انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
شوخی و سرگرمی
  
صفحه  صفحه 8 از 12:  « پیشین  1  ...  7  8  9  10  11  12  پسین »

بزرگترین اشتباه زندگی من ( لطفا" پست اول خوانده شود )


مرد

 
من که بنظر خودم اشتباه بزرگی تو زندگی ام مرتکب نشدم
     
  
مرد

 
من موقعتهایی برای سکس داشتم و نکردم . حالا پشیمونم
دیوونه سکسم
     
  
زن

 
سالهای از دست رفته ای که می تونستم در جهت تکامل گام بردارم اما بیهوده وقت تلف کردم ..مثل پنج سال و نیم سکسی نویسی ..
     
  
مرد

 
انتخاب رشته اشتباه
یعنی تا همین الان هم دارم چوبشو می خورم
     
  
مرد

 
گوش نکردن به حرف بابام، البته به واسطه گوش نکردن به حرفش ، اشتباه نکردم ، حماقت کردم
     
  
زن

 
اشتباهاتی هستند که هر یک به نوعی بزرگند و در بر هه ای از زمان میشن بزرگترین اشتباه .. یکی از بزرگترین اشتباهات زندگی من این بود که سال گذشته در چنین روز هایی باید خیلی خیلی جدی تر و محکم تر با مسئله خاصی بر خورد کرده برای حفظ ایک ارزش تلاش می کردم . شاید اگه در چهار ماه و یک هفته بعد از همچین روزی قرار می داشتم می تونستم اون قاطعیتمو طوری نشون بدم که به مشکل نخورم ... این اشتباه رو من به شکل جنبه ای عمومی بیان کردم چون خیلی از ما ادما به نوعی باهاش روبرو میشیم . با این که در خواستن چیزی و رسیدن به هدفی تردیدی نداریم اما غافل از آنیم که باید بستر و شرایط رسیدن به آن هدف رو طوری فراهم کنیم که اگه خودمون هم نخواهیم از مسیر خارج شیم هدف ازمون دور نشه و ما رو از خط خارج نکنه . و ما باید بدونیم چی می خواهیم به خاطر چی نفس می کشیم و در صورت رسیدن به هدف یا دور موندن از اون چه حس و حالی پیدا می کنیم . زندگی همه ما پر از اشتباهه .. اما در هر صورت نباید نا امید بود نباید نا امید شد .. و اشتباه بزرگ من این بود که حس می کردم اوج خواسته قلبی من و یک شخص خاصی در یک سطح قرار داره ... وگرنه یک رابطه ای هست بین عقل .. و احساس و اندیشه که اگه عشق باشه ..منطق به دنیا میاد .. انسانها می تونن خودشونو بسازند .. حتی خدا هم ساختن ما رو به ما واگذار کرده بهمون اراده داده .. پس می توانم ..می توانی ..می تواند .. می توانیم ..می توانید ..می توانند . شادکام باشید ..
     
  
مرد

 
بزرگترین اشتباه زندگی من، اعتماد بیش از حد بوده. دوست و غیر دوست هم نداره! کلا همیشه باید یک حدی برای اعتماد گذاشت و بقول معروف یه حاشیه امنیتی رو باقی گذاشت توی دروازه!
     
  
مرد

 
اشتباه که زیاد داشتم نا دلت بخواد
یه روز بود تو زندگیم باید وایمیستادم گوش میکردم گوش نکردم گوش ندادم بچگی کردم خریت کردم
تو همون یه روز زندگیم گیر کردم اون یه روز تموم نمیشه دیگه هعی خدایا مردیم از خوشی رنگ خوشیتو دیگه ندیدم

خنده های زندگی را روزگار ازما گرفت
ای خوشا روزی که ماهم روزگاری داشتیم
     
  
مرد

 
یکی از بزرگترین اشتباهات من اینه که در زمان توانایی حتی در دفاع از خودم و بر قراری عدالت ... نسبت به آدمهای خیلی خیلی بی رحم و اونایی که به من ستم کردند خیلی خیلی رحم می کنم و شل می گیرم .. خیلی زود فراموش می کنم ستمها و بدیها ی دیگران را ..و یا خیلی کم رنگشون می کنم و هیچوقت نمی تونم بپذیرم که حتی اگه کسی از من در زمینه ای شکست بخوره .. سرش پیش من پایین باشه ..حتی رفتارمو نسبت بهش بهتر از قبل می کنم ولی از بد بیاری من این که بیشتر این آدما تمام این سر به زیری ها و محبتهای منو حمل بر ناتوانی من دانسته اندو از رو نرفته و مانورشونو بیشتر می کنن . به اصطلاح میرن به سمتی و لاف در غریبی می زنن . .. در هر حال باید بال و پر عقاب را تا حدی قیچی کرد که نتونه آزاری برسونه ..هرچند به این مدل پرندگان نمیشه گفت عقاب ..باید گفت کلاغ ..
در رفتن جان ازبدن , گویندهرنوعی سخن
من خود به چشم خویشتن , دیدم که جانم می رود
     
  
مرد

 
بزرگترین اشتباه زندگیم اعتماد به خانواده همسرم که الان ۶ساله میخوابم دوست ندارم بیدار شم ونمیتونم هیچ رقم جبران کنم .با ارث خونه خریدم .بعد ۱۰ سال قسط تموم شد. وتازه راحت شدم .وچون ۵واحد اونا ساختن .قرار شد بفروشم منزلم رو و اونجا برم .که زدن زیر حرفشون.وکم کم دارم .از دردش از بین میرم. به هیچ کس اطمینان نکنید
     
  
صفحه  صفحه 8 از 12:  « پیشین  1  ...  7  8  9  10  11  12  پسین » 
شوخی و سرگرمی

بزرگترین اشتباه زندگی من ( لطفا" پست اول خوانده شود )

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA