انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ایران
  
صفحه  صفحه 17 از 21:  « پیشین  1  ...  16  17  18  19  20  21  پسین »

اینجا ایران است


مرد

 
اینجا ایرونه همه خودشونو بحق و بقیه رو باتل میدونن کار خودشون درسته و بقیه غلط
دیوونه سکسم
     
  
زن

 
اینجا ایران است جایی که...
قیمت ماست سون۸ هزار تومن
قیمت ویندوز سون ۳ هزار تومن...
     
  

 
اینکه میگیم ایران و کلی سندیات به رخ میکشیم. دگ تغییر کرده تو هر لحاظ . شرایط زیست محیطی. شرایط معماری . هنر . علم . تو هر زمینه ای ما از دست دادیمشون با اینکه مختص ما بود. الان دگ نمیتونیم بگیم ایران. چون پر غرورترین . دروغ گو ترین مردم دنیا رو داریم . یه واقعیته. علم دقیقا کپی برابر اصل. در مورد هنر ماها بلدیم از هنر استفاده کنیم خیلی خوب ولی شعور و درک هنر و نداریم یه واقعیته. معماری ماها استادان معماری بودیم . بیس کار بودیم. الان دگ خودتون میدونید. منابع و طبیعتمونم که در حال از دست دادن . فراموشی و فراموش شده ..... . الان دگ نمیتونیم افتخار کنیم . چون این مدال افتاده دست غربیا. یه واقعیته. بهتره به جای اینکه انقدر از خودنون بگیم یه کم به رفتارا و اعمال و وظایف خودمون بیشتر دقت کنیم. البته من قصد توهین به هیچ کس و ندارم و همین جا هم اگه............. ، عذرخواهی میکنم
     
  

 
مرسی از مطالب اموزنده
     
  
مرد

 
اینجا ایران است. جایی که ما مردمش بدون توجه به وظایف خودمون و مراقبت از رفتارمون دائما از دیگران انتظار داریم. جایی که دروغ. ریا و دو رویی بدجوری همه گیر شده
     
  
مرد

 
خلاف اندر خلاف اندر خلاف

Make the REST of your life, the BEST of your life
     
  
زن

 
نه بسته ام به کس دل نه بسته کس به من دل
چو تخته پاره بر موج رها رها رها من
     
  
زن

 
زن‌پوشی در خیابان‌های قم به مناسبت راهپیمایی ۲۲ بهمن در سال 94



سایت فرارو نوشت: تصاویر زیر از مراسم راهپیمایی قم در شبکه های مجازی منتشر شده است.
این افراد، چهره تفنگداران آمریکایی را که مدتی قبل در خلیج فارس دستگیر شدند، بازسازی کرده‌اند.






یه پیشنهاد به دوستان برگزار کننده مراسم در قم :
شما که انقدر هنرمند هستید تصاویر دختران تن فروش ایرانی در کشورهای دیگه از جمله امارات رو هم بازسازی کنید . اینجوری بیشتر اقتدار علوی شما به نمایش گذاشته میشه

البته این هم تصویر واقعی تفنگداران امریکایی

نه بسته ام به کس دل نه بسته کس به من دل
چو تخته پاره بر موج رها رها رها من
     
  ویرایش شده توسط: nnasrin   
زن

 
نه بسته ام به کس دل نه بسته کس به من دل
چو تخته پاره بر موج رها رها رها من
     
  

 
کشتار خاموش صنایع غذایی در ایران

فاجعه در صنایع غذای...

همه حواسشون به سایپا وایران خودروست, نمیدونن که صنایع غذایی چه بلایی سر مردم داره میاره.
نامه تکان دهنده یک کارشناس ارشد صنایع غذایی و عضو نظام غذا و دارو و دامپزشکی اصفهان(که تقاضا کرده نامش برده نشه)!!
ایشون مدت زیادی در کارخانه های مطرح صنایع غذایی کشور مشغول به کار بودن..!
بنده کارشناس ارشد صنایع غذایی و عضو نظام غذا و دارو و دامپزشکی اصفهان هستم لذا تجربیاتی که از فعالیت تواین زمینه ها دارم که لازم دونستم به هموطنای عزیزم اعلام کنم .
تغذیه ی کنسرو شده به هیچ عنوان مصرف نکنید!! مجدد تاکید میکنم (به هیچ عنوان مصرف نکنید).
اینجانب طی فعالیت در چندین کارخانه ی موادغذایی با برند معتبر بعنوان مسئول فنی و مدیریت خط تولید اعلام میکنم سطح رعایت بهداشت در تهیه و تولید تغذیه ی مصرفی ملت فوق العاده ضعیف ودر حد صفر میباشد.
استفاده از نیتریک اسید بعنوان نگهدارنده تاحد یک پی پی ام در هزارکیلو ماده غذایی مجاز هست ولی متأسفانه با بیل میریختن تو شیر فاسد و بااون دوغ تهیه میکردن!(کارخانه فوق العاده معتبر)
استفاده ا ز رنگ غیرمجاز وغیر خوراکی + استخوان وامعا و احشا مرغ + پوست مرغ + استفاده از لاشه ی گاو مبتلا به بروسلوز که البته طی فرایندهایی که انجام میشه غیربیماری زا شده ولی بسیار کریح المنظر و شامل تاول های خیلی بزرگ در سطح لاشه هست (که سرشار از هورمون و مواد آنتی بیوتیک هست) در تولید سوسیس وکالباس!!!

پنیر پیتزا ی که در تولید آن از فضولات دامی استفاده شده که منجر به مسمومیت سایر مصرف کنندگان پیتزا وپنیر پیتزا شد وبنده با چشمان خودم دیدم که آقای تولیدکننده رشوه ی ۲۰۰ میلیون تومنی رو پیشنهاد داد برای ساکت موندن موضوع (که البته صدا قضیه در نیومد حالا جریان چی شد نمیدونم!!) میکس شدن امعا واحشا مرغ با سایر افزودنی ها برای تولید سالاد الویه ی مرغ(یکی از معتبرترین تولیدکنندگان)
ودر تجربه ی اخیر بنده در یکی از کارخانجات معتبر استان در زمینه تولید رب هست که متأسفانه حداقل۷۰درصد گوجه ی مصرفی گندیده وکپک زده و آب شستشوی گوجه فوق العاده کثیف دراثر تکرار شستشو و عدم تعویض آب ورعایت بهداشت کارگران صفروهمچنین میکس شدن ضایعات و حشرات و جانوران موجود در مزرعه و گوجه ها مانند سوسک , مارمولک , و به ندرت موش همراه با گوجه های مصرفی برای تولید رب گوجه اونهم با برندی معروف و مطرح و صادراتی میباشد حالا دیگه برندهای ضعیف رو خودتون ارزیابی کنید
ودرنهایت وبا عرض تأسف استفاده از وایتکس در شیربعضی ازگاوداری های صنعتی جهت پایین آوردن بار میکروبی شیر. از اونجایی که این نگهدارنده ها از جذب کلسیم واهن وویتامین B در بدن جلوگیری میکندکه باعث الزایمر,حواسپرتی وریزش مو درسن ۳۵سالگی میشود.
نکته ی قابل توجه اینه که مسئولین فنی ومدیران تولید مشغول در کارخانجات غذایی در صورت اعتراض به وضع بهداشت در تولید منجربه اخراج یا بلوکه شدن حقوق چندماهه شده و هیچ حمایتی از آنها نشده لذا مجبور به سکوت هستند.
شایان ذکر هست عامل اصلی شیوع سرطان کبد مصرف بی رویه ی محصولات کنسرو شده میباشد.

باور کنید دوستان سطح ایمنی بهداشتی این مواد غذایی تولیدی در بیشترین کارخانه های معتبر و سطح یک کشور به قدری زیاد هست که تولید کنندگان هرگز برای خانواده ی خود از این مواد تولیدی استفاده نمیکنند.(شاهد این مسله بودم که عرض میکنم)
با احترام.
یک کارشناس ارشد صنایع غذایی و عضو نظام غذا و دارو و دامپزشکی اصفهان.

تا میتونید، همه جا اطلاع رسانی کنید
عملا دارن نسل ایرانی رو نابود میکنن...
تاریخ در مورد این برادران خواهد نوشت...
[/b][/align]
برای زندگی کردن باید سازش کنی
     
  
صفحه  صفحه 17 از 21:  « پیشین  1  ...  16  17  18  19  20  21  پسین » 
ایران

اینجا ایران است

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA