انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
Sexology - سکسولوژی
  
صفحه  صفحه 1 از 10:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  پسین »

نحوه شل كردن كون؟


مرد

 

نحوه شل کردن کون: آماده کردن سوراخ کون برای سکس مقعدی/سکس از پشت


سلام
من یه سئوال داشتم اگه میشه راهنمایی كنید.
دخترایی كه قبلا ورزش كردن و كون خودشونو سفت كردن چطوری میتونن شل كنن. مثل زن ها و دخترهای معمولی بشن؟؟؟


دانلود کتابهای آموزش داشتن رابطه جنسی (آموزش سکس) - دانستنی های زناشویی


     
  
مرد

 
golden_boyyyy: تا اونجا که من فهمیدم منظور این سوال عضلات باسن بود نه ماهیچه مخرج. همونطور که دوستان گفتند باید چربی های ناحیه باسن را زیاد کنید. نرمش های کششی هم طول عضلات را زیاد می کنند و بی تاثیر نیستند.
ماساژ با آب گرم و روغن ماساژ به مدت چند هفته میتونه خیلی كمك كنه به شل شدن عضله ،آرامش هم خیلی مهمه.

با آب گرم بشورید یا ماساژ بدید کاملا شل می شه ،کلا باید با کون یه کم مدارا کرد!من هربار که می خوام کسی رو از کون بکنم حداقل 20 دقیقه فقط با کونش ور می رم و عشق بازی می کنم ،انقدر که خودش دلش بخواد کون بده،اینجوری تلقین درد هم نداره.
عاشق جوراب مشکی نازک زنونه
     
  
مرد

 
kamin_glx2000: منظورت چیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
saeedjorab: اگه ورزش نكني شل ميشه شلتر ميخواي بشه بايد با ژل بدن ماساژ بدي
mehranirani: فقط : لوبریكانت ژل :
migmig: چه ورزشی انجام میدادی كه اینجوری شدی؟
eteraf1984: به نظرم رقص بهترین روش برای شل کردن کون است
ariania: چقدر سوع استفاده چی اینجا هست . ماساژ که بیشتر چربی ها را آب میکنه و سفت تر میشه !
faker: با يد از ماساژ درمانی استفاده کنی ،روش 2 لاص درمانی ،باید یه مدت زیر لاص بری
massy: فقط با چاق شدن میتونی اینكارو بكنی.یه كمش هم ارثی هست.ولی یه مدت كه ورزش نكنی شل میشه چون خود به خود چاق میشی.بعدش منو صدا كن.مرسی
mrsatan: با ماساژ مداوم زیر دوش اب گرم یا استفاده از كیسه اب گرم میتونی نرمش كنی
سعی كن ماساژی كه میدی بهش لرزشی باشه
اصولا باسن خانمها حالت افتادگی داره و اگه با هر روشی سفت بشه بعد از ترك اون روش به حالت اول برمیگرده ،اگه یه مدت ورزش نكنن شاید یكمی شل بشه ، شل و سفتش مهم نیست ،خواستی بکنی بهش بگو قبل بره دستشویی آب ولرم کنه و با فشار کم شلنگو بذاره دمه سوراخش تا یه کمی آب بره توش بعد هم بده بیرون 2-3 بار این کارو تکرار کنه دیگه نیازبه هیچ کاری نیست نرم نرم میشه راحت می تونی بزنی توش.
يك نعرة مستانه ز جائي نشنيديم............ويران شود اين شهر كه ميخانه ندارد
     
  
↓ Advertisement ↓
TakPorn
زن

 
یکی از راههای آسان شل کردن کون موقع سکس ماساژ کون و مالیدن کرم رو سوراخ کون هست؛ وقتی کرم را قشنگ رو سوراخ کون مالیدید ابتدا یه انگشت خود را بکنید تو سوراخ کون و بعد دو انگشتی و با کون بازی کنید که عضلات دیواری کون شل بشه و آماده پذیرایی یه کیر قشنگ و کلفت می باشد.
Signature
     
  
مرد

 
اصلا چرا ميخواين شل بشه ، به نظر من لذت كون دادن به همون درد اولشه.منكه دردشو دوست دارم.

اون حسش خيلي قشنگه كه وقتي داره ميكنه و درد داره بعد نميتوني تحمل كني و خودتو جلو ميبري و با دستت مانع جلو اومدنش ميشي،بعد اونم نميزاره از دستش در بري هي محكمتر كمرتو ميگيره و بيشتر ميبره توو.عاشق اون لحظه هاشم.
وااااااااااااای واقعا عالیه.

waker103: چقدر خوب و قشنگ این صحنه رو توصیف کردی
یه دفعه هفت هشت تا خاطره مشابه اینجوری توی ذهنم مرور شد
اون حالتو فقط اونایی که واسشون پیش اومده میدونن چقدر لذت داره
قبول داری اینو که یکی از قشنگترین لحظه های سکس اونه که گفتم؟
من که عاشقشم.
     
  
مرد

 
اولا باید وقت زیادی بزارید چون برای خانمها کار سختیه در مرحله اول

ژل لوبریکانت حتما داشته باشید اما هرگز ار بی حس کننده ها استفاده نکیم چون بعد از عمل و از بین رفتن بی حسی دردی رو میکشن که قابل تصورنیست ،استفاده از یک تکه نبات کوچک و فرو کردن اون در مقعد همون بی حسی و نرمی رو ایجاد میکنه ،اگر قبلا با اشیاء نازکتر و کشیدن کامندوم روی اونها مقعد رو کمی باز کنید بهتره.


شاید بگید ای بابا کی حوصله این همه کار رو داره ،اما اگر کون همسر ادم قلنبه و سفت وخوش فرم و تنگ باشه هیچ چی تو دنیا به اندازه چند دقیقه کردنش لذت بخش نیست.

قلقلک بدی شل میکنه ،دوتا راه کلا هست ،اول اینکه عاشقش کنی تا کون بده و شل کنه و دوم اینکه قلقلک بدی و فشار بدی هی قلقلک هی فشار.
     
  

 
البته اینجا اساتید و با تجربه ها باید اظهار نظر کنن، نه من.
اون چیزی که من متوجه شدم، همه این حرفا به کنار، اون لحظه که می خوام چیزی رو وارد کنم، اگه زور بزنم (مثل وقت گلاب به روتون) خیلی خیلی راحت تر باز میشه و میره تو.
حالا نمیدونم بدیهیه و من تازه فهمیدم، یا اینکه فوت کاره که کشفش کردم
به هر حال با این کار خیلی راحت تر میشه.
آهای مدیراااا! اگه میشه دسترسی منو مجاز کنید :(((
     
  
مرد

 
هرکدوم از این ها علت هایی داره.

سفت بودن کون به دو قسمت تقسیم میشه :

  • یکی سفت بودن عضلات باسن
  • دیگری سفت بودن عضلات تاندوم مقعدی

اولی مربوط به خشک بودن مزاج هست و تا مزاج درست نشه هرچی تف و کف و صابونو روغن بزنی نرم نمیشه. البته سردی مزاج هم تاثیر به سزایی داره.

برای رفع این قضیه اولی چند روش اساسی و چند روش اورژانسی وجود داره.

اما روش‌ها :

روش اول :

هر رو به مدت ۱ ساعت باسن خودتون رو با ترکیب روغن کنجد و زیتون ماساژ بدید بستگی به آدمش از یه هفته تا یه ماه باسن عین ژله میشه اصلا اما اگر ادامه ندید دوباره بر میگرده مگر اینکه کارهای دیگری هم در کنار این کار انجام داده باشید.

نکته اینکه این کار عضلات رو شل نمی کنه. چربی هم اضافه نمی‌کنه. یه کاری میکنه که مربوط به مباحث طبی میشه بگم یه ذره گیج میزنید.

برای اینکار حتما باید دمر دراز بکشید و دیگری اینکارو براتون انجام بده. روغن چربی نهنگ هم خیلی موثره البته اگه اصلش گیر بیاد. کمی هم تو مقعد بکنید تا بهتر جذب بشه. قائدتا همه چی از مقعد بهتر جذب میشه.

روش دوم :

اما روش دوم مصرف شیر داغ با عسل و دارچین. بعد از مدتی خیلی از مشکلات مربوط به انقباض عضلات رو برطرف میکنه. خیلی دارچین نریزید و خیلی هم شیرین نکنید.
هم انقباض مقعد رو کم می‌کنه و هم بعد از مدتی باسن رو نرم می‌کنه شاید حتی کمی حجمش رو هم اضافه کنه.
اینایی که میگم روش‌های ریشه ای هستند با یه روز دو روز اتفاقی نمی افته.
باید هر روز ۱ لیوان با شکم خالی مصرف بشه اگه عسل نبود شیره اضافه کنید. حتما هم گرم باشه.

خوردن فلوس هر چند وقت یک بار هم مفیده.


دوتا مورد بالایی واسه کسایه که اسهال ندارند.

برای انقباض مقعد هم باید بدونید دو تا راه ریشه ای هست یکی همونی که بالا گفتم و دیگری که در واقع اصلیه اینه که انقباض مقعد با بهترین روش ها همیشه کمی باقی میمونه. اما اگر یکی رو روزی ۱ ساعت تلمبه بزنید ظرف سه چهار روز مشکل حل میشه. ولی به شرطها و شروطها و شرطاش هم ایناست برای یکی دو روز اول باید بدونید که فرد مقابل اول احساس درد شدید میکنه و بعد هم احساس فشار میکنه حتی اگر آلت شما کوچیک باشه، بخاطر همین تو این مدت باید کاملا محیط و بدن شما و آلتتون گرم باشه مثلا زیر پتو و درحالی که سینتون به پشتش چسبیده سعی کنید در عین حال یه جای بدنش رو ماساژ بدید. یا لیس بزنید مثل سینه.

همچنین رفتن به حمام آب گرم قبل از رابطه خیلی موثره. برای دوطرف. خیلی از افرادی که در حال جماع یا بعد از اون آلتشون یا دست و پاشون سرد میشه با این کار مشکلشون بر طرف میشه.

۱۰ نقطه اساسی هم هست که هندی ها به اون ۱۰ نقطه عشق میگن. اگر قبل از دخول قشنگ اون‌هارو لمس کنید و ماساژ بدید جنس مونث کاملا منبسط میشه. مردمک چشم گشاد میشه حتی بعضیا دیگه نمیتونن درست جایی رو ببینند، سر سینه ها کاملا سفت و شق، ترشحات مهبلی زیاد میشه و عضلات منبسط میشن ضربان به شدت بالا میره و غیره اون وقت یکم از کس بکنید آروم . بعد برید سراغ آنال خیلی موثره و بعد از سکس هم طرف عاشقتون میشه. که حالا روش لمس و نقاط خیلی مفصله.

و سعی کنید تا دو روز اول قشنگ مقعد مفعول و آلت خودتون رو روغنی کنید شاید بهترین روغن روغن سیاه دانه باشه که قشنگ خون و حرارت رو به جریان بندازه به هیچ وجه با روغن مایع یا جامد اینکارو نکنید که اثر مثبتی نداره و بعضا باعث اختلالات ترشحی هم میشه.

از مفعول بخواید قبل از رابطه کاملا روده بزرگ خودش رو بشوره و بعد داخلش آب گرم بگیره.

اما بعد از ۴ روز معمولا با کمی تف یا آب کس مقعد راحت باز میشه اصلا انگار قبلا باز بوده و طرف مقابل هیچ لذتی بیشتر از عقب نمیبره و شما هم احساس میکنید که تا دسته می‌تونید توش کنید.

اما نکته اینجاست که تا چند روز تلمبه نزنید (به قول قزوینی‌ها نکوبانید.) هیچ وقت به حد اعلا نمی‌رسه بلاخره باید طرف یکم تحمل داشته باشه دیگه شما هم خیلی لوس بازی در نیارید.
توجیه فایده نداره،‌ در هر صورت پشیمون میشیم یا اینور یا اونور.

«دوستان پیام‌هاشون رو به ایمیلم ارسال کنند. سوالات رو پاسخ می‌دم.»
     
  
مرد

 
نکات جالب و مهمی گفته شده ولی به نظر من کسی که میخواد کون بده اگه با علاقه بده خودش خیلی به شل شدن کون کمک میکنه ماساژدادن سوراخ با ژل لوبریکانت و انگشت کردن هم کونو اماده دادن میکنه ولی یه مسئله رو نباید نادیده گرفت و اونم اینکه فاعل باید وارد باشه و عجله نکنه نباید همون لحظه اول کیرشو تا ته ببره داخل اگه بعد داخل کردن سر کیرش چند ثانیه صبر کنه کون خود بخود شل میشه بعد میتونه همه کیرشو بکنه داخل
binam
     
  
مرد

 
این رفیقمون که کلی روغن گیاهی و این چیزا معرفی کرد و کلا کون دادن و کونی کردنو کونی شدنو تبدیل به یک مسئله علمی نمودند. پس بزارید منم تجربیاته خودمو براتون بگم :

۱- مفعول باید خودش بخواد و خوب هم بهش حال بدی وگرنه دفعه اول و آخره که میکنیش حتی اگر کونی باشه یا چند باری داده باشه
۲- بهترین راه صبر و حوصله بخرج دادنه
۳- قبل از شروع باید با شلنگ آب کاملا مجرا تمییز بشه
۴- ابتدا پماد لیدوکائین بمالید به مقعد و سپس شروع به مالیدن بکنید فقط روی سوراخ و بمالید و سعی نکنید که انگشتتونو داخل کنید تا ۱۰ دقیقه و همزمان به خوردن کس یا سینه ها بپردازید
۵ - حالا کمی بی حسیه کرم اثر کرده کمی ژل لوبری کام بمالید به سوراخه کون تا لیز بشه و سعی کنید به اندازه یک بند انگشتتونو با کمی فشار به داخل هدایت کنید بهترین زمان وقتیه که دارین کسشو میخورین و حسابی پارتنرتون داره حال میکنه
۶ - تا دو یا سه جلسه اینکارو انجان بدین تا هم به یک انگشت کامل عادت کنه هم ترسش بریزه و هم اینکه لذت دادن از پشت و کم کم درک کنه
۷ - بمرور تبدیل به دو و بعد سه انگشت کنید هرچه اوایل بیشتر حوصله کنید و کیرتونو وارد ماجرا نکنید زودتر به نتیجه میرسید .
اگر طرف واقعا دفعه اولش باشه این راهشه وگرنه تو همون جلسه اول خودش کمک میکنه که حالا دوتا بکن یا خوبه بیشترش کن و....

یه چیزو یادتو باشه که سکس واقعی مثله فیلمهای سوپر نیست . تو اینها صحنه های مختلف بصورت طبیعیش نیست و بعضی هاش حتی عقب و جلو پخش و یا حتی حذف می شه. میخوام اینو بگم که حتی یه کونی ( کسی که واقعا از کون دادن لذت میبره ) هم نیاز داره اولش به آرامی فرو کنید و کم کم شروع کنید چون اگه لذت نبره که دفعه بعدیش کون نمیده . چیزی که خیلی از جوانهای ما تو این زمونه نمیدونن و بیشتر مواقع لذت خودشونو فقط میخوان و بعد ارضا شدن تازه اگه طرف که کونشو گذاشته در اختیارش دختر باشه به غلط کردن می افتن و معذرت میخوان.
     
  
صفحه  صفحه 1 از 10:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  پسین » 
Sexology - سکسولوژی

نحوه شل كردن كون؟

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA