انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 17 از 17:  « پیشین  1  2  3  ...  15  16  17

Arsenal Club | باشگاه آرسنال



 
لیست بازیکنان جدا شده آرسنال تا به حال

12 خروجی قطعی

Santi Cazorla - Villarreal
Per Mertesacker - بازنشستگی
Chiori Johnson - Bolton
Yassin Fortune - FC Sion
Hugo Keto
Marc Bola
Tafari Moore
Aaron Eyoma
Ryan Huddart
Alex Crean
Jay Beckford
Josh Benson

بازیکنانی که به آن ها پیشنهاد تمدید شده ولی تمدید نکرده اند

8 بازیکن

J. Wilshere
D. Iliev
J. Da Silva
V. Dragomir
T. Bola
D. Thompson
T. Omole
R. Burton


بازیکنانی که به دوره قرضی رفته اند

Takuma Asano - Hannover 96
     
  

 
در مورد بودجه 70 میلیون پوندی آرسنال

70 میلیون پوند = 80 میلیون یورو

خریدهای احتمالی

لیختشنایدر = رایگان
سوکراتیس = 17 میلیون یورو
لنو = 25 میلیون یورو
توریرا = 10 میلیون یورو ( 20 میلیون دیگر در 2 سال بعد پرداخت خواهد شد )

◽️جمع = 52 میلیون یورو ( 45.5 میلیون پوند )

البته مبالغی که مدیربرنامه ها در این قرارداد ها می گیرند لحاظ نشده است ولی از بودجه اعلامی آرسنال 28_میلیون_یورو باقی مانده است

همچنین بازیکنانی فروخته خواهند شد و این بودجه افزایش خواهد یافت
     
  

 
برنامه پیش فصل آرسنال


شروع تمرینات Jul 2

انجام بازی های دوستانه

Jul 14 - #Boreham_Wood v Arsenal, 3pm Meadow Park

Jul 26 - Arsenal v #Atletico_Madrid, 12:30pm (UK time), Singapore National Stadium

Jul 28 - Arsenal v #PSG , 12:30pm (UK time), Singapore National Stadium

Aug 1 - Arsenal v #Chelsea 20:05 , Aviva Stadium, Dublin, Ireland.

Aug 4 - Arsenal v #Sevilla 7pm (UK time), Friends Arena, Stockholm.

پایان نقل و انتقالات Aug 9

آغاز لیگ Aug 11
     
  

 
جک ویلشر در متنی که در اینستاگرام نوشته گفته است که با کاهش دستمزدش برای امضای قرارداد جدید با آرسنال موافقت کرده بود اما پس از ملاقات با اونای امری و پس از اینکه امری به او گفت که در صورت ماندن در باشگاه ممکن است دقایق کمی را به میدان برود تصمیم به جدایی از آرسنال گرفته است.

گفتنی است قرارداد جک ویلشر با آرسنال 11 روز دیگر(31 ژوئن) به پایان می رسد و او می تواند به صورت آزاد به تیمی دیگر بپیوندد.

به این ترتیب دی ان ای آرسنال پس از حدود 17 سال حضور در باشگاه آرسنال در رده های مختلف سنی از آرسنال جدا شد.
     
  

 
ناپولی نتوانسته پیتر چک را قانع به انتقال به این تیم کند

با دادن شماره 1 به چک در هفته های قبل و این که او به زندگی در لندن علاقه دارد و حتی خروج او از چلسی و پیوستن او به آرسنال هم به همین دلیل بود احساس می شود او ترجیح خواهد داد به عنوان دروازبان دوم در آرسنال فعالیت کند تا به تیم دیگری محلق شود

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

کیکه مارین

آرسنال و امری به اور بانگا علاقه داردند و دراین هفته با مدیر برنامه های او مذاکره خواهند کرد

گفته می شود او حق فسخ 20 میلیون یورویی دارد و حتی سویا به مبالغ کمتر هم راضی خواهد بود

امری در والنسیا و سویا سرمربی این بازیکن بوده است

او اکنون در اردوی تیم ملی آرژانتین در جام جهانی هست
     
  
مرد

 
با پیروزی سیتی مقابل لیورپول، آرسنال تنها قهرمان بدون شکست لیگ جزیره باقی ماند



لیورپول در اتحاد مقابل منچسترسیتی با نتیجه 2-1 مغلوب شد تا اولین باخت این فصل خود در لیگ برتر را پس از 21 هفته تجربه کند. حالا آرسنالِ ونگر حداقل برای یک فصل دیگر لقب تنها قهرمان بدون باخت لیگ برتر را یدک خواهد کشید. پس از دیدار سیتی-لیورپول؛ عمر مومنی، کاریکاتوریست وبسایت گل با دو کاریکاتور زیر به اتفاقات این بازی مهم اشاره کرده است:



     
  
مرد

 
بیرین: مردم فکر می کردند کار آرسنال برابر ویتوریا گیمارش راحت است؛ پاسخ خوبی به گل های حریف دادیم

به نقل از سایت رسمی یوفا، هکتور بیرین، بازیکن آرسنال پس از این مسابقه گفت:

هنوز در مسائل زیادی باید پیشرفت کنیم. باید بهتر توپ را نگه داریم و این مانند علامت تجاری ما است. وقتی توپ به حریف می رسد، نباید بازی را متوقف کنیم زیرا داشتن توپ در DNA ماست. باید همیشه به حریف فشار بیاوریم و کاری که به آن باور داریم را انجام دهیم
وی ادامه داد:
نتیجه بسیار خوبی کسب کردیم به خصوص اینکه بازی نیز به گونه ای که می خواستیم، پیش رفت. ویتوریا گیمارش تیم بسیار خوبی است و بازیکنانشان عملکرد خوبی داشتند ولی ما در نهایت پاسخ خوبی به گل های آنها دادیم.
بیرین تصریح کرد:
مردم فکر می کردند کار آرسنال برابر ویتوریا گیمارش آسان است زیرا آنها در دو مسابقه قبلی خود شکست خورده اند ولی ما می دانستیم این گونه نیست و بازی سختی پیش رو خواهیم داشت. موقعیت های بیشتری نسبت به حریف داشتیم و در نهایت 3 گل زدیم و می توانستیم بیشتر نیز گل بزنیم. تیم به خودباوری در طول مسابقه ادامه داد در نهایت شرایط را به نفع خودمان تغییر دادیم.
     
  
مرد

 
کیرون تیرنی: انتظارات از آرسنال در ورزشگاه امارات بالاست؛ همیشه با میل و اشتیاق زیاد برای پیروزی می جنگیم

به نقل از سایت رسمی یوفا، کیرون تیرنی، مدافع آرسنال پس از این مسابقه گفت:در بازی های خانگی، فشار روی ماست و این مسئله موجب می شود حریف آزادی عمل بیشتری پیدا کند. در واقع انتظارات از آرسنال بالاست ولی در نهایت ما سه امتیاز را کسب کردیم و این مهم ترین چیز است.
وی ادامه داد: این بازی، روی دیگری از فوتبال را نشان داد. گل های خوبی در این مسابقه زدیم و این مسئله ای خوبی است. نشان دادیم که همیشه با میل و اشتیاق زیاد برای موفقیت آرسنال می جنگیم.
     
  
مرد

 
نیکولاس پپه: گلزنی برای آرسنال باعث افزایش اعتماد به نفسم می شود؛ برای فتح لیگ اروپا تلاش خواهیم کرد

نیکولاس پپه، وینگر آرسنال گفت:بازی را خوب شروع نکردیم ولی به خوبی به بازی برگشتیم و نشان دادیم ذهنیتی قوی داریم. قطعا گلزنی باعث افزایش اعتماد به نفس من می شود. اکنون وظیفه من این است کمک های تعیین کننده بیشتری به تیمم کنم.

وی ادامه داد:حضور در تیمی مانند آرسنال آسان نیست ولی هم تیمی هایم به من کمک کردند تا بتوانم خود را با شرایط جدید وفق دهم. انجام کاری بهتر از فصل گذشته، به معنای پیروز شدن و قهرمانی در لیگ اروپا است و این چیزی است که ما برای آن تلاش خواهیم کرد.
     
  
مرد

 
سرمربی توپچی ها از درخشش پپه و کسب سه امتیاز خوشحال است.

به نقل از اسکای اسپورت، سرمربی آرسنال گفت:همه بازیکنان از جمله نیکولاس پپه برای هماهنگ شدن با تیم جدید خود به زمان نیاز دارند. او بازیکن بسیار خوبی است و همه در باشگاه به وی کاملا اعتماد دارند. برای پپه خوشحالیم چون دو گل زیبا از روی ضربه آزاد به ثمر رساند. پپه در طول تمرینات روی این موقعیت ها کار می کند بنابراین از گل های او متعجب نشدیم.
پپه امشب نشان داد که در حال پیشرفت است و دو گل مهم برای خود و تیم به ثمر رساند. به نظرم امشب، مقابل ویتوریا گیمارش فقط کسب سه امتیاز اهمیت داشت. همچنین برخی بازیکنان ثابت کردند که در حال پیشرفت هستند و می توان به آنها اعتماد کرد. لیگ اروپا برای ما بسیار مهم است و می خواهیم به عنوان صدرنشین گروه راهی دور بعدی شویم.
در نیمه اول، توپ های زیادی خراب کردیم و حریف را بارها در موقعیت گلزنی قرار دادیم. بیش از آنچه که انتظار داشتیم به دردسر افتادیم. در طول 90 دقیقه، اتفاقات زیادی رخ می دهد اما به نظرم شایسته برد بودیم. در نیمه دوم، عملکرد بهتری داشتیم و بازی را به کنترل درآوردیم. فرصت های زیادی خلق کردیم. حریف نیز نمایش خوبی داشت و شایسته احترام است. در مجموع نکات مثبت بازی از نکات منفی بیشتر بود و می خواهیم از این نکات مثبت در بازی های آتی بهره ببریم.
غیبت دوباره مسوت اوزیل؟ اکنون زمان مناسبی برای پرداختن به این موضوع نیست. ترجیح می دهم در مورد بازی و بازیکنانی که در زمین بودند، صحبت کنم. اوزیل در ترکیب قرار نگرفت. تصمیمی بود که گرفته شد و حالا باید برای بازی بعدی آماده شویم.
     
  
صفحه  صفحه 17 از 17:  « پیشین  1  2  3  ...  15  16  17 
ورزش
ورزش

Arsenal Club | باشگاه آرسنال

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA