس به خاطر علاقه اش به ادبيات و فلسفه، نام سوكراتس را، از روي سقراط، فيلسوف يونان باستان براي فرزندش برگزيد. خود سوكراتس در اين باره مي گويد: "پدرم در حال خواندن كتاب جمهوري از افلاطون بود كه من به دنيا آمدم."

2. به سوكراتس لقب دكتر را به حق و به خاطر تحصيلاتش در رشته پزشكى داده بودند. وي با اينكه درآمد خوبى از فوتبال داشت، ولى تحصيلات خود را در رشته پزشكى و تخصص كودكان به پايان رساند. براى اينكه در حين تحصيل با مربيان و مديران باشگاه به مشكلى برنخورد،‌ وى هميشه بندى را در قراردادش با باشگاه براى حق تحصيل خود در نظر مى گرفت.

3. سوكراتس با 1.92 متر قد، در دنياى فوتبال به روشنفكر نيز مشهور بود،‌ نه فقط به خاطر تحصيلات دانشگاهى، بلكه به خاطر فعاليتهايش در اوايل دهه 80 ميلادى در مبارزه با رژيم ديكتاتورى برزيل. او جنبشى از بازيكنان شاغل در برزيل را، به نام Domocracia Corinthiana بنا نهاد كه جهت تشكيل حكومت دموكراسى در برزيل فعاليت مى نمود. پيش از برگزارى انتخابات ايالتى در تاريخ 15 نوامبر 1982، بازيكنان تيم كورينتيانس برزيل به رهبرى سوكراتس پيراهن هايى را بر تن نمودند كه بر روى آن با دست خود شعار Dia 15 Note به معني "در پانزدهم راي بده" را، درج كرده بودند.

4. چنين فعاليت هاي غير معمولى به تدريج در تمام باشگاه فراگير شد،‌ سوکراتس در گفتگويى گفته بود: "چنين تصميماتى در باشگاه به صورت جمعى گرفته مى شود، در باشگاه از يك كارمند ساده گرفته تا بازيكنان و سران باشگاه، همه از حق راى مساوي برخوردار هستند."، البته در باقى باشگاه هاى فوتبال، چنين بحث ها و فعاليتهاى سياسى مطرح نبود، به طورى كه وى در اين باره مى گويد: "بازيكنان جديد كه به باشگاه مى آمدند، در اوايل مايوس و تعجب زده بودند، آنها مى گفتند چرا كسي در مورد فوتبال صحبت نمى كند؟"‌

5. از همان دوران حرفه اى فوتبال خود، سوكراتس مى خواست تا همه او را به عنوان مردى خاص بشناسند. خبرنگاران در مصاحبه هاى طولانى به بحث با وى بر سر مسائل هنرى و سياسى مى پرداختند. به گفته خبرنگاران در هر يك از اين مصاحبه هاى طولانى، وى تا ده ليوان آبجو و تعداد زيادى سيگار مصرف مى كرد. در سال 1984 وى به دليل علاقه زيادش به هنر، در مصاحبه اى گفت: "من ورزشكار نيستم، من هنرمندم."

6. در سال 1984 سوكراتس به عنوان يك ستاره دنياي فوتبال به ازاى قراردادى به ارزش حدودي 4.5 ميليون دلار به فيورنتيناى ايتاليا پيوست. پس از نيم فصل ناموفق با 25 بازي و 6 گل زده، سوكراتس به برزيل بازگشت و از سوي مطبوعات ايتاليا، اين نابغه دنياى فوتبال با تفسيرهاي اهانت آميز بدرقه شد. سوكراتس قبل از پيوستن خود يه تيم شهر فلورانس و فوتبال ايتاليا برنامه هاى بلند پروازانه اى داشت. او در جايي گفته بود: "من مي خواهم دموكراسى را به فوتبال ايتاليا بياورم."

7. سوكراتس مترادفى است براي واژه joga bonito، يا فوتبال زيباى برزيل در دهه 80 ميلادى. اين زيبايى در جام جهانى 1986 مكزيك، بازى با فرانسه قهرمان آن روزهاى اروپا و در مرحله يك چهارم نهايى آن رقابت ها به اوج خود رسيد. مقصر اصلي شكست اين فوتبال زيبا در مقابل ميشل پلاتيني و يارانش، كسى نبود جز معمار اين فوتبال زيبا،‌ سوكراتس. در ضربات پنالتي در انتهاى نبرد 120 دقيقه اى، سوكراتس مغلوب ژول باتس سنگربان فرانسوي شد. و برزيل از راه يابي به مراحل بالاتر جام بازماند.

8. سال 2004 و 14 سال بعد از خداحافظى سوكراتس با دنياي فوتبال، وى بار ديگر به فوتبال بازگشت. وى همكاري با يك موسسه انگليسي را آغاز كرد كه بيش از 700 مدرسه فوتبال در انگلستان تاسيس كرده است. سوكراتس قرار شد كه براي تبليغ، در يك بازي از تيم دسته نهمي گيرفورت تون كه يكى از زيرمجموعه هاى اين موسسه انگليسي بود بازى كند. وي همچنين قول داد كه در فصل بعد بازيكنانى نظير كاركا و زيكو نيز به وى ملحق خواهند شد. اين بازى كه با تعقيب گسترده مطبوعات همراه بود، بالاخره برگزار شد و سوکراتس به مدت 12 دقيقه در آن بازى كرد. وى در اين مورد گفت: "اين يك بازى نمايشى است و من 50 سال سن دارم، 15 دقيقه هم كافى است."

9. سوكراتس علاوه بر فعاليت هاى فوق، به جمع آورى و كلكسيون دارى تمبر نيز علاقه داشت و كلكسيوني از تمبرهاى تاريخى را گرد هم آورده بود. وى با اينكه فوتباليستى مشهور بود،‌ پزشك، فعال سياسى،‌ نقاش، نويسنده، نوازنده و هنرمند قابلى نيز بود.

10. در چهارم دسامبر 2011 سوكراتس به دليل ناراحتى هاى سيستم گوارشى و كليه، به بيمارستانى در سائوپائولو منتقل شد. و بعد از مرخصى از بيمارستان،‌ وى مشكلات الكلى خود را در گفتگويى آشكار كرد. تا قبل از اين اتفاق وى تا مدت ها در انظار عمومى حاضر نبود. در آخرين روزهاى عمرش، سوكراتس در صفحه فيس بوك يكي از دوستانش نوشت: "بازهم از من حمايت كن، ما پيروز مى شويم. زندگي فقط شادى است، مرسى، مرسى، مرسى."



Position: *AMF, CMF, SMF, SS, (CF as optional)
Side: RF/RS
Age: 25-29 years (19/02/1954)
Era: 1979-1983

Height: 192 cm
Weight: 79 kg

Attack: 86
Defence: 40
Balance: 85
Stamina: 80
Top Speed: 81
Acceleration: 79
Response: 87
Agility: 79
Dribble Accuracy: 92
Dribble Speed: 78
Short Pass Accuracy: 96
Short Pass Speed: 90
Long Pass Accuracy: 88
Long Pass Speed: 87
Shot Accuracy: 85
Shot Power: 87
Shot Technique: 86
Free Kick Accuracy: 85
Curling: 87
Header: 83
Jump: 78
Technique: 96
Aggression: 83
Mentality: 78
Goalkeeper Skills: 50
Team Work: 90
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  ویرایش شده توسط: sepanta_7   
صفحه  صفحه 201 از 241:  « پیشین  1  ...  200  201  202  ...  240  241  پسین » 
ورزش
ورزش

History of World Cup | تاریخچه جام های جهانی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA