انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
گفتگوی آزاد
  
صفحه  صفحه 29 از 32:  « پیشین  1  ...  28  29  30  31  32  پسین »

The Conference | میزگرد بچه های لوتی...!!!!


مرد

 
Aatena: البته شاید ما در استفاده از کلمات تصورات متفاوت تری داریم.
قطعا شما در استفاده و برداشت از کلمات تصورات متفاوتی دارید

از دوستان کسانی که از ادامه بحث لغو کنسرت ها تو مشهد خبری دارند ، بیان یه توضیحی بدن
ظاهرا بعد از صحبت های آیت الله علم الهدی : «تو کنسرت می‌خواهی؟ خب برو جای دیگر زندگی کن» این جمله معروف و جنجالی دو هفته‌ اخیر، فضای سیاسی و فرهنگی کشور رو بد جور بهم ریخته

یکی از نماینده های مجلس (عضو فراکسیون فرهنگی )هم گفته :
اگر قرار بر رعایت قانون و مفاد تعیین‌شده در مجوز صادرشده باشد، برگزاری کنسرت در شهرهای مذهبی اشکالی ندارد.

دیروز آقای حاج منصور ارضی (مداح دستمال) به این نماینده و مجلس فحاشی کرده
مجلسی که دم میزنن نماینده های مردمن!

من سر تیتر و دادم اگه کسی اطلاعاتی داره بگه
ممنون
     
  ویرایش شده توسط: limoshirin65   

 


اون از ستار بهشتی حالا هم از این ... بی شرف ها زوم کردن رو جوونا ... فقد اینو میدونم که دنیا چرخ و فلکه از اون بالا یه جوری میخورن زمین که نسلشون ریشه کن میشه ...!
اندوه بزرگی ست انبوه انتظار
     
  
زن

andishmand
 
Evil_Dead: اون از ستار بهشتی حالا هم از این ... بی شرف ها زوم کردن رو جوونا ... فقد اینو میدونم که دنیا چرخ و فلکه از اون بالا یه جوری میخورن زمین که نسلشون ریشه کن میشه ...!
خدا کنه . چون دیگه واقعا" همه دارن روانی میشن ، یعنی استبداد از این بیشتتر هم میشه تصور کرد ؟
ناگهان رسیدی
و خوشبختی شیشه ی عطری بود
که از دستم افتاد
و در تمام زندگیم پخش شد!
     
  
زن

 
Evil_Dead: Evil_Dead
اویل جان اون هایی که به جرم سب النبی می خوان این جوان رو اعدام کنند مسلمان .. خدا پرست و طرقدار پیامبر اسلام نیستند . پیامبری که به او بد و بیراه می گفتند پیامبری که بر سرش خاک می ریختند .. اما رفتاری انسانی داشت .. آیا این داستانها دروغ است ؟ آیا مهربانی ها و محبت و عاطفه محمد دروغ است ؟ اگر دروغ است پس چرا در کتابهای تاریخ و دینی می نویسید و اگر راست است پس چرا محمدگونه عمل نمی کنید ؟ به خدا که خدای محمد و محمد این چنین نمی پسندد . این ها شیاطینی هستند که می ترسند پایه های حکومت چپاول و دیکتاتوریشان سست گردد .. بازور نمی توان مسلمان ساخت اما با زور می توان زر آورد . خداوند نسل این شیاطین را از بیخ و بن بر کند . یا محمد ! یا خدای محمد به دادمان برس ..
به یزدان که گر ما خرد داشتیم ...کجا این سر انجام بد داشتیم ..( فردوسی )

دوست و برادر شما : ایرانی
     
  

 
andishmand: خدا کنه . چون دیگه واقعا" همه دارن روانی میشن ، یعنی استبداد از این بیشتتر هم میشه تصور کرد ؟
کوروش با اون عظمتش دوره ای داشت دوره اینام تموم میشه ...
shahrzadc: اویل جان اون هایی که به جرم سب النبی می خوان این جوان رو اعدام کنند مسلمان .. خدا پرست و طرقدار پیامبر اسلام نیستند . پیامبری که به او بد و بیراه می گفتند پیامبری که بر سرش خاک می ریختند .. اما رفتاری انسانی داشت .. آیا این داستانها دروغ است ؟ آیا مهربانی ها و محبت و عاطفه محمد دروغ است ؟ اگر دروغ است پس چرا در کتابهای تاریخ و دینی می نویسید و اگر راست است پس چرا محمدگونه عمل نمی کنید ؟ به خدا که خدای محمد و محمد این چنین نمی پسندد . این ها شیاطینی هستند که می ترسند پایه های حکومت چپاول و دیکتاتوریشان سست گردد .. بازور نمی توان مسلمان ساخت اما با زور می توان زر آورد . خداوند نسل این شیاطین را از بیخ و بن بر کند . یا محمد ! یا خدای محمد به دادمان برس ..
به یزدان که گر ما خرد داشتیم ...کجا این سر انجام بد داشتیم ..( فردوسی )

دوست و برادر شما : ایرانی
سینا به هیچ ائمه ای توهین نکرده مجبورش کردن به حرف نزده .. یکم تو لاین فعالیت سیاسی داشته مذهبی به هیچ عنوان ... سر کار نکرده داره اعدام میشه
اندوه بزرگی ست انبوه انتظار
     
  
زن

 
Evil_Dead: سینا به هیچ ائمه ای توهین نکرده مجبورش کردن به حرف نزده .. یکم تو لاین فعالیت سیاسی داشته مذهبی به هیچ عنوان ... سر کار نکرده داره اعدام میشه
من اصلا میگم فحش داده باشه .. بد و بیراه گفته باشه ..توهین کرده باشه .. کدوم انسانیت ..کدوم وجدان .. کدوم شرف .. کدوم قانون گفته که باید به خاطر گفتار باید اعدام شد ؟! اصلا شاید یکی آگاه نباشه ..مگه دین ما وظیفه ارشادی نداره ؟ آخه چرا مردم رو بد بین می کنید ؟! خمینی رفت با هزاران جنایت .. شاید خیلی مظلوم بود .. اصلا دزد نبود .. خیلی مهربان بود .. ولی سرشو بخوره که بی لیاقت بود . نادان بود .. نفهم بود . ندونست نشناخت دور و بری هاشو .. افسوس زمانی متوجه شد که جام زهر رو به دستش دادند . همه چیز رو رویایی می دید . توهم زده بود . نادان بود که به خلخالی اعتماد کرد . اما این جنایتکاران آگاهانه عمل می کنند . اونا فاشیستند مسلمان نیستند . به خدا ایمان ندارند . حتی خامنه ای رو هم دستمال کاغذی خودشون حساب نمی کنند . رحم و عاطفه دروجودشون نیست . اگه بخوان کاری رو انجام بدن میدن مگر این که از طرف مجامع بین المللی و دولتهای دوست مثل امریکا به اونا فشار بیاد و جلو و پشت پرده تقاضا بشه ...
     
  

 
shahrzadc: من اصلا میگم فحش داده باشه .. بد و بیراه گفته باشه ..توهین کرده باشه .. کدوم انسانیت ..کدوم وجدان .. کدوم شرف .. کدوم قانون گفته که باید به خاطر گفتار باید اعدام شد ؟! اصلا شاید یکی آگاه نباشه ..مگه دین ما وظیفه ارشادی نداره ؟ آخه چرا مردم رو بد بین می کنید ؟! خمینی رفت با هزاران جنایت .. شاید خیلی مظلوم بود .. اصلا دزد نبود .. خیلی مهربان بود .. ولی سرشو بخوره که بی لیاقت بود . نادان بود .. نفهم بود . ندونست نشناخت دور و بری هاشو .. افسوس زمانی متوجه شد که جام زهر رو به دستش دادند . همه چیز رو رویایی می دید . توهم زده بود . نادان بود که به خلخالی اعتماد کرد . اما این جنایتکاران آگاهانه عمل می کنند . اونا فاشیستند مسلمان نیستند . به خدا ایمان ندارند . حتی خامنه ای رو هم دستمال کاغذی خودشون حساب نمی کنند . رحم و عاطفه دروجودشون نیست . اگه بخوان کاری رو انجام بدن میدن مگر این که از طرف مجامع بین المللی و دولتهای دوست مثل امریکا به اونا فشار بیاد و جلو و پشت پرده تقاضا بشه ...
چی بگم والا اینم از مرام مسلموناس دیگه ...
اندوه بزرگی ست انبوه انتظار
     
  
زن

 
Evil_Dead: کوروش با اون عظمتش دوره ای داشت دوره اینام تموم میشه ...
دوره اینا هم تموم میشه خبر مرگشون ولی ای کاش ما زنده باشیم نیستی و نابودی اینا رو ببینیم . ببینیم که کتابای تاریخ متنش عوض شده
Evil_Dead: چی بگم والا اینم از مرام مسلموناس دیگه ...
اسلام به ذات خود ندارد عیبی ..... هر عیب که بینی زمسلمانی ماست ..
     
  

 
shahrzadc: دوره اینا هم تموم میشه خبر مرگشون ولی ای کاش ما زنده باشیم نیستی و نابودی اینا رو ببینیم . ببینیم که کتابای تاریخ متنش عوض شده
امیدوارم...
shahrzadc: اسلام به ذات خود ندارد عیبی ..... هر عیب که بینی زمسلمانی ماست ..
اسلام خواه یا ناخواه خون با خودش میاره .. وحشی گری تو وجودشه !
اندوه بزرگی ست انبوه انتظار
     
  
مرد

SexyBoy
 
روزی پسرکی مورد تعرض قرارگرفت و فریاد کمک خواهی سر می داد .
مرد تجاوز کار با تعجب به پسرک گفت : آنقدر فریاد کمک کمک سر نده ، اگر هم کسی بیاید ، به من کمک می کند نه به تو.
در دنیای مجازی خواندم ، یکی از قاریان برجسته محکوم به تعرض به نوزده نفر از شاگردانش شده است تا اینجای داستان در دنیای حال ما اینگونه خبرها آنچنان تعجب انگیز نیست ، فاجعه از آنجایی آغاز می شود که ایشان فرموده اند ،اگر مرا محکوم کنند صد نفر دیگر را هم که به کمک ایشان رفته اند پایین خواهند کشید .
در جامعه ما انحطاط اخلاقی بیداد می کند .تعجب از این است ،آن دسته از علمایی که به خاطر برگزاری فوتبال ایران و کره آنقدر فریاد وا اسلاما سر می دادند ، چرا به خاطر بی حرمی به ساحت قرآن ناگهان سکوت اختیار کرده اند ؟ و یا چرا جناب آقای الله کرم با اعوان وانصارشان دراین مواقع پیدایشان نیست و گریبان چاک نمی دهند و عرض اندام کنند ؟
آیا آنها که خود را مدافعین حرم می دانند ، حال که به حریم کلام خدا بی احترامی شده است و بسیاری را نگران کرده آیا برخود واجب نمی دانند که از حریم کلام خدا دفاع کنند ؟
آن روزی که دکتر فلانی ، معاون وقت دانشجویی و از اعضای اصلی کمیته انضباطی دانشگاه زنجان، به یکی از دختران دانشجو تعرض کرد و جوابگوی اعمالش نبود ،باید شاهد اینگونه رفتارها در جامعه باشیم ، جالب است که در این فاجعه آن دانشجویانی که این وقاحت را بر ملا می کند دستگیر می شود ، و او را به خاطر اینکه با آبروی دکتر فلانی بازی کرده است و این استاد به اصطلاح محترم را رسوا کرده اند به زندان می اندازند .
هیچگاه این ملت ، فیلم آن روحانی نمای تویسرکانی را فراموش نخواهند کرد که چه فجایعی را برای حریم روحانیت به راه انداخت . کاش روحانیونی که آنقدر برایشان برگزاری کنسرت و تار موی دخترکان و ساپورت پوشیدن زنان مهم است ، اقلا از حریم خودشان دفاع می کردند و از این به اصطلاح روحانی خاطی جواب می خواستند .
دیپلمات وقت فرهنگی برزیل به خاطر اعمال وقیحش به چه کسی جوابگو بود ؟
دردناک است جامعه ایی که خود را پیرو و شیعه مولا علی (ع) می داند آن کسی که موقعی که طلحه و زبیر به سراغش آمدند وقتی متوجه شد کار شخصی دارند ، شمع بیت المال را خاموش کرد .وقتی خبرنگاری چون یاشار سلطانی خبری را چون املاک و زمین های نجومی بر ملا می کند ،اوست که دستگیر می شود نه خاطیان . و آنوقت یکی از اعضای شورای شهر تهران به خاطر دفاع از دستگیری یاشار سلطانی از خواهر طرف مقابل مایه می گذارد که به دست داعشیان می افتاد خوب بود ؟ و یا جناب مهندس چمران برادر شهید مصطفی چمران نگران دستگیری یاشار نیستند بلکه ایشان نگران آنهایی که نامشان در لیست هست ، هستند و تاکید دارند که با آبروی مردم بازی کردن درست نیست. کاش جناب چمران نگران آبروی همه افراد این جامعه بودند نه فقط یک قشر خاص و با افکار خاص.
گویا کم کم این فرهنگ در جامعه ما اینگونه در حال اپیدمی شدن است که هر کس فریاد زد کمک کمک ، به مخالف کمک می شود نه به کسی که درخواست کمک کرده است .
ما اصفهانیها هنوز که هنوز است بعد از دو سال منتظریم امثال آقای الله کرم به خاطر اسید پاشی و بی حرمتی که به ساحت انسانیت در این شهر شده است از حریم ما دفاع کنند. زیرا ما ایرانیها وما اصفهانیها پیرو همان ائمه ایی هستیم که در این زمانه بسیاری از حریم حرمشان دفاع می کنند .


فرید صلواتی
.What's life? Life is love
.What's love? A kissing
.What's kissing? Come here and I'll show you

Sexy
     
  
صفحه  صفحه 29 از 32:  « پیشین  1  ...  28  29  30  31  32  پسین » 
گفتگوی آزاد

The Conference | میزگرد بچه های لوتی...!!!!

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA