انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
موسیقی ایرانی
  
صفحه  صفحه 2 از 9:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  9  پسین »

Hayedeh | هایده


مرد

 
«گفت‌وگو با کیانوش نوری، فرزند هایده به بهانه سالگرد درگذشت هایده»



  • تاریخ : 06 بهمن 1390
  • مصاحبه کننده : کامی مالکی

از کودکی او را در خاطر دارم. در آن روزها، خیلی وقت‌ها منزل استاد حسین قوامی، عموی مادرم بودم. هایده همراه با استاد نجاحی به منزل استاد قوامی زیاد می‌آمدند. اواسط دهه 1350، بود، یعنی من هشت، نه ساله بودم. هایده مرا که در منزل استاد قوامی می‌دید لُپهایم را می‌گرفت، تکان می‌داد و مهربانانه با من بازی می‌کرد. دیرتر، در سال 1981 در لندن در فروشگاه هاروتس خرید می‌کردم که هایده و خانم کیانوش نوری، دختر هایده را دیدم. به هایده گفتم: یادتان است در منزل استاد قوامی لُپهای مرا می‌کشیدید؟ هایده با همان نوای خوش و مهربانانه گفت: بله، کاملاً. بعد همان‌جا از او خواهش کردم بخشی از آهنگ «ای تیر غمت را دل عشاق نشانه» را بخواند. همان‌جا، یعنی در فروشگاه شروع کرد به خواندن، و برای همیشه این خاطره را در ذهن من باقی گذاشت.

این روزها مصادف است با بیست و دومین سال درگذشت هایده، یکی از صداهای ماندگار موسیقی پاپ ایران. هایده، با صدای گرمش لذت موسیقی را نصیب چندین نسل‌ از علاقه‌مندان موسیقی پاپ ایران کرده ‌است.

به نوشته‌ی ویکی‌پدیا، دانشنامه‌ آزاد اینترنتی، هایده، متولد ۲۱ فروردین ۱۳۲۱ در تهران است. صدای او را به جهت تکنیکی کنترآلتو می‌نامند. او بیست و یک سال در زمینه موسیقی دستگاهی و موسیقی پاپ ایرانی فعالیت کرد. نام اصلی او معصومه دده‌بالا بود.

هایده در ۱۳۴۷، فعالیت حرفه‌ای خود را با خواندن ترانه «آزاده» اثر استادش علی تجویدی که بر روی آخرین سروده رهی معیری ساخته شده بود آغاز کرد. اجرای ترانه «آزاده» با ارکستر بزرگ گلها در رادیو تهران آغاز کار هایده بود. وی پس از اجرای چندین اثر دیگر از تجویدی و دیگر آهنگسازان در برنامه گلها، از نخستین سال‌های دهه ۱۳۵۰ به خواندن ترانه‌های پاپ علاقه‌مند شد که بیشتر از ساخته‌های فریدون خشنود، جهانبخش پازوکی، محمد حیدری و انوشیروان روحانی بودند.

هایده در شهریور ۱۳۵۷ چندین ماه پیش از پیروزی انقلاب ایران را به مقصد بریتانیا ترک کرد. او تا پایان عمر از این رویداد به عنوان تلخ‌ترین خاطره زندگی خود یاد می‌کرد.

هایده از ۱۳۶۱ در لس‌آنجلس به فعالیت ادامه داد. یکی از نخستین برنامه‌های رسمی او در این شهر، کنسرتی در دانشگاه کالیفرنیا در لوس‌آنجلس (یو.سی.ال.ای) بود همراه با گروهی از سازهای ایرانی به سرپرستی منوچهر صادقی.

در دهه‌های ۱۳۴۰ و ۱۳۵۰ آثار هایده در ایران به صورت صفحه گرامافون و نوار کاست منتشر شد. بیشتر این آثار و همچنین کارهایی که هایده در دهه ۱۹۸۰ در آمریکا خواند، در دهه ۱۹۹۰ و همچنین پس از سال ۲۰۰۰ از نو روی سی.دی منتشر شدند، اما ترتیب ترانه‌ها در سی.دی‌ها اغلب از نظم ویژه‌ای پیروی نمی‌کند. «ای زندگی سلام» و «سوگند» آخرین آلبوم‌‌های هایده‌ است.

هایده در روز ۲۰ ژانویه ۱۹۹۰، برابر با ۳۰ دی ماه ۱۳۶۸ فردای اجرای کنسرت در باشگاه کازابلانکا، در حومه سان‌فرانسیسکو بر اثر سکته قلبی درگذشت. این هنرمند بزرگ کشورمان، در گورستان وست وود در لوس‌آنجلس با حضور هزاران نفر از ایرانیان مقیم آمریکا به خاک سپرده شد. هما سرشار (روزنامه‌نگار)، ویگن (خواننده) و حسن شهباز (مترجم و سردبیر فصلنامه رهاورد) از جمله سخنرانان در مراسم بودند. در تهران نیز با وجود محدودیت‌های بسیار، گروهی از مردم در مسجدالجواد یاد او را گرامی داشتند. در همان زمان گفته شد که ویدئوی مراسم به فاصله کوتاهی، مخفیانه در ایران پخش شد.

پژمان اکبرزاده فیلم مستندی درباره فعالیت‌های هنری و آثار هایده ساخته که در ژانویه ۲۰۰۹ برای نخستین بار در آمستردام اکران شد.

به مناسبت سالگرد درگذشت این هنرمند منحصربه‌فرد، سراغ دختر ایشان خانم، کیانوش نوری رفتم و او با گرمی دعوت مرا به یک گفت‌وگوی تلفنی پذیرفت.


خانم کیانوش نوری، از ابتدای کار هایده چه خاطراتی دارید؟

من پنج سال بیشتر نداشتم که هایده کارش را با زنده‌یاد استاد تجویدی آغاز کرد. استاد تجویدی به خانه ما می‌آمدند و با مادرم تعلیم صدا کار می‌کردند. اولین کار مادرم به نام «آزاده‌ام» در برنامه گلها اجرا شد. در آن موقع کار ایشان خیلی محدود بود چون پدر من ارتشی بود و با خواندن هایده مخالف بود. مدتی گذشت و تقریباً بعد از شش سال، ایشان کار حرفه‌ای خود را با استاد جهانبخش پازوکی شروع کرد و ادامه داد. آهنگِ «اگه بری نفرین می‌کنم» از ساخته‌های جهانبخش پازوکی بود و با آن آهنگ هایده یک‌شبه معروف شد. فردای آن روز عکسهای هایده روی جلد روزنامه‌ها و مجله‌ها چاپ شد.

صدای خوب هایده ارثی بود، یا فقط تمرین و آموزش بود؟

مادربزرگم صدای خوبی داشت، خاله کوچکترم هم همین‌طور. خاله بزرگم تعریف می‌کرد که وقتی هایده بچه بود، خیلی به صدای زنده‌یاد خانم دلکش علاقه داشت. ایشان می‌گفتند هایده می‌آمد روی زمین پیش من می‌نشست و وقتی رادیو از مرحوم دلکش آهنگی پخش می‌کرد، صدای رادیو را بلند می‌کرد و سعی می‌کرد مثل خانم دلکش بخواند، مرتب آهنگهای او را زمزمه می‌کرد. البته یک خاله دیگر داشتم که از همه بزرگتر بود و به خاطر شوهرش که نظامی بود در منجیل زندگی می‌کرد. خاله بزرگ می‌گفتند که با هایده و خاله‌ام مهستی در منجیل بودند، مهستی که آن موقع چهار سال بیشتر نداشته هم می‌نشسته و از آنها تعلیم می‌گرفته. مادر بزرگم به مهستی می‌گفته که این قسمت را باید پایین بخوانی، آن قسمت را بالا بخوان، صدا نباید یک دفعه کم و زیاد شود و از این جور راهنمایی‌ها. مهستی هم کار حرفه‌ای را هم‌زمان با مادرم در سال 1345 شروع کرد.

شما چند خواهر و برادر هستید؟

ما سه برادر و خواهر هستیم؛ من تنها دختر و کوچکترین فرزند هستم. برادرم کیوان چهار سال از من بزرگتر است و برادر بزرگترم، کامران پنج سال بزرگتر است.

شما، اهل خانواده، صدای هایده را به ارث برده‌اید؟

نه، متأسفانه هیچ کداممان.

کی از ایران خارج شدید؟

سال 1354. بیست و چهار سال در لندن زندگی کردم. در موقع انقلاب ایران من برای تعطیلی‌ها به ایران رفته بودم و تابستان را در ایران بودم و همان موقع یعنی سال 1356 همراه با مامان از ایران آمدیم بیرون. مامان هم 3 سال لندن بودند و بعد به آمریکا رفت و خود من هم الان 12 سال است در آمریکا هستم.

چه طور شد که آمریکا را برای زندگی انتخاب کردید؟

هم به خاطر اینکه در لندن زیاد مانده بودم و خسته شده بودم و هم این که دو برادرم و دختر خاله‌ام سحر در آمریکا زندگی می‌کردند، خانواده ما هم خیلی بزرگ نیست، این بود که گفتم همگی نزدیک هم باشیم.

از شروع کار زنده‌یاد هایده تا سال 1368 که فوت کردند، می‌دانید چند آلبوم کار کردند؟

درست یادم نیست، فکر می‌کنم دویست تا آهنگ از اول کار هایده تا زمان فوتش موجود باشد، چون همان‌طور که می‌دانید بیشتر آهنگها دوباره تکرار شده و به صورت جدید خوانده شده. بعد از شروع کار هایده با پازوکی، بیشتر از پنج سال طول نکشید که انقلاب شد.
شما هم چند کنسرت‌ برای هایده سازمان‌دهی کردید. درست است؟

در لندن، هایده کنسرتی در رویال‌آلبرت داشت و کنسرتی در کنزینگتن. روزهای اول پس از انقلاب بود و هایده برای خیریه، برای کمک به خانواده ارتشی‌های بازنشسته که حقوقشان قطع شده بود، آن کنسرت را گذاشت و آهنگ «می زنم فریاد» را خواند. در آلبرت‌هال دو کنسرت بود، مدیریت اولین کنسرت با من بود، برای بیستمین سال خوانندگیِ مادرم در سال 1986. دومی اش در سال 1987، و آخرین کنسرت هایده و دو ماه قبل از فوتش در امپایر استیت بود. آن را هم من برای مادرم گذاشتم.

هایده بیشتر برنامه‌ها و بزم‌ها را همراه با آقای اکبر گلپایگانی اجرا می‌کردند، آیا این همکاری را به خاطر دارید؟

بله، کمی یادم است، آقای گلپایگانی خیلی با مادرم دوست بودند. مادرم به خاطر صدای بالایی که داشت، با هرکس نمی‌توانست هم‌خوانی کند، ولی با آقای گلپایگانی خیلی راحت روی صدای هم می‌خواندند. یادم است که در خیلی از بزمها خاله‌ام مهستی بودند، همین‌طور خانم الهه، استاد عبادی، استاد نجاحی، و خیلی‌های دیگر. بزمهای خصوصی هم داشتند برای مراسم مختلف مثل تولد مادرم یا مراسم خصوصی دیگر. البته اغلب هنرمندان از این‌جور برنامه‌ها دارند و دور هم جمع می‌شوند.

فکر می‌کنم در آخرین بزم هایده و آقای گلپایگانی بود که کسی گفت امروز تولد امام رضا است. چهار آبان تولد شاه هم بود. آیا از آن برنامه چیزی در خاطر دارید؟

کمی یادم مانده، مادرم آهنگ «کشتی مرا چو دیده دریا» را خواند و آقای گلپایگانی آهنگ معروفش را خواند. همه این قسمتش را می‌شناسند که می‌گوید: «می‌دونستی که خاک فرش منه» می‌خوانَد. بعد رو به مادرم کرد و گفت حتما باید آهنگی را که گلپا خیلی دوست دارد بخواند و هایده هم «وقتی که از تو دورم» را خواند. این هم جزء بزمهای خوب مامان با آقای گلپایگانی بود.

هایده با آقای انوشیروان روحانی هم زیاد کار کرده بودند، نه؟

بله، با آقای انوشیروان روحانی و خانمشان که خواهر زنده‌یاد پوران است. دوستهای قدیمی هم بودند. گر چه سن من خیلی کم بود، یادم است که مادرم کارهای بسیار عالی با استاد روحانی دارند. در ایران آهنگ فیلم مهتاب بود، همای زندگی، کجا برم غمم را، به کی بگم خدایا، عید من عید تو مبارک، و نوروز آمد. در آمریکا هم یک آلبوم با آقای انوشیروان روحانی دادند به نام ای یار من ، و بسیاری کارهای دیگر. از دیگر آهنگهای ساخته آقای روحانی که من واقعاً دوست داشتم، مینای دل بود و آهنگ سراب و نیز سوغاتی. اینها از کارهای زیبای انوشیروان روحانی است.

آیا نسل جدید و دانشجویان هم با صدا و هنر هایده ارتباط برقرار می‌کنند، یا علاقه‌مندان هایده را باید در نسل ما و نسل گذشته جستجو کرد؟

تعدادی زیادی از دانشجویان از ایران و سراسر دنیا با من از طریق ایمیل در ارتباط هستند. وقتی هایده فوت کرد آنها شاید دوساله بودند ولی مرتب از صدای هایده می‌نویسند که ای کاش آن موقع در ایران بودیم، به دنیا آمده بودیم و هایده را از نزدیک می‌دیدیم. به هر حال هر کدام نظری دارند ولی با وجود این که سن آنها کم است، از آهنگهای هایده می‌گویند و آنها را به خاطر دارند.

آقای پژمان اکبرزاده که در اروپا زندگی می‌کند ظاهراً بدون اجازه شما فیلمی مستند درباره هایده ساخته، آیا فیلم را دیده‌اید؟ نظرتان چیست؟

من خودم این فیلم را ندیده‌ام ولی کسانی که آن را دیده‌اند، از آن چندان تعریف نمی‌کنند، می‌گفتند زیاد جالب نیست. اگر کسی فیلمی را به عنوان زندگی‌نامه کسی درست می‌کند، باید از خانواده آن شخص اجازه بگیرد. ما می‌توانستیم کمک کنیم. این درست نیست که برای ساختن یک فیلم مستند، فقط از شنیده‌ها یا شایعات استفاده شود. البته این فیلم موفق هم نبود.

از آخرین خاطره‌ای که با هایده دارید برای ما بگویید.

البته خاطره که فراوان است، ولی آخرین خاطره‌ام همان برنامه کنسرتشان در لندن بود که من برایشان گذاشته بودم. هایده گفته بود که می‌خواهد نوه‌هایش آخرین کنسرتش را روی صحنه ببینند. اشکان و هایده آن موقع، چهار ساله و پنج ساله بودند.

اشکان و هایده فرزندان شما هستند، درست است؟

بله، اسم هایده را خودم برای دخترم انتخاب کردم و وقتی مامان متوجه شد برایش یک سورپرایز بود.

آیا یادتان است که از میان خوانندگان ایرانی و خارجی، هایده کدامشان را می‌پسندید؟

در میان خواننده‌های ایرانی به صدای خانم الهه خیلی علاقه داشت، همین‌طور صدای خانم دلکش، گلچین، محمودی خوانساری، بنان، قوامی، مازیار، شهیدی، پوران، و داریوش رفیعی را دوست داشت. در میان خارجی‌ها بری وایت، شرلی بَسی، باربارا استرایسند، خولیو، دمیس روسوس، ویدنی هوستون و نیز خواننده‌ای به نام لورو را می‌پسندید. در سال 1976 او هم به هایده خیلی علاقه داشت.

از استاد شهیدی نام بردید، دختر استاد شهیدی زن برادر شماست، نه؟

بله، خانم شهلا شهیدی، دختر استاد عبدالوهاب شهیدی، زن برادرم کامران نوری است.

هایده به دربار زیاد رفت و آمد داشت؟

وقتی کسی از خوانندگان درجه اول مملکت باشد، مسلماً به دربار هم راه پیدا می‌کند. بیشتر خوانندگان معروف ما مانند گوگوش، ستار، خاله‌ام مهستی، و خلاصه خیلی از هنرمندان آن زمان به دربار می‌رفتند، مخصوصاً در مهمانی‌های رسمی. اگر میهمانی خارجی می‌آمد، بیشترِ هنرمندان معروف را دعوت می‌کردند و هایده هم یکی از آنها بود.

اگر در پایان، صحبتی برای طرفداران هایده دارید بفرمایید.

از همه دوستداران هایده تشکر می‌کنم که هنوز هم به یاد ما هستند و با ما درددل می‌کنند. برای ما هم درددل خوب است و آرامش زیادی به ما می‌دهد.

خانم کیانوش نوری از شما سپاسگزاریم.

گفت‌وگوی تلفنی با خانم کیانوش نوری، درتاریخ 8 اسفند 1389 از تهران، توسط کامی مالکی، برای انتشار در«هفتــــه» چاپ مونترال، انجام‌ شده ‌است.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
دانلود آلبوم فوق العاده زیبای شانه‌هایت را برای گریه کردن با صدای هـــایــــد ـهـ





  • اطلاعات:
  • تعداد آهنگ ها : ۹
  • تاریخ انتشار : ۱۳۶۹

  • ترانه ها:
  • ۱-شانه‌هایت را برای گریه کردن
  • ۲-ساغر هستی
  • ۳-زندگی
  • ۴-زمونه
  • ۵-راوی
  • ۶-عالم یکرنگی
  • ۷-بهار بهار
  • ۸-یکی را دوست می‌دارم
  • ۹-کی میدونه

دانلود | Download




این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  ویرایش شده توسط: sepanta_7   
مرد

 
دانلود آهنگ زیبای شانه‌هایت را برای گریه کردن با صدای هـــایــــد ـهـ





شانه هایت را برای گریه کردن دوست دارم دوست دارم

بی تو بودن را برای با تو بودن دوست دارم دوست دارم

خالی از خود خواهی من برتر از الایش تن

من تو را بالاتر از تن برتر از من دوست دارم

شانه هایت را برای گریه کردن دوست دارم دوست دارم


عشق صدها چهره دارد عشق تو آیینه داره عشق

عشق را در چهره ی آیینه دیدن دوست دارم

در خموشی چشم ماروقصه ها وگفت وگو هاست

من تو را درجسته ی محراب دیدن دوست دارم

من تو را بالا تر از تن برتراز من دوست دارم

شانه هایت را برای گریه کردن دوست دارم دوست دارم

بی تو بودن را برای با تو بودن دوست دارم دوست دارم


در هوای دیدنت یک عمر در چله نشستم


چله را در مقدم عشقم شکستن دوست دارم

بغض سر گردون ابرم قله ای آرامشم کن

شانه هایت را برای گریه کردن دوست دارم

من تو را بالا تر از تن برتراز من دوست دارم

شانه هایت را برای گریه کردن دوست دارم دوست دارم

بی تو بودن را برای با تو بودن دوست دارم دوست دارم


شانه هایت را برای گریه کردن دوست دارم دوست دارم

دوست دارم دوست دارم






دانلود | Download

این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
دانلود آهنگ زیبای ساغر هستی با صدای هـــایــــد ـهـ





تو ای ساغر هستی به کامم ننشستی
ندانم که چه بودیندانم که چه هستی

تو ای ساغر هستی به کامم ننشستی
ندانم که چه بودیندانم که چه هستی

در بزم من شکسته ای در کام او نشسته ای
نوشی تو بر سنگین دلان زهری به کام خستگان
نوشی تو بر سنگین دلان زهری به کام خستگان

من همان اشک سرد آسمانم
نقش دردی به دیوار زمانم
بی سر انجام و بی نام و نشانم
چون غباری به جا از کاروانم
چون غباری به جا از کاروانم

تو ای ساغر هستی به کامم ننشستی
ندانم که چه بودیندانم که چه هستی

تو ای ساغر هستی به کامم ننشستی
ندانم که چه بودیندانم که چه هستی

تنها ترین تنها منم سر گشته و رسوا منم
آه ای فلک ای آسمان تا کی ستم بر عاشقان
بشنو تو فریاد مرا آه ای خدای مهربان

آه ای فلک ای آسمان تا کی ستم بر عاشقان
بشنو تو فریاد مرا آه ای خدای مهربان

عشق تو خوابی بود وبس نقش سرابی بود وبس
این آمدن این رفتنم رنج وعذابی بود وبس


عشق تو خوابی بود وبس نقش سرابی بود وبس
این آمدن این رفتنم رنج وعذابی بود وبس

ای فلک بازی چرخ تو نازم
بی گمان آمدم تا که ببازم
ای دریغا که شد چشم سیاهی
قبله گاه منو روی نمازم
قبله گاه منو روی نمازم

تو ای ساغر هستی به کامم ننشستی
ندانم که چه بودیندانم که چه هستی

تو ای ساغر هستی به کامم ننشستی
ندانم که چه بودیندانم که چه هستی
... ندانم که چه هستی




دانلود | Download

این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
دانلود آهنگ زیبای زندگی با صدای هـــایــــد ـهـ





خدایا . خدایا
خدایا توی دنیای بزرگت پوسیدیم که
میخواستیم . میخواستیم
میخواستیم مثل این روزو نبینیم . که دیدیم که
ناز اون . بلای اون . حسرت دل . عذاب عالم
هر چی باید همه تک تک بکشن . ما کشیدیم که
هر چی باید همه تک تک بکشن . ما کشیدیم که
زندگی میگن برای زنده هاست . اما خدایا
بس که ما دنبال زندگی دویدیم بریدیم که
زندگی میگن برای زنده هاست . اما خدایا
بس که ما دنبال زندگی دویدیم بریدیم که
وای بر ما . وای بر ما
خبر از لحظه پرواز نداشتیم
تا میخواستیم لب معشوقو ببوسیم . پریدیم که
زندگی قصه تلخیست که از آغازش
بس که آزرده شدم چشم به پایان دارم
چشمی به هم زدیم و دنیا گذشت
دنبال هم امروز و فردا گذشت
چشمی به هم زدیم و دنیا گذشت
دنبال هم امروز و فردا گذشت
دل میگه باز فردا رو از نو بساز
ای دل غافل دیگه از ما گذشت
ای دل غافل دیگه از ما گذشت
زندگی میگن برای زنده هاست . اما خدایا
بس که ما دنبال زندگی دویدیم بریدیم که
خدایا . خدایا
خدایا توی دنیای بزرگت پوسیدیم که
میخواستیم . میخواستیم
میخواستیم مثل این روزو نبینیم . که دیدیم که
ناز اون . بلای اون . حسرت دل . عذاب عالم
هر چی باید همه تک تک بکشن . ما کشیدیم که
هر چی باید همه تک تک بکشن . ما کشیدیم که




دانلود | Download

این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
دانلود آهنگ زیبای زمونه با صدای هـــایــــد ـهـ





تو نیمه راه زندگی . دل من پر خونه
اینجا با این قشنگیاش . واسه من زندونه
اینجا با این قشنگیاش . واسه من زندونه
تو نیمه راه زندگی . دل من پر خونه
اینجا با این قشنگیاش . واسه من زندونه
وای که تموم نمیشه . لجبازیات زمونه
وای که تموم نمیشه . لجبازیات زمونه
سر رامو گرفتی . چه بد کردی زمونه
غرورم رو شکستی . چه بیرحمی زمونه
بازم این سو و اون سو . منو خوب میکشونی
زمونه . آی زمونه...
ببین کاسه صبرم . چه لبریزه زمونه
تو غربت خونه کردن . غم انگیزه زمونه
بازم این سو و اون سو . منو خوب میکشونی
زمونه . آی زمونه...
وای که تموم نمیشه . لجبازیات زمونه
وای که تموم نمیشه . لجبازیات زمونه
هر چی باهات راه اومدم . تو باهام لج کردی
رفیق نیمه راه شدی . راهتو کج کردی
وای که تموم نمیشه . لجبازیات زمونه
وای که تموم نمیشه . لجبازیات زمونه




دانلود | Download

این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
دانلود آهنگ زیبای راوی با صدای هـــایــــد ـهـ





آورده خبر راوی . کو ساقر و کو ساقی
دوری به سر اومد . از او خبر اومد
چشم و دل من روشن . شد کلبه دل گلشن
وا کن در ایوون . کو گل واسه گلدون
دیدی سر ذوق اومد . با شادی و شوق اومد
زاری نکن ای دل . شیون نکن ای دل
این لحظه دیداره . پایان شب تاره
غوغا نکن ای دل . بلوا نکن ای دل
خسته تر از خسته ام . شیشه بشکسته ام
خسته تر از خسته ام . شیشه بشکسته ام
حالا که از ما گذشت . اومدن یارو باش
کار خدا رو ببین . عاقبت ما رو باش
بعد یه عمری صبوری . کنارم میاد
اشکای شوق تو جشمام . که یارم میاد
وای که پشیمون شده . زار و پریشون شده
وای که پشیمون شده . زار و پریشون شده
حالا که از ما گذشت . اومدن یارو باش
کار خدا رو ببین . عاقبت ما رو باش
بعد یه عمری صبوری . کنارم میاد
اشکای شوق تو جشمام . که یارم میاد
آورده خبر راوی . کو ساقر و کو ساقی
دوری به سر اومد . از او خبر اومد
این لحظه دیداره . پایان شب تاره
غوغا نکن ای دل . بلوا نکن ای دل
غوغا نکن ای دل . بلوا نکن ای دل




دانلود | Download

این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
دانلود آهنگ زیبای عالم یکرنگی با صدای هـــایــــد ـهـ





تو ی عالم یکرنگی بگو از چی تو دل تنگی
بازم از اون نگات پیداست که با من به سر جنگی بازم از اون نگات پیداست
بازم ساده دل تنها نداری واسم آهنگی بگو حرف تو دلت نگزار بگو از چی تو دل تنگی
بگو حرف تو دلت نگزار

آه آه آه
آه آه آه

چی دیدی چی شنیدی که با من هر روز و هر لحظه یه رنگی
توی شهر فرنگ از همه رنگ رنگ و وارنگ واسه چی دو رنگی بابا سخت دورنگی
من ومی شکنی و هم با کارات من مثل ساغرم و تو سنگی
تو این دورو زمون بیدون تو نامهربون واسه چی زرنگی بابا سخته زرنگی

تو ی عالم یکرنگی بگو از چی تو دل تنگی
بازم از اون نگات پیداست که با من به سر جنگی بازم از اون نگات پیداست


آه آه آه
آه آه آه

دلم در سر نقاشی شب رفت
پر از طرح تموم نیمه تموم از غم و حسرت
تا نقشش می کنی هم چین و همچون بابا تو رنگش می کنی تا بشه پر خون بشه گلگون

چی دیدی چی شنیدی که با من هر روز و هر لحظه یه رنگی
توی شهر فرنگ از همه رنگ رنگ و وارنگ واسه چی دو رنگی بابا سخت دورنگی
من ومی شکنی و هم با کارات من مثل ساغرم و تو سنگی
تو این دورو زمون بیدون تو نامهربون واسه چی زرنگی بابا سخته زرنگی

تو ی عالم یکرنگی بگو از چی تو دل تنگی
بازم از اون نگات پیداست که با من به سر جنگی
بازم از اون نگات پیداست که با من به سر جنگی




دانلود | Download

این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
دانلود آهنگ زیبای بهار بهار با صدای هـــایــــد ـهـ





بهار بهار باز اومده دوباره
باز تموم دلها چه بیقراره
اما برای من دور ز خونه
بهارا هم مثل خزون میمونه
بهارا هم مثل خزون میمونه

بهار خونه . بوی دیگه داره
هوای خونه . همیشه بهاره
اما برای من دور ز خونه
بهارا هم مثل خزون میمونه
بهارا هم مثل خزون میمونه
خونه هزار هزارتا یاد و یادگاری داره
بچگی و قلک و عیدی به یادم میاره
گلدون یاس رازقی . بنفشه های باغچه
آینه و شمعدون جهاز مادرو تو طاقچه
بهار بهار باز اومده دوباره
باز تموم دلها چه بیقراره
اما برای من دور ز خونه
بهارا هم مثل خزون میمونه
بهارا هم مثل خزون میمونه
خونه هزار هزارتا یاد و یادگاری داره
بچگی و قلک و عیدی به یادم میاره
گلدون یاس رازقی . بنفشه های باغچه
آینه و شمعدون جهاز مادرو تو طاقچه
بهار بهار باز اومده دوباره
باز تموم دلها چه بیقراره
اما برای من دور ز خونه
بهارا هم مثل خزون میمونه
بهارا هم مثل خزون میمونه




دانلود | Download

این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
دانلود آهنگ زیبای یکی را دوست میدارم با صدای هـــایــــد ـهـ





یکی را دوست میدارم . یکی را دوست میدارم
ولی افسوس او هرگز نمیداند
نگاهش میکنم . نگاهش میکنم
شاید بخواند از نگاه من که او را دوست میدارم
ولی افسوس او هرگز نگاهم را نمیخواند
به برگ گل نوشتم من . به برگ گل نوشتم من
که او را دوست میدارم
ولی افسوس . ولی افسوس
او گل را به زلف کودکی آویخت تا او را بخنداند
من به خاکستر نشینی عادت دیرینه دارم
سینه مالامال درد . اما دلی بی کینه دارم
پاکبازم من . ولی در آرزویم عشقبازیست
مثل هر جنبنده ای من هم دلی در سینه دارم
من عاشق عاشق شدنم
من عاشق عاشق شدنم
من عاشق عاشق شدنم
من عاشق عاشق شدنم
صبا را دیدم و گفت صبا...
دستم به دامانت . بگو از من به دلدارم
که او را دوست میدارم...
ولی ناگه ز ابر تیره برقی جست و...
روی ماه تابانم را بپوشانید
من عاشق عاشق شدنم
من عاشق عاشق شدنم
من عاشق عاشق شدنم
من عاشق عاشق شدنم
من از بیراهه های حله برمیگردم و آواز شب دارم
من از بیراهه های حله برمیگردم و آواز شب دارم
هزار و یک شب دیگر . نگفته زیر لب دارم
مثال کوره میسوزد تنم از عشق
امید طرب دارم
حدیث تازه ای از عشق مردان حلب دارم
من عاشق عاشق شدنم
من عاشق عاشق شدنم
من عاشق عاشق شدنم
من عاشق عاشق شدنم
من به خاکستر نشینی عادت دیرینه دارم
سینه مالامال درد . اما دلی بی کینه دارم
پاکبازم من . ولی در آرزویم عشقبازیست
مثل هر جنبنده ای من هم دلی در سینه دارم
من عاشق عاشق شدنم
من عاشق عاشق شدنم
من عاشق عاشق شدنم
من عاشق عاشق شدنم




دانلود | Download

این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
صفحه  صفحه 2 از 9:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  9  پسین » 
موسیقی ایرانی

Hayedeh | هایده

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA