انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
خانه و خانواده
  
صفحه  صفحه 5 از 6:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  پسین »

حل و بررسی مشكلات خانم ها


زن

 
سلام گلم خوبی عزیزم اگر شما هات هستید میتوانید همسرتان نیز هات کنید یکی از راهها اینکه ببین چرا همسرتان سرد مزاج هستن واز چطور سکس خوش میاد بعد با چای دارچین سرد مزاجی ان کمتر کنی وراههای دیگه اگر خواستی برایت بگم موفق باشی



سلام بچه ها من مشکلم خیلی جدی اگه کسی راحی داره بهم بگه:
من حشریم و خیلی سکسدلم میخاد عاشق لز هستم.شوهرم سرده خیلی
     
  
زن

 
گلم نوشته بودی نمیتوانی همسرتان تنها بگذارید درست برای چی میشه کمی توضیح بدهید
این اعتمادی که میگی ۲ بار از دست رفت !!!
خب نمیشه دیگه چیکار کنم؟
تازه دوسشم دارم نمیتونم ازشم جدا شم
     
  
زن

 
باتشکر از دوستان گرامی ونظرات انها نظرات دوستان خواندم وبعضی خوب وبعضی دیگر ضعیف بود ولی خوب
     
  
زن

 
زنان تحصیل کرده کمتر افسرده می شوند

یک روانشناس گفت: علل فیزیولوژیک و محیطی سبب بروز علائم افسردگی در زنان می‌شود. وجیهه ابراهیمی در گفت وگو با خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه یزد، اظهار داشت: تغییرات هورمونی در دوران قاعدگی، بارداری و زایمان و یائسگی منجر به افسردگی در زنان می‌شود و حتی گاهی افسردگی‌های پس از زایمان هم ممکن است در بعضی از زنان ایجاد شود که در برخی از موارد تا یک یا دو ماه هم ادامه پیدا کرده و خود به خود از بین می‌رود ولی در بعضی از زنان ممکن است این علائم باقی بماند.

زنان

وی ادامه داد: در دوران قاعدگی هم در بعضی از زنان نشانه‌های افسردگی مانند خلق پایین،‌ گریه، کاهش یا افزایش اشتها،‌ اختلال خواب و غیره بوجود می‌آید که این نوع از افسردگی درمان خاصی ندارد و پس از دوران قاعدگی، خود به خود از بین می‌رود که ممکن است تعدادی از زنان این علائم را تجربه کرده باشند.

این کارشناس ارشد روان شناسی با اشاره به نوع دیگر افسردگی در دوران یائسگی تصریح کرد: زنان در این دوران احساس می کنند غدد باروری خود را از دست دادند در نتیجه احتمال بروز افسردگی در آنها وجود دارد ولی این نوع از علائم افسردگی در زنان تحصیل کرده کمتر بروز می‌کند.

وی افزود: گاهی علل محیطی سبب افسردگی زنان می‌شود. محیط زندگی و فشارهایی که از طرف جامعه به زن وارد می‌شود می‌تواند علائم افسردگی را در او بوجود آورد. دلایلی همچون نقش همسری و مادری که زن می‌پذیرد تا هم به عنوان زن خانه‌دار و مادر و هم مسئولیت شغلی خود را ایفا نماید سبب می‌شود تا علائم افسردگی در آنها بیشتر باشد.

ابراهیمی، عامل وابستگی را در بروز افسردگی زنان موثر دانست و افزود: معمولا خانواده‌ها دختران را وابسته و پسران را مستقل تربیت می‌کنند. افرادی که دچار مشکل هستند و حمایتی از آنها صورت نمی‌گیرد، زنانی که همسرشان دارای اعتیاد است و قادر به حمایت از او نیست و به طور کلی استرس‌هایی که به تدریج به زنان در اکثر جوامع وارد می‌شود در طولانی مدت باعث افسردگی شدید در این قشر از جامعه می‌شود.

وی در خصوص درمان افسردگی گفت: در وهله اول باید علت افسردگی رفع شود. می‌توان با مراجعه به روان پزشک و مصرف دارو این علائم را برطرف کرد تا زمانی که شخص دارو مصرف می‌کند، افسردگی وی کمتر‌ می‌شود، ولی درمان اصلی افسردگی روشهای روان درمانی است که در این زمینه از روشهای شناختی رفتاری برای درمان فرد استفاده می‌شود و با یک درمان کوتاه مدت، علائم افسردگی در شخص افسرده کاهش می‌یابد ولی چنانچه علائم افسردگی در شخص شدید باشد هم به درمان دارویی و هم درمان روان شناختی به صورت توام نیاز دارد. معمولا تمام افراد با به کارگیری روش‌های روان درمانی معالجه می‌شوند.

ابراهیمی با بیان اینکه گاهی شرایط حاکم بر خانواده فرد را دچارافسردگی می‌کند، گفت: خانواده باید از فرد افسرده حمایت عاطفی و اجتماعی بیشتر داشته باشد و درعین حال مسئولیت‌های او را نپذیرد تا او تقویت شود. خانواده شخص افسرده نباید افسردگی را یک مساله عادی تلقی کنند و حتما بایستی به یک متخصص جهت درمان مراجعه کنند، بنابراین در قدم اول باید از روان شناس و مشاور کمک بگیرند تا بدانند چه اقدامات خاصی برای شخص بیمار اعمال کنند.
... الله ...
با هر چه عشق نام تو را می توان نوشت
با هر چه رود نام تو را می توان سرود
بیم از حصار نیست که هر قفل کهنه را‍‍
با دست های روشن تو می توان گشود
     
  
زن

 
چرا زنان ميل جنسي‌ را از دست مي‌دهند؟

در بسياري از زنان كاهش هورمون، استرس هاي شغلي، مشكلات بين فردي با همسر، يائسگي و ساير مسائل باعث از بين رفتن ميل جنسي مي شود.

زندگي بدون تمايل جنسي!
از دست رفتن ميل جنسي يكي از شايع ترين اختلالات آميزشي است كه زنان زيادي را در سنين مختلف درگير مي كند. برخلاف مردان كه عدم توانايي نعوظ شايع ترين مشكل جنسي آنها مي باشد، در مورد زنان تركيبي از مسائل فيزيكي و روحي باعث ايجاد اختلال در ميل جنسي مي شود و اين چيزي است كه به راحتي با تجويز يك دارو، درمان پذير نخواهد بود. اما امروزه به كمك درمان هاي مختلف ، امكان بازگشت اين غريزه به حالت طبيعي را تا حدودي امكان پذير كرده اند.

از دست دادن ميل جنسي چيست؟
برخلاف تصور عامه، متخصصان معتقدند كه آميزش جنسي متوالي تاثيري بر ميل جنسي و يا خشنودي از آن ندارد.

بعضي ها معتقدند كه ميل جنسي چيزي فراتر از مشكل مربوط به كاهش اين ميل است. انگيزش جنسي يك مولفه بيولوژيكي از اميال است كه بازتاب آن به صورت ميل جنسي خود انگيز شامل تفكر جنسي، تخيل شهوت‌زا و رويا بروز مي‌كند.

در واقع نتيجه سيگنال بدن چيزي مشابه كردار جنسي است. ميل و انگيزش جنسي به طور طبيعي با افزايش سن كاهش مي يابد. اما ميل جنسي تركيبي از فاكتورهاي رواني و بين فردي را نيز در بر مي‌گيرد كه در مجموع باعث آمادگي براي انجام آميزش است.

بالاتر و فراتر از شهوت چيزي مشابه صميميت در روابط باعث ايجاد آمادگي براي آميزش جنسي مي شود.


به عنوان مثال اگر شما از همسر خود ناراحت باشيد ، ممكن است در آن برهه زماني دچار شهوت شويد ولي حاضر نخواهيد بود به همسر خود نزديك شويد. بنابراين تمامي جنبه هاي موثر در ميل جنسي بايد مورد آزمايش قرار گيرد تا دليل اصلي مشكل مشخص شود. شايع ترين عوامل از دست رفتن ميل جنسي در زنان عبارتند از:

1- مشكلات روابط بين فردي: مسائل عملكردي همسر، عدم رضايت روحي در روابط، تولد فرزند و تبديل شدن به پرستار كودك باعث كاهش ميل جنسي مي شود.

2-تاثيرات اجتماعي فرهنگي: استرس‌هاي شغلي، فشار همگنان و تصاوير رسانه اي از جنسيت مي‌تواند به طور منفي ميل جنسي را تحت تاثير قرار دهد.

3-كاهش تستسترون: هورمون تستسترون ميل جنسي مردان و زنان را تحت تاثير قرار مي‌دهد. سطح تستسترون در دهه 20 زندگي زنان در اوج مقدار خود مي‌باشد و سپس به موازات افزايش سن مقدار آن نيز به طور متوالي كاهش خواهد يافت تا دوران يائسگي شروع شود، هر چند كه دوران يائسگي نيز پايان ميل جنسي در همه زنان نيست.

4-مشكلات باليني: بيماري‌هاي روحي مثل افسردگي يا اختلالات تيروئيدي، اندرومتروز و يا فيبرويدز ميل جنسي زنان را تحت تاثير قرار مي‌دهد.

5-داروها: بعضي داروها مثل داروهاي ضد افسردگي خاص، داروهاي كاهنده فشار خون و داروهاي ضد بارداري خوراكي باعث كاهش ميل جنسي مي شود.

6-سن: سطح خون حاوي آندروژن به موازات افزايش سن مدام در حال كاهش خواهد بود.

درمان

بدليل اينكه اين اختلال حاصل تركيبي از مسائل فيزيكي و روحي است، لذا تركيبي از درمان ها براي رفع اين اختلال لازم است.

1- مشاوره فردي/ درمان جنسي: درمان جنسي براي افراد و زوجين بسيار موثر است. عدم ميل جنسي معمولا هر دو طرف را تحت تاثير قرار مي دهد و لذا مشاوره هر دو مي تواند بسيار موثر و مفيد واقع شود.

2-تعويض داروها و يا تغيير در ميزان مصرف: اگر دليل اصلي اختلال داروها باشد، تغيير در نوع دارو و استفاده از درمانهاي جايگزين توصيه مي شود. به عنوان مثال اگر داروهاي ضد بارداري خوراكي باعث كاهش سطح تستسترون شده مي توان از روش هاي ديگر ضد بارداري كه غير هورموني است استفاده كرد.

3-توجه به مشكلات باليني: درمان امراض خاص مثل فيبروئيد به كمك جراحي مي تواند مفيد باشد.

4-استروژن هاي واژني: در زنان يائسه، خشكي واژن كه دليل اصلي عدم رضايت از آميزش است به كمك كرم استروژن واژني قابل درمان است.

5-درمان تستسترون: با اينكه هورمون يا داروي خاصي براي درمان مشكلات جنسي وجود ندارد، اما بعضي متخصصان زنان و زايمان استفاده از اين هورمون را براي افزايش سطح آن به حد طبيعي پيشنهاد مي كنند.
... الله ...
با هر چه عشق نام تو را می توان نوشت
با هر چه رود نام تو را می توان سرود
بیم از حصار نیست که هر قفل کهنه را‍‍
با دست های روشن تو می توان گشود
     
  
زن

 

چگونه یک خانم دوست داشتنی باشیم ؟

همه دوست دارند که زیبا باشند، مخصوصا خانم ها

همه دوست دارند که زیبا باشند، مخصوصا خانم ها. البته همه از یک زیبایی طبیعی برخوردار هستند اما کسانی هم وجود دارند که اعتماد به نفس لازم را ندارند و خود را زیر انواع مواد آرایش غرق می کنند به نحوی که شاید شما آنها را بدون آرایش نشناسید.

استفاده از لباس های تنگ و لباس هایی که بدن را ناراحت می کند، استفاده افراطی از کفش های پاشنه بلند، رنگ ، مش، صاف و فرکردن مو به طور مکرر و ... شاید شما را زیباتر نشان دهد، اما در گذر زمان آسیب های جدی به شما می زند.

زیبا باشید ، جذاب باشید، اما خودتان را نکشید که هیچ چیزی مثل سلامتی مهم نیست، هیچ کس یک زن زیبا را که آه و ناله می کند و در خانه خوابیده است را دوست ندارد، در ثانی آدم مریض که نمی تواند لباس های قشنگ بپوشد و شاد و سرحال در مهمانی ها بدرخشد، پس قدم اول برای شیک و زیبا بودن، سلامتی است، حافظ سلامتی خود باشید، مقالات زیادی در اینترنت و روزنامه در مورد حفظ سلامتی وجود دارد که با خواندن آنها و به کار بستن توصیه هایشان می توانید سالم زندگی کنید ، خواب کافی، ورزش منظم، استفاده از میوه ها و سبزیجات ، نداشتن استرس و آرام بودن، بهداشت کافی و ...از جمله کلیدهای سلامتی است.

نظافت شخصی یکی ازرموز زیبا و شیک بودن است

خانم ثروتمندی را می شناختم که وقتی می خندید، معلوم می شد که ناهار چی خورده است! تکه های سبزی، گوشت، کیک و... تا ساعت ها پس از غذا خوردن روی دندان هایش می ماند و انزجار دیگران را برمی انگیخت! اگر عطر گران قیمت خود را روی تن عرق دار خود بزنید، اگر روی لباس زیرتان که مدتهاست عوض نشده، لباس میلیونی هم بپوشید، بازهم همه از اطرافتان پراکنده خواهند شد، پس نظافت شخصی رمز دیگر زیبا و شیک بودن است.

موهای زائد صورت و بدنتان را از خود دور کنید، شیک پوشی با صورت نامرتب جور در نمی آید، اگر رفتن به آرایشگاه برایتان سخت است، خودتان با یک موچین، صورت خود را تمیز کنید و نگذارید که ابروهایتان پر شود.

عطر خوشبو از اولین روش های جذاب بودن یک خانم است (البته نه در کوچه و خیابان)، عطر خوب بخرید و برای آن هزینه کنید، جالب است بدانید که حضرت رسول صلی الله علیه و آله و سلم نسبت به عطر زدن و استفاده از بوی خوش توصیه های زیادی کرده اند و هزینه عطر ایشان از هزینه خوراکشان بیشتر بود.

زیورآلات برای زنان حکم پیاز برای غذا و جهاز برای عروس را دارد، استفاده از گردنبند که دیگر از اوجب واجبات است، حتی اگر پولی برای خرید گوشواره و دستبند ندارید، گردنبند را فراموش نکنید، شاید در مهمانی ها، کسی دست شما را نبیند و توجهی به گوشواره هایتان که زیر موهایتان است نداشته باشد، اما همه گردنبند را می بینند.

ناخن های زیبا و مرتب از رموز دیگر زنان شیک پوش و زیباست، حتی اگر از عهده هزینه آرایشگاه برنمی آیید، خودتان ناخن هایتان را مرتب کنید.

ناخن های زیبا و مرتب از رموز دیگر زنان شیک پوش و زیباست

تصور نکنید که هر چه بیشتر آرایش کنید، زیباتر خواهید شد، با این کار فقط چهره تان را مصنوعی جلوه داده اید، همه آدم ها زیبایی طبیعی را بیشتر دوست دارند، می توانید از یک کرم ضد افتاب که کمی هم سفید کننده دارد استفاده کنید، که هم سلامت پوست خود را در برابر آفتاب و اشعه لامپ ها حفظ کرده اید و هم جوش ها و لکه های پوست خود را پوشانده اید، استفاده از یک خط لب که رنگ ملایمی دارد، زیبایی طبیعی شما را دو چندان می کند، فرمژه هم وسیله خوبی است که بعد از حمام توصیه می شود.

حالا اگر خانمی همه اینها را داشته باشد، در ثانی لباس های گران قیمت هم پوشیده باشد، اما در خیابان داد و بیداد کند و یا با راننده تاکسی و فروشنده و ... دعوا کند و یا رفتاری سبک و زننده داشته باشد، چه احساسی به شما دست می دهد؟

به نظر همه آدم هایی که عقل سلیم دارند، اخلاق پسندیده و رفتار سنگین یک خانم است که او را شیک ، زیبا و جذاب می کند.
... الله ...
با هر چه عشق نام تو را می توان نوشت
با هر چه رود نام تو را می توان سرود
بیم از حصار نیست که هر قفل کهنه را‍‍
با دست های روشن تو می توان گشود
     
  
مرد

 
khnomele: من حشریم و خیلی سکسدلم میخاد عاشق لز هستم.شوهرم سرده خیلی
من فکر میکنم ماها ازدواج رو خیلی سطحی میبینیم
ماها یه یخچال میخریم تموم کاتولوگشو میخونیم که مبادا یه دکمه ای رو اشتباه بزنیم و خراب بشه
چرا ؟
چون برامون دردسر وهزینه داره
چرا کسی از زن ها ومردها یه کتاب در مورد خصوصیات اختصاصی مرد یا زن قبل از ازدواج نخونده.
مگه ما آدما کاتالوگ نداریم.
خیلی از دعواهای زن وشوهری بخاطر همین ندونستن هاست.وقتی من بدونم خصوصیت ذاتی زن اینه که وقتی ناراخته باید حرف بزنه ومنم کاملا باید بشینم وگوش بدم و مردها به عکس این موضوع باید برن یه گوشه بشینن و کسی مزاحمشون نشه و یا......دیگه مشکلی توی این زمینه با همسرم ندارم.
کی تا حالا رفته دوره اتاق خواب ببینه.توی خارج عملی درس میدن ولی توی ایران بخاطر حیای احمقانه ای که بعضی ها دارن نمیرن سراغ این چیزها.
بریم آمار طلاق و خیانت هارو نگاه کنین.
درصد قابل توجهی از این مشکلات مربوط به سکس های غلطی است که ما همه بطور غریضی و تجربی بهش رسیدیم.
الان چندسالیه در شهرهای بزرگ توی یکسری موسسات برگزاز میکنن.
برای آقایون حدود ۲۰ ساعت کلاس آموزشی اتاق خواب داریم وبرای خانم ها ۳۰ ساعت
اگه مرد وزن بلد باشن توی اتاق خواب چکار کنن که دیگخ زن حشری ومرد حشری نداریم.
وقتی مرد نمیدونه اصل اول اتاق خواب ارضای زنه حواسشو جمع میکنه و درست عمل میکنه.
خیلی از خیانت هایی که متاهلا میکنن مربوط به همین بی اطلاعی هاست.
من معتقدم راهش اینه که یه دوره با همسرمون بریم این کلاس هارو ببینیم.
البته قبلش تحقیق کنین که سرتون کلاه نذارن
ای کاش به جای آرمیدن بودی
یا این ره دور را رسیدن بودی
کاش از پی صد هزار سال از دل خاک
چون سبزه امید بر دمیدن بودی
     
  
زن

 
سلام
من یه مشکلی دارم که حتی با مراجعه به روانشناس بازم نتونستم حلش کنم
من یه پسری دوازده ساله دارم که از کودکی به علت شاغل بودن مداوم پدرش با خودم حموم می بردمش تا یه سنی هر کاری کردم خودش تنهایی حموم نمیره و لج میکنه واسه همین هنوز با من میاد حموم حتی چند بار باباش مجبورش کرده با اون حموم کنه ولی لج می کنه و اصلا حموم نمیره با اینکه اصلا تا حالا هیچ رفتار غیر متعارفی انجام نداده و با وجود اینکه بیشتر اوقات با لباس زیر یا بدون لباس هستم ولی رفتار طبیعی داره
لطفا مادران عزیز منو راهنمایی کنید
آیا ادامه این روند مشکل ساز خواهد بود؟
     
  
مرد

 
Shima57: من یه مشکلی دارم که حتی با مراجعه به روانشناس بازم نتونستم حلش کنم
من یه پسری دوازده ساله دارم که از کودکی به علت شاغل بودن مداوم پدرش با خودم حموم می بردمش تا یه سنی هر کاری کردم خودش تنهایی حموم نمیره و لج میکنه واسه همین هنوز با من میاد حموم حتی چند بار باباش مجبورش کرده با اون حموم کنه ولی لج می کنه و اصلا حموم نمیره با اینکه اصلا تا حالا هیچ رفتار غیر متعارفی انجام نداده و با وجود اینکه بیشتر اوقات با لباس زیر یا بدون لباس هستم ولی رفتار طبیعی داره
لطفا مادران عزیز منو راهنمایی کنید
آیا ادامه این روند مشکل ساز خواهد بود؟
مشکل که فکر نکنم احتمالا خیلی هات می شه، مامانم منو می برد دستشویی واسه اینوه جیش کنم خودشم جلو جیش می کرد و فکر می کرد تو اون سن فراموش می کنم ولی من هنوز چوچوله ش یادمه...نتیجه ش این شد که بعدا کلی به یادش جق زدم
     
  
مرد

 
Shima57: سلام
من یه مشکلی دارم که حتی با مراجعه به روانشناس بازم نتونستم حلش کنم
من یه پسری دوازده ساله دارم که از کودکی به علت شاغل بودن مداوم پدرش با خودم حموم می بردمش تا یه سنی هر کاری کردم خودش تنهایی حموم نمیره و لج میکنه واسه همین هنوز با من میاد حموم حتی چند بار باباش مجبورش کرده با اون حموم کنه ولی لج می کنه و اصلا حموم نمیره با اینکه اصلا تا حالا هیچ رفتار غیر متعارفی انجام نداده و با وجود اینکه بیشتر اوقات با لباس زیر یا بدون لباس هستم ولی رفتار طبیعی داره
لطفا مادران عزیز منو راهنمایی کنید
آیا ادامه این روند مشکل ساز خواهد بود؟
از نظر تربیتی و روان شناختی؛ از نظر تربیتی باید بگوئیم کودک به راحتی رفتار مادر را تشخیص می‎دهد و آن را دنبال می‎کند. رفتار مادر برایش کاملاً آشنا است و حافظه‎اش مملو از خاطراتی از این رفتارها می‎باشد کودک از رفتار و شکل آنها عکس برداری می‎کند و در حافظه خود انبار می‎کند.
چشم و گوش کودک، چون دریچه‎ای باز است می‎بیند ذهن کودک چون دوربین عکاسی است، که هر چه می‎بیند در آن منعکس شده و ثبت می‎گردد.
بنابراین رفتار والدین بخصوص مادر تأثیر فراوانی بر روی کودکان دارد.یکی از اشتباهات بعضی والدین این است که تصور می‎کنند بچه‎ها چیزی نمی‎فهمند لذا با پوشش نامناسب در جلو فرزندان خود ظاهر می‎شوند. غافل از اینکه کودک آنچه را می‎بیند در حافظه خود ضبط کرده و روزی نمونه آن را از خود بروز خواهد داد.
بنابراین مادر قبل از پنج سالگی در مقابل کودکان پوشش مناسب داشته باشد تا تصویری که در ذهن کودک از مادر باقی می‎ماند، تصویری زیبا و آراسته باشد. و الگوی مناسب از پوشش در ذهن کودک نقش ببندد.
هر چه کودک بزرگتر می‎شود ضرورت این عمل بیشتر می‎شود چون کودک بسوی بیدار شدن غریزه جنسی پیش می‎رود و برخورد با پوشش نامناسب مادر و خواهر او را تحریک می‎کند.
امّا اینکه بگوئیم بچه را با چنین وضع و پوشش عادت دهیم تا در محیط اجتماعی وقتی با چنین صحنه‎هایی برخورد می‎کند برای آنها تحریک آمیز نباشد. تجربه غرب نشان داده چنین امری اتفاق نمی‎افتد. زیرا که روحیه تنوع طلبی انسان به دنبال شکل‎های دیگر می‎رود. و شهوت حالت سیری ناپذیر دارد.
بنابراین شاید فرزند شما هیچ عکس العملی در حمام با شما نشان ندهد ولی تصاویر ضبط شده توسط دوربین ذهن او باعث بلوغ زودرس فرزند شما میشود واین ضریه رحی وجسمی سختی به فرزندتان وارد میسازد.
ازنظز روانشناسی بچه پسر باید از قبل از سن 5 سالگی به بعد با پدر خود به حمام برود.پدر هم باید در حمام پوشش متعارف ولباس زیر مناسب داشته باشد.
ای کاش به جای آرمیدن بودی
یا این ره دور را رسیدن بودی
کاش از پی صد هزار سال از دل خاک
چون سبزه امید بر دمیدن بودی
     
  
صفحه  صفحه 5 از 6:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  پسین » 
خانه و خانواده

حل و بررسی مشكلات خانم ها

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA