انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
Sexology - سکسولوژی
  
صفحه  صفحه 3 از 23:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  20  21  22  23  پسین »

رفع مشکلات آلت تناسلی مردانه (پرسش و پاسخ)


مرد

 
من هم تقریبا مشکلم همین طوره و آلتم وقتی شق میشه صاف نیست و قوس داره به طرف پایین
     
  

 
دوستان من یه مشکل بزرگ تر دارم.
قبلنا کا خودارضایی میکردم کیرمو میزاشتم تو نایلون فریزر تا وقتی آبم اومد زمین نریزه. اما همین کار واسم مشکلاتی رو بوجود آورده. هم زیر کلاهک آلت تناسلیم ورم کرده و هم یه جوش های سفیدی دراومدن از زیر کلاهک که فکر میکنم قارچ باشن. از بین نمیرن. از اینترنت هم چند تا عکس پیدا کردم در مورد همین جوش ها یا قارچ

اینم عکس :



چطوری میتونم این ورم کردن و قارچ ها رو درمان کنم؟
     
  
مرد

 
سلام به همگی...من مدت ۲سالی میشه که دیگه سکس نمیکنم چون واقعن از بس از طول آلت خودم ناراضیم که دست کشیدم از اینکار...هیچ کدوم از همبسترهام هم راضی نبودن...خودمم موقع سکس هیچ احساس قدرتی نمیکردم...حتی توی این مدت با دخترا یا زنهایی وارد رابطه دوستی شدم که مایل به انجام رابطه جنسی بودن اما از اونجایی که سرخورده شدم رابطه رو بهم زدم...راهنماییم کنید لطفا که چیکار کنم چون واقعا دوست دارم این حس بد برطرف شه
life is knife
     
  
↓ Advertisement ↓
TakPorn

 
سلام
مشکل من یکم عجیبه و تقریبا برعکس بقیه!
آلت من وقتی شق میشه به سفتی سنگ میشه و کاملا موازی با بدنم ، بزور خمش میکنم برای رابطه و اینجوری سفت تر هم میشه ، این سفتی بحدیه که دوست دخترمم هم شاکی شد !(کیر که نیس خیاره!)
نمیدونم چه کاری میتونم انجام بدم که ازین حالت در بیاد
     
  
مرد

 
آلت من
زود با كوچكترين تحريك راست ميشه و خيلى صفت ميشه
اما بزرگترين مشكل اينه كه سربالاست و قوس دار قوسش زياده
يادمه دوستم ميمفت كير شمشيرى
چكار كنم
رفت كه رفت
     
  
مرد

 
سلام خدمت همه لوتی ها
مشکلی که من دارم شکستگی آلت تناسلی هست ولی در لول پائین تر
آلت تناسلیم به مرحله نعوذ میرسه ولی نعوذ کامل نیست یعنی با کمی فشار از محل آسیب دیدگی خم میشه و دردسر ساز شده
خواستم بپرسم نیازی به عمل جراحی هست یا با قرص و دارو درمان میشه؟
تالار خوبی دارین
     
  
مرد

 
سلام دوستان من یه مشگل بزرگ دارم که کیرم در حالت کوچیک بودن خیلی کوچیکه حدود ۲.۳ سانت حتی گاهی کیرم فرو میره تو پوستم اما وقتی راست میشه ۱۴ سانته و نورمال کسی میتونه کمکم کمه کی کیرم در حالت کوچیک بودم هم انقدر کوچیک نشه و فرو نره داخل؟ خجالت میکشم وقتی استخری جایی میرم
     
  
مرد

 
nima_22: سلام دوستان من یه مشگل بزرگ دارم که کیرم در حالت کوچیک بودن خیلی کوچیکه حدود ۲.۳ سانت حتی گاهی کیرم فرو میره تو پوستم اما وقتی راست میشه ۱۴ سانته و نورمال کسی میتونه کمکم کمه کی کیرم در حالت کوچیک بودم هم انقدر کوچیک نشه و فرو نره داخل؟ خجالت میکشم وقتی استخری جایی میرم
مگه لخت میری استخر

اگه فقط کوچیک شدنش اذیتت میکنه که اصلا فکرتو خراب نکن
مهم وقتیه که سیخ میشه

اگه تو حالت خابیده دردی چیزی بوجود میاد برو پزشک
.....and now I'm free
     
  
مرد

 
سلام . یکی از راه های تقویت آلت تناسلی خوردن میوه هایی هست که برای افرادی که این مشکل رو دارند خیلی تاثیر گذاره و اصلا هم عوارض نداره.
سیر یکی از عجایب خلقت هستش که خاصیت های بسیاری برای چربی سوزی و تصفیه خون و خیلی چیزای دیگه که من نمی دونم داره. ولی این رو میدونم که روی نعوظ آلت تناسلی ما مردا خیلی تاثیر داره و همه این رو میدونند ولی چون دهان بوی سیر میگیره و عرف و جامعه با این قضیه مشکل دارند واسه همون کسی زیاد ازش استفاده نمیکنه. من راهی پیدا کردم که با این که هر شب سیر میخورم ولی در طول روز اصلا دهانم بوی سیر نمیده.
راهش اینه که هرشب برای شروع یک سیر با شام خورده شود و راحت جویده بشه و اصلا نیاز نیست که له بشه بعد خورده بشه و یا قورت داده بشه. اصلا نیاز به این کارا نیست.راحت با غذاتون میل کنید.
صبح نیم ساعت قبل از صبحانه حتما ناشتا یک لیوان شیر سرد بخورید. و بعد حتما باید صبحانه چایی شیرین و پنیر و عسل و کره هم بخورید. البته کره هم نباشه مشکلی نیست. بعد از خوردن صبحانه حتما با صبر و حوصله مسواک بزنید و در آخر حتما روی زبان خود چندین بار مسواک بکشید.
همین. من الان ۸ سالی هست که یکی این کار را به من یاد داد و من انجام میدهم و در طول روز با خیلی ها صحبت میکنم. حتی یک نفر هم به من نگفت که دهانت بوی سیر میدهد. انهایی هم که متاهل هستند حتما باید همسرشان هم از سیر استفاده کند تا بوی سیر دیگری را آزار ندهد. من گاهی اوقات ۲ یا ۳ حبه نیز میخورم. ولی فکر میکنم که برای شروع حتما باید تا یکسال فقط یک حبه استفاده شود. ضمن اینکه خوردن سیر بیشتر از یک یا دو حبه اکثرا باعث سوزش قفسه سینه میشود.
به پیاز و سیر پزشک خانواده گفته میشود. پس با خوردن این دو میتوانید هم فعالیت جنسی خوبی داشته باشید و هم از سلامت جسمی بهتری برخوردار شوید.
آرزوی خوشبختی همه مردم جهان
     
  
مرد

 
سلام آلت من ۷ سانت و کووچیکه چه راهی هست برای بزرگ شدن التم راهنمایی کنید
امیربیشه
     
  
صفحه  صفحه 3 از 23:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  20  21  22  23  پسین » 
Sexology - سکسولوژی

رفع مشکلات آلت تناسلی مردانه (پرسش و پاسخ)

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA