انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
گفتگوی آزاد
  
صفحه  صفحه 36 از 45:  « پیشین  1  ...  35  36  37  ...  44  45  پسین »

Interesting News | اخبار جالب


مرد

 
دادگاهی در هلند دولت را به کاهش گازهای گلخانه‌ای موظف کرد

دادگاهی در هلند دولت این کشور را موظف کرده است که تا سال ٢٠٢٠ حجم گازهای گلخانه‌ای منتشرشده را دست‌کم یک چهارم پایین بیاورد. حکم دادگاه با شکایت فعالان محیط زیست صادر شده است.
فعالانی که این پرونده را به دادگاه بردند امیدوارند که این حکم سرآغازی برای احکام مشابه در کشورهای دیگر باشد و دولت‌ها موظف به کاهش گازهای گلخانه‌ای شوند.
یاسپر تولینگز، وکیل تشکل محیط زیستی صلح سبز گفته است این "پرونده‌ای تاریخی" است.
استدلال فعالان محیط زیست در هلند این بود که دولت برای محافظت از شهروندان در مقابل آثار تغییرات اقلیمی مسئول است.
وکیل صلح سبز گفته است این حکم، کانون بحث درباره وظایف دولت‌ها در قبال حفظ محیط زیست، گرمایش زمین و تغییرات اقلیمی را تغییر می‌دهد. به گفته او پرونده‌های مشابهی در بلژیک و فیلیپین نیز در جریان است.
دادگاه هلندی که در اینباره حکم داده به این نتیجه رسیده است که در صورت ادامه سیاست‌های کنونی تا ٢٠٢٠ هلند حداکثر می‌تواند ١٧ درصد از گازهای گلخانه‌ای را کاهش دهد، که از کشورهای دیگر کمتر است.
دادگاه گفته است که دولت برای محافظت از شهروندان و بهبود وضعیت محیط زیست وظیفه دارد و با توجه به شدت و وخامت تغییرات اقلیمی باید اقدامات بیشتری برای کاهش گازهای گلخانه‌ای انجام شود.
گفته می‌شود که اگر به سرعت اقدامات لازم برای مقابله با تغییرات اقلیمی ناشی از فعالیت‌های انسان انجام نشود، در نیمه دوم قرن جاری وضعیت آب و هوا سخت می‌شود، یخ‌های قطبی آب می‌شوند و کمبود آب و غذا پیش خواهد آمد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
دیدن برادر دوقلو پس از ۲۰ سال!

پسر چینی که سال‌ها از گم شدن او می‌گذشت بالاخره پس از ۲۰ سال به خانواده و برادر دوقلویش پیوست.
مجله مهر: «وان شوانگجین» در سال ۱۹۹۵ هنگامی که فقط دو ساله بوده، ناپدید می‌شود. او و خواهرش بیرون از خانه مشغول بازی بوده‌اند که ربوده می‌شوند و از آن موقع از این خواهر و برادر هیچ خبری نمی‌شود تا اینکه چند روز پیش پسر خانواده پیدا می‌شود؛ در حالی که با اسم جدید در خانواده‌ای جدید زندگی می‌کرد. نقش اصلی در یافتن وان را برادر دوقلویش ایفا کرده است. او یک عکس از خودش به پلیس بررسی قاچاق انسان در سال ۲۰۰۸ داده بود و پلیس از طریق آن با تکنولوژی تطابق چهره توانست برادرش را پیدا کند. در نهایت، این دو برادر آزمایش DNA دادند تا معلوم شد آیا برادرهای واقعی هستند یا نه. گرچه «شوانلانگ» در همان دیدار نخستین برادر دوقلوی خود را شناخت.
پلیس درباره این ماجرا می‌گوید که وان سال‌ها پیش به قیمت ۱۳هزار یوان (تقریبا دوهزار دلار) به خانواده‌ای فروخته شده است؛ این در حالی است که کودک‌ربا به آن خانواده گفته بود که والدین اصلی این کودک توانایی نگهداری از فرزند خود را ندارند. یکی از این کودک‌رباها در ماه مه میلادی دستگیر شده و پلیس به دنبال خانواده‌ای است که دختر این خانواده به آن‌ها فروخته شده است. پدر و مادر وان با دیدن فرزند خود پس از دو دهه بسیار شوکه و شگفت‌زده شدند.
آقای شوانگجین پس از دیدن پسرش گفت: «من همزمان هم می‌خندم هم گریه می‌کنم. من باور داشتم که بالاخره یک روز این خبر خوشایند را خواهم شنید.» او همچنین از جست‌وجو برای یافتن فرزندانش هم گفت: «من روز و شب به دنبال آن‌ها می‌گشتم. ماه‌ها سر کار نرفتم و به همه جا برای پیدا کردن آن‌ها سفر کردم. پلیس‌ هنوز هیچ سرنخی از دخترم پیدا نکرده‌ و اگر محل زندگی او هم پیدا شود، من به آرزوی چندین ساله خود خواهم رسید.»
وان، پسر گمشده این خانواده هم گفت: «من خوشحالم که پس از سال‌ها پدر و مادر واقعیم را می‌بینم و از آن‌ها به خاطر تلاش‌هایشان برای پیدا کردنم ممنونم و امیدوارم که بتوانیم خواهرم را هم پیدا کنیم تا خانواده ما تکمیل شود.» وان می‌گوید با اینکه خانواده جدیدش را دوست دارد؛ اما نمی‌تواند کسانی که او را بزرگ کرده‌اند فراموش کند. در نتیجه ترجیح می‌دهد که بین این دو خانواده مسافرت کند.
به گفته ساکنان محلی این منطقه، بین سال‌های ۱۹۹۵ تا ۲۰۰۰ بیش از هفت کودک از این محله ربوده شده‌اند!
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
قاچاق مواد غذایی در چین؛ کشف گوشت‌های یخ‌زده چهل سال پیش

در تازه‌ترین مورد جنجالی مربوط به قاچاق مواد غذایی در چین مأموران دولتی یک محموله ۸۰۰ تنی گوشت‌های یخ زده را ضبط کرده‌اند که تاریخ تولید بخشی از آن مربوط دهه هفتاد میلادی است.
شین‌هوا، خبرگزاری دولتی چین روز سه شنبه گزارش داد که از قرار معلوم این محموله گوشت روز اول ژوئن در مسیر انتقال و توزیع در مغازه و رستورانهای ایالت هونان کشف و ضبط شده است و ارزش تجاری آن حدود ۱٫۶ میلیون دلار بوده است.
شبکه خبری سی ان ان می‌نویسد که قسمتی از این گوشت‌ها کاملاً پوسیده بوده و بخش دیگری از آن نیز مهر و موم‌هایی داشت که مربوط به سال‌های «انقلاب فرهنگی چین» در دهه هفتاد میلادی است.
یک مقام ایالت هونان به خبرگزاری‌های چین گفت: «این گوشت‌ها در چند کانتینر بودند و بوی شدیدی می‌دادند. وقتی که در کانتینر را باز کردم نزدیک بود حالت تهوع به من دست بدهد.»
مقامات اداره گمرک این ایالت در تماسی با سی ان ان اخبار منتشر شده در رسانه‌های محلی را تأیید کرده ولی حاضر نشدند اطلاعات بیشتری بدهند.
با افزودن این مورد اخیر از قاچاق گوشت‌های فاسد، مأموران دولت چین در ماه جاری در مجموع بیش از ۱۰۰ هزار تن گوشت یخ زده و قاچاق به ارزش تجاری ۵۰۰ میلیون دلار را در ۱۴ ایالت کشف کرده و ۲۱ گروه قاچاقچی را دستگیر کرده‌اند.
یک مقام محلی به خبرگزاری‌های چینی گفته است برای مشتریان تشخیص فاسد بودن گوشت یخ زده قبل از ذوب شدن یخ این فراورده‌ها دشوار است و قاچاقچیان از همین موضوع سوءاستفاده می‌کنند.
یک مقام اداره گمرک چین نیز به یکی از روزنامه‌های انگلیسی زبان چاپ پکن گفت: «محموله‌های گوشت قاچاق معمولاً بازرسی نمی‌شوند و ممکن است حاوی انواع ویروس‌های خطرناکی باشند که بیماری‌های شدیدی به وجود می‌آورند. قاچاقچیان برای صرفه جویی به جای خودروهای مجهز به یخچال از خودروهای معمولی استفاده می‌کنند و در مسیر انتقال یخ گوشت‌ها ممکن است آب شود.»
به گزارش رسانه‌های چین، قاچاقچیان بخشی این فراورده‌های گوشتی را از خارج خریداری کرده و از مسیر هنگ کنگ و ویتنام آن را به چین منتقل می‌کنند.
روزنامه گاردین نیز به نقل از مقامات محلی در جنوب چین می‌نویسد که مهر و موم برخی از بسته‌های گوشت ضبط شده مربوط به دوران حکومت مائوتسه تونگ بوده که در سال ۱۹۷۶ درگذشت؛ بنابراین می‌توان گفت این فراورده‌ها مربوط به چهل و چند سال پیش بوده‌اند.
بخشی از محموله‌های گوشت قاچاق از طریق ویتنام وارد چین می‌شود و به همین خاطر ایالت‌های جنوبی چین مثل گوانگ ژی در مرز با ویتنام به منطقه فعالیت قاچاقچیان بدل شده است.
روزنامه‌ها و خبرگزاری‌های چینی تاکنون در مورد منبع اصلی فراورده‌های گوشتی قاچاقی که اخیراً ضبط شده اطلاعاتی منتشر نکرده‌اند. وب سایت اداره گمرک چین نیز هنور این مورد مشخص را به فهرست کالاهای قاچاقی که توسط این نهاد کشف و ضبط شده‌اند، نیافزوده است.
روزنامه گاردین یادآوری می‌کند که سلامت و ایمنی مواد غذایی در چین یک نگرانی جدی است. استانداردها و سیستم نظارت بر بهداشت تغذیه در این کشور بسیار ضعیف است و مواردی مثل کشف این محموله گوشت فاسد یک موضوع تقریباً همیشگی است.
بزرگترین رسوایی مربوط به سلامت مواد غذایی در سال ۲۰۰۸ در چین روی داد. در تحقیقات مربوط به آن ماجرا مشخص شد که ماده شیمیایی ملامین به شکل غیرقانونی به فراورده‌های لبنیاتی (لبنی) افزوده شده و در نتیجه آن حداقل ۶ نوزاد جان خود را از دست داده و بیش از ۳۰۰ هزار نفر بیمار شدند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
دهلی نو آلوده‌ ترین شهر جهان لقب گرفت

آلودگی هوا امری است که این روزها علاوه بر تهران بسیاری از کلان شهرهای غربی کشورمان نیز چون اهواز با آن دست و پنجه نرم می‌کنند؛ اما هیچ یک از شهرهای داخلی در لیست 20 کلان شهر آلوده‌ی جهان جایی ندارند. دهلی نو در آخرین رده‌بندی شهرهای آلوده‌ی جهان، رتبه‌ی اول را از خود کرده است.



شاید در سطح جهانی بسیاری از افراد شهر پکن را به دلیل جاگرفتن جمعیت زیادی در آن در کنار انواع واحدهای صنعتی، آلوده‌ترین شهر جهان بدانند، در حالی که این چنین نیست و کشور هندوستان به تنهایی بیش از نیمی از لیست شهرهای آلوده را به خود اختصاص داده است.
براساس آمار منتشر شده توسط سازمان بهداشت جهانی، 13 شهر از بیست کشور اول آلوده‌ی جهان، در هندوستان واقع شده‌اند. چنین موضوعی نگرانی‌ها در خصوص بیماری‌های ناشی از آلودگی هوا را در میان کودکان سومین قدرت اقتصادی آسیا بسیار افزایش داده است.
در رده‌بندی سازمان بهداشت جهانی نام 1600 شهر در بیش از 91 کشور جهان مشاهده می‌شود. کیفیت هوای این شهرها توسط سازمان بهداشت جهانی مورد آزمایش قرار گرفته است. در آزمایش‌های صورت گرفته غلظت ذرات کوچک‌تر از 2.5 تا 10 میکرون اندازه‌گیری می‌شود.
در دهلی نو میانگین ذرات زیان آورد 153 میکرو گرم در هر متر مربع است که 6 برابر میزان نرمال جهانی است. در برخی از زمان‌های سال، میزان آلودگی از این مقدار نیز بالاتر می‌رود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
رسم عجیب چینی‌ها در مراسم عروسی

چه کسی فکرش را می‌کرد که سیگار زمانی نقش مهمی در عروسی چینی‌ها داشته؟ توماس ساوین، کلکسیون‌دار عکس، یک سری نگاتیو در یک کارخانه بازیافت در پکن پیدا کرده که پرده از رسمی عجیب در عروسی چینی‌ها برمی‌دارد.
به گزارش فرادید، در این رسم عجیب، عروس سیگار مردان حاضر در عروسی را روشن می‌کند، و سپس به انجام بازی‌هایی با محوریت سیگار با داماد می‌پردازد. این رسم به تدریج در حال محو شدن است.
توماس ساوین، اصالتاً فرانسوی است، اما در پکن به سر می‌برد. او در سال 2009، در یک کارخانه بازیافت نگاتیوهایی از این مراسم پیدا کرد و از آن زمان پروژه "معدن نقره پکن" را کلید زده تا کشفیاتش را در مدون کند. کشفیات او شامل نیم میلیون عدد نگاتیو می‌شود.
او می‌گوید: "من متوجه فرصتی برای نجات خاطرات رهاشده شدم، با کارخانه معامله کردم تا این نگاتیوها را کیلویی به من بفروشد." او این مجموعه عکسها را تحت عنوان کتابی به نام "تا زمانی که مرگ ما را از هم جدا کند" به چاپ رسانده است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
قیمت ۸ میلیون پوندی یک برگ از شاهنامه

یکی از برگ‌های نفیس و مینیاتور شاهنامه شاه طهماسب در موزه "رضا عباسی" نگهداری می‌شود که مشابه این برگ در یکی از حراجی‌های کریستی 8 میلیون پوند فروخته شده است.
مدیر موزه رضا عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار میراث فرهنگی ایسنا بیان کرد: در دو تالار طبقه اول موزه رضا عباسی که مربوط به خوشنویسی و نگارگری است، آثار فوق‌العاده نفیسی که از سطح دنیا جمع‌آوری شده‌اند را به نمایش گذاشته‌ایم.
شهرام حیدرآبادیان افزود: یکی از نسخ با ارزشی که در طبقه اول موزه نگهداری می‌شود، برگی از شاهنامه شاه طهماسبی متعلق به دوره صفوی است.
او اظهار کرد: طبق آخرین اطلاعاتی که آیدین آغداشلو در اختیار ما گذاشت، سال گذشته یکی از برگ‌های مینیاتور مشابه این برگ شاهنامه در حراج کریستی لندن که در دبی برگزار شد به مبلغ 8 میلیون پوند به فروش رفت.
این استاد دانشگاه ادامه داد: خوشبختانه تنها تک برگ این شاهنامه که در موزه "رضا عباسی" نگهداری می‌شود تنها برگی است که توسط دولت وقت ایران قبل از انقلاب برای کشور خریداری شد. بعد از انقلاب نیز یکی از تابلوهای غیر قابل نمایش موزه هنرهای معاصر را با 118 برگ این شاهنامه که در موزه "مترو پولیتن" نیویورک نگهداری می‌شد عوض کردند.
حیدرآبادیان اضافه کرد: علاوه بر این تک برگی که از این شاهنامه‌ی با ارزش داریم، موزه هنرهای معاصر هم 118 برگ دیگر آن را دارد و متاسفانه مابقی اوراق دست موزه "مترو پولیتن"، موزه "قطر"، مجموعه‌دارهای خصوصی و دیگر نقاط دنیا پخش است.
او بیان کرد: باعث افتخار بسیاری از شاهان صفوی بوده که در دوره انتصابشان دستور به نوشتن قرآن، شاهنامه و کتاب شاعران بدهند. چون شاهان صفوی اعتقاد شدید به مسلک شیعه و عِرق شدید به شاهنامه داشتند و روی این موضوع به شکل نفیس کار می‌کردند و بهترین هدایایی که به دربار عثمانی می‌دادند قرآن‌ و کتاب شاعران بوده که به شکل نفیس توسط تیم‌های سلطنتی کتابت می‌شده است.
مدیر موزه "رضا عباسی" افزود: شاهنامه شاه طهماسبی در دوره صفوی به دربار عثمانی هدیه داده شد و از آن به بعد دست به دست گشت تا اینکه حدود 50 سال پیش آن را برگ برگ کرده و در دنیا به فروش رساندند. متاسفانه بسیاری از دلالان آثار هنری به خاطر نفیس بودن یک کتاب آن را برگ برگ می‌کنند و به فروش می‌رسانند.
حیدرآبادیان گفت: در موزه "کاخ گلستان" هم شاهنامه "بایسنقری" نگهداری می‌شود که مخصوص ناصرالدین شاه خریداری و با مهر سلطنتی ضرب شده است. البته بسیاری از کتاب‌ها نیز به دربار ایران هدیه شده است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
بزرگترین ملک شخصی دنیا به فروش می‌رسد

فرادید: وسعت این ملک تقریبا اندازه کشور انگلستان است و حدود 325 میلیون دلار قیمت دارد. اگر پولش را دارید می‌توانید آن را بخرید اما انتظار نداشته باشید در آنجا همسایه‌ای وجود داشته باشد.
به گزارش فرادید به نقل از دیلی‌میل، این ملک یکی از بزرگترین دارایی‌های شخصی دنیا است که بزرگترین مزرعه مخصوص پرورش گاو دنیا هم در آن قرار دارد. این ملک شخصی برای پنج نسل در اختیار یک خانواده استرالیایی بوده و حالا آماده به فروش گذاشته شده است.
این ملک از 10 زمین دورافتاده تشکیل شده که 100 سال پیش توسط چوپان مشهور استرالیایی «سر سیدنی کیدمن» به یک ملک شخصی تبدیل شد. تاکنون 30 نفر برای خرید این ملک پیشنهاد داده‌اند که قرار است تا چند ماه آینده به یکی از آن‌ها فروخته شود.
وسعت این ملک شخصی 101.411 کیلومتر مربع با به عبارت بهتر 11 میلیون هکتار است که با وسعت ایالات ایندیانا آمریکا برابر می‌کند. این ملک همچنین سه‌چهارم مساحت کلی انگلستان است. سر سیدنی کیدمن این ملک را برای خانواده خود باقی گذاشت و در مورد آن گفته می‌شود: «بزرگترین ملک خصوصی بر روی زمین که متعلق به دولت یا سلطنت هم نیست همین ملک است.» البته ساکنین این ملک خصوصی تنها 150 نفر هستند که آن‌ها هم کارکنان آن مزرعه مخصوص پرورش گاو هستند. نام این مزرعه نیز «آنا کریک» است که با مساحت 24000 کیلومتر مربعی خود حدودا یک چهارم امپراتوری کیدمن را اشغال کرده است.
هر بار که یکی از مشتریان می‌خواهد این ملک شخصی را بازدید کند سوار یک هواپیمای کوچک شده و بازدیدش تقریبا یک هفته به طول می‌انجامد. از گفته‌ها چنین برمی‌آید که تقریبا نیمی از مشتریان استرالیایی هستند. گفتنی است قیمت گاو در جهان افزایش داشته و هر کس که صاحب این ملک شود می‌تواند درآمد خوبی از آن به جیب بزند.
جالب است بدانید که سر سیدنی کیدمن در سن 13 سالگی در حالی که تنها پنج شیلینگ در جیبش داشت با یک اسب که یک چشمش هم کور بود از خانه فرار کرد و در طول 60 سال آینده خود توانست صاحب بزرگترین ملک خصوصی جهان شود.



«سر سیدنی کیدمن»
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
درگذشت گربه‌‌ای که رییس ایستگاه قطار بود

به تاما لقب "گربه رییس ایستگاه" داده بودند
تاما، گربه‌‌ای که هشت سال "رییس ایستگاه" قطار بود درگذشت و مراسم ختم او برگزار شد.
او در زمان مرگ ۱۶ سال داشت.
تاما پس از این که به ریاست ایستگاه یکی از خطوط یک ایستگاه قطار منصوب شد به چهره‌ای سرشناس در ژاپن تبدیل شد.
او هشت سال پیش به ریاست قطار برقی واکایاما که تقریبا ورشکست بود و پرسنل کافی نداشت، منصوب شد.
این قطار برقی، یکی از مسیرهای فرعی خط کیشی‌گاوا در ایستگاه کیشی در شهر کینوکاوا است.
حضور این گربه، که با کلاه و نشان مخصوص در ایستگاه قدم می‌زد، نه فقط ژاپنی‌ها بلکه گردشگران خارجی را هم به این ایستگاه جلب کرد و باعث رونق آن شد و در سال ۲۰۱۴، حدود ۲.۲۷ میلیون مسافر را به این ایستگاه کشاند.
در مراسم ختم این گربه از خدمات او برای حفظ ایستگاه تجلیل شد.
در ایستگاه کیشی موزه‌ای به نام این گربه خانم، تاما، نامگذاری شده است.
اکنون گربه دیگری بجای او دوره کارآموزی برای ریاست ایستگاه را می‌گذراند.
جشن تولد ۱۶ سالگی تاما که دو ماه پیش برگزار شد
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
هواپیمای خورشیدی ایمپالس از نقطه بی‌بازگشت گذشت

هواپیمای خورشیدی ایمپالس-۲ در دومین تلاش خود برای عبور بدون توقف از اقیانوس آرام از نقطه بی‌بازگشت عبور کرده است. مسیر این پرواز ۱۲۰ ساعته از ناگویای ژاپن به هاوایی ۷۹۰۰ کیلومتر است.
عبور از نقطه بی‌بازگشت به این معنی است که هواپیما دیگر امکان فرود در خشکی را به علت فاصله زیاد از دست داده و در صورت بروز مشکل، خلبان، آندره بورشبرگ، باید با چتر نجات در اقیانوس پایین بیاید.
سولار ایمپالس در سایت خود اعلام کرد: "آندره بورشبرگ از نقطه بی‌بازگشت گذشته و حالا باید سفر پنج روز و پنج شبه خود را تا پایان ادامه دهد."
تیم ایمپالس در باره پرواز فعلی تبلیغات همیشگی خود را انجام نداد تا مطمئن شود که پرواز به خوبی پیش می‌رود و لغو نخواهد شد.
تقریبا یک ماه پیش، این هواپیما پس از ۳۶ ساعت پرواز از چین به سمت هاوایی، پیش از رسیدن به نقطه بی بازگشت، به علت بدی وضع هوا مجبور به تغییر برنامه و فرود در ناگویای ژاپن شد.
به گفته تیم ایمپالس، در صورت ادامه آن پرواز، امکان سقوط هواپیما و به خطر افتادن جان خلبان وجود داشت.
هفته پیش هم پرواز این هواپیما به علت نگرانی درباره وضعیت جوی در آخرین لحظه لغو شد.
اگر ایمپالس بتواند به هاوایی برسد رکورد طولانی ترین پرواز تک نفره دنیا را خواهد شکست، علاوه بر اینکه رکوردی تازه برای طولانی‌ترین پرواز با انرژی خورشیدی بر جا خواهد گذشت.
این پرواز، هشتمین مرحله از سفر ۳۵۰۰۰ کیلومتری دور دنیا با انرژی خورشیدی است که این هواپیما سه ماه و بیست روز پیش از ابوظبی آغاز کرد.
این هواپیما ۱۷ هزار سلول خورشیدی دارد. اگر در طول روز این سلول ها انرژی کافی ذخیره نکنند، ممکن است در شب تخلیه شوند و خلبان مجبور شود با چتر بیرون بپرد.
در تمام طول پرواز خلبان ۶۲ ساله سوییسی که خود یکی از بانیان اصلی این پروژه است در صندلی خود و در کابین خلبان که به اندازه یک باجه تلفن است خواهد ماند و فقط می تواند چرت های بیست دقیقه‌ای بزند.
اما آندره بورشبرگ می گوید با استفاده از یوگا و مراقبه (meditation) سعی خواهد کرد این پرواز را برای خود آسانتر کند.
اگر هواپیما با موافقت به هاوایی برسد در ادامه سفر، از هاوایی به آمریکا، برتران پیکار هواپیما را هدایت خواهد کرد.
پس از آن هواپیما آمریکای شمالی را طی خواهد کرد تا بعد برای عبور از اقیانوس اطلس اقدام کند.
اما وقفه‌ در برنامه پرواز، ممکن است باعث تغییر برنامه مراحل بعد شود، از جمله اینکه هواپیما باید تا پیش از ماه اوت از اقیانوس اطلس عبور کند چون از آن به بعد فصل گردبادها آغاز خواهد شد.
تمام پرواز هواپیما به صورت مستقیم پخش می‌شود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
ثروتمند ترین مرد عرب، دارایی خود را بخشید



"ولید بن طلال" از شاهزادگان سعودی و ثروتمند ترین مرد جهان عرب اعلام کرد ثروت 32 میلیارد دلاری خود را صرف امور خیریه خواهد کرد.

به گزارش عصر ایران به نقل از روزنامه دیلی میل انگلیس ولید بن طلال که نوه پسری عبدالعزیز موسس پادشاهی سعودی است و لقب ثروتمند ترین مرد جهان عرب را به یدک می کشد اعلام کرد ثروتش را وقف امور خیریه خواهد کرد.

ولید 60 ساله با صدور بیانیه ای اعلام کرده است ثروت او حتی پس از مرگش صرف امور خیریه می شود. او مصرف ثروت خود را در موارد بشر دوستانه از قبیل توسعه جوامع، بهبود وضعیت زنان ، جوانان، کمک به مناطق محروم، ریشه کن کردن بیماری های واگیر و ساخت دنیایی بهتر اعلام کرده است.

ولید به گفته خودش 30 سال پیش کسب و کار خود را با یک هدیه 30 هزار دلاری از سوی پدرش و یک وام 300 هزار دلاری آغاز کرده است . او هم اینک سرمایه گذاری های مختلفی در شرکت های بزرگ از قبیل "اپل" دارد.

نام ولید از سال 1988 در نشریات معتبر بین المللی به عنوان یکی از ثروتمندان جهان مطرح شد. ولید در سال 2005 با ثروتی بالغ بر 10 میلیارد دلار لقب "بافِت جهان عرب" را یافت.

او هم اینک یک کلکسیون 200 خودرویی از لوکس ترین خودروهای تولیدی جهان از جمله "فراری" و " لامبورگینی" در اختیار دارد. او همچنین صاحب مجلل ترین هواپیمای لوکس خصوصی جهان است.هواپیمای خصوصی او که ساخت شرکت ایرباس فرانسه است، دو طبقه بوده و بسیار مجلل است.

ولید صاحب یک قصر 420 اتاقه در ریاض با استخرهای بزرگ و متعدد است. او همچنین صاحب یک مزرعه شخصی 120 هکتاری است.

ولید در سال 2013 و در پی انتشار گزارش سالانه نشریه فوربس به تخمین ثروت خود از سوی این نشریه اعتراض کرد. فوربس در سال 2013 ولید را با تخمین ثروت 13 میلیارد پوندی در رده بیست و ششمین ثروتمند جهان قرار داد در حالی که ولید مدعی بود تخمین فوربس اشتباه است و او با ثروت 19.5 میلیارد پوندی دهمین فرد ثروتمند جهان است.

ولید صاحب دو فرزند (یک پسر و یک دختر ) است. او فرزند طلال بن عبدالعزیز شاهزاده 83 ساله سعودی است که به واسطه دیدگاه های متفاوت با حکومت عربستان شهره است. طلال در سال 1962 و در زمانی که در سمت سفیر عربستان سعودی در پاریس مشغول به کار بود جنبش" شاهزادگان آزاد" را تاسیس کرد.ثروتمند ترین مرد عرب دارایی خود را وقف کرد

او پس از اینکه از دو برادرش ملک سعود و ملک فیصل از حکومت طرد شد، به مصر رفت و در آنجا با استقبال جمال عبدالناصر رییس جمهور وقت مصر مواجه شد.

به دنبال این اقدام دولت عربستان سعودی گذرنامه طلال را باطل اعلام کرد. پس از درگذشت ملک سعود و به قدرت رسیدن ملک فیصل ، طلال این اجازه را یافت که به عربستان بازگردد به این شرط که در امور سیاسی کشور دخالت نکند.

طلال در ساختار حکومتی عربستان تنها عضو شورای بیعت بود که پس از مرگ سلطان بن عبدالعزیز ولیعهد سابق عربستان در سال 2011 از این سمت نیز استعفا داد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 36 از 45:  « پیشین  1  ...  35  36  37  ...  44  45  پسین » 
گفتگوی آزاد

Interesting News | اخبار جالب

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA