انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
اينترنت و موارد مربوط به آن
  
صفحه  صفحه 12 از 12:  « پیشین  1  2  3  ...  10  11  12

FaceBook | آشنایی با فیسبوک و ترفندها


مرد

 
سلام
وقتی میخوام وارد اکانتم بشم این پیغام را میده.مشکل از چیه.
[imgs=https://s4.picofile.com/file/8183199376/Untitled.png][/imgs]
     
  
مرد

 
۱۰ قانون طلایی برای کاربران فیسبوک

در تحقیقی که دانشگاه ایالتی آریزونا بر روی گروهی از دانشجویان انجام داده است به لیستی از ۱۰ قانون برتر برای حفظ دوستان و بهبود عملکرد در شبکه‌های اجتماعی دست پیدا کرده که با عمل به آن‌ها علاوه بر روابط اجتماعی مجازی خوب، در دنیای واقعی نیز دوستان بهتری خواهید داشت.



توجه کنید که این نتایج در بررسی بر روی گروهی از دانشجویان که در واقعیت و فیسبوک با هم در تعامل بوده‌اند به دست آمده است و ممکن است برای دیگر کاربران شبکه‌های اجتماعی به این ترتیب اهمیت نداشته باشد اما به هر صورت نکات مهمی هستند که رعایت آن‌ها را به همه توصیه می‌کنیم.


۱۰. پاسخگو باشید
اکثر کاربران به روابط متقابل در شبکه‌های اجتماعی اهمیت زیادی می‌دهند، پس اگر درخواست کسی را بر روی دیوار فیسبوک خود دیدید حتماً به وی پاسخ دهید و به لایک بسنده نکنید.

۹. بی احترامی نکنید
اگر نسبت به دوست خود در فیسبوک صفت نامناسبی به کار ببرید، یا با کلماتی نامناسب نسبت به مطلبی اظهار نظر کنید این کلمات در نظر دیگران شما را فرد نامناسبی جلوه خواهد داد.

۸. قبل از ارسال فکر کنید
همانطور که از قدیم گفته‌اند قبل از اینکه کلامی به زبان بیاورید راجع به آن فکر کنید، در دنیای مجازی هم باید قبل از هر انتشار به عواقب و تأثیری که آن مطلب در جامعه‌ی مخاطبین شما خواهد گذاشت بیشتر فکر کنید.

۷. مجدداً ارسال نکنید
اگر دوستی مطلبی را که شما بر روی دیوار فیسبوکش نوشته بودید حذف کرد، یا تگ خود را از مطلبی که شما وی را تگ کرده بودید حذف کرد یا در خواست شما را رد کرد، در دنیای مجازی بی ادبی است که دوباره وی را تگ کنید و یا مطلبی را بر روی دیوار او بنویسید.

۶. غریبه نمانید
فیسبوک و دیگر شبکه‌های اجتماعی جایگزینی برای روابط رو در رو نیستند. دوست واقعی کسی است که در کنار شبکه‌های مجازی در دنیای واقعی نیز با دوستان خود مرتبط باشد.

۵. درستکار باشید
برای دوستان شما بسیار مهم است که رفتاری مثبت و مناسب از شما در فیسبوک ببینند، و این درستکاری در شبکه‌های اجتماعی اعتماد دوستانتان را در دنیای واقعی به همراه خواهد داشت.

۴. معتاد اینترنت نشوید
فقط آدم‌های بیکار تمام وقت خود را در شبکه‌های اجتماعی هدر می‌دهند، و دوستان شما به خوبی این مطلب را درک می‌کنند.

۳. از خودتان حفاظت کنید
بیشتر فکر کنید، تصاویر و یا اطلاعاتی را در فیسبوک منتشر نکنید که در آینده کسی بتواند از آن‌ها بر علیه شما سو استفاده کند.

۲. دوباره فکر کنید
بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی از واژه‌ای به نام حس مشترک در توجیه رفتاری که در شبکه‌های اجتماعی داشته‌اند نام می‌برند. بر احساسات خود کنترل داشته باشید و اشتباه دیگران را تکرار نکنید. کلماتی که منتشر می‌کنید نشانگر شخصیت اجتماعی شما است پس هرگز در همراهی با موج‌های احساسی در فیسبوک جملاتی را منتشر نکنید که شخصیت متضادی از شما را برای دیگران به نمایش بگذارد.

۱. آینده را در نظر داشته باشید
همواره به افرادی که ممکن است در آینده پست‌های فیسبوک شما را بخوانند فکر کنید. تصور کنید در برابر چشم یک همسر، یک دوست، یک کارفرما یا همکار، خانواده و یا فرزند این پست چه چهره‌ای از شما را به نمایش خواهد گذاشت؛ به آینده‌ی خود فکر کنید.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
سلام دوستان
من قبلا با یک ایمیلی وارده فیس بوک میشدم، بعد از مدت ها دوباره خواستم ازش استفاده کنم
بعد از لاگین شدن با اون امیل فیس بوک پیغام داد :نشانی اینترنتی که وارد کردید با هیچ حسابی مطابقت ندارد. ‏برای یک حساب نام‌نویسی کنید.‏

وقتی با همون ایمل مجدد نام نویسی کردم این دفعه این پیغام رو داد : حساب دارنده آدرس ایمیلی که شما وارد کردید، غیرفعال شده است.

مخلص کلام ایمیلم غیر فعال شده، چیکار میشه کرد؟
برام مهمه که بهش دسترسی پیدا کنم
اگه کسی میدونه لطفا توضیح بده
ممنون.
     
  
زن

 
پسورد فیسبوکمو قبول نمیکنه دو سال استفاده نکردم.مطمئنم درسته. یاهومم مسدود شده و برای شمارمم چیزی نمیاد .یعنی چون دوتا آی دی فیس بوک داشتم وقتی شمارمو میدم دومیو باز میکنه .سردرگم شدم.اگر راهنمایی کنید ممنون میشم
تنها باش چون واست مفیده
     
  
مرد

 
[quote=Raha62] 
پسورد فیسبوکمو قبول نمیکنه دو سال استفاده نکردم.مطمئنم درسته. یاهومم مسدود شده و برای شمارمم چیزی نمیاد .یعنی چون دوتا آی دی فیس بوک داشتم وقتی شمارمو میدم دومیو باز میکنه .سردرگم شدم.اگر راهنمایی کنید ممنون میشم]
بیخیالش بشو
واسه منم اینطوری شد کلی باهاش ور رفتم درست نشد
     
  

 
سلام
من یه ایدی واسه پیجم تو فیسبوک میخوام بذارم که اون ایدی رو تا حالا کسی نذاشته . سرچم میکنم نیست . ولی نمیدونم چرا قبول نمیکنه . کسی میدونه مشکلش چیه ؟
اندوه بزرگی ست انبوه انتظار
     
  
مرد

 
ثبت نام در فیسبوک تابع شرایطی غیر از موارد سابق شده
ایدی مشترک قبول نمیکنهevil _dead
شکل نام نویسی هم تغیر کرده و یاهو که تحریمیم raha62
کلیه ایمیلخایی که مدتی در فیسبوک غیرفعال بوده اند کنار گذاشته شدند و از ایمیل جدید باید استفاده کرد limoshirin
توییتر هم فضای جالب توجهی داره اما هیچکدام لوطی تر از لوتی نیستند
زندگی را هرگز جدی نگیر
راحت باش تا بگذرد
وگرنه تا ابد در جا خواهیم زد
از وقتی که ترا دیده ام عاشقت شدم
زچشم من برون مشو کشته آن لبت شدم
     
  

 
alexander1394: ایدی مشترک قبول نمیکنهevil _dead
میدونم ولی میزنم همچین آیدی رو پیدا نمیکنه . یعنی اصلا نیست .
اندوه بزرگی ست انبوه انتظار
     
  

 
Evil_Dead: سلام
من یه ایدی واسه پیجم تو فیسبوک میخوام بذارم که اون ایدی رو تا حالا کسی نذاشته . سرچم میکنم نیست . ولی نمیدونم چرا قبول نمیکنه . کسی میدونه مشکلش چیه ؟
هیچکس نمیدونه ؟
اندوه بزرگی ست انبوه انتظار
     
  
مرد

 
سلام
مدت یک ماهی هست که نمی تونم از فیس بوک کلیپ دانلود کنم . ممنون میشم راهنمایی کنید .
2 - چطور می تونم حالت فیس بوک رو به کلاسیک برگردونم
     
  
صفحه  صفحه 12 از 12:  « پیشین  1  2  3  ...  10  11  12 
اينترنت و موارد مربوط به آن

FaceBook | آشنایی با فیسبوک و ترفندها

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA