انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
علم و دانش
  
صفحه  صفحه 22 از 22:  « پیشین  1  2  3  ...  20  21  22

مسائلی در مورد فضا ...


مرد

 
اولین عکس از پلوتون در هنگام شب توسط ناسا منتشر شد


ناسا در تاریخ ۲ مرداد ماه عکسی از پلوتون را منتشر کرد که بخشی از آن سیارک را در هنگام شب نشان می‌دهد. هاله‌های نور اطراف این سیاره مربوط به جو مه‌آلود آن است که امواج نور خورشید را شکسته‌اند.



عکس بالا که برای اولین بار نیمه‌ی تاریک پلوتون را نشان می‌دهد، توسط فضاپیمای افق‌های نو گرفته شده است. این فضاپیما پس از گذر از کنار پلوتون، از بخش تاریک آن سیارک گرفته شده و جو مه‌آلود آن را به خوبی نشان می‌دهد. عکس مذکور از فاصله‌ی ۲ میلیون کیلومتری پلوتون شکار شده است.

نمودار موجود در عکس زیر، لایه‌ای مه آلود از هیدروژن را نشان می‌دهد که تا فاصله‌ی ۱۲۸ کیلومتری آن گسترش یافته است و دانشمندان این لایه را مسئول رنگ قرمز پلوتون می‌دانند.



دانشمندان معتقدند دلیل جو مه‌آلود وجود ذره‌های یخ در آن است که به تازگی و در حدود ده‌ها میلیون سال قبل به وجود آمده‌اند که نسبت به عمر ۴.۵ میلیارد ساله‌ی منظومه‌ی شمسی، مقدار کمی است. دمای اتمسفر پلوتون در حدود منفی ۲۲۹ درجه‌ی سیلیسوس است که در این دما تحرک برای ذره‌های یخ آبی غیرممکن است. اما محققان می‌گویند سایر یخ‌ها از جنس نیتروژن، هیدروژن و سایر مواد، نرم هستند و می‌توانند به آسانی در جو پلوتون حرکت کنند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
تصویر شگفت‌انگیز کهکشان راه شیری با ترفند خاص عکاسی


دیو لین عکاسی است که دنیا را متفاوت از بقیه مردم می‌بیند. وی توانسته پس از ۴ ماه تلاش عکس‌هایی از کهکشان راه شیری ثبت کند که شما را مسحور می‌کنند.



این تصویر مربوط به «پارک ملی یلواستون» هست که توسط دیو لین به ثبت رسیده‌. عکس‌ آنقدر زیبا هست که باور واقعی بودن آن بسیار دشوار است.

این دقیقا پس از آن که طوفان شدیدی منطقه را فرا گرفته بود به سمت دریاچه «ابیس پول» در پارک ملی یلواستون رفت و این عکس‌ را گرفت. این تصویر در واقع مربوط به درخشش آسمان در هنگام غروب است که به دلیل تابش نور ضعیف ستارگان در فضا اتفاق می‌افتد و باعث می‌شود آسمان شب کاملا تاریک نباشد. وقتی این تصویر را روی صفحه فیسبوک خود منتشر کرد، توضیح داد که همچون همیشه، اشباع نور شب را ۱۰ درصد کاهش داده است. او روی این موضوع و ترفندی که به کار برده تاکید ویژه‌ای داشته است، چرا که ۴ ماه تمام زمان گذاشته تا تصاویر شب را اصلاح کرده و رنگ‌های آنها را با رنگ‌های طبیعی دیده شده در نور روز در یلواستون مطابقت دهد.

وقتی از این پرسیده شد که چگونه می‌تواند دنیای پیرامون خود را به این شکل ببیند، وی پاسخ داد:

سوار ماشین شوید و ۳۰ مایل از شهر دور شوید و به جایی بروید که هیچ نوری نیست. سپس به آسمان تاریک نگاه کنید، ممکن است چیزی در آن ببینید که تا ابد زندگی شما را متحول کند. با خود می‌گویید: پس ظاهر یک کهکشان از داخلش این گونه است!
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
محققان موفق به ثبت کشفی عجیب در مورد پلوتون شدند


با انتشار اطلاعات جدید از گذر فضاپیمای نیو هورایزنز خبرهایی جدیدی نیز در مورد پلوتون در اختیار ما قرار می‌گیرند و این بار نیز نوبت کشفی عجیب در مورد این سیارک است.



به نظر می‌رسد پلوتون فضایی دم مانند در پشت خود دارد. با انتشار عکس‌ها و اطلاعات مخابره شده از گذر نیو هورایزنز از کنار پلوتون اطلاعات جدیدی از این سیارک فاش می‌شوند. آن طور که از شواهد پیدا است، جو پلوتون توسط بادهای خورشیدی پراکنده شده و فضایی دم مانند از گازهای یونیزه با چگالی زیاد را در پشت این سیارک ایجاد می‌کند. این فضا در فاصله‌ی ۷۷ تا ۱۰۹ هزار کیلومتری از پلوتون رصد شده است.

فضای ذکر شده بیشتر از یون‌های نیتروژن تشکیل شده است که دمی پلاسمایی را ایجاد می‌کنند، البته محققان از طول دقیق آن اطلاعاتی در دست ندارند. فران باگنال، از دانشگاه کولرادو می‌گوید:

این اولین تصویری است که از محیط پلاسمایی پلوتون مشاهده کرده‌ایم. ما در روزهای آینده اطلاعات بیشتری بدست خواهیم آورد که با استفاده از آن‌ها می‌توانیم نرخ از دست رفتن اتمسفر پلوتون را محاسبه کنیم. بعد از تحلیل این اطلاعات می‌توانیم سوالات عجیب مطرح شده در مورد این سیارک را پاسخ دهیم.

این فضای دم مانند برای محققان بسیار جالب است چرا که مشابه این دم پلاسمایی را در زحل و مریخ نیز قبلا مشاهده کرده‌اند.

محاسبه‌ی نرخی که پلوتون با آن جو خود را از دست می‌دهد به محققان کمک خواهد کرد تا اطلاعاتی در مورد گذشته‌ی این سیاره‌ی کوچک بدست آورند. با تحلیل اطلاعات بیشتر، در روزهای آینده باید منتظر خبرهای شگفت‌انگیزی در مورد پلوتون باشیم.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
اشتباه در استفاده از سیستم ترمز باعث سقوط فضاپیمای ویرجین گالاکتیک شد



محققان می گویند که دلیل سقوط سال قبل فضاپیمای ویرجین گالاکتیک ناشی از باز شدن زودهنگام قفل ترمز توسط کمک خلبان و متلاشی شدن بدنه فضاپیما بود.

سازمان ایمنی حمل و نقل ملی آمریکا (ان تی اس بی) گفت که نیروهای آیرودینامیک ناشی از باز شدن قفل عملا باعث به کار افتادن ترمز و تجزیه شدن فضاپیما شد.

حادثه ۱۰ ماه قبل بر فراز صحرای موهاوی در جنوب کالیفرنیا در جریان یک پرواز آزمایشی روی داد و ان تی اس بی مشغول تحقیق درباره علت آن بوده است.

حادثه باعث مرگ کمک خلبان و وارد شدن جراحات شدید به خلبان شد.
کریستوفر هارت رئیس ان تی اس بی روز سه شنبه گفت که امیدوار است این تحقیقات مانع حوادث مشابه شود.
مایکل السبری، ۳۹ ساله، کمک‌خلبان سفینه در سانحه کشته شد. جسد او در داخل فضاپیما پیدا شد.

اما پیتر سیبولد، ۴۳ ساله خلبان موفق شد با چتر نجات خودش را از سفینه خارج کند.
این سانحه در بیابان موهاوی، واقع در ۱۵۰ کیلومتری لس آنجلس، رخ داد.

ویرجین گلکتیک از شرکت‌های پیشتاز در صنعت در حال ظهور توریسم فضایی است. ریچارد برانسون، میلیاردر بریتانیایی و بنیانگذار گروه شرکت‌های ویرجین، در آن زمان شوک خود را از حادثه بیان کرد و قول داد علت آن کشف شود.

شرکت او قصد دارد اولین ارائه دهنده خدمات سفرهای کوتاه به ورای جو زمین و تجربه بی وزنی باشد.
ابتدا یک هواپیمای جت به نام شوالیه سفید-۲، فضاپیما را به ارتفاع خیلی زیاد می برد و‌‌‌‌ رها می کند.

شوالیه سفید-۲ یک جت چهار موتوره سفید رنگ است و سفینه مدارگرد اسپیس شیپ ۲، در زیر بال‌های آن بسته می‌شود.
سفینه فضایی سپس در ارتفاع ۱۵۰۰ متری از سفینه مادر جدا می‌شود و با کمک موتور دوگانه سوز خود تا ارتفاع ۶۲ مایلی (یکصد کیلومتری) صعود می‌کند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
زن

andishmand
 
مشاهده یک حفره بزرگ در خورشید


سازمان فضانوردی آمریکا، ناسا، اعلام کرده که یک حفره سیاه‌رنگ بسیار بزرگ را در روی سطح خورشید رصد کرده است.





با آنکه این سوارخ بسیار بزرگ است اما دانشمندان اعلام کرده‌اند که خورشید نه سرد می‌شود و نه منفجر. پس جای نگرانی وجود ندارد!

این نوع سوراخ‌های تاج خورشید یا کورونال در واقع مناطقی با چگالی کم در جو خورشید هستند. جو خورشید کورونال نام دارد. از آنجا که آنها مواد خورشیدی کمتری دارند، دمای آنها کمتر از مواد اطرافشان است و بسیار تیره‌تر از اطرافشان به نظر می‌رسند.

سوراخ‌های کورونل در برخی انواع خاص اشعه‌های فرابنفش قابل رویت هستند. این نوع اشعه با چشم غیرمسلح قابل دیدن نیست و فقط به صورت رنگ بنفش دیده می‌شوند.

به گزارش هافینگتون پست، ناسا گفته است که سوراخ‌های کورونال که گاهی هفته‌ها در جو خورشید باقی می‌مانند می‌تواند تا یک چهارم سطح آن را بپوشانند.

سوراخ‌های کورونال منبع بادهای پرسرعت ذرات خورشیدی هستند که گاهی با سرعتی سه برابر سرعت بادهای معمولی از سطح خورشید بیرون می‌جهند. این توفان‌های خورشیدی می‌توانند باعث اختلال در کار ماهواره‌ها و امواج رادیویی شوند که در اطراف زمین در حال حرکت‌اند.
ناگهان رسیدی
و خوشبختی شیشه ی عطری بود
که از دستم افتاد
و در تمام زندگیم پخش شد!
     
  
زن

andishmand
 
نابودی زمین در سال ۲۰۱۷ با برخورد یک ستاره سیاه به قطب جنوب!



به گزارش میرور، تعدادی از نظریه‌پردازان حامی تئوری توطئه معتقدند یک سیاره مرموز در حال حرکت به سمت زمین است تا حیات انسانها را به کلی نابود کند.

به گزارش کلیک، "دیوید مئاد"، نویسنده آمریکایی مدعی شده است یک ستاره سیاه رنگ به نام "سیاره ایکس" یا "نیبورو" در اکتبر سال ۲۰۱۷ (مهر ۹۶) به زمین برخورد می کند و به دنبال آن حیات انسانها بر روی زمین به کلی نابود می شود.

وی همچنین اعلام کرد: نخبگان در حال ساخت پناهگاه های زیرزمینی امن هستند تا از انقراض زمین جان سالم به در ببرند. این سیاره مطمئنا با "دایره البروج" منظومه شمسی ما هماهنگی ندارد؛ اما از یک زاویه مشخص به سمت قطب جنوب زمین در حرکت است. به همین دلیل است که مشاهده آن بسیار دشوار است و فقط با یک دوربین فوق پیشرفته از جنوب آمریکا می توان حرکت آن را مشاهده کرد.

دایرهالبروج مسیر حرکت ظاهری سالانه خورشید نسبت به زمین است. دایره البروج یک دایره فرضی در آسمان است که مسیر حرکت زمین به دور خورشید را نشان می‌دهد.

به گفته این نویسنده، سیاره ایکس به جنوب زمین برخورد و از آنجا به سمت شمال حرکت می کند. وی جزئیات بیشتر انقراض زمین را در کتاب خود با عنوان "سیاره ایکس در سال ۲۰۱۷ وارد می شود" نوشته است. دانشمندان تاکنون نظریه این نویسنده را تأیید نکرده اند.
ناگهان رسیدی
و خوشبختی شیشه ی عطری بود
که از دستم افتاد
و در تمام زندگیم پخش شد!
     
  ویرایش شده توسط: andishmand   
صفحه  صفحه 22 از 22:  « پیشین  1  2  3  ...  20  21  22 
علم و دانش

مسائلی در مورد فضا ...

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA