انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
موسیقی ایرانی
  
صفحه  صفحه 21 از 24:  « پیشین  1  ...  20  21  22  23  24  پسین »

اخبارهای موسیقی و سینمایی از هر گوشه دنیا


مرد

 
چرا حافظ ناظری، فرزند شهرام ناظری از ایران رفت؟

به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
ابراهیم تاتلیس عراقی از آب درآمد!



گفته می شد تاتلیس اهل شانلی اورفا،شهری در مرز ترکیه با سوریه بوده است.

پارسینه:ابراهیم تاتلیس،خواننده مشهور ترکیه که در ایران نیز اسمی شناخته شده است و بواسطه حمله مسلحانه ای که به سرش صورت گرفت،مدتی است از صحنه هنر کنار رفته،اصالت عراقی دارد.

حسین،برادر ابراهیم تاتلیس به تازگی این موضوع را فاش کرده و گفته پدربزرگ شان متعلق به عراق بوده و از آن کشور به ترکیه آمده اند.
گفته می شد تاتلیس اهل شانلی اورفا،شهری در مرز ترکیه با سوریه بوده است.

در حال حاضر نیز در شهر شانلی اورفا پناهندگان زیادی از عراق و سوریه به خاطر بحران این کشورها و حملات داعش حضور دارند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
کنسرت با طعم مشت



رادیو فردا , مهتاب وحیدی راد :فرزاد طالبی سرپرست جدید دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، روز سه‌شنبه شانزدهم تیرماه ابراز امیدواری کرد که با سر و سامان دادن به حوزه نظارت و ارزشیابی، بتواند اوضاع موسیقی را در چارچوب سیاست‌های کلی این وزارتخانه بهبود بخشد.

برگزاری کنسرت‌ها در ایران چندماهی است که به یک موضوع بحث‌‌برانگیز میان مقام‌های ایران تبدیل شده، تا جایی که پیروز ارجمند مدیر دفتر موسیقی وزارت ارشاد پس از بیان انتقاداتی از عملکرد نیروی انتظامی در این باره، از سمت خود استعفا کرد.

او البته مشغله‌های شخصی را به عنوان علت استعفایش اعلام کرد. حالا فرزاد طالبی سرپرست جدید دفتر موسیقی وزارت ارشاد می‌گوید امیدوار است که بتواند اوضاع موسیقی را بهبود بخشد.

طالبی روز سه‌شنبه در اولین اظهارات خود به عنوان سرپرست دفتر موسیقی گفت در جهت ارتقای سطح کیفی و کمی فعالیت‌های موسیقایی تلاش خواهد کرد. تلاش‌هایی که البته به گفته او در چارچوب سیاست‌های کلی وزارت ارشاد خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری مهر فرزاد طالبی حوزه نظارت و ارزشیابی را نیازمند کار بیشتر دانست و تمرکز روی آیین‌نامه‌ها و شیوه‌نامه‌ها در این باره را از اولویت‌های اصلی دفتر موسیقی برشمرد.

علی‌اصغر رمضانپور معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت محمد خاتمی در این باره می‌گوید: «به نظر می‌آید که امید چندانی به حل مشکل وجود ندارد و احتمالا‌ً همانطور که خبرگزاری مهر تیتر زده، نظارت‌ها در حوزه موسیقی جدی‌تر خواهد شد و فکر می‌کنم کناره‌گیری آقای ارجمند هم بیشتر به این دلیل بوده که آن مذاکراتی که وزیر با نیروی انتظامی داشته، نتیجه آن، چندان خوشایند برای کارشناسان حوزه موسیقی در وزارت ارشاد نباید بوده باشد. برای اینکه با توجه به سخنان آقای صادق لاریجانی رئیس قوه قضاییه به نظر می‌آید که وزارت ارشاد ناگزیر است که عقب‌نشینی بیشتری در این زمینه از خودش نشان دهد به جای اینکه بتواند مشکل را حل کند.»

حسین نوش‌آبادی سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هفته پیش از امضای تفاهم‌نامه‌ای با نیروی انتظامی در این باره خبر داد و گفت در آینده شاهد لغو کنسرت‌ها نخواهیم بود.

اما علی‌اصغر رمضانپور معتقد است که چنین تفاهم‌نامه‌ای هم نخواهند توانست مشکل برگزاری کنسرت‌ها در ایران را حل کند: «واقعیت این است که نیروی انتظامی خودش به تنهایی مغایر با مجوزهای وزارت ارشاد و دستورالعمل‌های وزارت ارشاد عمل نمی‌کند. بلکه نیروی انتظامی به عنوان ضابط قوه قضاییه و ضابط دادستان این کار را انجام می‌دهد و از سخنان مقامات قوه قضاییه چنین برمی‌آید که آنها به آن حدی که حتی در آیین‌نامه به آن اشاره شده یعنی حقی که برای نیروی انتظامی برای تشخیص دادن وقوع جرم در یک محل قایل شدند، فراتر از آن قوه قضاییه مورد نظرش هست و حتی آقای لاریجانی در مورد بعضی از مجوزهایی که وزارت ارشاد داده ایراد وارد کرده. بنابراین به نظر نمی‌آید که مذاکرات آقای جنتی و نیروی انتظامی بتواند حل‌کننده مشکل کنسرت‌ها باشد. مگر اینکه خود وزارت ارشاد در مورد صدور مجوزها هماهنگی بیشتری با نیروی انتظامی یا قوه قضاییه انجام دهد پیش از اینکه مجوزها را صادر کند.»

پیروز ارجمند رئیس پیشین دفتر موسیقی وزارت ارشاد چندی پیش از لغو ۲۰ کنسرت در سال ۹۳ خبر داد. در سال جاری هم تعدادی از کنسرت‌ها از جمله کنسرت گروه مستان در تهران، وحید تاج در رشت و کنسرت کیهان کلهر در تهران هم با وجود صدور مجوز اجرایشان از وزارت ارشاد لغو شدند.

لغو این کنسرت‌ها انتقاد تعدادی از مقام‌های وزارت ارشاد را به دنبال داشت. اما حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی ایران در این باره گفت نیروی انتظامی به وظیفه شرعی خود عمل کرده است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
خواننده موسیقی پاپ از ایران رفت



خواننده جوان و خوش صدای موسیقی پاپ کشورمان از وضعیت فرهنگی و موسیقی ایران گله مند است و همین موضوع بهانه ای شد تا وی از ایران مهاجرت کند.

«وحید حاجی تبار» از هنرمندانی است که شروع فعالیت های رسمی اش را از اوایل دهه هشتاد آغاز کرد و طی سال ‌۸۲ و ۸۳، آلبوم‌های «عشق‌های دروغین» و «هیشکی منو دوست نداره» را راهی بازار موسیقی کرد که با استقبال مخاطبین روبرو شد، وی سپس ایران را ترک و پس از سالها دوری از فعالیت موسیقایی، دوباره در اوایل سال ۹۰ به وطن بازگشت و شروع به انتشار تک اهنگ و برگزاری کنسرت نمود که آخرین اجرای وی نیز مربوط به شهر سمنان بود. همچنین حاجی تبار سال پیش به دنبال انتشار سومین آلبوم رسمی خود بود که این اثر مجوز انتشار نگرفت.

حاجی تبار با انتشار متن کوتاهی، ضمن اعلام خبر مهاجرتش، از مردم و مسئولان گلایه کرده و در بحشی از یادداشت خود چنین نوشته است: «رفقای عزیزم سلام؛ راستش در این مدت که به ایران برگشتم تلاش زیادی برای انتشار بهترین آهنگها برای تجدید خاطرات خوب سالهای دور کردم، از آهنگ «خیانت» در نوروز ٨٩ تا آلبوم «خیانت» در سال ٩١ و بعدها هم انتشار ١١ آهنگ در سال ٩٣ و آلبوم «هت تریک» که توقیف شد و بعد هم آلبوم «کلیک دوباره» که این اثر هم به دلایلی به بازار موسیقی کشور نیامد و سپس ٢ آهنگ در سال ٩۴ منتشر کردم، کنسرت تهران با همراهی ارکستر به رهبری «فیروز ویسانلو» برگزار شد و کنسرت های کیش و سمنان و چندین کنسرتی که یکی پس از دیگری لغو شد، طی این چند سال من تمام تلاشم را برای ارائه بهترین آهنگها و بهترین اجراها انجام دادم و متاسفانه جواب درخور شأنی نگرفتم و از آنجایی که ادامه این فعالیت بدون بازگشت مالی مناسب با توجه به هزینه بالای آن برای من دیگر امکان پذیر نبود تصمیم به رفتن دوباره گرفتم، البته فعالیت های هنری من کماکان ادامه خواهد داشت اما در جای دیگری غیر از وطنم که همراه با کسب درآمد مناسب و در محیط رقابتی سالم و خارج از جو زدگی باشد.»

خبر مهاجرت «وحید حاجی تبار» در زمانی منتشر می شود که علاقمندان و مخاطبان وی هنوز در انتظار انتشار آخرین اثر وی با عنوان «کلیک دوباره» بودند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
شکایت زرتشتیان هند از «توهین» 'اسنوپ داگ' به فروهر



گروهی از پارسیان هند، زرتشتیان ساکن شبه‌قاره، از ویدئوکلیپ ساخته شده توسط «اسنوپ داگ» رپر آمریکایی و آمیتیس، خواننده ایرانی‌تبار، به دلیی آنچه «بی‌احترامی» به نماد فروهر نامیده‌اند، ناخرسند هستند و از این بابت به دادگاه شکایت کرده‌اند.

بنا بر گزارش‌ها، انجمن اقلیت زرتشتیان پارسی ساکن هند در کلکته، از اسنوپ داگ و آمیتیس مقدم، خواننده ایرانی‌تبار، و ویدئوی تهیه‌شده اقامه دعوی کرده‌اند.

روزنامه «لوس‌آنجلس تایمز» گزارش داده است که اقلیت تقریبا ۷۰ هزار نفری پارسی در هند، از نحوه استفاده از نمادهای زرتشتی و باستانی و نیز نماد فروهر در این ویدئو ناخرسند هستند و خواستار حذف آن از یوتیوب و پخش نکردن آن به صورت عمومی شده‌اند.

این ویدئو که از نماد فروهر نیز در آن استفاده شده -به گفته شاشنک بنگالی، خبرنگار لوس‌آنجلس‌تایمز در گفت‌وگو با هافینگتون‌پست- برای پارسیان یک توهین به شمار می‌رود چرا که «نمادهای مقدس در آن تحقیر شده‌اند».

در بخش‌هایی از این ویدئو که روی شبکه اجتماعی یوتیوب نیز منتشر شده خوانندگان زیر نمادی از فروهر نشسته یا خوابیده‌اند، نیمه‌برهنه می‌رقصند و در کنار نماد فروهر قلیان (یا کانابیس) می‌کشند.

به گفته شاشنک بنگالی، پارسیان یک اقلیت بسیار کوچک هستند و به همین دلیل نیز از ویدئو و خوانندگان شکایت کرده‌اند؛ «آنها، وقتی به نمادهای دینی آنها به این شکل توهین می‌شود، نمی‌توانند خاموش بنشینند».

نشریه فارین‌پالیسی، دیگر نشریه‌ای که در این مورد گزارشی منتشر کرده نیز می‌گوید داریوش جمشید باپوجی، رئیس انجمن زرتشتیان پارسی هند در کلکته، پس از دریافت ایمیل‌هایی در مورد این ویدئو آن را دیده و تصمیم گرفته علیه آن به دادگاه عالی کلکته شکایت کند.
آقای باپوجی به این نشریه گفته انجمن پارسیان زرتشتی خواستار حذف این ویدئو و پوزش‌خواهی از پخش آن است.

او در عین حال افزوده است جامعه پارسیان اهمیتی به این نمی‌دهد که مردم لطیفه تعریف کنند یا به آنها بخندند؛ «ما خودمان کمی شوخ‌وشنگ هستیم، اما این موضوع دیگر به دین ما مربوط نمی‌شود».

اسنوپ داگ هنوز واکنشی به شکایت‌های مطرح شده نشان نداده است.
دادگاه اولیه ۱۷ ژوئیه برپا می‌شود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
یک اسرائیلی به جرم هک کردن کامپیوتر مدونا به زندان محکوم شد



یک مرد اسرائیلی به جرم هک کردن کامپیوتر مدونا و چند خواننده دیگر در دادگاهی در تل آویو به ۱۴ ماه زندان محکوم شد.
ادی لدرمن، ۳۹ ساله، پس از تحقیقاتی که با کمک اف‌بی‌آی صورت گرفت، در ماه ژانویه بازداشت شد.

آقای لدرمن در جریان بازجویی‌ها، به هک کردن کامپیوترها، نقض حریم شخصی و نقض حقوق مولفان اعتراف کرد.
مدونا در ماه دسامبر، پس از اینکه نسخه‌های ناتمام از چند آهنگ‌ آلبوم جدیدش به اینترنت درز کرد، مجبور شد با عجله شش آهنگ از آلبوم تازه خود، قلب یاغی (Rebel Heart) را منتشر کند.

با این حال در حکم دادگاه تصریح نشده است که ادی لدرمن مسئول درز آهنگ‌های آلبوم تازه مدونا بوده است.
آقای لدرمن که ۱۵۰۰۰ شِکِل اسرائیل (معادل ۲۶۰۰ پوند) جریمه شده است، پیش از این در برنامه "ستاره‌ای متولد می‌شود" (نسخه اسرائیلی برنامه امریکن آیدل) شرکت کرده بود ولی در طول رقابت‌ حذف شده بود.

بر اساس بیانیه دادگاه،‌ او دچار مشکلات پزشکی است و به همین دلیل حکم او با تخفیف صادر شده است.
مدونا پس از درز آهنگ هایش در ماه دسامبر گفته بود: "تجاوز به زندگی‌ام- هم از منظر خلاقیت، هم از نظر حرفه‌ای و شخصی، [برایم] تجربه‌ای عمیقا ویران کننده و دردآور باقی خواهد ماند."
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
کنسرت مجوزدار رضا یزدانی در آبادان لغو شد



تقاطع: کنسرت رضا یزدانی، خواننده‌ی سبک پاپ-راک که قرار بود روز دوشنبه (۲۹ تیر-۲۰ جولای) در سالن "سینما نفت" آبادان برگزار شود، با وجود داشتن مجوزهای لازم، لغو شد.

یکی از مسوولان برگزاری این کنسرت با تایید خبر لغو آن به خبرگزاری "مهر" گفت: «تمامی مجوزهای لازم برای اجرای این کنسرت اخذ شده بود و قراردادی هم با سالن "سینما نفت" آبادان منعقد کرده بودیم. متاسفانه شب گذشته طی نامه‌ای مسوول این سالن اعلام کرد که امکان اجرای برنامه در این سالن وجود ندارد و دلیل این امر هم اعلام نشده است.»

با این وجود، به نوشته‌ی "مهر"، کنسرت آقای یزدانی در شهر اهواز، امشب و فرداشب (۲۷ و ۲۸ تیر)، طبق برنامه‌ی از قبل اعلام‌شده برگزار می‌شود.

این برای چندمین بار در دو سال گذشته است که اجرای کنسرت‌های موسیقی در خوزستان و به ویژه در شهر آبادان لغو می‌شود.
در یکی از آخرین این موارد، در اواخر اردیبهشت‌ماه امسال، گروهی موسوم به "امت حزب‌الله شهرستان ماهشهر" با حمایت "امام‌جمعه" این شهرستان و نیز نماینده‌ی رهبر جمهوری اسلامی در خوزستان از برگزاری دو کنسرت موسیقی سنتی و پاپ جلوگیری کردند.

در آبان‌ماه ۱۳۹۲ نیز گروهی طلبه‌های آبادانی و جمعی از "انصار حزب‌الله" این شهر، با برگزاری تجمعات اعتراضی در مقابل ساختمان‌های دولتی این شهرستان، مانع از برگزاری کنسرت "مجید خراط‌ها" و "گروه موسیقی سنتی سایه" شدند.

در همان زمان، حجت‌الاسلام علی ابرهیمی‌پور، "امام‌جمعه" آبادان به وب‌سایت محلی "آبادان نو"، «به حاشیه کشاندن هنرمندان آبادانی» و «ترویج فساد» را از اهداف برگزاری این کنسرت‌ها خوانده بود.

او با تاکید بر این‌‌که «اجازه ورود هنرمندان ساختارشکن را به شهرستان آبادان نمی‌دهد»، خاطرنشان کرده بود که «برنامه‌های حرام، اختلاط زن و مرد، و هم‌چنین از بین رفتن عفت عمومی در شهرستان آبادان تعطیل می‌شود».

به دنبال آن اتفاقات، در اسفندماه همان سال، کنسرت احسان خواجه‌امیری نیز در آبادان لغو شد.
موضوع لغو کنسرت‌های موسیقی مجوزدار در ایران، یکی از چالش‌های دولت حسن روحانی با قوه قضاییه و نیروی انتظامی در ماه‌های گذشته بوده است.

در حالی که "وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی" می‌گوید سایر ارگان‌ها حق لغو مجوزهای صادرشده از سوی این وزارت‌خانه برای کنسرت‌های موسیقی را ندارند، رییس قوه قضاییه جمهوری اسلامی به تازگی بر حق لغو مجوزها از سوی این قوه تاکید کرده است.

صادق لاریجانی روز ۷ تیرماه، در همایش سراسری قوه قضاییه که با حضور حسن روحانی در حال برگزاری بود، گفت: «در ذهن برخی مقامات اجرایی فکر نادرستی شکل گرفته است که چنانچه ما مجوزی صادر کردیم این مجوز نباید لغو شود. در حالی که هر کس برای خود وظیفه‌ای دارد و دستگاه قضا در بحث امنیتی و تظاهر به حرام باید به وظایف خود عمل کند.»

گفتنی است از زمان روی کار آمدن دولت حسن روحانی در مردادماه سال ۱۳۹۲ تا کنون نزدیک به ۳۰ کنسرت و اجرای موسیقی در تهران و شهرستان‌ها با وجود اخذ مجوزهای لازم به دلایلی چون همراهی نوازندگان خارجی و وجود هم‌خوان و یا نوازنده‌ی زن لغو شده است که این تعداد بیشتر از کل اجراهای موسیقی لغوشده در دوران هشت‌ساله‌ی دولت محمود احمدی‌نژاد است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
بنیامین: هفته‌ای یک بار به دیدن "حاج‌منصور" می‌روم



تقاطع: بنیامین بهادری، خواننده موسیقی پاپ در ایران که برای برگزاری تور کنسرت‌های خود به امریکا سفر کرده، پیش از انجام این سفر در مصاحبه‌ای گفته که هفته‌ای یک بار به دیدن "منصور ارضی"، مداح معروف حامی رهبر جمهوری اسلامی می‌رود.

آقای ارضی یکی از پرنفوذترین مداحان ایران است که به بیان اظهارنظرهای سیاسی تند همراه با ناسزا شهرت دارد.

"بنیامین" در این گفتگو که با خبرگزاری "تسنیم" (وابسته به سپاه پاسداران) و ساعاتی پیش از سفرش به امریکا انجام گرفته، هم‌چنین گفته که «مجالس روضه را بسیار دوست دارد» چرا که «عشق بی‌قید و شرطی که هر کسی آرزویش را دارد، در این مجالس جاری است».

او سابقه‌ی مداحی خود را نیز این‌گونه شرح داده است: «مداحی را از فضاهای مدرسه و دبیرستان آغاز کردم. اما اصلی‌ترین مداحی‌ام در تکیه‌ای در سلسبیل بود. آنجا را بسیار دوست دارم. چند سالی در این تکیه نوحه خواندم. آخرین باری که آنجا خواندم ۲۰ سالم بود. موهای بلندی داشتم و شکل و شمایلم به آدم‌های هیأتی نمی‌خورد. با چنین چهره‌ای آنها نمی‌گذاشتند که من به تریبون نزدیک شوم. هر چقدر هم که استعداد نشان می‌دادی به شما فضا نمی‌دادند. تنها کسانی که به من تریبون دادند، همین هیأت سلسبیل بود که تنها در ۱۰ روز محرم تشکیل می‌شد.»
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
در کشور دراکولا خون بدهید، بلیط جشنواره موسیقی بگیرید


یک جشنواره موسیقی در رومانی با الهام گرفتن از دراکولا، خون‌آشام معروف، به افرادی که خون اهدا کنند، بلیط مجانی یا با تخفیف ارائه می‌دهد.

به گزارش بی بی سی، جشنواره موسیقی 'ناگفته' در پایان ماه ژوئیه در ترانسیلوانیا برگزار می‌شود و سازمان‌دهندگان این جشنواره امیدوارند که این اقدام آنها، مردم را ترغیب کند که خون خود را اهدا کنند.

پوسترهای این جشنواره، خون‌آشامی را نشان می‌دهد که دستش به یک کیسه خون متصل است.
مدیر جشنواره می‌گوید "چون رومانی با کمبود خون در بخش پزشکی مواجه است، ما با الهام گرفتن از داستان دراکولا، سعی کردیم توجه‌ مردم را به این مشکل جدی هدایت کنیم."

افرادی که اینترنتی برای اهدای خون ثبت نام کنند، تخفیف دریافت خواهند کرد اما افرادی که در شهرهای بخارست و کلوژ در مراکز اهدای خون حاضر شوند، بلیط رایگان یک روزه دریافت خواهند کرد.

سازمان انتقال خون رومانی از این اقدام حمایت کرده است.
رومانی یکی از پایین‌ترین آمار اهدای خون را در کل اروپا دارد. کمتر از دو درصد جمعیت فعال این کشور به طور مرتب خون اهدا می‌کنند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
«بهنام صفوی» همچنان در ICU



سرپرست ارکستر «بهنام صفوی» گفت: «احتمالا این خواننده پاپ کشورمان از ۴۸ ساعت تا یک هفته باید در آی سی یو به سر ببرد.»

مهدی فردی درباره آخرین وضعیت بهنام صفوی افزود: «تمام صحبت هایی که از ساعت ۷ شب دیروز به بعد بدون اطلاع من منتشر شده کذب است و بهنام صفوی از دیروز تاکنون در آی سی یو است و هنوز به بخش منتقل نشده است.»

وی گفت: «امروز عزیزان زیادی برای ملاقات با من تماس گرفته اند اما دکتر اجازه ملاقات به کسی نداده است و تنها تعداد کمی موفق به دیدن بهنام شدند که پدر و مادرش هم جزء همان ها بودند.»

فردی افزود: «عمل بهنام بسیار سخت بود زیرا تومور یک چهارم مغزش را در بر گرفته بود، از تمام مردم می خواهم برای این هنرمند کشور دعا کنند تا زودتر هوشیاری و سلامتی اش را به دست آورد.»

بهنام صفوی خواننده پاپ کشور صبح دوشنبه ۲۹ تیر تحت عمل جراحی قرار گرفت.



این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  ویرایش شده توسط: sepanta_7   
صفحه  صفحه 21 از 24:  « پیشین  1  ...  20  21  22  23  24  پسین » 
موسیقی ایرانی

اخبارهای موسیقی و سینمایی از هر گوشه دنیا

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA