انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
موسیقی ایرانی
  
صفحه  صفحه 22 از 24:  « پیشین  1  ...  21  22  23  24  پسین »

اخبارهای موسیقی و سینمایی از هر گوشه دنیا


مرد

 
تصاویر مونیکا بلوچی ۵۰ ساله در تازه‌ترین شماره نسخه ایتالیایی جی‌کیو



تقاطع:‌ مونیکا بلوچی، ستاره‌ی ایتالیایی سینمای جهان که به تازگی بازی در بیست‌وچهارمین قسمت از مجموعه فیلم‌های "جیمز باند" با عنوان "شبح" را به پایان برده، در گفتگویی با نسخه‌ی ایتالیایی مجله‌ی جی.کیو (GQ) شرکت کرده است.

این بازیگر ۵۰ ساله در این مصاحبه به چگونگی انتخاب شدنش برای بازی در نقش معشوقه جیمز باند در سن ۵۰ سالگی، نگاهش به زندگی‌ بعد از جدا شدن از وینسنت کسل، بازیگر فرانسوی، راز زیبا ماندنش، و آن‌چه می‌خورد و می‌نوشد، پرداخته است.

زوج بلوچی و کسل در مجموع، ۱۸ سال را در کنار هم گذراندند و دارای دو فرزند از یکدیگر هستند. آن‌ها در آگست ۲۰۱۴ به صورت توافقی از هم جدا شدند.
"مونیکا بلوچی" در بخشی از این گفتگو به این سوال که «زندگی مجردی چگونه می‌گذرد؟» این‌گونه پاسخ داده است: «چه کسی گفته من مجردم؟»

او هم‌چنین گفته که «عاشق زنان است و از آن‌ها بیشتر از مردان الهام می‌گیرد».
بلوچی که عمده‌ی شهرت خود را به خاطر بازی تحسین‌برانگیزش در فیلم "مالِنا" و پس از آن فیلم‌های "برگشت‌ناپذیر" و "مصائب مسیح" به دست آورده، با قرار گرفتن بر روی جلد شماره‌ی ماه آگِست ۲۰۱۵ نسخه‌ی ایتالیایی "جی‌.کیو" نشان داده که در پایان دهه‌ی پنجم زندگی‌اش، هم‌چنان زیبا و جذاب است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
مدونا: دوست دارم خود را با پیکاسو مقایسه کنم



مدونا، خواننده پاپ آمریکایی، خود را با پیکاسو مقایسه کرده و گفته است که خلاقیت، تاریخ انقضا ندارد.
این اظهار نظر مدتی پس از آن صورت گرفته است که مدونا رادیو ۱ بی بی سی را متهم کرده بود که به دلیل سنش، از قراردادن آهنگ های او در لیست پخش خودداری کرده است.

مدونا که اکنون ۵۶ سال دارد، در گفت و گو با خبرگزاری اسوشیتدپرس گفته است:‌ "دوست دارم خود را با هنرمندان دیگری همچون پیکاسو مقایسه کنم. او تا روزی که مُرد، همچنان نقاشی کشید و نقاشی کشید. چرا؟ چون فکر کنم انگیزه این کار را در وجود خودش حس می کرد. زندگی به او انگیزه می داد و به همین دلیل، ناگزیر بود که وجود و درونیات خود را بروز بدهد؛ من هم همین حس را دارم."
او گفته است تا روز مرگ به خواندن و آهنگ ساختن ادامه خواهد داد.

مدونا در حال حاضر آماده می‌شود تا تور جهانی خود، Like a parayer، را برگزار کند. او درباره این تور که روز ۹ سپتامبر در کانادا آغاز خواهد شد، گفته است که انتخاب آهنگ هایی که می خواهد در این تور بخواند، کار بسیار سختی بوده است.

او گفت: "من چندین و چند هفته یک جا می نشینم و به این فکر می کنم که می خواهم کدام یک از آهنگ های قدیمی ام را بخوانم."
به گفته مدونا "این قطعه ها را مثل یک پازل باید در کنار هم قرار داد چون هم از نظر موضوعی و هم از نظر آوایی، آهنگ های قدیمی و جدید باید با هم سازگار باشند."

او در ماه مارس امسال در گفت و گو با E! Online گفته بود:‌ "من مناسب سنم عمل می کنم، این کاری است که می خواهم بکنم. می توانم هر کاری که می خواهم بکنم،‌ اوکی؟ هیچ قانونی در کار نیست و آدم ها باید من را تنها بگذارند و اجازه بدهند هر کاری که می خواهم بکنم."
از مدونا به عنوان "ملکه پاپ" یاد می کنند و منتقدان هنری، بسیاری از هنرمندان و خوانندگان امروز را تحت تاثیر او می دانند. تاکنون بیش از ۳۰۰ میلیون نسخه از آلبوم های او در جهان به فروش رسیده است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
ازدواج مجدد تام کروز خبرساز شد



نشریه «استار» با گذاشتن خبر ازدواج مجدد تام کروز روی جلد خود، بار دیگر تام کروز را در مرکز شایعات قرار داد.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، در حالی خبر ازدواج تام کروز ۵۳ ساله برای چهارمین بار به سوژه داغ مطبوعات بدل شده که این بار از امیلی توماس دستیار ۲۲ ساله وی به عنوان همسر جدیدش یاد می‌شود.

مجله «استار» از قول منابع خود در مراکش این خبر را نقل کرده است. این در حالی است که کروز برای فیلمبرداری فیلم بعدی «مامور غیرممکن» در این کشور به سر می‌برد.

در پاسخ به این شایعه برخی از منابع نیز آن را نادرست خوانده‌اند و می‌گویند گزارش این مجله متکی بر مستندات ارایه نشده است.

تام کروز که سه سالی از جدایی‌اش از کیتی هولمز می‌گذرد، بر طبق خبرهای متعدد به دلیل باورش به ساینتولوژی و بنا به دستور رهبر این فرقه از همسرش جدا شد. او به همین دلایل اجازه ندارد تا با دخترش چندان ارتباط داشته باشد. عامل جدایی وی از نیکول کیدمن نیز همین مساله بود. او یک بار نیز در اوایل جوانی با هنرپیشه‌ای که چند سال از خودش بزرگتر بود ازدواج کرده بود.

ساینتولوژی یا مکتب علم گرایی، مجموعه‌ای از تعالیم است که ال رون هابارد نویسنده داستان‌های علمی تخیلی آن را توسعه بخشید. علم گرایی به معنای اعتقاد به لزوم محوریت علوم تجربی و روش تجربی در همه شئون زندگی است​.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
خواننده‌ای ایرانی‌تبار که در فهرست مرگ داعش قرار گرفت



«هلی لوو» خواننده کردی است که چند کلیپ اخیر او مرتبط با جنگ و مقاومت مردم کرد در برابر حملات داعش، با استقبال بسیار زیادی در شبکه‌های اجتماعی و همچنین سایت یوتیوب مواجه شده است.

این دختر کرد که ۲۵ سال دارد،‌ در شرق ارومیه ایران متولد شده و هم اکنون در لس‌آنجلس زندگی می‌کند.
والدین او از مهاجرانی بودند که از «دهوک» در کردستان عراق به ایران آمده بودند و او پس از ترک ایران، به عنوان پناهجو مدتی را در ترکیه و سپس در فنلاند زندگی کرده است.

به نوشته روزنامه‌های ترکیه،‌ این دختر کرد که نام واقعی‌اش «هلن عبدالله» است، پس از دیدار با پیشمرگه‌های کرد، در «فهرست مرگ داعش» قرار گرفته اما اعلام کرده که از کار خود عقب‌نشینی نمی‌کند.

دو موزیک ویدئوی اخیر او، «Revolution» و «Risk it all» تاکنون به ترتیب بیش از یک و نیم و ۴ میلیون بازدیدکننده بر روی یوتیوب داشته‌اند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
سامی یوسف در صداوسیما ممنوع شد!



به گزارش پارسینه، پخش آثار سامی یوسف؛آهنگساز، ترانه‌سرا و خواننده معروف از تمام شبکه های صداوسیما ممنوع اعلام شد.

گفته می شود سفر اخیر سامی یوسف به سرزمین های اشغالی(اماکن مقدس مسیحیان و یهودیان، از جمله مکان غسل تعمید حضرت مسیح(ع)) دلیل ممنوعیت پخش آثار وی در صداوسیما است.

سامی یوسف "اولین سرود بین ادیان" را اخیرا اجرا کرده است که ویدئوکلیپ آن در اردن و فلسطین و اسرائیل تصویربرداری شده است.
سامی یوسف که ایرانی تبار و فرزند یک موسیقی دان ایرانی به نام بابک رادمنش است، قبل از مهاجرت به انگلستان با نام سیامک برنجان(رادمنش) شناخته می شد.

سامی یوسف به زبان‌های انگلیسی، ترکی استانبولی، ترکی آذربایجانی، فارسی، اردو، مالایی و عربی ترانه‌هایی خوانده است.
سامی یوسف از سوی مجله تایم آمریکا به عنوان «بزرگترین ستاره راک اسلام» و از سوی مجله گاردین انگلستان «ستاره راک مقدس» معرفی شده‌است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
بابی کریستینا براون، دختر ویتنی هیوستون درگذشت



بابی کریستینا براون، دختر ویتنی هیوستون، خواننده معروف، در ۲۲ سالگی و پس از آن که چند ماه در کما بود، درگذشت.

یک نماینده خانواده او اعلام کرد که بابی کریستینا براون روز گذشته در حالی که خانواده اش در کنارش بودند، از دنیا رفت.
خانم براون در اواخر ژانویه سال جاری میلادی در حالی که بیهوش بود در حمام خانه اش پیدا شد.
او در شش ماه گذشته در کما بود.

بابی کریستینا تنها دختر ویتنی هیوستون، یکی از موفق ترین خوانندگان معاصر جهان بود.
جسد ویتنی هیوستون هم در سال ۲۰۱۲ میلادی در حالی که با صورت در وان حمام پر از آب افتاده بود، پیدا شد.

هیوستون با ترانه های پرفروشی مثل I Will Always Love You و Saving All My Love For You ، از درخشانترین خوانندگان زن جهان به شمار می رفت.
اما کارنامه هنری هیوستون به واسطه مصرف مواد مخدر و زندگی زناشویی پر تنش با خواننده‌ای به نام بابی براون، تحت الشعاع قرار گرفت.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
کیتی پری در کنار دو رییس جمهور پیشین امریکا



کیتی پری، خواننده موزیک پاپ تصویری از خود را در کنار جرج بوش و بیل کلینتون، روسای جمهوری چهل‌ودوم و چهل‌وسوم تاریخ ایالات متحده امریکا منتشر کرده است.

خواننده ۳۰ ساله امریکایی، این عکس را بعد از اجرایش در مراسم خیریه بنیاد شنوایی "استارکی" بر روی صفحه‌ی اینستگرام خود قرار داد و در توضیح آن نوشت: «۴۲، ۴۳، و ۴۶؟»

این مراسم سالانه با حضور چهره‌های سلبریتی دنیای سیاست، ورزش، و هنر، روز یکشنبه (۲۶ جولای-۴ مرداد) در سنت‌پال ایالت مینه‌سوتا برگزار شد و میزان کمک‌های نقدی جمع‌آوری‌شده در آن، بیش از ده میلیون دلار برآورد می‌شود.
بنیاد شنوایی "استارکی" در سال ۲۰۱۴ برای ۱۷۵ هزار نفر در سراسر جهان، تجهیزات کمک‌شنوایی تهیه کرده است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
وزیر ارشاد: امامان جمعه و قوه قضائیه هم در لغو کنسرت‌ها دخیل‌اند



وزیر ارشاد ایران از لغو ۹ کنسرت موسیقی ظرف شش ماه گذشته خبر داد و گفت که علاوه بر نیروی انتظامی، در برخی موارد امامان جمعه با برگزاری کنسرت مخالفت می‌کنند و در برخی موارد هم قوه قضائیه اجازه برگزاری کنسرت‌ها را نمی‌دهد.

علی جنتی در مصاحبه‌ای با شماره روز یکشنبه ۲۵ مرداد روزنامه اعتماد، همچنین بدون ذکر نام امیر تتلو از اجرای «یک خواننده زیرزمینی» بر روی یک ناو جنگی ایران انتقاد کرد و گفت که «افرادی از این دست... در هیچ کجا نمی‌توانند برنامه هنری اجرا کنند.»

وزیر ارشاد، در سخنان خود تأکید کرد که لغو کنسرت‌ها در تعدادی از شهرستان‌های ایران «مربوط به جریان‌های غیرمرتبط» با وزارت ارشاد است.

به گفته آقای جنتی، علاوه بر لغو کنسرت‌ها توسط نیروی انتظامی، در برخی موارد مخالفت امامان جمعه با برگزاری کنسرت «باعث می‌شود کسانی که دارای احساسات مذهبی هستند، جلوی برگزاری کنسرت‌ها در شهرستان‌ها را بگیرند.»

وزیر ارشاد اضافه کرد: «البته در برخی موارد هم قوه قضائیه وارد عمل می‌شود و اجازه برگزاری کنسرت نمی‌دهد، اما تلاش بر این است تا با قوه قضائیه و نیروی انتظامی هماهنگ شویم تا دیگر شاهد لغو کنسرت‌های موسیقی نباشیم.»

وی درباره مطالب مطرح شده پیرامون ممنوعیت برگزاری کنسرت در شهرهای مذهبی مانند مشهد نیز گفت که «در شهری مثل مشهد این گونه نیست که به طور کامل کنسرت برگزار نشود بلکه به شکل موردی شاهد برگزاری کنسرت‌هایی بوده‌ایم.»

آقای جنتی اضافه کرد: «واقعیت این است که ما هم موافق چنین وضعیتی نیستیم و معتقدم که باید این مسئله به نوعی حل و فصل شود.»

پس از روی کار آمدن دولت حسن روحانی، لغو کنسرت‌های موسیقی بارها خبرساز شده‌است و در همین حال پیروز ارجمند، مدیرکل پیشین دفتر موسیقی، ۱۳ تیر ماه و یک روز پیش از استعفای خود خبر داده بود که در سال گذشته ۲۱ کنسرت لغو شده‌است.

در حالی‌که حسن روحانی، رئیس جمهوری ایران، تلویحاً خواستار دخالت نکردن دیگر نهادها در امر برگزاری کنسرت‌های موسیقی شده‌است، صادق آملی لاریجانی، رئیس قوه قضائیه پیش از این گفته بود که «آیا شما قبول می‌کنید اجازه دهند یک کنسرتی زمینه رقص مشترک جوانان شود؟ بحث دستگاه قضایی در برخی شهرها نیز از همین نوع بوده‌است.»

مقام‌های وزارت ارشاد پیش از این ابراز امیدواری کرده‌اند که با امضای تفاهم‌نامه‌ای بین این وزارتخانه و نیروهای انتظامی مشکل لغو کنسرت‌های موسیقی حل شود.



موضوع امیر تتلو

وزیر ارشاد در مصاحبه خود همچنین در انتقاد از اجرای «یک خواننده زیرزمینی بر یکی از ناوهای جنگی» گفت که «افرادی از این دست وقتی مجوز اجرای برنامه ندارند در هیچ کجا نمی‌توانند برنامه هنری اجرا کنند.»

وی تأکید کرد: «حتماً می‌دانیم ناوهای موجود در خلیج فارس نیز جزیی از قلمرو جغرافیایی ایران به حساب می‌آید.»

انتشار یک کلیپ ویدئویی از امیر تتلو، خواننده «زیرزمینی» در تیرماه با مضمون حمایت از برنامه اتمی ایران، در حالی که برای تهیه این ویدئو امکانات یک پادگان و همچنین یک ناو جنگی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در اختیار او گذاشته شده، بازتاب زیادی در شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت‌های خبری ایران داشت.

امیرحسین مقصودلو که با نام امیر تتلو شناخته شده‌است از سال‌ها پیش اجازه فعالیت هنری در ایران ندارد و آلبوم‌هایش را بدون اخذ مجوز از وزارت ارشاد منتشر کرده‌است.

او در عرصه موسیقی رپ، پاپ و جاز و بلوز، ترانه‌هایی را تولید کرده‌است.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
از انرژی هسته‌ای تا 'بغ‌بغو' در گفت‌وگوی رشیدپور و تتلو



برنامه تازه متولد شده اینترنتی "دید در شب" که گفت‌وگوی رضا رشید‌پور، مجری سابق تلویزیون ایران با افراد شناخته‌شده است، شاید به نوعی ادامه اینگونه برنامه‌های تلویزیونی (مانند مثلث شیشه‌ای) بیرون چارچوب صداوسیما باشد.
این برنامه خودش را "اولین هارد تاک ایرانی" معرفی می‌کند. دید در شب در پی رونق آثار تصویری خارج از تلویزیون جمهوری اسلامی در جامعه، مثل سریال‌ها و آنچه شبکه‌های ویدیویی خانگی تولید می‌کنند، اکنون با افراد سرشناس مختلفی مانند علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال ایران و پژمان جمشیدی، فوتبالیست سابق و بازیگر، گفت‌وگو کرده است.مهمان دومین قسمت این برنامه که واکنش‌های زیادی ایجاد کرد، امیر تتلو بود.


'خلیج مسلح فارس' روی عرشه ناو جماران
امیر حسین مقصودلو با نام هنری امیرتتلو خواننده رپ جنجالی و پرسر و صدایی است که در ایران و بیرون ایران طرفداران و البته منتقدان زیادی دارد.
تتلو تا کنون بارها سر زبان‌ها افتاده است؛ از زمانی که خبر دستگیری‌اش حدود دو سال پیش در سایت‌های خبری منتشر شد تا همین روزها که لباس‌هایی که می‌پوشد، کلیپ‌هایی که می‌سازد و رفتارش در شبکه‌های
اجتماعی موضوع صحبت جامعه‌شناسان و رسانه‌هاست.
ایسنا دو سال پیش در مورد دستگیری امیر تتلو نوشت: "رئیس پلیس امنیت اخلاقی ناجا از دستگیری یکی از خوانندگان زیرزمینی داخل کشور خبر داد".
در خبر ایسنا از قول رئیس پلیس امنیت اخلاقی ناجا آمده "افرادی که به شکل زیرزمینی قصد فعالیت دارند باید دست از این کار خود برداشته و در قالب هنر قانونی و واقعی به فعالیت خود ادامه دهند."
بعد از این اتفاق تتلو در مقاطع مختلف در فضای مجازی به طرفدارانش اعلام کرد که از برخی کارهایش پشیمان است و اقرار می‌کند که بعضی رویه‌هایی که پیش گرفته بوده اشتباه بوده تا زمانی که در نامه‌ای که منتسب به اوست نوشت: "علی‌رغم میل باطنی‌ام قدیم یک کارنامه بدی از نظر خیلی‌ها داشتم که باید پاسخگو باشم و پاسخگو هم می‌شوم و ایشالله که بتوانیم مجوز را بگیریم و بتوانیم تو ایران کار کنیم."

او در مصاحبه اخیر خود با رشیدپور گفت که چندسال پیش بیرون از ایران هم فعالیت‌هایی داشته و کلیپ‌هایی هم ضبط کرده که حالا فکر می کند که اشتباه بوده است و اصولی که به آن معتقد است عوض شده اند.
نقطه عطف دیگر در کارنامه او انتشار کلیپی بود با نام انرژی هسته‌ای که روی ناو جماران ضبط شد و مضمون آن حمایت از سیاست‌های حکومت ایران در پرونده هسته‌ای بود.
این کلیپ که پرخرج هم به نظر می‌رسد، تقریبا همزمان با مذاکرات هسته‌ای منتشر و در آن به "خلیج مسلح فارس" هم اشاره شد.
بسیاری از منتقدان این خواننده رپ ایرانی این اقدام او را به سخنانش درباره تلاش برای کسب مجوز مرتبط دانستند و گفتند که این کار را برای جلب رضایت مسئولان انجام داده است.
باشگاه خبرنگاران جوان مضمون این کلیپ را اتفاقی خوب خواند، اما نوشت که به خواننده آن که زیرزمینی است انتقاد دارد.
حسین نوش‌آبادی، سخنگوی وزارت ارشاد هم در این باره به باشگاه خبرنگاران جوان گفت که وزارت ارشاد از چنین موضوعی بی‌اطلاع بوده و بدون هماهنگی انجام شده است، زیرا تتلو کلا مجوز فعالیت ندارد.
او بعدا اثر دیگری را ساخت به نام "شهدا" که بار دیگر او را سر زبان‌ها انداخت. در این کلیپ به دانشمندان هسته‌ای ایران که کشته شدند هم اشاره شده است.
تتلو به جز این موارد در عرصه‌ها دیگری هم به قول خودش "حاشیه‌هایی" ایجاد کرد؛ از صفحات پرطرفدار فیس‌بوک و اینستاگرامش گرفته تا تلاشش برای پیوستن به تیم پرسپولیس، راه‌آهن و در همین روزهای اخیر، استقلال.
'بغ‌بغو' با حدود دو میلیون فالوئر
صفحه اینستاگرام امیر تتلو حدود دو میلیون و صفحه رسمی فیس‌بوکش کمتر از یک میلیون و نیم لایک دارد.
او بعد از انتشار کلیپ انرژی هسته‌ای‌اش که موجب شد عده‌ای برای انتقاد از او موضوع محمدرضا شجریان و تصنیفی که با نام "تفنگت را زمین‌بگذار" در حمایت از معترضان انتخابات سال ۸۸ را پیش بکشند از هوادارانش در شبکه‌های اجتماعی خواست "بغ‌بغو" کنند. بسیاری از مخاطبان تتلو هم به این خواسته او پاسخ دادند.
بعد از این ماجرا بسیاری از جامعه‌شناسان هم وارد گود شدند تا این حواشی را بررسی کنند. کوروش محمدی، رئیس انجمن آسیب‌شناسی اجتماعی در باره این موضوع به ایلنا گفت که طبیعتا چنین اعمالی مانند عمل تتلو نوعی "انحراف و مدیریت نشده" است.

اینها همه در حالی است که امیر تتلو در پاسخ به رشیدپور که می‌گوید او با این کار ولوله‌ای میان جامعه‌شناسان راه انداخته، می‌گوید اینکار را که سرچشمه گرفته از رفتار صادقانه کودکی است اصلا اینقدر پیچیده نمی‌داند.
یوکیا آمانو کیست؟
در بخشی از این مصاحبه چند عکس به امیر تتلو نشان داده شد و از او خواسته شد درباره هر کدام یک کلمه بگوید در جریان همین بخش بود که معلوم شد او که به تازگی برای انرژی هسته‌ای ترانه خوانده، یوکیا آمانو، رئیس آژانس انرژی اتمی را نمی‌شناسد، مفهوم برجام را نمی‌داند و از برج میلاد تهران به‌شدت دلگیر است که او را در خودش جای نداده و او تا کنون مجوز اجرای کنسرت را در آن نداشته است.
رشیدپور در طول این مصاحبه بارها به مسئله بغ‌بغو کردن هواداران تتلو، تعداد زیاد آنها و انتقادهایی که در باره او عنوان می‌شود پرداخت. پاسخ‌های تتلو به باور برخی بسیار صادقانه بود، اما برخی دیگر از اینکه او خودش را برتر از خیلی‌های دیگر می‌داند، فکر می‌کند یک الگوی تمام‌عیار است یا با حدود دو میلیون هوادار مجازی اطلاعاتش از آنچه در جامعه می‌گذرد کافی نیست، ناراضی بودند.



این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  ویرایش شده توسط: sepanta_7   
زن

andishmand
 
عباس کیارستمی، کارگردان نامدار سینمای جهان درگذشت


عباس کیارستمی، کارگردان نامدار سینمای جهان که برای معالجه به فرانسه رفته بود بعدازظهر دوشنبه ۱۴ تیرماه در سن ۷۶ سالگی در پاریس درگذشت.


عباس کیارستمی تنها فیلمساز سینمای ایران است که موفق به دریافت جایزه نخل طلا از جشنواره کن شده است.

خبرگزاری‌های ایران گزارش دادند که آقای کیارستمی عصر روز دوشنبه پس از تحمل یک دوره بیماری درگذشت.

آقای کیارستمی هشتم تیرماه ایران را به مقصد فرانسه ترک کرده بود تا مراحل درمان را در این کشور دنبال کند ولی بر اثر شدت گرفتن بیماری‌اش در پاریس چشم از جهان فروبست.

به گزارش مهر، این کارگردان سینما از اسفندماه پارسال با بیماری گوارشی دست‌وپنجه نرم می‌کرد و روند درمان وی به گونه‌ای پیش رفت که بیماری وی نه تنها بهبود نیافت بلکه تشدید نیز شد و در نهایت تصمیم بر این شد که درمان وی خارج از ایران و در فرانسه پی گرفته شود.




وی خالق فیلم‌هایی چون «طعم گیلاس»، «گزارش»، «خانه دوست کجاست؟»، «مشق شب»، «باد ما را خواهد برد»، «زندگی و دیگر هیچ»، «کلوزآپ، نمای نزدیک» و «زیر درختان زیتون» است که در جشنواره‌های جهانی جوایز متعددی کسب کرده‌اند.

آقای کیارستمی تنها فیلمساز سینمای ایران است که موفق به دریافت جایزه نخل طلا از جشنواره کن شده است. او برای فیلم «طعم گیلاس» این جایزه را در سال ۱۹۹۷ دریافت کرد.

روزنامه گاردین در سال ۲۰۱۱ فهرست ۴۰ کارگردان بزرگ معاصر سینمای دنیا را منتشر کرد که عباس کیارستمی در آن در مکان ششم و بالاتر از بسیاری از چهره‌های نامدار سینما همچون دیوید کراننبرگ، دیوید فینچر، استیون سودربرگ، پدرو آلمودوار و گاس ون سنت قرار گرفت.

آقای کیارستمی علاوه بر سینما در عرصه‌های دیگر هنری از جمله شعر، عکاسی، چیدمان، موسیقی، طراحی گرافیک، طراحی و نقاشی نیز فعال بود.

وی در سال ۱۳۱۹ در تهران به دنیا آمد و در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران پذیرفته شد و بیشتر به فراگیری نقاشی و طراحی گرافیک پرداخت. کیارستمی هنگام تحصیل برای تامین هزینه‌های زندگی به عنوان پلیس راهنمایی رانندگی مشغول به کار شد.

به گزارش خبرگزاری ایرنا، این کارگردان ایرانی از سال ۱۳۴۰ به عنوان نقاش تبلیغاتی در آتلیه هفت و یکی دو موسسه دیگر به کار طراحی جلد کتاب، پوستر و آگهی‌های بازرگانی پرداخت و بعد‌ها به «تبلی فیلم» رفت.

از سال ۱۳۴۶ در سازمان تبلیغاتی نگاره به طراحی و ساختن تیتراژ فیلم پرداخت که نخستین آن‌ها تیتراژ فیلم «وسوسه شیطان» ساخته محمد زرین دست بود.

کیارستمی طراحی پوستر و ساخت تیتراژ فیلم‌های «قیصر» و «رضا موتوری» ساخته مسعود کیمیایی را انجام داد. مدتی بعد به دعوت فیروز شیروانلو که مسوولیت «امور سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را داشت به کانون رفت و چندین اثر سینمایی در آنجا ساخت.


منبع خبر رادیو فردا
ناگهان رسیدی
و خوشبختی شیشه ی عطری بود
که از دستم افتاد
و در تمام زندگیم پخش شد!
     
  
صفحه  صفحه 22 از 24:  « پیشین  1  ...  21  22  23  24  پسین » 
موسیقی ایرانی

اخبارهای موسیقی و سینمایی از هر گوشه دنیا

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA