انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 19 از 19:  « پیشین  1  2  3  ...  17  18  19

Volleyball | واليبال


مرد

 
و بالاخره...

کواچ رفتنی شد/ لوزانو با کمک سیچلو ایران را المپیکی می‌کند؟

سرمربی تیم ملی والیبال ایران تغییر کرد تا مردانی از آرژانتین یک بار دیگر هدایت تیم ملی را برعهده بگیرند.


والیبال

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال از توافق کامل و حضور قطعی خوان سیچلو در کادر فنی تیم ملی والیبال به عنوان کمک مربی خبر داد و درباره تعیین تکلیف سرمربی تیم ملی والیبال اظهار داشت: «دو گزینه آناستازی و لوزانو برای هدایت تیم ملی والیبال در نظر داریم که آنان شرایط یکسانی دارند و در آینده نزدیک درباره انتخاب یکی از آنها برای هدایت تیم ملی والیبال تصمیم گیری خواهیم کرد. دبیرکل فدراسیون و سرپرست تیم ملی برای بررسی بیشتر این گزینه‌ها در لهستان بسر می‌برند. آنان با لوزانو و مدیر برنامه‌های آناستازی گفت‌وگو کردند و در تمرین تیم لوزانو نیز شرکت کردند. پس از بازگشت افشاردوست و خوش خبر در مورد این دو سرمربی تصمیم گیری خواهد شد که یکی از آنان هدایت تیم ملی والیبال را بر عهده گیرد.»

با تمام این صحبت‌ها که رئیس فدراسیون مطرح کرد به چند دلیل به نظر می‌رسد که که شانس ترکیب رائول لوزانو و خوان مانوئل سیچلو برای در دست گرفتن هدایت تیم ملی والیبال ایران خیلی زیاد است و تقریباً نهایی شده است. آندره آناستازی که همیشه گزینه هدایت تیم ایران بوده این روزها در لیگ لهستان حضور دارد با عکس‌ها و مطالبی که در فضای مجازی و صفحات شخصی‌اش منتشر می‌کند می‌توان به این نتیجه رسید که به شدت از شرایطش در تیم باشگاهی‌اش رضایت دارد؛ البته از طرفی یکی از دوستان نزدیک آناستازی هم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس حضور وی در ایران را تکذیب کرد و گفت: آندره از شرایط مادی و امکاناتی باشگاهش خیلی راضی است و اگر فدراسیون ایران بخواهد با وی به توافق برسد باید هزینه بالایی پرداخت کند تا شاید نظر این مربی تغیر کند.

از زمانی هم که بحث قطع همکاری فدراسیون والیبال ایران با کواچ رنگ و بوی جدی‌تری به خود گرفت از بین تمام نام‌هایی که در رسانه‌ها مطرح می‌شد یک گزینه توانست خود را از بقیه جدا کند و حالا کار به جایی رسید که تیم مذاکره کننده ایرانی برای بررسی آخرین شرایطش به لهستان سفر کردند؛ رائول لوزانو گزینه‌ای بود که هم خودش برای حضور در تیم ایران ابراز رضایت کرده بود و هم داورزنی نظر مثبتی روی وی داشت. حال اینکه لوزانو چه روزمه‌ای دارد و آیا در شرایط کنونی می‌تواند به والیبال ایران کمک کند یا خیر هم موضوعی است که می‌توان به صورت مفصل درخصوص آن اظهار نظر کرد.

یکی از مشکلاتی که در زمانی جدایی ولاسکو مانع حضور لوزانو در ایران شد عدم تسلط کافی وی به زبان انگلیسی بود، اما حالا داورزنی از حضور قطعی سیچلو و بازگشت این مربی آرژانتینی به نیمکت والیبال ایران خبر داد که بدون شک خیلی‌ها از شنیدن این خبر خوشحال شدند، چراکه با شنیدن نام وی خاطرات شیرین زیادی در ذهن‌شان مرور شد؛ به این ترتیب و با توجه به اینکه خوان سیچلو تسلط کافی به زبان انگلیسی و البته آرژانتینی دارد می‌تواند واسط و کمک قابل اعتمادی برای لوزانو باشد. براساس شنیده‌ها و اتفاقاتی که رخ داده است به نظر می‌رسد حضور ترکیب نهایی رائول لوزانو و خوان مانوئل سیچلو نهایی شده است، اما اینکه چرا فدراسیون والیبال اینقدر مخاطبان و علاقمندان والیبال را برای اطلاع ‌رسانی این خبر تشنه نگه می‌دارد و خبر قطعی جدایی بوبان از والیبال ایران را منتشر نمی‌کند، شاید به موضوع قرارداد کواچ با فدراسیون، شکایت و پرداخت غرامت مربوط می‌شود! اما چیزی که عیان است این است که کار والیبال ایران با کواچ تمام شده و حالا حتی جایگزین‌های وی هم انتخاب شده‌اند.

رائول لوزانو؛ بازیکن سابق و مربی آرژانتینی والیبال که در رده باشگاهی سرمربیگری تیم‌های مطرح رکس پوردنونه، اسپولتو، سیسلی ترویزو، متروپولیتن، ایراکلیس تسالونیکی، پالرمو و ماچراتا را بر عهده داشت و از سال 2005 تا 2008 سرمربی تیم ملی والیبال لهستان بود. وی توانست این تیم را به مدال نقره قهرمانی جهان در سال 2006 برساند و در المپیک 2008 لهستان با هدایت او به مقام پنجم اکتفا کرد. رائول لوزانو در سال 2009 هدایت تیم ملی والیبال آلمان را برعهده گرفت و تا سال 2011 نیز سرمربی ژرمن‌ها بود.

خوان مانوئل سیچلو، سرمربی تیم ملی والیبال قطر که در زمان حضور ولاسکو در ایران به عنوان مربی فعالیت می‌کرد و به نوعی مغز متفکر کادر فنی تیم ملی والیبال ایران در زمان ولاسکو بود. سیچلو در مسابقات قهرمانی آسیا همراه با تیم قطر به تهران آمد و توانست به جمع 4 تیم برتر صعود کند و نتیجه‌ای غیرقابل باور را با این تیم ثبت کند. سیچلو نشان داد که توانایی‌های بالایی دارد و والیبال آسیا را هم به خوبی شناخته است و حالا هم یکی از گزینه‌های احتمالی فدراسیون به شمار می‌رود.

حالا همه امیدوارند که این ترکیب آرژانتینی (لوزانو + سیچلو) بتواند والیبال ایران را به یکی از مهمترین اهدافش که همان حضور در المپیک باشد برساند؛ هرچند که زمانی زیادی برای آماده‌سازی تیم ملی به منظور حضور در مسابقات انتخابی المپیک در اختیار نیست، اما بدون شک ملی‌پوشان ایران به آن مرزی از پختگی رسیده‌اند که بتوانند خیلی زود با شرایط جدید هماهنگ شوند؛ از طرفی هم همه امید دارند که تجربه لوزانو و سیچلو بتواند از این شرایط به خوبی استفاده کند.
The Search for Freedom
درک کردن سخته، درک نشدن سخت تر
     
  ویرایش شده توسط: Hosein777   
مرد

 
درورد بر همه دوستان
گفتیم یه سری متون اموزشی هم برای علاقه مندان به والیبال فروم هم بنویسیم.. البته اگه کسی باشه

از ابتدایی ترین تمرین ها و اصول شروع میکنم و بعد وارد سیستم ها میشم. امیدوارم سوال و جواب هایی بشه و انگیز ه من هم واسه نوشتن بیشتر بشه

اصولا برای آموزش والیبال به افراد فاکتور هایی لازم هست که محدوده تمرین ها رو مشخص میکنه. اولین چیز هم سن هست. یه مربی اول میبینه که سن ورزش آموز در چه رنجی قرار میگیره! آیا حرکات بنیادی درونش نهادینه شده یا نه! طبیعتا آموزش پنجه به یه بچه ی ۴ ساله و یه مرد ۴۰ ساله خیلی تفاوت میکنه.
اگه بخوام درباره آموزش پنجه به سنین پایه بگم، قبلش باید حرکات بنیادی رو بگم که اون واسه خودش یه تاپیک هست و چندین صفحه طول میکشه، بنا بر این صاف میرم سر وقت آموزش اصول والیبال.

حرکت پنجه

pass

اولین و ساده ترین حرکت در والیبال "پنجه" نام دارد. که هم به صورت دریافت و هم پاس انجام می شود.
برای انجام حرکت پنجه اصولی باید رعایت شود که مربیان کعمولا برای یادگیری بهتر ورزش آموز اون ها رو مرحله ای میکنند:
* پنجه از دو مرحله تشکیل می شود: دریافت و ارسال. در مرحله ی دریافت تمام مفاصل و اهرم های بدن مقداری جمع شده و یا به عبارتی توپ را دریافت کرده، و در مدرحله ی ارسال، این اهرم ها باز شده تا با قدرست بیشتری توپ را ارسال کنند.
۱. استیل پا: همونطور که در عکس میبینید استیل پای پنجه همانند کشتی گیری است که میخواهد کشتی را شروع کند. پای عقب با خم بیشتر و پای جلو خم کمتر. به طوری که مرکز ثقل بازیکن به زمین نزدیک شود و همچنین پا به اندازه عرض شانه باز خواهد بود.
۲. کمر، سینه و سر: کمر و سینه باید صاف و رو به بالا باشد و دلیل این امر این است که ورزش آموز عادت کند که سر و سینه خود را بالا بگیرد، تا با دریافت و ارسال توپ هایی با سطح اتکای بالا دچار مشکل نشود. همچنین سر و شانه باید به سمت بالا باشد.
3. دست ها: دست ها باید بالا باشد، به طوری که بازیکن توپ را از میان پنجه های خود ببیند. همپنین طرز قرار گیری و جاگیری بازیکن باید طوری باشد که در صورتی که توپ را رها کند، توپ به پیشانی اش برخورد کند. استیل دست ها در دریافت پنجه باید به صورت عکس زیر، سه مثلث را در دست ها ایجاد کند.
set

هنگام زدن پنجه تمامی بندهای انگشت باید توپ را لمس کنند و در عین حال باید از برخورد توپ با کف دست جلو گیری شود و در هنگام ارسال باید از مچ ها و انگشت ها برای افزایش قدرت ارسال کمک گرفته شود.
paws
نکات: بعد از ارسال پنجه باید دست ها به دنبال توپ کشیده شوند. - همیشه باید سعی شود رو به هدف پاس داده شود.
The Search for Freedom
درک کردن سخته، درک نشدن سخت تر
     
  ویرایش شده توسط: Hosein777   
مرد

 
جدی 6 سال گذشت از پست قبلی
معلومه همه اینجا با ورزش رابطه خوب دارن.
تاپیک والیبال هست، دوست دارم تغییرات مهم در قوانین جدید والیبال رو که از ژانویه 2022 قرار هست اعمال بشه رو بگم. گرچه میدونم چند وقت دیگه خودم میام ریپلای میزنم بهش
تغییرات مختلفی در کتاب قوانین بوجود اومده اما مهمترین ش که تاثیر مستقیم در روند بازی داره این موارد هست:
1. لیبرو می تواند کاپیتان تیم باشد
2. منطقه جریمه پشت نیمکت تیم حذف شده و بازیکن اخراج شده می بایست زمین مسابقه را ترک کرده (با توجه به کارتی که گرفته) برای همان ست یا کل بازی به رختکن برود.
3. تایم های استراحت فنی در امتیاز های 8 و 16 حذف شدند.
The Search for Freedom
درک کردن سخته، درک نشدن سخت تر
     
  
مرد

 
خداروشکر تیم ملی ۳ بر ۲ تیم لهستان مدعی رو برد

دم بچه های تیم ملیمون گرم تبریک هوووووورررررااااااا
"حیف نمیشه به عقب برگردیم به شبای پرسه و در به دری

کافه چی دکمه ی برگشتو بزن به روزای خوب کافه لوتی "
     
  
صفحه  صفحه 19 از 19:  « پیشین  1  2  3  ...  17  18  19 
ورزش
ورزش

Volleyball | واليبال

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA