انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
مناسبتها
  
صفحه  صفحه 1 از 2:  1  2  پسین »

بیست و سوم بهمن ماه زادروز اکبر ادیبی گرامی باد


زن

Princess
 
دکتر اکبر ادیبی دانشمند معاصر ایرانی



گروه : فني و مهندسی
رشته : مهندسی هسته ای
گرايش : طراحی و ساخت IC ها

اکبر ادیبی در تاریخ ۲۳بهمن سال ۱۳۱۷ در شهرستان سنقر در شمال شرق استان کرمانشاه چشم به جهان گشود. دوران ابتدايی و دبيرستان را با موفقيت در كرمانشاه به پايان رسانيد و جهت ادامه ی تحصيل در كنكور دانشسرای مقدماتی كرمانشاه شركت نمود و پس از مدت دو سال با به دست آوردن رتبه نخست فارغ التحصيل گرديد.
اديبی ديپلم ششم رياضی را در يكی از دبيرستان های مشهد اخذ نمود و بلافاصله در كنكور دانشكده فنی دانشگاه تهران پذيرفته شد و در رشته الكترونيک به تحصيل خود ادامه داد. پس از مدتی با استفاده از بورس تحصيلی عازم آمريكا شد و در دانشگاه كاليفرنيا در سانتاباربارا تحصيلات خود را در دو رشته پی گرفت. او دوره ی فوق ليسانس را در رشته ی سخت افزار كامپيوتر ظرف كمتر از يک سال گذراند و دوره ی دكترا را در رشته الكترونيک ( Solid State ) ( با تاكيد بر زمينه طراحی IC ها ) در زمان نسبتا كوتاهی به پايان رساند.
دكتر اديبی ، با عنوان مربی در دانشكده مهندسی برق دانشگاه صنعتی امير كبير شروع به كار كرد و پس از گذراندن دوره های تحصيلات تكميلی در دانشگاه كاليفرنيا به عنوان استاديار در دانشكده برق دانشگاه صنعتی اميركبير شروع به كار كرد.
دكتر اديبی رياست دانشكده مهندسی برق ( انستيتو برق آن زمان ) را از سال ۱۳۵۶ تا ۱۳۵۸ به عهده داشت.

از ديگر سمت های استاد:
معاونت پژوهشی مركز خواص مواد از سال ۱۳۵۹ تا ۱۳۶۲
رياست مركز تحقيقات برق و الكترونیک دانشكده برق دانشگاه صنعتی اميركبیر ۱۳۶۷تا ۱۳۶۸
مسئول دوره های تحصيلات تكميلی دانشكده برق دانشگاه صنعتی اميركبير از سال ۱۳۶۳تا ۱۳۷۳
عضو كميته برنامه ريزی مهندسی برق از سال ۱۳۶۳ تا ۱۳۶۷
سرپرست كميته برنامه ريزی مهندسی برق از سال ۱۳۶۷ .
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  ویرایش شده توسط: Princess   
زن

Princess
 
خاطرات و اتفاقهای زمان تحصيل

اكبر اديبی از دوران تحصيل خود چنين تعريف می كند:

‹‹ - از آن همه خاطره دوست دارم دو مورد مطرح نمايم ؛ در كلاس اول چند ماه پس از شروع سال تحصيلی مرا به كلاس درس چهارم ابتدايی بردند كه برای يكی از شاگردان چهارم كه عمل ضرب دو عدد را نمی توانست انجام دهد من انجام دهم و چون قدم نسبت به آنها خيلی كوتاه تر بود و دستم به تخته سياه نمی رسيد برای همین نيمكتی را آوردند و من روی نيمكت ايستادم و ضرب را درست انجام دادم و همگی مرا تشويق كردند.

- زمانی كه به كلاس چهارم ابتدایی رسيدم معلم ادبيات فارسی شعر زيبايی سروده بود و در سر كلاس برای بچه ها با عشق و علاقه زياد شروع كرد به خواندن من كه خيلی تحت تاثير قرار گرفته بودم بلند شدم و از استاد پرسیدم كه آيا من هم می توانم شعر بگويم؟ ايشان فرمودند البته شماها هم می توانيد به شرط اينكه تمام مراحل لازم را طی كنيد. گفتم استاد من خيلی دلم می خواهد همين الان شعر بگويم آيا می شود؟
ايشان با لبخند بر لب به من گفتند بلی چرا نمی شود شما لوازم لازم كه عبارت از يک مداد و يک پاكن و يک خط كش و يک ورق كاغذ سفيد باشد فراهم كنيد تا راه و روش شعر گفتن را برای شما نشان دهم. اينجانب با هيجان فوق العاده بعضی از اين وسايل را از كيفم و بقيه را از همكلاسی ها قرض گرفتم و آماده ی راهنمايی استاد شدم. استاد فرمود حالا بنشين و تا آنجايی كه دلت می خواهد چرت و پرت و دری وری بنويس و صفحه كاغذ را پركن سپس با خط كش دو خط با فاصله در وسط كاغذ رسم كن و با مداد پاكن وسط بين دو شعر فوری كه با شليک خنده همه مواجه شد. اين جريان باعث شد كه بالاخره من هم شعر بگويم البته پس از سال ها شعرخوانی و كسب تجارت لازم تازه از نوع فوری آن به قول آن استاد شيرين كلام. ››
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
زن

Princess
 
استادان و مربيان

از استادان به نام اكبر اديبی ، كه وی از ايشان به نيکی ياد می كند ، آقای نصرالهی ، استاد روانشناسی و درعين حال رييس دانشسرای عالی مقدماتی كرمانشاه بود.
در دانشكده فنی نيز از محضر درس دكتر صفری استاد درس فيزيک ، مهندس بازرگان استاد درس ترموديناميک استفاده و بهره ی لازم را برد.
همچنين ایشان در دانشگاه كاليفرنيا تحت تاثير استادانی چون دكتر اسكالينک ،‌دكتر وود ، دكتر كرومر و دكتر فرانک اردونگ (Frank Ordung ) قرار گرفت.

دكتر اديبی در خصوص استادان ديگر خود چنين تعريف می كند:
‹‹ ... علاوه بر اساتيد رسمی كه در دانشكده فنی دانشگاه تهران در كلاس درس آنها آموزش میدیدیم ، اينجانب علاقه مند بودم كه از محضر اساتيد به نام استفاده نمايم ، در اين رابطه از كلاس های درس مرحوم دكترحسابی ، دكتر هشترودی ـ اساتيد فيزيک و رياضی ـ مرحوم علامه بديع الزمان فروزانفر كه درس تاريخ اسلام را در دانشسرای عالی ارائه مي كردند استفاده می بردم. همچنين مرحوم پرفسور فاطمی درس تدريس علمی را در دانشسرای عالی به بهترين وجهی اجرا می كردند كه حاوی ريزه كاری های روانشناسی تربيتی بود. مرحوم فروزانفر تاريخ اسلام را با ذكر دلايل بيان می كردند و می فرمودند تاريخ شرح وقايع نيست بلكه بيان علت و علل وقايع هست بنابراين تاريخ اسلام را از بعثت پيغمبر تا ابتدای قاجاريه بيشتر جلو نرفتند و به قول خودشان در آن زمان هنوز افراد زيادی از آقايان قاجار در مصدر امور بودند و پشت قاجاريه نيز خط قرمز حكومت پهلوی بود. ولی اينجانب كه نسبت به درس تاريخ قبل از كلاس ايشان علاقه ی چندانی نداشتم ، در كلاس درس استاد چنان به هيجان مي آمدم كه حد و حصری نداشت و از آنجا متوجه شدم كه نحوه ی ارائه ی ديناميکی استاد فروزانفر اين علاقه را نسبت به درس تاريخ در من ايجاد كرده است. ››
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
زن

Princess
 
هم دوره ای ها و همکاران

از جمله كسانی كه در دوران تحصيل با اكبر اديبی همدوره بودند ، مي توان آقايان غرضی ، افلاكی ، نورالله طاهرخانی ، منوچهر ملک زواره ای و آقااولی را نام برد.
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
زن

Princess
 
همسر و فرزندان

خانم شهلا اجتماعی جندقی همسر اكبر اديبی ، از كارشناسان تعليم و تربيت در دوره های ابتدايی می باشد. او هم اكنون دوران بازنشستگی خود را سپری می كند.
دكتر اديبی دارای دو فرزند به نام های ساسان و مهسا می باشد ، كه فرزند پسر ايشان فارغ التحصيل مهندسی برق ( در زمينه مخابرات ) از دانشكده مهندسی برق دانشگاه صنعتی اميركبير ، فوق ليسانس در زمينه ي مخابرات داده ها از يكي از دانشگاه های انگلستان و در حال حاضر جهت ادامه تحصيل در مقطع دكترا به كشور كانادا عزيمت نموده اند.
فرزند دختر استاد ، فارغ التحصيل رشته مهندسی صنايع غذایی می باشد .
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
زن

Princess
 
فعاليتهای آموزشی

اكبر اديبی ، با عنوان مربی در دانشكده مهندسی برق دانشگاه صنعتی امير كبير شروع به كار كرد. حل تمرين برای اساتيد در دروس ماشين های الكتريكی و مدارهای الكتريكی ، تصدی آزمايشگاه های فشار قوی ، كنترل ، الكترونيک صنعتی ، اندازه گيری الكتريكی و مدار و آزمايشگاه ماشين های الكتريكی ، DC و AC به تناوب فعاليت های آموزشی وی را تشكيل می داد.
استاد پس از گذراندن دوره های تحصيلات تكميلی در دانشگاه كاليفرنيا به عنوان استاديار در دانشكده برق دانشگاه صنعتی اميركبير شروع به كار كرد.
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
زن

Princess
 
مراکزی که فرد از بانيان آن به شمار می آيد

اكبر اديبی در راه اندازی و تاسيس دوره های تحصيلات تكميلی دانشكده مهندسی برق دانشگاه صنعتی اميركبير نقش به سزايی داشته است. از ديگر مراكزي كه استاد تاسيس آن را به عهده داشتند ، مركز تحقيقات و آزمايشگاه فتونيک دانشكده برق دانشگاه صنعتي اميركبير مي باشد.
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
زن

Princess
 
ساير فعاليتها و برنامه هاي روزمره

اكبر اديبي سرپرستي پروژه هاي كارشناسي ،كارشناسي ارشد و دكتراي بعضي از دانشجويان الكترونيک را به عهده داشت. وي همچنين مقالات متعددي را در كنفرانس هاي بين اللملي و ژورنال هاي معتبر دنيا ارائه داده است ، كه از نظر محتوايي از وزن و اعتبار خاصي برخوردار مي باشد.
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
زن

Princess
 
شاگردان

اكبر اديبي شاگردان زيادي را تربيت نموده كه هر كدام به مدارج بالايي رسيده و اين خود جزو افتخارات استاد مي باشد. از جمله دانشجويان استاد در مقطع كارشناسي و كارشناسي ارشد عبارتند از:

  • دكتر كاوه : استاد سابق دانشگاه در كانادا و استاد دانشگاه در آمريكا
  • دكتر جمشيد غضنفرپور : استاد دانشگاه در فرانسه
  • دكتر كريم فائز: استاد در دانشگاه صنعتي امير كبير
  • دكتر حسين آقايي نيا
  • دكتر محمد احدي سركانی
  • دكتر شيخ زاده نجار
  • دكتر حسن طاهري قزوينی
  • دكتر اميرحسين رضایی
  • دكتر عباس پور : استاد دانشگاه صنعتي شريف
  • دكتر فرامرز رهبر: عضو عالي رتبه شركت توانير

افراد زير شاگردان مقطع دكترای استاد بودند:

  • دكتر حسن كاتوزيان : استاد دانشگاه صنعتي امير كبير
  • دكتر علي رستمي : استاد دانشگاه تبريز
  • دكتر محمد جواد شريفي : استاد دانشگاه شاهد و دانشگاه رازي كرمانشاه

عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  ویرایش شده توسط: Princess   
زن

Princess
 
جوائز و نشانها

اكبر اديبي مفتخر به كسب جوايزي نيز گرديدند كه از آن جمله :

  • جايزه خوارزمي و لوح از طرف رئيس جمهور به مناسبت موفقيت در طرح سيستم هاي حفاظت ميكروپروسسوري شبكه هاي فشار قوي
  • جايزه و لوح به مناسبت استاد نمونه دانشگاه ها در سال تحصيلي 74-75 توسط رئيس جمهور

عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
صفحه  صفحه 1 از 2:  1  2  پسین » 
مناسبتها

بیست و سوم بهمن ماه زادروز اکبر ادیبی گرامی باد


این تاپیک بسته شده. شما نمیتوانید چیزی در اینجا ارسال نمائید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA