انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 7 از 7:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7

قوهای سپید گیلان (ملوان بندر انزلی)


مرد

 
ملوان بوشو خانه

ملوان بوشو خانه

تر بیتی تر بیتی

هورا هورااااااااا

ملوانیا خسته نباشید

جناب سپنتا امسال قهرمانه ملوان

اگه سرمربی خواستن به من بوگوووووووووووووووو
Signature
     
  
مرد

 
mohan25: ملوان بوشو خانه

ملوان بوشو خانه

تر بیتی تر بیتی

هورا هورااااااااا

ملوانیا خسته نباشید

جناب سپنتا امسال قهرمانه ملوان

اگه سرمربی خواستن به من بوگوووووووووووووووو
سلام استاد موهان وقت بخیر

ملوان با این بودجه قهرمان بشه ؟! از محالات

حتما اگه نیاز داشتن میگم
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
sepanta_7: ملوان با این بودجه قهرمان بشه ؟! از محالات
میریم گدایی بوجش حله شما خودشو ناراحت نکن همه چی حله بیا یه روز بریم گدایی بودجه پرسپولیس و استقلالم در میاریم

sepanta_7: سلام استاد موهان وقت بخیر
چیند شاخادس

sepanta_7: حتما اگه نیاز داشتن میگم
شکرا حیبیبی اشلونک بزن قدش
Signature
     
  
مرد

 
محمدی: قلعه نویی با ملوان به کسب سهمیه آسیا می اندیشد



دستیار اول سرمربی تیم ملوان گفت: امیرقلعه نویی به کسب سهمیه و پرواز قوهای سپید به رقابت های باشگاه های آسیا می اندیشد.

به گزارش وبسایت برنامه نود و به نقل از مهر،اکبر محمدی در حاشیه اولین تمرین تیم ملوان با بیان اینکه ملوان تیمی ریشه دار است اظهار کرد: ملوان شایستگی جایگاه های بهتری را دارد و امید است که با کمک امیرقلعه نویی و انسجام بازیکنان و همچنین حمایت هواداران، این تیم به جایگاه واقعی خود دست یابد.

وی با اشاره به اینکه افت کیفیت فنی بازیکنان متاثر از مشکلات مدیریتی تیم بوده است افزود: مربی بزرگی چون قلعه نویی، قطعا به جایی خواهد رفت که درصد موفقیت بیشتری درآن وجود داشته باشد و امیدواریم با حضورآقای بهشتی وکادر مدیریتی جدید، این مشکل هرچه زودتر مرتفع شود.

محمدی با تاکید بر اینکه قلعه نویی به دنبال کسب بهترین رتبه برای ملوان است بیان کرد: آنچه که امیرقلعه نویی به آن می اندیشد کسب سهمیه آسیا و پرواز قوهای سپید به رقابت های باشگاه های آسیا است.

مربی ملوان مهمترین مشکل حال حاضر تیم را کمبود زمان لازم دانست و خاطر نشان کرد: از کادر فنی ملوان که تا این لحظه، تیم را باچنگ و دندان حفظ کرده اند تشکر می کنم.

وی با اشاره به انجام تمرینات فشرده و آماده سازی هرچه بیشتر تیم برای حضور در لیگ پانزدهم گفت: با وجود اینکه اکثر نقل و انتقالات مهم انجام شده اما ملوان باوجود بازیکنان بزرگی مثل پژمان نوری، جلال رافخایی و مازیار زارع از تیم های دیگر زیاد عقب نیفتاده است.

محمدی درخصوص جذب بازیکن جدید تصریح کرد: من نمی توانم در خصوص جذب بازیکن خاصی صحبت کنم چرا که امیر قلعه نویی حساسیت ویژه ای نسبت به این موضوع دارد و باید بازیکن مد نظر وی با تدابیر تاکتیکی سرمربی، متناسب باشد.

وی با اشاره به اینکه درمورد حضور برخی از بازیکنان تردید هایی وجود دارد اضافه کرد: درحال حاضر مهمترین وظیفه ما، ترمیم و تقویت تیم است چرا که ملوان در برخی از پستها بهترین بازیکنان ایران را دارد.

محمدی با تاکید براینکه با حضور شخص سرمربی، نسبت به نیاز سنجی در راستای انتخاب و جذب بازیکنان اقدام خواهد شد اظهار کرد: با توجه به شناخت نسبی درخصوص برخی بازیکنان، نیاز است که توانایی های بقیه بازیکنان را نیز در تمرینات ارزیابی کنیم و البته در برخی از پستها اگر تیم تقویت بشود، در لیگ پانزدهم حرف های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.

وی هواداران را دعوت به حمایت و تشویق تیم کرد و افزود: از هواداران می خواهم ما را نیز جزء شهروندان بدانند چرا که امیر قلعه نویی با ورود در هرتیم، سعی کرده از تمام ظرفیت آن که همان هواداران هستند، استفاده کند.

دستیار قلعه نویی خاطرنشان کرد: حضور مربی با تجربه ای مثل قلعه نویی در تیم پرطرفدار ملوان که هوادارانی پرانرژی و ویژه دارد، به غنای فوتبال این شهر می افزاید.

محمدی تاکید کرد: با توجه به کمبود زمان لازم تا آغاز لیگ پانزدهم و دو بازی حساس هفته های اول با ذوب آهن اصفهان و استقلال تهران، نیاز است که هواداران ما را یاری کنند تا نواقص موجود در تیم را رفع کنیم.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
زن

 
جای قوهای سپید در لیگ برتر واقعا خالیه
نه بسته ام به کس دل نه بسته کس به من دل
چو تخته پاره بر موج رها رها رها من
     
  
صفحه  صفحه 7 از 7:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7 
ورزش
ورزش

قوهای سپید گیلان (ملوان بندر انزلی)

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA