انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
سکس ضربدری و محارم
  
صفحه  صفحه 29 از 145:  « پیشین  1  ...  28  29  30  ...  144  145  پسین »

سکس دو نفره با همسر!!


زن

 
اسم تاپیک عوض کنیم بذاریم
وقتی توهم میزنین ، سکس دو نفره با همسرتون رو چگونه فرض میکنید؟
     
  
مرد

 
ali104: درود بر همه دوستان عزیز
دوستان عزیز من متاهلم و تصور اینکه سکس ضربدری کنم و بعدش باز هم بتونم با همسرم زندگی کنم ندارم ولی اینکه زن یا شوهر با توافق هم با کسی دیگه سکس کنند نشانه بی غیرتی نیست یا اینکه اگه همسر یا خواهر با کسی سکس کرد با چاقو شکمشو پاره کنیم و فکر کنیم با غیرتیم.
در کشور مالاوی سکس قبل از ازدواج برای خانمها اجباریه یا اگه کسی همسرش فوت کنه (چه مرد و چه زن) شب دوم یکی از دوستان نزدیکشون همسرشو برای سکس به مدت چند روز پیش اون میفرسته. میخوام بگه اینها قراردادهای فرهنگی هست که در طول تاریخ یک ملت شکل میگیره و همه فکر میکنند باید همونطور رفتار کرد.
در ایران یک عده برای آزادی به خیابانها رفتند و اونها رو گرفتند و کشتند و حتی به مردان هم تجاوز کردند و ملت خاموش در خانه ها موندند و خودشونو غیرتمند به حساب میارن
ولی در آمریکا یا فرانسه اگه این اتفاقات بیفته مردم به راحتی برای صیانت از آزادی و شرافت واقغیشون تا دم مرگ مبارزه میکنند ولی همسرشون معمولا قبل ازدواج چند تا دوست پسر داشته و حتی شاید بعدش هم روابط آزاد داشته باشند و این یک امر عادی هست براشون.
به ما مردم ایران تعریف غیرت و شرافت واقعی رو اشتباهی یاد دادند
یکی از عالیترین نظراتی بود که خوندم تو ایران فقط همه از دیدی خودشون نگاه میکنن وقتی چیزی براشون منطقی نباتشه فکر میکنند دروغه یا اشتباهه یا هیچکس نباید انجام بده جون تو ایران اشتباهه ملت ما متاسفانه طوری بار اومدن تو این ۳۰ سال که ذهنشون خیلی محدوده و بالاتر از خودشون رو نمیتونن ببینند و واقعا سقف برای افکارشون گذاشتن
در همین حوالی كسانی بودند كه میگفتند بدون تو نفس نمیكشیم ولی امروز در آغوش دیگران نفس نفس میزنند.
     
  
مرد

 
فکر کنم واقعیت اینه که هیچکی اونقدرا از ازدواجش راضی نیست...متعهدیم بهم، عاشق همیم اصلا ولی همدیگه رو دوست نداریم یا برعکس...شاید به دوره و زمونه و کیفیت عشق و عاشقیه این روزا بر می گرده
     
  ویرایش شده توسط: nuinstav   
↓ Advertisement ↓
TakPorn
مرد

 
من خیلی دوست دارم همسری داشته باشم، که به اندازه کافی با هم صمیمی باشیم، و از نظر علایق جنسی همگن باشیم، که بتونیم با همدیگه یک کیر رو بخوریم، یک شب با یک نفر سوم رابطه جنسی داشته باشیم (مذکر یا مونث) بسته به مود مشترکمون، و فرداش خیلی خوب و راحت جریان طبیعی زندگیمون رو پیش بگیریم.
ولی خوب متاسفانه این یک آرزو است و فکر می کنم به همین خاطر هم هست که هنوز مجرد موندم و همسری پیدا نمی کنم
خواستم شاعر چشمان تو باشم
باد حواسم را برد
     
  
زن

 
من که خیلی دوست دارم یه زن دیگه بیاد ۲ تایی بریم سراغ شوهر شهوتیم
+ + آتیش پاره شیطون + +

Signature
     
  

 
لذتی که تو سکس ضربدری هست تو سکس دو نفره با همسر نیست
+++ دنیای بی سکس یعنی هیچ +++

Signature
     
  
مرد

 
خیلی خوبه بهترین نوع رابطه است
     
  
مرد

 
هر کی تجربه داره.. میدونه...
خیلی جذاب و لذت بخشه..
خصوصا زمانی که طرفین هم دیگه را بپسندند
کار هر کسی هم نیسا
     
  
مرد

 
بخداوندیه خدا فکرشم زجراور و کشنده هستش
عزیزاییکه میگن عالیه و ... مطمئنن یا مجردن یا خالی میبندن
خود را فدا کنم بهتر از آنست که دیگران را نابود کنم
     
  
مرد

 
اونایی ک تن به این کار میدن اصولا یا مشکل روحی دارن و تو گذشتشون دچار ضعف و کمبود توجه شدن ک بعد ازدواج اینجوری جبرانش میکنن که البته کم کم میفهمن چ اشتباهی کردن ولی برگشتی نداره یا هم ک ضعف جسمی و ناتوانی در جواب دادن به نیاز طرفشون دارن که نمیفهمن دارن به چ چیز غلطی اوکی میدن!البته اونایی که طرفدار این داستانا هستن بیشتر افرادی هستن ک به عنوان نفر سوم میخان تو این رابطه باشن و جز لذت و شهوت چیزی براشون اهمیت نداره.چون حتما سکس مفت و مجانی با اجازه یه زوج جلو چشماشون هرکسی رو قلقلک میده.چون یه جور احساس قدرت داره انگار.که بازم ب نظرم به خاطر کمبود توجه و ضعف روحیه در این افراده.
بیاید غیرت رو درست بفهمیم و با دوست داشتن و عشق روشو نپوشونیم....
زندگی زیباست
مثه لبخند تو ...
     
  
صفحه  صفحه 29 از 145:  « پیشین  1  ...  28  29  30  ...  144  145  پسین » 
سکس ضربدری و محارم

سکس دو نفره با همسر!!

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA