انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ایران
  
صفحه  صفحه 42 از 43:  « پیشین  1  ...  40  41  42  43  پسین »

Guilan | گیلان


مرد

 
الکساندر نوری



الکساندر نوری (زاده۲۹ امرداد ۱۳۵۸)، در(بوکستهوده در آلمان) بازیکن با تبار ایرانی است؛ که اکنون سرمربی وردربرمن در بوندسلیگا آلمان است. او اولین سرمربی ایرانی در یکی از پنج لیگ بزرگ جهان یعنی بوندس لیگاست. همچنین وی سابقه ۷۰ بازی با پیراهن باشگاه ورزشی وردر برمن را در کارنامه دارد.
پدر وی زاده شهر رشت در ایران است و سابقاً فوتبالیست بوده و مادر وی آلمانی است. الکساندر در تمامی رده‌های سنی پایه تیم‌های ملی ایران سابقه بازی دارد و در مجموع با پیراهن تیم‌های ملی ایران ۲۹ بازی کرده و ۳ گل زده است. او در سال ۲۰۰۵ توسط برانکو ایوانکوویچ به اردوی تیم ملی ایران در انگلیس دعوت شد ولی به دلیل مصدومیت نتوانست تیم ملی ایران را همراهی کند.

در نوامبر 2011 نوری عضوی از کادر فنی اولدنبرگ شد. او بعدا از 22 ایپریل 2013 تا 30 ژوئن 2014 سرمربی باشگاه شد. درواقع او 7 بازی آخر فصل 13-2012 را مربی گری کرد و کارش را با 3 برد، 2 مساوی و 2 شکست به پایان برد. بعد از آن فصل اولدنبرگ با رکورد 17 برد رتبه سوم را به خود اختصاص داد و همچنین 9 تساوی و 8 باخت هم به دست آورد. در جولای 2014 نوری عضوی از کادر فنی وردربرمن شد و رابطی بین روبین دات، سرمربی باشگاه و ویکتور اسکریپنیک، سرمربی تیم ذخیره ها بود. در 25 اکتبر 2014 نوری در تیم ذخیره ها مربی شد و جای اسکریپنیک را گرفت. اسکریپنیک هم سرمربی تیم اصلی وردربرمن شد.
آمار مربی گری
نوری از 22 ایپریل 2013 تا 30 ژوئن 2014 مربی اولدنبرگ بود و توانست در 41 بازی 20 برد، 11 مساوی و 10 باخت به دست آورد و درصد بردهایش 48.78% بود.
او همچنین از 25 اکتبر 2014 تا امروز (18 سپتامبر 2016) سرمربی وردربرمن 2 بود که در این مدت در 41 بازی 17 برد، 11 مساوی و 13 باخت کسب کرده و درصد بردهایش 41.46 بوده است.
دوران بازیگری
نوری در دوران بازی گری 70 بازی برای وردربرمن 2 انجام داد و 8 گل زد، در ستل ساوندرز که به طور قرضی به آن تیم رفته بود 8 بازی کرد و گلی نزد، در اوئیردینگن 89 بازی انجام داد و 8 گل زد، در اوسنابروک 85 بازی انجام داد و 8 گل زد، در اوسنابروک 2 هم 3 بازی انجام داد و یک گل زد، در هولستین کیل در 41 بازی 5 گل و در تیم 2 آن در 4 بازی یک گل زد و در اولدنبرگ در 26 بازی 5 گل زد. او همچنین سابقه بازی در تیم ملی زیر 17 ساله های ایران را هم دارد و در 15 بازی 2 گل زده است، در تیم ملی زیر 20 ساله های ایران 6 بازی کرده و گلی نزده و در تیم ملی زیر 23 ساله ها هم 8 بازی انجام داده و یک گل زده است.









مصاحبه با الکس نوری در سال ۲۰۰۸

من در بوکستهود به دنیا آمدم، شهری کوچک در نزدیکی هامبورگ. پدرم خودش فوتبال بازی می کرد و او بود که مرا برای ورد به دنیای فوتبال تشویق کرد. او ایرانی است و در رشت به دنیا آمده است. در تهران بزرگ شده و مادرم هم آلمانی است. به همین دلیل من این شانس را داشتم که با دو فرهنگ فوق العاده و متفاوت آشنا شوم. عاشق ایران هستم و خودم را بیشتر ایرانی می دانم تا آلمانی. اما متاسفانه زیاد نمی توانم فارسی صحبت کنم. دلیلش این بود که در دوران بچگی من پدرم در شهری دیگر تحصیل می کرد و من فقط آخر هفته ها او را می دیدم. وقتی هم او را می دیدیم از ما می خواست آلمانی صحبت کنیم چون دوست نداشت با ما مانند خارجی ها رفتار شود. چون تجربیان تلخی داشت و نمی خواست با ما همان طور رفتار شود. حالا اما می خواهم زبان فارسی را کامل یاد بگیرم.
اسم پسرم آریان است. خودم عاشق فرهنگ، موسیقی و غذاهای ایرانی هستم. چون به آن کشور سفر کردم و واقع عاشق آن کشور هستم. من اشکان دژاگه و فریدون زندی را می شناسم و بارها مقابل آن ها بازی کردم. با امیر شاپورزاده هم رفاقت دارم. یک بار هم در جام حذفی با اوسنابروک مقابل بوخوم و وحید هاشمیان بازی کردم. همچنین بازی های علی دایی را هم دنبال می کردم. اصلا در موقعیتی نیستم که بخواهم او را قضاوت کنم. آرزو دارم بتواند تیم ملی را به جام جهانی 2010 برساند.
من سال 2005 به اردوی تیم ملی آلمان در انگلیس دعوت شدم. در آن زمان برانکو سرمربی تیم ملی بود. اما متاسفانه به دلیل مصدومیت نرسیدم. اگر بتوانم پیراهن تیم ملی را بپوشم باعث افتخارم است.

این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
نان خرفه



نان خرفه (خلفا و یا گشتا) نوعی نان محلی است که پخت آن در شرق گیلان رایج است و از پوره کدو حلوایی و پودر تخم شنبلیله (خرفه) آرد گندم و آرد برنج تهیه می‌شود.
برای پخت این نان که در آستانه اشرفیه رواج زیادی دارد، در ابتدا کدو حلوایی پخته شده و از پوست جدا می‌گردد، سپس با آرد برنج و پودر خلفه، نمک و مقداری آب به خوبی ورز داده می‌شود و در آخر مقداری آرد گندم به خمیر اضافه می‌شود. سپس خمیر به دست آمده را به وسیله دست به اندازه لازم پهن کرده و بعد از پهن شدن خمیر به مقدار کافی آن را برای پخت بر روی شعله غیر مستقیم آتش قرار می‌دهند.
این کار به وسیله تُهه tohe (سفالی شبیه به گمج اما کمی گودتر) انجام می‌شود چند دقیقه قبل از گذاشتن خمیر باید این ظرف کاملاً بر روی شعله آتش گرم شده باشد، پس از اطمینان از گرمای لازم، خمیر نان بر روی آن گذاشته شده تا پخته شود در مدت بسیار کوتاهی نان پخته و آماده برای نوش جان کردن است.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
روح پرور



مریم روح‌پرور (متولد: ۱۳۱۱ در بندر انزلی - مرگ: ۱۲ دی ۱۳۶۶ در تهران) خواننده آهنگ‌های عامه‌پسند ایرانی در دهه ۱۹۶۰ میلادی بود.



نخستین بار صدای او توسط یکی از رادیوهای تهران به نام رادیوی نیروی هوایی پخش شد، و به این خاطر مردم او را تا مدت‌ها به نام روحپرور نیرو هوایی می‌شناختند.

روح‌پرور بعدها از خواننده‌های لاله‌زاری شد و به خاطر برخورداری از صدایی قدرتمند در اجرا، به او لقب ام کلثوم ایران را داده بودند. روحپرور در سال ۱۲ دی ماه ۱۳۶۶ در سن ۵۵ سالگی در تهران درگذشت و در بهشت زهرا قطعه ۱۰۴، ردیف ۶۷، شماره ۴۶ به خاک سپرده شد.


در مورد محل تولد روح پرور به اشتباه بیان می کنند که او متولد تهران است در حالی که روح پرور متولد شهر بندر انزلی است.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
موسیقی محلی گیلان (توکاپره)




۱




۲


  • تاریخ اجرا : ۲۸ مهر ۱۳۵۰

این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  ویرایش شده توسط: sepanta_7   
مرد

 
نگین سبز (گیلان)



تو اي گـــــــيل ايران فــر و جاودان


تو اي سبــز پــوش بلــــــند آسمان


تو گــــــــيلان! دريا دلـــــيّ و كهن


كه از گـــــيل مردان براني سخن


سراسر طــــرب آفــــــــرين ديدمت


نشاط آور و دلــــــــــــنشين ديدمت


بــهاران خوش و مهرگان خوش تري


هر آن فـــــصل در جـــلوه ي ديگري


غروب از پــــــــــــگاهت دل انگيز تر


خزان از بـــــــــــــهارت طرب خيز تر


نهاد تــــو از سبزي و شـادي است


سرشت تـــــــو از آب و آبـادي است


زنــــــــــانت همه گرم كارند و كشت


چه تـــير و چه بهمن, چه ارديبهشت


به كشت بـــــــــــــــــرنج تو دُر ريختند


زمرد به گــــــــــــــــــــــوهر بياميختند


چو بر شاخه هايت رسد پــــــــــرتقال


رسد حُسن رويت به اوج كـــــــــــمال


دلارا بُـوَد مزرع چـــــــــــــــــــــــــاي تو


طرب زاست خـــــــــــــــــاك دلاراي تو


چه طـاووس خوش نقشي و خوش نگار


نـمـــــوداري از صنع پــــــــــــــــــــرودگار


بود در كنار تو الـــــــــــــــــــبـــرز كوه


كه باشد غـــــــــــــــرور آور و پُــــرشكوه


گُل و ســــــــبزه و مـرغزارت خوش است


خزانت چنان نـــــــــــــوبهارت خوش است


نهادست سر انـــــزلي بــــــــــــــــر درت


چه زيــــــــــــــــباست مــــرداب و نيلوفرت


بود ديلمان خوش چـــــو ماسال و رشت


همه جنگل و كوه و دريــــــــــــــــا و دشت


ز يكسوي تـــالش برافراشت ســــــــــــــر


ز يـــــــــــــــــــــكسو بياراستت رامـــــسر


به چـمخاله و فـــــــــــــومن و لــنگرود


بــــــهاران ســـــــــــــــــــــــــرسبز آمد فـرود


همه دشت پــــــــــــــــــــهناور لاهـــــيجان


بود كشت چـــــــــــــــــــــــــاي و زمرد نشان


خوشا ســــــــــــــــــــــــد مــنجيل و آن آبها


خوشا آن خـــــــــــــــــــــــــــروشنده خيزابها


به دريــــــــــــــــــــــــــــاي فيروزه قامت درود


به تــــــــــــــــــــــــاريخ و فرهنگ و نامت درود


هلا خاك گـــــــــــــــيلان بمان سبز و شاد


بر و بومت آبــــــــــــــــــــــــــــاد و سر سبز باد
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد
 
     
  ویرایش شده توسط: shahab1365virgo   
مرد

 
بنویسیم باران بخوانیم رشت(دنیا فقط رشت)شهر شهر باران و این لطف خداست
     
  
مرد

 
آها بوگو - اجرا شده توسط گروه کرشمه در فران‍‍کفورت


این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
دمت گرم بره
     
  
مرد

 
یاس خواننده





  • نام اصلی : یاسر تالش بختیاری
  • نام مستعار : یاس
  • تولد : ۳۰ خرداد ۱۳۶۱ (۳۶ سال) ۳۰ رضوانشهر ، گیلان
  • ملیت : ایرانی
  • سبک‌(ها) : رپ فارسی
  • سال‌های فعالیت : ۱۳۸۰-اکنون

یاسر بختیاری با نام هنری یاس، زاده ۳۰ خرداد ۱۳۶۱ در رضوانشهر در استان گیلان زاده شد. خواننده رپ فارسی است. او از چهره‌های برجسته موسیقی رپ فارسی به‌شمار می‌رود. مضمون بیشتر ترانه‌های یاس انتقاد و اعتراض به مشکلات و بحران‌های اجتماعی نظیر فقر، اعتیاد، بی‌کاری، جنگ، روسپی‌گری، خودکشی، طلاق و غیره است. یاس از اولین خواننده‌های رپ فارسی و نخستین خوانندهٔ رپ فارسی است که در ایران برای پخش موسیقی خود مجوز گرفت. اولین ترانهٔ وی که به‌طور قانونی در ایران منتشر شد یادت نره نام داشت که آن را به همراه مجید غفوری، خواننده پاپ اجرا کرده بود.

یاس کنسرت‌هایی در شهرهای مختلف آمریکا برگزار کرده‌است و تجربهٔ شرکت در نشستی موسیقایی در راستای معرفی و توسعه رپ فارسی در دانشگاه میشیگان را نیز داشته‌است. یاس در سال ۹۶،۹۷شروع به ساخت گروهی به نام فریاس که با حضور موئر و چندین خواننده دیگر مواجه بود.

یاس زمانی که ۱۶ ساله بود ابتدا با گوش دادن به موسیقی رپ کار خود را آغاز کرد و این زمانی بود که پدرش از سفرهای تجاری‌اش از آلمان برگشت و برای او آخرین سی دی توپاک را آورد. یاس که از ۱۸ سالگی به دنبال مرگ پدرش مجبور به پذیرش مسئولیت خانواده خود شد، با بدهی‌هایی که پدرش برجا گذاشته بود با مشکلات اقتصادی مواجه شد، در نتیجه تحصیلات دانشگاهی را ترک و شروع به کار کرد. در همین دوره یاس شروع به نوشتن شعرهایی کرد که بعداً آن‌ها را به همراهی دوست دوران دبیرستان خود میتا ملکی به موسیقی تبدیل کرد. پس از زلزله بم در ایران، یاس ترانه‌ای تحت عنوان بَم را با آهنگسازی میتا ملکی خواند و منتشر کرد که آغاز حرفه خوانندگی او محسوب می‌شود. همچنین اولین ضبط حرفه ای او در استودیو مشتبا رکورد و با کمک علی بن مشتبا کوهجانی با برنامه‌نویسی امید و شعر میلاد و اسپانسری دنجر بود که با کلاهبرداری شخصی به نام علیرضا نسبتاً ناکام ماند.

وی در مورد درخواست برای مجوز از دولت ایران و ناکام ماندن برخی از ترانه‌هایش این چنین گفت:



در ترانه‌هایم نفرین نمی‌کنم و در راستای تأیید مسائلی مانند سکس و تخلفات چیزی نمی‌خوانم. من می‌خواهم با افتخار در جلوی خانواده‌ام ترانه‌هایم را اجرا کنم. ترانه من معمولاً با گله و شکایات از جامعه آغاز می‌شود. اما پایان آن همیشه امید است. اهمیت این کار، الهام بخشیدن به نسل جدید است تا از بهترین قوه پتانسیل و نهفتهٔ خود بهره بگیرند. ما به این نیاز داریم.
به دنبال رسوایی انتشار فیلم‌های جنسی ایرانی در سال ۱۳۸۵، یاس ترانه سی دی را بشکن را به همراه آمین منتشر کرد که دربارهٔ یک هنرپیشهٔ زن ایرانی (زهرا امیر ابراهیمی) بود که قربانی انتشار فیلمی خصوصی شده بود. در آوازهای یاس، افرادی مورد انتقاد قرار گرفتند که در پخش کردن این فیلم دخیل بودند و یاس از آن‌ها می‌خواست که این کار شرم‌آور را متوقف کنند. این ترانه به گوش میلیون‌ها ایرانی رسید.

به دنبال انتشار فیلم ۳۰۰ یاسر بختیاری ترانه هویت من را در اعتراض به این فیلم منتشر کرد. به اعتقاد محققین و تاریخ نویسان در این فیلم شخصیت اصلی و داستان فیلم دچار تغییرات گسترده و ضد ایرانی است.

یاس کنسرت‌هایی در شهرهای مختلف آمریکا همانند لس آنجلس، واشینگتن، لاس وگاس، نیویورک، دیترویت و شیکاگو برگزار نموده‌است و همچنین به عنوان نماینده‌ای از موسیقی رپ فارسی تجربه اجرا و شرکت در نشست‌های موسیقایی در راستای معرفی و توسعه رپ فارسی در برخی از دانشگاه‌های آمریکا از جمله دانشگاه میشیگان و دانشگاه نیویورک را داشته‌است. همچنین از یاس جهت شرکت در کنفرانسی تحت عنوان «جامعه آسیا» دعوت شد و وی چند ترانه را در این کنفرانس که در منهتن در جریان بود، اجرا کرد. او همچنین اجراهایی در دبی و لندن داشته‌است.

یاس همچنین در اردیبهشت ۱۳۸۷ از سخنرانان و میهمانان بخش ویژه همایش ملی آسیب‌شناسی مسائل جوانان در دانشگاه شیراز بود. در این همایش مباحثی پیرامون رپ و آسیب‌های رپ جهانی مطرح شد، و یاس در سخنانی گفت «روایت وی از رپ فارسی نه تنها یکی از آسیب‌های اجتماعی نیست بلکه با کمی دقت و بلند نظری می‌تواند به عنوان یه سبک از موسیقی در ایران بسیار مفید باشد.» وی به تازگی با تک ناین، بزرگترین رپ کن مستقل آمریکا نیز همکاری کرده‌است که نام این اثر صدای اتحاد (Sound Of Unity) است و در تاریخ ۱ اسفند ۱۳۹۲ در ساعت ۹:۳۰ منتشر شد. تک ناین یاس را برادر خود از مادری جداگانه در ایران معرفی کرده و با اشتراک‌گذاری ویدیوی سرباز وطن از یاس برای طرفدارانش، اعلام کرد یاس امروز از ایران به سمت کانزاس سیتی آمریکا پرواز کرده و امروز رپ ایران و آمریکا در استودیوی شخصی او با هم متحد خواهند شد. یاس علاوه بر مصاحبه با تعداد زیادی مجلهٔ داخلی، با شبکه CNN آمریکا و همچنین با اردشیر احمدی در قالب مستندی به نام از زیر زمین تا بام تهران نیز مصاحبه کرده‌است. آهنگ و موزیک ویدئو اتحاد در سال ۲۰۱۴ انتشار یافت. شبکه BBC در گزارشی وی را حامل صلح و نماد صدای اعتراض قشر متوسط جامعه ایران معرفی کرده‌است. یاس بخاطر کارهای همیشه باکیفیتش به شهرت رسید و بر خلاف رپرهای دیگر ایرانی پر فراز و نشیب نیست.


یاس در بیش از شش شهر آمریکا و به مناسبت سال جهانی مولانا کنسرت برگزار کرده‌است. همچنین وی در لندن، دبی، قطر، مونترال و تورنتو کانادا، میلان و گرجستان نیز برنامه‌هایی را در قالب کنسرت اجرا کرده‌است. همچنین او در شهرهای بزرگ ایران مانند تربت حیدریه کنسرت‌های اجتماعی برگزار کرده‌است.


یاس در سال ۱۳۸۲ در آخرین فیلم بلند برنا کازرانی به نام «رعد، یک داستان زنانه» به ایفای نقش پرداخته‌است و خوانندگی رپ تیتراژ پایانی فیلم را نیز بر عهده داشته‌است.او به عنوان نماینده‌ای از خوانندگان رپ فارسی در فیلم مستند «Rock On» حاضر شد. این فیلم مستند که به صورت تخصصی به موسیقی راک در ایران می‌پردازد، به تهیه کنندگی شهیار کبیری ساخته شده‌است



یاسر تالش بختیاری نام کامل یاس خواننده رپ هست.یاس متولد شهر رضوانشهر در استان گیلان است اما بزرگ شده تهران است.در بعضی سایت ها به اشتباه یاس را متولد شهر مسجد سلیمان در استان خوزستان معرفی کرده اند که اشتباه است.یاس از اهالی اهل سنت استان گیلان است.
پیام ویدیویی یاس برای مردم رضوانشهر
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  ویرایش شده توسط: sepanta_7   
صفحه  صفحه 42 از 43:  « پیشین  1  ...  40  41  42  43  پسین » 
ایران

Guilan | گیلان

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA