انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 12 از 17:  « پیشین  1  ...  11  12  13  ...  17  پسین »

Arsenal Club | باشگاه آرسنال


مرد

 
هوادار خشمگین آرسنال در کنیا طرفدار لیورپول را کشت

free image host
پلیس کنیا به دنبال فردی مظنون به قتل یک هوادار لیورپول است که پس از بازی روز شنبه دو تیم با ضربات چاقو به قتل رسید.
این بازی با پیروزی پنج بر یک لیورپول به پایان رسید. به گفته ساکنان محلی شهر مرو در مرکز کنیا، مقتول پس از تماشای بازی در یک میخانه نایروبی پایتخت کنیا و پیروزی پرگل لیورپول، هوادار آرسنال را مسخره کرده است.
شاهدان عینی می گویند طرفدار آرسنال در واکنش به این حرکت، با چاقو با او حمله برده و ضرباتی را به هوادار لیورپول وارد کرده است.
هوادار لیورپول ساعتی پس از انتقال به بیمارستان در اثر شدت جراحات وارد در گذشت.
بسیاری از کنیایی‌ها به صورت افراطی هوادار لیگ برتر فوتبال انگلستان هستند.
به گزارش خبرنگار بی‌بی‌سی در نایروبی، گروه زیادی از مردم این شهر برای تماشای بازی‌های لیگ برتر انگلستان با پرداخت پول به میخانه‌ها و کلوپ‌های مجهز به تلویزیون می‌روند.
در زمان برگزاری بازی‌های مهم لیگ برتر، هواداران فوتبال بدون توجه به ساعت محلی، در این مکان‌ها حضور می یابند و با پوشیدن لباس‌ تیم محبوب خود به تماشای بازی می نشینند.
به گزارش خبرنگار بی‌بی‌سی، درجریان برگزاری بازی‌ها هواداران بر سر نتیجه بازی با هم شرط می‌بندند و در برخی موارد جر و بحث بین آنها منجر به درگیری می‌شود.
این اولین بار نیست که هواداران فوتبال در کنیا با چاقو به یکدیگر حمله می‌کنند. مشابه این اتفاق، هم در جریان برگزاری لیگ فوتبال برتر فوتبال انگلستان و هم بر سر لیگ داخلی کنیا رخ داده است.
سال گذشته یکی از هواداران کنیایی منچستریونایتد پس از باخت این تیم مقابل نیوکاسل خود را کشت.
در سال ۲۰۰۹ هم یکی از هواداران کنیایی آرسنال پس از باخت سنگین این تیم مقابل منچستریونایتد خود را حلق آویز کرد.
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
آرسنال به یک چهارم نهایی جام حذفی انگلستان راه یافت

download screenshot
جام حذفی انگلستان امروز (۱۶ فوریه-۲۷ بهمن) با سه بازی پیگیری شد. در این روز، اورتون، شفیلد یونایتد و آرسنال با پیروزی مقابل حریفانشان راهی دور یک چهارم نهایی شدند.
آرسنال که هفته گذشته بازی مقابل لیورپول در لیگ برتر انگلستان را با نتیجه دور از باور ۱-۵ باخته بود، امروز و در چارچوب جام حذفی از حریفش انتقام گرفت.


نتیجه ۱-۲ این بازی به نفع آرسنال میزبان تمام شد و لیورپول را از دور مسابقات خارج کرد.
بایکنان تیم لندنی خیلی زود موفق شدند دروازه حریف را باز کنند. الکس اکسلید-چمبرلین در دقیقه ۱۶ گل اول بازی را برای آرسنال به ثمر رساند و باعث پیشی گرفتن میزبان شد.
نیمه اول با نتیجه ۰-۱ به اتمام رسید. در نیمه دوم بازی، آرسنالی‌ها خیلی سریع با فرصت سازی و وقت‌شناسی موفق شدند دروازه لیورپول را برای بار دوم نیز باز کنند.
گل دوم این بازی را لوکاس پودولسکی با پاس اکسلید-چمبرلین در دروازه لیورپول جا داد.

اما لیورپولی‌ها که نیمه اول بازی را باخته بودند و نیمه دوم را هم با دریافت گل شروع کرده بودند، با انگیزه بالا بازی را دنبال کردند. نتیجه تلاش این تیم در نهایت منجر به گلی شد که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.
لیورپولی‌ها، با اینکه کنترل بازی را در نیمه دوم کاملا در دست داشتند، در نهایت موفق نشدند بازی را به تساوی بکشانند.
با این پیروزی شاگردان ونگر در دور بعدی مقابل اورتون به میدان خواهند رفت. چالش بعدی ونگر بازی مقابل تیمی است که هدایتش را روبرتو مارتینس به عهده دارد. مارتینس اسپانیایی، سال گذشته ویگان را به قهرمانی جام حذفی انگلستان رساند.
اورتون - سوانزی
بازی دیگر امروز به میزبانی اورتون و مقابل تیم ولزی سوانزی انجام گرفت. این بازی با نتیجه ۱-۳ به نفع اورتون به پایان رسید.
اورتون در دقیقه چهار بازی توسط لاسینا ترائوره به گل رسید و از حریف پیشی گرفت.
اما طولی نکشید که جاناتان د گوزمن نتیجه بازی را به تساوی کشاند.
نیمه اول این بازی با نتیجه مساوی به پایان رسید.
بازی در نیمه دوم تا دقیقه ۶۵ بدون گل پیش رفت. گل دوم اورتون را استیون نی‌اسمیت برای این تیم به ثمر رساند.
هفت دقیقه بعد از گل دوم، اورتون صاحب پنالتی شد که توسط لیتون بینز تبدیل به گل سوم این تیم شد.
شفیلد یونایتد - ناتینگهام فارست
شفیلد یونایتد که میزبان ناتینگهام فارست بود، این تیم را با نتیجه ۱-۳ شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.
گل اول این بازی را جیمی پترسون در دقیقه ۲۸ بازی وارد دروازه شفیلد کرد که تا در پایان نیمه اول بازی، ناتینگهام برنده میدان باشد.
تلاش شفیلد برای گلزنی در نیمه دوم و دقیقه ۶۶ بازی با گل کدی به نتیجه رسید و بازی را به تساوی کشاند.
در دقیقه اول وقت اضافه خطای دست گرگ هالفرد در محوطه جریمه ناتینگهام، شفیلد را صاحب پنالتی کرد که توسط کریس پرتر به گل تبدیل شد.
اما شاهکار پرتر در بازی این بود که تنها یک دقیقه بعد از گل دوم، در دقیقه ۲ وقت اضافه شفیلد را به گل سوم رساند و باعث پیروزی قاطع تیمش شد.
شفیلد یونایتد در مرحله یک چهارم نهایی مقابل برنده بازی شفیلد ونزدی و چارلتون به میدان خواهد رفت.
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
آرسنال با شکست دادن اورتون، به نیمه نهایی جام حذفی رسید

اولین بازی از دور یک چهارم نهایی جام حذفی انگلستان امروز، شنبه هشتم مارس، به میزبانی آرسنال و مقابل اورتون انجام شد.
آرسنال در این رقابت توانست با اختلاف سه گل حریف را از دور مسابقه خارج کند و به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کند.


مسعود اوزیل در دقیقه هفت بازی با زدن گل اول برای آرسنال این تیم را جلو انداخت.
اما در دقیقه ۳۲، گل لوکاکا برای اورتون، نتیجه بازی را به تساوی کشاند تا نیمه اول بازی با برابری دو تیم به پایان برسد.
نیمه دوم بازی هم با برتری واضح آرسنال همراه بود. پیش آمدن موقعیت پنالتی برای آرسنال فرصت مناسبی را در اختیار این تیم قرار داد که برتری خود بر اورتون را به ثبت برساند.
میکل آرتتا در دقیقه ۶۸ موفق شد با پای راست و از روی نقطه پنالتی توپ را در کنج بالای سمت راست دروازه اورتون بنشاند و دوباره آرسنال را از تیم حریف پیش بیاندازد.
تنها چند دقیقه قبل از گل دوم آرسنال، آرسن ونگر، مربی این تیم اولیویه ژیرو را به جای یایا سانوگو به زمین آورد.
هوشمندانه و به موقع بودن این تصمیم وقتی مشخص شد که در دقیقه ۸۳ و ۸۵، ژیرو دو گل را برای آرسنال وارد دروازه اورتون کرد.
نتیجه ۱-۴ بازی به نفع آرسنال، اورتون را از دور مسابقات خارج کرد و آرسنال را به دور نیمه نهایی رساند.
می‌توان گفت که حساسیت این بازی با توجه به قرار گرفتن دو تیم قوی لیگ برتر مقابل هم از فینال جام کم‌تر نبود.
گذراندن این مرحله، بیش از هر کس، برای آرسن ونگر دارای اهمیت بود. او که از سال ۱۹۹۶ هدایت آرسنال را به عهده دارد، از سال ۲۰۰۵ که برنده جام حذفی شد، نتوانسته است هیچ جام حائز اهمیتی را ببرد.
با توجه به اینکه در هفته های اخیر، جایگاه آرسنال در لیگ برتر افت داشته و در حال حاضر لیورپول و چلسی در موقعیت بهتری نسبت به این تیم قرار دارند، اهمیت رسیدن به جام حذفی انگلستان برای مربی فرانسوی آرسنال را روشن‌تر می‌کند.
اما اورتون که با شکست در این بازی از دور مسابقات خارج شد باید تمرکز را بر ورود به تیم‌های صدر جدول لیگ برتر بگذارد تا بتواند جواز ورود به رقابت باشگاه‌های اروپا برای سال آینده را به دست بیاورد.
سه بازی باقیمانده از مرحله یک چهارم نهایی فردا به انجام می‌رسد. هال میزبان ساندرلند خواهد بود، ویگان در منچستر مقابل منچستر سیتی بازی می‌کند و شفیلد یونایتد پذیرای چارلتون خواهد بود.
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
پيروزي قاطعانه آرسنال در خانه هال‌سيتي

در ادامه ديدارهاي هفته سي‌وپنجم ليگ برتر انگليس امروز (يکشنبه) آرسنال در خانه هال سيتي با نتيجه 3 بر صفر به پيروزي دست پيدا کرد.

آرون رمزي در دقيقه 31 و لوکاس پودولسکي دو بار در دقايق 45 و 54 گل‌هاي بازي را به ثمر رساندند تا توپچي‌هاي لندن 70 امتيازي شوند و جايگاه خود را در رده چهارم جدول رده‌بندي ليگ برتر انگليس تثبيت کنند.

در آخرين بازي امشب از هفته سي‌وپنجم ليگ برتر انگليس، تيم منچستريونايتد، مدافع عنوان قهرماني رقابت‌ها از ساعت 19:40 به وقت تهران ميهمان اورتون است.

در جدول رده‌بندي رقابت‌ها ليورپول با 80 امتياز صدرنشين است، چلسي با 75 امتياز در جايگاه دوم قرار دارد و منچسترسيتي با دو بازي کمتر و 71 امتياز سوم است.
     
  

 
آرسن ونگر آخرین وضعیت مصدومین تیم پیش از دیدار مقابل لیورپول را اعلام کرد. (۲۹/۵/۹۴)

در مورد اخبار تیم...
از میان بازیکنانی که در دیدار مقابل کریستال پالاس غایب بودند هیچ کس به ترکیب باز نگشته. تمام بازیکنانی که در ان دیدار در دسترس بودند باید دوشنبه شب نیز در دسترس باشند.

در مورد جک ویلشیر...
بازی کردن پیش از وقفه دیدارهای ملی بیش از اندازه خوش بینانه خواهد بود، خیلی زود است که فکر کنید او برای تیم ملی بازی می کند. بعد از دیدار های ملی شانسی وجود دارد اما قبل از ان هیچ شانسی نیست.

در مورد الکسیس...
دوشنبه شب او فاصله زیادی تا اوج آمادگی نخواهد داشت. یک شگفتی است زیرا وقتی او آمادگی جسمانی مورد نیاز را ندارد، منابع ذهنی لازم را دارد تا خود را نشان دهد و مبارزه کند. او چنین استعدادی دارد.
     
  

 
مصاحبه آرسن ونگر بعد از دیدار مقابل لیورپول. (۹۴/۶/۳)

در مورد بسته نگه داشتن دروازه یک نکته مثبت است....
بله. به خوبی آن را خلاصه کردید.

در مورد اینکه گل آرون رمسی به اشتباه مردود اعلام شد....
بله. نمی توانم خلاف آن را بگویم. یک گل عادی بود. در زمانی از بازی اتفاق افتاد که شاید مشکلات دفاعی بسیاری داشتیم اما یک گل معمولی بود. نمی توانم متوجه شوم چرا مردود اعلام شد. واضح بود و از این نظر من لیورپول نمی تواند شکایتی در این زمینه داشته باشد.

در مورد اینکه آیا با داور صحبت کردید....
بله. هیچ توضیحی از او نخواستم. چه چیزی تغییر می کرد؟ مساله تصمیم گیری بود و او اشتباه کرد. بصورت زنده می توانستم ببینم که نمی تواند آفساید باشد. او حرکت خود را پشت سر مدافع شروع کرد. از جایی که ایستاده بودم می توانستم آن را ببینم اما فکر کردم شاید زاویه تلویزیون متفاوت باشد. اینطور نبود و باید بگویم که لیورپول در نیمه اول خوب بازی کرد. از نظر دفاعی نا مطمئن کار کردیم و توپ های زیادی به آنها دادیم. برای خود دردسر ایجاد کردیم اما حتی در نیمه اول فرصت هایی داشتیم.

در مورد پتر چک....
در آن دوره، بله او برجسته ظاهر شد.

در مورد از دست دادن هر دو مدافع مرکزی پیش از شروع بازی....
چمبرز و گابریل تجربه بازی در کنار هم را نداشتند اما در مجموع گلی دریافت نکردیم. پتر دو یا سه بار در نیمه اول ما را نجات داد. در نیمه دوم فکر می کنم باید برنده می شدیم. کمی بد شانس بودیم، فاقد توان لازم برای تمام کردن آنچه شروع کردیم بودیم. بازی ما هنوز در یک سوم جلوی زمین به اندازه کافی روان نیست و به همین دلیل گلزنی نکردیم. دیدار مقابل وستهم تا حدودی در ذهن ما بود و مهم بود که امشب شکست نخوریم زیرا می توانستید ببینید که یک شوک برایمان بود و برایمان مهم بود آن بازی را فراموش کنیم.

در مورد عدم گلزنی در خانه....
اینطور نمی ماند. این یک واقعیت است، موافقم اما باور دارم که می دانیم که می توانیم گل های زیادی بزنیم و آن روند باز می گردد.

در مورد پر مرته ساکر و لورن کوسیلنی....
مرته ساکر مریض است. بیماری او چقدر طول می کشد؟ نمی دانم. کوسیلنی از ناحیه کمر مشکل دارد. با این وجود دو مدافع مرکزی ما در نیمه دوم بسیار خوب کار کردند.

در مورد واکنش کالوم چمبرز ....
او واکنش خوبی داشت. برای او مهم بود. می نشینید و متعجب می شوید که او بدون از دست دادن اعتماد به نفس رقابتی خود تا کجا می توانم پیش برود. در نیمه دوم او خوب عمل کرد. او یک فوتبالیست خوب است و او قویتر ظاهر می شود، او باور دارد که در لحظات دشوار می تواند قویتر خود را نشان دهد.

در مورد اینکه آیا وسوسه شدید در بین دو نیمه چمبرز را بیرون بکشید....
همیشه وسوسه می شوید. به این فکر می کردم که آیا به بازیکنان هجومی در زمین نیاز دارم یا نه. می دانستم که مهم ترین چیز برای ما این بود که نیمه اول را 0 - 0 تمام کنیم. می دانستیم که نیمه دوم می تواند متفاوت باشد.

در مورد اینکه آیا عدم جذب یک هافبک دفاعی خودخواهی است....
نمی دانم چه ربطی به خودخواهی دارد. شما تمام ویژگی ها را در آن پیدا می کنید. من اینجا هستم بنابراین کاملا به آن عادت دارم و سعی می کنم کارم را خوب انجام دهم که تمام کاری است که برای آن اتلاش می کنم. برای 20 سال این کار را در انگلستان انجام می دهم. بعد از آن قضاوت را به همه واگذار می کنم تا کیفیت کارم را ارزیابی کنند.

در مورد اینکه آیا به هافبک های قدرتمند تری نیاز دارید....
همه عقاید خود را دارند و همه حق دارند عقاید خود را داشته باشند.می توانم به شما اثبات کنم که لزوما درست نیست اما بیایید امشب وارد آن بحث نشویم. وقتی برنده نمی شوید، اشتباه می کنید و مردم هیمشه دلایل آن را پیدا می کنند. آیا دلایل خوبی هستند؟ فکر می کنم به اندازه کافی تجربه و ذکاوت دارم تا متوجه شوم چه زمان درست است و چه زمان اشبتاه.

در مورد جایگزین کردن اولویر جیرود با تئو والکات ....
کاملا یک تصمیم تاکتیکی بود.

در مورد روان کار نکردن در یک سوم جلوی زمین....
برخی بازیکنان فاقد شادابی لازم هستند. می خواهم به لیورپول هم اعتبار دهم. آنها خوب دفاع کردند، در مهار ما سریع عمل کردند و برای خروج از آن موقعیت ها مشکل داشتیم. با مالکیت توپی که در نیمه دوم داشتیم، تا زمانی که گل اول را به ثمر نرسانید، تیم ها از لاک دفاعی خارج نمی شوند. فرصت هایی داشتیم اما همچنان تا حدودی فاقد نگرش لازم برای تمام کردن آنچه خوب شروع کردیم هستیم.

در مورد اینکه عدم شادابی چقدر مایوس کننده است....
کار را بسیار متوسط شروع کردیم، باید تایید کنم زیرا بعد از دوبازی خانگی 4 امتیاز داریم. شاید سخت ترین بازی خارج از خانه خود را برنده شدیم. در حال حاضر در خانه گلزنی نمی کنیم.

در مورد شایعات نقل و انتقالات....
آن داستان تمام شده است اما هر هفته بطور مداوم ساخته می شود. ما کنترل کار را در اختیار نداریم. وقتی بازیکنان قرارداد دارند این باشگاه مالک قرارداد است که تصمیم می گیرد و من بارها این موضوع را گفته ام. می خواهیم اختیار بازیکنانی که با ما قرارداد دارند در اختیار داشته باشیم. امشب ویلشیر و ولبک نبودند، الکسیس کاملا در بهترین فرم خود نیست. می دانیم که می توانیم گلزنی کنیم و به زودی این کار را انجام می دهیم.

در مورد ولبک....
بعد از دیدارهای ملی، اگر همه چیز خوب پیش برود او می تواند بازگردد.
     
  

 
مصاحبه آرسن ونگر بعد از دیدار مقابل نیوکاسل ( ۹۴/۶/۷ )


در مورد اینکه آیا صبور بودن کلید کسب پیروزی بود...
صبور بودن و کنترل اعصابمان کلید کسب پیروزی بود. باور دارم که نیاز داشتیم در بازی خود عجله نکنیم، منتظر فرصت های خود بمانیم و از یکی از انها استفاده کنیم. باید بگویم که نیوکاسل از ابتدای کار تلاش کرد بازی را فیزیکی کند و باید روی اعصاب خود مسلط می بودیم و عصبی نمی شدیم. فکر می کنم این کار را خوب انجام دادیم. از طرفی دیدار عجیبی بود. شما خارج از خانه با 11 بازیکن مقابل 10 بازیکن بازی می کنید و می دانید که آنها 15 یارد عقب تر کار می کنند، شما در یک سوم جلوی زمین با 10 بازیکن مقابل 9 بازیکن کار می کنید، هواداران پشتیبان آنها هستند که فشار را روی داور می گذارد و انوقت کار بسیار سخت می شود. فضای لازم را پیدا نکردیم. آنها خوب دفاع کردند و نشان دادند که چرا در خانه منچستر یونایتد گلی دریافت نکردند. خوشحالیم که 3 امتیاز را بدست آوردیم و 1 - 0 برنده شدیم.

در مورد کارت قرمز الکساندر میتروویچ...
صادقانه بگویم در جریان بازی آن را ندیدم. تنها در تلویزیون آن را می بینم، متاسفانه کارت قرمز داشت. او به هیچ وجه به توپ کاری نداشت.

در مورد اینکه آیا آرسنال به اندازه کافی توسط داور محافظت شد...
نمی دانم. فکر می کنم داور درست عمل کرد اما نیوکاسل می خواست مانع بازی کردن ما شود، مانع انتقال سریع توپ شود و بازی ما را متوقف کند. آنها از ابتدای بازی این کار را انجام دادند. شاید میتروویچ کمی زیاده روی کرد و شاید کمی بدشانسی بود. آیا به عمد این کار را انجام داد؟ نمی دانم.

در مورد نقل و انتقالات...
ذهنیت بازی در مورد آن داریم و در بازار حضور داریم. اگر یک بازیکن استثنایی در هر پستی پیدا کنیم، این کار را انجام می دهیم. در حال حاضر نمی دانم آیا اتفاقی صورت می گیرد یا نه.

در مورد اینکه آیا یک عملکرد عالی خارج از خانه بود...
مهم بود. می دانیم شرایط خانگی را عوض می کنیم بنابراین مهم بود که از نظر ریاضی امروز امتیاز از دست ندهیم و فاصله بیشتری با تیم های بالای جدول پیدا نکنیم. دو دیدار سخت خارج از خانه مقابل نیوکاسل و کریستال پالاس داشتیم اما 6 امتیاز گرفتیم. این خیلی خوب است.

در مورد اینکه آیا کارت قرمز برنامه بازی شما را تغییر داد...
بله. انتظار داشتم فضای بیشتری برای تئو والکات وجود داشته باشد. در ابتدا کاملا امیدوار کننده به نظر می رسید اما بعد از 15 دقیقه مشکل متفاوتی برای ما بود. هیچ فضایی پشت سر مدافعان آنها نبود، ایجاد موقعیت در بین خطوط انها بسیار سخت بود و آنها خیلی خوب دفاع کردند.
     
  

 
تئو ولکات می‌گوید از آغاز کردن بازی برای آرسنال لذت می‌برد چون باور دارد تیم می‌تواند به موفقیت برسد...

توپچی‌ها دو روز پیش موفق شدند با گل به خودی فابریسیو کولوچینی نیوکاسل را در سنت جمیز پارک شکست دهند.

ولکات دو بار تا آستانه باز کردن دروازه نیوکاسل پیش رفت که موفق نبود ولی می‌گوید اطمینان دارد که می‌تواند به صورت منظم گلزنی کند.

از بازی کردن در هر جایی از جلوی زمین لذت می‌برم. مربی یک فرصت به من داد ولی متاسفانه نتوانستم با گل کردن آن موقعیت‌ها به او برای به دست آوردن پیروزی کمک کنم ولی گل‌ها از راه خواهند رسید.

وقتی آنها 10 نفره شدند کار سخت شد ولی لازم است که بتوانید با شرایط هماهنگ شوید. پس از مصدومیت زانو بسیار صبور بوده‌ام و فقط می‌خواهم برای این تیم فوتبال بازی کنم چون احساس می‌کنم امسال می‌توانیم موفق شویم.

وقتی آنها 10 نفره شدند، باز کردن دفاع آنها سخت و سخت‌تر شد. آنها فشرده بازی می‌کردند و کار برای ما سخت شد.

پس از آن، بازی کردن بسیار سخت بود ولی باید با شرایطی که به وجود آمده بود هماهنگ می‌شدیم و صبور می‌بودیم.

بین دو نیمه گفتیم که فقط باید صبور باشیم و خوشبختانه یک گل به خودی به نفع ما رقم خورد.

من شانس‌های داشتم ولی نتوانستم از آنها استفاده کنم. همانطور که گفتم، در بازی‌های بعدی گل خواهم زد. اگر از بازی خارج شوم در حالی که هیچ موقیتی برای گلزنی نداشته‌ام، بسیار ناامید خواهم بود.

خوب بود که در بازی بودم و می‌دانم که می‌توانم بهتر کار کنم. به هر حال سه امتیاز را گرفتیم و این مهمترین مسئله است."
     
  

 
صحبت های رئیس: استوک سیتی (۹۴/۶/۲۱)

در مورد عملکرد تیم...
آنها گل زدند پس امر خوبی برایشان است اما باور دارم نمایش قدرتمندی داشتیم. از دید فنی، در نیمه ی اول لحظات دلخواه خود را داشتیم و فوتبالی که می خواستیم را بازی کردیم و شانس های زیادی آفریدیم. شاید اگر بخواهیم سخت گیری کنم باید بگویم که اختلاف میان موقعیت های خلق شده و گل هایمان کمی زیاد است اما هنگامی که شروع به بردن بازی های خانگی کنید این مسئله سریعا برطرف می شود.

در مورد بازگشت به روند گلزنی...
خیلی نگران آن نبود زیرا می دانستم با توجه به موقعیت هایی که خلق می کنیم، گل ها بالاخره از راه خواهند رسید. تیمی هستیم که از ابتدای فصل تاکنون بیشترین تعداد موقعیت را خلق کرده و امروز ۳۰ شوت به سمت دروازه زدیم و از دقیقه ی اول تا آخر دائما در حال خلق موقعیت بودیم، و بازیکنان نیز حائز این کیفیت بودند که در مقطعی آنها را گل نمایند.

هم چنین معتقدم به رکورد دفاعی خود ثبات بخشیده ایم و پس از یک شروع بد در لیگ دیگر گلی را مقابل لیورپول، خانه ی نیوکاسل و امروز دریافت ننمودیم که این برای آینده ی ما قطعا نکته ی خوبی است.

چرا ولکات از ابتدا به میدان رفت؟
برای بهره بردن از حرکات او. می دانم استوک تیمی فشرده و منظم در نیمه ی خودی است و تئو قادر است فضاهای کوچک را در دفاع آنها بیابد و شاید در خانه شما دو یا سه فرصت برای ضدحمله به دست بیاورید پس شاید بشود از آن توانایی وی استفاده کرد. او گلی عالی به ثمر رساند و برای تمام کردن آن نیاز به کیفیت فنی و زمان بندی بود. اینکه جیرود آمد و گل زد هم خوب بود.

در مورد عملکرد ولکات...
او شانس ها را به دست می آورد. می تواند یک گلزن قهار باشد، وقتی از بازی بیرون می آیید و می بینید او از چند شانس توانست گل بزند. هرچه باور بیشتری برای گلزنی داشته باشد، گل های بیشتری هم خواهد زد. ولی خودش را در موقعیت های خوبی قرار می دهد.

در مورد همکاری گابریل و کوسیلنی...
قوی به نظر رسیدند به خصوص اینکه استوک نیز از قدرت تهاجمی برخوردار بود و از نظر من کوسیلنی بازی فوق العاده ای کرد و گابریل هم نمایش خوبی داشت. کوکلن هم مثل کوسیلنی عالی بود بنابراین مثلث خوبی را در میانه ی میدان داشتیم. بسیار قدرتمند بود.

در مورد مرته ساکر...
او نباید نگران چیزی باشد. باید صرفا بازگردد و بازی کند. این خوب است که داشتن ۴ مدافع وسط برای ما مسئله ای را خلق می کند. اگر ولکات بازی کند و گل بزند همه می گویند او خوب است اما قبل بازی همه می گویند که من باید یک مهاجم بخرم، ولی خب اگر یک مهاجم می خریدم شاید به ولکات بازی نمی رسید.

پس همیشه یک دور باطل است که بالاخره یک جایی از آن باید به بازیکنان خود باور داشته باشید و گابریل نیز ثابت کرده می تواند هم با مرته ساکر هم با کوسیلنی بازی کند و او مدافع خوبی است.

در مورد هفته ی حساس پیش رو...
چشم انتظار یک بازی خوب مقابل دینامو زاگرب هستیم زیرا خوب نیست که بازی اول خود را واگذار نمایید. این کاری است که از دست ما برمی آید. بازی با چلسی صبح شنبه ی بعدی ساعت ۱۲.۴۵ است که باید روی آن هم متمرکز باشیم.

آیا چلسی می تواند منچستر سیتی را بگیرد؟
نمی دانم، این تحلیل ها را به شما واگذار می نمایم. فصل طولانی است و فقط ۵ هفته اش سپری شده. در آینده پاسخ این را خواهیم دید.

در مورد جایگاه در جدول لیگ...
وقتی بازی اول خود را می بازید دشوار است پیش بینی کنید که در آن جایگاه قرار خواهیم گرفت زیرا اعتماد به نفس تیم سریعا رشد می کند. ضروری بود که در بازی دوم مقابل کریستال پالاس جواب آن شکست را بدهیم و فراموش نکنیم که آنجا خیلی خوب کار کردیم.

در مورد گلزنی پرشمار ولکات...
کمک ما خواهد بود. فکر کنم از الان به بعد برای ۴ هفته هر سه روز یکبار باید بازی کنیم. باید به طور چرخشی از مهاجمان استفاده کنیم بدون اینکه به اعتماد به نفس آنها ضربه بزنم. اما نمی شود که شما همیشه، آن جلوی زمین، یک نفر را هر سه روز یک بار بازی دهید.

در مورد ولبک...
قطعا یک شوک بود. فکر می کنم ولبک قادر است در تمامی پست های جلوی زمین بازی کند و بچه ی فوق العاده ای است. تماشای اینکه او برای ۳ یا ۴ ماه کار کند تا دوباره ۳ یا ۴ ماه خارج از میادین باشد درکش دشوار است ولی باید با آن کنار بیاییم. می فهمم که مردم می گویند ما باید در پی یک مهاجم می رفتیم اما راستش کسی را پیدا نکردیم.

در مورد مصدومیت ویلشر...
ویلشر به آرامی پیش می رود. در چند روز آینده متوجه وضعیت جک خواهیم شد و امیدوارم خبر خوبی باشد اما او در حال پیشروی است.
     
  

 
پیتر چک پس از آغاز ناخوشایند خود در لیگ برتر همراه آرسنال، یعنی شکست خانگی ۲-۰ مقابل وستهم، بلافاصله توئیت کرد: "جنگی که تو نکشه قویترت می کنه".

پس از آن چک کمک کرده توپچی ها در جدول لیگ صعود کنند و وی اذعان دارد یک ذهنیت مثبت برای موفقیت حیاتی است.

وی گفت: "فکر کنم وقتی شما لیوان قهوه یا شیر در آشپزخانه بریزد زمین، آن را به همان حال رها نمی کنید، بلکه دستمال می کشید و تمیزش می کنید. وقتی مرتکب اشتباهی هم می شوید همین مسئله بروز می کند - اولین فرصت را می قاپید تا همه چیز را سروسامان دهید.

"تنها راهش همین است. وقتی دنیا را به خوبی می شناسید، آماده هستید و هنگامی که یک بازی بد را پشت سرمی گذارید احتمالا آن را جزوی از فوتبال خواهید خواند و باید شما متوجه این قضیه باشید.

"پیش فصل فوق العاده ای داشتم و قبل از دیدار با وستهم حس خوبی داشتم و برای اولین بازی خانگی خود هیجان زده بودم. سپس اما واضح است که بازی طبق نقشه برای کسی به خصوص من پیش نرفت.

"اما خود را از آن بازیافتیم و دیدن واکنش تیم خوب بود زیرا این ضربه ی بزرگی به مایی بود که می خواستیم کار را با پیروزی شروع کنیم."
     
  
صفحه  صفحه 12 از 17:  « پیشین  1  ...  11  12  13  ...  17  پسین » 
ورزش
ورزش

Arsenal Club | باشگاه آرسنال

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA