انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
گفتگوی آزاد
  
صفحه  صفحه 2 از 2:  « پیشین  1  2

زادگاه و خواستگاه اصلی دموکراسی (حقوق بشر) ؟؟


مرد

 
دموکراسی و حقوق بشر


ابطحی: حالا که صفحه ای به نام رهبری در فیس بوک ایجاد شده، این فضا را رفع فیلتر کنید



محمدعلی ابطحی در وبلاگ خود با اشاره به ایجاد صفحه ای به نام "رهبر معظم انقلاب" در فیس بوک نوشت:

افتتاح صفحه رهبر معظم انقلاب در فیس بوک بازتاب گسترده ای در جهان پیدا کرده است. بر اساس تحقیقاتی که کرده ام، این صفحه مرتبط با دفتر معظم له است و در دنیای مجازی، این صفحه مثل خیلی از اتفاقات این دنیا، جعلی نیست. هم چنان که حضور شخصیت های حقیقی مهم دیگر دنیا در فیس بوک قبلا مورد توجه محافل رسانه ای جهان قرار گرفته بود. آخرین آنها حضور رسمی پاپ در این صفحه بود. این دنیای جدید را که از نظر جمعیت بعد از چین و هند، پر جمعیت ترین مجموعه انسانی است، نمی شود نادیده گرفت. آمار ایرانیان مقیم این عرصه مجازی اگر چه دقیقا مشخص نیست، اما قطعا ملیون ها ایرانی در داخل و خارج پای این تریبون دو طرفه نشسته اند. هم حرف می زنند و هم حرف میشنوند. . .

من معتقدم این حضور برای مسئولان سیاست گزار اینترنتی و مخابراتی کشور لوازمی دارد که باید به آن توجه نمایند. مهمترین آن به اعتقاد من رفع فیلتر شدن این صفحه است. ارتباط گیری با بالاترین مقام کشور از سوی کسانی که در این آب و خاک مانده اند، با فیلتر شکن اهانت به رهبری و مردم ایران است. هم چنان که قبلا هم نوشته بودم، حتی اگر رهبری معظم در این صفحه حضور پیدا نکرده بودند، باز هم اعتقادم بر این بود که فیلتر کردن فیس بوک به نفع مردم و جوانان و حتی اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران نبود. در این مجموعه جهانی عمدتا فرهیختگان و اهل علم و سواد حضور دارند و برای نسل فرهیخته ایرانی که بیشتر آنان در داخل کشور هستند و قله های بزرگ علمی را هر روز فتح می کنند، شایسته نیست که در این مجموعه جهانی با فیلتر شکن حضور پیدا کنند.

علاوه بر این، حتی اگر از نگاه افراطیون عقیدتی و اخلاقی هم به فیلتر کردن صفحه فیس بوک نگاه کنیم که معتقدند این ارتباطات نسل جوان را در معرض تزلزل های اخلاقی قرار می دهد - همچنان که به این نکته در مصاحبه ها اشاره کرده اند- بازهم فیلتر کردن فیس بوک از همان پایگاه فکری هم بیشتر باعث قرار گرفتن جوانان در معرض تزلزل قرار می دهد. زیرا اولا کسانی که از این صفحه ارتباطی برای رفتارهای غیر اخلاقی استفاده می کنند، بسیار اندک است. اما فیلتر کردن صفحه ای که به هر حال با همین شرایط فیلتر میلیونها ایرانی در آن حضور دارند، باعث میشود همه آنان به خاطر رفتن به صفحه فیس بوک امکان سرزدن به همه سایت های غیر اخلاقی و یا سیاسی ای را که مورد نظر نظام جمهوری اسلامی نیستند، به راحتی به آنها می دهد. در حقیقت فیلتر کردن فیس بوک، بسته تشویقی است که فیلتر کنندگان در اختیار همه مخاطبان ملیونی فیس بوک قرار می دهند تا رفتن به سایت های غیراخلاق تسهیل شود...

نکته سوم اینکه وقتی میلیون ها ایرانی در فیس بوک هستند، و عملا از ان استفاده می کنند، قانون گزاران و تعیین کنندگان سیاست مجازی باید حرمت امامزاده قانون را به عنوان متولیان این بخش نگه دارند. به خصوص وقتی در این صفحه فیلتر شده بسیاری از شخصیت های نظام از قدیم حضور داشتند و به همین دلیل حضور پیج رهبری معظم انقلاب وظیفه حقوقی سیاست گزاران این حوزه را خیلی سنگین تر می کند... حضور رهبری در فیس بوک را باید خوش آمد گفت و از این اقدام که نشانه همراهی رهبری کشور با تکنولوژی و فضای دنیای فعلی است باید تقدیر کرد. هم اداره کنندگان این صفحه رسالت مهمی دارند و هم کسانی که صفحه معظم له را لایک می کنند وظیفه سختی دارند که به دور از سخافت ها و بی ادبی ها و اهانت های رایج، امکان باز ماندن این تریبون دوطرفه بین مردم وعالیترین مقام کشور را فراهم نمایند و اداب آن را رعایت نمایند.
     
  ویرایش شده توسط: christopher   
مرد

 
دموکراسی و حقوق بشر


سخنان محمد خزاعی، نماینده ایران در سازمان ملل پیش از تصویب قطعنامه‌ای درباره موضوع حقوق بشر در ایران در روز پنج شنبه در نشست مجمع عمومی سازمان ملل :



من یک پیام ساده برای کسانی که امروز در این جا جمع شده اند، دارم، هیچ قطعنامه هدفمند غیرمنصفانه ای نمی تواند دولت من را از تعهدش به ارتقاء و محافظت از حقوق بشر همه ایرانیان باز دارد.

در زمینه بانیان این قطعنامه به ویژه کانادا، آمریکا و همتاهای اروپایی شان نیز باید به خاطر داشته باشیم که همه سیاست های افتراء و تحریف حقایق علیه جمهوری اسلامی ایران تاکنون نتیجه ای نداشته است. سال های سال اتخاذ این سیاست باید درس هایی را به پیشگامان و حامیان آن داده باشد، این که ایران و هیچ کشور دیگری در برابر فشار، ارعاب، بدگویی و ریاکاری تسلیم نخواهند شد.

با توجه به این مطالب امیدوارم که نمایندگان برجسته کشورهای عضو سازمان ملل با دادن رای مخالف به قطعنامه L.51 مسیر درست را انتخاب کند.

________________________

این قطعنامه که از سوی دولت کانادا پیشنهاد شده بود مورد حمایت ۴۲ کشور قرار گرفت.

کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل، سرانجام با ۸۳ رای مثبت، ۳۱ رای منفی و ۶۸ رای ممتنع این قطعنامه را علیه جمهوری اسلامی به تصویب رساند.
     
  ویرایش شده توسط: christopher   
زن

 
همچین جای وجود نداره
سلام به همه دوستان
     
  
مرد

 
ایران .. کوروش کبیر
در رفتن جان ازبدن , گویندهرنوعی سخن
من خود به چشم خویشتن , دیدم که جانم می رود
     
  
زن

 
با جناب ایرانی موافقم اولین زادگاه دموکراسی ایران و سردمدار دموکراسی پدر همه ی ایرانیان کوروش کبیر هست.
اگر شاد بودی آهسته بخند تا غم بیدار نشود،
اگر غمگین بودی آرام گریه کن تا شادی ناامید نشود...
     
  

 
بنظرم در کشور های اروپایی سال های ۱۴۰۰ میلادی
     
  
مرد

 
salam
     
  
زن

 
سرزمین پارسی،پدر ایران زمین کوروش کبیر و منشور حقوق بشر .
Moni
     
  
صفحه  صفحه 2 از 2:  « پیشین  1  2 
گفتگوی آزاد

زادگاه و خواستگاه اصلی دموکراسی (حقوق بشر) ؟؟

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA