انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
مناسبتها
  
صفحه  صفحه 2 از 2:  « پیشین  1  2

بیست و پنجم نوامبر روز مبارزه با خشونت بر علیه زنان


مرد

 
دل نوشته های یک بانوی ایرانی ، به مناسبت ۲۵ نوامبر، «روز جهانی محو خشونت علیه زنان»


همه ما زنان در ايران خشونت عليه زنان را تجربه كرده ايم اما جسارت ابرازش را نداريم و خجالت مي كشيم، اگر در بدو دنيا امدن ختنه نشده باشيم يا در كودكي به زور شوهرمان نداده باشند در حين رشدمان كه خانواده ها پسر دار شدن را نوعي "موهبت" تلقي ميكردند تا زمان نوجواني و جواني مان در راه مدرسه و دانشگاه قطعا مورد هجوم متلك ها و حرفهاي آزار دهنده جنسي و به نوعي "خشونت كلامي" قرار گرفته ايم ؛

اگر هم اينها نبوده باشد در تاكسي مرداني نامرد از زير بغلهايمان با دستهايش سينه هايمان را لمس كرده يا در محيط پر ازدحام يا خلوت به باسنهايمان دستي كشيده اند و روح نحيف ما را قرباني لذت جنسي آني خود كرده اند؛

اگر از همه اينها جان سالم به در برده باشيم قطعا رابطه جنسي بدون تمايل كه مصداق تجاوز است را لااقل همه زنان ايراني يكبار تجربه كرده اند؛

در دعواهاي خانوادگي شايد اكثريت قريب به اتفاق زنان ايران مورد ضرب و شتم خفيف تا شديد محارم شان از برادر و پدر و دايي و عمو تا شوهر قرار گرفته اند؛ در بهترين حالت اگر در معرض هيچ يك از اين خشونت ها و اسيدپاشي عاشقان و دشمنان قرار نگرفته باشيم عدم رعايت حقوق زنان در اجتماع و فرهنگ مردسالار ما خود انبوهي از مشكلات است؛

بها ندادن به زنان در محيط هاي كاري و رعايت نكردن شايسته سالاري- در جايگاه هاي دولتي و مناصب اجازه ندادن به زنان براي كانديد شدن رياست جمهوري- دادن پستهاي ويتريني و تزييني به زنان - استفاده جنسي و ابزاري از زنان در محيطهاي كاري و بردگي و كارگري جنسي همه و همه مصاديق بارزي است كه به صورت محسوس و نامحسوس خشونت عليه زنان را در كشور ما نهادينه كرده است.
     
  
زن

 
زنجیره خشونت علیه زنان به قدمت هزاران سال و به درازی همه مرزهای جهان

وقتی سربازان آمریکایی پس از تجاوز به عبیر دختر 15 ساله عراقی او را سوزاندند، در روستای کوچک نکا در ایران قلب خاله عاطفه آتش گرفت. عاطفه هم 15 سال داشت و جلادان اسلامی پس از تجاوز او را به دار سپردند.

وقتی جنگ سالاران اسلامی امینه را در افغانستان سنگسار کردند، در زندان جلفا دلش لرزید حاجیه، از وحشت سنگهایی که بر سر فرو خواهد آمد. خیریه در زندان دیگری در ایران فریاد زد مرا سنگسار نکنید بدارم بیاویزید.

وقتی نرینه های مردسالار سوهان دختر 18 ساله را در سورسن پاریس به آتش کشیدند، مرجان 16 سال هم در ایران خود را به آتش کشید، که با مردی، همسن پدر بزرگش ازدواج نکند. کمی بعد سومارای پاکستانی با 80 درصد سوختگی جان سپرد، تا آخرین لحظه هم نگفت که این شوهرش بود که او را به آتش کشید.

وقتی کلثوم 7 ساله در سومالی ختنه شد، فریادش با آخرین فریاد دلخراش مریم 9 ساله در شب زفاف در هم آمیخت. آخر می دانید عروسک مریم را گرفتند و عروسش کردند.

سیندیسو 23 ساله ایدز دارد. سیندیسو بارها مورد تجاوز مردان واقع شده است. وقتی سه ساله بود پدربزرگش به او تجاوز کرد، همان موقع بود که فادیمه در سوئد توسط پدر و برادرش به قتل رسید.

ماری ترنتینیان با ضربه های دوست پسرش، خواننده سرشناس فرانسوی به قتل رسید. کمی بعدتر نادیا شاعر افغانستانی نیز بدست شوهرش به قتل رسید. کمی قبلتر و کمی بعدتر لیزا و جویس توسط مردانی ناشناس پس از تجاوز به قتل رسیدند. لیزا و جویس هر دو در آمریکا بودند.

وقتی ناتالی در ویترینی در آمستردام به انتظار مشتری نشسته بود، کشتی بردگان جنسی در بندر هامبورگ لنگر انداخت.

وقتی یک میلیون زن عراقی در طی سالهای تحریم اقتصادی آمریکا و متحدانش جان خود را از دست دادند، بیش از 4 میلیون زن عمدتا آفریقایی بر اثر جنگ جان خود را از دست داده بودند و خواهرانشان هزارهزار در بوسنی مورد تجاوز نظامیان قرار گرفتند.




زنجیره جهانی خشونت میلیونها زن را در کنار یکدیگر قرار داده است. خشونتی که روزانه بیش از 3 میلیارد زن در چهار گوشه جهان تجربه می کنند. در شهر و روستا، خانه، محل کار، خیابان و کوچه در اسارت زنجیرهای خشونتیم. زنجیری که دو سرش با حلقه های خشونت دولتی و خانگی به هم جوش خورده است.

زنجیره خشونتی به قدمت هزاران سال و به درازای همه مرزهای جهان! اگر مبارزه و مقاومت زنان در سراسر جهان زنجیرهای خشونت را به لرزه در آورده، اما تهاجم افسار گسیخته سرمایه و نظم نوین جهانی نیز به ضخامت آن افزوده است. فقر، مرگ، بیماری، گرسنگی، بیسوادی، بیگاری و بیکاری در جهان کنونی هر چه بیشتر و بیشتر زنجیره خشونت را بر دست و پایمان محکم می کند.

اما هر قدر زنجیر خشونت جهانی تر شده است، مبارزه و مقاومت زنان نیز ابعاد جهانی بیشتری به خود گرفته است. از دوردستها صدای مبارزه و مقاومت یکدیگر را می شنویم و قلب مان می تپد. از مبارزات یکدیگر الهام می گیریم و از پیروزی هایمان احساس غرور و جسارت می کنیم. هر پیشروی زنان در هر نقطه ای از جهان را از آن خود می دانیم.
هرقدر ما زنان آگاهتر می شوبم، درمی یابیم خشونت حربه نظام طبقاتی مردسالار و پدرسالار برای تحکیم و تثبیت فرودستی مان است. هر قدر بیشتر می فهمیم که خشونت در هر شکلش وسیله ای برای مطیع و برده کردن ماست، در می یابیم که این خشونت قابل مهار نیست مگر اینکه فرودستی زن سرنگون شود. و فرودستی زن با اقدامات «لطیف» از بین نخواهد رفت، چون مناسبات قدرت مردسالار و طبقاتی از آن نگهبانی می کند. رهائی زن وابسته است به سرنگونی نظام قدرت ارتجاعی حاکم در جهان. اینک مائیم در صفوف میلیونی، با رشته پیوندهای محکم برای در هم شکستن زنجیرهای ستم و بردگی تاریخی مان و بنا نهادن جامعه ای بدون ستم و استثمار. بر سرعت گام های خود بیفزائیم، دیر کرده ایم. آینده کوبه بر در زمان می زند.
نه بسته ام به کس دل نه بسته کس به من دل
چو تخته پاره بر موج رها رها رها من
     
  ویرایش شده توسط: nnasrin   
زن

 
برخی فکر می کنن که خشونت فقط ضرب و جرح فیزیکی رو شامل می شه. این متن رو واسه دوستان گذاشتم تا دامنه خشونت بیشتر معلوم بشه:

مروری بر انواع خشونت علیه زنان

خشونت فیزیكی
این خشونت ها شامل گاز گرفتن، گرفتن و بستن، زندانی كردن، چنگ انداختن و كشیدن مو، اخراج از خانه، كتك كاری مفصل، محروم كردن از غذا و... می شود.
پژوهشگران طرح ملی بررسی پدیده خشونت خانگی «سیلی، لگد و مشت زدن، كشیدن و هل دادن، محكم كوبیدن در، به هم زدن سفره و میز غذا و شكستن اشیای منزل» را خشونت فیزیكی نوع دوم نام داده اند

خشونت هایی روانی و كلامی
نوع دیگری از خشونت هایی است كه در خانه علیه زنان استفاده می شود، كه عبارت است از: به كار بردن كلمات ركیك و دشنام، بهانه گیری های پی درپی، داد و فریاد و بداخلاقی، بی احترامی، رفتار آمرانه و تحكم آمیز و دستور دادن های پی درپی، قهر و صحبت نكردن و...

تهدید به آزار
رفتارهایی از قبیل تهدید و شكایت به پلیس و دادگاه علیه زن و اقوامش، تهدید به آزار و اذیت و یا تهدید به كشتن زن و فرزندان، تهدید به طلاق و یا ازدواج مجدد، تصاحب، مخفی كردن و از بین بردن مدارك شخصی و مورد نیاز زن مانند شناسنامه، دفترچه پس انداز، اوراق مالكیت و...
بیگاری كشیدن از زن در انجام امور و وظایفی كه مربوط به او نیست، مانند: تیمارداری پدرشوهر و مادرشوهر و بالاخره تحت نظر قرار دادن و ایجاد محدودیت در تماس های تلفنی و رفت و آمدهای روزانه برای زن
تعدادی از مردان ایرانی با استفاده از عوامل اقتصادی و مالی زنان را مورد خشونت قرار می دهند. این مردان از استقلال مالی همسران خود جلوگیری و در اموال شخصی آنها دخل و تصرف می كنند و با ندادن خرجی خانه و پول كافی برای زنان مضیقه های مالی ایجاد می كنند
خشونت های حقوقی را شامل امتناع مرد از طلاق برخلاف اصرار زن به متاركه، ازدواج مجدد شوهر و جلوگیری از نگهداری فرزندان توسط زن دانسته اند.
خشونت های ممانعت از رشد اجتماعی، فكری و آموزشی كه عبارت است از ایجاد محدودیت در ارتباط فامیلی، دوستانه و اجتماعی، ممانعت از تحصیل، كاریابی و اشتغال.

خشونت در خانواده
وقتی در چارچوب یك ارتباط نزدیك میان دو فرد، رفتار مرد با زن خشونت آمیز و سلطه گرانه است، نتیجه آن خشونت خانگی خواهد بود.خشونت خانگی می تواند جسمانی، جنسی، روانی یا عاطفی باشد. سوءاستفاده مالی و محدود كردن فرد نیز از جمله مشخصه های دیگر خشونت خانگی است.خشونت می تواند عملا یا فقط با تهدید صورت بگیرد؛ همچنین همیشگی یا موقتا اتفاق بیفتد
آن‌ها که خوانده‌ام همه از یاد من برفت
الا حدیث دوست که تکرار می‌کنم
     
  
زن

 
نه بسته ام به کس دل نه بسته کس به من دل
چو تخته پاره بر موج رها رها رها من
     
  
مرد

 
???? امروز، 25 نوامبر، روز منع خشونت علیه زنان در جهان است، اما برخی مصادیق خشونت علیه زنان چیست؟

چهل و پنج ویژگی جامعه‌ی غرب و لیبرال‌ها


???? خشونت علیه زنان یعنی...


????یعنی تمدنی که ۴۵۰ میلیون وب‌سایت پورن دارد!

????یعنی داشتن بیش از ۱۴۵ نوع آپشن در صنعت زنای سازمان‌یافته!

????یعنی داشتن تفکر پول‌سازی از دختران شیعه!

????یعنی فمینیست بودن و به بی‌حیایی عمل کردن!

????یعنی ترویج همجنس‌بازی در زنان (مُساحقه) و قانونی کردن ازدواج آنان!

????یعنی رواج و آزادگذاشتن سقط جنین!

????یعنی ترویج و قانونی کردن غربال‌گری!

????یعنی نهادینه‌کردن نقش سونوگرافی در زمان بارداری!

????یعنی نهادینه‌کردن رَحِم‌های اجاره‌ای!

????یعنی به دنبال قانونی‌کردن ازدواج بالای ۱۸ سال بودن!

????یعنی به #سند۲۰۳۰یونسکو عمل کردن و بیش از چهل مدرسه‌ی تخصصی با دستور آن تأسیس کردن!

????یعنی ظلم یونیسف، یونسکو، سازمان بهداشت جهانی و سایر نهادهای سازمان ملل در حق زنان!

????یعنی آموزش جنسی به دختران در مهدکودک‌ها و مدارس!

????یعنی اعتراض نهادهای سازمان ملل به این‌که چرا روز مادر می‌گیرید!

????یعنی کمپین #metoo !

????یعنی #آزار_جنسی در هرجایی و باهر شرایطی!

????یعنی به جای پرداختن به اصل مشکل، طرحِ عقیم‌کردنِ زنانِ کارتن‌خواب را به مجلس دادن!

????یعنی #آمار_زنازادگی که هر ساله در نقشه خانواده جهانی توسط نهادهای زیرمجموعه‌ی سازمان ملل ارائه می‌شود!

????یعنی داشتن صنعت سکس (گناه زنا)!

????یعنی ایجاد کمپین آزادی‌های یواشکی و چهارشنبه‌های سفید!

????یعنی سوءاستفاده‌ی ابزاری از جنسیت زنان در پیام‌های تبلیغاتی و تجاری و بازرگانی!

????یعنی جلوی ربای در بانک‌ها و قمار در بورس را نگرفتن و بعد شعار امر به معروف و نهی از منکر سر دادن درباره‌ی حجاب و عفاف و فساد و فحشا!

????یعنی جلوگیری از اجرای حکم خدا و ضعیف عمل کردن در اجرای حکم خدا به دلیل ترس از هجوم گروه‌های حقوق بشری در سازمان ملل!

????یعنی همه‌ی کار یک معاونت را تعطیل کردن و چسبیدن به طرح رفتن زنان به ورزش‌گاه برای دیدن فوتبال!

????یعنی ترویج رقص در میان زنان و دختران!

????یعنی به نام جمع‌خوانی مردان و زنان، صدای غنا از زنان را ترویج دادن!

????یعنی هجمه‌های شدید علیه ازدواج موقت و تعدد زوجات را سازماندهی کردن و غلط جاانداختن و تمسخر آن‌ها!

????یعنی در کلینیک‌های روان‌شناسی مبتنی بر فرویدیسم، زن نامحرم جلوی مرد نامحرم دراز بکشد (و برعکس) تا اعترافات خود را بگوید!

????یعنی ترویج باربیزاسیون کردن زنان و دختران و رواج عروسک باربی در جامعه!

????یعنی برنامه‌ریزی نکردن برای جامعه‌ی زنان و دختران!

????یعنی پرورش و پخش محصولات تراریخته غذایی برای زنان و پیگیری عقیم‌کردن آنان!

????یعنی وهن و تمسخر و تخطئه‌ی نقش خواهر، دختر، همسر، مادر و مادربزرگ!

????یعنی داشتن سواحل برهنگی زنان و دختران در فضایی مختلط!

????یعنی فاحشه‌خانه راه‌انداختن و اختصاص ردیف بودجه برای بسط فساد و فحشا!

????یعنی ترویج هم‌باشی و نامیدن آن به نام ازدواج سفید!

????یعنی سوءاستفاده از جنسیت زنان در ارتش‌های جهان و سازمان‌های امنیتی و اطلاعاتی!

????یعنی جلوگیری‌کردن از ورود افراد باحجاب به دانشگاه‌ها، پارک‌ها و...!

????یعنی قوانین اسلام راجع به زنان را نادیده گرفتن و به دنبال جایگزین کردن قوانین غربی و ضداسلامی بودن!

????یعنی نداشتن طرح‌ریزی مشخص برای قبل، حین و بعد از انعقاد نطفه

????یعنی رعایت نکردن عفاف و حجاب!

????یعنی اصالت قائل شدن برای جنسیت و Gender به جای اصالت داشتن رَحِم

????یعنی خلاف نص صریح آیه‌ی قرآن، دامن زدن به عدم حفظ فَرْج!

????یعنی نابودی حرث و نسل از طریق دختران و زنان!

????یعنی جلوگیری، سنگ‌اندازی و ممانعت از حلال‌زادگی دختران!

????یعنی سازمان‌دهی تروریسم اخلاقی بر علیه زنان و دختران!


باتوجه به موارد بالا که تنها بخشی از مصادیق خشونت علیه زنان بود، اساساً غرب وجاهتی برای نامیدن این روز ندارد.
لذا تمدن غرب و لیبرال‌های غرب‌زده‌ی داخلی، به اسم روز جهانی منع خشونت علیه زنان، #خشونت_علیه_زنان را ترویج نکنند!
     
  
مرد


 
بیست و پنجم نوامبر روز مبارزه با خشونت بر علیه زنان
     
  
زن

 
خشونت عليه زنان هميشه يک چشم کبود
و دندان شکسته و دماغ خوني نيست.

خشونت اضطرابي است که در جان زن است
که فکر ميکند بايد لاغرتر باشد چاق تر باشد ،
زيباتر باشد ،خوشحال تر باشد،سنگين تر باشد ،
خانه دار تر باشد،عاقل تر باشد...

خشونت آن چيزي است که زن نيست
و فکر ميکند بايد باشد!
خشونت آن نقابي است که زن به صورتش ميزند
تا خودش نباشد تا براي مرد کافي باشد.....


تهمينه ميلاني
نه بسته ام به کس دل نه بسته کس به من دل
چو تخته پاره بر موج رها رها رها من
     
  
مرد

 
salam_446
موافقم
هارلی کجایی عزیزم؟!!!
     
  
مرد

 
من فکر نکنم از من مهربون تر و مداراکن تر با زن کسی پیداشه و این زنا هستند که به خاطر مهربونی هام به خودشون اجازه میدن که نسبت به من خشونت روحی داشته باشن .... حالا گذشته از اینا خشونت به هر صورتی محکومه .. زن هم یک انسانه مثل مرد ..با روحیاتی خاص خودش اما انسانی و نیز حالاتی مشترک با حالات مرد ..میشه باهاش کنار اومد و حسش کرد ..و درونشو اون جوری که اون دوست داره شناخت و باهاش کنار اومد ...خشونتو محکوم می کنم و درهر حال ازحقوق مردان هم باید حمایت بشه دیگه ....تازه این روزا علاوه بر محبت مردونه و زن ذلیل بودن مردا ..کی جرات می کنه دست روی زنش بلند کنه .؟... آهای آقایون خشن !... دیگه دوران حکومت شما تموم شده ... جمع کنید کاسه کوزه هاتونو ...و درسرزمین عشق این خود عشقه که حکومت می کنه ...ایرانی
در رفتن جان ازبدن , گویندهرنوعی سخن
من خود به چشم خویشتن , دیدم که جانم می رود
     
  
صفحه  صفحه 2 از 2:  « پیشین  1  2 
مناسبتها

بیست و پنجم نوامبر روز مبارزه با خشونت بر علیه زنان


این تاپیک بسته شده. شما نمیتوانید چیزی در اینجا ارسال نمائید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA