انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
سیاست
  
صفحه  صفحه 4 از 115:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  112  113  114  115  پسین »

بحث سیاسی روز بی تعارف


مرد

 
آقا ما بریم شام دوم رسید!
به اوناییکه از مرگ اکبر ناراحتن تسلیت میگم، بهرحال من از ناراحتی بچه های لوتی خوشحال نمیشم.
اما به کساییکه مثل خودم خوشحال هستن شادباش میگم بخصوص به آزاده عزیز

امیدوارم روزی برسه همه دست بدسته هم بدیم و بفکر منافع ملی و میهنی باشیم و به افق دوردست و آیندگان فکر کنیم، کاریکه متاسفانه نسلهای دهه بیست تا پنجاه برای ماها نکردن.

شب همگی خوش، دست و هوراااا
     
  
مرد

 


واکنش اینستاگرامی سیدحسن خمینی به درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی




خبر درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی بازتاب گسترده ای در میان خبرگزاری های خارجی داشت.




نخست وزیر هند از طرف یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون نفر از هموطنانش عمیق‌ترین تسلیت‌هارابرای درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی به ملت ایران گفت





هم اینکه ، حسینه جماران
     
  
مرد

 


نماینده سازمان ملل متحد در ایران درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را از طرف تمام کارکنان این سازمان تسلیت گفت




خبر درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی در ایستگاه مرکزی قطار زوریخ



سید حسن خمینی در حسینیه جماران

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــ

آیت الله هاشمی(ره) در حرم امام رضا(ع) به خاک سپرده می شود

محسن رضایی:مراسم تشییع آیت‌الله هاشمی رفسنجانی روز سه‌شنبه در تهران و چهارشنبه در مشهد خواهد بود.

آیت الله هاشمی(ره) در حرم امام رضا(ع) دفن خواهد شد.


خبرگزاری ایرنا


     
  
مرد

 
realsex_mazyar: به اوناییکه از مرگ اکبر ناراحتن تسلیت میگم، بهرحال من از ناراحتی بچه های لوتی خوشحال نمیشم.

مازیار جان!...خیلی بیشتر از بحث ناراحتی، بحث نگرانی از آینده است.
منم برم شام دوم
Make the REST of your life, the BEST of your life
     
  ویرایش شده توسط: mahdi75   
مرد

 


پس از اعلام محسن رضایی ، مبنی بر دفن آیت الله هاشمی(ره) در حرم امام رضا(ع) ، گمانه زنی ها بر این است با مخالفت آیت الله علم الهدی مواجه شوند

به همین علت ، بیت آیت االله هاشمی (ره) این خبر را تایید ننموده اند و اعلام کردند ، هنوز تصمیمی در رابطه با محل دفن ایشان ، اتخاذ نشده است
     
  
مرد

 


دوشنبه و سه شنبه دانشگاه های آزاد تعطیل اعلام شد
     
  
مرد

 
اينستاگرام آیت‌الله هاشمي رفسنجاني: خداحافظ؛ تمام شد دعوای «درندگان مستِ قدرت» بر سر تو





تشیع در ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه ، دفن در قم

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــ

خبر فوری

کوتاهی در مرگ آیت الله هاشمی (ره) از زبان وزیر بهداشت




وزیر بهداشت: تیم پزشکی همراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نبوده است/ طبق گزارشی که به من داده‌اند کوتاهی شده است

آن طور که به من گزارش شده ظاهرا تیم پزشکی همراه ایشان نبوده، درحالی که همراه شخصیت‌ها باید تیم پزشکی حاضر باشد. تیم پزشکی زمانی هم که متوجه شدند، فرصت از دست رفته بود و شاید اگر بودند هم نمیتوانستند کاری کنند. اما اگر این گزارشی که به من داده شده درست باشد کوتاهی کردند.

(منبع ایسنا)
     
  
مرد

 
تیتر روزنامه های دوشنبه ۱۳۹۵/۱۰/۲۰

     
  
مرد

 
اطلاعیه خانواده آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به مناسبت رحلت رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام

بسم الله الرحمن الرحيم
روح بلند بزرگمرد تاریخ معاصر ایران به مرادش خمینی کبیر پیوست. آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در حالی امشب و در شب شهادت امیرکبیر دار فانی را وداع کرد که طی ۶۰ سال مبارزه و مجاهدت، عمر خود را صرف مردم ایران نمود؛ مردمی که اینک با احساسات پاک خود تسلی خاطر بستگان و علاقه‌مندان ایشان هستند.

خمینی کبیر مراد هاشمی فرمود: «هاشمی زنده ‌است چون نهضت زنده است» و امروز باید گفت هاشمی زنده است چون خمینی زنده است. امروز اگرچه جسم خسته هاشمی که یادگارهای فراوانی از شکنجه‌های دوران مبارزه در خود دارد آرام گرفته است، اما تفکر هاشمی و نگاه بلند او در میان میلیون‌ها ایرانی سرافراز جریان دارد و کدام حیاتی بالاتر از تداوم بینش این شخصیت بزرگ.

هاشمی در حالی به همرزمانش بهشتی، مطهری و باهنر پیوست که ماموریت خود را در دفاع از انقلاب و حراست از آینده ایران به بهترین نحو برآورده ساخت و در این راه چه پیش از انقلاب و چه در طول چهار دهه سپری شده از انقلاب آماج تیرهای زهرآگین بود.

هاشمی برای مردم زیست و برای مردم کوشید و مردم چه زیبا قدر این بزرگمرد را دانستند و با حمایت‌های بی‌دریغ خود عزتی کم‌نظیر را در میان همه بی‌ مهری‌ها برایش رقم زدند.

جمهوری اسلامی و رهبری انقلاب اگرچه یاوری دیرینه و رکنی رکین را از دست داد، اما راه هاشمی ادامه خواهد داشت و جوانان این کشور آینده‌ای درخشان را همان‌گونه که هاشمی آرزوی دیرینه‌اش را داشت رقم خواهند زد.

مراسم تشییع پیکر پاک آیت‌الله هاشمی رفسنجانی روز سه‌شنبه ۲۱ دی‌ماه از ساعت ۱۰ صبح از دانشگاه تهران آغاز و پیکر این مبارزه نستوه در کنار مرقد مطهر فاطمه معصومه (س) در قم،‌ مبدأ مبارزه آرام خواهد گرفت.

در پایان ضمن تسلیت این ضایعه به ملت شریف ایران و رهبر معظم انقلاب و مراجع تقلید امید دارد روح این بزرگمرد با ارواح طیبه،‌ اولیای الهی،‌ شهدای انقلاب و امام شهدا محشور گردد.

[aligncenter]

پس از آنکه تا ساعت ۱ بامداد جمعی از مقامات کشوری و لشگری در حسینه جماران با مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی (ره) وداع کردند ، تا لحظاتی دیگر،پیکر ایشان در بیت امام در جماران شستشو و غسل داده خواهد شد[/align]
     
  
مرد

 


بي قانوني و حصر نيمه رسمي رئيس دولت اصلاحات؛ سيدمحمد خاتمي از حضور در مراسم تشييع جنازه، نماز ميت و خاكسپاري آيت الله هاشمي رفسنجاني منع شد!!
     
  
صفحه  صفحه 4 از 115:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  112  113  114  115  پسین » 
سیاست

بحث سیاسی روز بی تعارف

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA