انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
گفتگوی آزاد
  
صفحه  صفحه 41 از 45:  « پیشین  1  ...  40  41  42  43  44  45  پسین »

Interesting News | اخبار جالب


مرد

 
«قطع انگشت» کرایه عبور روستائیان محروم دهدشت ازاستان کهگیلویه وبویراحمد




مردم روستای ابراهیم‌آباد در شهرستان پلدختر برای عبور از مسیر رودخانه کشکان از «گرگر» استفاده می‌کنند درحالی که پل در دست ساخت به‌روی این رودخانه پس از گذشت ۱۰ سال نیمه‌کاره رها شده است.

در حاشیه رود کشکان در نزدیکی شهر معمولان از توابع شهرستان پلدختر استان لرستان آنجا که کشکان خروشان و مغرور موج به سنگ‌های ساحل می‌کوبد و امان گذر از عابران می‌ستاند، روستایی قرار دارد که به‌خلاف اسمش آباد نبوده و نیست و محرومیت حکایت مردمان روستای "ابراهیم‌آباد" است.

مردمانی که ساده و بی‌آلایش سال‌هاست برای تردد به شهر معمولان به‌ناچار باید فاصله چهار کیلومتری تا این شهر را برای تهیه مایحتاج خود طی کنند و یا دل به امواج خروشان کشکان پرصلابت زده و با وسیله‌ای که بلای جانشان شده است ترس‌ها را به‌جان خریده و عبور کنند از این امواج خروشان.

«گرگر» آشنای بومیان محلی است، وسیله‌ای که شبیه به یک تله‌کابین و از آن‌هم ابتدایی‌تر است، روی یک سیم فلزی سوار است و به دو طرف آن قرقره‌ای وصل شده و صدای خِرخِر قرقره‌هایش ناقوس مرگ روستائیان بی‌بضاعت شده است.


منبع
     
  
مرد

 
امام جمعه همدان:
۳۲ درصد زنان و مردان جوان کشور عقیم هستند

اسرائیلی‎ها گندم، جو و ذرت را دستکاری می‎کنند تا ملت مسلمان را عقیم کند





نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: ۳۲درصد زنان و مردن جوان کشور عقیم هستند، و یکی از دلایل عقیم شدن مردان، پوشیدن لباس‎های تنگ است و دیگری محصولات تراریخته که اسرائیلی‎ها و کشورهای شیطانی گندم، جو و ذرت را دستکاری می‎کنند تا زن و مرد ملت مسلمان را عقیم کند.


به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از همدان ؛ آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی، ظهر امروز در گردهمایی ائمه جماعات بخش مرکزی همدان با موضوع نقش حفظ کاربری اراضی کشاورزی در اقتصاد مقاومتی، با انتقاد از ساخت ویلاهای مجلل در باغ‎های همدان، گفت: با جمع‎آوری پولی که برای ساخت ویلاها هزینه شده، امکان ایجاد چندین کارخانه در استان فراهم خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: اگر یک نفر با لباس دین بر تن طبیب‌الدوار نباشد به خود، مردم و دین خدا لطمه زده است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان افزود: اگر هر باید و نباید و تکلیف اجتماعی، سیاسی، اخلاقی، تربیتی و... در کپسول دین به خورد مردم ارائه شود مردم بهتر آن را می‎پذیرند.

پ ن : خاره ایدئولوژی تو ...

منبع
     
  

 
limoshirin65: امام جمعه همدان:
۳۲ درصد زنان و مردان جوان کشور عقیم هستند

اسرائیلی‎ها گندم، جو و ذرت را دستکاری می‎کنند تا ملت مسلمان را عقیم کند
بی شرف حتما این سخنان گوه عَر بارت به دلیل کاهش جمیعیته که میگی عقیم شدن دیگه ...
پول نفت و غیره تو جیب منم میرفت مث شما جوجه کشی را مینداختم ... لعنت!
اندوه بزرگی ست انبوه انتظار
     
  ویرایش شده توسط: Evil_Dead   
مرد

 
سه برادر در آفریقای جنوبی یک ماده تمساح را به دام انداختند و تلاش کردند او را مورد تجاوز جنسی قرار دهند!!!





بر اساس گزارش "اسپوتنیک" به نقل از "وستی.رو"، آن‌ها این کار را بنا به توصیه جادوگر محلی کردند که گفته بود رابطه جنسی با تمساح به درمان اختلال نعوظ کمک می‌کند. اما در حالی‌که برادران آماده تجاوز جنسی بودند، عده‌ای تمساح دیگر به محل این حادثه آمده و آن‌ها را دریدند.

پدر و مادر برادران کشته شده می‌گویند که شکایتی از جادوگر ندارند.


منبع
     
  
مرد

 


«علی دایی» داوطلب آزمون دکتری نیمه متمرکز سال ۱۳۹۶
     
  
مرد

 


ترامپ در ماه اول رياست،

٢۵ ساعت گلف بازی كرده و ١٣ ساعت را در توييتر سپری كرده در حاليكه مجموع ارتباطات بين المللی او ٢١ ساعت بوده است.
     
  
مرد

 


دولت عراق گرفتن زن دوم براى مردان را اجبارى کرد!!

مردان درصورت تخلف اعدام و زن اول هم در صورت عدم همكارى به حبس ابد محکوم می شود.
هزينه ازدواج هم با دولت خواهد بود!
     
  
مرد

 


یک شرکت بریتانیایی تا پایان سال جاری میلادی 'کاندوم هوشمند ' را به بازار عرضه خواهد کرد.


این کاندوم در واقع کاندوم نیست بلکه حلقه‌ای است که در انتهای کاندوم قرار می‌گیرد و مجهز به نانوچیپ برای جمع‌آوری اطلاعات است.

به گفته شرکت سازنده، "اولین کاندوم هوشمند دنیا"، بسیار راحت، ضد آب و سبک است و بارها و بارها می‌توان از آن استفاده کرد؛ همچنین می‌توان آن را با مواد شوینده شست و تمیز کرد.

این کاندوم میزان کالری مصرفی در حین رابطه جنسی، مدت، دفعات و سرعت رابطه جنسی، پوزیشن‌های رابطه، دمای پوست و چند عامل دیگر را اندازه‌ گرفته و آن را از راه بلوتوث به تلفن مصرف کننده می‌فرستد.

این کاندوم ۷۳ دلاری به مصرف‌کننده درباره وجود عفونت‌های آمیزشی مثل کلامیدیا و سیفیلیس هم اطلاع می‌دهد؛ این حلقه "فیلتر آنتی بادی" دارد که وقتی در معرض پروتئین‌ها یا آنتی‌ژن‌های عفونت‌های آمیزشی قرار می‌گیرد هشداری را به تلفن مصرف‌کننده ارسال می‌کند.

این حلقه حتی یک پورت 'مایکرو یو‌اس‌بی ' دارد که می‌توان آن را به کامپیوتر یا برق وصل کرد؛ شارژ آن یک ساعت طول می‌کشد و با هر بار شارژ می‌توان از آن ۶ تا ۸ ساعت استفاده "فعال" کرد.

تاکنون صد هزار نفر پیش از عرضه به بازار، برای خرید کاندوم هوشمند ثبت نام کرده‌اند.
     
  
مرد

 
سیدمحمود دعایی نماینده ولی فقیه و مدیر مسئول روزنامه اطلاعات بر پیکر عبدالعلی ادیب برومند، رهبر جبهه ملی در حالی نماز خواند که بر روی پیکرش پرچم شیر و خورشید قرار داده شده بود.





سیدمحمود دعایی نماینده ولی فقیه و مدیر مسئول روزنامه اطلاعات بر پیکر عبدالعلی ادیب برومند در حالی نماز خواند که بر روی پیکرش پرچم شیر و خورشید قرار داده شده بود.

عبدالعلی ادیب برومند که بود؟
عبدالعلی ادیب برومند ۹۲ ساله، گرچه طی سال های گذشته بیشتر به عنوان یک چهره هنری در زمینه شعر در برخی رسانه ها اخباری از وی منتشر می شد، اما با رجوع به سوابق وی به نکات قابل تأملی خواهیم رسید.

عبدالعلی ادیب برومند (زاده ۱۳۰۳ گز-۲۳ اسفند ۱۳۹۵) که طی سال های گذشته و پس از کریم سنجابی رئیس هیئت رهبری و شورای مرکزی جبهه ملی ایران شده بود و از اعضای مؤثر این جبهه در سال های پیش از انقلاب و پس از آن بوده است.

گفتنی است جبهه ملی، از همان ابتدا با حاکمیت اسلام و روحانیت مخالف بودند بطوریکه این جبهه حتی حاضر نشد در محکومیت رژیم پهلوی به خاطر سرکوب قیام پانزده خرداد که در آن هزاران نفر کشته شدند بیانیه صادر کند. این در حالی بود که شخص مصدق به جزئی‌ترین نامه‌ها و کارت پستال‌ها در موضوعات مختلف و به کوچکترین حوادث سیاسی کشور پاسخ و واکنش می‌داد.
     
  
مرد

 
چه کار ارزشمندی!!
مغازه ها متعلق به بهاییان بوده!





Make the REST of your life, the BEST of your life
     
  
صفحه  صفحه 41 از 45:  « پیشین  1  ...  40  41  42  43  44  45  پسین » 
گفتگوی آزاد

Interesting News | اخبار جالب

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA