انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 14 از 22:  « پیشین  1  ...  13  14  15  ...  21  22  پسین »

ساعت و دستبند هوشمند


مرد

 
اپلیکیشن‌ها
اپل واچ حداقل فعلا به شدت به آیفون وابسته است. در واقع بدون آیفون، این گجت فقط یک ساعت مچی است. برای نصب اپلیکیشن‌ها و تغییر چینش آنها باید از آیفون استفاده کنید. اپلیکیشن‌های این ساعت مستقل از آیفون نیستند و در واقع بخشی از اپلیکیشن‌های نصب شده روی آیفون هستند تا بتوانند محتوا را روی ساعت نمایش دهند. فقط برخی اپلیکیشن‌های موجود در اپ استور از اپل واچ پشتیبانی می‌کنند؛ البته اغلب اپلیکیشن‌های مشهور و پرکاربرد این قابلیت را دارند. وقتی می‌خواهید اپلیکیشنی را روی آیفون نصب کنید رد بخش توضیحات آن می‌توانید ببینید که آیا از اپل واچ هم پشتیبانی می‌کند یا نه. اگر بخواهید چینش نمایش آیکان اپلیکیشن‌ها روی اپل واچ را هم تغییر دهید باید از آیفون استفاده کنید و امکان سازماندهی آنها از طریق خود ساعت وجود ندارد.



اپلیکیشن‌های اپل واچ سریع و روان اجرا می‌شوند، اما برخی از آنها به علت عدم بهینه‌سازی کند و با لگ و تاخیر همراه هستند. به نظر می‌رسد اگر توسعه‌دهندگان کمی بهینه سازی‌هایی را اعمال کنند این مشکل برطرف خواهد شد. رابط کاربری این ساعت نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه دارد و به همین دلیل حرکت در بین بخش‌های مختلف آن به نرمی صورت می‌گیرد که تاثیر بسیار خوبی روی تجربه کاربری دارد.
بسیاری از اپلیکیشن‌های مشهور و کاربردی از ساعت اپل هم پشتیبانی می‌کنند. از بین آنها می‌توان به شازم، Accuweather، Camera Plus، Yahoo weather، فلیپ بورد، +Nike، اینستاگرام، توییتر، اورنوت، TripAdvisor، Runtastic و... اشاره کرد. حتی چند اپلیکیشن ایرانی هم پشتیبانی از اپل واچ را اضافه کرده‌اند.



اپل سیستم عامل WatchOS را برای ساعت‌های هوشمند خود در نظر گرفته که بر پایه iOS توسعه داده شده است. اخیرا نیز در کنفرانس توسعه‌دهندگان از نسخه پیش‌نمایش WatchOS 2 رونمایی شد که قرار است بسیار پخته‌تر از نسخه کنونی باشد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
عمر باتری
باتری اپل واچ اگر از بقیه ساعت‌های هوشمند موجود در بازار عمر کمتری نداشته باشد، وضعیت بهتری هم ندارد. در بهترین حالت و در صورت استفاده کم از آن باید این گجت را هر شب شارژ کنید. با وجود انواع گجت‌هایی که مداوما آنها را به شارژر متصل می‌کنیم (تلفن هوشمند، تبلت، لپ‌تاپ، دوربین، پاوربانک و...) قبول یک گجت دیگر و شارژ هر روزه آن هم کار دشواری است. اپل مدعی است که در استفاده روزمره این ساعت ۱۸ ساعت دوام می‌آورد که چندان هم دور از واقعیت نیست. اما اگر کمی استفاده شما از ساعت بیشتر شود، نوتیفیکیشن‌های بیشتری دریافت کنید و نمایشگر آن را بیشتر روشن کنید، مجبور خواهید شد تا روزی دو یا حتی سه بار آن را شارژ کنید.



نحوه شارژ شدن اپل واچ از طریق کانکتورهای موجود در پشت دستگاه صورت میٰ‌گیرد.. هیچ درگاهی برای اتصال کابل شارژر به آن وجود ندارد و باید اپل واچ را روی داک شارژر قرار دهید تا از طریق کانکتورهای موجود بر روی بخش پشتی بدنه عمل شارژ شدن صورت بگیرد. نحوه استفاده از این شارژر بسیار ساده و راحت است، اما ظاهر آن چندان جذاب و زیبا نیست. شارژ شدن ساعت اپل هم زمان زیادی نمی‌گیرد. اپل واچ بعد از ۱.۵ ساعت تا ۸۰ درصد و بعد از ۲.۵ ساعت به طور کامل شارژ می‌شود.



جمع‌بندی
اپل واچ اولین گام اپل در عرصه ابزارهای پوشیدنی است. با وجود آن که ابزارهای پوشیدنی و به طور خاص ساعت‌های هوشمند هنوز به بلوغ لازم برای تبدیل شدن به یک نیاز اساسی نرسیده‌اند، اما استقبال خوب از اپل واچ نشان می‌دهد که این محصول پتانسیل‌های بالایی دارد و شاید در آینده بتواند موفقیت های بیشتری هم داشته باشد. به عنوان اولین نسخه، اپل واچ محصولی با کیفیت ساخت بالا و ارگونومی مناسب است که به خوبی خود را در پلتفرم اپل جای داده است. طراحی دقیق و امکان انتخاب از بین گزینه‌های متنوع اپل واچ در ابعاد و مدل‌های متنوع با جنس بدنه و بندهای مختلف باعث شده که استقبال خوبی از آن به وجود بیاید.



با تمام این اوصاف اپل واچ هنوز یک نیاز اساسی نیست و شما بدون آن احساس کمبود نمی‌کنید. ما عادت نداریم ساعت مچی‌مان را هر شب شارژ کنیم، ولی اگر به دنبال خرید اپل واچ باشید باید ترک عادت کنید و در کنار تلفن هوشمند، تبلت و لپ‌تاپتان، ساعت خود را هم هر شب شارژ کنید. باتری ضعیف اپل واچ اصلی ترین نقطه ضعف آن است و به نظر می‌رسد در نسخه‌های بعدی اپل باید تمرکز ویژه‌ای روی حل مشکل باتری داشته باشد.
با تمام این اوصاف اگر آیفون دارید و دوست دارید یک ساعت هوشمند هم خریداری کنید، بدون شک بهترین گزینه برای شما اپل واچ است.




نقاط قوت
کیفیت ساخت بالا
سبک و راحت
نمایشگر مناسب
بند قابل تعویض



نقاط ضعف
طول عمر کم باتری
قیمت گران


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
با اپل واچ، خودروی هیوندای را از راه دور روشن کنید

کمپانی کره‌ای هیوندای در رویداد MWC 2015، انتشار زودهنگام نسخه‌ی iOS نرم‌افزار کنترل خودروی Blue Link را برای ساعت هوشمند اپل وعده داده بود. حالا آنها این وعده را عملی کرده‌اند.



پس از انتشار نرم‌افزار اندرویدی Blue Link برای ساعت‌های هوشمند در اوایل سال ۲۰۱۵ میلادی، حالا هیوندای پلتفرم کنترل از راه دور خودروی خود را برای مقصد بدیهی بعدی، یعنی AppleWatch آماده کرده است. هم‌اکنون نسخه‌ی iOS نرم‌افزار Blue Link سازگار با اپل واچدر اپل‌استور موجود است. این نسخه ظاهراً تمامی ویژگی‌های موجود در نسخه‌ی اندروید ور، شامل کنترل از راه دور موتور خودرو برای روشن یا خاموش کردن آن، کنترل درب‌های خودرو، کنترل بوق و روشنایی چراغ‌ها درمواقع اضطراری، یافتن خودرو در نقشه، دستیار تماس کنار جاده‌ای و دیگر موارد را ارائه می دهد. تک تک این ویژگی‌ها می‌توانند با صدای راننده فعال شوند. اجازه دهید صادقانه عرض کنیم؛ چه چیزی از این بهتر که می‌توانید با دستور دادن به مچ دستتان، موتور خودرو را روشن کنید!
با ظهور ساعت‌های هوشمند به منظور کنترل خودروها، بحث‌هایی درمورد اثرهای شدید این ابزارها در حواس‌پرتی راننده به راه افتاده است. اما بسیاری از توسعه‌دهندگان این نرم‌افزارها در کمپانی‌های خودروسازی ازاین موضوع سر باز می‌زنند؛ زیرا این نرم‌افزارها صرفاً برای کنترل ویژگی‌هایی از خودرو هستند که درهنگام رانندگی هیچ کاربردی ندارند. درحقیقت هیچ شباهتی بین ویژگی‌های این ابزار و قابلیت‌های مورد استفاده در هنگام حرکت خودرو وجود ندارد؛ یعنی دقیقاً مشابه با iRemote خودروهای BMW (سازگار با مدل‌های i3 و i8 الکتریکی و هیبریدی)، سیستم Car-Net خودروی فولکس‌واگن و سیستم Car Connect پورشه. درطی چند ماه آینده، بسیاری از خودروسازان دیگر هم به سیستم‌هایی مشابه با Blue Link در خودروهای مفهومی مجهز خواهند شد.
در آخر این را هم بگوییم که نسخه‌ی بروزشده‌ی Blue Link، با همه‌ی خودروهای مجهزبه پلتفرم Blue Link سازگار است؛ حتی مدل سوناتای ۲۰۱۲!


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
متخصصان مایکروسافت عمر باتری ابزارهای پوشیدنی را تا ۳ برابر ارتقاء دادند

به نظر می رسد طول عمر باتری ابزارهای پوشیدنی با جهش مواجه شود، چرا که در بخشی از پروژه WearDrive‌ مایکروسافت، محققان این شرکت با استفاده از سیستم مبتنی بر RAM، راهی را برای افزایش عمر باتری ابزارهای پوشیدنی پیدا کرده‌اند که به باتری جدیدتر متکی نیست.



این عمر باتری بهبود یافته بوسیله‌ی جفت کردن یک ابزار پوشیدنی با گوشی هوشمند از طریق وای فای یا بلوتوث ممکن شده است. در این روش عملیات‌هایی که انرژی زیادی مصرف می‌کنند در گوشی هوشمند انجام می‌شوند که این امر باعث افزایش طول عمر باتری ابزار پوشیدنی می‌شود.
محققان سیستم ذخیره‌ی انرژی WearDrive‌را بر روی یک گوشی‌هوشمند اندرویدی هم آزمایش کردند و تأثیر قابل توجهی را روی مصرف باتری گوشی هوشمند مشاهده نکردند؛ این در حالی بود که تا ۳ برابر حد معمول مصرف انرژی ابزار پوشیدنی کاهش یافت. WearDrive همچنین باعث شده تا سرعت اجرای برنامه‌ها در گجت پوشیدنی تا ۸ برابر نسبت به حالت عادی افزایش پیدا کند.
این سیستم به گونه ای طراحی شده است که در زمان هایی که گوشی‌ هوشمند در دسترس نباشد، غیر فعال می‌شود؛ بنابراین می‌توانید بدون این که گوشی خود را همراه داشته باشید برای ورزش بیرون بروید.

رانویر چاندرا- از محققان اصلی در بخش تحقیقاتی مایکروسافت در این زمینه می‌گوید:


بسیاری از باتری‌های حال حاضر برای ابزارهای پوشیدنی بر اساس روش‌های صرفه‌جویی در مصرف انرژی گوشی‌های هوشمند طراحی شده‌اند؛ در حالی که WearDrive‌ با برداشتن بار پردازش عملیات‌های سنگین از دوش ابزار پوشیدنی و سپردن آن به گوشی‌هوشمند در واقع از یک روش کاملاً متفاوت استفاده می‌کند.

انیرود بادام یکی دیگر از محققان مایکروسافت معتقد است:

برخلاف گوشی‌های هوشمند، ابزارهای پوشیدنی مجهز به باتری‌های سنگین نیستند و این هم در واقع به ذات این دستگاه‌ها برمی‌گردد؛ چرا که ابزارهای پوشیدنی هر چه سبک‌تر باشند ایده آل‌تر هستند.

پیش از این Microsoft Band‌ به دلیل طول عمر باتری ۲ روزه خود تحسین شده بود؛ هرچند تیم توسعه‌دهنده این محصول در مایکروسافت، برنامه‌ای برای مجهز کردن نسل فعلی مایکروسافت بند به WearDrive‌ ندارد.

به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  ویرایش شده توسط: pixy_666   
مرد

 
ساعت هوشمند هوآوی گواهینامه FCC را دریافت کرد

ماه گذشته اعلام شد که بخاطر برخی مسائل مرتبط با اندروید ور، هوآوی ساعت هوشمند خود را با تاخیر به بازار عرضه خواهد کرد و در آن زمان صحبت از شهریور یا مهر به عنوان زمان عرضه این ساعت هوشمند شد. حالا خبر رسیده که این ساعت گواهینامه FCC‌ را دریافت کرده بنابراین احتمالا زودتر از پیش‌بینی ها به بازار خواهد آمد.



ساعت هوشمند هوآوی در کنگره جهانی موبایل سال ۲۰۱۵ در بارسلونا معرفی شد. این ساعت هوشمند که از سیستم عامل اندروید ور بهره می‌برد مجهز به نمایشگر دایره‌ای شکل امولد با رزولوشن ۴۰۰ در ۴۰۰ با تراکم پیکسلی ۲۸۶ پیکسل در اینچ است.
نمایشگر این ساعت هوشمند ۴۲ میلیمتر قطر دارد و هواوی معتقد است که این ساعت هم برای خانم‌ها و هم آقایان وسوسه کننده است. این ساعت هوشمند که از فولاد ضدزنگ ساخته شده است در ۳ رنگ طلایی، نقره‌ای و سیاه روانه بازار خواهد شد. پردازنده اسنپدراگون ۴۰۰ به همراه ۵۱۲ مگابایت رم از دیگر مشخصات سخت افزاری این ساعت هوشمند است.
سنسور ضربان قلب، شمارشگر قدم‌ها و سنسوری که تعداد کالری‌هایی که کاربر سوزانده را می‌شمارد از جمله سنسورهای سلامتی بکار رفته در ساعت هوشمند هوآوی هستند. قیمت این ساعت هوشمند هم طبق گزارش‌ها از ۳۸۶ دلار آغاز می‌شود و تا ۴۴۱ دلار برای نسخه طلایی ادامه دارد.
با توجه به این که ساعت هوشمند هوآوی در نهایت گواهینامه FCC‌ را دریافت کرده است احتمالا این ساعت هوشمند زودتر از زمان از پیش تعیین شده یعنی زودتر از مهر یا حتی شهریور به بازار عرضه می‌شود. هوآوی باتری ۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی را برای این ساعت هوشمند در نظر گرفته است و این ساعت از وای فای نیز پشتیبانی می‌کند. در واقع همین اتصال وای فای است که باعث می‌شود تا FCC‌ نگاهی به این ساعت هوشمند بیاندازد. بخصوص که قرار است ساعت هوشمند هوآوی در آمریکا هم به فروش برسد.


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
مشخصات سخت افزاری ساعت هوشمند Gear A‌ سامسونگ فاش شد

سامسونگ در حال کار روی یک ساعت هوشمند جدید است که با نام Gear A‌ شناخته می‌شود و طی ماه‌های اخیر خبرهایی را در مورد این که Gear A‌ تا پایان سال جاری میلادی معرفی خواهد شد، شنیده ایم. حالا مشخصات سخت افزاری این ساعت هوشمند فاش شده است.



این روزها با وجود اخبار زیاد در مورد گلکسی نوت ۵ و البته گلکسی اس ۶ اج پلاس و شایعات پیرامون آن‌ها شاید کمتر کسی به این نکته توجه کند که سامسونگ در حال کار روی یک ساعت هوشمند هم هست. به نظر می‌رسد که سامسونگ در حال همکاری با ساعت سازان لوکس جهان برای ساعت هوشمند جدید خود است. برخی شایعات حاکی از این هستند که این ساعت هوشمند به همراه گلکسی نوت ۵ و گلکسی اس ۶ اج پلاس معرفی خواهد شد ولی حالا جزئیات بیشتری در مورد Gear A‌ یا Orbis منتشر شده است.

طبق شایعات انتظار می‌رود که این ساعت هوشمند مجهز به پردازنده دو هسته‌‌ای اکسینوس ۳۴۷۲ که بر روی فرکانس کاری ۱/۲ گیگاهرتز تنظیم شده، پردازنده گرافیکی Mali-400 MP4، حافظه داخلی ۴ گیگابایتی، ۷۶۸ مگابایت رم، باتری ۲۵۰ میلی‌آمپر ساعتی و بلوتوث 4.1 برای اتصال به گوشی های هوشمند و تبلت‌ها باشد. همچنین نسخه‌ای از این ساعت هوشمند با قابلیت پشتیبانی از وای فای عرضه خواهد شد.

این ساعت هوشمند به GPS، شتاب سنج، ژیروسکوپ، فشار سنج و البته سنسور ضربان قلب مجهز است و از سیستم عامل تایزن که بطور ویژه برای نمایشگرهای دایره‌ای شکل توسعه داده شده است بهره می‌برد.

Gear A اولین ساعت هوشمند سامسونگ با نمایشگر دایره ای است و نمایشگر آن نیز از نوع سوپر امولد با رزولوشن ۳۶۰ در ۳۶۰ خواهد بود. باید منتظر بمانیم تا ببینیم سامسونگ چه ویژگی‌های نرم‌افزاری را برای این ساعت هوشمند در نظر گرفته است.

به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
KGI: اپل در سه ماهه‌ی دوم ۲۰۱۵، ۵۴ میلیون دستگاه آیفون و ۴ میلیون دستگاه اپل واچ فروخته است

پیش از آنکه اپل گزارش مالی مربوط به سه ماهه‌ی دوم سال جاری میلادی را منتشر کند، مینگ چی کو، تحلیل‌گر نام آشنای موسسه‌ی KGI گمانه‌های خود مبنی بر آمار فروش محصولات اپل را در گزارشی منتشر کرده است.



پیش از آنکه اپل رسما با گزارش مالی مربوط به سه ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۵ خود مستقیما به آمار و ارقام مربوط به فروش گجت‌های خود اشاره کند، مینگ چی کو، تحلیل‌گر موسسه‌ی KGI در گزارشی به پیش‌بینی آمار فروش اپل پرداخته است. مینگ چی کو سابقه‌ی درخشانی در پیش‌بینی و گمانه‌زنی در خصوص وضعیت کمپانی اپل ومحصولاتش دارد. براساس اطلاعات ارائه شده توسط این تحلیل‌گر، اپل موفق شده تا در سه ماهه‌ی منتهی به ماه ژوئن، بیش از ۵۴.۲ میلیون دستگاه آیفون، ۸.۸ میلیون دستگاه آیپد، ۵.۴ میلیون دستگاه مک و ۳.۹ میلیون دستگاه اپل واچ را به فروش برساند. در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته می‌توان به روشنی دید که فروش آیفون‌ها و مک‌ها به ترتیب ۵۴ و ۲۱.۶ درصد افزایش داشته است، در حالی که وضعیت برای آیپد همچنان خوشایند نیست و تبلت اپل کاهش ۳۳.۵ درصدی را در آمار فروش به خود دیده است.

مینگ چی کو، درخواست بالای بازاری نظیر چین را یکی از مهم‌ترین عوامل در افزایش فروش آیفون می‌داند. وی پیش‌بینی کرده که در سه ماهه‌ی سوم سال جاری میلادی نرخ عرضه‌ی آیفون به بازار به ۴۰.۱ میلیون دستگاه کاهش داشته باشد. معمولا پس از ماه سپتامبر و عرضه‌ی نسل جدید آیفون، اپل شاهد رشد فروش می‌شود و از این‌رو سه ماهه‌ی منتهی به سال نوی میلادی را باید زمان طلایی برای فروش آیفون نامید.

یکی از مواردی که گزارش مالی مربوط به فصل دوم ۲۰۱۵ را جذاب می‌کند، ارائه‌ی آماری از اپل واچ، ساعت‌هوشمند این کمپانی است که برای اولین بار به بازار عرضه شده است. مینگ چی کو میزان فروش اپل واچ را ۳.۹ میلیون دستگاه خوانده که احتمال افزایش ۴۱.۱ درصدی آن در سه ماهه‌ی سوم و رسیدن به آمار فروش ۵.۵ میلیون دستگاه پیش‌بینی شده است. کو معتقد است اپل در سال ۲۰۱۵ موفق به عرضه‌ی بیش از ۱۵ میلیون دستگاه اپل واچ به بازار خواهد شد. بخشی از افزایش فروش اپل واچ مربوط به ارائه‌ی این محصول در بازار‌های جدید است. مینگ چی کو معتقد است شاید برای جبران کاهش تقاضا، این کمپانی نسخه‌ی جدید از اپل واچ اسپورت را در رنگ‌های طلایی و زرد روانه‌ی بازار کند.

از نگاه کو، فروش آیپد در سه ماهه‌ی دوم سال جاری به کمترین حد خود رسیده، اما عرضه‌ی نسل جدیدی از آیپد مینی با بروزرسانی‌هایی نظیر پردازنده‌ی قوی‌تر و بدنه‌ی باریک و سبک می‌تواند این گجت را تقویت کند. کو پیش‌بینی کرده که میزان فروش آیپد در سه ماهه‌ی سوم به ۱۱ میلیون دستگاه برسد که با این وجود باز هم در مقایسه با سال پیش از آن شاهد کاهشی ۲۸.۳ درصدی خواهیم بود.

کو در پایان به افزایش فروش مک‌های اپل اشاره کرده و روند صعودی برای این گجت‌ها را ادامه‌دار خوانده است. اپل گزارش مالی خود را ساعت ۱:۳۰ بامداد روز سه شنبه ارائه خواهد کرد.


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
ابزار پوشیدنی برای گرم نگه داشتن بدن شما

اگر به دنبال درمانی همراه برای درد مفاصل خود هستید که ضمن سادگی، کارامد نیز باشد، این بار دستگاهی مخصوص شما ساخته شده است. این توری می‌تواند با بهره گیری از یک باتری، مفاصل و عضلات شما را به شکلی راحت و ایمن گرم نگه دارد تا فرایند بازیابی و درمان شما سریع ترین روند را طی کند.



برای درمان آسیب‌‌‌های مفاصل بسیاری از بیماران، از اعمال گرمای موضعی بر محل درد استفاده می‌‌کنند. برای این کار آن‌ها معمولا از کیسه‌‌‌های آب گرم یا بسته‌‌‌های گرم شونده مایکروفری یا پدهای گرمایی برقی استفاده می‌‌کنند که خب هر یک دردسرهای خاص خود را دارند؛ ضمن اینکه هیچ یک به پیشرفتگی محصول جدید دانشمندان کره‌‌‌ای و آمریکایی نیستند.

این محصول جدید که از باتری برای تامین توان خود بهره می‌‌برد در واقع یک توری است که می‌‌تواند گرما تولید کند و ضمنا همراه شما نیز باشد. این توری از درهم قرار گرفتن نانوسیم‌‌‌های نقره‌‌‌ای سیمپیچ شده‌‌‌ای ساخته شده است که بین دو لایه‌‌‌ی عایق اما نفوذپذیر از یک نوعی پلاستیک شفاف، ساندویچ شده اند. هر دوی این سیم‌ها و لاستیک به کار رفته می‌‌توانند منبسط و منقبض شوند و راحتی حرکتی مفاصلی همچون مچ یا زانو را فراهم آورند. بیمار می‌‌تواند به راحتی زدن دکمه‌‌‌ای، گرما را بر مفاصل یا مناطق آسیب دیده‌‌‌ی بدن خود اعمال کند؛ حتی زمانی که مفاصل او در حال حرکت هستند.

به گفته‌‌‌ی دانشمندانی که این توری را ساخته اند، اگرچه ابزارهای مشابهی پیش از این نیز ساخته شده اند، اما آن‌ها معمولا از فرایند‌‌‌های پیچیده یا مواد گرانقیمتی همچون نانولوله‌‌‌های کربنی برای تولید این ابزارهای بهره گرفته اند؛ ولی این دستگاه جدید می‌‌تواند راه حلی ساده و با قیمتی ارزان را برای تولید عرضه کند.

افزون بر کاربرد این ابزار برای درمان‌‌‌های بازتوان بخشی، می‌‌توان از این فناوری برای ساخت ژاکت‌‌‌های اسکی یا صندلی‌‌‌های خودروها با توانایی گرمای داخلی نیز بهره برد. این گروه پژوهشی که از دانشگاه هاروارد و چند دانشگاه کره جنوبی تشکیل شده بود هم اکنون در حال توسعه و تجاری‌سازی این محصول هستند.


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  ویرایش شده توسط: pixy_666   
مرد

 
قیمت ساعت‌ هوشمند زن واچ ایسوس به ۱۳۰ دلار کاهش یافت

ایسوس قیمت نسخه‌ی اول از ساعت هوشمند ZenWatch را به ۱۲۹.۹۹ دلار کاهش داده است. عرضه‌ی ساعت‌ هوشمند جدید ایسوس از طریق گوگل‌پلی انجام می‌شود.



ساعت هوشمند زن‌واچ ایسوس با قیمت ۱۲۹.۹۹ دلار از طریق گوگل پلی عرضه شده است. هزینه‌ی ارسال این محصول نیز برای کاربران امریکایی رایگان خواهد بود.

زن واچ ایسوس در ابتدا با قیمت ۱۴۹.۹۹ دلار در آمازون و دیگر فروشگاه‌های اینترنتی ارائه شد و حالا ایسوس با کاهش قیمت آن تلاش می‌کند تا موجودی انبارهای خود را به فروش رسانده و عرضه‌ی گسترده‌ی نسل دوم زن‌واچ را آغاز کند.

ایسوس زن واچ ۲ را با فاصله‌ی اندکی از زن‌واچ ۱ روانه‌ی بازار کرد و احتمالا همین موضوع باعث کاهش تقاضا برای ساعت هوشمند زیبای این شرکت تایوانی شده است.

ایسوس در IFA 2015 از ساعت هوشمند زن واچ رونمایی کرد و با فاصله کمی نسل دوم این ساعت را در Computex 2015 معرفی کرد. این ساعت هوشمند به پردازنده‌ی ساخت کوالکام مجهز شده و صفحه‌نمایش آن از نوع AMOLED است. کمپانی تایوانی سازنده‌ی زن‌واچ از شیشه‌ی محافظ گوریلاگلس 2.5D با لبه‌ی خمیده در این محصول بهره برده است تا در زمان لمس صفحه‌نمایش، با تیزی در لبه‌ها روبرو نشده و حس خوبی به کاربر منتقل شود.

زن‌واچ ۲ نسبت به نسل قبلی از پردازنده‌ی قوی‌تری بهره می‌برد و مقاومت آن در مقابل نفوذ مایعات و گرد و غبار نیز افزایش یافته است. نسل اول زن‌واچ از استاندارد IP55 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار پشتیبانی می‌کرد و حالا در زن‌واچ ۲ شاهد استاندارد IP67 هستیم.


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
ساعت هوشمند ZTE ترکیبی از زیبایی و ژست‌های لمسی است

کمپانی چینی زد-تی-ای که از سال گذشته وارد حوزه‌ی ابزارهای پوشیدنی شد، اخیرا ساعت هوشمند جدیدی با نام Axon را معرفی کرده که نه تنها از نظر جلوه‌ی ظاهری، بسیار شیک و زیبا است بلکه از ژست‌های لمسی برای کنترل ساعت پشتیبانی می‌کند.



ساعت هوشمند Axon به مراتب بهتر از ساعت BlueWatch این شرکت است که سال گذشته روانه‌ی بازار شد. این تفاوت چه از نظر طراحی و چه از نظر قابلیت‌هایی که در اختیار کاربر قرار می‌گیرند به خوبی قابل مشاهده هستند.

ساعت جدیدِ ZTE با طراحی دایره‌ای شکل و ساده‌ی خود نظر هر مخاطبی را به خود جلب می‌کند. کمپانی چینی ترجیح داده تا از سیستم‌عامل اندروید وِر استفاده نکرده و در عوض به Tencent OS روی آورده است. این سیستم‌عامل علاوه بر امکانات رایج در ساعت‌های هوشمند قادر است تا تماس تلفنی برقرار کرده، پیغام ارسال کند، حرکات ورزشی شما را تحت نظر گرفته و از همه‌ی این‌ها مهم‌تر، کنترل ساعت از طریق ژست‌های لمسی را فراهم کند.

ساعت هوشمندِ Axon دارای یک صفحه‌نمایش ۱.۴ اینچی با پوشش یاقوت کبود است و از بلوتوث نسخه‌ی ۴.۱ پشتیبانی می‌کند. این گجتِ پوشیدنی همچنین دارای ۵۱۲ مگابایت حافظه‌ی رم، ۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره سازی و باتری ۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی است. از این ساعت نیز نمی‌توان انتظار طول عمر باتری طولانی داشت و احتمالا همچون دیگر ساعت‌های هوشمند یک یا دو روز را در استفاده‌ی معمولی، دوام می‌آورد.

ساعت هوشمند Axon Watch برای بازار چین عرضه شده است و هنوز مشخص نیست چه زمانی وارد بازار جهانی خواهد شد.


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 14 از 22:  « پیشین  1  ...  13  14  15  ...  21  22  پسین » 
کامپیوتر

ساعت و دستبند هوشمند

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA