انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 20 از 22:  « پیشین  1  ...  19  20  21  22  پسین »

ساعت و دستبند هوشمند


مرد

 
قیمت و زمان عرضه‌ی گیر اس 2 و گیر اس 2 کلاسیک اعلام شد

سامسونگ در جریان برگزاری ایفا ۲۰۱۵، نسل جدید ساعت هوشمند خود را با نام گیر اس ۲ در سه نسخه‌ی گیر اس ۲ کلاسیک، گیر اس ۲ و گیر اس ۲ با قابلیت ارتباط با شبکه‌های 3G رونمایی کرد. حال اطلاعاتی در رابطه با قیمت و زمان عرضه‌ی این محصول منتشر شده است.



سامسونگ در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۵ از ساعت هوشمند جدید خود یا همان گیر اس ۲ در سه نسخه رونمایی کرد. نسل جدید ساعت هوشمند سامسونگ در مقایسه با ساعت‌های هوشمند پیشین کمپانی، پیشرفت قابل ملاحظه‌ای را هم از لحاظ طراحی و هم رابط کاربری به خود دیده است. از جمله‌ی کاربردی‌ترین قابلیت‌های این محصول می‌توان به حاشیه‌ی چرخان آن اشاره کرد که با رویکرد مثبتی روبرو شده است.

حال سامسونگ قیمت و زمان عرضه‌ی این ساعت هوشمند را منتشر کرده که علاقمندان می‌توانند تصمیم خود را در رابطه با خرید این محصول نهایی کنند.

براساس اطلاعات ارائه شده، گیر اس ۲ و گیر اس ۲ کلاسیک در اکتبر ۲۰۱۵ به بازار عرضه خواهند شد. گیر اس ۲ با قیمت ۳۷۹ یورو در بازار آلمان و ۳۴۹ یورو در سایر بازار‌ها به فروش خواهد رسید. گیر اس ۲ کلاسیک نیز برچسب قیمت ۴۴۹ دلاری خواهد اشت. هنوز اطلاعاتی در خصوص قیمت گیر اس ۲ با قابلیت اتصال به شبکه‌های 3G در دست نیست. انتظار می‌رود این ساعت هوشمند پس از عرضه‌ی گیر اس ۲ روانه‌ی بازار شود.


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
مقایسه گیر اس 2 سامسونگ و موتو 360 (2015)



سامسونگ با گیر اس ۲ و موتورولا با موتو ۳۶۰ (۲۰۱۵) وارد نبرد بازار ساعت‌های هوشمند شده‌اند، بازاری که حالا توجه تولید کنندگان بسیاری را به خود جلب کرده است.


طراحی و ساخت



موتو ۳۶۰ جدید از نظر طراحی بروزتر از نسخه‌ی قبلی است، اما طراحی آن تغییر زیادی نکرده است. این ساعت هوشمند در دو سایز مختلف صفحه نمایش برای سلیقه‌های مختلف عرضه شده است. نکته‌ی جالب توجه امکان شخصی‌سازی این ساعت هوشمند با استفاده از موتو میکر است که البته برای کشور ایران این امکان در دسترس نیست.

به علاوه در موتو ۳۶۰ (۲۰۱۵) تغییر بند ساعت بسیار راحت‌تر از قبل شده و به آسانی صورت می‌پذیرد.

گیر اس ۲ نیز امکان تغییر بند ساعت را فراهم کرده و در سه مدل گیر اس ۲، گیر اس ۲ 3G و گیر اس ۲ کلاسیک عرضه شده است. دو نوع استاندارد گیر اس ۲ دارای بندی از جنس پلاستیک زبر بوده و گیر اس ۲ کلاسیک بندی از جنس چرم دارد.

گیر اس ۲ دارای دو دکمه‌ی فیزیکی بوده و موتو ۳۶۰ جدید تنها یک دکمه‌ی فیزیکی دارد که البته کمی برآمدگی آن بیشتر از دکمه‌های گیر اس ۲ است. در گیر اس ۲ دکمه‌ی بالا نقش دکمه هوم را بازی می‌کند و فشردن دکمه‌ی پایین‌تر، اپلیکیشن‌های نصب شده را نشان می‌دهد.

البته نکته‌ی جالب توجه در گیر اس ۲، حاشیه‌های چرخان آن است که اجازه‌ی حرکت در بین اپلیکیشن‌ها با توجه به سرعت چرخاندن آن را به کاربر می‌دهد. این خلاقیت سامسونگ قابل ستایش است، چرا که استفاده از این حلقه‌های چرخان برای حرکت بین اپلیکیشن‌ها و منوها بسیار ساده تر از لمس نمایشگر کوچک دستگاه است.

انتخاب برنده در زمینه‌ی طراحی و ساخت کاملا سلیقه‌ای است و به همین دلیل هر دوی این ساعت‌ها در نسخه‌های اسپورت و کلاسیک نیز عرضه شده‌اند تا بتوانند سلایق مختلف را پوشش دهند.


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
کیفیت صفحه نمایش


نسل دوم موتو ۳۶۰ دارای صفحه نمایش از نوع LCD است که کیفیت بالایی نیز دارد. در این نسل شاهد افزایش تعداد پیکسل‌ها تا ۲۵ درصد هستیم. مدل کوچکتر موتو ۳۶۰ (۲۰۱۵) رزولوشن ۳۶۰ در ۳۲۵ پیکسلی داشته (۲۶۳ پیکسل در هر اینچ) و برادر بزرگتر آن دارای رزولوشن ۳۶۰ در ۳۳۰ پیکسل (۲۳۳پیکسل بر اینچ) است.

گیر اس ۲ دارای صفحه نمایش ۱.۲ اینچی از نوع امولد با رزولوشن ۳۶۰ در ۳۶۰ (۳۰۲ پیکسل در هر اینچ) که کمی بهتر از موتو ۳۶۰ جدید در این زمینه عمل کرده است.

صفحه نمایش هر دوی این ساعت‌ها حساسیت قابل قبولی به لمس داشته و حاشیه‌ی چرخان گیر اس ۲ کار با آن را آسان‌تر نیز می‌کند. در نقطه‌ی مقابل موتو ۳۶۰ (۲۰۱۵) فریم فلزی تراش خورده دارد که حالتی کلاسیک‌تر به آن بخشیده است.

به نظر می‌رسد گیر اس ۲ در زمینه‌ی کیفیت صفحه نمایش کمی بهتر از موتو ۳۶۰ جدید است چرا که امولدها رنگ مشکی را با عمق زیاد نشان داده و مصرف باتری کمتری نیز دارند. از طرفی نمایشگر گیر اس ۲ تماما گرد است، اما در قسمت پایین موتو ۳۶۰ یک حاشیه کوچک دیده می‌شود که باعث شده تصویری که روی آن می‌بینیم کاملا گرد نباشد.



نرم‌افزار



این زمینه، جایی است که در آن تفاوت بین دو ساعت مشخص می‌شود. موتورولا از آخرین نسخه‌ی اندروید ور (نسخه ۱.۳) بهره می‌برد اما سامسونگ در گیر اس ۲ سیستم عامل مختص خود یعنی تایزن را مورد استفاده قرار داده است. گیر اس ۲ قابلیت هماهنگی با دستگاه‌هایی که دارای سیستم عامل اندروید ۴.۴ یا بالاتر بوده و مجهز به رمی بیشتر از ۱.۵ گیگ هستند را دارد. این در حالی است که گیر اس تنها با برخی از گوشی‌های سامسونگ امکان هماهنگی را داشت.

رابط کاربری موتو ۳۶۰ مانند رابط کاربری تمامی ساعت‌های هوشمند مجهز به سیستم عامل اندروید ور است و تنها تعدادی واچ فیس مختص موتورولا برای آن تدارک دیده شده است. همچنین واچ فیس‌های تعاملی نیز در اندروید ور وجود دارند که تعداد قدم‌ها، وضعیت آب و هوا و سایر موارد مشابه را بدون نیاز به اجرای اپلیکیشن، در کنار ساعت نمایش می‌دهند.

رابط کاربری گیر اس ۲ کاملا متفاوت است. اندروید ور اپلیکیشن‌ها را به صورت عمودی به نمایش می‌گذارد اما گیر اس ۲ و سیستم عامل تایزن آن، موارد را به صورت دایره‌ای نشان می‌دهد تا هم شکل ساعت را به خود بگیرند و هم استفاده از حاشیه‌ی چرخان آن، آسان‌تر شود.

البته در این مورد نمی‌توان تقصیر را متوجه موتورولا دانست چرا که اندروید ور ساخت گوگل است اما باید گفت که رابط کاربری تایزن گیر اس ۲ بسیار زیبا‌تر و ساده‌تر بوده و نوآوری‌های بیشتری نیز دارد. شاید به راحتی بتوان رابط کاربری گیر اس ۲ را بهترین رابط کاربری در بین ساعت‌های هوشمند تا کنون دانست. اگر سامسونگ بتواند پلتفرم ساعت هوشمند خود را توسعه دهد و نظر توسعه‌دهندگان را به خود جلب کند، کار برای رقبای آن مثل Android Wear و WatchOS بسیار دشوار خواهد بود.

به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
بازده و عملکرد


نسل دوم موتو ۳۶۰ مجهز به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۴۰۰ با فرکانس عملکرد هسته‌ی ۱.۲ گیگاهرتز است که دارای ۵۱۲ مگابایت رم بوده و از ۴ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد.

گیر اس ۲ دارای پردازنده‌ی دو هسته‌ای با فرکانس عملکرد ۱ گیگاهرتز در کنار ۵۱۲ مگابایت رم و ۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی است. به علاوه نسخه‌ی 3G این ساعت امکان برقراری تماس و اتصال به اینترنت را بدون نیاز به وصل شدن به گوشی هوشمند در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

بر روی کاغذ به نظر می‌رسد موتو ۳۶۰ (۲۰۱۵) پردازنده‌ی قوی‌تری داشته باشد اما وجود نسخه‌ی 3G برای گیر اس ۲ می‌تواند نکته‌ی قوت بزرگی باشد. به علاوه گیر اس ۲ مجهز به ان‌اف‌سی است تا بتوان از سرویس‌هایی مانند سامسونگ پی نیز بوسیله‌ی آن بهره برد.



باتری



سامسونگ و موتورولا هر دو مدعی هستند که ساعت هوشمند ساخت آن‌ها تا دو روز و حتی بیشتر دوام باتری خواهد داشت. گیر اس ۲ دارای باتری ۲۵۰ میلی‌آمپر ساعتی در نسخه‌ی بلوتوث و باتری ۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی در نسخه‌ی 3G است و موتو ۳۶۰ نسل جدید در نسخه‌ی کوچک‌تر دارای باتری ۳۰۰ میلی‌آمپر ساعت بوده و نسخه‌ی بزرگ‌تر آن مجهز به باتری ۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده است. به علاوه هر دوی این ساعت‌های هوشمند از فناوری شارژ بی‌سیم بهره می‌برند.

شاید بر روی کاغذ برتری در این بخش از آن موتو ۳۶۰ نسل جدید باشد اما استفاده از صفحه نمایش امولد می‌تواند به کمک گیر اس ۲ بیاید.

در حال حاضر و قبل از نقد و بررسی کامل نمی‌توان نظر قطعی در مورد عملکرد باتری این دو ساعت هوشمند داد اما انتظار می‌رود در این زمینه شاهد عملکرد یکسانی از هر دو دستگاه باشیم.

در حالت کلی هر یک از این ساعت‌های هوشمند ویژگی‌ها و زیبایی منحصر بفردی دارند و نمی‌توان یکی را به طور مطلق برتر از دیگری دانست اما می‌توان گفت که خرید هر یک از این دو ساعت کاربر را بسیار راضی خواهد کرد چرا که گیر اس ۲ و موتو ۳۶۰ (۲۰۱۵) از کامل‌ترین و زیباترین ساعت‌های هوشمند موجود در بازار هستند.

به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
سامسونگ در گیر اس 2 از فناوری جدید باتری بهره برده است

سامسونگ را با توجه به پیشینه‌اش می‌توان یکی از پرسابقه‌ترین تولیدکنندگان ساعت هوشمند لقب داد. این شرکت با معرفی گیر اس ۲ نه تنها برای اولین بار صفحه‌نمایش دایره‌ای را وارد خانواده‌ی ساعت‌های هوشمند خود کرده، بلکه از فناوری جدیدی نیز در تولید باتری آن بهره برده است.



سامسونگ در جریان نمایشگاه ایفا ۲۰۱۵ ساعت هوشمند گیر اس ۲ خود را معرفی کرد که دارای صفحه‌نمایش دایره‌ای است، اما این ساعت هوشمند از فناوری بهره می‌برد که برای اولین بار در گجت‌ها بکار گرفته شده است.

فناوری جدید، باتری شکل آزاد SDI نام دارد. این فناوری باعث شده است که باتری با بیشترین ظرفیت ممکن در فضای خالی در دسترس گیر اس ۲ قرار بگیرد.

فضای خالی موجود در قاب دایره ای شکل گیر اس ۲ با فناوری عادی، اجازه‌ی قرار دادن باتری ۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی را می‌داد؛ اما سامسونگ با بهره‌گیری از فناوری جدید توانسته باتری با ظرفیت ۲۵۰ میلی‌آمپر ساعت را در ساعت هوشمند جدید خود قرار دهد.

SDI کار خود بر روی این نوع باتری‌ها را از آذر ماه سال گذشته آغاز کرده و حالا آن را به مرحله‌ی تولید انبوه رسانده است و سامسونگ آن را در گیر اس ۲ بکار برده است.

گیر اس ۲ سامسونگ علاوه بر زیبایی خاصی که دارد با فناوری‌های جدیدی نیز همراه شده است که باعث افزایش جذابیت آن بیش از پیش شده است.

به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
اچ‌تی‌سی ساعت هوشمند با صفحه نمایش دایره‌ای معرفی خواهد کرد

امسال را می‌توان سال ساعت‌های هوشمند نامید چرا که بزرگانی مانند سامسونگ، اپل، سونی، ال‌جی و هواوی ساعت‌های هوشمند خود را معرفی کردند که بیشتر آن‌ها نیز صفحه نمایش دایره‌ای داشتند. به نظر می‌رسد اچ‌تی‌سی نیز می‌خواهد وارد این دسته شده و ساعت هوشمند صفحه گردی را معرفی کند.



اچ‌تی‌سی به دلیل اوضاع بد اقتصادی که با آن دست و پنجه نرم می‌کند، نتوانسته بسیاری از برنامه‌های خود را اجرایی کند. ساعت هوشمند نیز یکی از برنامه‌های این شرکت تایوانی بوده است که پس از ر حدود یک سال توقف به نظر می‌رسد جان تازه‌ای به خود گرفته و اچ‌تی‌سی قصد معرفی ساعت هوشمند دایره‌ای شکل را دارد.

اطلاعات در مورد این ساعت هوشمند بسیار کم است و تنها در مورد اسم کد آن با نام halfbeak، رزولوشن ۳۶۰ در ۳۶۰ پیکسل و صفحه نمایش دایره‌ای آن اطلاعاتی داریم. کنفرانس اچ‌تی‌سی کمتر از سه هفته‌ی دیگر در روز ۷ مهر ماه برگزار می‌شود. در حالی که شایعات گذشته خبر از معرفی دو گوشی هوشمند در این روز می‌دادند اما حالا می‌توان این حدس را نیز زد که ممکن است گجت دوم یک ساعت هوشمند باشد.

خبر معرفی ساعت هوشمند توسط اچ‌تی‌سی در حال حاضر در حد شایعه است اما ممکن است دقیقا همان چیزی باشد که این شرکت برای خروج از بحران به آن نیاز دارد.

به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
الساندرو مندینی، لوازم جانبی انحصاری برای ساعت Gear S2 طراحی می‌کند

طراح مشهور ایتالیایی، الساندروی مندینی قراردادی را با سامسونگ به امضا رسانده تا برای ساعت هوشمند جدید این کمپانی، گیر اس ۲، لوازم جانبی متعددی طراحی کند.



سامسونگ توجه به طراحی را جزو اصلی‌ترین سیاست‌های کاری خود قرار داده است. به طوری که تعداد طراحان داخلی این‌ شرکت از سال ۲۰۰۰ میلادی تا به حال، دو برابر شده است.

یونگی لی، معاون اجرایی بازاریابی جهانی‌ بخش فناوری اطلاعات سامسونگ در این باره می‌گوید:


سامسونگ دارای یک پیشینیه طولانی در شراکت با طراحان مهم و برجسته است و به خوبی می‌داند چگونه فناوری، دنیای مد را تقویت می‌کند و چگونه مد، به دنیای فناوری الهام می‌بخشد.

شرکت سامسونگ از اوایل دهه ۱۹۹۰، با شرکت IDEO وارد همکاری شد که نتیجه این همکاری، تاثیرگذاری در صنعت و همچنین کسب‌ جوایز متعددی بود که به طور مشترک توسط این دو شرکت به ارمغان آمد. سامسونگ و IDEO با هم روی بیش از ۵۰ پروژه کار کرده‌اند.

تولیدات این همکاری، طیف وسیعی از محصولات را در بر‌می‌گیرد؛ از دستگاه‌های چند‌رسانه‌ای گرفته تا نمایشگرهای قابل شارژ، تلویزیون، لپ تاپ، گوشی موبایل، دستگاه‌های جانبی موبایل. همچنین دو محصول سیمپل مدیا (Simple Media) در سال ۱۹۹۸ و توتال مدیا (Total Media) در سال ۱۹۹۵ از مجموعه سیستم‌های سرگرمی خانه هستند که جوایز طراحی را از طرف مجله اید (ID) و بیزینس ویک (Business Week) دریافت کردند. همچنین نمایشگر تخت SyncMaster 400TFT جایزه طراحی در کره، آلمان، و آمریکا را از آن خود کرد و در سال ۲۰۰۷، نمایشگری که توسط مایک نوتل بنیان‌گذار IDEO، طراحی شده بود، جایزه طلایی‌ ID را به‌دست آورد.

سامسونگ، در طراحی آخرین نسل از سری محصولات تلفن‌ هوشمند Galaxy S6 و Galaxy S6 edge با شرکت‌های صنعت مد و طراحی در جهان، برای تولید لوازم جانبی اختصاصی این دو گوشی، همکاری کرده است. یونگ لی درباره این همکاری می‌گوید:


سامسونگ همیشه تلاش دارد که با شرکت‌های برتر دنیای مد همکاری‌های نوآورانه و معنی‌دار داشته باشد تا از این طریق بازتاب خواسته‌های متغیر مشتریان باشد و به آن‌ها پاسخ دهد.»

این مجموعه لوازم جانبی، طراحان و برندهایی را معرفی‌ کرده که نمایانگر هدف سامسونگ برای ادغام فناوری و مد هستند و از این طریق مشتریان راه‌های متنوعی خواهند داشت که علاقه خود را بیان کنند و دستگاه‌هایشان را برای خود شخصی‌ سازند. از جمله این برندها برند محصولات اسکی و اسنوبورد «برتون» (Burton) است که با طراحی کاورهای بسیار درخشان برای این گوشی‌ها، بر اساس دو طرح اصلی و محبوب برتون، به پیشگامی خود ادامه می‌دهد. «سواروسکی» (Swarovski) دیگر برندی است که با داشتن پیشینیه طولانی مدت همکاری با سامسونگ، مجموعه‌ای از کاورهای مزین به کریستال را تولید می‌کند که نور را به شکل زیبایی‌ انعکاس می‌دهند. همچنین حاصل همکاری سامسونگ و مون بلان (Mont Blanc) در تلفیق فناوری سامسونگ و هنر مون ‌بلان، مجموعه‌ای از قاب‌های چرمی و محافظ است. از دیگر شرکت‌هایی که با سامسونگ برای تهیه لوازم‌جانبی S6 و S6 edge همکاری می‌کنند، ربکا مینکف (Rebecca Minkoff)، یک شرکت پیشتاز در تولید کیف‌های لوکس، وسایل جانبی و کفش و لباس است که با طرح‌های گلدار روی کاورهای محافظ و کیف‌های چرمی، به شکل بی‌نقصی ظاهر این دو گوشی را زیباتر می‌کند.

همچنین همکاری با رومِرو بریتو (Romero Britto) هنرمند جهانی‌، اولین مورد همکاری سامسونگ با یک هنرمند است. بریتو با زبان تصویری مخصوص به خود، رنگ‌های درخشان و تصویرهای منحصر به فرد، طراحی خاصی برای کاورهای شفاف S6 و S6 edge به ارمغان آورده است.

اخیراً سامسونگ همکاری خود را با طراح ایتالیایی‌، الکساندرو مندینی (Alessandro Mendini) جهت تولید لوازم جانبی انحصاری برای محصول جدید Gear S2 اعلام کرده است. این محصول یک ساعت هوشمند چند کاره با طراحی دایره شکل و قابلیت‌های پیشرفته اتصال و تجربه کاربری (UX) قابل تنظیم است. همکاری بین سامسونگ و الکساندرو مندینی مجموعه‌ای از انتخاب‌ها را برای محصول Gear S2 به ارمغان می‌‌آورد تا از این طریق مشتریان بتوانند ساعت هوشمند خود را به سلیقه خود سفارش دهند و از این طریق لذت بیشتری در استفاده از آن‌ تجربه کنند.

مندینی که به دلیل تلفیق فرهنگ‌های گوناگون، جابجایی‌ مرزهای طراحی و رها شدن از تصورات و کارکردهای سنتی‌ شناخته شده است، می‌گوید:


به اعتقاد من، ساعت یکی‌ از دقیق‌ترین و با‌‌‌ارز‌ش‌ترین کالاهایی است که بشر تاکنون خلق کرده و سامسونگ این دستگاه را به شکلی‌ که با فناوری سازگار باشد مجدداً به شکل موفقیت‌آمیزی تولید کرده است. همکاری با بزرگترین شرکت سازنده موبایل در دنیا برای ساخت ساعتی‌ که طراحی یک ساعت قدیمی‌ را با دنیای دیجیتال تلفیق کند برای من سرگرم‌کننده و استثنایی بود، و این محصول قطعاً آینده صنعت موبایل است.

به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
اپل نسخه طلایی رنگ و رزطلایی اپل واچ اسپرت را معرفی کرد

بعد از انتشار شایعات فراوان از معرفی نسخه‌ی ارزان‌تر از ساعت ساخته شده از جنس طلای اپل، این موضوع به واقعیت پیوست. بدین ترتیب ساعت اپل واچ اسپورت، در دو رنگ طلایی و رز طلایی عرضه خواهد شد. رنگ‌هایی که می‌تواند جایگزینی خوش قیمت برای ساعت‌هوشمند ساخته شده از جنس طلا باشند.



در واقع اپل به جای معرفی یک نسخه‌ی طلایی جدید، ساعت‌هایی با رنگ طلایی و از جنس فلزی را برای مدل‌های واچ اسپورت معرفی کرد.حالا با این اتفاق، کاربران بیشتری می‌توانند از رنگ طلایی اپل واچ بر روی دست‌هایشان بهره‌مند شوند.

همانطور که گفته شد این ساعت‌ها از جنس طلا نیست و رنگ طلایی و رز طلایی آن‌ها بر روی فلز ساعت‌های هوشمند واچ اسپرت اضافه می‌شود. این ساعت‌ها قرار است با همان قیمت ۳۴۹ دلار برای مدل کوچکتر و با ۵۰ دلار افزایش، یعنی ۳۹۹ دلار برای مدل بزرگتر عرضه شوند.

به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
اپلیکیشن‌های فیس‌بوک و اپلیکیشن سلامتی Airstrip در راه پیوستن به اپل واچ

ساعاتی پیش مدیر عامل تیم کوک بر روی صحنه آمد و دقایقی را به ارائه‌ی اطلاعاتی در رابطه با ساعت هوشمند اپل پرداخت. از جمله این اطلاعات معرفی چند اپلیکیشن مهم و تازه به جمع بی شمار اپلیکیشن‌های اپل بود. برای آشنایی بیشتر با آنچه در کنفرانس اپل گذشت با ما همراه باشید.



دقایق ابتدایی کنفرانس اپل به معرفی جدیدترین دستاوردهای اپل در زمینه ساعت‌های هوشمند تعلق داشت. از جمله مهمترین این دستاوردها میتوان به اضافه شدن بیش از هزاران اپلیکیشن مخصوص ساعت هوشمند اپل اشاره نمود.

از جمله مهمترین اپلیکیشن‌های معرفی شده، می توان به اپلیکیشن فیس‌بوک و اپلیکیشن دوربین GoPro اشاره نمود. اما یکی از جالب‌ترین سرویس‌های معرفی شده در این کنفرانس اپلیکیشن Airstrip بود. سرویسی که به عنوان یکی از اپلیکیشن‌های پیشرو در حیطه‌ی سلامتی می‌تواند نقش مهمی در وضعیت اپل واچ داشته باشد. این اپلکیشن با اندزه‌گیری معیارهای مختلف سلامتی افراد و تهیه گزارش از وضعیت سلامتیشان، اطلاعات را جمع‌آوری و آن را به صورت مرتب به دکترها ارائه می کند. بدین ترتیب حفاظت از بیماران و بررسی وضعیت سلامتی بیماران وارد مرحله‌ی جدیدی خواهد شد که کمک شایانی به جلوگیری از برخی مشکلات ناخواسته خواهد کرد.

به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  ویرایش شده توسط: pixy_666   
مرد

 
اپل با همکاری هرمس بند و واچ فیسهای جدید برای اپل واچ معرفی کرد

اپل در جریان کنفرانس معرفی محصولات خود ابتدا به سراغ اپل واچ رفت. این کمپانی علاوه بر معرفی واچ فیس‌های جدید، از همکاری با برند لوکس هرمس نیز به منظور تولید بند ساعت خبر داد.



اپل در جریان کنفرانس خود از همکاری با هرمس برای تولید برندهای لوکس به منظور استفاده در اپل واچ خبر داد. همچنین این کمپانی از واچ‌فیس اختصاصی هرمس نیز رونمایی کرد. بندهای جدید اپل که با همکاری هرمس طراحی و تولید شده‌اند، در سه مدل تهیه شده از چرم قهوه‌ای هستند.
اپل همچنین بند جدیدی را نیز برای نسخه‌ی اسپورت ساعت هوشمند خود رونمایی کرد که با همکاری کمپین بونو، خواننده‌ی گروه یو ۲ به منظور مبارزه و مقابله با بیماری ایدز است؛ از این‌رو این محصول در رنگ قرمز در اختیار کاربران قرار گرفته است. همچنین باید به رنگهای جدید پاستیلی اشاره کرد که شامل قرمز، آبی، سبز و فسفری است.

به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 20 از 22:  « پیشین  1  ...  19  20  21  22  پسین » 
کامپیوتر

ساعت و دستبند هوشمند

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA