انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 18 از 22:  « پیشین  1  ...  17  18  19  20  21  22  پسین »

ساعت و دستبند هوشمند


مرد

 
تصویر نسخه‌ی اسپورت نسل جدید موتو 360 فاش شد

تقریبا هر روز شاهد انتشار تصاویر و اطلاعات جدیدی متعلق به نسل جدید موتو ۳۶۰ موتورولا هستیم، اما دقایقی پیش تصویری منتسب به نسخه‌ی اسپورت این ساعت هوشمند توسط upleaks@ فاش شده است.



اخیرا شایعات در خصوص احتمال معرفی نسل جدید موتو ۳۶۰ موتورولا افزایش یافته و تقریبا هر روز نیز شاهد انتشار تصاویر و اطلاعات جدیدی درباره‌ی این محصول هستیم. حال upleaks@ تصویری از این نسخه‌ی اسپورت موتو ۳۶۰ را منتشر کرده که نشان‌دهنده‌ی عرضه‌ی نسخه‌ی اسپورت این ساعت هوشمند به همراه نسخه‌ی اصلی است.

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید این ساعت هوشمند در سه رنگ روانه‌ی بازار خواهد شد. نسخه‌ی اسپورت نیز نظیر نسخه‌ی معمولی از موتو ۳۶۰ دارای صفحه‌ی نمایش دایره است. در این نسخه نیز شاهد قرار گرفتن کلید فیزکی در موقعیت ساعت ۲ هستیم. با توجه به نبود پین برای بند در محل اتصال آن به بدنه، امکان تعویض بند در نسخه‌ی اسپورت در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

به نظر می‌رسد موتورولا نیز درصدد در پیش گرفتن سیاست اپل برای عرضه‌ی ساعت‌های هوشمند خود در چند نسخه است. upleaks@ به این موضوع اشاره کرده که با وجود احتمال عرضه‌ی نسخه‌ی اصلی موتو ۳۶۰ در ماه سپتامبر، نسخه‌ی اسپورت تا ماه نوامبر (دو ماه دیگر) در دسترس نخواهد بود.


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
سامسونگ ساعت هوشمند گیر اس 2 را با حاشیه‌ی چرخان و سیستم عامل تایزن معرفی کرد

پس از انتشار تیزرها و تصاویر مختلف در مورد گیر اس ۲، سامسونگ این ساعت هوشمند را در آستانه‌ی آغاز به کار ایفا ۲۰۱۵ رسما معرفی کرد.



بالاخره سامسونگ ساعت هوشمند خود را پس از چند هفته‌ که همراه با انتشار تیزرهای تصویری و ویدیوهایی مختلف از این ساعت بود، معرفی کرد. نکته‌ی جالب توجه در مورد این ساعت هوشمند، کوچک بودن سایز گیر اس ۲ در مقایسه با گمانه‌های اولیه است. اغلب اطلاعات ارائه شده سایز صفحه‌ی نمایش این ساعت هوشمند را ۱.۵۶ اینچ با رزولوشن ۳۶۰ در ۳۶۰ معرفی می کردند، در حالی که سایز صفحه‌ی نمایش این ساعت هوشمند فقط ۱.۲ اینچ است.

براساس اطلاعات ارائه شده توسط سامسونگ، گیر اس ۲ ضخامتی ۱۱.۴ میلی‌متری دارد که می‌توان آن را کمی ضخیم‌تر از ساعت هوشمند هواوی خواند. با توجه به عدم بکارگیری گلکسی در نام این ساعت هوشمند می‌توان به روشنی دید که گیر اس ۲ مبتنی بر تایزن است. از جمله‌ی قابلیت‌های اصلی این ساعت هوشمند می‌توان به حاشیه‌ی چرخان آن در کنار گواهی IP68 اشاره کرد. این ساعت هوشمند در دو نسخه‌‌ی گیر اس ۲ و گیر اس ۲ کلاسیک در جریان ایفا ۲۰۱۵ به نمایش گذاشته خواهد شد.

نسخه‌ی اسپورت گیر اس ۲ در رنگ خاکستری تیره با بند سیلیکونی مشکی و ترکیب بدنه‌ی نقره‌ای با بند سیلیکونی سفید در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. مدل کلاسیک نیز با ظاهر مشکی و بند چرمی به بازار عرضه خواهد شد.

از جمله‌ی مشخصات فنی این ساعت هوشمند باید به پردازنده‌ی دو هسته‌ای با فرکانس یک گیگاهرتز، ۵۱۲ مگابایت حافظه‌ی رم و ۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی اشاره کرد. همانطور که اشاره کردیم صفحه‌ی نمایش ۱.۲ اینچی این ساعت هوشمند از نوع سوپر امولد بوده و رزولوشن آن نیز ۳۶۰ در ۳۶۰ پیکسل است.

از نظر قابلیت‌های ارتباطی گیر اس ۲ به مواردی نظیر وای فای، بلوتوث و NFC مجهز شده است. همچنین نسخه‌ای از این ساعت هوشمند به قابلیت ارتباط با شبکه‌های 3G از طریق e-SIM برخوردار است.

سایز گیر اس ۲ سامسونگ ۴۲.۳ در ۴۹.۸ در ۱۱.۴ میلی‌متر بوده و وزن آن نیز ۴۷ گرم برآورد شده است. مدل کلاسیک این ساعت هوشمند کوچک‌تر بوده و ابعاد آن ۳۹.۹ در ۴۳.۶ در ۱۱.۴ میلی‌متر بوده و وزن آن نیز ۴۲ گرم است. باتری مورد استفاده در هر دو نسخه ۲۵۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت داشته و می‌توان از آن بدون نیاز به شارژ برای دو تا سه روز استفاده کرد.

نمونه‌ی 3G به یک باتری ۳۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده که با بهره‌گیری از آن می‌توان تا دو روز ساعت هوشمند را بدون نیاز به شارژ استفاده کرد. ابعاد نسخه‌ی 3G برابر ۴۴.۰ در ۵۱.۸ در ۱۳.۴ میلی‌متر بوده و وزن آن نیز ۵۱ گرم است.


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
ماژول‌های سخت‌افزاری ساعت ونا ریست سونی در بند آن جای گرفته‌اند

کارکنان سونی در سرویس جذب سرمایه‌ی First Flight که متعلق به این کمپانی ژاپنی است، اقدام به نمایش ساعت هوشمندی با عنوان Wena Wrist کرده‌اند. قابلیت جالب توجه این ساعت‌هوشمند قرار گرفتن ماژول‌های ساعت در بند به جای قرارگرفتن در ساختار قسمت اصلی ساعت است.



بخش تولید لوازم الکترونیک سونی به استثنای بخش تولید کنسول این کمپانی حال و روز خوشی ندارد، از این رو ژاپنی‌ها در حال پیاده کردن سیاست‌هایی هستند تا از این طریق خلاقیت در تولید محصولات را به کمپانی بازگردانند. راه‌اندازی سرویس First Flight که یک سرویس جمع‌آوری سرمایه برای محصولات طراحی شده توسط کارکنان کمپانی است، یکی از استراتژی‌های سونی است.

از جمله‌ی محصولاتی که اخیرا معرفی شده و سر و صدای بسیاری نیز به راه انداخته، ساعت هوشمند Wena Wrist است که تفاوت عمده‌‌ای با سایر ساعت‌های هوشمند موجود در بازار دارد. طراح این ساعت به جای قرار دادن ماژول‌های الکترونیک مورد نیاز در بدنه‌ی اصلی ساعت، این کامپوننت‌ها را در بند ساعت قرار داده است.

در ویدیوی پایین مشاهده می‌کنید که در ظاهر این ساعت شبیه به نمونه‌های کلاسیک موجود در بازار است، اما این ساعت قابلیت‌هایی نظیر کیف پول الکترونیک، سنجش فعالیت‌های ورزشی و امکان نمایش اعلانیه را دارد.

ونا ریست به منظور کار به عنوان یک کیف پول الکترونیک از فناوری FeliCa که در ژاپن پرکاربرد است، استفاده می‌کند. این فناوری یک سیستم پرداخت بدون نیاز به تماس بر مبنای RFID است. در زمان وجود اعلانیه، ونا ریست کاربر را از طریق لرزش بند یا چشمک زدن یک ال‌ای‌دی آگاه خواهد ساخت. در مورد سنجش میزان فعالیت‌های ورزشی نیز با استفاده از اپلیکیشن توسعه یافته در iOS، کاربران می‌توانند فعالیت‌های ورزشی خود را به همراه میزان کالری‌های سوزانده شده ببینند.


لینک دانلود

در ظاهر این ساعت هوشمند وظیفه‌ی اصلی یک ساعت را که در واقع همان نمایش زمان است، به نحو احسن انجام خواهد داد.

شاید در نگاه اول به نظر برسد که عدم بکارگیری فضای اصلی موجود در بدنه‌ی ساعت هوشمند یک اقدام بی جهت بوده و فضای زیادی از ساعت بیهوده تلف شده است، اما در صورتی که از منظر دیگری به به این ساعت هوشمند بنگریم، این طراحی را بسیار کاربردی خواهیم یافت، چراکه قابلیت اصلی ساعت که همان نمایش زمان است در کنار قابلیت‌های هوشمند در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. با استفاده از این ساعت هوشمند می‌توان در طول روز کاربردهای معمولی یک ساعت معمولی را از آن انتظار داشت و در صورت نیاز به دسترسی به قابلیت ثبت فعالیت‌های ورزشی، می‌توان از طریق گوشی هوشمند به این امکان دست یافت.

برخلاف ساعت‌های هوشمند موجود در بازار، ونا ریست با یک بار شارژ می‌تواندتا یک هفته به فعالیت بپردازد. ونا ریست با هدف جمع آوری ۸۰٫۰۰۰ دلار سرمایه‌ی اولیه در First Flight قرار گرفته بود که موفق شده تا از این مرز عبور کند.

قیمت نسخه‌های مختلف این ساعت هوشمند بین بازه‌ی ۳۳۰ تا ۵۷۵ دلار تعیین شده و اولین دستگاه از مارس ۲۰۱۶ روانه‌ی بازار خواهد شد.


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
گزارش‌ها از معرفی ساعت هوشمند جدید ال جی خبر می‌دهند

اگر ساعت هوشمند ال جی تاکنون نتوانسته نظر مساعد شما را جلب کند، پس احتمال اینکه نسل جدید این ساعت‌ها بتواند شما را به خود جلب کند کم نیست. با ما برای آشنایی با قابلیت‌های جدید این ساعت همراه شوید.



ال جی این روزها سخت مشغول تهیه و تولید ساعت هوشمندی است که هم دل کاربران کلاسیکش را برباید و هم کاربران ورزشکار را به خود جلب کند. در حالی که چند روزی از معرفی ساعت Urbane Luxe ال جی با بدنه‌ی طلا و بند چرمی سوسمار نگذشته است، خبرها از معرفی یک ساعت هوشمند دیگر توسط این شرکت می‌دهند.

از این ساعت هوشمند که هنوز نام مشخصی برای آن اعلام نشده است، اطلاعات اندکی توسط گزارش Android Police که از زبان دو منبع معتبر نقل شده، به بیرون درز پیدا کرده است. یکی از مشخصات به بیرون درز پیدا کرده، وجود دکمه‌های جدید را در این ساعت تایید می‌کند. با توجه به شایعات، این ساعت دارای یک دکمه‌ی اصلی در سمت راست و دو دکمه دیگر در سمت دیگر که با زاویه 45 درجه در کناره ‌های ساعت قرار گرفته‌اند و شباهت بسیاری به ساعت‌های ورزشی دارند، وجود خواهد داشت. همچنین گفته شده که ساعت جدید ال جی قرار است طراحی چشم نوازی را با استفاده از مواد مرغوب در بدنه همچون ترکیبی از فلزات متالیک پولیش شده و صیقلی شده ارائه دهد.

هر چند هنوز برای قضاوت خیلی زود است، ولی با توجه به توضیحات ارائه شده در این گزارش به نظر می‌رسد که با یک ساعت هوشمند ورزشی روبرو خواهیم بود. اما از سوی دیگر دور از انتظار نیست که ال جی مدل‌های مختلف این ساعت را برای سلیقه‌های مختلف تولید و روانه بازار کند. به هر حال برای روشن تر شدن موضوع، باید منتظر بمانیم و ببینیم که طی چند روز آینده شایعات پیرامون ساعت هوشمند جدید ال جی در نمایشگاه IFA برلین به واقعیت خواهد پیوست یا خیر.

به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
ایسوس زن واچ 2 را در دو نسخه معرفی کرد

زن‌واچ ۲ ایسوس که سه ماه قبل در کنفرانس کامپیوتکس این شرکت معرفی شده بود امروز به صورت رسمی در نمایشگاه ایفا رونمایی شد. این ساعت هوشمند در دو نسخه‌ی ۱.۴۵ و ۱.۶ اینچی عرضه شده و به ترتیب دارای قیمت ۱۹۰ و ۱۷۰ دلاری خواهد بود.



نسل اول زن واچ ایسوس قیمتی بسیار خوب در مقایسه با رقبا داشت و حالا با معرفی نسل جدید شاهد قیمت کمتری نیز هستیم.

هر دو نسخه‌ی زن واچ ۲ مجهز به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۴۰۰، ۵۱۲ مگابایت رم، ۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و صفحه‌نمایش از نوع امولد بوده و از بلوتوث نسخه ۴.۱ نیز پشتیبانی خواهند کرد. ایسوس مدعی است ساعت‌های هوشمند جدید این شرکت دو روز دوام باتری داشته و در عرض ۳۶ دقیقه تا ۵۰ درصد شارژ می‌شوند.

زن واچ ۲ در سه رنگ خاکستری، نقره‌ای و طلائی عرضه شده و به کاربر اجازه‌ی انتخاب از بین بند ساعت‌های مختلف را خواهد داد. کمپانی تایوانی اعلام کرده است که زن واچ ۲ از مهر ماه سال جاری روانه‌ی بازار خواهد شد.


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
هواوی در نمایشگاه IFA 2015 از ساعت هوشمند گران‌قیمت خود پرده‌برداری کرد

پول خود را آماده کنید، زیرا هواوی از لوکس‌ترین ساعت هوشمند مجهز به اندروید وِر پرده برداشته است. این ساعت قیمتی برابر با اپل واچ دارد.



هواوی از ساعت هوشمند خود با نام هواوی واچ و به قیمت حداقل ۳۴۹ دلار و حداکثر ۷۹۹ دلار، پرده برداشت. هواوی طیف کاربرانی را که به دنبال ساعتی لوکس و زیبا هستند، هدف قرار داده است و به رقابت مستقیم با اپل واچ خواهد پرداخت. مدیران این شرکت از این ساعت با نام جواهری زیبا یاد کرده‌اند؛ به واقع نیز چنین است و هواوی واچ شبیه لوازمی است که پشت ویترین فروشگاه‌های جواهر فروشی لوکس مشاهده می‌کنید.

این ساعت از صفحه نمایش ۱.۴ اینچی دایره‌ای اَمولد بهره می‌برد و پردازنده اسناپدراگون ۴۰۰ به همراه ۵۱۲ مگابایت حافظه رَم در آن تعبیه شده است. هواوی همکاری نزدیکی با گوگل برای اطمینان از بهترین عملکرد ساعت خود داشته است، زیرا مشتریان دستگاه ۷۹۹ دلاری انتظاری جز این را از محصول خود ندارند. این ساعت با ۴۰ طرح مختلف قابل سفارش خواهد بود. مکانیزم شارژ آن نیز مشابه اپل واچ است و کافی است ساعت را روی هاب مغناطیسی مربوطه قرار دهید.



مشخصات کامل این ساعت با شرح زیر است:
سیستم‌عامل: نسخه ۱.۳ سیستم‌عامل اندروید وِر
پشتیبانی از سایر سیستم‌عامل‌ها: اندروید ۴.۳ و آی‌او‌اِس ۸.۲ به بعد
ابعاد: قطر ۴۲ و ضخامت ۱۱.۳ میلی‌متر
صفحه‌نمایش: اَمولد دایره‌ای ۱.۴ اینچی با رزولوشن ۴۰۰ در ۴۰۰ پیکسل و نسبت تراکم ۲۸۶ ppi
جنس: یاقوت کبود به همراه فولاد ضد زنگ 316L
پردازنده: کوالکوم اسنپدراگون ۴۰۰ با فرکانس ۱.۲ گیگاهرتز
حافظه: ۴ گیگابایت رام به همراه ۵۱۲ مگابایت رَم
شبکه: بلوتوث ۴، وای‌فای
سنسور‌ها: ژیروسکوپ، شتاب‌سنج، فشار سنج، سنسور اندازه گیری ضربان قلب
باتری: ۳۰۰ میلی آمپر


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
موتورولا نسل جدید موتو 360 را به همراه موتو 360 اسپورت معرفی کرد

موتورولا سال گذشته اولین ساعت هوشمند به شکل دایره را روانه‌ی بازار کرده بود. این کمپانی دقایقی پیش نسل جدید موتور ۳۶۰ را به همراه موتو ۳۶۰ اسپورت معرفی کرد.



موتورولا در نسل جدید ساعت هوشمند خود همچنان به فرم فکتور دایره وفادار مانده است. البته باید به این موضوع اشاره کرد که امسال موتورولا نسخه‌ی کوچک‌تر را نیز به موتو ۳۶۰ اضافه کرده است. براساس اطلاعات ارائه شده، موتو ۳۶۰ (۲۰۱۵) از نظر عملکرد و مصرف باتری در مقایسه با نسل اول شاهد بهبود‌هایی بوده است.

همانطور که اشاره کردیم موتورولا نسل جدید موتو ۳۶۰ را در دو سایز روانه‌ی بازار خواهد کرد. موتو ۳۶۰ بزرگ‌تر ۴۶ میلی‌متر بوده و نمونه‌ی کوچک‌تر نیز ۴۲ میلی‌متر خواهد بود. موتورولا موفق شده تا در نسل جدید ساعت هوشمند، نسبت صفحه‌ی نمایش به کل پنل جلویی ساعت را به لطف کاهش حاشیه‌ها بیش از پیش افزایش دهد.

یکی دیگر از قابلیت‌های جدیدی که به موتو ۳۶۰ جدید اضافه شده، Quick Release Bands نام گرفته است. با استفاده از این قابلیت می‌توان به راحتی بند‌های دلخواه خود را در کسری از ثانیه روی ساعت هوشمند خود ببندیم. مکانیزم مورد استفاده توسط موتورولا در موتو ۳۶۰ (۲۰۱۵) تا حدودی شبیه به سیستمی است که اپل در ساعت هوشمند خود مورد استفاده قرار داده است.

با توجه به قابلیت تعویض آسان بندها، موتورولا مجموعه‌ای از بند‌ها را در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف برای بانوان در نظر گرفته است. در صورتی که تعویض بندها نمی‌تواند شما را راضی کند، موتورولا امکان تغییرات اساسی در ساعت هوشمند را با استفاده از Moto Maker برای کاربران در کشورهای آمریکا، مکزیک، بریتانیا، فرانسه و آلمان مهیا کرده است.

موتورولا در کنار موتور ۳۶۰ (۲۰۱۵) نسخه‌ی جدیدی از ساعت هوشمند خود را با عنوان موتو ۳۶۰ اسپورت معرفی کرده است. این ساعت هوشمند از قابلیت‌هایی نظیر جی پی اس برخوردار است که با استفاده از آن می‌توان میزان مسافت طی شده را در کنار اطلاعاتی دیگری نظیر سرعت را نیز اندازه‌گیری کرد.

از جمله‌ی قابلیت‌های دیگر موتو ۳۶۰ اسپورت باید به سنسور سنجش ضربان قلب اشاره کرد. تفاوت موتو ۳۶۰ با نسخه‌ی اسپورت در بکارگیری صفحه‌ی نمایش موسوم به AnyLight در نسخه‌ی اسپورت است که خوانایی آن در محیط‌های پرنوری نظیر فضای باز و زیر آفتاب بسیار بالاتر است. موتو ۳۶۰ قادر است تا برای ۳۰ دقیقه در عمق یک متری آب مقاومت کند.

علاقمندان در آمریکا می‌توانند نسل جدید ساعت هوشمند موتورولا را از امروز پیش خرید کنند. براساس اطلاعات ارائه شده قیمت موتو ۳۶۰ (۲۰۱۵) از ۳۰۰ دلار آغاز و تا ۴۳۰ دلار ادامه خواهد داشت. هنوز اطلاعاتی در مورد زمان عرضه‌ی موتو ۳۶۰ اسپورت و همچنین قیمت آن ارائه نشده است.


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
گیر اس 2 کلاسیک و گیر اس 2 اسپورت معرفی شد



در دو ماه اخیر اخبار مختلفی در خصوص معرفی ساعت هوشمند جدید دایر‌ه‌‌ای شکل توسط سامسونگ منتشر شده است. ساعت هوشمند جدید سامسونگ از فرم فکتور دایره بهره برده و از مشخصات اصلی آن می‌توان به حاشیه‌ی چرخان آن اشاره کرد که از ابتدا روی این ویژگی تاکید بسیاری شده است.

پس از آنکه سامسونگ در جریان معرفی گلکسی نوت ۵ و گلکسی اس ۶ اج پلاس با انتشار تیزری وعده‌ی رونمایی از گیر اس ۲ را در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۵ داد، حال روز موعود فرا رسیده و این کمپانی محصول خود را معرفی کرده است.

سامسونگ ساعت هوشمند خود را با نام گیر اس ۲ در دو نسخه‌ی کلاسیک و اسپورت معرفی کرد. این ساعت هوشمند با یک ویژگی خلاقانه همراه شده که همان حاشیه‌ی چرخان تعبیه شده در دور ساعت است. با استفاده از این حلقه‌ی چرخان می‌توان در اپلیکیشن نقشه زوم کرد، بین عناوین خبری در اپلیکیشن اخبار یا بین ایمیل‌ها در اپلیکیشن ایمیل حرکت کرد. گیر اس ۲ مبتنی بر تایزن است و براساس اطلاعات ارائه شده توسط سامسونگ در حال حاضر ۱۰۰۰ اپلیکیشن برای این ساعت هوشمند در دسترس است.

اطلاعات ارائه شده توسط سامسونگ حکایت از این دارد که در ساخت این ساعت هوشمند از آلومینیوم و مواد مقاومی استفاده شده تا کیفیت ساخت افزایش یابد. سامسونگ همچنین از یک طراح ایتالیایی برای طراحی واچ فیس‌های جدید و غیرتکراری برای گیر اس ۲ یاری گرفته است.

همانطور که اشاره کردیم گیر اس ۲ در دو نسخه‌ی کلاسیک و اسپورت روانه‌ی بازار خواهد شد که از نظر مشخصات فنی این دو نسخه تفاوتی با یکدیگر ندارد. نسخه ی کلاسیک از وجود بند چرمی بهره خواهد برد. از جمله‌ی مشخصات فنی گیر اس ۲ می‌توان به صفحه‌ی نمایش ۱.۲ اینچی با رزولوشن ۳۶۰ در ۳۶۰، ۵۱۲ مگابایت حافظه‌ی رم و همچنین حافظه‌ی داخلی ۴ گیگابایتی این گوشی هوشمند اشاره کرد. قابلیت‌های ارتباطی این ساعت هوشمند شامل ان اف سی، وای‌فای و بلوتوث است. سامسونگ نسخه‌ای از گیر اس ۲ را مجهز به قابلیت اتصال به شبکه‌های 3G روانه‌ی بازار کرده که این نسخه می‌تواند مستقل از گوشی‌های هوشمند به کار خود ادامه دهد.براساس اطلاعات ارائه شده، اندازه ی نمونه‌ی کلاسیک ۴۰ میلی‌متر استِ؛ در حالی که نمونه‌ی معمولی ۴۲ میلی‌متر است.

سامسونگ پیش از این نیز در مورد مصرف باتری مدعی شده بود که این ساعت هوشمند را می‌توان با یک بار شارژ برای سه روز متوالی مورد استفاده قرار داد. اطلاعات ارائه شده توسط سامسونگ حکایت از این دارد که از یک روش نرم‌افزاری برای کاهش مصرف باتری استفاده شده است.

این ساعت هوشمند همچون بسیاری از محصولات مشابه دارای سنسورهایی برای زیر نظر گرفتن فعالیت‌های فیزیکی کاربر است. علاوه بر کنترل فعالیت‌های فیزیکی، گیر اس ۲ حتی پیشنهاد خوردن مقدار متنابهی آب را نیز به کاربر ارائه می‌دهد. سامسونگ ساعت گیر اس ۲ را که گواهی ضد اب IP68 را اخذ کرده، به شبکه‌ی اینترنت اشیاء خود نیز متصل کرده است. با استفاده از اتصال این ساعت به شبکه‌ی اینترنت اشیاء که مبتنی بر تجهیزات سامسونگ است، می‌توانید در زمان خروج از منزل با استفاده از ساعت هوشمند، چراغ‌های خانه را خاموش کنید.


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
آلکاتل ساعت هوشمند GO WATCH را معرفی کرد



آلکاتل در ساعت هوشمند GO WATCH نیز قابلیت‌هایی نظیر ضد آب، ضد ضربه و ضد گرد و غبار بودن را فراموش نکرده است. این ساعت هوشمند با وجود اینکه مبتنی بر اندروید ور نیست، اما با گوشی‌های اندروید و آی او اس به خوبی کار می‌کند. همچون بسیاری از ساعت‌های هوشمند، گو واچ نیز قادر است اعلانیه‌های مربوط به پیام‌ها، تماس‌های دریافتی، ایمیل و وضعیت آب و هوا را بصورت اعلانیه در اختیار کاربر قرار دهد. ظاهر ساعت را می‌توان به همراه بند‌های آن تغییر داد. یکی از قابلیت‌های این ساعت اندازه‌گیری احساست است که با فشار دادن کلید تعبیه شده، این فاکتور از طریق سنسورهای ضربان سنج، ارتفاع سنج و شتاب سنج محاسبه می‌شود.

از جمله‌ی مشخصات فنی گو واچ باید به صفحه‌ی نمایش ۱.۲۲ اینچی با رزولوشن ۲۴۰ در ۲۴۰ به شکل دایره، پردازنده‌ی مبتنی بر Cortex-M4 با فرکانس ۱۸۰ مگاهرتز و باتری ۲۲۵ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
Runtastic ساعت آنالوگ خود را با قابلیت ردگیری فعالیت‌های سلامتی و ورزشی عرضه کرد

Runtastic که به تازگی توسط غول دنیای ورزش، Adidas خریداری شده است، با یک محصول جدید به دنیای گجت‌های پوشیدنی بازگشت. محصول جدید این شرکت ساعت مچی آنالوگی است که قابلیت‌هایی همچون پیگیری فعالیت‌های ورزشی و سلامتی و ارسال این اطلاعات به تلفن هوشمند را دارد. برای آشنایی بیشتر با Runtastic Moment همراه شوید.



Runtastic Moment محصول شرکت Runtastic است که در واقع یک شرکت تولید‌کننده‌ی محصولات سلامتی از دستبندهای ورزشی تا اپلیکیشن‌های سلامتی بود و چندی پیش به مالکیت آدیداس در آمد. حالا بعد از گذشت مدتی از خرید این شرکت توسط آدیداس، ساعت مچی جدیدی با طراحی جذاب، عمر باتری طولانی و سنسورهای متنوع برای پیگیری فعالیت‌های ورزشی و سلامتی معرفی شد.

از جمله سنسورهای به کار رفته در این ساعت می‌توان به سنسور قدم شمار، ثبت مقدار فعالیت، کالریهای سوخته شده و سنسور سیکل‌های خواب اشاره نمود. اما وجه تمایز این ساعت با محصولات مشابه، امکان بردن آن به زیر آب تا عمق ۹۱.۴۴ متری است که بدین ترتیب آن را به یک گجت ضد آب برای شنا تبدیل می‌کند. البته این محصول هنوز قابلیت ردگیری شنای شما را ندارد؛ ولی شرکت سازنده میگوید که احتمال دارد که این قابلیت را اضافه کند.

نکته‌ی قابل تمایز دیگر این ساعت در عمر باتری آن است. این ساعت با یک باتری سکه‌ای چیزی حدود ۶ ماه دوام می‌آورد. همچنین اتصال و ارسال اطلاعات از ساعت به تلفن هوشمند نیز از طریق بلوتوث و با کمک اپلیکیشن مخصوص صورت می‌گیرد.

این دستگاه همچنین دو سری قیمت دارد. سری Fun و Basic که دارای بدنه فلزی ضد زنگ و بند سیلیکونی با قیمت ۱۳۰ دلار به فروش می‌رسد و مورد متفاوت آن‌ها بزرگتر بودن صفحه‌ی ساعت است. مدل‌های Elite Moment و Moment Classic نیز با قیمت ۱۸۰ دلار عرضه می‌شوند و یکی از آن‌ها دارای بند چرمی مشکی و دومی دارای بدنه طلایی، طلایی رزی (مسی کم رنگ) و نقره‌ای عرضه خواهد شد.

لازم به ذکر است که این اولین و یا تنها محصول شرکت Runtastic نیز نیست. پیش از این نیز این شرکت دستبندی به نام Orbit با صفحه‌نمایش OLED تولید کرده بود که به ثبت و پیگیری فعالیت‌های فردی به صورت ۲۴ ساعته می‌پرداخت. انتظار میرود نسخه‌ی جدید Orbit امسال به بازار عرضه شود.

همچنین شاید دوست داشته باشید بدانید که Runtastic تنها تولید‌کننده‌ی ساعت‌های آنالوگ معمولی با اینچنین عملکردهایی نیست. در واقع در این رده می‌توان از Withings Activite نام برد. ساعتی سوئیسی با قیمت ۴۵۰ دلار که دارای یک مدل ارزان‌تر و مشابه در طراحی هم هست که البته دیگر ساخت سوئیس نیست. Runtastic Moment و Withings هر دو دارای صفحه‌های ساده‌ی گرد و ظاهری کلاسیک هستند که با شمارنده‌های کوچک درون صفحه ترکیب شده‌اند.

Runtastic ماه گذشته با قیمت ۲۳۹ میلیون دلار توسط آدیداس خریداری شد و در همان موقع اعلام شد که این شرکت در کنار آدیداس به فعالیت خود به عنوان یک نهاد مجزا ادامه خواهد داد.

به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 18 از 22:  « پیشین  1  ...  17  18  19  20  21  22  پسین » 
کامپیوتر

ساعت و دستبند هوشمند

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA