انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 6 از 6:  « پیشین  1  2  3  4  5  6

A. S. Roma | آ .س .رم


مرد

 

کنفرانس آندریاتزولی قبل از مصاف پسکارا – آئورلیو

آندریاتزولی سرمربی رمی ها در آستانه دیدار تیمش مقابل پسکارا در المپیکو،در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.در این بخش گزیده ای از صحبت های این مرد ۵۴ ساله قرار می گیرد.
"اول از همه،ما خوشحالیم که به فینال رسیدیم.و خوشحالم که طرفداران نیز راضی هستند.اگر شما در مورد دربی در فینال کوپاایتالیا بپرسید،پاسخی نخواهم داد،چرا که می خواهیم روی دیداربعدی خود مقابل پسکارا تمرکز کنیم.من در مورد مواجه شدن با حریف فردا،بسیار نگران هستم.چرا که این خطر وجود دارد که افکار ما هنوز معطوف با کوپاایتالیا باشد.من با مدیران در مورد آینده هم صحبت کردم.نقش من و آنچیزی که باید انجام شود،بسیار روشن است.در حال حاضر تلاش همه یبازیکنان این است تا برای سال آینده به موقعیت خوبی برسند.البته هدف ما این است که تا با موفقیت در دربی،از یک روز فراموش نشدنی،لذت ببریم.بهبود در آغاز مسابقات؟همه ما متوجه این مشکل شدیم.ما این را از خودمان پرسیدیم و به دنبال پاسخ آن هستیم.این چیزی است که از آن خوشحال نیستیم.لیگ قهرمانان؟تنها محاسبات ریاضی می تواند بگوید که آیا دست یافتنی ست یا خیر!ما هر یکشنبه،ما به عنوان یک فرصت برای بهبود وضعیت در جدول رده بندی در نظر می گیریم.خوشحال خواهیم شد اگه به یکهدف بزرگتر برسیم.پسکارا؟بوکی ! همان چیزیست که از آن می ترسم.این یک مسابقه مهم برای پسکارا ست و بازیکنان آن می خواهند تا کیفیت خود را در سری آ اثبات نمایند."
ﻋﻴﺐ ﻧﺪﺍره ﻛﻪ " ﺗﻨﻬﺎیی "
ﺧﺪاﻡ ﺗﻨﻬﺎﺳﺖ. . .
     
  
مرد

 
توتی درجشن تولد 37سالگی اش:هواداران قوت قلب من هستند؛امیدوارم فعلا ده روسی کاپیتان تیم نشود



کاپیتان جلوروسی که اخیرا قراردادش را با این تیم تمدید کرد، در صحبت هایی به تمجید از هواداران تیمش پرداخته


فرانچسکو توتی کاپیتان باتجربه تیم رم در صحبت هایی اعلام کرده که برای او افتخار بزرگی است که همچنان پیراهن تیم رم را برتن می کند.

این ستاره باتجربه روز جمعه سی و هفت سالگی اش را جشن گرفت. او تا به حال در 618 بازی رسمی درتمامی تورنمنت ها پیراهن رم را برتن کرده و 264 گل برای تیمش به ثمر رسانده. توتی که 20 سال است پیراهن جلوروسی را برتن می کند اخیرا قراردادش را برای دو سال دیگر تمدید کرد.

او حالا در گفتگو با اسکای سپورت ایتالیا از هواداران تیمش به خاطر حمایت های مداومشان تشکر کرد:« من از همه به خاطر لطف و محبت و تبریکاتشان برای تولدم تشکر می کنم. هواداران قوت قلب من برای درخشش درترکیب رم هستند و به من کمک می کنند تا همچنان با افتخار پیراهن تیم را برتن کنم.»

او در ادامه با اشاره به شروع فوق العاده رم در رقابت های این فصل سری آ، یادآوری کرد که خیلی زود است که بخواهیم به پیش بینی قهرمان این فصل سری آ بپردازیم. توتی ادامه داد:« رم مدتها بود که در جمع تیمهای صدر جدولی حضور نداشت و الان ما به این نیاز داریم که به حرکتمان دراین مسیر درست ادامه دهیم؛ هنوز راهی طولانی را پیش رو داریم.»

دانیله ده روسی هم تیمی توتی در روز جمعه به شوخی اعلام کرد که عنوان «کاپیتان آینده» که به او داده می شود، تا ابد برروی او خواهد ماند؛ چرا که توتی نشانی از ضعف و یا کناره گیری را به نمایش نمی گذارد.

توتی در ادامه با اشاره به دوستی دیرینه اش با ده روسی گفت:« من ارتباط دوستانه ویژه ای با دانیله دارم. از یک سو امیدوارم که او بتواند در زودترین زمان ممکن کاپیتان رم باشد ولی از سوی دیگر دوست دارم تا هرچه دیرتر این اتفاق بیفتد؛ چون کاپیتانی او بدان معناست که من دیگر قادر به بازی کردن نیستم.»

رم یکشنبه مقابل بولونیا به میدان خواهد رفت و به دنبال ششمین برد متوالی اش در هفته ششم رقابتهای این فصل سری آ خواهد بود.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
بازی یازدهم، شماره 11... انتقام رانده شده!



جیالورسی سرمست از پیروزی های پیاپی، بی رقیب می نمود. پایتخت نشینان که نیمی از نیم فصل را پشت سر گذاشته اند امتیازات کامل تمام دیدارها را به دست آورده بودند تا اینکه هفته یازدهم فرا رسید و رم با رودی گارسیا بالاخره امتیاز از دست داد. آن هم نه در برابر رقبای قدری که با یک دو جین ستاره داعیه قهرمانی دارند بلکه تیمی که تا پیش از مصاف با صدرنشین بلامنازع سری آ، با اختلاف تنها سه امتیاز کاندیدای سقوط به حساب نمی آمد!
المپیکوی تورین و تیم تورینی که در این سال ها همواره در سایه یووه، تیم اول شهر (البته از نظر افتخارات و نه هوادار!) قرار داشت یکشنبه شب موفق شد تا ترمز تیمی را بکشد که انگار ترمز بریده بود. البته خستگی نفرات، غیبت و مصدومیت بازیکنان کلیدی و اهمیت حفظ رکورد، رم را کمی فرسوده و محتاط کرده بود. اما آنچه باعث شد نوار پیروزی های پیاپی گرگ ها و البته کلین شیت های دی سانتیس توأمان پاره شود چیزی به جز این ها بود.

رمی ها وطرفداران تیفوسی اش به خوبی وینگر سرعتی تورینی ها را که مانع شکل گیری یازدهمین پیروزی متوالیشان شد می شناسند. بال سرعتی و 26 ساله ایتالیایی که به تازگی و پس از نمایش های درخشان توسط پراندلی به جمع آتزوری نیز راه یافته، یازده سال پیش و در سال 2002 کارش را به عنوان بازیکن در تیم جوانان رم آغاز کرد و در فصل 05-2004 با این تیم قهرمان رقابت های جوانان فوتبال ایتالیا نیز شد تا در همین دوره لقب آنری Valmontone را به او بدهند. او در آخرین هفته سری آ در فصل 04-2003 برای زرد و قرمزها به میدان رفت، آن هم در حالی که فقط 16 سال سن داشت تا فابیو کاپلو اولین نفری باشد که از استعداد او آگاه گشته و به وی اعتماد می کند.
با این حال آلسیو چرچی که چیزی نزدیک به هشت فصل بازیکن رم شناخته می شد هیچ گاه نتوانست رضایت سرمربیان پر شمار این تیم، پس از دوران طلایی با کاپلو را جلب نماید و همین باعث شده بود تا مجبور شود هر فصل به طور قرضی در تیم های رده پائین ایتالیا به فوتبال خود ادامه دهد.
چرچی که حالا در تیم میانه جدولی تورینو با هشت گل زده، پس از روسی فیورنتینا (تیم پیشینش) نفر دوم جدول گلزنان کالچو محسوب می شود در بازی خانگی برابر رم، با انگیزه های فراوانی که داشت توانست زهر خود را بریزد و انتقام روزهای نادیده گرفته شدن را بگیرد. شماره 11 تورین در مقابل صدرنشین فعلی لیگ چند موقعیت خوب گلزنی به دست آورد تا اینکه در دقیقه 63 توانست با حضوری به موقع در جلوی دروازه، بازی را به تساوی بکشاند و دومین گل فصل را وارد دروازه رمی ها کند.
بال آماده این روزهای تورین که فصل گذشته موفق شده بود 8 پاس گل به هم تیمی هایش بدهد و اینگونه از ارکان اصلی بقای تیم قدیمی کشور چکمه نیز گردد، این فصل هم علاوه بر آمار فوق العاده در گلزنی تا اینجای فصل 3 پاس گل داده تا نشان دهد چه اندازه آماده است. شاید شماره 11 تورین که در یازدهمین هفته از سری آ اجازه نداد رم به رکورد 11 پیروزی پیاپی دست یابد در پی رسیدن به پیراهن آتزوری در جام جهانی برزیل است. با ادامه این روند حتی ممکن است پراندلی به واسطه نمایش های درخشان این بازیکن گلزن، حالا که آلبرتو جیلاردینو کمی پا به سن گذاشته، به زودی شماره 11 لاجوردی را هم به او بدهد!
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
تورینو یک – رم یک: پایان روند پیروزی‌های پیاپی



روند 10 پیروزی پیاپی رم به پایان رسید. آنها در خانه تورینو یک بر یک متوقف شدند.

پیش از این در اروپا تنها تاتنهام توانسته بود یازده بازی اول فصل خود را در فصل 61-1960 ببرد و رم نتوانست به این رکورد برسد.

بازی دو تیم کند آغاز شد اما رم به‌تدریج تیم حاکم میدان شد و موقعیت‌های خوبی را از دست داد تا این که در دقیقه 28 به گل رسید. میرالم پیانیچ روی دفع ناقص بازیکنان تورینو صاحب توپ شد و آن را به کوین استروتمن سپرد تا او گل بزند.

رم سپس عقب نشست و تورینو موقعیت‌های خوبی را به دست آورد.

آنها در نیمه دوم توانستند پس از چند فرصت عالی به گل برسند. السیو چرچی در دقیقه 63 روی کار عالی ریکاردو مجوریونی در سمت چپ صاحب توپ شد و آن را گل کرد.

رم دست به حمله زد اما دیگر نتوانست گلی بزند و روند پیروزی‌های پیاپی آنها به پایان رسید. البته آنها همچنان صدرنشین هستند.

رم 31امتیازی است و ناپولی و یوونتوس را با 28 امتیاز در تعقیب خود می‌بیند.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
سری آ؛ پیروزی رم بر آث میلان با گل زیبای پیانیچ


هفته سی و پنجم سری آ شاهد برگزاری دو دیدار مهم بود. در مهم‌ترین بازی روز شنبه، آس رم با نتیجه دو بر صفر آث میلان را شکست داد تا در کورس قهرمانی بماند. نیمه اول این دیدار که در استادیوم المپیک رم برگزاری می‌شد، کم اتفاق بود. اما، تماشاگرها پاداش صبرشان را در دقیقه ۴۳ گرفتند. میرالم پیانیچ، بازیکن اهل بوسنی آث رم، پس از عبور از ۴ بازیکن میلانی یکی از زیباترین گل‌های این فصل سری آ را به ثمر رساند.
برخلاف نیمه اول، بازی در نیمه دوم سرعت و هیجان بیشتری داشت. آث میلان که پنج بازی پیشین خود را برده بود، موفق نشد که تور دروازه مورگان دی سانتیس، دروازه‌بان با تجربه پایتخت‌نشین‎‌ها را به لرزه در آورد. در عوض، باز هم شاگردان رودی گارسیا بودند که توانستند گل دوم بازی را بزنند.کریستین آبیاتی، دروازه‌بان میلان، ضربه فرانچسکو توتی را دفع کرد، اما جروینیو، بازیکن سابق آرسنال، موفق شد توپ برگشتی را راهی دروازه کند، تا بازی با نتیجه دو بر صفر پایان یابد. در پی این پیروزی، آ اس رم با ۸۵ امتیاز از ۳۵ بازی در رده دوم قرار دارد. آث میلان هم با ۵۱ امتیاز، دهم است. در مهم‌ترین دیدار روز یکشنبه ناپولی و اینتر میلان در استادیوم سن سیروی شهر میلان رو در روی هم قرار گرفتند تا رافائل به‌نیتز، مربی ناپولی، برای اولین بار از پس از اخراج از اینتر میلان، با تیم جدیدش در سن سیرو حاضر شود. همچنین، والتر ماتزاری، سرمربی اینتر، برای اولین بار میزبان تیم سابقش بود.
در نیمه اول بازی هر دو تیم موقعیت‌های خطرناک متعددی را فراهم ساختند، اما هیچ‌ کدام موفق نشدند که خطری جدی بر روی دروازه حریف ایجاد کنند. در نیمه دوم، با توجه به اینکه جایگاه هر دو تیم در جدول تقریبا مشخص است، ناپولی و اینتر تمایل زیادی به حمله نشان ندادند تا بازی در نهایت بدون گل به پایان برسد. پس از این تساوی، ناپولی با ۶۹ امیتاز تیم سوم سری آ است، و اینتر میلان با ۵۷ امیتاز و ۴ امتیاز کمتر از فیورنتینا در رده پنجم جدول قرار دارد.فیورنتینا که در این فصل دور از خانه خوب نتیجه گرفته، موفق شد که با شکست دادن بولونیا با نتیجه سه بر صفر جایگاه خود را در رده چهارم جدول را تحکیم کند. دو گل از خوان گوادرادو، بازیکن کلمبیایی لا وایولا، و یک گل از جوزپ ایلیچیچ، بازیکن اهل اسلوونی فلورانس، سه امتیاز بازی را برای شاگردان وینچنزو مونتلا به ارمغان آورد.

در آخرین بازی هفته ۳۵، تیم یوونتوس، صدرنشین جدول، موفق شد با شکست دادن میزبانش ساسوالو یک قدم دیگر به سوی دفاع از عنوان قهرمانی‌اش بردارد. تیم میزبان که برای اولین بار حضور در سری آ را تجربه می‌کند، نیمه اول را خیلی خوب شروع کرد و تنها دو دقیقه بعد از آغاز بازی دروازه جیانلوییجی بوفون را تهدید کرد. بعد از این زنگ خطر، سبز و سیاه‌ها در دقیقه ۹، اولین گل بازی را به ثمر رسادند. ضربه سیمونه زازا، مهاجم ۲۲ ساله ساسوالو، پس از برخورد با آنجلو اوگبونا، مدافع ایتالیایی یوونتوس، راهی دروازه بوفون شد.
شاگردان آنتونیو کونته در دقیقه ۳۵ بازی، موفق شدند تا گل خورده را جبران کنند. کالوس ته‌وز، ستاره آرژانتینی یوونتوس، پس از دریافت پاس مارکیسیو، با ضربه‌ای محکم از پشت محوطه جریمه تور دروازه ساسوالو را به لرزه درآورد، تا در پایان نیمه اول هر دو تیم با یک گل راهی رخت کن شوند.
در نیمه دوم سیاه‌وسفید پوش‌های شهر تورین موفق شدند که بازی را در دست بگیرند. در دقیقه ۵۸، اشتباه مدافعان ساسوالو باعث شد تا پیرلو با یک پاس در عمق مارکیسیو، هافبک ایتالیایی یوونتوس، را در موقعیت تک به تک قرار دهد، و او هم از داخل محوطه جریمه توپ را راهی دروازه کرد.
گل سوم یوونتوس حاصل یک حمله گروهی زیبا بود. پس از آنکه پاس در عمق پل پگبا، بازیکن فرانوسوی یوونتوس، استفان لیشتاینر را در سمت راست محوطه جریمه صاحب توپ کرد، بازیکن سوئیسی بانوی پیر توپ را در عرض محوطه جریمه فرستاد تا فرناندو یورنته، مهاجم اسپانیایی یوونتنوس، با یک ضربه پشت پا توپ را به درون دروازه تیم میزبان هدایت کند.
بعد از این پیروزی یوونتوس با ۹۳ امتیاز در صدر جدول و ساسوالو با ۲۸ امتیاز هفدهم است. راه‌راه پوش‌های شهر تورین که حالا تنها یک امتیاز با قهرمانی فاصله دارند، به دنبال این هستند که اولین تیم ایتالیایی شوند که موفق به کسب ۱۰۰ امتیاز یا بیشتر در طول یک فصل می‌شود.
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
زن

 
amirhoo3in: باشگاه آ اس رم
یه سوال دوست عزیز
من خودم طرفدار دو آتیشه ا اس رم هستم
این باشگاه موسسانی هم جنس گرا داشته؟
چرا نماد باشگاه -۱۸ هستش
برداشت طرف مقابلت شرطه نه برداشتها و تفاسیری که تو از اون واژه یا رفتار داری!!!
     
  
مرد

 
اسطوره رم یک سال دیگر قراردادش را تمدید می‌کند؛ مذاکره با توتی آغاز شد



قرار است فرانچستکو توتی به عنوان یکی از آخرین بازمانده نسل طلایی فوتبال جهان تا ۴۰ سالگی بازی کند. او مذاکراتش را برای تمدید قرارداد با رم رسما آغاز کرد.

به گزارش سایت نود،‌ اسطوره ۳۹ ساله باشگاه آاس‌رم صبح امروز جلسه‌ای با جیمز پالوتا، مدیر این باشگاه برگزار کرد تا در رابطه با تمدید یک ساله قراردادش با باشگاه گفتگو کند. قرارداد فعلی کاپیتان توتی در پایان فصل با رم به اتمام می‌رسد و منابع خبری ایتالیایی اعلام کرده‌اند به احتمال فراوان این قرارداد در این هفته، یک سال دیگر تمدید خواهد شد.

کالچیونیوز ۲۴ گزارش داد؛ جلسه توتی و پالوتا ساعت ۹ صبح امروز در هتل ده‌راشا شهر رم برگزار شده و توتی و رئیس رم صبحانه را باهم خورده‌اند. هنوز اخبار دقیق بیشتری از این جلسه منتشر نشده اما به نظر نمی‌رسد مانع جدی بر سر تمدید قرارداد اسطوره رم با این باشگاه برای یک فصل دیگر وجود داشته باشد.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  

 
sara_blue_xxx: یه سوال دوست عزیز
من خودم طرفدار دو آتیشه ا اس رم هستم
این باشگاه موسسانی هم جنس گرا داشته؟
چرا نماد باشگاه -۱۸ هستش
بعد از سه سال تاپیک رو دیدم گفتم جواب رو بدم .
خیر ؛‌کدوم نماد منظورتون هست ؟
اگر منظور لوگو باشگاه هست ؛ که نشون از خوردن شیر گرگ و نحوه ی پیدایش روم (‌طبق افسانه ها )‌داره .

و اگر منظورتون لوگو کاپا هست ؛ این کمپانی اسپانسر لباس رم تا سه فصل پیش بود و الان هم شرکت امریکایی نایک اسپانسر لباس رم هست .


مـا تــو گَـلـه یِ گُــرگـا هـنـو مَـرامـِ سَـگــیـمـونــو داریــم



     
  
مرد

 
و اما چه کرد این ادین ژکو
باز هم رم رو به مرحله بعد فرستاد
ﺍﮔﺮ ﺧﺪﺍﯾﯽ هم ﺑﺎﺷﺪ، ﻻﯾﻖ ﻣﺤﺎﮐﻤﻪ ﺷﺪﻥ ﺍﺳﺖ، ﻧﻪ ﻣﺤﺎﮐﻤﻪ ﮐﺮﺩﻥ!
     
  
صفحه  صفحه 6 از 6:  « پیشین  1  2  3  4  5  6 
ورزش
ورزش

A. S. Roma | آ .س .رم

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA