انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
علم و دانش
  
صفحه  صفحه 8 از 12:  « پیشین  1  ...  7  8  9  10  11  12  پسین »

Dog | انواع سگهای خانگی و شکاری


مرد

 


سگ گرگی - پیوند گرگ و سگ اهلی - Wolf-Dog Hybrid


سگ گرگی نژادی است حساس که به اشیاء بی جان واکنش خوبی نشان نمی دهد. آنها به صبر زیادی نیاز دارند. قبل از آنکه این نژاد را برای نگهداری قبول کنید باید بطور جدی آموزش داده شوند. آنها به آموزشهای ثابت و فضای پهناوری برای گشتن نیاز دارند. اگر شما چیزی را پلید و متجاوز دیدید می توانید شرط ببندید که سگ گرگی آن کار را بخوبی انجام می دهد بدون آنکه احساس وحشت کند. شما این حرکات را تا سن 18 ماهگی از او نمی بینید ، بعد از این سن نشانه های گرگ در او پدیدار می شود. سگ های گرگی کمتر از 18 ماه جوان بوده و بسیار بازیگوش و وفق پذیر هستند ، آنها در این سن هدایت پذیر و سازگار با مردم می باشند. گرگ های جوانی که هنوز به سن بلوغ نرسیده اند مانند سگهای عادی عمل می کنند. وقتی که گرگ به سن بلوغ رسید ، تغییری در سیستم هورمونی آن رخ می دهد که باعث می شود تمامی رفتارهای یک گرگ در او پدیدار شود.



     
  
مرد

 
گرگی - پیوند گرگ و سگ اهلی - Wolf-Dog Hybrid

     
  
مرد

 


سگ وایرهر فاکس تریر - Wire Hair Fox Terrier


بدن وایرهر فاکس تریر پوشیده از موهای بلند سفید سیمی مانند است با لکه های قهوه ای یا سیاه می باشد. گوشها بی شکل. معمولاً دم را به انداز یک چهارم آن جراحی و کوتاه می کنند. دارای فک قدرتمند ، دندانهای منظم ، نترس با بدنی قوی و مهمتر از همه اینها شجاع است. سگی است پرانرژی و قدرتمند در یک جثه کوچک. جشمها تیره رنگ ، کوچک و فرو رفته و سر زنده است. گردن پهن و عضلانی می باشد.


خلق و خو :

سگی است شجاع ، پر انرژی و بازیگوش. عاشق بازی با کودکان است گرچه ممکن است گاهی اوقات گاز بگیرد! نسبت به اعضای خانواده پر محبت است و نمی تواند حس حسادتش را مخفی کند. شجاع و سرزنده. این دینامیت کوچک استعداد زیادی در یادگیری دارد. دوست دارد تا همیشه در کنار اعضای خانواده باشد و اگر برای مدت طولانی تنها بماند افسرده می شود. یک تریر کوچک و در عین حال مهاجم است و این حالت تهاجمی را حتی در برابر سگهای بزرگتر از خودش نیز بروز می دهد. برای نگهداری در کنار سایر حیوانات خانگی پیشنها نمی شود. این نژاد حتی ممکن است به شکار و کشتن سایر حیوانات کوچک مانند گنجشک بپردازد. به پارس کردن علاقه دارد و دیدبان خوبی است. برای افراد میان سال پیشنها نمی شود ، لجباز است و باید از تولگی تحت آموزشهای جدی قرار گیرد.


وزن و ارتفاع:

وزن در نرها 9-7 ک.گ در ماده ها 8-6 ک.گ

ارتفاع در نرها 41-36 س.م در ماه ها 38-33 س.م


مشکل سلامتی :

برگشتگی پلک به داخل ، ناشنوایی مادرزادی در سگهای یکدست سفید ، آبمروارید ، مشکلات کتف و بیماریهای پوستی قابل ذکر می باشد.


شرایط نگهداری :

برای نگهداری در آپارتمان مناسب است به شرط آنکه در طول روز به اندازه کافی فعالیت بدنی داشته باشد. در داخل خانه پرجنب و جوش است و به حیاط نیاز ندارد.


فعالیت بدنی :

حتی در یک حیاط کوچک به تنهایی آنقدر می دود تا نیازهایش را برآورده سازد. اگر حیاط ندارید می توانید آنرا برای پیاده روی به پارک ببرید. در صورتی که حیوانات کوچک در اطراف نباشند می توان قلاده آنرا باز کرد تا آزادانه بدود.


طول عمر :

۱۴ تا ۱۵ سال



آراستن :

برس کشیدن منظم موهای سیمی وایرهر فاکس تریر کافی است. شست و شو و استفاده از شامپو خشک تنها در موارد ضروری پیشنهاد می شود. اگر می خواهید سگ شما ظاهر زیبایی داشته باشد باید موهایش چند بار در سال کوتاه و منظم شود.


تاریخچه :

امروزه ما می دانیم که پرورش دهندگان برای ایجاد نژاد تریرها از داشهوندهای باستان ، سگهای شکاری انگلیسی ، فاکس هاند و بیگل استفاده نموده اند. یکی از قدیمی ترین انواع تریرها فاکس تریر می باشد که در قرن 18 میلادی در انگلستان برای شکار روباه و مبارزه با موشها از آن بهره می گرفتند. بعدها نژاد وایرهر فاکس تریر با موهای سیمی مانند و مقاوم تر جهت کار در آب و هوای سر سخت پرورش یافت. از این نژاد برای شکار ، سیرک ، مسابقه و به عنوان دیدبان استفاده می شود.
     
  
مرد

 
وایرهر فاکس تریر - Wire Hair Fox Terrier

     
  
مرد

 


سگ ویپت - Whippet

ویپِت نژادی باهوش ، سرزنده ، با محبت ، شیرین و مطیع است. در داخل خانه آرام می باشد. نباید تحت آموزشهای خیلی سخت و خشن قرار گیرد چراکه این نژاد چه از لحاظ روانی و چه از لحاظ فیزیکی بسیار حساس است. بهترین راه آموزش ، آموزش همرا با بازی و دویدن می باشد. رابطه خوبی با کودکان دارد اصولاً سگ تمیزی است و نگهداری از آن آسان می باشد همچنین سگ مناسبی برای اشخاصی است که زیاد سفر می کنند. شخصیت شیرین آن او را به یک دوست و همراه خوب تبدیل کرده است.


خلق و خو :

ویپِت شبیه به یک گِریهاند کوچک است. جثه خوش اندام ، باوقار و باریک دارد. دارای پوشش کوتاه و چرمی مانند است که به رنگهای متنوعی اعم از سیاه ، قرمز ، قهوه ای ، سفید و چند رنگ یافت می شود. دارای ماهیچه های بلند و باریک می باشد. این گِریهاند کوچک گوشهایی به شکل گل رُز و سینه ای فراخ دارد. ستون فقراتش بلند وصاف است.


وزن و ارتفاع:

وزن در نرها: (8-12) ک.گ ، در ماده ها: (5-9) ک.گ

ارتفاعارتفاع در نرها: (47) س.م ، در ماده ها: (44) س.م


مشکل سلامتی :

بیماریهای پوستی و مشکلات معده (معده درد) قابل ذکر می باشد.



شرایط نگهداری :

نسبت به سرما حساسیت دارد و پیشنهاد می شود که در فصل زمستان لباس گرمی برایش تهیه کنید. برای زندگی در آپارتمان مناسب می باشد به شرطی که در طول روز به او اجازه فعالیت بدنی کافی داده شود. اصولاً در داخا خانه آرام است و یک حیاط کوچک مکان مناسبی را برایش فراهم می کند.



فعالیت بدنی :

اگر ویپِت را بعنوان سگ خود انتخاب کرده اید باید بدانید که این نژاد همانقدر که به دویدن در فضای باز نیاز دارد ، به پیاده روی های روزانه نیز علاقه می ورزد. سعی نکنید که او را از قلاده اش رها سازید چراکه حس شکاری او باعث می شود که حیوانات کوچک را تعقیب و اقدام به کشتن آنها نماید.



طول عمر :

۱۲ تا ۱۵ سال



آراستن :

پوشش کوتاه و صاف ویپِت برای آراستن آسان می باشد. برس زدن منظم و همچنین تمیز کردن سطح پوست با یک حوله نمدار پیشنهاد می شود. اصولاً سگ تمیزی است و کمتر به حشرات موذی مانند کنه ها گرفتار می شود.


تاریخچه :

این نژاد در قرن 19 میلادی به وجود آمد. اجداد او را نژادهای Grey Hound ، Italian Grey Hound و سگهای تیپ تریر تشکیل می دهند. معنی Whipped حرکت سریع می باشد. ویپِت می تواند با سرعت 60 کیلومتر در ساعت بدود. در زمانهای قدیم در انگلستان از این نژاد برای مسابقه استفاده می شد. ویپِت همچنین سگ شکاری و دیدبان خوبی می باشد.
     
  
مرد

 
ویپت - Whippet

     
  
مرد

 


سگ وست هایلند وایت تریر - West Highland White Terrier

این نژاد تریر کوچکی است که بلندی موهای صاف و سفید آن به 12 اینچ می رسد و دارای پوشش زیرین انبوه می باشد چشمان آنها درخشان ، تیره و گود است. گوشهای کوچک ، نوک تیز و برافراشته دارد. اندازه دم حدود 12 س.م می باشد که نسبت به جثه اش تقریباً بلند است. سینه اش فراخ است و پاهای عضلانی دارد. رنگ موی قابل قبول برای این نژاد تنها سفید است.


خلق و خو :

این تریر باهوش کوچک آموزش ها را به راحتی فرا می گیرد. معمولاً با همه و حتی غریبه ها خیلی سریع خو می گیرد و رابطه خوبی با کودکان دارد. بسیار سر زنده و مشتاق است و نسبت به بقیه سگها از گروه تریر خود استوار تر می باشد. معمولاً با سایر سگها مشکلی ندارد اگرچه ممکن است گاهی نرها نسبت به یکدیگر حالت تهاجمی داشته باشند. این تریر ممکن است گاهی گربه ها را برای بازی کردن دنبال کند اما آزاری به آنها نخواهد رساند. به پارس کردن و کندن زمین علاقه زیادی دارد و سگ بسیار مناسبی برای اشخاصی است که زیاد سفر می کنند. برخلاف جثه کوچکش دیدبان خوبی است.


وزن و ارتفاع:

وزن در نرها: (7-10) ک.گ ، وزن در ماده ها: (6-7) ک.گ

ارتفاع در نرها: (25-30) س.م ، ارتفاع در ماده ها: (23-28) س.م



مشکل سلامتی :

اصولاً نژاد سلامتی است. مشکلات مزمن پوستی ، مشکلات لگن ، بیماری جگر ونفخ قابل ذکر می باشد.


شرایط نگهداری :

برای نگهداری در شهر و آپارتمان مناسب می باشد. اصولاً در داخل خانه پر جنب و چوش است ونیازی به حیاط ندارد.



فعالیت بدنی :

معمولاً به پیاده روی و بازی در پارک علاقه زیادی دارد اما یک روز بیرون نرفتن او را چندان ناراحت نخواهد کرد.


طول عمر :

15 سال یا بیشتر.


آراستن :

مو های صاف و کوتاه آن برای آراستن آسان می باشد. شانه زدن منظم ایده آل خواهد بود و موهای او را تمیز نگه خواهد داشت بنابر این نیاز به استحمام مگر در مواقع ضروری ندارد.ریزش مو در این نژاد خیلی کم می باشد.



تاریخچه :

در اواسط قرن 19 یکی از پروزش دهنده گان نژاد Cairn Terrier در اسکاتلند توله های سفیدی بدست آورد که بعدها آن توله ها را برای ایجاد نژاد Cairn Terrier سفید که همان وِست هایلَند وایت تِریِر می باشد تکثیر کرد. این نژاد برای کنترل جمعیت موش ها ، روباه ها و راسو پرورش یافت. امروزه این نژاد بعنوان یک حیوان خانگی خوب و همچنین سگ نمایشی نگهداری می شود.
     
  
مرد

 
وست هایلند وایت تریر - West Highland White Terrier


     
  
مرد

 


سگ شایلو شپرد - Shiloh Shepherd

ظاهر پوشش بدن شایلو شپرد ضخیم است. دارای پشتی پهن ، قوی و سخت می باشد. سر ، پهن و زیبا بوده و متناسب با بدن می باشد. دارای گونه های قوی می باشد که هر چه به طرف پوزه پیش می رود باریک تر می شوند. پوزه او باید مشکی باشد. ظاهر پوزه نباید دراز و باریک یا نوک تیز باشد. رانها عضلانی بوده و دم پوشیده شده است از موهای متراکم که به سمت پایین آویزانند. پوشش آنها به دو گونه است: صاف و مخملی. در نوع مخملی طول مو متوسط بوده و دارای پوشش زیرین متراکم می باشد و همچنین دارای یال جدا از گردن تا سینه هستند. طول مو در این نوع نباید از 12 سانتیمتر بیشتر باشد. در نوع صاف طول مو متوسط و زخیم بوده و دارای پوشش بیرونی ناملایم می باشند.


خلق و خو :

شایلو شپرد بسیار شبیه به ژرمن شپرد بوده اما بزرگتر می باشد. شایلو شپرد نسبت به ژرمن شپرد پر سر و صدا تر بوده و از نظر مشکل کفل بهتر می باشد. شایلو شپرد هنوز نسبتاً ناشناخته است. این نژاد یک دوست و همراه خوبی می تواند باشد. آنها بسیار باهوش ، دلیر و با اعتماد بنفس هستند و با تمایل از خانواده خود دفاع می کنند ، اما هنوز دوست و همنشین خوبی برای خانواده و دوستانشان می باشند. دیدبان و نگهبان خوبی است. شایلو شپردها بطور باورنکردنی شجاع و وفادار هستند. بسیار جدی و باهوش بوده و توانایی زیادی در آموختن دارند. شایلو شپردها علاقه زیادی به نزدیک بودن به خانوادشان را دارند. آنها باید از زمان تولگی بخوبی تربیت و اجتماعی شوند.


وزن و ارتفاع:

وزن در نرها: (59-45 ک.گ) در ماده ها: (45-36 ک.گ)

ارتفاع در نرها و ماده ها: (76-71 س.م)



مشکل سلامتی :

رشد غیر عادی کفل .


شرایط نگهداری :

برای نگهداری در آپارتمان مناسب است بشرط آنکه به حد کافی فعالیت بدنی داشته باشد. آنها در داخل خانه نسبتاً آرام بوده و حداقل یک حیاط بزرگ برای آنها بسیار عالی می باشد. پوشش آنها برای تمامی شرایط آب و هوا مناسب می باشد. آنها می توانند بیرون از خانه زندگی کنند اما بسیار خوشحالتر می شوند اگر در داخل خانه نزدیک صاحب خود باشند. در روزهای گرم همیشه آب و سایه بان و در زمستان یک سقف در اختیارشان بگذارید.


فعالیت بدنی :

شایلو شپردها فعالیت بدنی شدید را دوست دارند و اگر این فعالیت توام با آموزش باشد (از هر نوعی) بیشتر مورد علاقه آنها قرار می گیرد. آنها به پیاده روی روزانه احتیاج دارند چه با شما آهسته راه بروند و چه موقع دوچرخه سواری پهلوی شما بدوند. این نژاد اگر به حد کافی فعالیت بدنی نداشته باشد می تواند بی قرار و مخرب شود.



طول عمر :

۱۲ تا ۱۴ سال



آراستن :

آنها دارای دو نوع پوشش صاف و مخملی می باشند. نوع مخملی آن احتیاج به برس کشیدن مرتب دارد تا تمیز نگه داشته شود و از گره خوردن موها جلوگیری شود. نوع صاف آن به آراستن در حد متوسط احتیاج دارد. این نژاد بصورت فصلی ریزش موی شدیدی دارد اما در باقی زمانها از ریزش موی کمی برخوردار است. برس کشیدن روزانه توصیه می شود مگر آنکه با ریزش مو در خانه مشکلی نداشته باشید. آنها فقط باید در مواقع ضروری شسته شوند ، 1 تا 2 بار در سال تا از کاهش چربی پوست جلوگیری شود.


تاریخچه :

در اوایل به عنوان سگ گله یکی از نژادهای اصیل برای چوپانی است که برای اولین بار در سال ۱۸۹۹ ثبت گردید. سگی باهوش، شجاع و مناسب برای کارهای مختلف از جمله گله داری و نگهبانی است.
     
  
مرد

 
شایلو شپرد - Shiloh Shepherd

     
  
صفحه  صفحه 8 از 12:  « پیشین  1  ...  7  8  9  10  11  12  پسین » 
علم و دانش

Dog | انواع سگهای خانگی و شکاری

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA