انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
مناسبتها
  
صفحه  صفحه 5 از 6:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  پسین »

هفدهم دی سالروز رها سازی زن ایرانی گرامی باد



 
به نظر من حجاب باید اختیاری باشه
     
  
زن

 
نفس امر بسیار ستودنی بوده است و به همین دلیل روان زضا شاه بزرگ جاودان باد.
ولی آیا جامعه ایران ظرفیت چنین چیزی رو داشت؟
حتی یک درصد از زنان جامعه ایران هم پذیرای این موضوع نبودند. به نظر من زمان و کیفیت اجرای این قانون خیرخواهانه و پیشرفته ، نا مناسب بوده و علاوه بر این بهانه بسیار بزرگی به دست آخوندا داد.
نه بسته ام به کس دل نه بسته کس به من دل
چو تخته پاره بر موج رها رها رها من
     
  
مرد


 
هفدهم دی سالروز رها سازی زن ایرانی گرامی باد
     
  
زن

 
درسته که اجبار در هیچ کاری پسندیده نیست ولی اگر حجاب اختیاری میشد (همانطور که در دوره مجمدرضا شاه فقید شد)باز هم آخوندا یه جور دیگه علم شنگه به پا میکردن .
نه بسته ام به کس دل نه بسته کس به من دل
چو تخته پاره بر موج رها رها رها من
     
  
مرد

 
رضا شاه کسی بود که نشون داد وقتی حاکم مملکت شعور داشته باشه، میشه بزرگترین خدمتها رو به سرزمینش بکنه فارغ از سطح تحصیلات حاکم یا نوع حکومت. البته میهن دوستی هم شرطه لازمش هست. این روز بزرگ رو گرامی میدارم
     
  
مرد

 


گرامی باد روز هفدهم دیماه، روز آزادی زن ایرانی!

زن در ایران پیش از این گویی که ایرانی نبود پیـشه‌اش جز تیـره روزی و پـریـشانی نبود " پروین اعتصامی "

اگر امروز زنانِ ایرانی، یک سر و گردن از زنان دیگر کشورهای خاورمیانه‌ای بالاترند و از نظر فرهیختگی با زنان کشورهای همسایه قابل همانندی نیستند، این از برای فرمان رضا شاه بزرگ در هفدهم دیماه ۱۳۱۴ است.

     
  
مرد
 
به نظر میاد که زنان ایرانی داخل ایران (البته به جز مناطق خاصی از تهران و طبقات اقتصادی-اجتماعی قلیلی) اکثراْ حجاب رو دوست دارند. ای بسا روز به روز هم با پوشیدن چادر و چادر ایرانی و . . . بیشتر به سمت حجاب ها (هرچند که حجاب هاشون چندان هم پوشیده نیست) گرایش پیدا می کنند. فرضیه شخصی من اینه که به قدری در طی سالیان اعتماد به نفس آنها گرفته شده که احساس می کنند زیبایی چندانی ندارند و اگر خودشون رو پوشیده نگه دارند و میزان جذابیت خودشون رو به تخیل طرف مقابل حواله کنند، جذاب تر به نظر می رسند.
البته در این بین نقش آموزش و پرورش رو هم نباید نادیده گرفت که به زن ها القا می کند که «مردانی که در خیابان می بینید، همانا آلت های مذکر متحرکی هستند که در صورتی که کاملاْ پوشیده نباشید به شما فرو رفته و هستی شما را برای همیشه بر فنا می دهند». (که این رو هم خود زن ها در مدارس به دخترانشون آموزش می دهند)
منظورم اینه که بر خلاف شما که احساس می کنید باید چیزی مثل کشف حجاب رو جشن گرفت، به نظر من این بیشتر باعث میشه کسانی که حجاب رو مبارزه با استکبار جهانی می دونند، احساس کنند که حق با اون هاست. حرفم اینه که اگر واقعاْ می خواهید حجاب ( و هر رفتاری اصولاْ) کم رنگ شود، چاره اش بی توجهی و نادیده گرفتن است. کسی که احساس می کند اگر چادر سر بگذارد و یه روبنده هم روش و ۲ تا چشم متحرک در تاریکی خیابان حرکت کند ( واقعاْ هم صحنه ترسناکی است) انسان مهمی است و جامعه به او افتخار می کند، در صورتی که بی توجهی و بی توجهی و بی توجهی را حس کند، کم کم می فهمد که خودش را مسخره کرده است.
کسی هم که از ترس بابا و داداش حجاب سرش میذاره، که دیگه کلاهش پس معرکه است. همون داداشش بکشدش به نظر من زندگی خوش تری خواهد داشت. ( البته گه تو روی چنان پدر و برادری)
     
  
مرد
 
یه مطلب دیگه! واقعاْ زنان اگر لایق و شایسته باشند (که به نظر من بیش از آنچه خود می دانند، هستند) نیازی به فرمان کلاه خان و فتوای حاج عمامه و رهبری جناب حضرت والا ندارند، بلکه خودشون روی پای خودشون حق خودشون رو می گیرند.
     
  
مرد

 
واقعا فرمان كشف حجاب اجباري گرامي داشتن داره؟! دقيقا يعني ديكتاتوري اين
توي بحث حجاب إجبار كلا غلطه
7731
     
  
مرد

 
فرقي با الان نداشت،ديكتاتوري در دو نقاب چه بسا كشف حجاب بدتر هم باشه
7731
     
  
صفحه  صفحه 5 از 6:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  پسین » 
مناسبتها

هفدهم دی سالروز رها سازی زن ایرانی گرامی باد


این تاپیک بسته شده. شما نمیتوانید چیزی در اینجا ارسال نمائید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA