انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
سکس ضربدری و محارم
  
صفحه  صفحه 13 از 63:  « پیشین  1  ...  12  13  14  ...  62  63  پسین »

دلیل تمایل آقایون متاهل به سکس با خواهر زن


مرد

 
یه ضرب المثل قدیمیه که میگه :
خواهر زن نون زیر کبابه
مهم نيست در عشق به وصال برسي
مهم اين است که لياقت تجربه کردن
يک عشق پاک را داشته باشي
     
  
مرد

 
خواهرزنم لاغر و قد بلنده و سینه هاشم تماشاییه شاید علتش اینه
......
     
  
مرد

 
شاید بخاطر این باشه که خیلی به شوهرخواهرشون احساس نزدیکی و محبت می کنن. ماهم نسبت بهشون احساس کشش میکنیم. ولی مال من که واقعا کسه. عاشق کس و کونشم.
     
  
↓ Advertisement ↓
TakPorn
مرد

 
وقتی خواهر زنت لوله هاشو بسته و تو میتونی آب کیرتو تو کوسش خالی کنی تا آخر بعدشم رو تنش و ولو شی ای یعنی کیف دنیا رو بردن! ازون بهتر وقتیه که کیر شل شدتو میکشی بیرون از کسشو آب کیرت از لای کسش میریزه رو تختشون! اونم رضایتمندانه بهت نگاه میکنه و توهم کیرتو تو دستت میگیری و افتخار میکنی که این کس ملس رو اینجوری جرواجرش کردی!!

انصافا چیزی بالاتر از این کیف و لدت داره؟
چه حالی داد وقتی موقع ماساژ دادن دست کشیدم لای کس خواهر زن گلم. زنمم داشت تو آشپزخونه ناهار می پخت
     
  
مرد

 
بس که جلوم عشوه میاد
......
     
  
زن

 
آقایون به حق خودتون راضی باشید وگرنه دیگران هم به حق شما تجاوز میکننا...از من گفتن بود
     
  

 
بنظرم این مردا تو مجردیشون سکس نداشتن و وقتی با زنشون سکس میکنن ...چون توانایی نزدیک شدن به زنای غریبه رو ندارن و چون با زنشون سکس داشتن ...نزدیکی با خواهر زنشون عقده و تنوع طلبیشونو پوشش میده
     
  
مرد

 
بس که خواهر زنم کردنیه
......
     
  
مرد

 
خودشونم کرم میریزن. یه روز جولوت تاپ و شلوارکی میان. یه روز با یفه اسکی. تا نکنیشون کرمشون نمیخوابه
کردنشون کار سختی نیست. یکم باید پر رو باشی و شیطنت کنی. خودشون میان زیر کیرت میخوابن!

یه عده تمایلی به خواهر زن ندارند. خوب نظرشون محترم و من حرفی ندارم با اونها.
ولی میشناسم کسایی رو که صبح تا شب به یاد خواهر زن میرن تو دست شویی یا زیر زمین با عکساش که تو موبایلشون دارند خودشونو ارضا میکنند. من دلم به حال اینا میسوزه!
یا اگه واقعا دستتون کوتاهه و میدونید که شدنی نیست بیخیالش خواهرزنتون بشید و زندگیتونو بکنین و یا اگه واقعا مبخواین که باهاش سکس داشته باشید یه حرکتی بکنید و یه تلاشی از خودتون نشون بدید وگرنه با این خیال پردازیا به هیچ جایی نمیرسین!!

بعضی از دوستان فکر میکنند به صرف یه لبخند یا یه نگاه دیگه خواهرزنشون آماده سکس با اوناست و چراغ سبز داده و حالا فقط منتظرند که خواهرزنه بیاد بگه یالا منو بکن!! حقیقت اینه که در ۹۰٪ موارد خواهرزنه شما به صرف داشتن رابطه نزدیک فامیلی با شما صمیمی هستش و همین که شما میتونی باهاش حرف بزنی و یا شوخی کنی فقط به دلیل همین ارتباط فامیلیه وگرنه حتی نگاه هم به شما نمی کرد!! اگه غیر از اینه لطفا خانومای گروه بگند!

اما نکته مثبت قضیه اینه که برخلاف زنهای دیگه که شما باید اول کلی زور بزنید تا توجهشون رو به خودتون جلب کنید و تا شاید بشه یه ذره بهشون نزدیک بشین، شما با خواهر زنتون میتونید خیلی راحت تر و بدون زحمت کمتری ارتباط برقرار کنید و همینطوریش اون به شما توجه داره و گارد دفاعیش بازه و ۵۰٪ راه رو رفتید عملا! الیته این میزان صمیمیت رابطه با خواهرزن تو خوانواده های مختلف متفاوته. بعضیا صرفا سلام احوالپرسیه و بعضا هم دیده شده که خواهرزنه میاد روپای دوماده میشینه !! (مدرک هم دارم براش!)

اما چیزی که خیلی از ماها فراموش کردیم و یا خبر نداریم اینه که اگه مردها با چیزهای ظاهری مثل سایز اندام و رنگچشم و مو و غیره به سمت طرفشون جلب میشند، زنها برعکس با تعریف و تمجید و صحبت کردن نرم میشن. بعصیا فکر میکنند باید مثل این داستانهای تخیلی سکسی تو یه فرصت مناسب شرتو بکشن پایین تا خواهرزن آلت رایت ایشون رو رویت کنه و مثل دختربچه های ۱۰ ساله (فکر کنم ۱۰ الان درست باشه برای ایران) انگشت به دهن بمونه و سر بپره تو ظرف عسل!! نه جانم این طرز فکرا فقط بدرد همون تخیلات تو حمام و دستشویی میخوره برای خودارضایی!!

حتی اگه خواهرزنتون هم چشمش دنبال شما باشه و تو ذهنش سکس با شما رو جذاب بدونه، بازهم بخاطر ارتباط فامیلی جلو نمیاد و اینو ابراز نمیکنه (بجز موارد معدود). مخصوصا اگر متاهل باشه که پخته تر هستش و محافظه کارتر. پس بجای اینکه تو رویا باشین همیشه و یا دنبال به فرصت تخیلی که خواهرزنو یدفه ضربه فنی کنید یکم رو رابطه اجتماعیتون باهاش کار کنید و فدم به قدم جلو برید!

من نه استاد مخزنی هستم و نه موسسه مخزنی تضمینی خواهرزن دارم ولی همیشه دوستامو تو اینجور موارد راهنمایی میکنم (حالا چه در جهت رسیدن به هدف و یا فراموش کردن اون!) چون واقعا دلم به حال بعضیاشون میسوزه که کلی وقت و انرژی فیزیکیشون رو فدای خیالپردازیاشون میکنند!
     
  ویرایش شده توسط: ali_maman_baz   
مرد

 
من امروزکلی خواهرزنمو دستمالی کردم خیلی هم حال کرد
برای همیشه و بدون هیچ بخشش این کاربر بن شده است
پرنسس
     
  
صفحه  صفحه 13 از 63:  « پیشین  1  ...  12  13  14  ...  62  63  پسین » 
سکس ضربدری و محارم

دلیل تمایل آقایون متاهل به سکس با خواهر زن

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA