انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 19 از 22:  « پیشین  1  ...  18  19  20  21  22  پسین »

ساعت و دستبند هوشمند


مرد

 
شایعه: نسخه ارزانتر اپل واچ طلایی معرفی خواهد شد

اگر کسی به دنبال خرید ساعت هوشمند اپل ساخته شده از طلا باشد، باید بیشتر از ۱۰۰۰۰دلار (بنا به نوع ساعت تا ۱۷۰۰۰ دلار هم میرسد) برای آن بپردازد. اما آنطور که از شایعات به گوش می‌رسد نسخه‌ی خوش قیمت‌تری از نسخه‌ی طلایی این ساعت در راه است.



بنابر شایعات تازه، اپل قصد دارد در نهم سپتامبر امسال در کنار آیفون‌های جدید و به احتمال زیاد آیپد پرو، یک نسخه‌ی ارزان قیمت‌تر از ساعت هوشمند جنس طلای خود را نیز معرفی کند. البته هنوز هیچ صحبتی از اینکه این نسخه‌ی ارزان‌قیمت‌تر چه قیمتی خواهد داشت به میان نیامده است و انتظار هم نمی‌رود که با یک قیمت رویایی برای یک ساعت که کل آن را طلا فرا گرفته است رو به رو باشیم.

همچنین بر اساس گزارشات، اپل امسال در کنار آیفون‌های 6S و 6S plus یک آیپد با صفحه‌نمایش بزرگ و یک کیبورد مخصوص را نیز رونمایی خواهد کرد. به هر صورت برای روشن‌شدن همه چیز باید تا ۹ سپتامبر و رونمایی اپل از محصولات جدیدش منتظر بمانیم.

به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
پشتیبانی از آیفون به گیر اس 2 اضافه خواهد شد

پنجشنبه‌ی هفته‌ی گذشته سامسونگ نسل جدید ساعت هوشمند خود را مبتنی بر تایزن معرفی کرد. گیر اس ۲ را می‌توان با اغلب گوشی‌های هوشمند اندرویدی غیرسامسونگی مورد استفاده قرار داد. به نظر می‌رسد کره‌ای‌ها در نظر دارند تا پشتیبانی از آیفون را نیز به گیر اس ۲ اضافه کنند.



سامسونگ پنجشنبه‌ی گذشته ساعت هوشمند خود را در جریان ایفا ۲۰۱۵ معرفی کرد. این ساعت هوشمند تایزنی از تمام گوشی‌های هوشمند اندرویدی پشتیبانی می‌کند، اما به نظر می‌رسد پشتیبانی از آیفون نیز برنامه‌ی بعدی سامسونگ است.

براساس اطلاعات منتشر شده، سخنگوی سامسونگ تایید کرده که این شرکت در ساعت هوشمند گیر اس ۲ درصدد الگوبرداری از اندروید ور برای پشتیبانی از آیفون‌های اپل است. وی در این خصوص گفت:


ما درصدد سنجش امکان پشتیبانی از iOS در ساعت هوشمند خود هستیم.

در صورتی که چنین قابلیتی به گیر اس ۲ اضافه شود، اپل واچ یک رقیب سرسخت پیدا خواهد کرد. ساعت هوشمند جدید سامسونگ را باید با اختلاف خیلی زیاد، بهترین ساعت هوشمندی خواند که این کمپانی معرفی کرده است.

هنوز اطلاعاتی در خصوص زمان اضافه شدن این قابلیت به گیر اس ۲ منتشر نشده است و باید دید که چه زمانی سامسونگ این ویژگی را به محصول خودخواهد افزود.


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
بند استیل ضد خش ۴۹ دلاری برای اپل واچ

با توجه به اینکه اغلب گجت‌های تولید شده توسط اپل قیمت بالایی دارند، لوازم جانبی تولیدشده توسط این کمپانی نیز از این قاعده مستثنی نیست. اما کمپانی هایپر دستبندی را برای اپل واچ از جنس خود ساعت با قیمت ۴۹ دلار عرضه کرده که در کیک استارتر با استقبال بسیار بالایی روبرو شده است.



کمپانی هایپر بندی را از استیل ضد زنگ برای اپل واچ طراحی و تولید کرده که قیمت آن در مقایسه با نسخه‌‌ی اصلی بند استیل تولید شده توسط اپل برای استفاده در اپل واچ‌ها کمتر است. اپل بند خود را که از استیل ضد زنگ تهیه شده با قیمت ۴۴۹ دلار عرضه می‌کند، در حالی که محصول تولید شده توسط هایپر ۴۹ دلار قیمت دارد.

هایپر اعلام کرده که کیفیت محصول تولید شده توسط این کمپانی تفاوتی با آنچه که اپل ارائه می‌کند، ندارد. براساس اطلاعات ارائه شده، در بند موسوم به هایپرلینک از استیل ضد زنگ 316L استفاده شده است. اپل از این ماده برای ساخت بدنه‌ی اصلی ساعت خود و بند ۴۴۹ دلاری بهره برده است، از این‌رو نمی‌توان تفاوتی را از نظر جنس بند‌ها قائل شد. همچنین باید به این نکته اشاره کرد که هایپرلینک ضد آب و ضد خش نیز هست.

مقاومت استیل 316L بسیار بالا است و هماهنگی خاصی میان آن و نسخه‌ی استیل اپل واچ وجود دارد. البته این موضوع باعث نمی‌شود تا از هایپرلینک در ساعت‌های نسخه‌ی اسپورت استفاده نکنیم.

این پروژه موفق شده تا بیش از یک ماه مانده به پایان کمپین خود در کیک استارتر به هدف خود رسیده و بیش از ۱۹۲٫۰۰۰ دلار سرمایه جذب کند.



لینک مطلب

به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
راهنمای خرید ساعت هوشمند

ممکن است به فکر خرید یک ساعت هوشمند افتاده باشید که به کمک آن نوتیفیکیشن‌ها را چک کنید، پیام‌های جدید را بخوانید یا در ظاهری زیبا همواره از گذر زمان مطلع شوید. ساعت‌های هوشمند در کنار ویژگی‌هایی که به آن‌ها لقب هوشمند بخشیده، قرار است زمان را به نمایش بگذارند و بر روی دست قرار گیرند؛ بنابراین باید از ظاهری زیبا، رابطی ساده و نمایشگری با کیفیت برخوردار باشند. در ادامه بیشتر درباره ساعت‌های هوشمند صحبت خواهیم کرد.



ساعت‌های هوشمند زیادی به تازگی وارد بازار شده‌اند که هر کدام از سیستم‌عاملی خاص، طراحی متفاوت و ویژگی‌هایی برجسته برخوردارند. برای اینکه بهترین ساعت هوشمند را انتخاب کنیم، در ابتدا نیاز است تا از مواردی که در دنیای این وسایل هوشمند جدید می‌گذرد، اطلاعات بیشتری داشته باشیم. برای مثال بدانیم سیستم‌عامل این ساعت‌ها چه نام دارد، چه اپلیکیشن‌هایی در آن‌ها اجرا می‌شود یا به صورت کلی یک ساعت هوشمند قرار است چه کار‌هایی برای ما انجام دهد.

از چند سال پیش شرکت‌هایی همچون سامسونگ، ال‌جی، هواوی و پبل وارد عرصه‌ی تولید ساعت‌های هوشمند شده‌اند و حتی تاکنون چند نسل از این وسایل را به بازار آورده‌اند. به تازگی با عرضه‌ی ساعت‌های هوشمند تازه از برند‌های مختلف، انتخاب بین این دسته از گجت‌ها نیز سخت شده؛ بنابراین قصد داریم در ادامه برای انتخاب بهترین ساعت هوشمند به شما کمک کنیم.





سیستم‌عامل و اپلیکیشن‌ها
دستگاه‌هایی که هوشمند خوانده می‌شوند از پلتفرم نرم‌افزاری برخوردارند که از طرفی وظیفه‌ی تعامل با سخت‌افزار دستگاه و از طرف دیگر تعامل با کاربر و استفاده کننده از دستگاه را بر عهده دارند.

نکته‌ای که باید در بخش شناخت سیستم‌عامل‌ها در نظر داشته باشید، توجه به پلتفرمی است که می‌تواند با گوشی هوشمند شما کار کند. اگر آیفون دارید باید خرید یک ساعت هوشمند مبتنی بر اندروید وِر را از سر بیرون کنید. البته به تازگی پشتیبانی از سیستم عامل iOS نیز به پلتفرم اندروید وِر اضافه شده، اما نمی‌توان توقع بهینه بودن اتصال این دو پلتفرم در مقایسه با اندروید را داشت. همچنین اگر از یک گوشی هوشمند اندرویدی استفاده می‌کنید، خرید اپل واچ چندان منطقی نخواهد بود و تا حدود زیادی اقدامی اشتباه است. با این حال ساعت‌های هوشمندی در بازار موجودند که قادرند با هر دو پلتفرم اندروید و iOS ارتباط برقرار کنند که نمونه آن ساعت‌های ساخت کمپانی پبل است.




در بین‌ ساعت‌های هوشمند تاکنون چهار سیستم‌عامل Pebble OS، Tizen، Android Wear و Watch OS بیشترین استفاده را داشته‌اند. سامسونگ پس از اوج گرفتن با اندروید تصمیم گرفت دستگاه‌های خود را از پلتفرم گوگل جدا کند و با سیستم‌عاملی مستقل هماهنگ کند. اکنون شرکت‌ کره‌ای ساعت‌های خود را مطابق با همین سیستم‌عامل نوپا با نام تایزن به بازار می‌آورد که البته هنوز آن‌چنان از لحاظ نرم‌افزاری به تکامل نرسیده است. در طرف دیگر کمپانی پبل را داریم که همچون سامسونگ میل به استقلال دارد و سیستم‌عاملی اختصاصی برای ساعت‌های هوشمند خود ساخته است. سیستم‌عامل ساخته شده به وسیله پبل، Pebble OS نام دارد و از کرنلی منبع باز استفاده می‌کند؛ اما شرکت پبل اجازه توسعه یا استفاده از این پلتفرم در سایر شرکت‌ها را نمی‌دهد. در ادامه بیشتر درباره دو سیستم‌عامل اصلی ساعت‌های هوشمند صحبت خواهیم کرد که به نوعی قرار است جنگ اندروید و iOS را این بار در زمینه‌ی ساعت‌ها تقلید کنند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  ویرایش شده توسط: pixy_666   
مرد

 
Android Wear
گوگل پلتفرمی بر پایه‌ی اندروید برای ساعت‌های هوشمند توسعه داده و آن را برای استفاده‌ی سایر کمپانی‌ها منتشر کرده است. این سیستم‌عامل که ظاهر بسیار خوبی دارد و از طراحی متریال نیز پشتیبانی می‌کند، در ساعت‌های هوشمند شرکت‌هایی همچون ال‌جی، هواوی و موتورولا تاکنون استفاده شده است.



اندروید وِر تنها با دستگاه‌هایی سازگار است که از اندروید ۴.۳ به بالا برخوردارند. این سیستم‌عامل با کارت‌های سرویس دستیار صوتی گوگل ناو تعامل زیادی دارد و از کارت‌های این سرویس زیاد استفاده می‌کند. توسعه‌دهندگان زیادی به سمت این پلتفرم جذب شده‌اند و انتظار می‌رود در آینده‌ای نزدیک، این سیستم عامل ساعت‌های هوشمند با اپلیکیشن‌های ضروری و کاربردی زیادی همراه شود.


Watch OS
تعجبی ندارد که اپل سیستم عاملی برای ساعت هوشمند خود توسعه دهد که تنها با گوشی‌های آیفون کار کند. Watch OS پلتفرمی است که تنها بر روی اپل واچ در حال اجراست و پس از مدتی کوتاه اکنون بالغ بر ۳۵۰۰ اپلیکیشن را پشتیبانی می‌کند.



شبیه به تعامل پیچیده و وابسته اندروید وِر با گوگل ناو، سیری نیز در اپل واچ نقشی اساسی برعهده دارد و بسیاری از کار‌های کاربر را تنها با شنیدن صوت شخص انجام خواهد داد. در Watch OS اپلیکیشن‌ها در صفحه‌ی اصلی یا منوی برنامه‌ها به شکل دایره‌های رنگی و کوچک نمایش داده می‌شوند و با لمس دارنده دستگاه اجرا خواهند شد.

سیستم‌عامل Watch OS از ویژگی به نام Glance برخوردار شده که همچون ویجت‌ها در گوشی‌های همراه وظیفه اطلاع رسانی‌های سریع دستگاه را برعهده گرفته‌اند.

به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
نمایشگر


یکی از وظایف اصلی ساعت‌های هوشمند نمایش زمان است که باید حتی در زیر نور خورشید نیز به راحتی انجام گیرد. بنابراین ساعت‌های هوشمند با رزولوشن نمایشگر مناسب و پنل قوی قادر خواهند بود در بدترین شرایط نیز محتوای موجود در نمایشگر را به شما نشان دهند.


رنگی



نمایشگر‌های رنگی و لمسی که برای مثال در ساعت هوشمند اپل مشاهده می‌کنیم در این دسته قرار می‌گیرند. این نمایشگر‌ها همچون گوشی‌های هوشمند اپلیکیشن‌ها، عکس‌ها و موارد مختلف را به نمایش می‌گذارند و شما می‌توانید محتوای در حال نمایش را لمس کنید. مصرف باتری در نمایشگر‌های رنگی مقداری بیشتر است و معمولا این نمایشگر‌ها عمر باتری ساعت را تا ۱ یا حداکثر دو روز کاهش می‌دهند. همچنین در ساعت‌های با نمایشگر رنگی به دلیل استفاده زیاد نمایشگر روشن از باتری، معمولا صفحه‌نمایش دائم روشن نمی‌ماند و برای مشاهده زمان لازم است تا کمی ساعت را حرکت دهید.


جوهر الکترونیکی



نمایشگر‌های جوهر الکترونیک معمولا در ساعت‌های هوشمند شرکت پبل مورد استفاده قرار گرفته که علاوه بر مصرف بسیار بهینه‌تر باتری، می‌تواند به صورت مداوم روشن بماند و هر زمان که اراده کنید، زمان را در سریع‌ترین حالت به شما نمایش دهد. باتری در ساعت‌های هوشمند با نمایشگر جوهر الکترونیکی به مقدار کمتری مصرف می‌شود و شارژدهی دوباره باتری را شاید تا ۲ تا ۵ روز کامل به عقب بیاندازد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
طراحی
طراحی ساعت‌های هوشمند به دلیل پوشیدنی بودن این وسایل، از اهمیت بالایی برخوردار است. به همین دلیل کمپانی‌های سازنده ساعت‌های هوشمند کار سخت‌تری برای طراحی محصولاتی دارند که بتواند همه سلایق را راضی کند و فروش بالایی نیز کسب کند. از طرف دیگر سلیقه‌ی افراد در انتخاب نوع، شکل، جنس و طراحی ساعت‌ها نیز بسیار متفاوت است. ساعت‌های هوشمند با نمایشگری دایره‌ای و مستطیلی بسیار متداول شده‌اند.



ساعت‌هایی که نمایشگری دایره‌ای و سنتی دارند معمولا می‌توانند طراحی بسیار زیبا پیدا کنند و با بدنه و بند‌هایی زیبا هر چشمی را به خود خیره کنند. نمونه ساعت‌های هوشمند با نمایشگر دایره‌ای را هم‌اکنون در موتو 360 یک و دو موتورولا، گیر S2 سامسونگ و جی واچ آر ال‌جی مشاهده می‌کنیم. اپل به دلیل اینکه ساعت هوشمند خود با نام اپل واچ را با طراحی دایره‌ای نساخت، بسیار مورد انتقاد قرار گرفت؛ با این‌حال ساعت‌هایی با طراحی مستطیلی نیز طرفداران خود را دارند.


عمر باتری
یکی از دغدغه‌های بزرگ درباره خرید ساعت‌های هوشمند عمر باتری این محصولات است. ساعت‌های پیش‌رو در این عرصه همچون اپل واچ یا موتو 360 زیاد در زمینه طولانی کردن عمر باتری قوی نبوده‌اند و تنها شارژ باتری را برای یک یا حداکثر دو روز نگه می‌دارند. اما ساعت‌های هوشمند شرکت پبل به دلیل بهره بردن از نمایشگری با تکنولوژی جوهر الکترونیک مصرف باتری زیادی ندارند و می‌توانند حداکثر تا ۵ یا یک هفته شما را همراهی کنند.



اگر به ساعت‌های هوشمند با نمایشگر جوهر الکترونیک علاقه‌ای ندارید، باز هم انتخاب‌هایی پیش رو است که با کمی تحقیق درباره‌ی عمر باتری، به بهترین ساعت با بیشترین طول عمر باتری دست پیدا خواهید کرد.


قیمت
ساعت‌های هوشمندی که سال پیش معرفی و عرضه شده‌اند، اکنون قیمت بسیار مناسبی دارند و می‌توان با هزینه‌ی خرید یک گوشی میان‌رده، یک ساعت هوشمند مناسب را سفارش داد.

در بحث قیمت، ساعت هوشمند اپل گران‌ترین محصول تولید شده در این زمینه است که قیمت پایه آن از ۳۵۰ دلار شروع شده و در نسخه‌ی ادیشن این محصول، قیمت تا ۱۷۰۰۰ دلار نیز می‌رسد. اما رقیب سرسخت اندروید وِری ساعت اپل با نام موتو 360 تنها قیمتی ۱۷۹ دلاری دارد.



جمع‌بندی
ساعت‌های هوشمند زیادی به بازار آمده‌اند که از طراحی، پلتفرم، نمایشگر، طول عمر باتری و البته متفاوتی بهره می‌برند. انتخاب در بین بهترین ساعت‌هوشمند مخصوصا در بحث طراحی بسیار سلیقه‌ای است. ابا این حال اگر دوست ندارید زیاد ساعت هوشمند خود را به شارژ بزنید، ساعت‌های با نمایشگر جوهر الکترونیک گزینه‌ی بهتری به حساب می‌آیند. اگر تنوع نرم‌افزاری برای شما اهمیت زیادی دارد، بهتر است در بین ساعت‌های پلتفرم Android Wear گوگل یا Watch OS اپل یکی را انتخاب کنید.

به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
تام تام ساعت‌های سری اسپارک را در ایفا ۲۰۱۵ معرفی کرد

در جریان نمایشگاه ایفا ۲۰۱۵ شرکت TomTom از مدل‌های متنوع ساعت Spark رونمایی کرد که مجهز به GPS، سنسور ضربان قلب و حافظه داخلی برای ذخیره موسیقی هستند و می‌توانند حدود ۵۰۰ آهنگ را در خود ذخیره کنند.



هرچه اندازه گوشی‌های هوشمند بزرگ‌تری می‌شود استفاده از آن ها سخت‌تر می‌گردد از این رو برخی کاربران ترجیح می دهند تا ابزارهای هوشمند دیگری را هم برای بهبود امور روزانه خود مورد استفاده قرار دهند و بطور مطلق متکی به گوشی هوشمند خود نباشند. در جریان نمایشگاه ایفا ۲۰۱۵ شرکت TomTom از ساعت Spark رونمایی کرد که مجهز به GPS و حافظه داخلی ۳ گیگابایتی است که می‌تواند حدود ۵۰۰ آهنگ را در خود ذخیره کند و کاربر در هنگام دویدن و ورزش به این آهنگ‌ها گوش دهد. برای گوش دادن به موسیقی هم می‌توانید از هدفون‌های بلوتوثی استفاده کنید.

البته بصورت پیش فرض میکس ۳۰ دقیقه‌ای از آهنگ های انرژی‌زا که انگیزه ورزش و دویدن را بیشتر می‌کنند در این ساعت ارائه شده است که توسط شرکتی در لندن که بطور اختصاصی بر روی موسیقی‌های مربوط به رقص فعالیت می‌کند گلچین شده است.

سری ساعت‌عای اسپارک شامل ۶ مدل است و همه این مدل ها دارای ویژگی‌هایی نظیر GPS، پایش فعالیت‌های روزانه (قدم‌ها، مسافت طی شده، کالری‌های سوزانده شده، دقیقه‌های فعالیت)، پایش خودکار خواب، بلوتوث برای ارتباط با گوشی‌های هوشمند و البته ضدآب بودن در حدی که بتوانید از ساعت در زیر دوش حمام یا در استخر استفاده کنید. تام تام اعلام کرده است که تا پایان سال ۲۰۱۵ مدلی که اعلانات گوشی هوشمند و البته پاش مداوم ضربان قلب را اعلام می‌کند به بازار عرضه خواهد کرد.

مدل Spark Cardio فقط سنسور اپتیکال ضران قلب دارد علاوه بر ویژگی‌های ذکر شده در بالا دارد. مدل Spark Music سنسور ضربان قلب ندارد ولی ۳ گیگابایت حافظه داخلی برای آهنگ‌های مورد علاقه کاربر دارد.

از بین ۶ مدل عرضه شده کامل ترین مدل TomTom Spark Cardio + Music است که علاوه بر پایش ضربان قلب حافظه داخلی ۳ گیگابایتی نیز برای موسیقی‌های دلخواه شما دارد و به همراه آن هدفون بلوتوثی نیز ارائه می‌شود. البته تام تام نرم افزار MySports ‌خود را نیز برای استفاده بهتر از داده‌هایی که این ساعت در اختیار کاربرش می‌گذارد ارائه کرده است. TomTom Spark Cardio + Music با قیمت ۱۹۰ پوند برای پیش خرید در انگلستان عرضه شده است و از اول ماه اکتبر در آمریکا نیز با قیمت ۲۴۹ دلار عرضه می‌شود.


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
با قابلیت‌های ساعت Gear S2 سامسونگ آشنا شوید

شرکت سامسونگ به تازگی از جدیدترین محصول پوشیدنی خود، ساعت هوشمند Gear S2 رونمایی کرده است. به کمک SDK ارائه شده برای این محصول، توسعه‌دهندگان می‌توانند اپلیکیشن‌های متنوعی برای آن ارائه کنند و باید ببینیم آیا سامسونگ می‌تواند در راه توسعه پلتفرم خود برای ساعت هوشمندش موفق عمل کند یا خیر.



ساعت‌ هوشمند Gear S2 بدون نیاز به گوشی هوشمند، به اینترنت نسل سوم 3G نیز متصل می‌شود. همچنین به کمک SDK توسعه‌دهندگان می‌توانند اپلیکیشن‌های جهانی و بومی طراحی کنند. انتظار می‌رود با ورود این SDK به بازار، هزار اپلیکیشن جدید برای ساعت هوشمند در دسترس کاربران قرار گیرد. تاکنون پنج هزار اپلیکیشن در اختیار کاربران ساعت‌های هوشمند Gear قرار گرفته که پاسخگوی بسیاری از نیازهای کاربران است.

همراه با این ساعت، کیت توسعه‌ی نرم‌افزاری تایزن (Tizen Software Development Kit) نیز عرضه شده که به کمک آن توسعه‌دهندگان می‌توانند برای دستگاه Gear S2 اپلیکیشن‌های مستقل و قوی‌تری بسازند.



اطلاع لحظه‌ به لحظه
اپلیکیشن‌های متنوعی به منظور انجام هرچه سریع‌تر و راحت‌تر کارها و برآوردن برخی نیازهای کاربران، طراحی شده است. برای مثال، به کمک اپلیکیشن ESPN، کاربران می‌توانند از نتیجه‌ی مسابقات ورزشی زنده، تنها با تکان دادن مچ دست مطلع شوند. کاربران همچنین می‌توانند سرخط خبرهای روز جهان را در ۱۰ حوزه‌ی مختلف به کمک اپلیکیشن CNN پیگیری کنند، وضعیت بازارهای محلی و شرکت‌های بزرگ را از طریق Bloomberg Business Watch Face app رصد کنند یا برای آگاهی از اطلاعات و خبرهای بیشتر در حوزه‌ی تجارت، از اپلیکیشن Bloomberg Business Gear S2 app استفاده کنند.


انجام کارهای مختلف روی مچ دست
به کمک ساعت هوشمند Gear S2 دیگر نیازی به استفاده همیشگی از گوشی‌های همراه نیست و بسیاری از کارها، از روی مچ دست کاربر قابل انجام هستند. اگر می‌خواهید سوار ماشین شوید، تنها کافی است بدون بیرون آوردن گوشی‌، از طریق Gear S2 و اپلیکیشن Uber درخواست ماشین کنید تا چند دقیقه بعد، کسی شما را سوار کند. مراکز خدماتی، رستوران‌ها و فروشگاه‌ها از طریق اپلیکیشن Yelp قابل جستجو هستند و کاربران می‌توانند مسیر آن‌ها را پیدا کنند و با آن‌ها تماس بگیرند. همچنین اگر قصد سفر دارید، به سرعت و با یک نگاه، از مرتبط‌ترین و به‌روزترین اطلاعات، ازجمله هشدار زمان‌های پرواز، با استفاده از اپلیکیشن TripCase مطلع شوید. در کنار همه‌ی این‌ها، مانند یک تاکی‌واکی که به مچ دست شما بسته شده، می‌توانید از طریق اپلیکیشن Voxer پیام ردوبدل کنید.


استفاده آسان‌تر از ویژگی‌های گوشی همراه هوشمند
با داشتن Gear S2 دیگر نیازی به استفاده از کلیدهای واقعی نیست. به کمک کلید‌های دیجیتال و قفل‌های حقیقی Yale، کاربران می‌توانند به خانه‌شان دسترسی داشته باشند یا کلیدها را در اختیار اعضای خانواده و دوستان‌شان قرار دهند. همچنین قفل‌های هوشمند تهیه شده توسط Unikey تنها با یک تماس دست، باز می‌شوند و کاربران به کمک Gear S2 می‌توانند قفل در خانه و محل کار را باز و بسته کنند.


خرید راحت، آسان و بی‌دردسر
ساعت هوشمند Gear S2 به کاربر اجازه می‌دهد به سرعت به بهترین امکاناتی که برای خرید روزمره نیاز دارد، دسترسی پیدا کند. با اپلیکیشن FidMe تمام کارت‌های وفاداری، کوپن‌ها، و اعلان‌های فروشگاه‌ها مستقیماً به گوشی هوشمند کاربر ارسال می‌شود و همچنین کاربر می‌تواند از تخفیف‌ها از طریق Groupon's مطلع شود. به علاوه کاربران قادر خواهند بود تا با استفاده از سیستم پرداخت بارکدی Alipay به سادگی و سرعت، تراکنش خود را تکمیل کرده و از خدمات مختلف برای فروشگاه‌های آفلاین، بدون نیاز به حمل گوشی هوشمند یا پول نقد، بهره ببرند.


نظارت بر سلامتی
اپلیکیشن Nike+ Running به کاربران اجازه می‌دهد مسافت، زمان و سرعت دویدن خود را در یک نگاه، مشاهده کنند. همچنین کسانی که هنگام دویدن علاقه دارند به موسیقی گوش کنند، نیز به آسانی می‌توانند موسیقی موردعلاقه خود را مستقیماً از روی ساعت هوشمند Gear S2 پخش کنند.

به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
انصراف موتورولا از عرضه‌ی نسخه‌ی ارزان‌تر موتو 360 (2015)

موتورولا در جریان برگزاری ایفا ۲۰۱۵ نسل جدید ساعت هوشمند خود را با نام موتو ۳۶۰ (۲۰۱۵) معرفی کرد. شنیده‌ها حکایت از این دارد که این کمپانی در نظر داشته تا نسخه‌ای ارزان قیمت از ساعت هوشمند خود را معرفی کند که از این کار منصرف شده است.



موتورولا در جریان برگزاری ایفا ۲۰۱۵ از نسل جدید ساعت‌های هوشمند خود، یعنی موتو ۳۶۰ (۲۰۱۵) رونمایی کرد. به نظر می‌رسد موتورولا در نظر داشته تا نسخه‌ای ارزان قیمت از ساعت هوشمند خود را نیز معرفی کرده و روانه‌ی بازار کند؛ حال آنکه اخبار منتشر شده نشان از منصرف شدن موتورولا از عرضه‌ی چنین ساعت هوشمندی دارد.

ایمان نعیم، یک طراح صنعتی است که برای کمپانی لنوو کار می‌کند. وی طرحی مفهومی از نسخه‌‌‌‌ای از موتو ۳۶۰ را منتشر کرده که شاید نمایی از نسخه‌ی ارزان موتو ۳۶۰ را نشان می‌دهد. همانطور که در تصاویر نیز مشاهده می‌کنید، همچون سایر نسخه‌های نسل جدید موتو ۳۶۰، کلید فیزیکی ساعت در موقعیت ساعت ۲ قرار گرفته است.

از جمله‌ی سایر فاکتورهای ظاهری این گوشی هوشمند می‌توان به حلقه‌ی رنگی تعبیه شده دور ساعت و همچنین طراحی محل اتصال بند به نحوی اشاره کرد که می‌توان انواع مختلف بندها را به راحتی روی ساعت نصب کرد.شواهد امر گویای این نکته است که موتورولا این نسخه از ساعت هوشمند خود را برای جوانان طراحی کرده و احتمالا قیمت تعیین شده برای آن نیز ۳۰۰ دلار بوده است.

به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 19 از 22:  « پیشین  1  ...  18  19  20  21  22  پسین » 
کامپیوتر

ساعت و دستبند هوشمند

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA