انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 45 از 49:  « پیشین  1  ...  44  45  46  47  48  49  پسین »

Barcelona Club | باشگاه بارسلونا ( نظر سنجی در پست اول )



 
10 چالش مهم بارسا در سال 2015

Kostenloses Bilderhosting


بارسلونا پس از پشت سر گذاشتن سال کابوس وار 2014، که در آن موفق به کسب هيچ افتخاري نشد، پاي به سال به نظر دشوارتر 2015 گذاشته است.


به گزارش "ورزش سه"، بارسا در آخرین روزهای سال 2014، خبر بسیار بدی دریافت کرد. رای دادگاه حکمیت ورزشی نیز به نفع این باشگاه نبود و بارسلونا در سال 2015 نمی تواند بازیکن جدیدی به خدمت بگیرد. هیچیک از هواداران بارسا دوست ندارند یک سال دیگر بدون جام را ببینند و این در حالی است که بارسا در این سال با چالش های مهمی باید دست و پنجه نرم کند :



1- پشت سر گذاشتن ضربه مهلک فیفا و دادگاه حکمیت ورزشی


کام بارسا و هوادارانش با حکم دادگاه حکمیت ورزشی در آخرین روزهای سال 2014 تلخ شد و حالا بارسا باید سال 2015 را بدون جذب بازیکن جدید سپری کند. مدیران بارسا تصور می کردند که دادگاه CAS، حکم فیفا مبنی بر محرومیت بارسا از خرید بازیکن را لغو می کند و آنها می توانند بازیکنانی نظیر کوکه، رویس و کوادرادو را به خدمت بگیرند. اما حالا بارسلونا و هوادارانش باید با یک سال بدون دیدن ستاره جدید کنار بیایند.


2- قهرمانی در لالیگا


اینیستا چندی پیش در مصاحبه ای گفته بود که بارسا نمی تواند و نباید یک سال دیگر را بدون جام تجربه کند و سال 2015 باید حداقل یک قهرمانی کسب کنند. بارسا در حال حاضر با رئال مادرید رکوردشکن و همیشه پیروز ماه های اخیر، با یک بازی بیشتر، یک امتیاز اختلاف دارد و در صورت برتری رئال در بازی عقب افتاده مقابل سویا، این اختلاف به 4 خواهد رسید.


3- قهرمانی در چمپیونزلیگ

بارسا پس از شش دوره حضور متوالی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان که در نوع خود یک رکورد محسوب می شود، سرانجام فصل گذشته در یک چهارم نهایی مغلوب اتلتیکو شد. در این فصل نیز بارسلونا به یک هشتم راه یافته و حریف دشواری همچون منچسترسیتی را پیش رو دارد.بارسا با نمایش خوبش در مقابل پاریس سنت ژرمن، نشان داد که با پشتوانه خط آتش مخوفش، توانایی پشت سر گذاشتن حریف قدری همچون سیتی را دارد اما برای رسیدن به فینال، با حریفان دشوارتری روبرو خواهد شد.


4- قهرمانی در کوپا دل ری


کم اهمیت ترین جام سال برای بارسلونا، همین کوپا دل ری است. بارسا در یک هشتم باید به مصاف الچه برود و در صورت پیروزی، باید با برنده بازی رئال مادرید و اتلتیکو روبرو شود. یک چهارم نهایی بسیار دشوار برای کاتالان ها.


5- بدست آوردن اعتماد هواداران با ارائه بازی های زیبا

بارسا با توجه به خط آتش قدرتمندش، می تواند بدون نیاز به ارئه بازی های زیبا، در هر مسابقه ای به برتری دست یابد اما این با فلسفه باشگاه همخوانی ندارد. بارسای تاتا مارتینو هرگز موفق به ارائه بازی های دلنشین برای هواداران بارسا نشد و تیم لوئیس انریکه نیز هنوز نتوانسته نمایش های بارسای فرانک رایکارد و گواردیولا را تکرار کند و این بار بزرگیست که اکنون روی دوش لوئیس انریکه افتاده است.


6- حفظ تیم دوم باشگاه در لیگا ادلانته

بارسلونای B، این روزها وضعیت خوبی در دسته دوم اسپانیا ندارد و در رده های پایینی و با اختلاف یک امتیازی با منطقه سقوط قرار دارد. برخلاف فصول گذشته که تیم دوم باشگاه، همواره نتایج مقبولی در دسته پایین تر کسب می کرد، در این فصل اوضاع متفاوتی را شاهد هستیم. اوزه بیو وظیفه دشواری دارد. او باید تیم دوم باشگاه را در دسته دوم حفظ کند.


7- امضای قرارداد جدید تلویزیونی

بارسا برای فصل آینده، هنوز قرارداد رسمی و امضا شده با هیچ شبکه ای ندارد؛ در حالیکه مدیا پرو حاضر به پرداخت 140 میلیون یورو است، بارسلونا چند ماهی است که مشغول رایزنی با گزینه های دیگر است.


8- تمدید قرارداد با اسپانسر قطری

بارسلونا باید در سال جدید در مورد تمدید یا عدم تمدید قرارداد با اسپانسر قطری به یک جمع بندی نهایی برسد. نام این اسپانسر(Qatar Airways)، تا سال 2017 روی پیراهن های بارسا خودنمایی خواهد کرد و این اسپانسر امسال و سال آینده، 32 و 33.5 میلیون یورو به بارسا پرداخت می کند.



9- مذاکره با کمپانی نایکی


نیمه اول سال 2015، زمان مذاکره مجدد با نایکی است.این کمپانی آمریکایی سال هاست که البسه این باشگاه را تولید می کند. از سال 2008، نایکی موظف است تا مبلغ 60 میلیون یورو به بارسا پرداخت کند و تا سال 2018 نیز با بارسلونا قرارداد دارد. گزینه اول بارسا همچنان نایکی است اما این مبلغ با مبلغی که آدیداس به منچستریونایتد پرداخت می کند (94.5 میلیون)، فاصله آشکاری دارد.


10 - نوسازی نوکمپ

آوریل گذشته، 72 درصد از اعضای باشگاه به نوسازی نوکمپ رای مثبت دادند اما هنوز هیچ قدم امیدوار کننده ای از سوی باشگاه برای این امر برداشته نشده است و همه چیز در سایه گرفتن موافقت شهرداری شهر بارسلون و مقامات قضایی قرار گرفته است.
Signature

خوش به حال مسافرکشان میدان آزادی که آزادانه فریاد میزنند: آزادی...
آزادی... آزادی... و عابران خسته میپرسند آزادی چند؟
و من عابری را دیدم که از راننده سوال کرد آزادی کجاست؟
راننده گفت: رد کردی... آزادی قبل از آنقلاب بود...
     
  ویرایش شده توسط: rajkapoor   
مرد

 
چند خبر کوتاه:
به گزارش مارکا بارتمیو توانسته بیگناهی خود را اثبات کند٬او تمام تقصیر ها را گردن روسل انداخته است.

ژاوی:
این مسایل باید بیرون زمین حل شود٬این مسایل واقعا دیگر اعصاب خرد کن شده است و باید سریع حل شود.
موضوع نیمار بیش از ۱سال است که مطرح است و هم او را خسته کرده هم مارا.

آلونسو:
مسی و رونالدو؟
واقعا حضور این دو در این عصر خوشحال کننده است٬توپ های کسب شده توسط این دو تعجب انگیز نیست.

دیالا )بازیکن پالرمو(:
من در پلی استیشن همیشه بازی منچسترسیتی-بارسا را میکنم.من عاشق مسی هستم.

گوتزه:
مسی در سطح بالایی قرار دارد٬من او را بالاتر از هر کس دیگه ای میدانم.غیر ممکن است کسی به سطح او برسد.

جدول رسمی بهترین گلزنان لالیگا را هم تا پایان این هفته مشاهده میکنید.


"حیف نمیشه به عقب برگردیم به شبای پرسه و در به دری

کافه چی دکمه ی برگشتو بزن به روزای خوب کافه لوتی "
     
  
مرد

 
رسمی

مدیر ورزشی جدید بارسا و اعضای جدید : برایدا . رکساچ . مستری و بوردا کمیته جدید فنی باشگاه

مصاحبه براید بعد از حضور در بارسا به عنوان مدیر ورزشی :

من در بزرگترین باشگاه جهان هستم.سعی میکنم از تجربیاتم در بازار نقل و انتقالات برای کمک به بارسا استفاده کنم

با هم کار خواهیم کرد تا بهترین تیم را بسازیم.در هیچ جای اروپا باشگاهی شبیه این باشگاه وجود ندارد و سعی دارم که همراه ریکساش تیم بزرگی بسازم

فکر میکنم اگر تجربه ی بالایی نداشتم هرگز نمیتوانستم در باشگاهی به این بزرگی قرار بگیرم.اعتماد به نفس خوبی دارم و با ریکساش کارم را شروع خواهم کرد


"حیف نمیشه به عقب برگردیم به شبای پرسه و در به دری

کافه چی دکمه ی برگشتو بزن به روزای خوب کافه لوتی "
     
  ویرایش شده توسط: Alijigartala   
مرد

 
بارسلونا 5 لوانته 0

بیشتر از اینکه از نوع یا سبک بازی امشب خوشحال باشیم باید از اینکه از موقعیت هامون به بهترین شکل ممکن استفاده میکنیم و گل میزنیم خشنود باشیم . ادامه دادن این راه ( که خیلی وقته شروع شده ) قطعا تو بازی های بزرگ خیلی بهمون کمک میکنه ...
به هرحال مسی باز هم ثابت کرد که بهترینه چون هم گل میزنه هم گل میسازه...نیمار همچنان در خدمت تیم با سبک چشم نواز خودش هم زیبا کار میکنه هم تاثیرگذار ! سوارز هم که با سوپر گلش حرفی برای گفتن باقی نگذاشت

استراحت یک نیمه ای به سوارز همچنین تعویض نیمار در نیمه دوم از تصمیمات مثبتی بود که به خطار فشار بازی های ماه فبریه شاید در بازی های بعد بیشترم بشه

شنبه هفته بعد با مالاگا بازی داریم چند روز بعدش یعنی سه شنبه هم توی چمپیونز لیگ باید با منچسترسیتی بازی کنیم !!!


"حیف نمیشه به عقب برگردیم به شبای پرسه و در به دری

کافه چی دکمه ی برگشتو بزن به روزای خوب کافه لوتی "
     
  ویرایش شده توسط: Alijigartala   
مرد

 
مصاحبه شوالیه با شبکه ای اس پی ان (ESPN FC):

به نظرم مسی نیمار سوارز بهترین خط حمله جهان هستند و هیچ شکی هم در این باره وجود ندارد.ما باید به این سه نفر کمک کنیم تا در بهترین شرایط خود باقی بمانند..

هنگامی که شما در کنار مسی بازی میکنید همه چیز برای شما آسان میشود. من سالهای زیادی است که با او بازی میکنم و در شادی ها و غم ها کنار هم بوده ایم..

کارهایی که مسی انجام میدهد باعث میشود که من شگفت زده شوم.او همیشه میخواهد که بهتر شود و روز به روز به بلوغ بیشتری برسد.امیدوارم که لئو سالهای زیادی با ما بماند..

چند روز پیش نیمار به 23 سالگی رسید و با وجود سن کمی که دارد در حال حاضر یکی از بهترین بازیکنان جهان است.نیمار میتواند به یکی از بزرگان بارسا تبدیل شود و بارسا بهترین مکان برای اوست که بتواند پیشرفت کند.نیمار تمام فاکتورهای یک بازیکن خوب برای تبدیل شدن به بهترین بازیکن جهان را دارد..

رسیدن به مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری یک دستاورد خوب است برای ما و این نشان میدهد که ما تا اینجا خوب بوده ایم.ما میخواستیم مقابل ویارئال در مرحله رفت یک نتیجه خوب کسب کنیم که موفق به انجام این کار شدیم.هنوز ما یک بازی سخت در ال مادریگال داریم و قبل از فکر کردن به فینال باید فکر این بازی باشیم.ما میخواهیم به فینال برسیم..


"حیف نمیشه به عقب برگردیم به شبای پرسه و در به دری

کافه چی دکمه ی برگشتو بزن به روزای خوب کافه لوتی "
     
  
مرد

 
تیتر ھای امروز موندو دیپورتو

بی رحم

بارسا 5-0 لوانتہ

مثلث ھجومی بازھم درخشید،مسی هتریک کرد٬و فاصله را با رونالدو به ۲گل رساند.

ذخیره های خوب٬یک برد قاطع دیگر و یازدهمین برد پی در پی


"حیف نمیشه به عقب برگردیم به شبای پرسه و در به دری

کافه چی دکمه ی برگشتو بزن به روزای خوب کافه لوتی "
     
  
مرد

 
اخبار کوتاه :

جرارد پیکه: به خاطر گلی که زدم و پیروزی و همچنین رسیدن به صدر جدول خوشحالم.ویسکا ال بارسا

لوییز سوارز در صفحه خودش : بردی خوب همراه با سه امتیاز مهم..

نیمار : بوسه برای تمام زنان جهان.روز زن بر همه مبارک.زندگی بدون شما خسته کننده میشود..

بوسکتس: اگر نتوانم بازی کنم ریسک نخواهم کرد.من بهترین تمرینات را در این مدت انجام خواهم داد تا برای ال کلاسیکو آماده شوم البته همه چیز بستگی به برنامه درمانی من دارد..

دیلی تلگراف: بارسا به دنبال هندرسون هافبک لیورپول.

اینیستا : روزی خوب در کمپ نو.تیمی بزرگ همراه با هوادارانی بزرگ.فورزا بارسا.

بارتمئو:رفتن ژاوی در پایان فصل ؟ او بازیکنی مختار است و حق دارد که خودش سرنوشتش را بسازد و باید ببینیم که او چه تصمیمی خواهد گرفت.البته ما برای هر تصمیمی که بگیرد احترام قائلیم.


"حیف نمیشه به عقب برگردیم به شبای پرسه و در به دری

کافه چی دکمه ی برگشتو بزن به روزای خوب کافه لوتی "
     
  ویرایش شده توسط: Alijigartala   
مرد

 
اخبار کوتاه بعد از بازی :

لئو و در هم شکستن یکی از رکورد های پله ( 6 فصل با یک تیم 314 گل )

بارسا بهترین اختلاف گل در 5 لیگ برتر اروپا

بارسا در لالیگا بیشترین گل رو زده و کم ترین تعداد گل را دریافت کرده

مسی گلزن ترین بازیکن این فصل لالیگا و براوو دروازه بانی که کمترین گل خورده در لالیگا رو داشته

سوارز 6 گل در 4 بازی اخیر خود به ثمر رسونده

مسی بیشترین هتریک در تاریخ اسپانیا

لئو در فصل 2012 که بهترین فصل خود را سپری کرد 7 هتریک کرد و در این فصل تا به اینجا 3 هتریک کرده که احتمال شکستن این رکورد زیاد است

خیمنز ( مربی رایو ) : اینیستا بازیکنی شگفت انگیز است او همه کاری انجام میدهد نه فقط پاس گل , مهارت و قدرت و دید باز و خاص به میدان او مانند یک جواهر میماند

مسی در 12 دقیقه توانست هتریک کند

آمار گلزنی لئو در 2015 برتر از تیم های لالیگایی

مسی در 16 بازی 2015 موفق به ثبت 18 گل و 11 پاس گل به نام خود شده


"حیف نمیشه به عقب برگردیم به شبای پرسه و در به دری

کافه چی دکمه ی برگشتو بزن به روزای خوب کافه لوتی "
     
  
مرد

 
از مسی تعریف های زیادی شنیدم ولی ۳تعریف خیلی به دلم نشسته و زیبا بودن:

روبرتو باجو: « مسی عین کودکیه که تو پارک بازی می کنه و حرکاتش قابل تشخیص نیست و معلوم نیست چیکار می خواد بکنه »

آرسن ونگر: « مسی طوری گل میزنه که برا آدم گل زدن راحت و آسون به نظر می رسه و آدم فک می کنه خودش هم می تونه اینجوری گل بزنه ولی اینکار بسیار کار سختیه »

فرگوسن کبیر: « مسی، مسی است و بقیه فوتبالیست »


"حیف نمیشه به عقب برگردیم به شبای پرسه و در به دری

کافه چی دکمه ی برگشتو بزن به روزای خوب کافه لوتی "
     
  

 
مسی عشق هست .من که از بازی کردنش واقعا لذت میبرم
     
  
صفحه  صفحه 45 از 49:  « پیشین  1  ...  44  45  46  47  48  49  پسین » 
ورزش
ورزش

Barcelona Club | باشگاه بارسلونا ( نظر سنجی در پست اول )

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA