انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 13 از 22:  « پیشین  1  ...  12  13  14  ...  21  22  پسین »

ساعت و دستبند هوشمند


مرد

 
باتری 6 ضلعی ال‌ جی شارژ بیشتری را در مقایسه با باتری معمول ساعت‌های هوشمند ذخیره می‌کند

ساعت‌های هوشمند به واسطه‌ی بهره‌گیری از فرم فکتور کوچک، از صفحه‌ی نمایش و متعاقب آن از باتری کوچکی نیز بهره می‌برند که همین موضوع باعث شده تا میزان شارژ دهی این گجت‌ها چندان رضایت‌بخش نباشد؛ اما به نظر می‌رسد باتری جدید ال‌جی برای حل این مشکل طراحی شده است.



ال جی چِم (LG Chem) یکی از شاخه‌های کمپانی ال‌جی است که درصدد حل مشکل باتری و شارژدهی در گجت‌هایی نظیر ساعت‌های هوشمند است. این کمپانی باتری با ظاهر 6 ضلعی تولید کرده که می‌توان از آن در ساعت‌های هوشمند که شکلی دایره‌ای دارند، استفاده کرد.
براساس اطلاعات ارائه شده توسط Korea Times، باتری جدید ال جی می‌تواند در مقایسه با باتری‌های مربعی معمول مورد استفاده در ساعت‌های هوشمند، تا 25 درصد انرژی بیشتر را در اختیار گجت قرار دهد که نتیجه‌ی آن چهار ساعت باتری دهی بیشتر است.
ال جی چم اعلام کرده که باتری 6 ضلعی خود را در همکاری با یک کمپانی شناخته شده به همراه ساعت هوشمندش روانه‌ی بازار خواهد کرد؛ اما نامی از این کمپانی به میان نیاورده است. بنابراین این باتری همراه با یک ساعت‌هوشمند روانه‌ی بازار خواهد شد که البته هنوز مشخص نیست که این محصول متعلق به کدام کمپانی است.
ال‌جی چم برای تولید باتری‌های بیشتر با شکل نامتعارف برنامه‌ریزی کرده است که از جمله‌ی آن می‌توان به یک باتری مستطیلی با سوراخی در وسط یا باتری به شکل L اشاره کرد. ال جی چم امیدوار است تا سال 2018 به بزرگ‌ترین تأمین‌کننده‌ی باتری‌های مورد استفاده در ساعت‌های هوشمند تبدیل شود.


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
هوآوی تصویری از ساعت هوشمند Honor Band Zero‌ منتشر کرد

در حالی که هنوز در انتظار عرضه هوآوی واچ هستیم که در جریان کنگره جهانی موبایل معرفی شد، هوآوی تصویری از یک ساعت هوشمند دیگر را در توییتر منتشر کرده است.



هوآوی تصویری از Honor Band Zero را در توییتر منتشر کرد. البته هنوز اطلاعاتی از این ابزار هوشمند فاش نشده بجز هر آنچه که می‌توانیم از تصویر موجود حدس بزنیم.
در حالی که هنوز در انتظار عرضه هوآوی واچ هستیم به نظر می‌رسد اکنون برای معرفی ساعت هوشمند دیگری کمی زود باشد ولی انتشار چنین خبرهایی از انجا که نشان از برنامه‌های آینده هوآوی برای ابزارهای پوشیدنی دارد، جالب است.
تمام چیزی که در حال حاضر از Honor Band Zero‌ می‌دانیم این است که دارای نمایشگر دایره‌ای شکل درست مثل موتو 360 است. همچنین هیچ دکمه‌ای روی بدنه این ساعت هوشمند نیست که باعث شده یک طراحی مرتب را شاهد باشیم.
هوآوی از بندی با بافت ظریف در این ساعت استفاده کرده است. به احتمال زیاد سیستم عامل اندروید وِر برای این ساعت انتخاب شده هر چند هنوز برای قضاوت کمی زود است و باید منتظر ماند.
به نظر می‌رسد کم کم استفاده از کلمه Zero هم در نام گذاری‌ پروژه‌های دنیای فناوری در حال گسترش است!


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  ویرایش شده توسط: pixy_666   
مرد

 
تصاویر Mi Band 1S شیائومی فاش شد

شیائومی علاوه بر گوشی‌های هوشمند، تلویزیون و تبلت در زمینه تولید ابزارهای هوشمند کنترل سلامتی هم فعالیت می‌کند. در شرایطی که بیشتر در انتظار معرفی Mi Band 2 ‌از سوی شیائومی بودیم، به تازگی تصاویری از Mi Band 1S‌ فاش شده است.



شیائومی بزرگترین تولید کننده چین و البته یکی از رو به رشدترین شرکت‌های دنیا است. وایل این ماه بود که شیائومی اعلام کرد که تابه امروز بیش از ۶ میلیون Mi Band بفروش رسانده‌ است. این دستبند سلامتی اولین و تنها ابزار سلامتی شیائومی است که قیمت بسیار ارزان و کارایی خوبی دارد، بنابراین جای تعجب نیست که شیائومی موفق شده چنین فروش بالایی داشته باشد.
تابحال برخی شایعات را در مورد Mi Band 2 ‌شنیده بودیم که حاکی از این بودند که این گجت سلامتی دارای نمایشگر خواهد بود. شاید می بند ۲ واقعا این گونه باشد لی به تازگی تصاویری فاش شده است که نشان می‌دهند شیائومی درصدد است تا Mi Band 1S را به بازار عرضه کند که شباهت زیادی به Mi Band‌ دارد.




همان‌طور که در تصاویر هم می‌بینید محصول جدید شیائومی دارای سنسور ضربان قلب است. طراحی عمومی این ابزار سلامتی بدون تغییر باقی مانده است. البته در این تصویر بند این ابزار هوشمند دیده نمی‌شود بنابراین قضاوت زیادی در مورد آن نمی‌توانیم داشته باشیم. به نظر می‌رسد که بند آن هم باید مشابه مدل پیشین باشد چرا که اندازه می بند ۱ اس با مدل پیشین خود برابر است. همچنین Mi band 1S‌دارای ۳ لامپ LED‌ در قسمت بالایی درست مثل مدل قبلی است.
هنوز شیائومی اطلاعاتی در مورد قیمت و زمان عرضه Mi Band 1S‌ ارائه نکرده است.


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
کاسیو ساعت هوشمند تولید می‌کند

کاسیو نامی آشنا برای علاقمندان ساعت‌های اسپورت است. بسیاری از ورزش‌کاران و افراد علاقمند به ساعت‌های کامپیوتری، از قدیم تنها به یک برند اعتماد دارند و آن کاسیوِ ژاپنی است. حال این کمپانی نیز به دنبال تولید ساعت‌هوشمند است.



ساعت‌های هوشمند بازار ساعت‌های عادی را تحت‌فشار قرار داده‌اند و حتی کمپانی‌های مطرح تولیدکننده‌ی ساعت‌های کلاسیک نیز مجبور به طراحی و تولید ساعت‌های هوشمند شده‌اند. در همین راستا کاسیو در تلاش برای ساخت ساعت‌هوشمند خود است. البته پیش از این هم کاسیو ساعت‌های نیمه‌‌هوشمندی را وارد بازار کرده بود که از طریق بلوتوث به تلفن‌هوشمند متصل شده و امکانات محدودی را در مقایسه با ساعت‌های هوشمند در اختیار کاربر قرار می‌دادند. اما ظاهراً حالا این کمپانی ژاپنی در تلاش است تا یک ساعت‌هوشمند تمام عیار را روانه‌ی بازار کند.
وال‌استریت ژورنال گزارش کرده که کاسیو در تلاش است تا ساعت هوشمندی را بسازد که موارد بیشتر از زمان را به کاربر ارائه کند.
ساعت‌های کاسیو از نظر دوام و سهولت استفاده عالی هستند و حالا اگر همین فاکتور در کنار هوشمند بودن ساعت قرار گیرد، محصول نهایی کاملاً رقابتی خواهد بود.
در گزارش وال استریت ژورنال آمده که طراحی ساعت‌های هوشمند از چند سال پیش در کاسیو کلید خورده و انتظار داریم در ماه مارچ سال آینده‌ میلادی (اسفند ۹۴) با قیمت حدود ۴۰۰ دلار راهی بازار شود. ظاهراً کاسیو قصد دارد تا ۸۰ میلیون دلار از بابت فروش تلفن‌های هوشمند، درآمد کسب کند.

به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
اپل واچ 2 با صفحه‌ی مربعی عرضه می‌شود

با توجه به اینکه بسیاری از کمپانی‌های تولیدکننده ساعت‌های هوشمند به مدل‌های صفحه‌ گرد روی آورده‌اند، این انتظار وجود دارد که اپل نیز در ساعت هوشمند واچ 2 نیز این رویه را در پیش بگیرد. ولی اخباری منتشر شده که کوپرتینونشین‌ها چنین قصدی ندارند.



شاید شنیدن این خبر، خوشایند برخی از طرفداران ساعت‌های هوشمند اپل نباشد؛ ولی گزارشی از کره‌جنوبی منتشر شده که نسخه‌ی دوم اپل واچ نیز همچنان با صفحه‌ی مربعی معرفی خواهد شد و این شرکت فرم‌فکتور اپل واچ اصلی را حفظ خواهد کرد.
همچنین گفته می‌شود که نمایشگر نسل جدید اپل واچ و رزولوشن آن با نسخه‌ی قبلی تفاوتی نخواهد داشت. با این وجود در این گزارش اشار شده است که ضخامت نمایشگر اپل واچ 2 به منظور بهره‌گیری از یک باتری بزرگتر، نسبت به نسخه‌ی اصلی باریک‌تر خواهد بود.
همچنین شایعاتی وجود دارد که به جز کمپانی ال‌جی، سامسونگ نیز پنل‌های P-OLED را برای ابزارهای پوشیدنی آماده می‌کند که با اخبار اولیه مبنی بر تولید انحصاری نمایشگر اپل واچ توسط ال‌جی متناقض است. البته اخبار مربوط به اپل واچ 2 همچنان در حد شایعه و گمانه‌زنی است و باید منتظر تأیید رسمی اپل باشیم.

به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
ظرفیت باتری اپل واچ 2 افزایش خواهد یافت

یکی از مشکلات عمده‌ی ساعت‌های هوشمند عمر باتری است که این موضوع در مورد اپل واچ نیز صادق است. بسیاری از افراد از عمر باتری این ساعت‌هوشمند شاکی هستند؛ اما به نظر می‌رسد اپل چاره‌ی این مشکل را یافته و باتری نسل دوم اپل واچ را بهبود خواهد بخشید.



بسیاری از کاربران اپل واچ پس از خرید این ساعت‌هوشمند از عمر باتری پایین آن شاکی هستند. شماری از کاربران پس از یک روز مصرف ادعا می‌کنند که ۳۰ تا ۴۰ درصد از شارژ باتری باقی مانده است؛ حال آنکه شمار دیگری از کاربران با رد این حالت، عنوان می‌کنند که در صورت استفاده‌ی مستمر از اپل واچ، باتری تنها یک روز عمر می‌کند.
به نظر می‌رسد اپل پس از شنیدن شکایات کاربران به فکر یافتن چاره‌ای برای این مشکل برآمده و باتری بزرگ‌تری را در نسل جدید ساعت‌هوشمند خود قرار خواهد داد.
به گزارش اپل اینسایدر، اپل در نظر دارد تا در نسل جدید ساعت‌هوشمند خود با همکاری ال جی و سامسونگ صفحه‌ی نمایش باریک‌تری را مورد استفاده قرار دهد که این موضوع نهایتاً منجر به افزایش محل قرارگیری باتری و در نتیجه افزایش ظرفیت باتری خواهد شد.
از جمله‌ی سایر قابلیت‌های دیگر اپل واچ باید به روشنایی مناسب صفحه‌ی نمایش در محیط‌های پرنور و زیر نور آفتاب اشاره کرد.
براساس گمانه‌های مطرح شده در خصوص اپل واچ 2، این ساعت‌هوشمند از وجود دوربینی به منظور استفاده از فیس‌تایم و برقراری مکالمات ویدیو بهره خواهد برد. همچنین یکی از ویژگی‌های کاربردی اپل واچ 2 را که بسیار از آن استقبال شده، باید به کار کردن مستقل از آیفون این ساعت هوشمند اشاره کرد. هر چند شنیده‌های پیشین گویای عدم افزایش باتری نسل جدید اپل واچ است، حال شایعاتی مطرح شده که نشان از بالا رفتن باتری این ساعت‌هوشمند دارد. هنوز مشخص نیست که اپل چه زمانی اقدام به معرفی نسل دوم ساعت هوشمندش خواهد کرد؛ اما براساس برنامه‌های اپل این کمپانی درصدد عرضه‌ی Watch OS2 است که توسعه‌دهندگان را قادر خواهد کرد تا اپلیکیشن‌هایی را بصورت اختصاصی برای اپل واچ توسعه دهند که نیازی به اتصال آیفون از طریق بلوتوث برای اجرا ندارد.
از جمله‌ی ویژگی‌های دیگر بروزرسانی اپل واچ می‌توان به Time Travel، پیش‌بینی وضعیت هوا و Naghtstand برای شارژ گوشی در زمان خواب کاربر اشاره کرد.

به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
بررسی اپل واچ (Apple Watch)

وقتی گجت نوینی راهی بازار می‌شود، همه در مقابل آن مقاومت می‌کنند و با شک و تردید به آن می‌نگرند. اما وقتی اپل همان محصول را تولید می‌کند، همه مطمئن می‌شوند که این گجت آینده دارد! با وجود تمام شک و تردیدهایی که نسبت به کاربردی بودن یا نبودن ساعت های هوشمند وجود داشت، کاپرتینویی‌ها اپل واچ را روانه بازار کردند که در همان ابتدا هم با استقبال بی نظیری روبرو شد. در ادامه به بررسی اپل واچ، جدیدترین عضو خانواده اپل می‌پردازیم.



آخرین باری که اپل گجت جدیدی را به خانواده محصولاتش اضافه کرد، سال ۲۰۱۰ بود که با بازتعریف مفهوم تبلت، ابزاری به نام آیپد در دستان استیو جابز مشاهده شد. حالا با گذشت پنج سال و با رونق گرفتن بحث ابزارهای پوشیدنی، کاپرتینویی‌ها یک گجت جدید به نام اپل واچ را معرفی کردند. پیش از این کمپانی‌هایی چون سونی، سامسونگ، موتورولا، ال‌جی و... ساعت‌های هوشمند متنوعی را روانه بازار کرده بودند.
گوگل هم اندروید ور را معرفی کرده بود، تا سازندگان تلفن‌های اندرویدی بتوانند ساعت‌های هوشمند سازگار با اندروید را خیلی راحت‌تر تولید کرده و توسعه دهند. بسیاری از این ساعت‌های هوشمند با وجود قابلیت‌هایی که روزبروز بیشتر و بهینه‌تر می‌شدند، نتوانستند در بازار توفیق زیادی داشته باشند. اما وقتی اپل محصولی را تولید می‌کند کمی داستان متفاوت است. قدرت برندینگ اپل آنقدر زیاد است که با وجود عمر باتری نه چندان راضی کننده اپل واچ، پیش‌بینی‌ها حکایت از این دارند که تا پایان اولین سال ارائه‌اش به بازار ۳۶ میلیون واحد از آن به فروش برسد!
واقعیت این است که با وجود گذشت بیش از دو سال از ارائه اولین ساعت‌های هوشمند مدرن، هنوز ایده این گجت خام است و به بلوغ کامل نرسیده است. قطعا اپل واچ با فروش فوق‌العاده‌ای که داشته عرصه را برای ساعت‌های هوشمند اندروید ور و ساعت‌های دیگر مثل پبل واچ تنگ کرده، اما از سویی شاید بتوان گفت که ارائه این محصول به رواج استفاده از آن و تبدیل شدن اسمارت واچ‌ها به گجتی ضروری برای مردم کمک می‌کند و این موضوع می‌تواند برای بقیه تولیدکننده‌های ساعت هوشمند هم خبری خوشحال کننده باشد.
در ادامه قصد داریم تا ضمن بررسی طراحی این ساعت هوشمند، قابلیت‌ها و امکانات آن را معرفی کنیم.



طراحی و کیفیت ساخت
اپل واچ در سه نسخه‌ تولید شده: اپل‌واچ، اپل‌واچ اسپورت و اپل‌واچ ادیشن و تنها تفاوت بین این سه نسخه‌ در جنس بدنه‌ و بندآنها است. این ساعت‌ها در دو اندازه ۳۸ میلیمتر برای خانم‌ها و ۴۲ میلیمتر برای آقایان ارائه شده‌اند. نسخه ۳۸ میلی‌متری این ساعت هوشمند نمایشگر خیلی کوچکی دارد و به عقیده ما کار با آن حتی برای خانم‌ها هم آسان نیست.



برای این بررسی، ارزان‌ترین نسخه اپل واچ، یعنی مدل اسپورت ۳۸ میلی‌متری با بند ساده به دست ما رسید. این نسخه ۳۴۹ دلار قیمت دارد و اگر بخواهید نسخه های دیگر، یا مدل ۴۲ میلی‌متری یا بند چرمی را انتخاب کنید باید سر کیسه را شل کرده و بیشتر هزینه کنید.
خبر خوب این است که بند این ساعت قابل تعویض است و کاربر می‌تواند در آینده با تعویض بند ساعتش، ظاهری جدید به آن بدهد. از نظر کیفیت مواد به کار رفته در ساخت این ساعت، اپل واچ اصلا کم و کاستی ندارد. بدنه آلومینیومی آن بسیار با دقت تراش خورده و علاوه بر استحکام بالا، حس خوبی را به کاربر منتقل می‌کند. بندهای ساده پلاستیکی دستگاه شاید زیبایی خاصی نداشته باشند، اما کیفیت مناسبی دارند و باعث تعریق مچ کاربر نمی‌شوند.


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
مشخصات فنی اپل واچ اسپورت
ابعاد مدل زنانه ۳۸ در ۳۳.۳ در ۱۰.۴ میلی‌متر، مدل مردانه ۴۲ در ۳۵.۸ در ۱۰.۴ میلی‌متر
وزن مدل زنانه ۲۵ گرم، مدل مردانه ۳۰ گرم
نمایشگر لمسی: مدل زنانه ۱.۳۲ اینچ با رزولوشن ۲۷۲ در ۳۴۰ پیکسل، مدل مردانه ۱.۵ اینچ با رزولوشن ۳۱۲ در ۳۹۰ پیکسل
مجهز به حافظه داخلی
سیستم عامل WatchOS (مبتنی بر iOS)
عمر باتری تا ۱۸ ساعت در استفاده معمول
اتصالات بلوتوث 4.0 (کم مصرف)، WiFi 802.11 b, g, n 2.4 GHz
رنگ‌بندی: مشکی، سفید، آبی، سبز، صورتی




نمای روبروی این ساعت مستطیلی شکل کاملا ساده است هر چه می‌بینید یک نمایشگر است که لبه‌های کناری آن خمیده شده است. هیچ دکمه و بخش اضافی روی ساعت قرار ندارد و دکمه‌های کنترلی آن روی لبه سمت راست قرار گرفته‌اند. بدنه دستگاه که با بخش دور نمایشگر یکپارچه شده، از جنس آلومینیوم ساخته شده و گوشه‌ها و خمیدگی‌های آن کاملا نرم و گرد هستند که به ارگونومی ساعت کمک زیادی کرده است. بندها به صورت کشویی در داخل لبه‌های بالا و پایین اپل واچ محکم می‌شوند و روی لبه سمت چپ، کمی متمایل به پشت دستگاه شاهد شیار اسپیکر هستیم و پایین‌تر از آن منفذی دیده می‌شود که مربوط به میکروفون است.


روی لبه سمت چپ ساعت اپل هم یک دکمه چرخان به نام Digital Crown قرار دارد که در واقع اصلی‌ترین دکمه این ساعت محسوب می‌شود. شکل دایره‌ای این دکمه به گونه‌ای است که باعث شده ظاهر اپل واچ بسیار شبیه به ساعت‌های معمولی باشد. پایین‌تر از این دکمه چرخان یک دکمه فشاری دیده می‌شود که Side Button نام دارد و با فشردن آن می‌توان کاری کرد که دوستان شما نمایش داده شده یا نشوند، با فشردن و نگه داشتن آن ساعت را خاموش یا روشن کرد و با دو بار فشردن آن اپل پی را فعال کرد.
دکمه دیجیتال کراون کاربردی‌ترین دکمه اپل واچ است. با فشردن این دکمه می‌توانید صفحه اصلی را مشاهده کنید. با دو بار فشردن آن هم می‌توانید به آخرین اپلیکیشنی که اجرا کرده بودید باز گردید. اگر این دکمه را نگه دارید، سیری فعال می‌شود و با چرخاندن آن بسته به این که در کجای رابط کاربری باشید یا چه اپلیکیشنی را اجرا کرده باشید، می‌توانید زوم یا اسکرول کنید یا چیزی را تنظیم کنید.



در بخش پشتی بدنه سنسور ضربان قلب دیده می‌شود که از روی مچ دست می‌تواند نبض شما را گرفته و به طور لحظه‌ای میزان ضربان قلب شما را نمایش دهد.


از آنجا که اپل واچ در نسخه‌ها و ابعاد متنوعی ارائه می‌شود، هر کدام از این مدل‌ها وزن متفاوتی دارند. بدنه ساعت اپل بسته به مدل، جنس بدنه و ابعاد از ۲۵ گرم برای نسخه ۳۸ میلی‌متری اسپورت آلومینیومی (نسخه‌ای که در اختیار ما قرار داشت) آغاز می‌شود و سنگین‌ترین مدل آن یعنی نسخه ۴۲ میلی متری ادیشن با بدنه طلایی ۶۹ گرم وزن دارد. بند‌های متنوع این ساعت نیز وزنی بین ۳۷ گرم (بند مشکی مدل اسپورت) تا ۷۵ گرم (بند استیل اپل واچ) دارند.


طراحی ساعت به گونه‌ای است که هنگامی که روی مچ شما قرار می گیرد به هیچ عنوان احساس سنگینی یا زائد بودن را منتقل نکرده و می‌توان گفت از نظر ارگونومی این ساعت در بالاترین استانداردها قرار دارد. به شخصه ساعت‌هایی با شکل دایره‌ای را بیشتر می‌پسندم، اما شاید اگر اپل واچ شکل دایره‌ای داشت کارایی آن نیز کمتر می‌شد.


اپل واچ از نسخه کم مصرف بلوتوث 4 پشتیبانی می‌کند و ارتباط آن با آیفون بر همین بستر صورت می‌گیرد. همچنین برای استفاده‌های سیستمی نیز از WiFi 802.11b/g/n پشتیبانی می‌کند. این ساعت استاندارد IPX7 را دریافت کرده که به معنای ضد آب بودن اپل واچ تا عمق یک متر زیر آب به مدت نیم ساعت است. پس این ساعت هوشمند نه تنها در برابر باران مقاومت بالایی دارد، حتی اگر به صورت اتفاقی از دستتان خارج شده و داخل آب به عمق یک متر بیفتد و زود آن را خارج کنید، احتمالا مشکلی پیدا نخواهد کرد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
نمایشگر
نمایشگر اپل واچ بسیار باکیفیت است. کاپرتینویی‌ها از یک پنل IPS با تراکم ۲۹۰ پیکسل بر اینچ در این محصول استفاده کرده‌اند. صفحه نمایش این دستگاه روشنایی بالایی دارد و وضوح تصویر در آن مطلوب است. این صفحه نمایش، مشکی را عمیق و سفید را روشن و دقیق نمایش می دهد که باعث می‌شود تا کنتراست تصویر عالی شود. شاید مهم‌ترین مساله در نمایشگر ساعت‌های هوشمند روشنایی تصویر باشد تا کاربر بتواند در زیر نور آفتاب هم محتوای نمایش داده شده در آن را به خوبی ببیند که از این نظر اپل واچ عالی است.



برای اطلاع از زمان و دیدن صفحه واچ فیس نیازی نیست نمایشگر را با فشردن دکمه‌ای روشن کنید و کافی است مچ خود را به سمت صورتتان بچرخانید. بدین ترتیب نمایشگر روشن شده و وقتی آن را از مقابل صورتتان کنار ببرید، به صورت خودکار نمایشگر خاموش می‌شود.
این نمایشگر از قابلیت فورس تاچ اپل پشتیبانی می‌کند. بدین معنا که میزان فشاری که با انگشت به صفحه وارد می‌کنید اندازه‌گیری شده و بسته به این میزان فشار دستورات مختلفی اجرا می‌شوند. مثلا اگر فشار زیادی به نمایشگر وارد کنید، می‌توانید همه نوتیفیکیشن‌ها را پاک کنید یا واچ‌فیس را تغییر دهید.



آن چه به عنوان صفحه خانه از آن یاد می‌شود در واقع قالب گرافیکی است که در آن زمان نشان داده می‌شود تا اپل واچ از اولین و پایه‌ای‌ترین قابلیت یک ساعت مچی غافل نشود. اپل واچ‌فیس‌های متنوعی را ارائه کرده که کاربر می‌تواند تعداد بیشتری از آنها را دانلود کند تا بنا به سلیقه‌اش ظاهر ساعت خود را تغییر دهد. اما این واچ‌فیس‌ها فقط توسط اپل ارائه می‌شوند و امکان طراحی و ارائه واچ‌فیس‌ها توسط توسعه‌دهندگان شخص ثالث وجود ندارد.


این موضوع از یک سو می‌تواند خوب باشد، چرا که کاربر در بین خیل عظیمی از واچ‌فیس‌هایی که بسیاری از آنها ظاهر مناسبی ندارند گم نمی‌شود، اما از سوی دیگر کاربر را محدود به انتخاب از بین گرینه‌هایی می‌کند که تنها خود اپل می‌تواند آنها را بسازد. شاید از این نظر Android Wear گوگل با ارائه امکان توسعه قالب گرافیکی صفحه اصلی یک قدم جلوتر از Watch OS اپل باشد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
قابلیت‌ها و نحوه کار با ساعت
اپل واچ از نظر نحوه کارکرد و قابلیت‌ها تفاوت فاحشی با ساعت‌های هوشمندی که پیشتر دیده بودیم ندارد. اصلی‌‌ترین قابلیت‌های این ساعت شامل نمایش نوتیفیکیشن‌ها و کنترل فعالیت‌های ورزشی است که در اکثر ساعت‌های هوشمند آنها را دیده‌ایم. اما علاوه بر اینها اپل امکانات منحصر به فردی را در این ساعت قرار داده تا اپل واچ از سایر ساعت‌های هوشمند متمایز باشد.



برای کنترل ساعت باید از دکمه‌های کناری و نمایشگر لمسی بهره ببرید. با فشار دادن دکمه دیجیتال کراون وارد صفحه اصلی دستگاه می‌شوید که در ان اپلیکیشن‌ها و امکانات ساعت در قالب یک رابط کاربری متفاوت با آیکون‌های دایره‌ای نمایش داده می‌شود.
همه ما عادت داریم برای دیدن نوتیفیکیشن‌ها روی تلفن هوشمند انگشت خود را از بالا به سمت پایین بکشیم. در اپل واچ هم همین رویه برقرار است و برای مشاهده اعلانیه‌ها باید منوی نوتیفیکیشن‌ها را به سمت پایین بکشید تا به آنها دسترسی داشته باشید. شما می‌توانید با لمس اعلانیه‌ها آنها را مطالعه کنید، یا با کشیدن آنها به سمت چپ هرکدام را حذف کنید. امکان حذف تمام نوتیفیکیشن‌ها نیز وجود دارد که این کار با فشار زیاد و نگه داشتن انگشت روی نمایشگر انجام می‌پذیرد.




اگر صفحه را از سمت پایین به بالا لمس کنید، قابلیت جالبی به نام Glance را می‌بینید در آن اطلاعاتی از اپلیکیشن هایی که روی ساعت نصب شده‌اند در قالبی شبیه به کارت‌های گوگل ناو نمایش داده می‌شوند. در این قسمت برخی گزینه‌ها مثل کنترل موسیقی در حال پخش یا قرار دادن آیفون در حالت ایرپلین در دسترس است. در همین بخش امکان فعال‌سازی سنجش ضربان قلب هم وجود دارد که با فعال کردن آن مداوما ضربان قلب کاربر اندازه‌گیری شده و نمایش داده می‌شود. این بخش برای ورزشکاران بسیار مفید خواهد بود. سنسور ضربان قلبِ اپل واچ دقت بسیار خوبی دارد و می توان به آن استناد کرد.
اگر نوتیفیکیشنی به آیفون شما برسد، ساعت از طریق ویبره و صدا آن را به شما اعلام می‌کند. مساله آزاردهنده در مورد نوتیفیکیشن‌ها این است که در اپل واچ نمی‌توان تعیین کرد که برای مدت زمان مشخصی نوتیفیکیشن‌ها در حالت بی صدا باشند. در واقع چیزی مانند Do not disturb در این ساعت نمی‌بینیم و تنها راه حل این است که تیک مقابل هر یک از اپلیکیشن‌های اپل واچ را در آیفون برداشته و آن را غیر فعال کنید.



بسیاری تصور می‌کنند که داشتن ساعت هوشمند به دلیل آن که همیشه از طریق اتصال بلوتوث به گوشی متصل است و مداوما بین آنها داده جابجا می‌شود، باعث کاهش عمری باتری تلفن هوشمند شما می‌شود. اما واقعیت این است که این گجت‌های پوشیدنی از بلوتوث کم مصرف برای برقراری ارتباط استفاده می‌کنند و چندان انرژی زیادی مصرف نمی‌کنند. حتی تحقیقات نشان داده که داشتن یک ساعت هوشمند باعث افزایش عمر باتری تلفن شما تا ۲۰ درصد می‌شود. وقتی نوتیفیکیشن‌ها را روی ساعت ببینید و دیگر نیاز نباشد آیفون خود را از جیب خارج کرده و نمایشگر بزرگ آن را روشن کنید، طبیعتا زمان کار با آیفون و روشن بودن نمایشگر آن کاهش یافته و در نتیجه عمر باتری بهبود خواهد یافت.


یکی از چالش‌های ساخت ساعت‌های هوشمند موتور ویبره آنها است. موترو ویبره باید به حد کافی قدرت داشته باشد که شما متوجه آن شوید. اما اگر قدرت ویبره از حدی فراتر رود ممکن است آزاردهنده شده و حتی باعث شود دیگران نیز متوجه لرزش مچ دست شما شوند! اپل در این زمینه عالی عمل کرده و سیستم ویبره ساعت را به گونه‌ای طراحی کرده که گویی ضربه کوچکی مچ شما را نوازش می‌کند.


یکی از قابلیت‌های حوزه سلامتی این ساعت که تیم کوک نیز در هنگام معرفی آن تاکید ویژه‌ای روی آن داشت، این است که وقتی برای مدتی طولانی بی‌حرکت باقی بمانید، اپل واچ به شما هشدار می‌دهد که از پشت میز بلند شوید و هر از گاهی تحرکی از خود نشان دهید. این موضوع می‌تواند برای بسیاری از ما خوره‌های تکنولوژی که ساعت‌ها پشت پی‌سی یا لپ‌تاپ بدون کمترین تحرکی می‌نشینیم، بسیار مفید و کاربردی باشد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 13 از 22:  « پیشین  1  ...  12  13  14  ...  21  22  پسین » 
کامپیوتر

ساعت و دستبند هوشمند

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA