انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 21 از 22:  « پیشین  1  ...  19  20  21  22  پسین »

ساعت و دستبند هوشمند


مرد

 
گیر اس 2 می‌تواند شما را متقاعد به خرید ساعت هوشمند کند

یک سال پیش، در نمایشگاه ایفا شاهد رونمایی فله‌ای ساعت‌های هوشمند غیر حرفه‌ای و ابتدایی از بیشتر شرکت‌های الکترونیکی بودیم. ساعت‌های هوشمندی که زمخت و بد ریخت بودند و حرفی برای گفتن نداشتند. اما به هر حال، امسال شرکت سامسونگ ساعت هوشمندی را عرضه کرد که بسیار قدرتمند و متقاعد کننده است. ساعت هوشمندی که احتمالا قصد خریدش را داشته باشید.



در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۴ بسیاری از شرکت‌های الکترونیکی اقدام به معرفی ساعت‌های هوشمند خود کردند. ساعت‌هایی که چنگی به دل نمی‌زدند. اما امسال شرکت سامسونگ با معرفی ساعت هوشمند گیر اس ۲، قاعده‌ی بازی را به سمت خود عوض کرد!

ساعت هوشمند گیر اس ۲ شبیه به هیچ یک از ساعت‌های هوشمندی که تظاهر به ساعت بودن می‌کنند، نیست! گیر اس ۲ دارای اندازه و وزن مشابه با ساعت‌های مچی عادی است. این ساعت هوشمند مانند هر ساعت عادی دیگری، ساعت را نشان می‌دهد! این موارد ویژگی‌های پایه‌ای هستند که انتظار داریم هر ساعت هوشمندی از آن‌ها بهره‌مند باشد. با این حال، هیچ یک از محصولات معرفی شده تا به امروز چنین ویژگی‌هایی نداشته‌اند! ساعت هوشمند پِبل با سیستم عامل اندروید ور مانند ساعت‌های عادی در هر لحظه ساعت را نشان داده و نمایشگر آن همیشه روشن است اما نیاز به کاهش وزن دارد و سیستم عامل آن هم نیاز به جراحی پلاستیک دارد! ساعت هوشمند اپل تحت عنوان اپل واچ هم در مچ دست کاربرها خودنمایی می‌کند. ظاهر آن نیز تجملی و شبیه به رایانه‌ی قابل حمل کوچک است.

حفظ کردن موارد اولیه و مقدماتی یک ساعت برای داشتن ساعت هوشمندی مفید، بسیار مهم است. ساعت هوشمند بایستی ازلحاظ فیزیکی راحت بوده و دارای وزن سبکی باشد. این موارد اندک، جذابیت یک ساعت هوشمند را بیش از پیش خواهد کرد. شرکت سامسونگ با معرفی ساعت هوشمند گیر اس ۲، در موقعیت حسادت برانگیزی قرار دارد. گیر اس ۲، ساعتی شیک و سبک همراه با نمایشگری درخشان است. صفحه نمایش AMOLED آن اندکی تو رفتگی داشته و دارای محافظ نمایشگر گوریلا گلس است. این طراحی باعث انعکاس نور از دیواره‌ی داخلی ساعت و جذابیت بیشتر آن می‌شود. وجود انیمیشن‌های دلپسندی که هنگام رسیدن به انتهای منو یا لیست آیتم‌ها نمایش داده می‌شود، جذابیت آن را دوچندان می‌کند. پس‌زمینه‌ی تاریک با صفحه‌ی گرد ساعت جفت و جور شده و در نظر کاربر، آشنا به نظر می‌رسد.

کنترل رابط کاربری گیر اس ۲ به روش مبتکرانه‌ای، با استفاده از حاشیه‌ی گردان ساعت انجام می‌شود. در گذشته ساعت‌های زیادی دارای حلقه‌ی گردان بوده‌اند اما هیچگاه مورد استفاده قرار نگرفته و کاربردی نبوده‌اند.

سامسونگ به طور اساسی کنترل کننده‌ای مستقل از نمایشگر لمسی به ساعت اضافه کرده است که به طور چشمگیری قابلیت استفاده از آن بهبود یافته است. گیر اس ۲ دارای نمایشگری لمسی به اندازه‌ی ۱.۲ اینچ است. با این حال، وجود یک کنترل کننده‌ی چرخان، مزیت بزرگی محسوب می‌شود. نکته‌ی بسیار جالب این است که حاشیه‌ی گردان دارای حسگری با میزان مناسبی از پایداری برای پیمایش بین منوی نرم‌افزارها و لیست آیتم‌ها است که با توجه به سرعت چرخش آن، دستورهای مربوطه به رابط کاربری ساعت منتقل می‌شود. حاشیه‌ی چرخان گیر اس ۲ به خوبی و با سرعت عملکرد بالایی، با سیستم عامل تایزن و منوی نرم‌افزاری آن تعامل می‌کند. برخی از کاربرها پیچ دیجیتالی معروف به Digital Crown (تاج دیجیتالی) اپل واچ را ترجیح می‌دهند. این تاج دیجیتالی عملکردی مشابه با حاشیه‌ی چرخان گیر اس ۲ را دارد و مستقل از نمایشگر لمسی است. با این حال، حاشیه‌ی گردان حس بهتری به کاربر منتقل کرده و رضایت بخش‌تر است.

به دلیل میزان استفاده‌ی محدود از این ساعت، نمی‌توانیم نظر دقیق‌تری در مورد آن داشته باشیم. واقعیت این است که همه‌ی قابلیت‌های گیر اس ۲ در حد عالی نبودند. به طوری که اجرای برخی از نرم‌افزارها زمان زیادی طول می‌کشد. بنابراین، سامسونگ هنوز راه درازی برای اثبات ساعت هوشمند و سیستم عامل تایزن خود پیش رو دارد.

می‌توان گفت که سامسونگ چهارچوبی از تجربه‌ی کاربری را به طوری ساده، بر روی این ساعت هوشمند پیاده سازی کرده است. به عنوان مثال مانند اپل واچ، هر زمان که ساعت هوشمند بر روی مچ دست خاموش شود، نیاز به یک پین کد خواهد بود.

سامسونگ از قبل با شرکای نامداری به منظور توسعه‌ی نرم‌افزارهای مخصوص گیر اس ۲، همکاری کرده است. ساعت یاد شده، قابلیت اتصال به شبکه‌ی اینترنتی نسل سوم 3G را دارد که می‌تواند مستقل از گوشی هوشمند هم، عمل کند. با این وجود، به راحتی می‌توان با استفاده از نرم‌افزار Uber، تاکسی خبر کرده یا به اکوسیستم +Nike متصل شد. حسگر ضربان سنج گیر اس ۲ هم از راحتی دستگاه نمی‌کاهد و احتمالا برای برخی از افراد کاربردی خواهد بود. کاربرها ساعتی می‌خواهند که عملکردی هوشمند داشته باشد؛ نه رایانه‌ی هوشمندی که ساعت را نمایش دهد! ساعت هوشمند گیر اس ۲ به خوبی این ویژگی را رعایت کرده است.

با وجود این که شرکت سامسونگ قبلا در حوزه‌ی ساعت‌های هوشمند موفق نبود اما در حال حاضر سردمدار انکار ناپذیر ساعت‌های هوشمندی است که هر یک به نوعی دارای کمبودهای مختلفی هستند. اگرچه گیر اس ۲ با سیستم عامل تایزن، راه طولانی در پیش دارد اما پتانسیل خوب آن غیر قابل انکار است.

به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
تمامی ویژگی‌های جدید اضافه شده به اپل واچ



WatchOS 2
نسخه‌ی جدید سیستم عامل اپل واچ اپلیکیشن‌ها را با سرعت بالاتری اجرا خواهد کرد چرا که این برنامه‌ها به صورت بومی اجرا خواهند شد. همچنین واچ فیس‌های جدید به این ساعت هوشمند اضافه می‌شوند و این امکان را برای اپلیکیشن‌های ساخت توسعه‌دهندگان غیراپلی فراهم می‌کند تا اطلاعاتی را بر روی واچ فیس به صورت خلاقانه به نمایش بگذارند. به علاوه WatchOS 2 ویژگی‌های جدید ارتباطی مانند پاسخ سریع به ایمیل‌ها، Smart Replies و ارسال ایموجی را فراهم می‌کند. جف ویلیامز، قائم مقام ارشد بخش عملیات اپل می‌گوید:

مشتریان ما عاشق اپل واچ هستند و گفته‌اند که ویژگی‌های سلامتی و آمادگی جسمانی ساعت تاثیر بسزایی در زندگی آن‌ها داشته است. ما خوشحالیم که ویژگی‌های اپل واچ را با WatchOS 2 بیشتر کرده و برای سلایق مختلف رنگ‌ها و مدل‌های جدیدی را معرفی کرده‌ایم.


مدل‌های مختلف و جدید اپل واچ
کلکسیون اپل واچ با رنگ‌های جدید برای کیس و بندهای جدید رنگ تازه‌ای به خود گرفته‌اند. با بندهای اسپورت جدید می‌توان از بین رنگ‌های بسیار زنده یا رنگ‌های عادی گزینه‌های مختلفی را برگزید.

کیس‌های انودایز شده‌ی آلومینیومی اپل واچ اسپورت دو رنگ جدید طلائی و رز گلد (نوعی صورتی) را به خود می‌بینند و بندهای جدیدی برای آن در رنگ‌های بنفش کمرنگ، سفید ابری، خاکستری سنگی و آبی تیره عرضه شده‌اند.

نسخه‌ی دارای قاب نقره‌ای اپل واچ اسپورت نیز حالا دارای بند اسپورت با رنگ‌های نارنجی و آبی است.

اپل واچ از جنس استیل ضد زنگ نیز در دو برند جدید دارای Classic Buckle به رنگ مشکی یا قهوه‌ای کمرنگ در دسترس خواهد بود.

اپل واچ دارای کیس با رنگ مشکی با بند اسپورت مشکی نیز عرضه می‌شود.

اپل واچ نسخه‌ی Edition دارای کیس طلای ۱۸ عیار نیز حالا در رنگ رز گلد به همراه بند آبی تیره نیز روانه‌ی بازار می‌شود.

اپل واچ دارای کیس استیل ضدزنگ نیز با بند اسپورت قرمز عرضه می‌شود که بخشی از عواید حاصل از آن برای مبارزه با ایدز هزینه خواهد شد.

چهار بند جدید در رنگ‌های سفید، فیروزه‌ای، رز انگوری و گردویی برای تمامی مدل‌های اپل واچ در دسترس خریداران خواهد بود.



WatchOS 2 و اپلیکیشن‌های بومی توسعه‌دهندگان غیراپلی
WatchOS 2 اولین بروزرسانی نرم‌افزاری عمده برای اپل واچ است که از ۲۵ شهریور برای دانلود در دسترس کاربران خواهد بود. این بروزرسانی واچ فیس‌های جدیدی مانند Photo، Photo Album و Time-Lapse شامل می‌شود. البته این واچ فیس‌ها به کمک اپلیکیشن‌های توسعه‌دهندگان غیراپلی با تیتر اخبار روز و موارد مشابه دیگر غنی‌تر می‌شود.

توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌های اپل واچ حالا می‌توانند از مزایای سخت‌افزاری و APIها برای ساخت اپلیکیشن‌های سریع و بومی مانند پخش ویدئو در اپلیکیشن CNN و استفاده از اسپیکر و میکروفون در iTranslate، استفاده کنند.



قیمت و زمان عرضه
اپل واچ‌های جدید امروز و بلافاصله پس از معرفی آماده‌ی فروش هستند. اپل واچ در دو سایز ۳۸ و ۴۲ میلی‌متری عرضه شده که قیمت نسخه‌ی پایه‌ی اپل واچ اسپورت ۳۴۹ دلار، اپل واچ ۵۴۹ دلار و اپل واچ Edition دارای طلای ۱۸ عیار نیز۱۰ هزار دلار است.

اپل واچ قابلیت هماهنگی با آیفون ۵، ۵ سی، ۵ اس، ۶، ۶ پلاس، ۶ اس و ۶ اس پلاس را که دارای سیستم عامل iOS 8.2 یا بالاتر هستند را دارد. WatchOS 2 نیز از روز ۲۵ شهریور به عنوان بروزرسانی رایگان عرضه خواهد شد.


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
موتورولا اپلیکیشن Motorola Connect را بروز کرد

کاربران گجت‌های تولیدشده توسط موتورولا برای مدیریت گوشی‌ها یا ساعت‌های هوشمند خود از یک اپلیکیشن با نام Motorola Connect استفاده می‌کنند. در صورتی که شما نیز جزو افرادی هستید که از این اپلیکیشن استفاده می‌کنید، پس باید بروزرسانی منتشر شده را از طریق گوگل پلی دانلود کرده و از قابلیت‌های جدید ارائه شده در آن، استفاده کنید.



موتورولا بروزرسانی جدیدی را برای اپلیکیشن Motorola Connect منتشر کرده که قابلیت‌های جدیدی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. از جمله‌ی این قابلیت‌ها می‌توان به اضافه شدن موتو ۳۶۰ (۲۰۱۵) به لیست گجت‌های پشتیبانی شده اشاره کرد. از جمله‌ی سایر گجت‌هایی که می‌توان نام آن‌ها را در میان ابزار‌های پشتیبانی شده توسط این اپلیکشن برشمرد باید به موتو ۳۶۰، موتو پالس (Moto Pulse)، موتو ساراند (Moto Surround)، پاوربانک میکرو موتورولا، موتورولا کی‌لینک (Moto Keylink) و موتورولا کانکت پی‌سی اشاره کرد.

همچنین در این بروزرسانی، رابط کاربری بهبود یافته تا تعامل با منوها ساده تر شود. از نظر ظاهری اپلیکشن جدید موتورولا بسیار شبیه به Moto App است که در موتو جی و موتو ایکس شاهد آن بودیم.

موتورولا یک کلید شناور را در این اپلیکشن گنجانده که می‌توان با استفاده از آن انواع ابزار‌ها را اضافه کرده و بین آن‌ها سوییچ کرد. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توان واچ فیس‌های مورد استفاده در ساعت هوشمند موتورولا را نیز تغییر داد که احتمالا واچ فیس‌های موتو ۳۶۰ جدید نیز به آن اضافه شده است.

البته نباید بهبودهای امنیتی صورت گرفته در این اپلیکشن را نیز از یاد برد.


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
تصویر رندر شده‌ای از نسل جدید مایکروسافت بند منتشر شد

مایکروسافت بند از زمان عرضه به دلیل مجهز بودن به سنسورهای فراوان طرفدار بسیاری را به خود اختصاص داد. حال بر اساس آخرین خبرها و رندرهای منتشر شده، به نظر می‌رسد مایکروسافت قصد دارد تا نسل دوم این بند را نیز معرفی کند.



بند اورجینال مایکروسافت که سال گذشته معرفی شد به دلیل عملکرد خوب توجه افراد بسیاری را به خود جالب کرد. حال MicrosoftInsider رندرهایی از نسل دوم این بند منتشر کرده که دارای نمایشگر منحنی و رویه‌ی فلزی است. در این بند، باتری از قسمت‌های کناری به زیر نمایشگر انتقال یافته است.

احتمالا در این بند شاهد سنسورهای حسگر نوری ضربان قلب حسگر شتاب سنج، ژیرومتر، GPS، میکروفون، حسگر نور محیط، حسگر GSR و حسگر اشعه ی UV باشیم. اگرچه هنوز اطلاعات بیشتری از این بند در دسترس نیست اما نسل جدید بند مایکروسافت، می تواند ارتفاع ورزشی که در حال انجام آن هستید را نیز اندازه گیری کند. مایکروسافت در رویداد بعدی خود که در ششم اکتبر (۱۴ مهر) برگزار می‌شود از این بند سلامتی رونمایی خواهد کرد.

به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
کمپانی Omate ساعت‌های هوشمند +TrueSense و trueSense-i را معرفی کرد

کمپانی Omate از جمله‌ی برندهایی است که در زمینه‌ی طراحی و تولید ساعت‌های هوشمند و بطور کل گجت‌های پوشیدنی فعالیت می‌کند. این کمپانی با محصولات سری TrueSense شناخته می‌شود که حال نسل جدید ساعت‌هوشمند خود را با عنوان +TrueSense معرفی کرده است.



Omate امروز نسل جدید ساعت‌هوشمند اندرویدی خود را با عنوان +TrueSense معرفی کرده است که از نظر ظاهری مشخصات آن مشابه نسل پیشین این محصول است. اُمیت ترجیح داده تا در نسل جدید ساعت‌هوشمند خود به جای بهره‌گیری از اندروید وِر، از نسخه‌ی کامل سیستم عامل گوگل، استفاده کند. در این ساعت هوشمند از اندروید ۵.۱ آبنبات چوبی در کنار رابط کاربری OUI ۳.۰ بهره گرفته شده است. براساس اطلاعات ارائه شده توسط اُمیت ساعت هوشمند این کمپانی با اپلیکشن‌های اندرویدی سازگار است.

مشخصات فنی این ساعت هوشمند به ترتیب شامل صفحه‌ی نمایش ۱.۵۴ اینچی با رزولوشن ۳۲۰ در ۳۲۰ پیکسل، حافظه‌ی رم یک گیگابایتی، ۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و باتری ۷۰۰ میلی امپر ساعتی است. همچنین باید به وجود میکروفون، بلندگو، پشتیبانی از ارتباط بلوتوث و بی‌سیم، جی‌پی‌اس، مغناطیس سننج و ژیروسکوپ اشاره کرد. این ساعت هوشمند از یک ساختار فلزی در کنار روکش یاقوت کریستال بهره می‌برد.

ساعت هوشمند +TrueSense از وجود یک سنسور سنجش فعالیت‌های ورزشی با عنوان Bosch BH160 نیز بهره می‌برد که با استفاده از آن می‌توان تعداد قدم‌ها را در حالتی که باتری دستگاه در وضعیت مطلوبی باشد، سنجیده شود. قیمت این محصول ۱۶۹ دلار تعیین شده است.

اُمیت ساعت هوشمند دیگری را با عنوان TrueSense-i معرفی کرده که با وجود بهره‌گیری از دوربین، صفحه‌ی نمایشی را با رزولوشن ۲۴۰ در ۲۴۰ پیکسل با خود به همراه دارد. این ساعت هوشمند اندروید ۴.۴ را به همراه داشته و می‌توان در هر دو نسخه صفحه‌ی نمایش ساعت را از طریق اپلیکیشن اندرویدی گو پرو، به عنوان نمایشگر این دوربین استفاده کرد. قیمت این نسخه ۱۴۹ دلار تعیین شده است. پیش فروش ساعت‌های اُمیت از ۲۲ سپتامبر تا ۳۱ اکتبر در وب‌سایت این کمپانی برقرار بوده و علاقمندان می‌توانند گزینه‌ی مورد نظر خود را خریداری کنند.


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
سیستم عامل WatchOS 2 برای اپل واچ منتشر شد

پس از آنکه هفته‌ی گذشته اپل در آخرین لحظات، انتشار سیستم عامل WatchOS 2 را به دلیل وجود باگ‌های پیش‌بینی نشده متوقف کرد، شب گذشته این سیستم عامل بالاخره منتشر شد تا دارندگان اپل واچ بتوانند ساعت هوشمند خود را بروزرسانی کنند.



از جمله‌ی قابلیت‌هایی که با بروزرسانی جدید در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت باید به واچ فیس‌های جدید در کنار امکان نمایش اعلانیه‌ها روی واچ‌فیس و همچنین پشتیبانی از اپلیکیشن‌های غیر اپلی اشاره کرد.

برای دریافت آخرین نسخه از WatchOS اپل کافی است تا این ساعت هوشمند را با آیفون جفت کرده و سپس با مراجعه به اپلیکیشن ساعت هوشمند و رفتن به مسیر Generel>Software ساعت هوشمند را بروز کرد.

اپل واچ‌های مبتنی بر نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل WatchOS از قابلیت Activation Lock نیز بهره می‌برند که با استفاده از آن دیگر نمی‌توان اپل واچ‌های سرقت شده را با یک ریست ساده دوباره مورد استفاده قرار داد، بلکه برای باز کردن قفل اپل واچ نیاز به آیفون جفت شده با آن است.

به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
ال‌جی Watch Urbane 2 را معرفی کرد: اولین ساعت اندرویدی دنیا با قابلیت اتصال LTE

ال‌جی ساعتی پیش علاوه بر معرفی گوشی پرچمدار جدید خود با نام V10 از نسل دوم ساعت هوشمند Watch Urbane با سیستم‌عامل اندروید وِر و اتصال LTE رونمایی کرد.



ال‌جی اولین ساعت هوشمند مبتنی بر اندروید وِر با قابلیت اتصال LTE را معرفی کرد. ساعت Watch Urbane 2 از نظر ظاهری شبیه به نسل قبل است اما این ساعت بدون نیاز به جفت شدن با گوشی هوشمند قادر است به شبکه‌ی LTE متصل شده و تماس گرفته یا به اینترنت متصل شود.

ال‌جی پیش‌تر، ساعت Watch Urbane را با سیستم‌عامل WebOS و اتصال LTE روانه‌ی بازار کرده بود و همچنین سامسونگ نیز ساعت هوشمند Gear S را با پشتیبانی از LTE و سیستم‌عامل تایزن معرفی کرده بود. اما این اولین بار است که یک ساعت مبتنی بر اندروید وِر با پشتیبانی از LTE عرضه می‌شود.

ارائه‌ی Watch Urbane با سیستم‌عامل اندروید ور باعث می‌شود تا کاربران بتوانند از صدها اپلیکیشن اندرویدی بهره ببرند.

نسل دوم از ساعت هوشمند Watch Urbane از یک صفحه نمایش ۱.۳۸ اینچی با رزولوشن ۴۸۰ در ۴۸۰ پیکسل از نوع P-OLED بهره می‌برد و باتری آن نیز ۵۷۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد. ال‌جی قابلیتی به نام Power Saving Mode را در این ساعت ارائه کرده تا باتری دستگاه یک روز را دوام بیاورد.

هنوز قیمت و زمان عرضه‌ی ساعت Watch Urbane 2 اعلام نشده است.

به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
پرفروش‌ترین ساعت‌های هوشمند در آمازون و بست‌بای

شرکت‌های بزرگ زیادی با ارایه محصولات خود وارد بازار ساعت‌ هوشمند شده‌اند. میزان فروش برند‌های مختلف در آمازون و بِست‌بای به عنوان بزرگترین فروشگاه‌های آنلاین، آمار خوبی از وضعیت این بازار می‌دهد. به نظر شما پرفروش‌ترین محصول کدام است؟



بازار ساعت‌های هوشمند برخلاف پیش‌بینی‌‌ها شروع طوفانی نداشته، با این حال به آرامی فروش برند‌های مختلف در حال افزایش است. براساس آمار منتشر شده از JeeQ ، پرفروش‌ترین ساعت هوشمند فصل سوم سال ۲۰۱۵ در آمازون، U8 U Watch بیشترین فروش را داشته و نسخه چرم مشکی موتو ۳۶۰ نیز پس از وی بیشترین فروش را تجربه کرده است. ساعت پِبل مشکی و اپل واچ ۴۲ میلی‌متری در رده‌های سوم و چهارم قرار گرفته‌اند. وجه مشترک پنج ساعت پرفروش بلوتوث ۴ و رنگ مشکی است.

به طور کلی در سه ماه‌ی گذشته موتورولا با ۱۹.۲۳ درصد، بیشترین سهم از فروش ساعت‌های هوشمند آمازون را در اختیار داشته است. پبل با ۱۴.۷۵، UZOU با ۱۴.۴۳، سامسونگ با ۱۰.۶ و اپل با ۴.۴۳ درصد در رده‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

در بست‌بای اوضاع کمی متفاوت بوده و دو مدل از ساعت‌های فیت‌بیت در صدر میزان فروش قرار دارند. اندازه بزرگ مدل سِرج (Surge) فیت‌بیت در رنگ مشکی و اندازه کوچک آن بیشترین فروش را در ساعت‌های هوشمند بست‌بای تجربه کرده‌اند. اما در‌ رده‌های بعدی فروش این سایت محصولات گیِر فیت و گیِر ۲ نئو از سامسونگ قرار دارند. پبل تایم (Time) در رده‌ی پنجم و رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و کنیاک موتو ۳۶۰ در رده‌های ششم تا هشتم قرار گرفته‌اند. سامسونگ گلکسی گیر اس و نسخه اصلی پبل در انتهای این لیست قرار دارند.

نبرد فروش ساعت‌های هوشمند در بست‌بای بین شرکت‌های مختلف بسیار فشرده است. موتورولا با ۲۷.۹۳ درصد، سامسونگ با ۲۶.۳ درصد و فیت بیت با ۲۰.۱۱ درصد در رده‌های اول تا سوم فروش کلی قرار قرار دارند. پبل با ۱۷.۱۷ و مایکروسافت با ۵.۵۴ درصد رده‌های چهارم و پنجم فروش کلی بست‌بای را تصاحب کرده‌اند.

با عرضه اپل‌واچ در بست‌بای، آمار فروش سه ماهه‌ی چهارم تغییرات زیادی را به خود خواهد دید.


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
دستبند هوشمند جدید Microsoft Band معرفی شد

مایکروسافت امروز از نسل جدید دستبند هوشمند خود با همان نام Microsoft Band که سال گذشته نیز رونمایی شده بود، پرده برداشت. دستبند جدید مایکروسافت برای زندگی سالم‌تر و حفظ سلامت کاربران عرضه شده است.



رابط کاربری دستبند هوشمند مایکروسافت بسیار کاربر پسند است و کاملا با آنچه پیش‌تر فاش شده بود، مطابقت دارد.

دستبند جدید مایکروسافت که با قیمت ۲۵۰ دلار روانه‌ی بازار خواهد شد بطور کامل برنامه‌ی ورزشی شما را بهینه می‌کند تا حداکثر بهره‌وری را در ورزش مورد علاقه‌ی خود داشته باشید. این دستبند به لطف طیف وسیعی از سنسورهای مختلفی که در آن تعبیه شده می‌تواند یک مربی دیجیتالی تمام عیار برای شما باشد.

مایکروسافت این دستبند را به صورت منحنی شکل طراحی کرده است؛ چرا که معتقد است دستبندهای مسطح بروی دست آزاردهنده هستند.

بر روی شیشه‌ی نسل جدید دستبند سلامت مایکروسافت، شیشه‌ی گوریلا گلس ۳ کشیده شده است. این شیشه منحنی شکل است و به خوبی از دستبند در برابر خط و خش و ضربه‌های احتمالی محافظت می‌کند.

صفحه‌نمایش این دستبند از نوع OLED است و وضوح بسیار خوبی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

دستبند جدید مایکروسافت دارای GPS داخلی، تحت نظر گیرنده‌ی UV، راهنمای ورزش، تحت نظر گیرنده‌ی خواب و محاسبه‌گر میزان کالری است و علاوه بر این قادر است اعلانیه‌‌های تلفن هوشمند شما را بر روی صفحه‌نمایش اطلاع‌رسانی کند.

این دستبند هوشمند همچنین دارای دستیار هوشمند کورتانا است. در واقع می‌توان دستبند هوشمند جدید مایکروسافت را یک ساعت هوشمند با امکانات متنوع ورزشی دانست.

نسل جدید دستبند هوشمند Microsoft Band به سنسور فشارسنج نیز مجهز شده است. این سنسور برای کوه‌نوردها مناسب خواهد بود.

مایکروسافت همچنین اپلیکیشن Microsoft Health را نیز برای تلفن‌های هوشمند معرفی کرد تا بتواند اطلاعات جمع‌آوری شده توسط دستبند را در قالبی مناسب در اختیار کاربر قرار دهد.


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
مسنجر فیسبوک برای اپل واچ عرضه شد

برای اولین بار در کنفرانس ۹ سپتامبر (۱۸ شهریور) شاهد نمایش مسنجر فیس‌بوک برای اپل واچ بودیم و خوش‌بختانه حالا شاهد قرار گرفتن این اپلیکیشن در اپ استور اپل و عرضه‌ی عمومی آن نیز هستیم.



اپلیکیشن مسنجر فیس‌بوک برای ساعت‌هایی که WatchOS 2 روی آن‌ها نصب شده است هم اکنون قابل دریافت است. این اپلیکیشن به کاربران امکان ارسال استیکر، لایک و کلیپ صوتی را خواهد داد همچنین به وسیله این مسنجر می‌توانید به اعلان‌ها نیز جواب دهید.

قبل از نصب این مسنجر بر روی اپل واچ باید مسنجر فیسبوک را روی آیفون خود نصب کنید. سپس مسیر زیر را دنبال کنید:

Watch app > My watch > Messenger > Show App on Apple watch

این مسنجر علاوه بر پشتیبانی از اپل واچ می‌تواند با جستجوی اسپات لایت بر روی آیفون و آیپد هماهنگ شود. مسنجر جدید با برخی از ویژگی‌های مالتی‌تسکینگ iOS 9 در آیپد به خوبی هماهنگ است. مسنجر فیس‌بوک با دو ویژگی اسپلیت ویو (Split view) و اسلاید اوور (Slide Over) به خوبی سازگار است.

با کمک جستجوی اسپات لایت کاربر می تواند بدون باز کردن اپلیکیشن به جستجو در بین مخاطبان و مکالمات بپردازد. اسپات لایت توسط اپل برای داشتن جستجویی جامع در گوشی‌های مبتنی بر iOS توسعه یافته است.


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 21 از 22:  « پیشین  1  ...  19  20  21  22  پسین » 
کامپیوتر

ساعت و دستبند هوشمند

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA