انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
سیاست
  
صفحه  صفحه 17 از 19:  « پیشین  1  ...  16  17  18  19  پسین »

Daesh | داعش


مرد

 
گاف بزرگ فیلم سازان داعش!!




در جدیدترین فیلم ساخته شده توسط گروه داعش که تصویرش را ملاحظه میفرمایید ، گروه داعش اعلام کرده است ، اهل سنت ایران در حضور رئیس‌جمهور ایران ، شکنجه می شوند!!

این ویدئو که به سرعت در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است ، گاف بزرگی برای فیلم سازان داعشی محسوب میشود.


گروه داعش که در آستانه سقوط دو مقر خود در موصل و رقه ویدئوهایی را با هدف برانگیختن اهل سنت ایران تهیه کرده است در فیلم جدید خود یک گاف بزرگ دچار شده است.


این گروه تروریستی در اشتباه خنده دار تصویر بازدید رئیس دولت اصلاحات از «موزه عبرت ایران» را تحت عنوان شکنجه اهل سنت ایران در حضور رئیس‌جمهور ایران منتشر کرد.
در این فیلم رئیس دولت اصلاحات مقابل عکسی نشان داده می شود که مربوط به شکنجه مبارزان دوران رژیم شاه است و داعشی ها عکس مذکور را به عنوان شکنجه اهل سنت در حضور خاتمی جا زده اند.
     
  ویرایش شده توسط: limoshirin65   
مرد

 
limoshirin65: گاف بزرگ فیلم سازان داعش!!

گروه تروریستی داعش پس از گاف ویدئوییِ خود در مورد رئیس دولت اصلاحات، ساعاتی پیش دست به انتشار ویدئویی به زبان فارسی زد که در آن ، ایران را تهدید کرد است





این ویدیو که ۳۶ دقیقه طول دارد با عنوان "سرزمین فارسی ‌زبان: از دیروز تا امروز" بر روی شبکه‌های اجتماعی داعش در عراق منتشر شده است.

در این پیام آمده: خامنه‌ای، تو فرد منفوری هستی که رژیم به ظاهر اسلامی را کنترل می‌کنی، ما خیلی زود خانه تو را مثل این خانه ویران خواهیم کرد.



پی نوشت:

‏در ایام انتخابات جمهوری اسلامی نیازمند تشدید جو امنیتی است،

و داعش با تهدید ایران بهانه انرا میدهد!

دشمنانی که همکار هم اند!!!


     
  
زن

andishmand
 
limoshirin65: علت حمله، صرفا به دلیل حملات شیمیایی بشاراسد بوده ، و البته پس از تایید روسیه در رابطه با استفاده از سلاح شیمیایی توسط بشاراسد
کاش آمریکا این وسواس و پشتکار رو در مورد داعش نشون میداد . که جنایاتش روی بمب شیمیائی رو سفید کرده
ناگهان رسیدی
و خوشبختی شیشه ی عطری بود
که از دستم افتاد
و در تمام زندگیم پخش شد!
     
  ویرایش شده توسط: andishmand   
مرد

 
andishmand: کاش آمریکا کمی هم پشتکار در مورد داعش نشون میداد . که جنایاتش روی بمب شیمیائی رو سفید کرده

عزیزم اونوقت ما باید الان تو چادر زندگی میکردیم

همه میدونن که حامی و متولی پیدایش داعش ایرانه
     
  
زن

andishmand
 
limoshirin65: همه میدونن که حامی و متولی پیدایش داعش ایرانه
اینم دیگه از اون حرفاست لیمو .
حمایت همه جانبه آمریکا از داعش مثل روز روشنه . بهترین بازار فروش اسلحه و زرادخانه های نظامی
تا حالا دیدید یه یهودی توسط داعش خون دماغ بشه ؟ در جائی که بودائی و مسیحی و ایزدی و مسلمون دسته دسته به کشتارگاه رفتن چون دستور نیست .
ناگهان رسیدی
و خوشبختی شیشه ی عطری بود
که از دستم افتاد
و در تمام زندگیم پخش شد!
     
  
مرد

 
andishmand: حمایت همه جانبه آمریکا از داعش مثل روز روشنه . بهترین بازار فروش اسلحه و زرادخانه های نظامی
تا حالا دیدید یه یهودی توسط داعش خون دماغ بشه ؟ در جائی که بودائی و مسیحی و ایزدی و مسلمون دسته دسته به کشتارگاه رفتن چون دستور نیست .
اگر استدلالتون برای پیدایش و حمایت داعش به اینصورت هست ، باید بگیم که خودِ آمریکا از داعش ضربه خورده ، یا بهتر بگیم ضرباتی خورده ، نه تنها آمریکا ، اکثر کشور های اروپایی ، نمونه هاش کم نیستند ، یک موردش هم امروز در سوئد!

ولی در ایران تا به حال به واسطه داعش ، خون از دماغ کسی نیومده ، البته با این استدلال اگر نفرمایید قدرت سرباز های کمنام امام زمان زیاده

به نظرتون توان تسلیحاتی و اطلاعاتی ایران از آمریکا یا حتی روسیه ، بیشتره؟؟؟؟؟؟؟

چند روز پیش شاهد بودید که بمب گذاری در متروی روسیه ، در نهایت داعش مسئولیت رو پذیرفت ، حالا با توجه به نوع نگرش شما نسبت به پیدایش داعش ، باز اصرار دارید که حامی اصلی داعش ، آمریکاست؟!

حال اینکه میفرمایید فروش اسلحه ، که کاملا بدیهی به نظر میرسه ، گرفتن نهنگ از آب گل آلود! ، حداقل بخشی از خسارات بوجود آمده به واسطه داعش رو برای آمریکا جبران میکنه !
     
  
زن

andishmand
 
limoshirin65: ولی در ایران تا به حال به واسطه داعش ، خون از دماغ کسی نیومده ، البته با این استدلال اگر نفرمایید قدرت سرباز های کمنام امام زمان زیاده
نخیر . در برنامه ریزی پنتاگون و دست اندکاران سیاست آمریکا نباید از دماغ ایرانی خون بیاد . فعلا برنامه اینه .
مثل حکومت ایران . آیا آمریکا قدرت نداره مثل تونس - لیبی و عراق در ایران هم دخالت نظامی و سیاسی داشته باشه ؟ و بنام حقوق بشر مردم ایران رو هم آزاد کنه . چطور در ایران آب از آب تکون نخورده ، چون هنوز وقتش نرسیده .
ناگهان رسیدی
و خوشبختی شیشه ی عطری بود
که از دستم افتاد
و در تمام زندگیم پخش شد!
     
  ویرایش شده توسط: andishmand   
مرد

 
andishmand: نخیر . در برنامه ریزی پنتاگون و دست اندکاران سیاست آمریکا نباید از دماغ ایرانی خون بیاد . فعلا برنامه اینه .

ممکنِ اینطور باشه که شما می فرمایید، ولی در زمان طرح احتمالات ، معمولا با بیان نقاط قوت و ضعف اون طرح ، میزان درستی اون احتمال و می سنجیم

در این برنامه ریزی که فعلا ایران هیچ آسیبی نبینه ، چه نقطه مثبتی برای پنتاگون میتونه وجود داشته باشه؟ و با چه قیمتی؟
به این قیمت که خود آمریکا اینهمه هزینه و ضرر متحمل شه؟

andishmand: آیا آمریکا قدرت نداره مثل تونس - لیبی و عراق در ایران هم دخالت نظامی و سیاسی داشته باشه ؟
این آیتم چون مستقیم با مردم در ارتباط هست ، بحث قدرت نظامی و سیاسی نمیتونه مطرح شه ، وقتی مردم ایران با قدرت هرچه تمام از نظام دفاع میکنن و با هر گردهمائی و راه پیمایی و انتخاباتی تمام قد ظاهر میشن ، آمریکا بیاد و از چی دفاع کنه؟ از حق کدوم مردم؟

علت باج دادن های ظاهری نظام به مردم در نزدیکی انتخابات هم دقیقا همینه

andishmand: چطور در ایران آب از آب تکون نخورده ، چون هنوز وقتش نرسیده
راجع به رسیدن زمان ، با شما کاملا موافقم ، ولی در متر سنجش این زمان ، با شما هم عقیده نیستم ، از نظر من رسیدن آن زمان ، رابطه مستقیم با مردم داره ، نه تصمیم گیری اتاق فکر آمریکا .
     
  
مرد

 
[aligncenter]


وقتی خواننده رپ دیروز که هیچ سنخیتی با اسلام نداره ،بشه مبلغ اسلام داعشی معلومه یه جای قضیه بو داره[/align]
برای صاف و صیقلی کردن یه سطح زبر و زنگ زده احتیاج به سطح زبر (سمباده)دیگه ای هست.تعصب در مقابل تعصب..بعضی ها هم این وسط بیگناه قربانی میشن بعضی ها هم به منافعشون میرسن.آقا زودتر فرجو بکن بیا که کار دنیا خانم لنگه.
     
  
زن

andishmand
 
داعش مسئولیت انفجار مرگبار منچستر را برعهده گرفت

یک روز پس از وقوع انفجار انتحاری در نزدیکی یک سالن کنسرت در شهر منچستر در شمال بریتانیا، گروه حکومت اسلامی (داعش) مسئولیت این انفجار را برعهده گرفت.



به گزارش خبرگزاری رویترز، گروه داعش با انتشار بیانیه‌ای خبر داد که این انفجار به‌وسیله دستگاهی انفجاری که در محل کنسرت جاسازی شده بود انجام شده است.

داعش در این بیانیه گفت: «یکی از سپاهیان خلافت موفق شد دستگاهی انفجاری را در داخل جماعتی از صلیبیون در شهر منچستر کار بگذارد.»

داعش نوشته است که این حمله را «برای کین‌خواهی دین الله و ارعاب کافران و تلافی حملات آنان علیه سرزمین‌های اسلامی» انجام داده و تهدید کرد که حملات بیشتری در راه است.

رسانه اینترنتی داعش، موسوم به «اعماق»، نیز در گزارشی مدعی شده است که این حمله انفجاری «توسط یک تیم امنیتی» انجام شده است.

انفجار شامگاه دوشنبه هنگامی رخ داد که کنسرت آریانا گراند، خواننده آمریکایی پایان یافته بود و جمعیت در حال خروج از سالن بودند.

این انفجار ۲۲ کشته و ۵۹ مجروح برجای گذاشت که بسیاری از آنان نوجوان یا کودک هستند.


در همین حال، به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، پلیس منچستر می‌گوید روز سه‌شنبه یک فرد ۲۳ ساله را در جنوب منچستر در ارتباط با این انفجار دستگیر کرده است.

پلیس کلان‌شهر منچستر در مورد این دستگیری و هویت فرد بازداشت‌شده جزئیات بیشتری ارائه نکرده است.

در همین روز همچنین خبر رسید که پلیس مردی را نیز در یک مرکز خرید به نام «آرندِیل» در مرکز منچستر بازداشت کرده اما اعلام شد که این بازداشت با انفجار روز دوشنبه در ارتباط نبوده است.

در پی واقعه منچستر سیاستمداران بریتانیایی اعلام کرده‌اند که کارزار انتخابات پیش رو بریتانیا را تا اطلاع ثانوی متوقف می‌کنند
ناگهان رسیدی
و خوشبختی شیشه ی عطری بود
که از دستم افتاد
و در تمام زندگیم پخش شد!
     
  ویرایش شده توسط: andishmand   
صفحه  صفحه 17 از 19:  « پیشین  1  ...  16  17  18  19  پسین » 
سیاست

Daesh | داعش

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA