انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 103 از 108:  « پیشین  1  ...  102  103  104  ...  108  پسین »

Persepolis FC | باشگاه پرسپولیس


زن

 
قرمزته.
     
  
مرد

 
تبریک به همه دوستان پرسپولیسی
مبارک باشه قهرمانی عالی تیممون
ایشالا واسه فصل بعد نقطه ضعف های این تیم برطرف بشه و فصل بعد که خیلی سخت تر میشه کار هم قوی تر باشیم
     
  
مرد

 
همه با هم دعا کنیم دومین ستاره هم همین امسال بگیریم
تقصیر برگ ها نیست آدم ها همینند،
نفس میدهی له ات میکنند...

به افتخار کوروش بزرگ = دریای هچا پارس ای تی
نه عرب نه فارس
     
  
مرد

 
تولدت مبارک جنتلمن دوست داشتنی فوتبال ایران

این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
آمار شگفت انگیز طارمی در سال ۹۶/ پایان نحسی ۱۲ برای شماره ۹ پرسپولیس




پرسپولیس نیوز :مهاجم شماره ۹ پرسپولیس در سال ۹۶ چهارده گل زده است.

پرسپولیس در چارچوب هفته سوم رقابت های لیگ برتر موفق شد با نتیجه ۳-۰ نفت تهران را از پیش رو بردارد و در جدول رده بندی ۹ امتیازی شد.

مهدی طارمی در این مسابقه نفر اول میدان بود و موفق شد دو گل از سه گل تیمش را به ثمر برساند.

طارمی در دو بازی نخست تیمش و همچنین در بازی سوپرجام موفق نشد گلزنی کند اما با دو گل این مسابقه آمار فوق العاده اش در سال ۹۶ را به عدد ۱۴ رساند.

او در ۱۷ بازی به این رکورد رسید. طارمی به جای عدد ۱۳ روی گل ۱۲ دچار یک طلسم سه هفته ای شد اما از گل ۱۳ به ۱۴ تنها ۴۲ دقیقه به زمان نیاز داشت.
     
  
مرد

 
به امید برد تیم محبوبم پرسپولیس

همه جا قرمزته
مقصر منم که خیال کردم هیچکس باز عاشق نمیشه
حواسم نبود شاه توی دست آخر یا ماته یا کیشه
     
  
مرد

 
ترکیب احتمالی پرسپولیس در دربی هشتاد و پنج

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، شجاع خلیل زاده، حسین ماهینی، کمال کامیابی نیا، بشار رسن، محسن مسلمان، وحید امیری، علی علیپور و گادوین منشا
مقصر منم که خیال کردم هیچکس باز عاشق نمیشه
حواسم نبود شاه توی دست آخر یا ماته یا کیشه
     
  
مرد

 
دربی 85 با پیروزی پرسپولیس به پایان رسید اما واقعیت این است که آن مسابقه کیفیت آنچنان بالایی نداشت و دلیلش هم، دوری هر دو تیم از فرم ایده آلشان بود. استقلال به تازگی تغییر سرمربی داده بود و پرسپولیس هم از آسیا حذف شده بود و این دو عامل، مهم ترین دلیل کیفیت نه چندان مطلوب دربی 85 بود اما با این حال، پرسپولیسِ برانکو باهوش تر و فرصت طلب تر ظاهر شد و استقلال را در دیداری حساس مغلوب کرد.



حال چند ماهی از آن دیدار می گذرد و این دو تیم در بهترین شرایط ممکن به یکدیگر رسیده اند. استقلال با شفر گام های نخست موفقیت را بر می دارد و پرسپولیس با برانکو در آستانه رسیدن به سومین جام در سال 96 است.



اگر پست به پست، سرخابی ها را مقایسه کنیم، متوجه می شویم که آن ها بیش از 11 بازیکن آماده دارند. بیرانوند، حسینی و رحمتی 3 دروازه بان آماده برای این بازی هستند. در خط دفاع سیدجلال، محرمی، خلیل زاده و دیگر عناصر دفاعی پرسپولیس در آمادگی کامل به سر می برند و مدافعان استقلال نیز یکی پس از دیگری هستند.



اما آمادگی بالای مدافعان اگر با ضعف تیم ها در خط حمله همراه باشد، ممکن است منجر به صفر صفر بی هیجان شود، در حالی که اکنون اینطور نیست. آبی ها شجاعیان، اسماعیلی، نورافکن، امید ابراهیمی و... را در بهترین فرم در اختیار دارند و آن طرف هم وضعیت این چنین یا حتی بهتر است. محسن ربیع خواه عملکرد خوبی دارد، احمدزاده و امیری موثرتر از همیشه هستند و روی نیمکت هم نوراللهی، کامیابی نیا، مسلمان و رسن برای خودشان یک تیم به شمار می روند.



در خط حمله نیز با اضافه شدن مامه تیام به استقلال، انتظار می رود وضعیتشان بهتر شود و در پرسپولیس هم علی علیپور عملکرد بی نظیری دارد و برای رسیدن به بیستمین گل، گام به دربی پایتخت خواهد گذاشت.


همانطور که می بینید، تیم برانکو و شفر نقاط ضعف و قوت زیادی دارند و در بعضی پست ها نسبت به هم برتری دارند اما در مجموع، هر دو در بهترین شرایط ممکن گام به دربی می گذراند و این اتفاقی است که کمتر تجربه کرده ایم. معمولا تیم ها با بیم و امید وارد شهرآورد می شوند ولی حالا پرسپولیس با خیال راحت از قهرمانی، با شرایط هجومی گام به میدان می گذارد تا قهرمانی را قطعی کند و استقلال نیز برای ایجاد مقبولیت بیشتر در بین هواداران، ملزم به پیروزی است.



استقلال روز گذشته با 3 گل سپیدرود را شکست داد و پرسپولیس هم صنعت نفت را با همین تعداد گل مغلوب کرد. حال آن ها مقابل فولاد و استقلال خوزستان به میدان می روند و سپس، حساس ترین دربی چند سال اخیر را برگزار می کنند؛ دربی که می تواند مثل بازی هشتاد و دوم دو تیم، پر از هیجان، پر از گل و پر از حملات مداوم از سوی هر دو تیم باشد؛ فارغ از این که برنده کدام تیم است.
تقصیر برگ ها نیست آدم ها همینند،
نفس میدهی له ات میکنند...

به افتخار کوروش بزرگ = دریای هچا پارس ای تی
نه عرب نه فارس
     
  
مرد

 
الهلال و الاهلی دگ پنچر شد بی رقیب تو غرب آسیا .میریم واس فینال
تکیه بر دوست مکن محرم اسرار کسی نیست / ما تجربه کردیم کسی یار کسی نیست
     
  
مرد

 
جانم پرسپولیس بتاز
مقصر منم که خیال کردم هیچکس باز عاشق نمیشه
حواسم نبود شاه توی دست آخر یا ماته یا کیشه
     
  
صفحه  صفحه 103 از 108:  « پیشین  1  ...  102  103  104  ...  108  پسین » 
ورزش
ورزش

Persepolis FC | باشگاه پرسپولیس

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA