انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
مناسبتها
  
صفحه  صفحه 2 از 2:  « پیشین  1  2

بیست و پنجم اردیبهشت ماه زادروز محمد صفر لفوتی گرامی باد


زن

Princess
 
تهدیدها

لفوتی در آستانه فرارسیدن روزجهانی کاروکارگر سال ۱۳۹۱ با مراجعه به قاضی پالوج بازپرس شعبه دوم دادیاری عمومی و انقلاب شهرستان چالوس و مدیران اداره کل شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی غرب استان مازندران، پیگیر مطالبات و حقوق و مزایای مسدود شده اش و نیز وضعیت برگشت و ادامه کارش گردید، ولی نه تنها پاسخ قانع کننده‌ای دریافت ننمود بلکه تهدید به بازداشت مجدد و زندان شد!
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
زن

Princess
 
احضار، دستگیری و بازداشت

محمدصفرلفوتی، روی هم رفته ۳ بار بازداشت و بیش از ۵۰ بار احضار و مورد بازجوئی قرار گرفته‌است. آخرین باردر روز ۲۲ آذرماه سال ۱۳۹۰ در ساعت ۱۲ ظهر طی یک تماس تلفنی ازمسئول دفتر، مدیرکل شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی غرب مازندران به بهانه گفتگوی مدیر کل جهت حل مشکلات ایشان با پیمانکار مربوطه، که به دلیل پیگیری مطالبات قانونی، مدت ۴ ماه واندی حقوق ومزایای وی رابه صورت غیرقانونی مسدود نموده بود، به دفتر مدیرکل مراجعه و هنگام خروج از ساختمان ستاد اصلی این اداره درچالوس واقع درخیابان امام خمینی بلوارامام رضا با هجوم و حمله ور شدن تعدادی مامورین لباس شخصی اداره کل وزارت اطلاعات استان مازندران واداره اطلاعات شهرستان‌های چالوس ونوشهر به سمت وی، غافلگیر گردید، و به دلیل عدم نشان دادن کارت شناسائی یا دستور دادستان، با مقاومت وی روبرو شدند، که با زور و اجبار، به او دستبند زده و با ضرب و شتم، سوار بر خودرو می‌نمایند. پس از تفتیش منزل مسکونی پدری اش و ضبط و توقیف رایانه،ماهواره،تلفن همراه، تعدادی سیم کارت و سی دی، کتب، جزوات و برخی لوازم شخصی‌اش، او را به مکانی نامعلوم انتقال می‌دهندو با اتهام نشراکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی، اقدام علیه امنیت ملی و تبلیغ علیه نظام از طریق ارتباط با گروه‌های ضد انقلاب... مدت ۳۵ روز به صورت انفرادی در بازداشتگاه شهیدکچوئی اداره کل اطلاعات استان مازندران واقع درشهرستان ساری بازداشت و تحت شکنجه سفید قرار گرفت و در ۲۷ دی ماه با قراروثیقه پنجاه میلیون تومانی آزاد شد. وی پس از چندین ماه به دادگاه انقلاب حوزه غرب استان مازندران واقع در شهرستان تنکابن احضار و به ۵ سال حبس و زندان تعلیقی و ۵ سال محرومیت از فعالیت‌های حزبی و تشکیلاتی و نیز مطبوعاتی و رسانه‌ای محکوم شد! شیرین عبادی، برنده جایزه صلح نوبل در گزارشی از وضعیت حقوق بشر در ایران، صدور این حکم را محکوم و آنرا از جمله موارد نقض حقوق بشردرحوزه کتاب، مطبوعات، نویسندگان و روزنامه‌نگاران دانسته‌است.
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
مرد

 
امیدوارم هرچه زودتر آزاد بشه و موقعیتی فراهم بشه که بتونه فعالیتشو از سر بگیره...
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
به امید آزادی همه زندانی های سیاسی


تولدت مبارک
     
  
مرد

 
nisha2552: به امید آزادی همه زندانی های سیاسی
بازهم به امید آزادیت
     
  
زن

 
برای تمام آزادیخواهان میهن دربندم آرزوی آزادی و موفقیت میکنم
نه بسته ام به کس دل نه بسته کس به من دل
چو تخته پاره بر موج رها رها رها من
     
  
مرد

 
بیست و پنجم اردیبهشت ماه زادروز محمد صفر لفوتی گرامی باد
     
  

 
بیست و پنجم اردیبهشت ماه زادروز محمد صفر لفوتی گرامی باد
     
  
مرد

 
بیست و پنجم اردیبهشت ماه زادروز محمد صفر لفوتی گرامی باد
بـرخـیـز و مـخـور غـم جـهـان گــــذرا...
خــوش بـاش و بــه شـادمـانـی گـــــذرا...
     
  
صفحه  صفحه 2 از 2:  « پیشین  1  2 
مناسبتها

بیست و پنجم اردیبهشت ماه زادروز محمد صفر لفوتی گرامی باد


این تاپیک بسته شده. شما نمیتوانید چیزی در اینجا ارسال نمائید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA