انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 16 از 22:  « پیشین  1  ...  15  16  17  ...  21  22  پسین »

ساعت و دستبند هوشمند


مرد

 
اپل واچ ۴۲ درصد از درآمد حوزه‌ی گجت های پوشیدنی را تصاحب کرده است

اپل در جریان کنفرانس ارائه‌ی گزارش مالی مربوط به سه ماهه‌ی دوم اطلاعاتی را در خصوص میزان فروش و درآمد حاصل از عرضه‌ی اپل واچ ارائه نکرد. حال 1010Data با بررسی خرید‌های صورت گرفته از فروشگاه‌های آنلاین اپل واچ را جلوتر از تمام رقبا می‌داند.



اپل تاکنون جزئیاتی را در مورد میزان فروش و درآمد حاصل از عرضه‌ی اپل واچ‌ها ارائه نکرده است. فروش ساعت هوشمند اپل از ۲۴ آوریل سال جاری آغاز شده است.

پس از آغاز فروش اپل واچ توسط اپل، تیم کوک مدیرعامل اپل نسبت به فروش موفقیت آمیز این گجت ابزار امیدواری کرد. هرچند کوک در جریان ارائه‌ی گزارش مالی اپل برای سه ماهه‌ی دوم اطلاعاتی را در خصوص جزئیات فروش اپل واچ در ۹ هفته‌ی اپل واچ ارائه نکرد، اما به این نکته اشاره کرد که اپل واچ در ۹ هفته‌ای ابتدایی فروش بهتر از ۹ هفته‌ی ابتدایی فروش آیپد عمل کرده است.

حال کمپانی 1010Data که در زمینه‌ی بررسی و تحلیل آمار فروش میلیون‌ها کاربر آنلاین فعالیت می‌کند، گزارش جدیدی منتشر کرده که تاحدودی وضعیت فروش اپل واچ را مشخص می‌کند.

براساس اطلاعات ارائه شده اپل واچ با در اختیار داشتن ۴۲ درصد از کل درآمد در این حوزه نام خود را به عنوان موفق‌ترین محصول در میان انواع گجت‌های پوشیدنی مطرح کرده است. پس از اپل واچ فیت‌بیت با ۳۱ درصد در جایگاه دوم قرار گرفته است. کمپانی‌های موتورولا، گارمین، جاوبون، پولار، پبل و سامسونگ نیز مشترکا با در اختیار گرفتن ۱۵ درصد از درآمد حاصل به ترتیب در رتبه‌های بعدی جای گرفته‌اند.

البته باید به این نکته اشاره کرد که از نظر تعداد به فروش رفته، فیت بیت با در اختیار داشتن ۳۵ درصد از گجت‌های پوشیدنی عرضه شده در جایگاه اول و اپل واچ با در اختیار داشتن ۱۱ درصد از گجت‌های پوشیدنی عرضه شده در رتبه‌ی بعدی قرار دارد.

در صورتی که رده بندی بیشترین درآمد کسب شده را فقط در میان ساعت‌های هوشمند در نظر بگیریم، اپل واچ با در اختیار گرفتن ۸۸ درصد از درآمد در حوزه‌ی ساعت‌های هوشمند، رکورد خیره‌کننده‌ای را از آن خود می‌کند.

در میان انواع نسخه‌های اپل واچ، نمونه‌ی خاکستری اپل واچ اسپورت ۴۲ میلی متری که شامل بند مشکی نیز می‌شود با داشتن برچسب قیمت ۴۰۰ دلاری، پر فروش‌ترین نسخه‌ی اپل واچ است.

بسیاری از خریداران آنلاین اپل واچ مورد نظر خود را از وب‌سایت خود اپل سفارش می‌دهند. آمارهای ارائه شده حکایت از این دارد که ۸۰ درصد از خریدهای آنلاین از طریق وب سایت اپل، ۹ درصد از آمازون دایرکت، ۵ درصد از آمازون مارکت پلیس و ۴ درصد از بست بای انجام می‌شوند.

اپل واچ را نمی‌توان در حوزه‌ی محصولاتی قرار داد که برای کنترل فعالیت‌های ورزشی و سنجش سطح سلامتی کاربران تولید شده‌اند، چراکه کاربران این ساعت هوشمند را برای در اختیار داشتن قابلیت‌های بیشتری خریداری می‌کنند.

در میان Activity Trackerها یا محصولاتی که با تمرکز روی سنجش سلامتی و میزان فعالیت‌های ورزشی روانه‌ی بازار شده‌اند، فیت بیت در صدر جای گرفته است. در این حوزه فیت بیت موفق شده تا در ۶ ماه اول ۲۰۱۵ بیش از ۶۲ درصد درآمد حاصل را مال خود کند. پس از این کمپانی گارمین، جاوبون و پولار به ترتیب با به دست آوردن ۷، ۵ و ۴ درصد از درآمد Activity Trackerها در جایگاه بعدی قرار گرفته‌اند.

بهترین دستبند هوشمند سلامتی به فروش رفته در نیمه‌ی اول سال جاری میلادی را باید Fitbit Charge HR Wireless بنامیم. قیمت این محصول ۱۴۹ دلار است.

آمازون فروشگاهی است که مقصد اصلی خریداران دستبند‌های هوشمند سلامتی ارزان قیمت است. براساس آمارهای منتشر شده بیش از ۷۲ درصد از خریدها در حوزه‌ی دستبندهای هوشمند سلامتی از این فروشگاه انجام شده که ۵۵ درصد از طریق آمازون دایرکت و ۱۷ درصد از طریق آمازون مارکت پلیس صورت گرفته است. فروش آنلاین دستبندهای هوشمند سلامتی در فروشگاه‌های تارگت و والمارت نیز ۴ درصد برآورد شده است.


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
موتو 360 جدید امسال در دو سایز عرضه خواهد شد

انتشار اسناد رگولاتوری مربوط به آناتل، آژانس ارتباطات برزیل نشان از این دارد که موتورولا در پی تولید دو نسخه‌ از ساعت هوشمندش با کدهای 360S و 360L است.



براساس اطلاعاتی که برگرفته از سند فاش شده از آژانس ارتباطات برزیل است، به نظر می‌رسد موتورولا امسال ساعت هوشمند خود را در دو نسخه روانه‌ی بازار خواهد کرد. آژانس ارتباطات برزیل تمامی گجت‌های الکترونیک با امکان برقراری ارتباطات رادیویی را مورد آزمایش قرار داده در صورت کسب صلاحیت مجوز آن را صادر می‌کند. دو نسخه‌ی موتو 360 با کدهای 360S و 360L شناخته می‌شوند. البته باید به این نکته اشاره کرد که سال گذشته نیز شاهد انتشار اسناد مشابهی برای موتو 360 پیش از معرفی رسمی بودیم.

عرضه‌ی موتو 360 در دو نسخه بدین معنا است که موتورولا ساعت هوشمند خود را در دو سایز متفاوت روانه‌ی بازار خواهد کرد. با در نظر گرفتن اقدام اپل برای عرضه‌ی ساعت هوشمندش در دو سایز که یکی اختصاص به بانوان داشت و دیگری برای آقایان بود، در پیش گرفتن چنین سیاستی توسط موتورولا چندان دور از انتظار نیست. سال گذشته بسیاری از تولیدکنندگان که ساعت هوشمندشان در یک سایز روانه‌ی بازار شده بود، به دلیل نامناسب بودن اندازه برای برخی کاربران، مورد انتقاد واقع شدند.

اسناد فاش شده از آناتل جزئیات زیادی از این دو ساعت هوشمند را بیان نمی‌کنند. از جمله‌ی قابلیت‌های ارتباطی این دو ساعت هوشمند می توان به دارا بودن ارتباط بلوتوث، بلوتوث LE و وای فای اشاره کرد. براساس اطلاعات ارائه شده نسخه‌ی S یک باتری به ظرفیت ۲۷۰ میلی آمپر ساعت را در خود جای خواهد داد و ظرفیت باتری نمونه‌ی بزرگ با حرف L نیز ۳۷۵ میلی آمپر ساعت خواهد بود. با در نظر گرفتن ظرفیت متفاوت دو نسخه از این ساعت، عرضه‌ی موتو ۳۶۰ جدید در دو نسخه منطقی به نظر می‌رسد.


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
سامسونگ تیزر ویدیویی جدیدی را در رابطه با ساعت هوشمند گیر S2 منتشر کرد

سامسونگ همزمان با معرفی گلکسی نوت ۵ و گلکسی اس ۶ اج پلاس نمایی از ساعت هوشمند دایره‌ی خود را با وعده‌ی معرفی آن در برلین نمایش داد. حال این کمپانی تیزری ویدیویی را از قابلیت‌های رابط کاربری دایره‌ی ساعت هوشمندش منتشر کرده است.



اخبار در خصوص ساعت هوشمند دایره‌ی سامسونگ پیش از مراسم معرفی پرچمداران جدید این کمپانی منتشر شده بود. یکی از قابلیت‌های جالبی که در مورد این ساعت هوشمند به آن اشاره شده، امکان استفاده از حاشیه‌ی دایره‌ی چرخان این ساعت هوشمند است که البته در تصاویر منتشر شده چیزی در این رابطه مشخص نبود، حال آنکه در ویدیوی جدید سامسونگ می‌توان نشانه هایی از چرخش در حاشیه و تغییرات در رابط کاربری دید.

شاید بتوان گیر اس۲ را بهترین ساعت هوشمندی خواند که توسط سامسونگ روانه‌ی بازار خواهد شد. آیکون‌ها بصورت دایره‌ وار قرار گرفته‌اند و همه‌ی عناصر رابط کاربری برای فرم فکتور این ساعت هوشمند که مبتنی بر سیستم عامل تایزن خواهد بود، بهینه سازی شده است.

از جمله‌ی قابلیت‌های ساعت هوشمند گیر اس ۲ که در این ویدیو نمایش داده شده می‌توان به قابلیت های سنجش سلامتی و اندازه‌گیری کمیت فعالیت‌های ورزشی، ظاهر‌های متفاوت برای ساعت، کرونومتر و اپلیکیشن S Health اشاره کرد که با ویژگی‌های چون سنجش ضربان قلب همراه شده است.


لینک دانلود

با توجه به تصاویر و ویدیوی منتشر شده چنین برمی‌آید که سامسونگ یک محصول با کیفیت را روانه‌ی بازار خواهد کرد.


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
دستبند هوشمند SmartBand 2 سونی معرفی شد

بخش موبایل سونی از نسل جدید دستبند هوشمند اسمارت بند خود رونمایی کرد. مهم‌ترین تغییر در SmartBand 2 وجود ضربان قلب سنج پیشرفته است.



ضربان قلب سنج پیشرفته‌ی در اسمارت بند ۲ سونی باعث می‌شود تا ورزش‌کارها بتوانند با دقت بیشتری وضعیت سلامت خود را تحت نظر گرفته و حرکات ورزشی خود را با دقت بیشتری تحت نظر بگیرند.


قلب، سلامت وسطح استرس شما
حسگرهای شتاب‌سنج و ضربان قلب SmartBand 2 که درون چیزی شبیه همان هسته مدولار «core» SmartBand قراردارند، با یکدیگر کار می‌کنند تا نبض و تغییرپذیری ضربان قلب را پایش کنند و به شما اجازه می‌دهند میزان کلی تندرستی، هیجان و سطح استرس خودتان را در طول روز بسنجید.

SmartBand 2 به‌طور خودکار فعالیت‌های شما مانند راه رفتن، دویدن وسایر تمرینات را ردیابی می‌کند و هم‌زمان ضربان قلب شما را در کنار هر کدام از این فعالیت‌ها ثبت می‌کند. برنامهٔ پرطرفدار Lifelog متعلق به Sony به شما کمک می‌کند با آمارهای سرگرم‌کننده پیشرفتتان را ردیابی کرده و براساس فعالیت‌هایتان به شما پیام‌های انگیزه‌دهنده و الهام‌بخشی می‌دهد.

از آنجایی‌که SmartBand 2 با تشخیص خودکار خواب، آمارهای خواب را ارائه می‌کند، می‌توانید از استراحت شبانهٔ بهتری لذت ببرید و عملکرد زنگ هشدار هوشمند بر اساس چرخه‌ی خوابتان با لرزشی ملایم شما را در بهترین زمان بیدار می‌کند.



با اعلان‌ها و قابلیت اتصال هوشمند، هوشمندتر زندگی کنید
SmartBand 2 با اعلان‌های لرزشی ملایم و روشنایی ضربه‌ای چراغ‌های قرمز، سبز و آبی LED اطمینان می‌دهد که دیگر هیچ تماس، پیام، ایمیل یا توئیتی را از دست نخواهید داد. این مچ‌بند به شما اجازه می‌دهد با ضربه‌های ساده‌ای برای پخش، مکث و رد کردن آهنگ‌ها، به آسانی موسیقی روی تبلت یا تلفن هوشمندتان را کنترل کنید.

دیگر هرگز تبلت یا تلفن هوشمند Xperiaخودتان را گم نخواهید کرد. چرا که SmartBand 2 زمانی که بیش از ۱۰ متر از دستگاه متصل‌شده دور شوید با هشداری لرزشی به شما اطلاع می‌دهد.

و SmartBand 2 با حدود یک‌ساعت شارژ به‌طور کامل شارژ شده و تا دو روز نیازی به شارژ دوباره نخواهد داشت۴.



قابلیت استفاده در ۲۴ ساعت شبانه‌روز و ۷ روز هفته
SmartBand 2 با داشتن پوشش سیلیکونی بادوام، تا ۲ روز ماندگاری باتری، رتبه‌بندی ضدآب IP68 با وجود داشتن درگاه microUSB بدون درپوش، می‌تواند در هر کجا و همه‌جا استفاده شود.

SmartBand 2 که در مراکز طراحی Sony در سوئد و ژاپن طراحی شده است با داشتن گیرهٔ فلزی کاملاً جدید ظاهری زیبا و ظریف دارد که می‌توان آن را به راحتی و به‌طور ایمن بست.

SmartBand 2 در زمان عرضه در رنگ‌های مشکی و سفید ارائه خواهد شد و دو رنگ صورتی و نیلی به فاصلهٔ کوتاهی پس از آن ارائه خواهند شد. از آنجایی‌که این مچ‌بند به هستهٔ کامپکت «core» مشابه هستهٔ به‌کار گرفته‌شده در SmartBand مجهز است، می‌توانید این فناوری را در بندهای اصلی شخص اول یا شخص ثالث برای داشتن انتخاب‌های بهتر استفاده کنید.

SmartBand 2 از سپتامبر ۲۰۱۵ در ۶۰ کشور جهان با قیمتی حدود ۱۱۹ یورو عرضه خواهد شد.


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
فسیل از ساعت هوشمند اندرویدی خود رونمایی کرد

ساعت‌های هوشمند حوزه جدیدی را در صنعت ساعت‌سازی دنیا به خود اختصاص داده‌اند و برخی تحلیل گران صنعت ساعت معتقدند که در آینده بازار ساعت‌های کلاسیک در مواجهه با ساعت‌های هوشمندی که به بلوغ رسیده‌اند با مشکلات زیادی روبرو خواهند شد. برند فسیل هم به تازگی خبر از عرضه یک ساعت هوشمند اندرویدی داده است.



فسیل یکی از شرکت‌های معتبر تولید کننده ساعت در دنیا است. این شرکت در زمینه تولید ابزارهای پوشیدنی حتی قبل از این که گوشی های هوشمند وارد بازار شوند و حتی پیش از این که اندرویدی در کار باشد فعالیت می‌کرده است. امسال در کنفرانس توسعه دهندگان اینتل، فسیل این فرصت را غنیمت شمرده تا تعدادی ابزار پوشیدنی جدید را معرفی کند. فسیل ساعتی با قابلیت اتصال به یک گوشی هوشمند، دستبند متصل به اینترنت و البته یک ساعت هوشمند مبتنی بر اندروید ور را در جریان رویداد توسعه دهندگان اینتل در سال ۲۰۱۵ معرفی کرد.

درست مثل ساعت هوشمند تگ هویر که بزودی به بازار خواهد آمد، ساعت فسیل هم از پردازنده اینتل بهره می‌برد، هر چند که این شرکت هنوز در مورد جزئیات این ساعت اطلاعاتی منتشر نکرده است. تمام چیزی که تا این لحظه می‌دانیم این است که ساعت هوشمند فسیل مانند موتو ۳۶۰ موتورولا مجهز به نمایشگر دایره‌ای شکل است.

کاستا کارتسوتیس- مدیر عامل گروه Fossil‌ در این زمینه می گوید:


با ترکیب برند فشن ما با تجربه اینتل در زمینه فناوری، سخت‌افزار و خلاقیت ما پیشتاز صنعت ساعت‌های هوشمند خواهیم بود.

انتظار می‌رود این ساعت هوشمند به زودی و برای تعطیلات سال نو میلادی به بازار عرضه شود. هنوز در مورد قیمت این ساعت هوشمند اطلاعاتی منتشر نشده است.

به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
تصویر منتسب به نسل بعدی موتو 360 فاش شد



تصویر جدیدی منتسب به موتو ۳۶۰ موتورولا منتشر شده که نشان از معرفی آن در آینده‌ی نزدیک دارد. یکی از نکات جالب توجه در خصوص این ساعت هوشمند که می‌توان آن را به عنوان وجه تمایز این ساعت هوشمند با نسل پیش برشمرد، قرارگرفتن کلید فیزیکی ساعت در موقعیت ساعت ۲ است. در نسل اول موتو ۳۶۰ این کلید در موقعیت ساعت ۳ قرار داشت.

انتظار می‌رود موتو ۳۶۰ موتورولا در دو سایز مختلف برای کاربران روانه‌ی بازار شود. براساس شایعات مطرح شده این ساعت هوشمند در دو سایز ۳۸ میلی‌متری با باتری ۲۷۰ میلی آمپر ساعتی و ۴۲ میلی‌متری با باتری ۳۷۵ میلی آمپر ساعتی روانه‌ی بازار خواهد شد. در ابتدای سال جاری میلادی گمانه‌هایی مطرح شده بود که حکایت از افزایش رزولوشن ساعت هوشمند به ۳۶۰ در ۳۶۰ پیکسل داشت. در حال حاضر صفحه‌ی نمایش ۱.۵۶ اینچی موتو ۳۶۰ از رزولوشن ۳۶۰ در ۲۹۰ برخوردار است.

با توجه به معرفی موتو ۳۶۰ در سپتامبر سال ۲۰۱۴ میلادی انتظار می‌رود نسل جدید این گوشی نیز در آینده‌ی نزدیک معرفی شود.


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
اپل واچ هک شد: نصب پوسته‌های مختلف روی ساعت اپل

شرکت اپل با اینکه قابلیت‌های مفید بسیاری را در ساعت هوشمند خود تعبیه کرده، اما با این حال نمی‌توان واچ فیس‌های دلخواهی را بر روی آن نصب کرد. از این‌رو یکی از توسعه دهندگان با هک کردن این ساعت، توانست واچ فیس‌های مختلفی را در آن اجرا کند.



در نسخه‌ی دوم WatchOS، اپل دسترسی کاربران را به تنظیمات اپل واچ بیشتر کرده و تقریبا کاربران می‌توانند آن را سفارشی سازی کنند. اما متاسفانه این کمپانی هنوز اجازه نداده تا بتوان واچ فیس‌های دلخواه را بر روی ساعت نصب کرد؛ بنابراین تنها واچ فیس‌هایی که اپل تعیین کرده را می‌توان به کار برد.

اخیرا یکی از توسعه دهندگان مشهور آی‌اواس به نام Sood ویدئویی را در توییتر منتشر کرده که در آن واچ فیس‌های دلخواه خود را در اپل واچ اجرا کرده است. وی علاوه بر این، نشان داده که چگونه می‌توان واچ فیس‌های مختلفی را برای اجرا در اپل واچ سفارش سازی کرد. اگر توسعه دهندگان این امکان را داشتند که بتوانند واچ فیس‌های مختلفی را توسعه دهند، در این حالت کاربران یک دسترسی جدیدی را برای سفارشی سازی اپل واچ خود داشتند.

این توسعه دهنده کد مربوط به شخصی سازی واچ فیس‌ها را در گیت‌هاب قرار داده که کاربران می‌توانند توسط آن واچ فیس‌های مختلفی را در اپل واچ خود نصب کنند. فقط این نکته را به خاطر داشته باشید که شخصی سازی دستگاهی که شرکت سازنده این امکان را به طور پیش فرض ارائه نداده، امکان دارد به دستگاه آسیب برساند. برای نصب واچ فیس‌های مختلف به watchOS 2 نیاز خواهید داشت.

یکی از وجه متمایز ساعت‌های هوشمند اندروید وِری، نصب واچ‌ فیس‌های مختلف بر روی آن‌ها است که متاسفانه اپل واچ از این قابلیت برخوردار نیست.


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
گوگل پشتیبانی از واچ فیس‌های تعاملی را برای اندروید ور فراهم کرد

گوگل امروز از ویژگی جدیدی با نام واچ فیس‌های تعاملی برای اندروید وِر رونمایی کرد که به واسطه‌ی آن می‌توان ظاهر ساعت اندرویدی را سفارشی سازی کرده و قابلیت‌های جدیدی را به آن اضافه کرد.



گوگل از واچ فیس‌های تعاملی برای اندروید وِر رونمایی کرد. تمامی ساعت‌های هوشمند اندروید وِر از هفته‌های آتی بروزرسانی مربوط به این واچ فیس‌ها را دریافت خواهند کرد. همان طور که از نام آن مشخص است، واچ فیس‌های تعاملی ویژگی‌های جدیدی را به ساعت‌های اندروید وِری اضافه می‌کند که تعامل با ساعت را تسهیل می‌دهد.

در حال حاضر، سه واچ فیس تعاملی با نام‌های Bits, Together و Under Armour برای ساعت‌های اندروید وِر در نظر گرفته شده است. واچ فیس بیتس به کاربر این امکان را می‌دهد علاوه بر نگه داشتن اطلاعات دلخواه در صفحه اول ساعت، اطلاعات مربوط به زمان، تماس‌های از دست رفته، ایمیل‌های جدید، وضعیت باتری، بورس، قرار ملاقات‌های آتی و غیره را نیز به آن اضافه کنند. واچ فیس Together هم ظاهر نمایشگر ساعت را به فضایی برای اشتراک گذاری تبدیل می‌کند؛ در این حالت کاربر می‌تواند ساعت خود را با ساعت دوستان خود متصل کرده و فایل‌هایی مانند تصاویر، شکلک‌ها و فعالیت‌ها را با آن‌ها به اشتراک بگذارند. واچ فیس Under Armour هم به طور مکرر وضعیت سلامتی کاربر را چک می‌کند.

ویدئوی زیر دموی مربوط به واچ فیس‌های تعاملی اندروید وِر است:



لینک دانلود

به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  ویرایش شده توسط: pixy_666   
مرد

 
پشتیبانی ساعت G Watch R ال جی از وای‌فای با بروزرسانی جدید اندروید ور

بروزرسانی جدید اندروید ور بالاخره توسط گوگل تایید شد و علاوه بر ویژگی‌های جدید اضافه شده، حاوی ویژگی خاصی برای دارندگان G Watch R ال‌جی است. بروزرسانی جدید بالاخره پشتیبانی از اتصالات WiFi را برای G Watch R ممکن خواهد کرد.



بالاخره انتظارها به سر رسید و گوگل به صورت رسمی بروزرسانی جدید برای اندروید ور را تایید کرد. این بروزرسانی دارای دو ویژگی عمده است یکی واچ فیس‌های تعاملی و دیگری سرویس ترجمه گوگل که می‌تواند به صور مستقل بر روی ساعت عمل کند.

اما این بروزرسانی برای دارندگان جی واچ آر ال‌جی یک جذابیت دیگر هم خواهد داشت چرا که گوگل اعلام کرد پشتیبانی از وای‌فای نیز با بروزرسانی جدید بالاخره به جی‌ واچ‌ آر اضافه خواهد شد.

پشتیبانی از وای‌فای ویژگی است که گوگل برای برخی ساعت‌های هوشمند ارائه داده و باعث می‌شود که حتی اگر گوشی شما از محدوده‌ی بلوتوث خارج شود، ساعت همچنان اعلانیه‌های آن را به نمایش بگذارد. این ویژگی با اتصال هم‌زمان گوشی و ساعت هوشمند به شبکه‌ی وای‌فای امکان‌پذیر خواهد شد. متاسفانه جی واج آر با وجود داشتن سخت‌افزار لازم، این ویژگی را تا به حال دریافت نکرده بود اما حالا به نظر می‌رسد بروزرسانی جدید پشتیبانی از اتصال وای‌فای را نیز برای این ساعت هوشمند به ارمغان خواهد آورد.

البته باید گفت که این بروزرسانی مانند سایر بروزرسانی‌ها مرحله به مرحله برای ساعت‌های مختلف عرضه خواهد شد،


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
معرفی گروه جدیدی از دستگاه‌های مبتنی بر اندروید ور در IFA 2015

رویداد بزرگ IFA 2015 تا چند روز دیگر در شهر برلین آلمان برگزار می‌شود و باید منتظر حضور پررنگ کمپانی‌های کوچک و بزرگ باشیم. اندروید ور نام سیستم‌عاملی است که مخصوص ساعت‌های هوشمند طراحی شده؛ ولی همچنان نتوانسته جایگاه واقعی خود را به دست بیاورد. به گزارش CNET امسال باید منتظر اتفاقات تازه و معرفی دستگاه‌های اندروید وری جدید در IFA باشیم.



نمایشگاه ایفا 2015 برلین از 4 تا 9 سپتامبر (13 تا 18 شهریور) در کشور آلمان آغاز به کار می‌کند و کنفرانس‌های خبری نیز از روز 2 سپتامبر (11 شهریور) شروع می‌شود. وب‌سایت سی‌نت مدعی شده امسال باید منتظر اتفاقات تازه در معرفی دستگاه‌های مبتنی بر اندروید ور باشیم و قرار است کمپانی‌های مشهوری چون موتورولا، ال‌جی، هوآوی و ایسوس با دست پر در ایفا 2015 حاضر شوند. انتظار می‌رود با معرفی دستگاه‌های جدید مبتنی بر این سیستم‌عامل، شرایط تازه‌ای پیش روی اندروید ور قرار گیرد.

در واقع ساعت‌های هوشمند اندروید وری که سال گذشته معرفی شدند را باید کمی نا امیدکننده بدانیم. شاید موتو 360 موتورولا یکی از بهترین محصولات در این زمینه باشد، ولی این دستگاه هنوز از مشکلاتی رنج می‌برد که انتظارات ما از یک ابزار پوشیدنی رده بالا را برآورده نمی‌کند. بسیاری از دستگاه‌های دیگر کاملا فراموش شده‌اند و به این موارد فروش ضعیف دستگاه‌های اندروید وری را نیز اضافه کنید.

امیدواریم ایفا 2015 میدان جدیدی برای اندروید ور باشد و سرانجام با معرفی دستگاه‌های جدیدتر و قدرتمندتر بتوانیم توانایی واقعی این سیستم‌عامل را شاهد باشیم.

به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 16 از 22:  « پیشین  1  ...  15  16  17  ...  21  22  پسین » 
کامپیوتر

ساعت و دستبند هوشمند

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA