انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
گفتگوی آزاد
  
صفحه  صفحه 34 از 45:  « پیشین  1  ...  33  34  35  ...  44  45  پسین »

Interesting News | اخبار جالب


مرد

 
جِنّ دانش آموزان مدرسه دخترانه را فراری داد! [/align]



[aligncenter]دانش آموزان یک مدرسه دخترانه درعربستان سعودی به دلیل وجود جن در مدرسه شان به مدرسه ای دیگر منتقل شدند.
به گزارش پارسینه ، اداره آموزش و پرورش شهر مدینه، دانش آموزان مدرسه دخترانه منطقه الشلایل را به مدرسه ای دیگر منتقل کرد زیرا برخی از دانش آموزان گله مند بودند که جنیان در مدرسه شان زندگی می کنند و چند دانش آموز به همین دلیل دچار بیماری هایی همچون صرع شده اند.

روزنامه الوطن به نقل از "عمر برناوی" مسوول اطلاع رسانی اداره آموزش و پرورش مدینه گزارش داد: کمیته ای که برای تحقیق درباره وجود جنیان در مدرسه دخترانه منطقه الشلایل تشکیل شده بود، توصیه کرد که دانش آموزان به مدرسه ای دیگر منتقل شوند تا اوضاع روحی آنان بدتر از این نشود.

اعضای این کمیته با معلمان و دانش آموزان دیدار کرده بودند و برای جلوگیری از گسترش بیماری های جسمی و روحی دانش آموزان، تصمیم گرفتند آنها را به مدرسه ای دیگر منتقل کنند.

مدرسه منطقه الشلایل در ۷۰ کیلومتری جنوب مدینه منوره واقع است و مدیریت مدرسه در ماه مه ۲۰۱۵ از دچار شدن چند دانش آموز به بیهوشی و صرع خبر داد و اولیای برخی دانش آموزان نیز فرزندان خود را از رفتن به مدرسه منع کردند.

ساکنان منطقه الشلایل در تویتر هشتگی را با عنوان "مشکل مدرسه الشلایل باید حل شود" ایجاد کردند.

الوطن نوشت: یکی از دانش آموزان هنگام ورود به مدرسه یک مرد کهنسال را می بیند که در حیاط نشسته است و این مرد به محض اینکه چشم دانش آموز به وی می افتد، ناپدید می شود و فراش مدرسه هم یک شب هنگام تمیز کردن کلاس ها چند کودک را در حال بازی فوتبال می بیند و این کودکان نیز هنگام نزدیک شدن فراش به آنها ناپدید می شوند. (
Stay healthy chameleon who taught that everyone should behave like himself
     
  
مرد

 
چین، سرزمین میلیاردرهای "خودساخته"

بر پایه‌ی تازه‌ترین گزارش نهاد پژوهشی "پرایوت ولث" چین، در حال حاضر در این کشور بیش از یک میلیون افراد ثروتمند زندگی می‌کنند. حجم دارایی این افراد که در دو دهه‌ی گذشته به دست آمده، بیش از یک و نیم میلیون یورو است.
کارشناسان اقتصادی بانک آمریکایی USB در گزارش جامعی درباره‌ی شمار میلیاردهای جهان، اعلام کردند که در حال حاضر، تعداد میلیاردرهای آسیایی بیش از میلیاردرهای اروپایی است و به‌ویژه بر شمار میلیاردرهای چینی هر هفته افزوده می‌شود.
در این گزارش که میزان ثروت ۱۳۰۰ میلیاردر (به دلار) در سراسر جهان مورد بررسی قرار گرفته، تاکید شده که دارایی این افراد نه از راه ارث، بلکه از طریق راه انداختن کسب و کار و سرمایه‌گذاری‌های کلان در رشته‌های گوناگون به دست آمده است.


مسابقه‌ی میلیاردرهای آسیایی و اروپایی
بنا بر نتایج این پژوهش، حجم دارایی این ثروتمندان "خود ساخته" که تعدادشان به ۹۱۷ تن می‌رسد، در دو دهه‌ی میان سال‌های ۱۹۹۵ و ۲۰۱۴، بیش از سه و نیم بیلیون دلار بوده است. آمریکایی‌ها، ۴۷ درصد از این رقم را کسب کرده‌اند. در مقام دوم، متمولین آسیایی قرار دارند که بیش از یک سوم این مبلغ را از آن خود ساخته‌اند. بر اساس ارزیابی کارشناسان بانک USB در ۵ تا ۱۰ سال آینده، میلیونرهای آسیایی گوی سبقت را در کسب ثروت و گردآوری مال از توانگران آمریکایی خواهند ربود.
بیش از یک پنجم از میلیونرهای چینی که به‌طور میانگین بیش از سه و دو دهم میلیارد دلار ثروت دارند، دارایی خود را از راه تولید کالاهای مصرفی به‌دست آورده‌اند و ۱۳ درصد (با میانگین ثروتی بالغ بر دو و هفت دهم میلیارد دلار) از طریق معاملات ملکی و بنای ساختمان‌ها و برج‌های جدید.
افزایش ارزش سهام شرکت‌های چینی در بازار بورس نیز به ثروت این توانگران "خودساخته" افزوده است. در این گزارش هم‌چنین آمده است که فعالیت‌های بازرگانی در دنیای مجازی نیز یکی دیگر از دلایل افزایش شمار متمولان در چین است. "گروه علی‌بابا" که شرکتی بزرگ در بخش تجارت الکترونیکی جهان است، از جمله‌ی این شرکت‌هاست.
نتایج این پژوهش نشان می‌دهد که خودروی مورد علاقه‌ی اغلب این میلیاردرهای آسیایی، اتومبیل پورشه‌ی ساخت آلمان است!
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
زنی برای خفه ‌نشدن کفگیر قورت داد

کفگیر آشپزخانه تنها وسیله‌ای بود که به ذهن این زن برای جلوگیری از خفگی ناگهانی رسید اما همین وسیله، آسیب‌های جدی را به دستگاه گوارش او وارد کرده است.
یک زن 31 ساله اهل کشور چین پس از درست کردن یک غذای گیاهی شامل انواع سبزیجات، به هنگام خوردن غذا، ناگهان با التهاب گلو و واکنش شدید آلرژی مواجه شد.
او که در حال خفه شدن بود، برای باز کردن مجرای تنفسی خود ابتدا با انگشتان دست، سپس با چوب مخصوص خوردن غذاهای آسیای شرقی و در نهایت با کفگیر آشپزخانه گلوی خود را خراش داد، اما هیچ یک از این اقدامات موثر نبود و او به حال مرگ کف آشپزخانه افتاد سپس کودک 4 ساله این زن با اورژانس تماس گرفت و پزشکان بسرعت با انتقال او به بیمارستان، وی را مورد عمل جراحی قرار دادند.
در اثر ورود کفگیر به گلو و مری این زن، آسیب شدیدی به این اندام ها و بویژه مری او به ابعاد 20 سانتی متر وارد شده و پزشکان مجبور به قطع بخش اعظمی از مری او و کشش معده برای اتصال به مری شده اند. پزشکان البته عنوان کرده اند او بسیار خوش شانس بوده که جان خود را از دست نداده است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
شعری از شفیعی کدکنی بر دیواری در هلند نقش بست

شعری از محمدرضا شفیعی کدکنی، شاعر و پژوهشگر ادبیات فارسی بر روی دیواری در هلند نقش بست.
شفیعی کدکنی هنگام رونمایی از دیوار نوشته شعر مشهور "سفر به‌خیر" (به کجا چنین شتابان؟) که با خط فارسی بر روی دیواری در شهر لیدن حک شده حضور داشت و زیر شعرش را امضا کرد.
پروژه شعر نویسی بر روی دیوارهای شهر لیدن از سال ۱۹۹۲ آغاز شد و تاکنون بیش از صد قطعه شعر به زبان‌های مختلف بر روی دیوارهای این شهر حک شده است.
آثاری از شاعران و نویسندگانی چون ویلیام شکسپیر، فدریکو گارسیا لورکا، اکتاویو پاز، خورخه لوئیس بورخس، پابلو نرودا و آدونیس بر روی دیوارهای لیدن دیده می‌شود.
شعر شفیعی کدکنی نخستین شعر فارسی در میان این مجموعه است.
قرار است به زودی ترجمه انگلیسی این شعر نیز در کنار اصل آن بر روی دیوار نقش بندد.
به گزارش شبکه ایرانیان هلند، اصغر سید قراب، مدیر بخش ایران شناسی دانشگاه لیدن در این مراسم گفت، "شعر سفر بخیر از شفیعی کدکنی در زبان پارسی به صورت یک ضرب المثل درآمده است و از آن در فضاهای گوناگونی استفاده می شود".
آقای سید قراب افزود: "به گفته استاد کدکنی بیش از سی اثر موسیقایی روی این شعر آفریده شده است."

شعر 'سفر به‌خیر' از مجموعه در کوچه باغ‌های نشابور
به کجا چنین شتابان؟
گون از نسیم پرسید
- دل من گرفته زین جا
هوس سفر نداری
ز غبار این بیابان؟
- همه آرزویم اما
چه کنم که بسته پایم
به کجا چنین شتابان؟
- به هر آن کجا که باشد
به جز این سرا، سرایم
- سفرت به خیر اما، تو و دوستی، خدا را
چو از این کویر وحشت، به سلامتی گذشتی
به شکوفه‌ها، به باران
برسان سلام ما را
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
حکم آزادی یک زندانی در ایالت لوییزیانا پس از ۴۳ سال زندان انفرادی

قاضی دادگاهی در ایالت لوئیزیانای آمریکا حکم آزادی بی قید و شرط یک مرد ۶۸ ساله را پس از بیش از چهل سال زندان انفرادی صادر کرده است.
قاضی جیمز برادی همچنین محاکمه این مرد را برای سومین بار منع کرده چون به نظر او چنین کاری "ناعادلانه" است.
آلبرت وودفاکس که ۶۸ سال دارد از ۱۸ آوریل ۱۹۷۲ (۲۹ فروردین ۱۳۵۱) در پی وقوع شورشی در یک زندان که باعث کشته شدن یکی از نگهبانان شد، در زندان است.
آقای وودفاکس که خود را بی گناه می‌دانست، دو بار برای قتل این نگهبان محاکمه شد، اما حکم محکومیت او هر دو بار بعد از مدتی لغو شد.
یکی از سخنگویان دادستانی لوئیزیانا گفت است که دادستانی درخواست تجدید نظر خواهد کرد تا مطمئن شود "این قاتل در زندان می‌ماند و مجازات اعمالش را کاملا خواهد کشید."
آقای وودفاکس که ابتدا به جرم مشارکت در سرقت مسلحانه زندانی شده بود، از زمانی که به سلول انفرادی منتقل شده، به جز یک دوره سه ساله که در بند عمومی بوده، بقیه مدت حبسش را در یک سلول دو در دو و نیم متر گذرانده است و از لای میله‌ها فقط می‌توانسته یک راهروی سیمانی را ببیند.
بنا بر اسنادی که به دادگاه ارائه شده، او بیست و سه ساعت در شبانه‌روز را در سلولش می‌گذرانده است و تنها روزی یک ساعت اجازه می‌یافت تا بیرون بیاید و به تنهایی در امتداد راهرویی که سلولش در آن قرار داشت قدم بزند.
این زندانی، سه بار در هفته اجازه داشت تا ورزش کند و محدودیت‌هایی نیز بر سایر حقوق او از جمله حق ملاقات، دسترسی به کتاب و متون حقوقی، حق کار و همچنین وسایل شخصی که مجاز به نگهداری بود اعمال می‌شده است.
آقای وودفاکس یکی از سه نفری است که که تحت شدیدترین تدابیر امنیتی در زندان ایالتی لوئیزیانا در زندان انفرادی به سر می‌بردند و به "سه آنگولا" معروف بودند، چون این زندان در کنار مجتمعی واقع است که در دوران برده‌داری برای نگهداری برده‌ها استفاده می‌شد و به آنگولا معروف بود.
دو مرد دیگر، رابرت کینگ و هرمن والاس هر دو در سالهای ۲۰۱۱ و ۲۰۱۳ آزاد شدند. والاس، در حالیکه منتظر محاکمه بود، اندکی بعد از آزادی در گذشت. حکم محکومیت کینگ نیز لغو شد.
وودفاکس و والاس عضو جنبش شبه‌نظامی پلنگ‌های سیاه بودند که در سال ۱۹۶۶ برای دفاع در مقابل خشونت پلیس و نژادپرستی تشکیل شد و بعد برای آزادی سیاهپوستان رویه انقلابی در پیش گرفت.
هر سه نفر بارها تاکید کردند که آنها برای جرمی که مرتکب نشده بودند زندانی شده‌‌اند و ادعا می‌کردند که قربانی بی عدالتی آشکار بوده‌اند.
کینگ که ۲۹ سال در زندان انفرادی بود سه سال پیش به بی‌بی‌سی گفت که او در مدت زندان "قوی" باقی مانده بود، اما دیدن این که آدم‌ها چگونه بر اثر نبود رابطه انسانی از هم می پاشند "ترسناک" بوده است.
برای آزادی این سه مرد سالهاست که هم در آمریکا و هم در کشورهای دیگر تلاش‌های زیادی شده بود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
دکترای پزشک آلمانی ۱۰۲ ساله پس از ۷۷ سال به او اهدا شد

دانشگاه هامبورگ در اقدامی نمادین مدرک دکترای اینگه‌بورگ زولم‌-راپوپورت را به او اهدا کرد. این دانشگاه در دوران حکومت نازی‌ها از اعطای مدرک به این پزشک به دلیل داشتن مادری یهودی، خودداری کرده بود. او حال ۱۰۲ سال دارد.



یک دسته‌گل، در آغوش کشیدن و تشویق حضار. اینگه‌بورگ زولم-راپوپورت با ۷۷ سال تأخیر سرانجام در ۱۰۲ سالگی مدرک خود را از دانشگاه پزشکی هامبورگ دریافت کرد.
او پس از دریافت مدرک دکترای خود گفت که برای گرامیداشت "یاد قربانیان" شرکت در این مراسم را پذیرفته است.
اینگه‌بورگ زولم در سال تحصیلی ۳۸- ۱۹۳۷ زمانی‌که که دستیار پزشک بیمارستان اسرائیلی هامبورگ (تأسیس ۱۸۴۳ میلادی) بود، دکترای خود را در مورد "فلج اعضا در پی ابتلا به بیماری دیفتری" نوشت.
او اما برای دفاع از تز خود به جلسه امتحان شفاهی دعوت نشد. در حکومت نازی‌ها دانشگاه از اعطای مدرک دکترا به او به دلیل اینکه مادری یهودی داشت، خودداری کرد.
پدر اینگه‌بورگ تاجری پروتستان بود و دختر خود را نیز با تربیتی مسیحی بزرگ کرده بود. با این حال نژادپرستی نازی‌ها مانع از آن شد که او علی‌رغم نمرات درخشان در دوران تحصیل بتواند مدرک خود را دریافت کند.
اینگه‌بورگ زولم-راپوپورت اما حال پس از شرکت در امتحان شفاهی، با کمک خانواده و دوستان، بدون کامپیوتر و مطالعه دوباره، آن‌هم با چشمانی که به گفته خودش به زحمت قادر به دیدن هستند، از دکترای خود با موفقیت دفاع کرده است.


پروفسور برجسته
این پزشک ۱۰۲ ساله البته نیازی به دریافت این مدرک از دانشگاه هامبورگ نداشت.
اینگه‌بورگ زولم-راپوپورت یکی از پزشکان برجسته کودکان و دارای درجه پروفسوری است.
او سال ۱۹۳۸ همزمان با آغاز کوچ اجباری یهودیان به ارودگاه‌های کار و مرگ، آلمان را ترک و به آمریکا مهاجرت کرد.
او در آمریکا تحصیلات خود را به پایان رساند، مدرک پزشکی دریافت کرد و سپس با ساموئل راپوپورت، پزشکی برجسته که بعدها یکی از نامدارترین بیوشمیست‌های اروپا شد، ازدواج کرد.
او و همسرش اما به دلیل حمایت از حزب کمونیست در آمریکا دچار مشکل شدند. آنها پس از جنگ جهانی دوم به آلمان شرقی مهاجرت کردند.
اینگه‌بورگ زولم-راپوپورت در بخش کودکان بیمارستان شریته (Charité) در برلین شرقی مشغول به کار شد و پس از تکمیل تحقیقات خود در سال ۱۹۶۸ موفق به دریافت نشان پروفسوری از آلمان شرقی شد.
این بیمارستان مشهور به مناسب تولد یکصد سالگی اینگه‌بورگ برای قدردانی از خدمات او و همسرش ساموئل که سال ۲۰۰۴ درگذشت، جشنی بزرگ برگزار کرد.
دو دختر آنها سوزان و لیز نیز به عنوان پزشک و پرستار در همین بیمارستان خدمت کردند.
فیلم مستندی که از داستان زندگی خانواده راپوپورت در سال ۲۰۰۴ ساخته شد، جایزه بهترین فیلم تلویزیونی آلمان را دریافت کرده است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
مفتی سعودی فتوای جهاد نکاح با محارم را صادر کرد!

انتخاب می نویسد : یکی از مفتی های وهابی عربستان سعودی در آخرین فتوای خود که نه تنها دین مبین اسلام از آن مبراست بلکه عرق شرم را بر پیشانی هر انسان آزاده ای می نشاند ، فتوای جهاد نکاح با محارم را نیز صادر کرد.
به گزارش انتخاب به نقل از پایگاه اینترنتی النخیل ، ناصر العمر از مفتی های سلفی سعودی به جنگجویان موجود در سوریه اعلام کرد در صورتی که هیچ زنی برای جهاد نکاح یافت نشد آنها حتی می توانند با محارم خود جهاد نکاح انجام دهند!
این مفتی وهابی در اظهارات خود که شبکه وصال از شبکه های وابسته به جنبشهای افراطی آن را پخش کرد افزود: برخی ها از فتواهایی که برای تشویق برادران مجاهد ما در سوریه صادر می شود انتقاد می کنند، اما کشتار زنان و کودکان بی دفاع سوریه را نمی بینند!
شایان ذکر است این اولین باری نیست که ناصر العمر فتواهای جنسی بحث برانگیز صادر می کند. وی در فتوای قبلی خود اجازه به اسارت بردن زنان شیعه و توزیع آنان بین جنگجویان مسلح موجود در سوریه را صادر کرده بود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
یک دلار آمریکا=۳۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ دلار زیمبابوه

بانک مرکزی زیمبابوه روز جمعه، پولی ملی این کشور با دلار آمریکا را ارزش‌گذاری کرد، بر اساس اعلام بانک‌مرکزی زیمبابوه، ارزش ۳۵ کوادریلیون (هر کوادریلیون برابر با هزار تریلیون) دلار زیمبابوه برابر با ارزش یک دلار آمریکاست.
به گزارش خبرگزاری رویترز، مبادله دلار زیمبابوه با دلار آمریکا یا رند آفریقای جنوبی از دوشنبه هفته آینده هم زمان با از چرخه خارج شدن پول ملی این کشور، آغاز می‌شود.
زیمبابوه کشوری است در جنوب آفریقا که در سال های گذشته بالاترین نرخ تورم در جهان را تجربه کرد. مردم این کشور پس از افت بسیار شدید ارزش پولی خود در سال ۲۰۰۹، استفاده از ارز دیگر کشورها از جمله دلار آمریکا و رند آفریقای جنوبی را جایگزین دلار زیمبابوه در مبادلات روزمره کرده بودند.
در حال حاضر، ارزش ۱۲.۵ رند آفریقای جنوبی با یک دلاری آمریکا برابری می‌کند.
ارزش دلار زیمبابوه در سال ۲۰۰۸ میلادی به پایین ترین سطح خود رسید و ارزش ۵۰۰ میلیارد دلار این کشور به یک سنت آمریکا رسیده بود.
زیمبابو‌ه‌ایها در اوج بحران اقتصادی این کشور، برای خرید کالاهای اساسی مورد نیاز خود مجبور بودند، کیسه های پلاستیکی بزرگ مملو از اسکناس را با خود حمل کنند، این در حالی بود که بهای کالاها نیز دستکم دو بار در روز افزایش می یافت.
به گزارش رویترز، جان مانگودیا، رییس بانک مرکزی زیمبابوه روز جمعه در بیانیه ای اعلام کرد: «مشتریانی که از قبل از ماه مارس ۲۰۰۹، اسفند ماه سال ۸۸، در یکی از بانک‌های این کشور، حساب بانکی به دلار زیمبابوه داشته اند، می توانند از روز دوشنبه با مراجعه به شعبه بانک ها برای تبدیل موجودی پس انداز خود به دلار آمریکا اقدام کنند.»
براساس این اطلاعیه مردم این کشور تا ماه سپتامبر برای تبدیل اسکناس های قدیمی مهلت دارند و برخی از مردم آن ها را به عنوان سوغات و یادگاری به گردشگران خارجی می فروشند.
بر اساس نرخ برابری اعلام شده، به حساب های بانکی‌ای که تا ۱۷۵ هزارتریلیون (کوادریلیون) دلار زیمبابوه موجودی داشته‌اند، پنج دلار آمریکا پرداخت خواهد شد.
با ارزش ترین اسکناس چاپ شده توسط بانک مرکزی زیمبابوه در سال ۲۰۰۸ میلادی و همزمان با اوج بحران اقتصادی در این کشور، اسکناسی با ارزش یکصد تریلیون دلار بود که در آن هنگام حتی برای پرداخت کرایه یک هفته رفت و آمد روزانه با اتوبوس کفایت نمی کرد.
نرخ تورم زیمبابوه در سال ۲۰۰۸ به ۲۳۱ میلیون درصد رسیده بود که برای توصیف آن در ادبیات اقتصادی از مفهوم «ابرتورم» یاد می‌شود.
استیو هانکه، اقتصاددان، مشاور اقتصادی رونالد ریگان، رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا در محاسبات خود بالاترین نرخ ابرتورم زیمبابوه را ۸۹.۷ سکستیلیون (۱۰ به توان ۲۱) درصد، تخمین زد.
دولت و بانک‌مرکزی این کشور آفریقایی توانستند در یک دوره ده ساله و با اتخاذ سیستم چند ارزی، اقتصاد این کشور آفریقایی را به پایداری اقتصادی برسانند. نرخ تورم در زیمبابوه در سال ۲۰۱۴ میلادی و بر اساس اعلام بانک‌مرکزی این کشور ، ۰.۲ درصد بوده است.
براساس اعلام بانک‌مرکزی زیمبابوه، نرخ تورم در ماه آپریل ۲۰۱۵ میلادی منفی شده و به رقم ۲.۷- درصد رسید.
بانک مرکزی زیمبابوه، ۲۰ میلیون دلار آمریکا برای انجام عملیات تبدیل اسکناس‌های قدیمی این کشور اختصاص داده است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
با وجود اعتراض‌ها، رقابت سنتی "کشتی در ژله‌" به دانشگاه کمبریج برمی‌گردد

تقاطع: با وجود اعتراض دانشجویان دختر دانشگاه کمبریج انگلستان به بازگشت مسابقه‌ی "کشتی در ژله‌" به یک پارتی تابستانی سالانه در این دانشگاه، این مسابقه‌ در روز یکشنبه (۱۴ ژوئن-۲۴ خرداد) برگزار می‌شود.
برگزارکننده‌ی این پارتی معروف و قدیمی، یک انجمن مشروب‌خوری نه چندان خوش‌نام مختص دانشجویان پسر به نام "جنتلمن ویورنز" است که دفتر آن در کالج ماودلین دانشگاه کمبریج قرار دارد. در این انجمن دانشجویی، تنها آن دسته از دانشجویان می‌توانند عضو شوند که دست‌کم در دو دوره مسابقات ورزشی کالج شرکت کرده باشند.
"جنتلمن ویورنز" از نزدیک به نه دهه‌ی قبل، هر سال در اولین یکشنبه بعد از پایان امتحانات ترم بهار، یک مهمانی با عنوان "یکشنبه خودکشی" برگزار می‌کند که یکی از قسمت‌های سنتی آن، برگزاری رقابت "کشتی در ژله‌" است. در این رقابت، دانشجویان دختر بیکینی‌پوش در داخل یک استخر بادی که با ژله پر شده، با هم کشتی می‌گیرند.
با این وجود، در سال ۲۰۱۳، نزدیک به ۱۲۰۰ دانشجوی دانشگاه کمبریج توانستند با امضای دادخواستی، رقابت "کشتی ژله‌" را از این مهمانی حذف کنند. آن‌ها در دادخواست خود، این مسابقه را "جنسیت‌زده"، "ضد زن"، و "کاملا نامناسب" توصیف کرده بودند.
حال بعد از دو سال، "جنتلمن ویورنز" اعلام کرده که در هشتادوششمین مهمانی پایان سال تحصیلی خود، بار دیگر این مسابقات را برگزار خواهد کرد.
این انجمن برای برطرف کردن انتقادها گفته که امسال برای نخستین بار، دانشجویان پسر نیز در مسابقه برای عنوان "بهترین کشتی‌گیر کمبریج" شرکت خواهند کرد.
یک سخنگوی انجمن نیز در یادداشتی نوشته که "کشتی در ژله‌" یک رقابت کاملا ورزشی است و «از آن دست برنامه‌های سطح پایین برای دید زدن زنان در بیکینی نیست».
با این وجود، این تغییر نیز مانع از بیان انتقادها نسبت به برگزاری این مسابقه نشده است.
از جمله یک دانشجوی مقطع کارشناسی در روزنامه‌ی دانشجویی کمبریج نوشته که باز هم بیشتر شرکت‌کنندگان، دختران جذاب بیکینی‌پوش خواهند بود. او هم‌چنین مدعی شده که این رقابت، به سلامت روانی زنانی که اندام مناسبی ندارند و با اختلالات غذا خوردن مواجه هستند، آسیب می‌زند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
برگزاری مراسم روز دوچرخه‌سواری برهنه در شهرهای مختلف جهان

نقاطع: روز شنبه (۱۳ ژوئن-۲۳ خرداد) هزاران نفر در بیش از بیست کشور جهان، دوازدهمین مراسم "روز جهانی دوچرخه‌سواری برهنه" (World Naked Bike Ride Day) را برگزار کردند و خواستار جهانی پاکیزه‌تر و امن‌تر شدند. شرکت‌کنندگان در این برنامه‌ی دوچرخه‌سواری سالانه، دو هدف را دنبال می‌کنند؛ یکی "اعتراض به وابستگی به نفت" و دیگری "جشن گرفتن قدرت و فردیت بدن‌های‌شان".
"روز جهانی دوچرخه‌سواری برهنه" از سال ۲۰۰۴ و توسط گروهی از فعالان محیط زیست در اعتراض به استفاده‌ی بیش از حد از وسایل نقلیه‌ای که با سوخت‌های فسیلی کار می‌کنند، پایه‌گذاری شد. مراسم امسال، در شهرهایی چون لندن، نیویورک، تورنتو، شیکاگو، ادینبرو (اسکاتلند)، نیواورلئان (ایالت لوییزیانا امریکا)، مکزیکو و کاراکاس (ونزوئلا) برگزار شد و در برخی شهرهای دیگر جهان نیز در هفته‌های پیش روی ماه ژوئن برگزار خواهد شد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  ویرایش شده توسط: pixy_666   
صفحه  صفحه 34 از 45:  « پیشین  1  ...  33  34  35  ...  44  45  پسین » 
گفتگوی آزاد

Interesting News | اخبار جالب

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA