انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
موبایل
  
صفحه  صفحه 100 از 100:  « پیشین  1  2  3  ...  98  99  100

Mobile News | اخبار موبایل


مرد

 
سامسونگ پردازنده‌ی اسنپدراگون 820 را با لیتوگرافی 10 و 14 نانومتر برای کوالکام تولید می‌کند


در ماه‌های گذشته شایعات بسیاری در مورد پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰، پرچمدار بزرگ‌ترین شرکت سازنده‌ی تراشه‌های پردازی موبایل، منتشر شده است. در حالی این شایعات خبر از استفاده‌ی کوالکام از لیتوگرافی ۱۴ نانومتری توسط سامسونگ می‌دادند حالا به نظر می‌رسد در نسخه‌ای از این پردازنده شاهد استفاده از لیتوگرافی ۱۰ نانومتری نیز خواهیم بود.



انتظار می‌رود کوالکام پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ خود را به عنوان نسل جدید پردازنده‌های پرچمدارش در زمستان سال جاری به تولید انبوه برساند. کوالکام امیدوار است این پردازنده ناموفقیت‌های اسنپدراگون ۸۱۰ را جبران کرده و این شرکت را به دوران اوج خود باز گرداند.

انتظار می‌رفت در پردازنده‌ی جدید کوالکام شاهد استفاده از فناوری ۱۴ نانومتری FinFET باشیم که سامسونگ در پردازنده‌‌ی اکسینوس ۷۴۲۰ نیز از آن استفاده کرد. اما حالا شایعات جدید خبر از تولید پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ با استفاده از لیتوگرافی ۱۴ نانومتری در فاز اول و سپس در فاز دوم با استفاده از لیتوگرافی ۱۰ نانومتری می‌دهند. سامسونگ به تازگی اعلام کرده است لیتوگرافی ۱۰ نانومتری خود را اواخر سال ۲۰۱۶ میلادی به تولید انبوه خواهد رساند و از آن زمان کوالکام از این لیتوگرافی بهره خواهد برد.

البته در حال حاضر نمی‌توان از شایعات اطمینان داشت چرا که خود کوالکام نیز در مورد فناوری مورد استفاده سخنی به میان نیاورده است.

هر چند کوالکام در حال حاضر همچنان رهبر بازار پردازنده‌های موبایل است اما اسنپدراگون ۸۱۰ با مشکلاتی که داشت ضربه‌ای بزرگ به این شرکت زده است که کوالکام امید به جبران آن‌ها با معرفی اسنپدراگون ۸۲۰ دارد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
DxOMark: دوربین آیفون 6 اس به خوبی دوربین‌ گوشی‌های پرچمدار اندرویدی نیست


پس از این که متخصصان دوربین در DxOMark دوربین گوشی‌های اکسپریا زد ۵ و نکسوس 6P را مورد بررسی قرار دادند به سراغ آیفون ۶ اس اپل هم رفتند و دوربین پشتی این گوشی هوشمند جدید اپل را به دقت بررسی کردند.



همانطور که می‌دانید آیفون ۶ اس به دوربین جدید ۱۲ مگاپیکسلی مجهز شده است که علاوه بر ضبط ویدیوهای با کیفیت 4K است ، قابلیت ثبت عکس‌های با کیفیت بالاتر در شرایط محتلف را دارد. با این حال دوربین آیفون ۶ اس در بررسی‌های صورت گرفته توسط DxOMark همان امتیاز گوشی‌های سال گذشته اپل آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس یعنی ۸۲ را کسب کرده است.

برای این که بتوانید وضعیت دوربین آیفون ۶ اس را دقیق‌تر بررسی کنید شاید بهتر باشد تا امتیازات کسب شده توسط دوربین‌های دیگر را نیز با هم مرور کنیم. اکسپریا زد ۵ در بررسی صورت گرفته توسط DxOMark امتیاز ۸۷ را کسب کرده، گلکسی اس ۶ سامسونگ ۸۶، نکسوس 6P امتیاز ۸۴، جی ۴ ال‌جی ۸۳ و موتورولا ایکس استایل هم موفق به کسب امتیاز ۸۳ شده‌اند.

DxOMark اعلام کرده است که دوربین پشتی آیفون ۶ اس به لطف فوکوس خودکار سریع، اکسپوژر خیلی خوب، تراز سفیدی قابل اعتماد، رندر دقیق رنگ‌ها و ثبت جزئیات خوب در نور کم، کاربر را قادر می سازد تا عکس‌های با کیفیتی را ثبت کند. از سوی دیگر برخی نویزهای موجود در عکس‌ها در نور کم، سایه افتادن روی رنگ‌ها در فضای بسته، به زردی گراییدن عکس‌ها در فضای باز و در نهایت گاهی ایجاد سایه‌های مصنوعی از نقاط ضعف این دوربین محسوب می‌شوند.

اما در مورد ویدیو، DxOMark معتقد است که باز هم وجود نویز در نور کم یکی از مشکلات دوربین آیفون ۶ اس در فیلمبرداری است؛ ولی در کل دوربین آیفون ۶ اس از نظر ضبط ویدیو خوب است. از دید DxOMark در مجموع آیفون ۶ اس دوربین رضایت‌بخش و خوبی دارد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
گوشی تایزنی سامسونگ زد 3 معرفی شد: نمایشگر ۵ اینچی اچ دی، دوربین ۸ مگاپیکسلی و باتری ۲۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی


زد 1 سامسونگ به لطف قیمت مناسب و البته تبلیغات برند سامسونگ توانست به فروش فراتر از حد تصور برای یک گوشی با سیستم‌عامل جدید تایزن دست یابد. حالا سامسونگ در ادامه‌ی مسیر خود برای بهبود و به بلوغ رساندن گوشی‌های تایزنی، امروز گوشی‌ هوشمند زد ۳ که مدت ها شایعات زیادی پیرامون آن در محافل خبری مطرح بود را معرفی کرد. درست مانند زد 1، سامسونگ زد 3 گوشی هوشمند تایزنی جدید غول فناوری کره جنوبی هم طی مراسمی در هند معرفی شد.



Z3 گوشی تایزنی ارزان قیمت دیگری مانند Z1 است؛ با این تفاوت که از نظر مشخصات سخت افزاری بهبود خوبی داشته. از نظر طراحی نمای جلوی زد 3 شباهت زیادی به نسل پیشین خود دارد، ولی در قسمت پشتی شاهد دو انحنا در کناره‌های این گوشی شبیه به آنچه که پیش از این در گلکسی نوت 5 دیده بودیم، هستیم. این انحنا باعث می‌شود تا گوشی بهتر در دست قرار بگیرد؛ ضمن این که زیبایی خاصی به گوشی می‌بخشد.

زد 3 سامسونگ مجهز به نمایشگر ۵ اینچی سوپر آمولد با رزولوشن اچ‌دی، پردازنده ۴ هسته‌ی ۱.۳ گیگاهرتز با ۱ گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی با قابلیت ارتقاء توسط کارت حافظه‌ی خارجی تا ۱۲۸ گیگابایت است. دوربین ۸ مگاپیکسلی در قسمت پشتی و دوربین ۵ مگاپیکسلی هم در جلوی سامسونگ زد 3 تعبیه شده است. سامسونگ برای تامین انرژی مورد نیاز گوشی هوشمند زد 3 باتری ۲۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی را در نظر گرفته است. ضمن این که ویژگی Ultra Power Saving هم در زد 3 وجود دارد.

سیستم‌عامل تایزن ۲.۳ روی این گوشی هوشمند نصب شده و در آینده نزدیک بروزرسانی نسخه ۲.۴ نیز برای آن عرضه می‌شود. از آنجا که زد 3 در هند معرفی شده است نرم افزارهای My Galaxy و Mix Radio بصورت رایگان برای آن ارائه شده‌اند.

گوشی هوشمند زد 3 سامسونگ از همین ماه در هند برای فروش در رنگ‌های طلایی، سیاه و نقره‌ای عرضه خواهد شد. هر چند قیمت این گوشی هوشمند مناسب به نظر می‌رسد، ولی از شبکه 4G پشتیبانی نمی‌کند. برخی شایعات حاکی از این هستند که زد 3 در بازارهای اروپا هم عرضه خواهد شد؛ هر چند موفقیت یا عدم موفقیت این گوشی هوشمند در بازارهای هند و بازار‌های نوظهور دیگر تاثیر مستقیمی بر عرضه زد 3 در اروپا خواهد داشت.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
گران‌قیمت‌ترین آیفون دنیا، ارزشی معادل یک جزیره دارد


اگر فکر می‌کنید آیفون ۶اس تلفن همراه گران‌قمیتی است، باید در این مورد تجدید نظر کنید. آیا تا به حال نام Goldgenie به گوشتان خورده؟ GG یک شرکت انگلیسی است که در زمینه‌ی ساخت تلفن‌های هوشمند دست‌ساز و گران‌قیمت بر اساس پرچمداران برتر بازار نظیر آیفون فعالیت دارد، به تازگی از آخرین محصول خود که براساس آیفون ۶ طراحی شده، پرده برداشته است.



شرکت Goldgenie در طراحی محصولات خود از جواهرات و فلزات گران‌بها نظیر الماس و طلای ۲۴ عیار استفاده می‌کند و محصولات خود را به افراد مشهوری چون دیوید بکهام و اوساین بولت می‌فروشد. آنها در آخرین محصول خود از طلای ۲۴ عیار و ده‌ها قطعه الماس استفاده کرده‌اند. قیمت این محصول ۳/۵۱ میلیون دلار در نظر گرفته شده است. در حقیقت با این مبلغ می‌توان یک جزیره کوچک خریداری کرد!

این دستگاه که "Diamond Ecstasy" نام گرفته، قابل سفارشی سازی هم هست و مشتری می‌تواند انتخابی بین طلا، پلاتین و رزگلد داشته باشد. در ضمن امکان سفارش حکاکی کلمه‌ی خاصی نیز وجود دارد. البته سفارشی شدن محصول به معنی افزایش قیمت آن نیز هست!
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
تغییرات اساسی در طراحی پلی استور گوگل در راه است


تصاویر منتشر شده توسط کریل گروچنیکف، مهندس رابط کاربری گوگل، نشان از تغییری اساسی در طراحی پلی استور گوگل دارند.



گوگل در نظر دارد تا تغییری اساسی در طراحی پلی استور خود ایجاد کند. در طراحی جدید پلی‌استور گوگل دارای دو تب اپ‌ها و بازی‌ها و سرگرمی خواهد بود. در حال حاضر شاهد شش تب بازی‌ها، فیلم و تلویزیون، موسیقی، کتاب و اخبار هستیم که این مقدار به دو بخش کاهش خواهد یافت.

همان طور که در تصاویر نیز مشاهده می‌کنید، تب‌های اصلی زیرشاخه‌هایی نیز خواهند داشت. برای مثال تب اپ‌ها و بازی‌ها، دارای زیرشاخه‌هایی مانند محبوب‌ترین‌ها، بازی‌ها و خانواده خواهد بود. همچنین زمانی که به بخش سرگرمی مراجعه کنید، تب‌های مربوط به فیلم و تلویزیون، موسیقی، کتاب و اخبار را خواهید دید.

همچنین هدر بالای پلی استور نیز برای تمرکز بر روی اپلیکیشن، بازی، فیلم یا هر مورد مرتبط دیگر استفاده خواهد شد. هر چند گروچنیکف از ایجاد این تغییرات در آینده‌ی نزدیک خبر داده اما زمان دقیقی برای آن بیان نکرده است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
گوشی وان ای 9 اچ‌تی‌سی معرفی شد؛ صفحه نمایش ۵ اینچ فول اچ‌دی و پردازنده اسنپدراگون ۶۱۷


شرکت اچ‌تی‌سی در جریان کنفرانسی رسمی در نیویورک از گوشی جدید خود با نام وان ای ۹ (One A9) رونمایی کرد. این گوشی که مشخصاتی مشابه میان‌رده‌ها دارد، مجهز به بدنه‌ای فلزی و حسگر اثر انگشت نیز شده است.



اچ تی سی وان ای ۹ از وجود یک صفحه‌ی نمایش ۵ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی بهره می‌برد این صفحه‌ی نمایش بیش از ۶۷ درصد از مساحت پنل جلویی را به خود اختصاص داده است. صفحه‌ی نمایش ۵ اینچی مورد استفاده در این گوشی هوشمند از نوع امولد بوده و تراکم پیکسلی آن ۴۴۰ پیکسل در هر اینچ است. اچ تی سی پوشش گوریلا گلس ۴ را روی صفحه‌ی نمایش این گوشی هوشمند قرار داده تا آن را از گزند آسیب دور نگه دارد. ابعاد گوشی هوشمند جدید اچ تی سی ۱۴۵.۷۵ در ۷۰.۸ در ۷.۲۶ میلی‌متر بوده و وزن آن نیز ۱۴۳ گرم است.

اچ تی سی در این گوشی هوشمند از تراشه‌ی ۶۴ بیتی میان رده کوالکام یا همان اسنپدراگون ۶۱۷ استفاده کرده است. این تراشه از وجود چهار هسته با فرکانس ۱.۵ گیگاهرتز و چهار هسته با فرکانس ۱.۲ گیگاهرتز بهره میبرد. اچ‌تی‌سی گوشی هوشمندش را در دو نسخه روانه ی بازار خواهد کرد. یکی از نسخه‌ها از وجود حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایتی و حافظه‌ی رم ۳ گیگابایتی بهره میبرد، در حالی که نسخه‌ی ۱۶ گیگابایتی از وجود حافظهی رم ۲ گیگابایتی بهره میبرد. در صورتی که کاربران به فضای بیشتری احتیاج داشته باشند، می‌توانند از کارت حافظه‌ی میکرو SD استفاده کنند.

وان ای ۹ را باید در زمره‌ی اولین گوشی‌های هوشمندی قرار داد که پس از نکسوس‌های گوگل به همراه اندروید مارشمالو روانه‌ی بازار میشوند. از جمله‌ی سایر مشخصات فنی این گوشی هوشمند باید به سنسور اثر انگشت تعبیه شده روی کلید فیزیکی Home اشاره کرد. دیگر خبری از کلیدهای القایی در جلو گوشی نیست و اچ‌تی‌سی کلیدهای نرم‌افزاری اندروید را انتخاب کرده است. باتری مورد استفاده در این گوشی هوشمند ۲٫۱۵۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد. اندروید پی نیز با بهره‌گیری از سنسور اثر انگشت گوشی کار می‌کند. اچ‌تی‌سی در وان ای ۹ از رابط کاربری سنس بهره گرفته است. این رابط کاربری بسیار سبک‌تر از پیش شده است.

اچ‌تی‌سی در پشت گوشی از یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی و در جلو از یک سنسور ۴ مگاپیکسلی بهره گرفته است. دوربین اصلی این گوشی هوشمند از وجود لرزش گیر اپتیکال بهره میبرد. این دوربین قادر است در محیط های کم نور تصاویر بسیار با کیفیتی را به ثبت برساند. این دوربین همچنین امکان ثبت تصاویر با فرمت RAW را دارد. اچ‌تی‌سی در دوربین سلفی به بهره‌گیری از فناوری اولترا پیکسل پایبند مانده است.

اچ‌تی‌سی برخلاف بسیاری از گوشیهای هوشمندش، بلندگوهای بوم ساند را از گوشی خود حذف کرده و این فناوری را به هدفون‌هایش انتقال داده است. اچ‌تی‌سی کوشی هوشمندش را در چهار رنگ نقره‌ای، خاکستری کربنی، طلایی و زرشکی روانه‌ی بازارخواهد کرد. این گوشی های هوشمند همراه با اشتراک ۶ ماهه‌ی گوگل موزیک در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت.

این گوشی به زودی با قیمت‌های مختلف وارد بازار خواهد شد. در آمریکا نسخه‌ی داراری ۳ گیگابایت رم ای ۹ با قیمت ۴۰۰ دلار عرضه می‌شود و در نقطه‌ی مقابل این گوشی با قیمت عجیب ۴۳۰ پوند وارد بازار بریتانیا خواهد شد که معادل ۶۶۵ دلار است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
موتورولا دروید توربو ۲ معرفی شد


سرانجام موتورولا پس از شایعات فراوان، دروید توربو ۲ را به صورت رسمی معرفی کرد؛ تلفنی با مشخصات سخت افزاری قوی و امکان شخصی سازی زیاد.



موتورولا دروید توربو ۲ از یک صفحه‌نمایش ۵.۴ اینچی و با رزولوشن QHD بهره می برد. این صفحه‌نمایش از نوع امولد بوده و توسط پوششی با فناوری ShatterShield موتورولا محافظت می شود. این پوشش از ۵ لایه جهت محافظت بهتر از صفحه‌نمایش تشکیل شده است. موتورولا برای اولین بار امکان شخصی‌سازی یک تلفن از سری دروید را از طریق Moto Maker فراهم کرده است. بنابراین می‌توانید کاور پشت دروید توربو ۲ را از بین جنس‌ها و رنگ‌هایی متنوع انتخاب کنید.

توان پردازشی دروید توربو ۲ توسط پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۱۰ تامین می‌شود. موتورولا برای فراهم کردن تجربه‌ی چندوظیفگی بهتر توسط کاربران، ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم برای این گوشی در نظرگرفته است. دروید توربو در دو نسخه‌ی ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی به بازار عرضه خواهد شد؛ البته می‌توان از طریق اسلات میکرو اس دی حافظه‌ی این گوشی را ارتقاء داد.

دروید توربو ۲ همانند موتو ایکس استایل از یک دوربین ۲۱ مگاپیکسلی به همراه فلش LED از نوع Dual-Tone بهره می‌برد. در بخش جلوی تلفن نیز از یک دوربین ۵ مگاپیکسلی استفاده شده است. ظرفیت باتری مورد استفاده دراین دستگاه ۳۷۶۰ میلی‌آمپر‌ساعت است؛ بنابراین اگر استفاده‌ی متوسطی از تلفن خود داشته باشید، می‌توان انتظار شارژدهی چند روزه هم از این باتری داشت. علاوه بر این امکان شارژ سریع و شارژ بی سیم نیز در این گوشی فراهم شده است.

موتورولا دروید توربو ۲ به صورت اختصاصی توسط ورایزن عرضه خواهد شد و قیمت نسخه‌ی آنلاک آن ۶۲۴ دلار خواهد بود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
زن

 
سامسونگ سرانجام یک خانه‌تکانی اساسی در «تاچ‌ویز» انجام می‌دهد

یلی‌ها، اندروید خالص را درست دارند و درست به همین خاطر روی خوش به گوشی‌های شرکت‌هایی که اندروید را زیاد دستکاری می‌کنند، نشان نمی‌دهند. برخی‌ها هم که گوشی‌های شرکت‌هایی مثل سامسونگ را دوست دارند، با نصب لانچر، نسخه دستکاری شده اندروید سامسونگ-تاچ‌ویز– را تحمل می‌کنند.

اما شنیده‌ها و از جمله ادعایی که یک وبلاگ ایتالیایی در قالب یک ویدئو منتشر کرده است، مبنی بر آن است که همزمان با رونمایی از گلکسی نوت ۷، سامسونگ یک بازنگری اساسی در رابط کاربری تاچ‌ویز انجام خواهد داد و بعد از سال‌های اصلاحات جزئی، این بار تاچ‌ویز را شفاف‌تر و فلت، در اختیار کاربران قرار خواهد داد. به این ترتیب دیگر نشانه‌های اسکئومورفیسم در تاچ‌ویز، بسیار کاهش خواهد یافت.
مرد=زن

جداسازی‌های جنسیتی توهین به انسانیت است
     
  
صفحه  صفحه 100 از 100:  « پیشین  1  2  3  ...  98  99  100 
موبایل

Mobile News | اخبار موبایل

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA