انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
گفتگوی آزاد
  
صفحه  صفحه 43 از 45:  « پیشین  1  ...  42  43  44  45  پسین »

Interesting News | اخبار جالب


مرد

 
limoshirin65: واردات ۱۶۰ تن کود انسانی از کشور ترکیه!!




بعد از واردات ۱۶۰ تن کود انسانی! ، حالا شهید بحرینی به کشور وارد می کنیم!!
     
  
مرد

 
     
  
مرد

 
این دختر بچه‌ها در مراسم شهرداری برنامه اجرا کرده‌اند ولی برخی مدعی رقص زنان در حضور مردان شده‌اند. دادستانی هم مانند «نخود آش» سریعا وارد موضوع شد!





روز گذشته یکی از خبرگزاری ها در خصوص رقص چند دختر بچه در یک مراسم پیش چشمان نجفی شهردار تهران خبر داد!

در همایش بانوان شاغل شهرداری تهران به مناسب ولادت حضرت زهرا با حضور محمدعلی نجفی شهردار تهران و تعدادی از معاونان و مشاوران وی از جمله فاطمه راکعی مشاور شهردار در امور زنان برگزار شد، چند دختر روی سن رفته و مقابل شهردار تهران شروع به رقصیدن می‌‌کنند.

پس از این ماجرا دادستان تهران وارد موضوع شد و نسبت به احضار برگزار کنندگان این برنامه اقدام کرد
     
  
مرد

 
limoshirin65: این دختر بچه‌ها در مراسم شهرداری برنامه اجرا کرده‌اند ولی برخی مدعی رقص زنان در حضور مردان شده‌اند. دادستانی هم مانند «نخود آش» سریعا وارد موضوع شد!




ساعاتی پیش عده ای دراعتراض به رقص چند دختربچه درجشن روزمادر که باحضور شهردارتهران تو برج میلاد برگزارشد، جلوی ساختمان شهرداری تجمع کردن. قبل‌تر از این عزیزان اعتراضی به املاک‌نجومی قالیباف و گم‌شدن ۳۰۰ میلیارد درشهرداری زمان احمدی نژاد و حتی آش میلیاردی دیده نشده بود.

ماجرای آش نذری میلیاردی توسط شهرداری!


دادستان کل به دادستان تهران دستور داده به پرونده "ترویج اعمال خلاف عفت عمومی" در مراسم روززن در برج میلاد "به قید تسریع" رسیدگی شود.



دادستانی تهران که برای رقص چهار کودک در برج میلاد تهران پرونده تشکیل داد، برای عمل منافی شرع خواهر زاده‌ی رئیس خود پرونده تشکیل نمی‌دهد؟ برای جاسوسی زهرا لاریجانی چطور؟

limoshirin65: زهرا محقق، نوه میرزاهاشم آملی و محمد محقق داماد، پژوهشگر هسته‌ای مقیم آمریکا و خواهرزاده علی و صادق لاریجانی در حال دست دادن با جرج آپستولاکیس کمسیونر کمیسیون رگلاتوری هسته‌ای آمریکا

     
  ویرایش شده توسط: limoshirin65   
مرد

 
ملکه انگلیس، از نوادگان حضرت محمد است!



رسانه معتبر تایمز طبق این شجره نامه مدعی شد: ملکه بریتانیا، الیزابت دوم، از نوادگان حضرت محمد(ص)، پیامبر اسلام، است!



منبع
     
  
مرد

 



علت اصلی سکوت معنادار عوامل پایتخت۵ در برابر حمله به دختران به بهانه بدحجابی توسط داعش وطنی!!!
دریافتی خوبی از سازمان رسانه بی فرهنگی سپاه داشتن!!
     
  
مرد

 
پیدا شدن یک مومیایی در داخل مجسمه بودا!!




سی تی اسکن یک مجسمه بودایی قدیمی مربوط به قرن های ۱۱ یا ۱۲ یک راز فوق العاده را آشکار کرد! این مجسمه، خانه یک راهب بودایی مومیایی شده چینی است که اندام هایش توسط اندام های این مجسمه پوشیده شده است.


منبع
     
  
مرد

 
کشف مومیایی رضا شاه بزرگ در شهرری



گفته می شود مومیایی یافت شده دقیقا در همان مکانی پیدا شده که مقبره تخریب‌شده رضاشاه پهلوی درآن‌جا واقع شده بود.



به دنبال اجرای طرح گسترش و توسعه بخش غربی آستان حضرت عبدالعظیم شهرری، تیغ‌های بیل‌مکانیکی به طور اتفاقی به جنازه‌ای برخورد کرد که به گفته برخی از مردم که شاهد این حفاری‌ها بودند، گویا جنازه مومیایی‌شده بوده و در همان محل مقبره‌ تخریب‌شده رضاشاه پیدا شده.

مسوولان روابط عمومی با اظهار بی‌اطلاعی از جزییات ماجرا در این بخش، گفتند:
حین توسعه بخش غربی حرم عبدالعظیم اتفاقی افتاده که ما از کم و کیف آن کاملا بی خبریم.

حفاری‌ها متوقف شده و ما نمی‌دانیم دقیقا از کدام بخش مثلا شورای تامین، امنیت ملی، اطلاعات یا بسیج ولی از افرادی در آن محل حاضر شده‌اند و عملیات را متوقف کرده‌اند.

رضاشاه، سال ۱۳۲۴ در تبعید در ژوهانسبورگ از دنیا رفت. گفته می‌شد که جنازه مومیایی‌شده او چهار سال بعد، به ایران آورده شده. جنازه رضاشاه را در مقبره بزرگی در شهرری دفن کردند.

صادق خلخالی، حاکم شرع اوایل انقلاب، در اردیبهشت ماه ۱۳۵۹ با جرثقیل به سراغ این مقبره در حرم حضرت عبدالعظیم رفت و آن را تخریب کرد، بعد از تخریب، جنازه رضاشاه پیدا نشد و شایع شد که محمدرضا، جنازه پدر را مخفیانه در هنگام خروج از ایران(دی ماه ۱۳۵۷)، با خود برده. در طی سال‌های گذشته سرنوشت جنازه رضاشاه در هاله‌ای از ابهام مانده بود.
حسن خلیل آبادی رئیس کمیته میراث فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران با تایید خبر کشف جنازه‌ای مومیایی در حرم شاه عبدالعظیم به ایسنا گفته:
پس از کشف این جنازه، آن را دوباره دفن کردند و مسؤولان آستان ضمن اطلاع‌رسانی به میراث فرهنگی منتظرند تا کارشناسان این حوزه به بررسی موضوع پرداخته و درباره آن اظهارنظر کنند.

این در حالی است که مصیب رحیم زاده رئیس اداره میراث فرهنگی شهر ری دراین مورد کشف این جنازه اظهار بی اطلاعی کرد.




اگرچه خلیل‌آبادی رئيس‌کمیته میراث فرهنگی شورای شهر تهران، می‌گوید که مسوولان آستان حضرت عبدالعظیم،‌ جسد مومیایی پیداشده در این آستان را دوباره دفن ‌کرده‌اند ولی منابع محلی می‌گویند این جنازه به خارج از حرم منتقل شده.


جنازه مومیایی‌شده درست در همان مکانی پیدا شده،‌ مقبره تخریب‌شده رضاشاه پهلوی در آن‌جا واقع شده بود. همچنین گفتنی است که جنازه رضا شاه،‌پس‌از مرگش در جزیره موریس، به‌شکل مومیایی‌شده به ایران منتقل و دفن شده بود
     
  
مرد

 
برخورد شهاب سنگ در قائمشهر مردم را به خیابان کشاند





این انفجار به گفته شاهدان عینی در منطقه ' سمنا دشت ' رخ داد و به حدی شدید بود که حفره ای به عمق ۴۰ سانتی متر در وسعتی سه متر مربع در آسفالت محل انفجار ایجاد کرد.
شاهدان عینی همچنین گفته اند که بر اثر این انفجار شیشه یک دستگاه خودرویی که از حوالی منطقه محل انفجار عبور می کرد ، شکسته شد.
سخنگوی اورژانس مازندران هم به خبرنگار ایرنا گفت که حادثه حوالی ساعت ۲۳ یکشنبه شب رخ داد و یک نفر به صورت سطحی زحمی شد.
یک مرد حدود 60 ساله بر اثر خرد شدن شیشه دچار جراحت سطحی شد که توسط اورژانس به بیمارستان ولیعصر منتقل شد.

سخنگوی اورژانس مازندران گفت که انفجار در فضای آزاد رخ داد و علت آن به نظر میرسد برخورد شهاب سنگ باشد!



پی نوشت: از حوادثی که تجربه نکردیم اصابت شهاب سنگ به زمین بود

که اونم دیشب توی قائمشهر اتفاق افتاده

رقابت سنگینی بین خدا و مسئولین واسه نابودی ما شکل گرفته
اما تو کوه درد باش، طاقت بیار و مرد باش
     
  
مرد

 



سرجیو راموس، بازیکن تیم ملی اسپانیا در توییتر با اشاره به زنان ایرانی که شب گذشته وارد استادیوم آزادی شدن گفته که برنده‌های واقعی امشب اون‌ها بودن، امیدوارم ادامه پیدا کنه
     
  
صفحه  صفحه 43 از 45:  « پیشین  1  ...  42  43  44  45  پسین » 
گفتگوی آزاد

Interesting News | اخبار جالب

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA