انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
علم و دانش
  
صفحه  صفحه 18 از 19:  « پیشین  1  ...  16  17  18  19  پسین »

Military Weapons | تسلیحات نظامی


مرد

 
نام اسلحه :‌ Ballester-Molina

مشخصات:

کالیبر: 45АСР
طول : ۲۱۶ میلیمتر
طول لوله : ۱۲۷ میلیمتر
وزن بدون گلوله(خالی) : ۱۰۷۵ گرم
تعداد گلوله: ۷ گلوله
کشور سازنده: آرژانتین

     
  
مرد

 
نام اسلحه :‌ Obregon

مشخصات:

کالیبر: 45АСР
طول : ۲۱۶ میلیمتر
طول لوله : ۱۲۷ میلیمتر
وزن بدون گلوله(خالی) : ۱۱۳۰گرم
تعداد گلوله: ۷ گلوله
کشور سازنده: مکزیک

     
  
مرد

 
نام اسلحه :‌ Zamorana

مشخصات:

کالیبر: 9x19mm Luger/Parabellum
طول : ۱۸۸ میلیمتر
طول لوله : ۱۰۲ میلیمتر
وزن بدون گلوله(خالی) : ۷۵۵ گرم
تعداد گلوله: ۱۵ گلوله
کشور سازنده: ونزوئلا

     
  
مرد

 
ناو هواپیمابر 13 میلیارد دلاری USS Gerald Ford به خدمت نیروی دریایی آمریکا در خواهد آمد


نیروی دریایی ایالات متحده‌ی آمریکا تا یک سال دیگر گران‌ترین شناور رزمی خود را تحویل خواهد گرفت. ناو هواپیمابر 13 میلیارد دلاری USS Gerald Ford از کلاس ناو‌های هواپیمابر فورد است که جایگزین نمونه‌های نیمیتز در حال خدمت در ناوگان نیروی دریایی خواهد شد.



براساس اطلاعات ارائه شده توسط سی‌ان‌ان، انتظار می‌رود ناو هواپیمابر جرالد فورد که لقب کشتی فرمانده‌ی ناوگان جدید ناو‌های کلاس فورد را در اختیار دارد، از فوریه‌ی 2016 به خدمت نیروی دریایی آمریکایی در آید. شنیده‌ها حکایت از این دارد که این کشتی در زمره‌‌ی بزرگ‌ترین شناورهای موجود در جهان قرار خواهد گرفت. جرالد فورد از امکانات پیشرفته‌تر و تغییراتی در مقایسه با ناوهای کلاس نیمیتز بهره خواهد برد.

هزینه‌ی مورد نیاز برای ساخت ناو هواپیمابر جرالد فورد بالغ بر 13 میلیارد دلار برآورد می‌شود. ناو هواپیمابر جرالد فورد و سایر ناوهای تولید شده در کلاس فورد، برای کاهش فشار موجود روی ناوگان ناوهای هواپیمابر آمریکا وارد خدمت نیروی دریایی خواهند شد. در حال حاضر نیروی دریایی امریکا از وجود 10 ناو هواپیمابر از کلاس نیمیتز بهره می‌برد؛ اما برای کاهش فشار مأموریت‌های موجود نیاز به اضافه‌شدن ناوهای بیشتر وجود دارد.

همانطور که اشاره کردیم، ناوهای هواپیمابر کلاس فورد با تغییراتی در مقایسه با ناوهای کلاس نیمیتز همراه خواهند شد. از جمله‌ی این تغییرات می‌توان به سه برابر شدن تولید انرژی الکتریکی در مقایسه با ناوهای کلاس نیمیتز اشاره کرد. در ناو هواپیمابر جرالد فورد از راکتورهای A1B استفاده شده که علاوه بر بهره‌گیری از فناوری‌ها و پیشرفت‌های زیاد، محدودیت‌های راکتور مورد استفاده در ناوهای کلاس نیمیتز را ندارد. هر یک از راکتورهای مورد A1B قادر به تولید 300 مگاوات انرژی الکتریکی هستند؛ در حالی که راکتورهای مورد استفاده در سری نیمیتز تنها قادر به تولید 100 مگاوات انرژی بودند. پیشرفت‌های صورت گرفته در ساخت راکتورهای جدید، علاوه بر افزایش انرژی تولیدی، هزینه‌ی نگهداری و همچنین سایز راکتور را نیز کاهش داده است.

افزایش میزان انرژی الکتریکی تولید شده توسط این ناو هواپیمابر، قابلیت‌های کاربردی این ناو را بسیار افزایش داده است که از جمله‌ی آن می‌توان به طراحی سیستم جدید پروازی الکترومغناطیس هواپیماها (EMALS) اشاره کرد. با استفاده از این سیستم ناوهای کلاس فورد قادرند تا در هر روز تعداد پرواز هواپیماهای خود را تا 25 درصد در مقایسه با سیستم پیشین افزایش دهند.

افزایش میزان انرژی الکتریکی تولید شده توسط ناوهای هواپیمابر کلاس فورد در مورد تسلیحات مورد استفاده نیز تأثیرگذار است. با استفاده از این قابلیت ناوهای کلاس فورد پتانسیل خوبی برای بهره‌گیری از سلاح‌های لیزری و همچنین ریل‌گان‌ها خواهند داشت که به میزان زیادی از انرژی الکتریکی نیاز دارند.

با آغاز خدمت جرالد فورد، این کشتی در زمره‌ی بزرگ‌ترین شناورهای رزمی در حال خدمت در سطح جهان قرار خواهد گرفت. طول این کشتی تقریباً 332 متر بوده و وزن آن نیز بیش از 100٫000 تن است.

سایز بزرگ ناو هواپیمابر جرالد فورد این امکان را فراهم آورده تا بیش از 4٫400 سرنشین در کنار 75 فروند هواپیما روی آن جای بگیرند.

انتظار می‌رود جرالد فورد پس از وارد شدن به خدمت نیروی دریایی آمریکا، میزبان هواپیماهای F-35 و همچنین پهپادهای مخصوص توسعه‌یافته برای ناوهای هواپیمابر باشد.

با وجود پیشرفت‌های صورت گرفته در تولید ناو هواپیمابر جرالد فورد، شماری از افراد نیز منطق تولید ناوهای هواپیمابر با اختصاص هزینه‌های بسیار سنگین را زیر سؤال می‌برند؛ چرا که به اعتقاد این افراد، با توجه به کاهش شدید جنگ‌ بین ملت‌ها و همچنین تولید موشک‌های کروز بسیار مؤثر توسط کشورهایی نظیر چین، تولید ناوهایی با این حجم هزینه کمی غیر منطقی به نظر می‌رسد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
ارتش آمریکا تثبیت‌کننده دست روباتیک برای آموزش تیراندازی ساخته است


محققان ارتش آمریکا مشغول کار بر روی پروژه‌ای به اسم MAXFAS هستند که با پوششی شبیه یک استخوان‌بندی خارجی بر روی دست و یک بازوی روباتیک، لرزش‌های ناخواسته را گرفته و مهارت‌های تیراندازی سربازان را با سرعت بسیار بیشتری ارتقاء می‌دهد.



سربازان پیاده‌نظام معمولاً برای بهبود دقت تیراندازیشان تمرین‌های زیادی انجام می‌دهند؛ اما رسیدن به توانایی تیراندازی حرفه‌ای، زمان بسیار زیادی را می‌طلبد. با این وجود، محققان ارتش آمریکا به یک راهکار میانبر روباتیک دست پیدا کرده که می‌تواند به ارتقای مهارت‌های تیراندازی بیانجامد. این محققان مشغول کار بر روی پروژه ای به اسم MAXFAS هستند؛ پروژه‌ای که در آن یک پوشش خارجی (شبیه یک استخوان‌بندی خارجی) برای دست به کمک یک بازوی روباتیک لرزش‌های ناخواسته‌ی دست شما را در هنگام شلیک از بین می‌برد. برای اینکه بهتر بتوانید عملکرد آن را درک کنید می‌توانید آن را با یک تثبیت کننده‌ی دوربین مقایسه کنید. جنس فیبر کربنی این پوشش آنقدر سبک است که دست شما را به پایین نمی‌کشد و در عین حال آنقدر هوشمند هم است که بتواند فرق بین تکان‌های هدفمند (مانند نشانه گیری) و لرزش‌های دست را متوجه شود.

این مدل فعلاً به صورت ثابت است و بنابر این فقط می‌تواند در کوتاه مدت برای آموزش مهارت‌های تیراندازی به تازه سربازان و علاقه‌مندان استفاده شود. در آزمایشات اولیه، سازندگان مشاهده کردند که افرادی که از MAXFAS استفاده کرده بودند، شلیک‌های بهتری داشتند؛ حتی پس از آنکه از آن دیگر استفاده نکردند. در نهایت می‌توان شاهد نسخه‌ی موبایل (متحرک) این دستاورد باشیم که می‌تواند به نیروهای نظامی در جنگ‌ها، کمک شایانی کند. در آینده می‌توانیم شاهد ارتش‌هایی باشیم که سربازانش دیگر از شلیک کردن خسته نمی‌شوند. چیزی شبیه به بازی‌های Call of Duty: Advanced Warfare یا Black Ops 3!
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
نگاهی به F-15SA، مدرن‌ ترین جنگنده‌ی مک دانل داگلاس


در اوایل دهه‌ی هشتاد میلادی نیروی هوایی ایالات متحده‌ی آمریکا طرح جایگزینی جنگنده‌ها‌ی خود را مطرح کرد که پس از ارائه‌ی نمونه‌های اولیه‌ی تولید شده، مک دانل داگلاس موفق شد تا در سال ۱۹۸۸ هواپیمای F-15 را رسما معرفی کرده و در اختیار ارتش قرار دهد. حال این کمپانی که هم‌اکنون تحت تملک بوئینگ قرار دارد، پیشرفته‌ترین و بروزترین نمونه‌ی این جنگنده را با نام F-15SA عرضه می‌کند.



یکی از خریداران اصلی F-15 Eagle عربستان سعودی بود که نام نسخه‌های فروخته شده به این کشور F-15S است. عربستان سعودی در دهه‌ی ۹۰ میلادی سفارش خرید ۷۰ دستگاه از این جنگنده را به مک دانل داگلاس داد. حال پس از گذشت بیش از دو دهه از زمان تحویل اولین سری از این جنگنده‌ها، عربستان سعودی که این روزها به طبل جنگ بر علیه خواست مردم یمن می‌کوبد، سفارش ساخت ۸۴ فروند از هواپیمای بروز شده‌ی F-15SA را در کنار خرید ۷۰ کیت بروزرسانی F-15Sهای خود، به بوئینگ تحویل داده است.

جنگنده‌ی F-15SA یک ماشین جنگی بسیار پرقدرت است که تغییراتی را در مقایسه با نسل اول یعنی F-15E Strike Eagle به خود دیده است. مک دانل داگلاس جنگنده‌ی F-15 را بنا به درخواست نیروی هوایی آمریکا بصورت دو منظوره با قابلیت نبرد در آسمان و همچنین انهدام اهداف زمینی طراحی و تولید کرده است؛ البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که تمرکز روی تقویت قابلیت‌های F-15 در نبردهای هوایی بسیار پررنگ‌تر بوده است.

همانطور که اشاره کردیم F-15SA تغییرات گسترده‌ای را به خود دیده که از آن جمله می‌توان به تبدیل سیستم ناوبری به سیستم الکترونیک (دستورات خلبان برای مانور که به بال‌های عمودی و افقی صادر می‌شود، به جای استفاده از سیستم مکانیکی، بصورت دستورات الکترونیک به کامپیوتر مرکزی و از آنجا به بال‌های عمودی و افقی انتقال پیدا می‌کند)، استفاده از رادار جدید APG-63V3، تجهیزات مقابله با جنگ‌های الکترونیک، سیستم شناسایی پرتاب موشک، نمایشگرهای بروز شده ی هر دو کاکپیت و نصب نمایشگر روی کلاه‌ خلبانان در کنار سیستم جستجو و ردیابی مادون قرمز موسوم به چشم ببر (Tiger Eyes) اشاره کرد. F-15SA از دو موتور جت F-110-GE-129 بهره می‌برد که هر یک قادر است ۳۰٫۰۰۰ پاند نیروی رانش را در اختیار خلبان قرار دهد.

F-15SA دست مسئولین بخش مهمات را باز گذاشته، چراکه این جنگنده قادر است طیف گسترده‌ای از تسلیحات را با خود حمل کند. تصویر اصلی مطلب، F-15SA را در حالت تجهیز به مهماتی برای درگیری در آسمان و انهدام مواضع در زمین نشان می‌دهد. در کنار حمل ۲۲ موشک از 6 نوع موشک مختلف که شامل موشک‌های سبک و سنگین می‌شود، F-15SA از وجود تیربار ۲۰ میلی‌متری موجود روی F-15E با قابلیت شلیک برای ۵۴۰ دور بهره می‌برد. موشک‌های نصب شده روی این جنگنده کاربردهای مختلفی دارند که از جمله‌ی آن می‌توان به موشک‌های دور برد، موشک‌های مخصوص انهدام سیستم ضد هوایی دشمن، موشک‌های ضد هوایی و سیستم موشکی با قابلیت اصابت دقیق به سوژه و بمباران غیر دقیق اشاره کرد. در قسمت میانی نیز محلی برای اتصال تانکر حمل سوخت، موشک ۱۰۰۰ کیلوگرمی JDAM یا رادار قابل استفاده است.



تصویر فوق بار دیگر F-15SA را نشان می‌دهد، اما این بار این جنگنده‌ی دو منظوره فقط برای مبارزه در رزم‌های هوایی تجهیز شده است. این هواپیما در این حالت در مجموع به ۱۶ موشک از دو نوع تجهیز شده است. این تعداد موشک در مقایسه با نسخه‌های دیگر F-15 از جمله نوع C و E دو برابر شده است. همچنین باید به سیستم جستجو و شناسایی مادون قرمز نیز اشاره کرد که در دماغه‌ی هواپیما قرار گرفته است. رادارها تعبیه شده در F-15SA این امکان را در اختیار خلبان قرار می‌دهد تا بدون اینکه سیستم دشمن وی را از رادار و تیررس توسط F-15SA آگاه کند، به شکار بپردازد. خلبان F-15SA قادر است در سکوت کامل راداری نیز از محیط پیرامون خود به بهترین شکل آگهی یافته و دشمن را تحت نظر بگیرد.

تغییرات صورت گرفته در F-15SA در نسخه‌ی دیگر جنگنده‌ی بوئینگ که F-15 Silent Eagle نام دارد، اعمال شده است. البته باید به این موضوع اشاره کرده که F-15 Silent Eagle هنوز مشتری خاصی ندارد، چراکه مشتریان اصلی این هواپیما نظیر کره‌ی جنوبی و ژاپن ترجیح داده‌اند تا به جای F-15، پرنده‌ی جدید لاکهید مارتین یا همان F-35 را در اختیار بگیرند.

F-15 Silent Eagle در مقایسه با سایر نسخه‌ها نیز شاهد تغییراتی است که از جمله ی آن می‌توان به قابلیت بارگیری مهمات در داخل تانکرهای کوچک آن اشاره کرد. همچنین تغییرات دیگری نظیر زاویه‌دار شدن جزئی باله‌های عقب و پوشش ضد راداری درپوش موتورها نیز به این نسخه اضافه شده است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
ورود نسل پنجم جنگنده ها به ارتش‌های جهان



کشورهای مختلفی در تلاش هستند تا با ادامه به روزرسانی نیروی هوایی خود، از نسل جدیدی از جنگنده ها استفاده کنند که می توان از عنوان «نسل پنجم» برای آن استفاده کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، آمریکا که نیروی هوایی آن در زمره پیشرفته ترین کشورهای جهان قرار دارد ساخت و توسعه نسل جدیدی از جنگنده های فوق مدرن موسوم به F-۳۵ Lightning II را دنبال می کند.

اطلاعات چندانی درباره این فناوری فوق پیشرفته نظامی در دست نیست اما گفته می شود از نسل جدید سیستمهای هوشمند و تهاجمی بهره می برد.

از کشورهای دیگری نظیر چین نیز خبر می رسد که مهندسان آنها بیکار ننشسته و نسل جدید جنگنده های خود یا همان نسل پنجم را طراحی می کنند.

در چین صحبت از J-۳۱ Gyrfalcon ۱ است که گفته می شود نه تنها از نظر ظاهری شباهت زیادی به جنگنده فوق مدرن F-۳۵ Lightning II آمریکا دارد بلکه از حیث سرعت و قابلیتهای پروازی نیز دسته کمی از آن ندارد.

همچنین روسیه نیز که یکی از بزرگترین صادر کنندگان تسلیحات نظامی به کشورهای سراسر جهان محسوب می شود جنگنده T-۵۰ PAK FA را به عنوان گل سرسبد جنگنده های نسل پنجم خود ارایه کرده که قابلیتهای پروازی آن با جنگنده F-۲۲ آمریکا برابری می کند.

اما نکته جالب این است که شاید نسل پنجم جنگنده ها آخرین نسل از این دست باشد زیرا از هم اکنون طرحهای اولیه جنگنده های بدون خلبان با قابلیت پرواز و تهاجم هوشمند مورد مطالعه قرار می گیرد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
صعود عمودی میگ-۲۹ لحظاتی پس از بلند شدن از روی زمین


صنعت هوانوردی یکی از جذاب‌ترین صنایعی است که نمود اصلی خود را در زمان پرواز نشان می‌دهد، حال اگر این هواپیما یک جنگنده باشد، چالاکی و سرعت بالا بر زیبایی آن می افزاید. در ادامه می‌توانید صعود عمودی یک میگ ۲۹ را لحظاتی پس از پرواز به نظاره بنشینید.



میگ ۲۹ یکی از برترین جنگنده‌های حال حاضر جهان است که در نبردهای هوایی حرف زیادی برای گفتن دارد. اما یکی از ویژگی‌های این جنگنده‌ی مدرن، در اختیار داشتن رکورد نرخ صعود است. نرخ صعود یا Rate of Climb به سرعت عمودی یا به عبارتی سرعت تغییر در ارتفاع هواپیما گفته می‌شود.

از عوال تاثیر گذار بر نرخ صعود یک هواپیما می‌توان به نسبت قدرت موتور به وزن و همچنین شکل آیرودینامیکی هواپیما اشاره کرد. همانطور که اشاره کردیم میگ ۲۹ رکورد سرعت صعود عمودی را در اختیار دارد. این جنگنده‌ی روس قادر است در هر ثانیه ۳۳۰ متر را بصورت عمودی رو به بالا بپیماید که از این‌رو این جنگنده‌ قدرت مانورپذیری بسیار بالایی را دارا است و می‌تواند در بازه‌ی زمانی کوتاه انواع مانورها را در آسمان انجام دهد.



لینک دانلود

لینک دانلود

به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
زن

 
تاپیک رو با یادآوری و گذاشتن عکس اسلحه ی محبوب خودم که میشه گفت هنوز هولناک ترین اسلحه ی جهان هست، دوباره شروع می کنم...
عکس هایی زیبا از کلاشینکوف
















چون مات توام
دگر چه بازم ...!!؟!
     
  
زن

 
نام و مدل اسلحه : (g.pz. mk. vi (e
از نوع : زره پوش اس پی جی (SPG (self propelled gun
ساخت کشور : آلمان
مختصات آتش : Gun 10,5 cm le.F.H. 16 L/22
مدل و نوع رادیو : FuG 5
تعداد نفرات مورد نیاز: چهار عدد. یک توپ چی یک توپ پر کن یک راننده و یک فرمانده
نمونه فرد موفق کارکرده با این سلاح : Gefreiter Böhme(توپ چی)
متوسط زمان مورد نیاز برای پرشدن دوباره توپ : 28.47
سرعت چرخش اسلحه : 11.38 درجه بر ثانیه
وزن: شش و نیم تن
بیشترین سرعت : ۵۰ کیلومتر بر ساعت
قدرت سیگنال : کمتر از ۳۰۰ متر
مقایسه با قدرت تخریب زره پوش های هم دوره : بسیار مخرب

تاریخچه: در سال ۱۹۴۰ تعدادی تانک ام کای سبک انگلیسی به غنیمت ارتش نازی آلمان در آمد. تا سال ۱۹۴۲ مدل آلمانی شده مورد استفاده قرار گرفت.در نوامبر ۱۹۴۲ این مدل برای ساخت اس پی جی مورد استفاده قرار گرفت.در سال ۱۹۴۴ تمام این زره پوش ها برای دفاع از فرانسه اشغالی از بین رفتند.






     
  ویرایش شده توسط: Priestess   
صفحه  صفحه 18 از 19:  « پیشین  1  ...  16  17  18  19  پسین » 
علم و دانش

Military Weapons | تسلیحات نظامی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA