انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 15 از 22:  « پیشین  1  ...  14  15  16  ...  21  22  پسین »

ساعت و دستبند هوشمند


مرد

 
اپل واچ ۷۵ درصد از بازار جهانی ساعت‌های هوشمند در فصل دوم ۲۰۱۵ را تصاحب کرد

معرفی و عرضه‌ی اپل واچ به بازار تاثیر فراوانی روی بازار ساعت‌های هوشمند داشته، بطوریکه براساس آمارهای منتشر شده توسط استراتژی آنالیتیکس، این کمپانی ۷۵ درصد از ساعت‌های عرضه شده در سه ماهه‌ی دوم سال جاری را در اختیار گرفته است.



براساس آمار منتشر شده توسط استراتژی آنالیتیکس اپل پس از عرضه‌ی ساعت هوشمندش به بازار در ماه آوریل بیش از ۷۵ درصد از بازار ساعت‌ها هوشمند را در سه ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۵ در اختیار گرفته است. ورود اپل بخش عمده‌ای از سهم سامسونگ را در اختیار خود گرفته است. اطلاعات ارائه شده حکایت از این دارد که پیش از ورود اپل سامسونگ در حدود ۷۳.۶ درصد از بازار را در اختیار داشته که پس از عرضه‌ی اپل واچ سهم کره‌ای‌ها به ۷.۵ درصد کاهش یافته است.

ورود اپل به افزایش ظرفیت بازار ساعت‌های هوشمند نیز کمک شایانی کرده است، بطوریکه ظرفیت بازار ساعت‌های هوشمند در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با ۴۵۷.۳ درصد افزایش روبرو بوده است.

استراتژی آنالیتیکس آمار خود را مبتنی بر تعداد ساعت‌های هوشمند عرضه شده توسط اپل به فروشندگان ارائه داده است که براساس برآوردهای انجام شده بیش از ۴ میلیون دستگاه است. این آمار با گزارش مالی اپل و توضیحات تیم کوکل در خصوص افزایش درآمد در حوزه‌ی لوازم جانبی همخوانی دارد.

علاوه بر افزایش ظرفیت بازار و همچنین سهم اپل از بازار ساعت‌های هوشمد، گزارش استراتژی آنالیتیکس به کاهش عرضه‌ی ساعت‌های هوشمند توسط سامسونگ نیز اشاره کرده است. براین اساس سامسونگ که پیش از این در سه ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۴ حدود ۰.۷ میلیون دستگاه ساعت هوشمند روانه‌ی بازار کرده بود، حال تعداد محصولات عرضه شده‌ی خود را به کمتر از ۰.۴ میلیون دستگاه کاهش داده است. سایر تولیدکنندگان ساعت‌های هوشمند میزان عرضه‌ی محصولات خود را از ۰.۳ میلیون دستگاه در سه ماهه‌‌ی دوم سال ۲۰۱۴ به ۰.۹ میلیون دستگاه در فصل دوم سال جاری افزایش داده‌اند. در مجموع تعداد ساعت‌های هوشمند عرضه شده به بازار در سه ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۵ بیش از ۵.۳ میلیون دستگاه برآورد می‌شود.

تیم کوک در جریان ارائه‌ی گزارش مالی مربوط به سه ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۵، هرچند اشاره‌ی مستقیمی به تعداد ساعت‌های هوشمند عرضه شده نکرد، اما به این موضوع اشاره کرد که این کمپانی در ماه ژوئن بیش از هر ماه دیگر ساعت هوشمند به فروش رسانده و این موضوع نشان از افزایش استقبال از اپل واچ دارد.


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
نایکی برای سوء تبلیغات دستبند هوشمند فول بند، ۲.۴ میلیون دلار جریمه شد

پس از توافق حاصل شده بین نایکی، اپل در یک طرف و شاکیان پرونده، کاربرانی که بین سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۵ دستبند هوشمند نایکی پلاس فول‌بند را خریداری کرده‌اند، می‌توانند مبلغی را در ازای تبلیغات سوء مبنی بر قابلیت‌های ثبت اطلاعات سلامتی، از نایکی دریافت کنند.



با توافقی که بین شاکیان پرونده و نایکی حاصل شده، این کمپانی حاضر شده تا در مجموع مبلغی ۲.۴ میلیون دلاری را در اختیار کاربرانی قرار دهد که دستبند هوشمند فول‌بند نایکی را بین ۱۹ ژانویه ۲۰۱۲ تا ۱۷ ژوئن ۲۰۱۵ خریداری کرده‌اند. این توافق در پی شکایتی به دادگاه در سال ۲۰۱۳ حاصل شده است. اگرچه اپل نیز در کنار نایکی به عنوان یکی از کمپانی‌های متخلف حضور داشت، اما این کمپانی هیچ مسئولیتی را در قبال بازپرداخت خسارت به کاربران برعهده نخواهد گرفت.

براساس اطلاعات ارائه شده، فول‌بند نایکی برخلاف تبلیغات انجام شده حول این محصول، توانایی اندازه‌گیری تعداد قدم‌ها، کالری سوزانده شده و فعالیت‌های صورت گرفته را بصورت دقیق ندارد. دادخواست ارائه شده به دادگاه نشان از این دارد که هر دو کمپانی اپل و نایکی از این موضوع آگاه بوده و با علم بر عدم توانایی فول‌بند، این گجت را با تبلیغات غیرواقعی به فروش رسانده‌اند.

براساس ادعای وکلای پرونده هر دو کمپانی با گمراه کردن کاربران اقدام به معرفی فول‌بند در تلویزیون، رسانه‌های آنلاین و تبلیغات محیطی کرده‌اند. برای مثال اپل این دستبند هوشمند را تا ماه مارس میلادی در فروشگاه‌های خود به فروش رسانده است. کاربرانی که در بین تاریخ‌های اشاره شده اقدام به خریداری فول‌بند کرده‌اند می‌توانند مبالغ مورد نظر را در قالب گیفت کارت‌های ۱۵ یا ۲۵ دلاری از فروشگله‌های آنلاین یا حقیقی نایکی دریافت کنند.

لازم به ذکر است اپل و نایکی پروژه‌های مشترکی را در زمینه‌ی طراحی و تولید انواع نرم‌افزار‌ها و سخت‌افزار‌های مرتبط با سلامتی انجام داده‌اند. اپل شماری از متخصصان و مهندسان شرکت کننده در ساخت فول‌بند را نیز به استخدام خود در آورده و در فرآیند تولید اپل واچ به کار گرفته است.


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  ویرایش شده توسط: pixy_666   
مرد

 
ویدیوهای تبلیغاتی جدید اپل واچ با محوریت اپلیکیشن‌ها

اپل با عرضه‌ی ساعت هوشمند خود به موفقیت چشمگیری نائل شده که بر این اساس قصد دارد تا هرچه بیشتر کاربران و مشتریان بیشتری را برای خرید این محصول جلب کند. از این‌رو این کمپانی به تازگی سه ویدئوی جدید از اپل واچ را منتشر کرده است.



بر اساس گزارش وب‌سایت Strategy Analytics اپل واچ در سه ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۵، ۷۵.۵ درصد از بازار ساعت‌های هوشمند را از آن خود کرد. البته شاید ۴ میلیون واحد از اپل واچ‌هایی که عرضه شده‌اند باعث ناامیدی برخی شده باشد، اما هنوز زود است تا درباره‌ی عدم موفقیت این محصول قضاوت کنیم. تیم کوک اعلام کرده بود که برخلاف سال‌های پیش که در سه ماهه‌ی اولعرضه‌ی محصولات جدید، گوشی‌های آیفون و آیپدها فروش بیشتری داشته‌اند، اما امسال اپل واچ در صدر فروش محصولات اپل قرار داشت.

روز گذشته اپل سه ویدئوی جدید از اپل واچ با شعار Apps at a tap منتشر کرد. این ویدئوها هر کدام ۱۵ ثانیه بوده و بر روی اپلیکیشن‌های این ساعت متمرکز شده‌اند. پاییز امسال بروزرسانی جدید برای این ساعت یعنی WatchOS 2 عرضه می‌شود که به کاربران این امکان را ارائه می‌کند تا اپلیکیشن‌های جدید بومی را داشته باشند. با این بروزرسانی اپلیکیشن‌های بومی با سرعت بیشتری اجرا شده و عملکرد به مراتب بهتری را خواهند داشت. به عقیده‌ی اپل، این ویدئوها به مشتریان کمک خواهد کرد تا تصمیم بهتری در خصوص خرید اپل واچ داشته باشند.

اولین ویدئو بر روی اپلیکیشن‌های سفر و حمل و نقل مانند Expedia, Uber و Yelp، دومین ویدئو بر روی اپلیکیشن‌های سلامتی مانند Nike+, Waterminder و At Bat و سومین ویدئو هم بر روی اپلیکیشن‌های موسیقی مانند Shazam, Pacemaker DJ و StubHub متمرکز شده‌اند.

در ادامه می‌توانید این سه ویدیو را تماشا کنید:



لینک دانلود

لینک دانلود

لینک دانلود

به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
سامسونگ وجود حلقه‌ی حاشیه‌‌ای چرخان در ساعت هوشمند Gear A را تایید کرد

چند ماهی است که اخباری در رابطه با ساعت هوشمند دایره‌ی سامسونگ با نام Gear A ملقب به اُربیس (Orbis) به گوش می‌رسد. یکی از ویژگی‌های منتسب به این محصول وجود حلقه‌ی حاشیه‌ای چرخان بود که حال سامسونگ این موضوع را تایید کرده است.



بسیاری انتظار دارند سامسونگ در آینده‌ی نزدیک نسل جدید ساعت هوشمندش را با عنوان Gear A که پیش‌تر با نام اربیس شناخته می‌شد، معرفی کرده و روانه‌ی بازار کند. سامسونگ امروز تایید کرد که ساعت هوشمند جدیدش که مبتنی بر سیستم عامل تایزن خواهد بود از وجود حلقه‌ی حاشیه‌‌ای چرخان بهره می‌برد. در چند ماه گذشته شایعات بسیاری در این خصوص منتشر شده بود. سامسونگ این موضوع را در جریان برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان تایزن ۲۰۱۵ که در شهر بنگلور هندوستان برگزار می‌شود، اعلام کرد.

از جمله‌ی مشخصات فنی منتسب به گیر A سامسونگ می‌توان به تراشه‌ی دو هسته‌ای اکسینوس ۳۴۷۲ِ ۷۶۸ مگابایت حافظه‌ی رم، ۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و باتری ۲۵۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. از نظر قابلیت‌های ارتباطی این محصول از وجود بلوتوث ۴.۱، ارتباط بی‌سیم، شتاب سنج، جی پی اس، فشارسنج و سنسور سنجش ضربان قلب بهره می‌برد. صفحه‌ی نمایش پیش‌بینی شده برای این ساعت هوشمند رزولوشن ۳۶۰ در ۳۶۰ دارد و برای سهولت استفاده از آن یک حلقه‌ی حاشیه‌ای چرخان تعبیه شده است. سامسونگ روز ۲۲ مرداد ماه مراسمی را برگزار خواهد کرد که انتظار می‌رود طی آن گیر A نیز در کنار گلکسی اس ۶ اج پلاس و گلکسی نوت ۵ معرفی شوند.


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
انجام بازی‌ها با استفاده از حلقه‌ی چرخان ساعت هوشمند اُربیس با گیر A آسان می‌شود

سامسونگ در جریان برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان تایزن ۲۰۱۵ اعلام کرد که ساعت هوشمند اُربیس یا گیر A از حلقه‌ی چرخان دور ساعت بهره خواهد برد. حال شنیده‌ها حکایت از این دارند که این حلقه‌ی چرخان در انجام بازی‌ها نیز بسیار کاربردی خواهد بود.



صفحه‌ی نمایش کوچک ساعت‌های هوشمند تعامل از طریق لمس را با این محصولات کمی مشکل کرده است، از این‌رو تولیدکنندگان در پی آنند تا با یافتن روش‌های بهتر استفاده از ساعت‌های هوشمند را دلچسب‌تر و سهل‌تر کنند. پیش از این شایعات مختلفی در خصوص استفاده از حلقه‌ی چرخان در حاشیه‌ی صفحه‌ی نمایش دایره‌ی ساعت هوشمند موسوم به اُربیس منتشر شده بود تا اینکه سامسونگ در جریان کنفرانس توسعه دهندگان تایزن در بنگلور هند این موضوع را تایید کرد. براساس اطلاعات ارائه شده این حلقه‌ی چرخان قابلیت‌های بی شماری را در زمان انجام بازی‌ها در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

از جمله‌ی کاربردهای این حلقه‌ی چرخان می‌توان به بازی‌هایی اشاره کرد که شخصیت اصلی بازی در محیط بازی به سمت چپ یا راست حرکت می‌کند و این تغییر از طریق حلقه‌ی چرخان اعمال می‌شود. حلقه‌ی طراحی شده توسط سامسونگ برای سنجش دقیق دارای ۲۴ درجه خواهد بود. از جمله‌ی بازی‌هایی که می‌توان با استفاده از حلقه‌ی چرخان ساعت هوشمند بازی کرد باید به Radiant و XGalaxy اشاره کرد.

البته باید به این موضوع اشاره کرد که بازی کردن روی ساعت هوشمند از جمله‌ی مواردی است که شاید کمتر کاربردی روی این گجت‌ها داشته باشد، اما می‌توان به روشنی سهولت استفاده از ساعت را در کاربردهای مختلف با استفاده از این حلقه‌ی چرخان به روشنی دید.


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
امکان مطالعه‌ی کتاب با اولین ساعت هوشمند بریل جهان برای نابینایان

پس از آنکه در سال ۲۰۱۳ اولین گوشی‌ هوشمند بریل برای نابینایان توسط یک استارت آپ هندی به بازار عرضه شد، حال اولین ساعت‌ هوشمند بریل نیز با امکان ایجاد مطالعه برای کاربران روانه‌ی بازار خواهد شد.



دات (Dot) را باید اولین ساعت هوشمند بریل مخصوص نابینایان خواند. یک استارت اپ در کره‌ی جنوبی با هدف دست یافتن به سه هدف، این ساعت‌ هوشمند را توسعه داده است. براساس اطلاعات ارائه شده فقط یک درصد از کتاب‌های موجود به زبان بریل ترجمه شده است؛ حال آنکه هزینه‌ی مطالعه کتاب‌های الکترونیک بریل بیش از ۲٫۰۰۰ دلار برای نابینایان آب می‌خورد. این هزینه‌ی سنگین و محدود بودن منابع باعث شده تا بیش از ۹۵ درصد از نابینایان عطای مطالعه‌ی زبان بریل را به لقای آن ببخشند و از سرویس‌هایی نظیر ارسال پیام‌های دیجیتال و مطالعه‌ی کتاب بی بهره باشند.

کره‌ای‌ها برای اینکه ساعت هوشمند خود را در اختیار طیف گسترده‌ای از نابینایان قرار دهند، این گجت هوشمند را با قیمت ۳۰۰ دلار روانه‌ی بازار کرده‌اند که قادر است کتاب‌های دیجیتال را برای کاربران نمایش داده و امکاناتی نظیر یاری در آموزش زبان بریل و همچنین ارسال و دریافت پیام‌ها و کوک کردن ساعت را برای این افراد ممکن کند.

این ساعت هوشمند در ظاهر تفاوتی با سایر محصولات موجود در بازار ندارد، فقط در قسمتی که صفحه‌ی نمایش قرار دارد، نقطه‌ها به منظور نمایش خط بریل در محل خود بصورت برآمده ظاهر می‌شوند.


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
اطلاعات بیشتری از ساعت هوشمند گیر A یا اربیس سامسونگ فاش شد

مراسم معرفی نسل جدید محصولات سامسونگ پنجشنبه‌‌ی پیشِ رو برگزار خواهد شد. انتظار می‌رود سامسونگ طی این مراسم گلکسی نوت ۵ را به همراه گلکسی اس ۶ اج پلاس در کنار اولین ساعت هوشمند دایره‌ای سامسونگ یا همان گیر A معرفی کند. در آستانه‌ی برگزاری این مراسم اطلاعاتی در مورد این ساعت هوشمند منتشر شده است.



احتمالا سامسونگ در جریان برگزاری مراسم معرفی محصولاتش در روز پنجشنبه ساعت هوشمند خود موسوم به اربیس را که گیر A نام گرفته معرفی خواهد کرد، در غیر اینصورت باید شاهد معرفی این محصول در جریان IFA 2015 باشیم. براساس اطلاعات منتشر شده ساعت هوشمند جدید ساسونگ در سه نسخه‌ی SM-R720، SM-R730 و SM-R732 با کد داخلی اربیس روانه‌ی بازار خواهد شد. این ساعت‌های هوشمند به ترتیب با نام اربیس اس ۱، اربیس اس ۲ و اربیس کلاسیک در اسناد داخلی سامسونگ شناخته می‌شوند.

به نظر می‌رسد این ساعت هوشمند همچون اپل واچ در نسخه‌های مختلف در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. احتمالا تفاوت بین نسخه‌های مختلف ساعت هوشمند گیر A سامسونگ در ظاهر و همچنین امکانات ارتباطی و مشخصات فنی خواهد بود.

از جمله‌ی اطلاعاتی که کمپانی کره‌ای در خصوص ساعت هوشمندش ارائه کرده می‌توان به حاشیه‌ی چرخان این ساعت هوشمند اشاره کرد. همچنین سامسونگ گیر A را مبتنی بر سیستم عامل تایزن روانه‌ی بازار خواهد کرد. کره‌ای‌ها سیستم پرداخت خود را نیز در این ساعت هوشمند مورد آزمایش قرار داده‌اند.

انتظار می‌رود گیر A سامسونگ همراه با صفحه‌ی نمایش سوپر امولد با رزولوشن ۳۶۰ در ۳۶۰ پیکسل، تراشه‌ی اکسینوس ۳۴۷۲، ۷۶۸ مگابایت حافظه‌ی رم و چهار گیگابایت حافظه‌ی داخلی به همراه قابلیت‌های ارتباطی نظیر بلوتوث نسخه‌ی 4.1، ارتباط بی سیم، NFC، سنسور ضربان سنج و باتری ۲۵۰ میلی آمپر ساعتی روانه‌ی بازار شود.

به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
ساعت هوشمند دایره سامسونگ با نام Gear S2 رسما تایید شد

پس از عرضه‌ی چندین نسخه از ساعت هوشمند توسط سامسونگ به بازار، بالاخره کره‌ای‌ها تصاویری از ساعت هوشمند دایره‌ای خود با نام گیر اس 2 را معرفی کردند. اطلاعات بیشتری از این ساعت ارائه نشد و رونمایی کامل آن به IFA 2015 در برلین موکول شد.



سامسونگ بالاخره تایید کرد که ساعت هوشمند بعدی این شرکت با نام Gear S2 روانه بازار می‌شود. این کمپانی اطلاعات بیشتری در باره‌ی ساعت گرد خود اعلام نکرد و وعده‌ی معرفی کامل آن را به IFA برلین داد.

پیش‌تر شایعه شده بود که یکی از جالب‌ترین قابلیت‌های گیر اس ۲ حاشیه‌ی چرخان آن است که کنترل ساعت را راحت می‌کند.

مشخصات فنی منتسب به این ساعت هوشمند را در ادامه مشاهده کنید. در نظر داشته باشید که این ساعت هنوز معرفی کامل نشده و برای تایید این مشخصات فنی باید تا IFA 2015 صبر کنید.

صفحه‌ی نمایش سوپر امولد با رزولوشن ۳۶۰ در ۳۶۰ پیکسل
تراشه‌ی اکسینوس ۳۴۷۲
۷۶۸ مگابایت حافظه‌ی رم
۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی
بلوتوث نسخه‌ی ۴.۱
ارتباط بی سیم (WiFI)
NFC
سنسور ضربان سنج
باتری ۲۵۰ میلی آمپر ساعتی


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
سامسونگ تصاویر بیشتری از ساعت هوشمند گیر اس 2 منتشر کرد

پس از نشان دادن نمایی از ساعت هوشمند دایره‌ی سامسونگ با نام گیر اس ۲، حال این کمپانی کره‌ای تصاویری رسمی از ساعت هوشمند خود را منتشر کرده که قرار است در جریان آیفا ۲۰۱۵ در برلین رونمایی کند.



سامسونگ در آینده‌ای نزدیک یعنی نمایشگاه IFA 2015 از نسل جدید ساعت هوشمند خود که فرم فکتوری دایره‌ای خواهد داشت، رونمایی می‌کند. این کمپانی دیروز در جریان برگزاری کنفرانس مربوط به رونمایی از گلکسی اس ۶ اج پلاس و گلکسی نوت ۵ تصاویری از گیر اس ۲ را نیز نمایش داد و وعده داد تا این ساعت هوشمند را در آیفا ۲۰۱۵ رونمایی کند.


این کمپانی علاوه بر اعلام معرفی گیر اس ۲ در برلین، تصاویری رسمی از این ساعت هوشمند نیز منتشر کرده که شامل دو نسخه با بند مشکی و سفید است. ظاهر این ساعت هوشمند بسیار زیبا و جذاب است. از جمله‌ی قابلیت‌های این ساعت هوشمند تایزنی که اخبار فراوانی در خصوص آن منتشر شده باید به بهره‌گیری از حاشیه‌ی چرخان دور صفحه‌ی نمایش اشاره کرد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
نگاهی به نسل جدید ساعت هوشمند موتو 360

موتورولا در حال حاضر نسل جدید ساعت هوشمند خود یعنی موتو ۳۶۰ را معرفی نکرده است، اما این شرکت با انتشار ویدئو و توییتی اعلام کرد که به زودی این گجت معرفی خواهد شد.



موتورولا با انتشار توییتی، معرفی نسل جدید ساعت هوشمند موتو ۳۶۰ را نوید داد. این کمپانی ویدئویی را نیز منتشر کرده که در ابتدا با تماشای آن ویژگی‌های اندروید وِر یادآوری می‌شود؛ نسل دوم این ساعت تفاوتی کلی با نسل قبلی خود دارد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به نحوه‌ی اتصال بند به ساعت اشاره کرد.

بر اساس توییت منتشر شده هنوز نمی‌توان به جزئیات بیشتر در خصوص این ساعت هوشمند دست یافت. موتورولا روز سوم سپتامبر (۱۲ شهریور) را برای رونمایی رسمی از موتو X، موتو G و نسل جدید موتو ۳۶۰ تعیین کرده است.

موتورولا ویدئوی کوتاه زیر را برای آشنایی مختصر با نسل جدید موتو ۳۶۰ منتشر کرده است:



لینک دانلود

به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 15 از 22:  « پیشین  1  ...  14  15  16  ...  21  22  پسین » 
کامپیوتر

ساعت و دستبند هوشمند

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA