انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
سیاست
  
صفحه  صفحه 50 از 62:  « پیشین  1  ...  49  50  51  ...  61  62  پسین »

Political News | آخرين خبر .......... (خواندن پست اول الزامیست)


مرد

 
ابهام در سرنوشت سرباز مفقود شده حادثه میرجاوه

مجروح حادثه: تروریست ها سرباز را با خود بردند






چهارشنبه شب نیروهای مرزبانی هنگ میرجاوه استان سیستان و بلوچستان حین تعویض پست در میل ۱۰۰ مرزی، در تله تروریست های تکفیری قرار گرفته و قبل از اینکه بتوانند اقدامی انجام دهند، توسط این تروریست ها ۹ نفر از نیروها و سربازان مرزبانی به شهادت رسیدند.

ساعتی بعد آمار شهدای این حادثه ۱۰ نفر و تعداد مجروحان دو نفر اعلام شد. اما دادستان زاهدان و مسئولان مرزبانی آمار شهدا را ۹ نفر اعلام کردند. فردای روز حادثه مسئولان مرزبانی کشور مدعی شدند یکی از سربازان حاضر در محل حادثه مفقود شده و هیچ اطلاعی از او در دست نیست.

با مشخص شدن مفقود شدن یک سرباز، نیروهای هنگ مرزی میرجاوه که احتمال می دادند، این سرباز در نقطه ای دیگر به شهادت رسیده باشد به جستجوی گسترده محل حادثه و اطراف آن پرداختند اما هیچ ردی از سرباز براتی که مفقود شده بود، به دست نیامد.

در حالیکه معمای گم شدن این سرباز همچنان ادامه داشت،داود باشتنی سربازی که در این حادثه مجروح شده بود، مدعی شد: وقتی تروریست ها به سمت ما حمله کردند،تنها توانستم در قسمت جنگلی و پشت درختان مخفی شوم. بعد از اینکه تروریست ها نیروها را به شهادت رساندند، به نیروهای کادری تیر خلاصی زدند. در دقایق آخر دیدم که آنها یکی از سربازان که زنده بود را با خود بردند.

حال اگر اظهارات این سرباز درست باشد، باید دید مسئولان کشور برای رهایی سرباز مفقودی از دست تروریست ها چه اقداماتی را انجام می دهند.




منبع
     
  
زن

andishmand
 
limoshirin65: حال اگر اظهارات این سرباز درست باشد، باید دید مسئولان کشور برای رهایی سرباز مفقودی از دست تروریست ها چه اقداماتی را انجام می دهند.
همون کاری رو خواهد کرد که در قبال سربازان گروگان گرفته شده توسط داعش انجام داد . بی تفاوتی محض تا اینکه خبر کشته شدن اون سرباز بیچاره برسه و با دادن لقب شهید وظیفه ملی و انسانی را انجام خواهند داد .
اما اگر حالا آقای علم الهدی خون دماغ بشه ؟
ناگهان رسیدی
و خوشبختی شیشه ی عطری بود
که از دستم افتاد
و در تمام زندگیم پخش شد!
     
  
مرد

 



لحظاتی پیش سعيد كريميان مدير گروه جم تي وي در دفتر كار خود در تركيه با گلوله ترور شد و جان به جان آفرين تسليم كرد.

هنوز فرد يا گروهي مسئوليت اين ترور را بر عهده نگرفته است.
     
  
مرد

 
امد نیوز صحبت های امیر عباس فخر آور ( برادر زن ، برادر سعید کریمیان) رو گذاشته .تو کلیپ میگه عوامل جمهوری اسلامی ترور کردن ایشون رو
     
  
مرد

 
نشت بنزین در جوی آب و آتش‌سوزی ۱۰ خودرو در خیابان شریعتی






نشت بنزین و ورود آن به جوی آب سبب آتش گرفتن آن در بخش هایی از خیابان شریعتی و سوختن چند خودرو شد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ محمد رازقی، رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران، در این باره گفت: گویا نشت بنزین از پمپ بنزین واقع در خیابان شریعتی وارد جوی آب شده و در طول حدود ۲۰۰ متر از جوی آب خیابان شریعتی حریقی رخ داده بود که پلیس بلافاصله در طول خیابان های ملک و خیابان پلیس محدودیت موقت تردد ایجاد کردند.






منبع
     
  
مرد

 
limoshirin65: حسینعلی شهریاری عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ایران در مورد فروش کلیه توسط افرادی که در فقر مفرط هستند گفت: "چه اشکالی دارد وقتی که فرد در فقر به سر می برد و با دریافت ۲۰ الی ۳۰ میلیون زندگی اش متحول می شود این کار را انجام دهد."

وی در مورد عوارض و مشکلات احتمالی اهداء کلیه نیز گفت: "این موضوع عوارض و مشکلات خاصی ندارد و انسان های زیادی هم با یک کلیه زندگی می کنند و از آن طرف هم عده زیادی نیازمند کلیه هستند که اگر کلیه به آنها نرسد دچار عوارض می شوند و جان خود را از دست می دهند."

به گفته این نماینده مجلس، پیوند اعضاء از نظر شرعی هم مشکل ندارد و مجوز دارد.
اولش اب و برق مجانی بود...یادتون بیاد اقایون و خانومایی که تو خریت به سر میبرید هنوز... سن خر پیره رو دارید ولی همون پاهایی رو میبوسید که جوون هاتونو داره لگد میکنه
     
  
مرد

 
andishmand: همون کاری رو خواهد کرد که در قبال سربازان گروگان گرفته شده توسط داعش انجام داد . بی تفاوتی محض تا اینکه خبر کشته شدن اون سرباز بیچاره برسه و با دادن لقب شهید وظیفه ملی و انسانی را انجام خواهند داد .
اما اگر حالا آقای علم الهدی خون دماغ بشه ؟
مرزبان در بند تروریست ها نیز به شهادت رسید



معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی خبر داد:
"سعید براتی" سرباز مرزبان اهل آشخانه که چند روز قبل در حمله تروریستی اشرار تکفیری در میرجاوه سیستان و بلوچستان اسیر شده بود به شهادت رسید.

محمدتقی ایرانی گفت :پیکر این شهید بزرگوار تحویل شده و چند روز آینده مراسم تشییع باشکوهی در استان برگزار خواهد شد.
     
  
مرد

 
شهادت ۲ مأمور مرزبانی در درگیری با تروریست‌های پژاک





همزمان با نخستین روز از ماه رمضان درگیری نیروهای هنگ مرزبانی با اعضای گروهک تروریستی پژاک منجر به شهادت ۲ مرزبان ایرانی شد.

لحظاتی پیش درگیری بین نیروهای مرزبان هنگ مرزی ارومیه با تروریست‌های گروهک پژاک منجر به شهادت ۲ تن از پرسنل ناجا شد.



منبع
     
  
مرد

 
واکنش مدیرعامل خانه موسیقی به نظر جوادلاریجانی درباره ربنای شجریان

به دنبال نامه محمدجواد لاریجانی درباره «خلاف موازین شرع بودن تلاوت ربنای شجریان»، مدیرعامل خانه موسیقی ضمن رد ادعای لاریجانی، پاسخ صریحی به گفته‌های وی داد.

حمیدرضا نوربخش در گفت‌وگو با «ایلنا» با اشاره به موضع‌گیری محمدجواد لاریجانی درباره ربنای محمدرضا شجریان گفت: ایشان تشکیکاتی کرده‌اند که به ظاهر بیشتر از زاویه علم قرائت بوده است که البته مشخص نیست ایشان اساسا چقدر با مسئله قرائت آشنایی دارند؛ این یک مسئله است. اما مسئله اصلی من این است که نامه‌ای توسط وزیر محترم ارشاد به رئیس سازمان صدا و سیما نوشته‌ شده؛ آقای دکتر محمدجواد لاریجانی ظاهرا مثل دیگر مواردی که از ایشان سراغ داشته‌ایم و تمایلشان برای پاسخگویی به مسایل مختلف، در این مورد هم ظاهرا جسارتشان از بقیه بیشتر بوده که پاسخ به این مسئله را شخصا برعهده گرفته‌اند.

این خواننده در ادامه افزود: سوال من این است که آقای دکتر جواد لاریجانی از کدام جایگاه کارشناسی درباره ربنای استاد شجریان صحبت می‌کند؟ ایشان استاد قرائت هستند؟ یا کارشناس قرآن؟ یا مفسر هستند؟

وی همچنین عنوان کرد: من به عنوان کسی که هم خواننده و هم قاری قرآن هستم و با قرائت آشنایی دارم، سخن می‌گویم. اول اینکه همه ما می‌دانیم استاد شجریان کسی است که در قرائت قرآن از طفولیت کار کرده‌اند و اصلا آدم ناآشنایی در این زمینه نبوده‌اند. استاد شجریان در جلسات قرآن بزرگ شده، پدرش نیز هم قاری قرآن بوده و هم برگزارکننده جلسات و کلاس‌های قرآنی بوده است.

نوربخش گفت: استاد شجریان از کودکی با صوت قرآن بزرگ شده و با قاریان بزرگ جهان و شیوه‌های قرائتشان آشنایی داشته و دارند. حتی خودشان در مسابقات بین‌المللی قرائت قرآن مقام آورده است. در این میان چطور کسی که در وادی کار قرآنی هیچ سابقه‌ای نداشته؛ به خودش اجازه می‌دهد اینگونه جسورانه و با اعتماد به نفس درباره مقوله‌ای که اطلاعاتی در موردش ندارد، سخن بگوید؟! ایشان فکر کرده‌اند وقتی واژگان خاصی را که صد در صد حرفه‌ای‌ست و به هیچ عنوان مخاطب عام آنها را نمی‌فهمد به کار ببرند، مطلب تمام می‌شود؛ اما در واقع اینگونه نیست.

مدیرعامل خانه موسیقی در ادامه افزود: یکی از بهترین قرائت‌ها و اجراها در زمینه مناجات‌خوانی همین اجرای ربنای استاد شجریان است. مناجات‌خوانی با تلاوت قرآن تفاوت دارد. استاد شجریان نوارهایی در زمینه قرائت قرآن دارد که سی‌دی‌هایش موجود است؛ آقای دکتر لاریجانی می‌توانند به این نوارها مراجعه کنند. استاد شجریان قرائتی دارند که بر شیوه مرحوم استاد مصطفی اسماعیل اجرا شده است. آن زمان وقتی قاریان بزرگ این قرائت را گوش داده‌اند؛ همه لب به تحسین گشوده‌اند. وقتی شما در مقام مناجات چیزی را می‌خوانید ممکن است مقداری از مولفه‌های قرائت قرآن فاصله بگیرید.

وی عنوان کرد: ربنای شجریان یکی از بهترین نمونه‌های مناجات‌خوانی است؛ ضمن اینکه استاد شجریان نیز در این زمینه ادعایی نداشته و این ربنا را به عنوان الگویی برای تمرین عده‌ای ضبط کرد که بعدها پخش شد و بسیار مورد اقبال مردم قرار گرفت و ملت ما سال‌های سال با آن زندگی کرده‌اند. امروز ربنا در گوش و ذهن همه مردم ما هست و هر وقت پخش می‌شود؛ مردم به یاد لحظات نورانی افطار ماه مبارک رمضان می‌افتند.

حمیدرضا نوربخش گفت: نکته آخر اینکه می‌خواهم به آقای دکتر محمدجواد لاریجانی بگویم با این قاعده‌ای که شما می‌گویید اذان مرحوم موذن‌زاده اردبیلی نیز از نظر قواعد قرائت قرآن مشکل دارد. ایشان لطف کنند به صدا و سیما بگویند دیگر اذان موذن‌زاده اردبیلی را پخش نکنند. به دلیل اینکه اگر بخواهم از نظر قواعد تجوید بررسی کنیم اذانی که مرحوم استاد موذن‌زاده اردبیلی گفته‌اند اذان فارسی محسوب می‌شود و از لحن فارسی در آن استفاده شده و تجویدش هم متفاوت است. حال آنکه این اذان حالی دارد که ما می‌بایست به دنبال روح حاکم بر آن باشیم. مردم هم روح حاکم بر آن اثر را دیدند و پذیرفتند. امروز اذان موذ‌ن‌زاده اردبیلی با روح و جان مردم ممزوج است. اگر شما از مردم ایران بپرسید کدام اذان را بیشتر دوست دارید حتما اکثریت‌شان می‌گویند اذان موذن‌زاده اردبیلی. این طبیعی‌ است چون کسی کار به لحن اثر ندارد و به قول شاعر "ما درون را بنگریم و حال را".

این خواننده افزود: بسیاری از مردم کوچه و بازار هم اذان می‌گویند. اتفاقا در بسیاری مواقع، موذنان و مکبران مساجد همین مردم ساده کوچه و بازار هستند. همه مردم هم این ماجرا را پذیرفته‌اند و کسی به آنها نمی‌گوید آیا شما تجوید کار کرده‌اید یا نه؟! شما لحنت را برو درست کن؛ شما قرائت کار کن. همه مردم ما بسیاری از همین اذان‌ها یا مناجات‌ها را که تنها با جان و دل اجرا می‌شود با تمام وجود پذیرفته‌اند و کسی هم با آنها مشکل ندارد. بنابراین این دلایل اصلا موجه نیست و دوستان بهتر است دنبال دلیل دیگری برای پخش نکردن ربنا باشند
     
  
مرد

 
ابتلا به تب کریمه کنگو در ایران؛ «شناسایی ۲۸ مورد ابتلا و مرگ دو تا سه بیمار»



براساس اظهارات مقام‌های وزارت بهداشت ایران، از ابتدای امسال دست کم ۲۸ نفر به بیماری تب کریمه کنگو مبتلا شده‌اند که دو نفر از آنها در استان‌های هرمزگان و کرمانشاه فوت شده‌اند و یک فرد مبتلا به این بیماری نیز در استان اصفهان فوت شده است.


تب کريمه کنگو در شهرستان مبارکه اصفهان يک قرباني گرفت! جسد اين قرباني بدون حضور مردم، در فاصله ۱۰ متري، علي رغم قرار داشتن جسد داخل وکيوم و تابوت پلاستيکي پِرِس شده و دفن در عمق 3 متري زمين با شفته آهک دفن شد.

رئيس مرکز بهداشت شهرستان مبارکه مرگ يک جوان از اهالي شهرستان در شهر ديزيچه را بر اثر ابتلا به ويروس تب کريمه کنگو تاييد کرد.





رئيس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مبارکه اظهار داشت؛ يک جوان از اهالي شهر ديزيچه حدود ۱۰ روز قبل در اثر ذبح يک گوسفند و نيش کنه از اين دام به ويروس اين بيماري مبتلا شده بود که در بيمارستان خانواده اصفهان بستري شده و متاسفانه بعد از يک هفته جان خود را با وجود انجام اقدامات درماني، از دست داد.



منبع
     
  
صفحه  صفحه 50 از 62:  « پیشین  1  ...  49  50  51  ...  61  62  پسین » 
سیاست

Political News | آخرين خبر .......... (خواندن پست اول الزامیست)

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA