انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
گفتگوی آزاد
  
صفحه  صفحه 24 از 32:  « پیشین  1  ...  23  24  25  ...  31  32  پسین »

The Conference | میزگرد بچه های لوتی...!!!!


مرد

 
mimi: سلام به همه ی دوستان....

این تاپیك صرفا" برای بحث در مورد اتفاقات اخیری كه در كشور یا جهان افتاده ویا موضوع جالبی که مورد توجه سایرین قرار می گیره زده شده....

اگه موضوع جالبی دارید بگید تا بقیه در موردش نظر بدن....خواهشا" قوانین تالار های عمومی را نیز رعایت کنید و از موضوعات سکسی بپرهیزید...
موضوع بدین آقا، البته من دارم میرم فردا میام میخونم
     
  
زن

 





نمی دونم این جمله ای که ایشون گفته درست نقل قول شده یا نه
ولی اگر حقیقت داشته باشه باید گفت
در اون دانشکده ای رو که تو درس خوندی توش باید کـــــــــــــــــــــاه گل گرفت
هر بی سوادی می دونه چاقی یه سو تغذیه است بدبخت
آشفته سریم !
شانه‌ی دوست کجاست ؟
     
  
زن

andishmand
 
افغانستان «نمایش» مهاجران غیرقانونی افغان را «در قفس» در شهر شیراز محکوم کرد

سخنگوی وزارت امور مهاجرین افغانستان روز شنبه، ۲۰ شهریورماه، در گفت‌وگو با رادیوفردا «نمایش» مهاجران غیرقانونی افغان «در قفس» در شهر شیراز را تقبیح و محکوم کرد.حفیظ احمد میاخیل، سخنگوی این وزارتخانه،اقدام پلیس شیراز را به عنوان «عمل غیرانسانی» و «توهین به کرامت انسانی» توصیف کرد.

در پی اعتراض‌ها به انتشار تصاویری از بازداشت‌شدگان در شیراز که آنها را در قفس نشان می‌داد، معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس، روز جمعه، ۱۹ شهریور در گفتگو با خبرگزاری ایرنا،خبر منتشرشده در فضای مجازی مبنی بر به نمایش گذاشتن اتباع خارجی در این استان را تکذیب کرد.

نیروی انتظامی روز سه‌شنبه، گذشته، نمایشگاهی را از «مکشوفات کلانتری‌های شیراز برگزار کرد که در بخشی از این نمایشگاه، عده‌ای با چشم‌بند سفید در حصارهای فلزی نمایش داده شدند . برخی از رسانه‌های ایران آنها را «مهاجران غیرقانونی افغان» معرفی کردند.



منبع رادیو فردا



واقعا" خجالت آور نیست ؟ اونم رفتار با اقلیت مظلومی که تو کشورمون دارن انقدر زحمت میکشن
ناگهان رسیدی
و خوشبختی شیشه ی عطری بود
که از دستم افتاد
و در تمام زندگیم پخش شد!
     
  ویرایش شده توسط: andishmand   
مرد

 
andishmand: واقعا" خجالت آور نیست ، اونم رفتار با اقلیت مظلومی که تو کشورمون دارن انقدر زحمت میکشن

تو قفس نبوده ، تو یه فضای باز ، جمع کردنشون ، و برای اینکه محدودشمون معلوم شه ، با راه بند های به ارتفاع ۱ متر ، دورشون رو بستن که وقتی بیشتر دقت میکنم ، میتونه به خاطر ورود غیر قانونی شون و اینکه ممکنه ناقل بیماری هایی باشن ، این کارو انجام دادن .

     
  ویرایش شده توسط: limoshirin65   
زن

 
چند روز پیش نیروی انتظامی شیراز در یک اقدام عجیب و غیر انسانی تعدادی از مهاجرین افغانستان رو با چشم های بسته داخل جایی شبیه قفس در کنار سایر کشفیاتشون مانند اسلحه ها، مشروبات الکلی و مواد مخدر بعنوان دستاوردهای کشفیاتیشون به نمایش گذاشت. این کار واکنش های مختلفی رو به همراه داشت. به نظر شما کشوری که ادعای اسلامیت و انسانیت داره و شعارش اسلام مرز نداره هست چرا همچین کاری می کنه. چرا مردمی که ناظر بودند اعتراضی نکردند؟



چرا بعضی وقت ها مرگ انسانیت و کرامت انسانی به راحتی جلوی چشم های ما اتفاق میفته و ما ساکتیم؟



من یک زن خوشبختم
و خیابانی که راه مرا دنبال می کند
خوشبخت است
و کوچه ای که
به گریبان خانه ام می رسد
خوشبخت است
     
  
مرد

 
Aatena
با همه اجترامی که برای افغان های شریف قائل هستم
این بحث رو با بانو اندیشمند دیروز داشتیم

شما هم این پست رو ببینید و نطرتون رو بگید لطفا
اگه فکر میکنید بهتره ، میتونیم تو تاپیک چاق سلامتی بحث رو ادامه بدیم

https://www.looti.net/10_6250_5.html#msg143485936
     
  
زن

 
تا جایی که می دونم این تاپیک برای این نوع بحث ها هست. اگر مدیران لطف کنند پست های مربوطه رو انتقال بدن به این تاپیک میشه ادمه داد.

limoshirin65: بانو ، شما تو شهرتون نه افغانی هست و نه متکدی
خبر ندارید چه جرم و جنایتی این افراد دارن اینجا انجام میدن

بعدشم تو قفس نبوده ، تو یه فضای باز ، جمع کردنشون ، و برای اینکه محدودشمون معلوم شه ، با راه بند های به ارتفاع ۱ متر ، دورشون رو بستن که وقتی بیشتر دقت میکنم ، میتونه به خاطر ورود غیر قانونی شون و اینکه ممکنه ناقل بیماری هایی باشن ، این کارو انجام دادن .
از این اخرین جمله ی شما خطاب به اندیشمند شروع می کنم:
ما موضوع صحبتمون متکدیان نیست مهاجرین هست. مهاجرین افغانستانی من ندیدم تکدی کنند.
افغانستان کشوری جنگ زده و در حال جنگ هست. تقریبا روزی نیست که انتحار و انفجار اتفاق نیفته. تقریبا دو سوم کشور رسما در جنگد و بقیه هم در حالت نیمه جنگی هستند. در چنین کشوری طبعا افراد زیادی مهاجرت می کنند که ایران بخاطر همسایگی از این نظر یکی از گزینه های مقصد هست.
ما در همین تاپیک چند سال گذشته بحثی داشتیم در همین مورد. اینکه چگونه تبلیغات بر ذهنیت مردم در مورد مهاجرین تاثیر میزاره. به طبع خلاف هم می کنند اما این قشر چند درصد هست؟ یعنی همشون قاتل و جانی هستند؟
این ادمها در جایی شبه قفس گذاشته شدند. به نمایش گذاشته شدند. به جرم ورود غیر قانونی اونم با چشم های بسته. شما میربد اونها رو می بینید و تحسین می کنید نیروی انتظامی قوی دارید.
کرامت انسانی و قوانین مهاجرت میگن وقتی دستگیر می کنید برگشتشون بدید. نه اینکه شکنجشون کنید، توهین و تحقیر کنید.توهین به یک انسان در کدام قانون انسانی هست به نظرتون؟
مساله این هست اینها خلاف قانون عمل کردند در قانون نپشته که این جزای اونها هست؟
من یک زن خوشبختم
و خیابانی که راه مرا دنبال می کند
خوشبخت است
و کوچه ای که
به گریبان خانه ام می رسد
خوشبخت است
     
  ویرایش شده توسط: Aatena   
مرد

 
Aatena: ما موضوع صحبتمون متکدیان نیست مهاجرین هست. مهاجرین افغانستانی من ندیدم تکدی کنند.

اگر خواستید میتونم با ذکر دقیق محل قرار گرفتنشون بهتون توضیح بدم ، البته این چند تا که من میبینم ، معلول هم هستن (خواهشا فکر نکنید که من تفاوت پاکستانی و بنگلادشی و افغان رو نمیدونم، اینها افغان هستن)

Aatena: افغانستان کشوری جنگ زده و در حال جنگ هست. تقریبا روزی نیست که انتحار و انفجار اتفاق نیفته. تقریبا دو سوم کشور رسما در جنگدو بقیه هم در حالت نیمه جنگی هستند. در چنین کشوری طبعا افراد زیادی مهارجت می کنند که ایران بخاطر همسایگی از این نظر یکی از گزینه های مقصد هست.
من دسته تک تکشونو میبوسم ، ولی فکر میکنم ما تو این چند سال به وظیفه انسانی و عرف و شرعمون به اندازه کافی عمل کردیم ، الان شرایط ایران هم بهتر از افغانستان نیست ، درسته، درد ناکه کسی نون نداشته باشه بخوره و هر روز موشک بارون شه و ندونه که الان که از خونه میره بیرون ، اگه برگرده خونش سر جاش هست یا نه
ولی اوضاع اقتصادی ایران هم در حال حاضر واقعا وخیمه
حکایت چراغی که به خانه رواست به مسجد حرامه هست.

البته خدا رو ما شاکریم که نونمون گرمه و آبمون سرد ، و به شکرانه این هم که شده ، باز با افتخار پذیرایی میکنیم از افاغنه با شرف که برای یه لقمه نون ، خونه و بچه و زن و ول میکنه برای کار کسب روزی حلال میاد اینجا کار کنه

Aatena: این قشر چند درصد هست؟ یعنی همشون قاتل و جانی هستند؟
هرگز اینطور نیست
بعضی هاشون واقعا شریفن

ولی اگه بخواییم نسبت بگیریم ، تعداد افاغنه عزیز داخل کشور رو با جرائم ارتکابیشون ، فکر میکنم ، فابل توجه باشه (رفرنس به گزارش نیروی انتظامی تو سال ۹۳)

Aatena: این ادمها در جایی شبه قفس گذاشته شدند. به نمایش گذاشته شدند. به جرم ورود غیر قانونی اونم با چشم های بسته. شما میربد اونها رو می بینید و تحسین می کنید
اون افراد غیر قانونی اومدن ، قطعا ناقل بیماریی هستن
باید محدودشون تا زمان کسب تکلیف حدا باشه

قفس نبود ، راه بندی بود به ارتفاع ۱ متر ، برای اینکه محدوده مشخص شه

این قضیه ربطی به ایرانی و غیر ایرانی نداره
شما اگه دفت کنید ، میبینید که آدم پرون هاشون (قاچاقچی هایی که آنهارو آوردن) هم داخل اون راه بند ها هستن و با پا بند که فرار نکنن و ایرانی هستن ، علتشم فقط بابت بیماری میتونه باشه ، نه چیزه دیگه
     
  ویرایش شده توسط: limoshirin65   

 
andishmand: واقعا" خجالت آور نیست ؟ اونم رفتار با اقلیت مظلومی که تو کشورمون دارن انقدر زحمت میکشن
خودم به شخصه به افغانی ها خیلی احترام میزارم مردم سخت کوش و مهربونی داره ولی همین ها خیلی از فرصت های شغلی رو از هم وطنای خودمون گرفتن و بدون شناسنامه خیلی خلاف میکنن که شناسایی نمیشن نمونه هاش رو دیدم که میگم ... خلاصه این رفتارم مناسبشونه تا دیگه بی اجازه وارد کشور نشن ... چمیدونیم شاید چن تا تروریست باهاشون اومد ...!
اندوه بزرگی ست انبوه انتظار
     
  
زن

 
من برام سخته نقل قول کنم با معذرت بدون نقل قول پاسخ میدم.
در وهله ی اول دوستان لطف کنند افاغنه نگند این جمع مکثر نادرست هست.
من تا زمانی که ایران بودم هیچ گدای افغانی ندیدم. اینکه در سالهای اخیر هست خبر ندارم.
مساله ی کارگرهای افغانستانی در ایران می پذیرم در جاهایی مساله ساز هست اما تنها ممکنه کارگرهای ساختمانی شامل این موضوع باشند. مشکل بیکاری ایران به بیکاری تحصیلکرده ها برمی گرده نه بیکاری چاهکن ها و باربری ها و یک سری شغل هاس سخت که مهاجرین در انجا شاغل هشتند. تحصیلکرده های افغانستان اصلا اجازه ی کار در حیطه ی کاریشون رو ندارند. اونجا حتی فوق لیسانس ها کارگری می کنند. متاسفانه دولت ایران وقتی با بحران جوانان بیکار مواجه شده یکی از توجیه های همیشگیشون مهاجرین هست. چند درصد جوانانی که میشناسید حاضرند مشاغل سخت رو داشته باشند؟

غیر قانونی امدند پس باید در بین میله ها قرار بگیرند بعد به عنوان دستاورد کشفیات نیروی انتظامی به نمایش گذاشته بشند تا ناقل بیماری نباشند؟!!!!!!!!!!!

حتی به نمایش گذاشتن قاچاقچی های انسان هم قابل توجیه نیست چه برسه مهاجرین غیر قانونی. تفسیر شما از قفس چیه؟ چند متر باید باشه تا شاخصه ی قفس بودن داشته باشه؟ من از کلمه ی شبه قفس استفاده میکنم فقط به خاطر اینکه سقفشو نزاشتن که حتما امکاناتش نبوده وگرنه فرقی بین این میله ها با میله های داعشیان نمی بینم.
من به هیچ وجه از مهاجرت غیر قانونی حمایت نمی کنم اما حرف من این هست عملکرد دولت مقصد در مقابل اینها باید مطابق قانون بین الملی باشه.
من یک زن خوشبختم
و خیابانی که راه مرا دنبال می کند
خوشبخت است
و کوچه ای که
به گریبان خانه ام می رسد
خوشبخت است
     
  
صفحه  صفحه 24 از 32:  « پیشین  1  ...  23  24  25  ...  31  32  پسین » 
گفتگوی آزاد

The Conference | میزگرد بچه های لوتی...!!!!

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA